vulcanul islandez sau cand ne stinge Doamne-Doamne lumina. - Serban Huidu
2010
post-template-default,single,single-post,postid-2010,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

vulcanul islandez sau cand ne stinge Doamne-Doamne lumina.

Cine ar fi crezut, in istoria contemporana, ca Europa, leganul civilizatiei mondiale si mama tuturor tehnologiilor, ar putea sa fie rapusa in 2 zile de un pardalnic de nor vulcanic?
Ei uite ca asa s-a intamplat. Mi-e greu sa vad aeroporturi ca Heathrow sau Frankfurt pustii. Mie greu sa cred ca milioanele de oameni ce se bazau pe tehnologie se afla acum in stadiul de frustrare maxima intrebandu-se cum e posibil?

Si uite asa lucruri care pareau normale au devenit un lux. Uite asa un zbor de o oara trebuie inlocuit cu o deplasare de 12 ore. Si asta nu e nimic. Sa bagam un scenariu de Hollywood. Nu se opreste vulcanu si erupe 2-3 ani. Canci lumina, megafum, temperaturi scazute, grau nu se mai face, agricultura e la pamant, transmisiuni blocate, transporturi intrerupte, economia mondiala intra in adevarata criza, statele cad unul cate unul si in cativa ani intrega societate bazata de morala banului dispare. Ramane un haos intunecat si sumbru.

Saracii si miliardarii vor alerga disperati dupa o hrana devenita din ce in ce mai rara, avutiile adunate vor fi egale cu zero, intr-o societete post-cataclism, in care doar cativa urmasi mai rezistenti vor scapa si vor putea sa vada din nou razele soarelui. Pentru ca, vedeti voi, ne-am obisnuit cu lucrurile simple si ne e greu sa ne dam seama cate de importante sunt ele. Ziua de maine, rasaritul, primavara, vara, un mar proaspat cules, o bucata de paine, zambetele lipsite de griji ale copiilor ni se par firesti. Si nu le apreciem la adevarata valoare.

Si atunci apare cine trebuie si ne arata cat de importante sunt. Ganditi-va ca in cateva luni de cenusa aruncata in atmosfera non stop, toate cele descrise mai sus vor deveni istorie. Si toti ne rugam sa fie doar o sperietura pe cinste dupa care lucrurile sa revina la normal. Un film de la Hollywood asa s-ar temina. Dar daca totusi…

ps. 2012 vi se pare o data prea indepartata?!

141 Comments
  • ove
    Posted at 01:44h, 18 aprilie

    Imi este greu sa cred ca asta ne-ar fi sfarsitul, oricum bun scenariul, cred ca deja e in productie un film bazat pe ceea ce ai spus tu:). Daca stam sa ne gandim bine norul asta raceste clima un pic, daca nu ar erupe prea mult… si din cate stiu parca sufeream de incalzure globala, poate totusi e doar o echilibrare a naturii.

    incalzirea globala exista, dar ma indoiesc ca oamenii sunt chiar atat de responsabili de ea. Nu pot sa nu condamn atacurile asupra mediului in general dar nu su nt de acord cu isteria asta legata de incalzirea globala.

  • Octa
    Posted at 01:49h, 18 aprilie

    Asa e ar trebui sa ne bucuram de lucrurile simple care fac viata mult mai frumoasa, uitam mereu ca ele ne fac sa mergem mai departe si sa trecem peste orice.Bravo Serban!

  • ove
    Posted at 02:13h, 18 aprilie

    Da stiu, se face mare tam tam pe tema asta dar totusi trata cu indiferenta si pana la urma sa vazut incalzirea globala dupa iarna ce a trecut.

  • Andrei
    Posted at 02:32h, 18 aprilie

    Da, scenariul descris de tine este foarte plauzibil, problema este ca oamenii sunt dependenti de tehnologie si nu realizeaza faptul ca tot ceea ce ne face viata mai usoara este totodata un mecanism foarte fragil care odata defect va creea haos. Iti dau un exemplu: Inainte ca oamenii sa descopere petrolul s-au energia electrica tot ce aveau la indemana era energia solara, pe scurt datorita soarelui cresteau hectarele de grau, datorita soarelui aveau lumina necesara pentru a construi, toata energia disponibila in vederea explotarii era soarele. Din acest motiv populatia globala era practic „limitata” la doar 10-12 milioane de oameni.Odata cu descoperirea petrolului iar apoi a curentului electric oamenii au inceput sa inventeze si sa utilizeze masini capabile sa imbunatateasca si sa extinda capacitatea de lucru. Astfel soarele nu mai reprezenta o bariera in calea dezvoltarii si incet incet numarul populatiei a inceput sa creasca simtitor. Daca inainte ei puteau ara sa zicem doar 2 hectare pe zi odata cu era mecanizata erau capabili sa are 10 20 de hectare pe zi, casele se construiau mult mai repede, apare industria, comertul hiper dezvoltat… etc etc. In ziua de astazi convietuim 6,8 miliarde de oameni impreuna pe Terra. Acum imagineaza-ti un cataclism capabil sa darame echilibrul industriei de astazi.Imagineaza-ti ca soarele va deveni din nou principala sursa de energie. La un calcul simplu miliarde de oameni vor pieri de foame. Cu parere de rau suntem adevarati „devoratori” de energie si sper ca totul sa nu se intoarca impotriva noastra.

    asa este dar avem si posibilitati si minte ascutita sa facem rost de mijloace pentru supravietuire. si cred ca pot trai i lume mult mai multe miliarde simultan. nu asta e problema ci dependenta prea mare de un mecanism care poate fi dat peste cap foarte usor!

  • Leo
    Posted at 04:06h, 18 aprilie

    Haiti, China, Islanda … oare toate acestea sunt intamplatoare? nu cred…

  • Haos
    Posted at 05:38h, 18 aprilie

    Frumos scenariul . In Romania ( sau in lume ) mai sunt oameni care nu au vazut trenul, mai sunt oameni care nu au vazut marea ….vom fi supravietuitorii apocalipsei descrise de tine , nu ca vrem , numai ca unii de pe lumea asta traiesc apocalipsa in fiecare zi si nu ni se pare asa deosebita , e doar o alta zi .

  • alexa
    Posted at 06:54h, 18 aprilie

    ai dreptate!am uitat sa ne bucuram de tot ce e de fapt important…poate ca ne trebuie ceva care sa ne faca sa ne amintim ca banii si luxul nu sunt tot….si ca intr-o secunda se pot duce….suntem asa de dependenti de tehnologie,de lucrurile care ne simplifica viata,dar daca nu le-am mai avea ce-ar fi?cu toate ca ne ducem prea departe cu gandul….ar trebuie sa ne punem un pic mintea la contribuite,am putea si fara apropate tot ce avem aveam acum?am mai sti a traim simpu?sunt curioasa…..

  • agapie iulian
    Posted at 07:29h, 18 aprilie

    FOARTE DE ACORD CU TINE SERBAN,O SA UITE TOTI IN CATEVA LUNI DE ZILE
    NUMAI CAT CHEROSEN SA ECONOMISIT SI MULTE ALTELE
    OMENIREA A UITAT DUPA CUM SPUI TU DE LUCRURILE SIMPLE SI FRUMOASE, CICA E CIVILIZATA PE DRACU,(DA DA DA DA MAI TAIE DRACU DIN ELE) E PUTUROASA,MACARE MUUUULTA (FERICIRE LA NIKITA),DISTRACTI RISIPA CAT CUPRINDE .
    AM O FETITA DE CINCI ANISORI CAND DOARME O PRIVESC SI MA GANDESC LA VIITOR NU AL MEU CA E DUS DAR AL LOR A COPIILOR CE FACEM CU EL CU ACEST VIITOR AL COPIILOR NOSTRI

    DA DA DA DA SANT TOTAL DE ACORD CU TINE SERBAN DACA TE VOI INTALNI VREODATA AI GARATANT O STRANGERE DE MANA SINCERA,SI UN GAND BUN PERMANENT
    IULIAN CAMPULUNG

  • iulian agapie
    Posted at 07:32h, 18 aprilie

    PS
    CU ANU ASTA 2012 NU AM DECAT UN COMENTARIU DE FACUT
    DA DA DA DA MAI TAIATI DRACU DIN ELE

  • victor
    Posted at 09:12h, 18 aprilie

    Dece se face atat tam tam pe un biet fulcan? de parca e primu care ar fi erupt. sunt vulcani care au explodat degajand in atmosfera mult mai multa cenusa si nu a fost sf lumi. sincer atat tam tam pt niste lucruri care se petrec de mii de ani. mama natura cum o numim noi isi face si ea ce are de facut , traieste. atat caz pt nimic. atatea prosti spuse la tv, o sa traimi mult si bine. singuru lucru care ne-ar putea duce la exstintie ar fi propria noastra lacomie si nu natura.

  • iuliageorgiana
    Posted at 09:19h, 18 aprilie

    povestea asta cu sfarsitul lumii-oamenii sunt destul de inteligenti ca sa se adapteze la aproape orice.Poate ca „saracii si miliardarii vor alerga disperati dupa o hrana devenita din ce in ce mai rara”dar probabil ca restul isi vor pune mintea la contributie pt a gasi solutii viabile.Si,daca exista,le vor gasi…eu cred ca e placuta o astfel de intrerupere a monotoniei zilnice,care ne readuce,la propriu „cu picioarele pe pamant”…ok,mai putin placuta pt cei blocati in aeroporturi,dar…ar fi putut sa fie o greva,nu?

    grevele se opresc. O astfele de catastrofa ar distruge societatea de azi. Cu totul.

  • Anca
    Posted at 09:27h, 18 aprilie

    Suntem praf stelar si ar trebui sa intelegem bine menirea noastra pe pamantul asta.
    CARPE DIEM .
    NIHIL SINE DEO.
    Si poate …Speram ca nu va fi atat de rau…

    cam greu sa le combini pe astea doua!
    Carpe diem e o filosofie de viata, Nihil sine Deo e alta….

  • Alina G.
    Posted at 09:32h, 18 aprilie

    Rautatea oamenilor are si o rasplata. De cate ori ati vazut oameni ajutandu-i pe altii sau ajutand animalele pe care noi le-am dus la starea in care se afla acum, sau reparand ce au stricat in natura? Doar cativa „nebuni”, mult mai putin decat invers, oameni care aduna averi,calcand pe „cadavre” ca sa ajunga sus, batand animele cu ciocanul, vanand, distrugand natura, muradrind etc. Vom ajunge posibil in situatia in care banii vor folosi doar sa se stearga undeva cu ei. Natura si animalele sunt vii, si se razbuna.

  • mariusica
    Posted at 10:02h, 18 aprilie

    Ce minte diabolica ai Serbane cateodata.Ar trebui sa scrii un scenariu de film :).Insa ai uitat ceva in scenariul tau , un lucru ideal pt noi.Emisiile tv se vor intrerupe asa ca fanii abcesului si zeroteveului vor cadea intr-o stare apatica iar productivitatea muncii lor va scadea , asa ca se va duce draqului economia mondiala :)))))

  • andreea
    Posted at 10:05h, 18 aprilie

    si azi dimineata alt cutremur..:-j..nu-i nimic intamplator…toate au sau o sa aiba urmari

  • vasiauvi
    Posted at 10:33h, 18 aprilie

    Daca un astfel de scenariu s-ar produce subit si oamenii nu ar mai avea ce manca cred ca cei mai loviti vor fi cefalopozii. Noi astia mai saraci suntem obisnuiti sa nu avem mancare o zi sau doua dar aia ce se plimba prin bolizi de zeci de mii de euro in niciun caz.

    Eu unul vad prea multe „coincidente” in ultimul timp. Prea multe cutremure, inundatii, catastrofe etc. Poate ca si din cauza erei tehnologizate in care ai acces la toate informatiile dar totusi asa era si acum 10-20 de ani si nu se intamplau atatea nenorociri intr-un interval atat de scurt.

  • Gabriel
    Posted at 11:17h, 18 aprilie

    Ai dreptate serbane dezastrele acestea mondiale ne mai aduc cat de cat cu picioarele pe pamant si ne fac sa constientizam ca tot ce am adunat intr-o viata poate sa ramana istorie din cauza unui cutremur, o inundatie sau mai nou din cauza unui vulcan. Sincer sa fiu mi se pare ca Pamantul ca planeta o cam ia razna in ultima vreme. Sa ne gandim ca doar in ultimul an au fost cutremure aproape in fiecare luna ceea ce e mult acum vulcanii se trezesc si cine stie ce Dumnezeu o sa urmeze parerea mea e ca 2012 nu e o poveste SF deloc posibil sa nu fie chiar sfarsitul lumii dar ceva ne este pregatit de Cel de SUS! Numai ca lumea nu constientizeaza dupa ce vulcanul se opreste totul o sa revina la normal si oamenii o sa iute.

  • Vivi
    Posted at 11:24h, 18 aprilie

    Ma bucur intr-un fel ca natura ne mai trage din cand in cand de ureche si ne arata ca nu sntem atotputernici cu toata tehnologia de varf si ca in fata ei suntem mici si neputinciosi..

  • Gabriel
    Posted at 11:29h, 18 aprilie

    Pt Victor baiete tu nu gandesti prea mult atunci era atunci lumea nu era asa dependenta de transport de televiziune pe atunci nu exista nici curent, dar gandestete daca vulcanul asta mic a paralizat europa ce s-ar intampla daca ar erupe unul enorm? Daca ar erupe sa zic Yellowstone din america desi e departe rau am reveni din nou la evul mediu poate pt luni de zile. Si sa vezi atunci tu cum lumea ar ajunge la disperare. Era un documentar pe Discovery despre Yellowstone uitate si convingete.

  • Gabriel
    Posted at 11:31h, 18 aprilie

    Pentru orice eventualitate sa va mai uitati la Ultimate Survival de pe Discovery.

  • lucacelbun
    Posted at 11:32h, 18 aprilie

    nimic nu e intamplator. totul se intampla cu un motiv, fie ca il vedem fie ca nu.

  • popa Ivan
    Posted at 11:45h, 18 aprilie

    „Cel ce cauta spre pamant, si-l face pe el de se cutremura,/ Cel ce se atinge de munti, si fumega”. Parca asa zicea la psalm. Probabil ar fi de-adaugat : „Cel ce ne aduce uneori aminte ce suntem, de fapt”.

    asa este…niste furnicute neajutorate pana la urma!

  • Elena
    Posted at 12:10h, 18 aprilie

    S-ar putea ca scenariul tau sa nu fie foarte departe de realitate (Doamne fereste)! Avand in vedere cate nenorociri s-au intamplat in ultima vreme, consider ca nimic nu mai este imposibil. Sa ne ajute Dumnezeu intrun astfel de caz. Asta arata doar cat este omul de marunt dar cat de mare se da el cand are impresia ca nimic rau nu se poate intampla. Ca este asigurat! Oare cat de asigurati suntem in fata unei nenorociri?

  • Dan
    Posted at 12:11h, 18 aprilie

    Cel mai trist lucru e ca, daca chiar vine sf lumii, singurii supravietuitori vor fi: Nikita, Zavoranca,Fernando, Sexy Braileanca si Mircea Badea. Motivul?! Nici iadul si nici raiul nu-i poate accepta…:))))))

  • dorothy
    Posted at 12:16h, 18 aprilie

    Slabut, Stefane ! slabuta viziune pentru ca nu spui nimic nou si nici intro varianta sclipitoare. Dar te-ai bagat si tu in seama cu vulcanul, scotandu-ma si pe mine din tacere :))

    Serban nu Stefan ca nu sunt banica. Slabuta neslabuta e a mea. Si daca te-am scos din tacere e de bine!

  • Catalin
    Posted at 12:20h, 18 aprilie

    Ce dreptate ai. In zilele noastre, tot ce vad la stiri cel putin de 2 ori pe saptamana este un cutremur, un tsunami, un uragan, o inundatie… acum nu stiu daca asa era si acum 10-20 chiar 50 de ani, dar totusi nu am auzit pe nimeni vorbind despre vulcani sau sfarsitul lumii atunci… Acum aproape ca nu mai gasesc argumente ca sa contrazic un scenariu apocaliptic sau 2012. (Sfarsitul lumii)

    Pe de alta parte, gasesc un pic de satisfactie in aceste dezastre naturale, deoarece, de la al doilea razboi mondil pana astazi oamenii au devenit fuduli, mandri, fara frica de judecata cereasca, fara frica de Dumnezeu. Pe scurt, au urcat pe un piedestal unde se cred zei. Au invatat sa ignore tot ce e mai importat, au uitat umilinta fata de cel din ceruri. Nu toti, desigur, dar mare parte. Apoi, vine cate un dezastru natural ca acesta care le aminteste cat de mici si lipsiti de putere sunt fata de Dumnezeu si natura. Poate ca este nevoie de cate un dezastru ca asta ca sa le bage inapoi mintile in cap la oameni…

  • DAN
    Posted at 12:39h, 18 aprilie

    de cativa ani buni incoace natura se dezlantuie din ce in ce mai inspaimantator si ingrijorator in acelasi timp pentru noi muritorii de rand.
    ce-i drept pe mine ma cam ia cu fiori cand aud de astfel de calamitati:
    cutremure,tsunami,eruptii vulcanice,ploi de gheata cat nuca de mari,inundatii,incendii pe suprafete extinse s.a.m.d.
    romania a cam fost ferita de toate aceste dezastre naturale in ultimii ani si aici ma refer strict la cata tragedie au provocat aceste calamitati in zonele unde s-au petrecut,pentru ca intr-adevar, au fost si in tara noastra unele dintre ele de-a lungul anilor,dar nu de asa proportii.
    sper ca noi romanii sa fim constienti de faptul ca ceea ce vedem la televizor ca se intampla undeva in afara teritoriului nostru,ne va afecta si pe noi mai devreme sau mai tarziu.
    asta cu 2012 da-o la o parte,ca omenirea mai are de trecut un al treilea razboi mondial si mai cate si mai cate…
    cateodata ma gandesc,cei care au trait in mileniul trecut,in vremurile indepartate de epoca noastra moderna si civilizata(dar in acelasi timp daunatoare umanitatii),supravietuiau cu acest sentiment de frica provocat de anumite ”dezlantuiri vulcanice” ale batranului ”glob pamantesc” ?
    sa fim noi cei din urma,ultima generatie de supravietuitori ? sau penultima ? sau…?! 🙂

  • Mihai
    Posted at 12:41h, 18 aprilie

    2012 este aproape,dar cine stie,poate sfarsitul lumii va fi muuuult mai incolo.

  • [email protected]
    Posted at 13:02h, 18 aprilie

    …daca societatea de azi va fi distrusa,o sa construim alta…care va fi altfel,dar nu neaparat mai buna…aceasi materie prima;))

  • Lia
    Posted at 13:53h, 18 aprilie

    Se pare ca am depasit limita „bunului simt”, consumand in mod excesiv doar anumite substante de pe Pamant, creand astfel un dezechilibru major in natura. Iar acum planeta incearca sa se stabilizeze, in detrimentul tehnologiei si a tot ceea ce este artificial, evident. Ceea ce se intampla acum e doar inceputul procesului de revenire la o stare de echilibru, sfarsitul poate fi chiar 2012, poate fi mai apropiat sau mai indepartat, poate insemna si sfarsitul nostru sau nu, nimeni nu stie… Oricum, tarile cele mai afectate sunt cele superdezvoltate, asa ca nu ne-am nascut chiar in locul nepotrivit 🙂

  • Tafta Costin
    Posted at 14:23h, 18 aprilie

    Da .Temerile sunt justificate.
    Dar euiti propun sa privesti si din alte unghiuri de vedere.
    De ex. ce-ar fi fost daca eruptiile astea de vulcan ar fi avut loc in timpul celui de-al doilea razboi mondial.
    In 1940 ,sau din 1942 pina in 1944 ?
    Ar fi impiedicat cumva expansunea lui Hitler ?
    Stim ca avansul si sustinerea armatei germane in cel de-al doilea razboi mondial se datoreaza si productiei de avioane de vanatoare Meserschmidt pe care a dezvoltat-o Goering.
    Avioanele cu elice nu ar fi fost afectate. Dar poate lumea s-ar fi gandit la altceva in loc de rasa pura, spatiu vital si alte porcarii care au sugrumat Europa. In termeni de pierderi, primul razboi mondial a fost mult mai pagubos decat cel de al doilea.

    Ce ar fi fost daca erupeau 3,4 vulcani cAteva luni sau ani atunci,ar fi oprit ele inaintarea germana,sau ar fi schimbat cursul razboiului ?

    Alt unghi de vedere.
    Astazi Terra este la suprafata populata de o lume care se bazeaza pe principiile societatii capitaliste (salbatice).
    Nu mai punem la socoteala si bazele subterane extraterestre formate din posturi punctuale separate(ce au la baza mai multe nave spatiale intre care s-au dezvoltat orase si retele subterane.
    Nu mai punem la socoteala si lumea Shambala ,care si ei asista la aceste schimbari si monitorizeaza.
    Un pic de s.f. nu strica.
    aici m-ai pierdut eu nu cred asta.

    teoria mea este ca planeta are propria ei evolutie ,nelegata de lumea comerciala de la suprafata.
    In trecut ce vedem acuma -eruptiile de vulcani de asemenea amploare erau normale.
    Cutremurele erau normale.
    Daca vreti chiar si acum pe alte planete au loc mii de cutremure pe an cu echivalent de grade pe Richter de zeci de ori mai mare decat pe terra.
    Exista planete care sunt de 10 ori mai mari ca Terra si pe care vulcanii lor erup non stop .Iar un asemenea vulcan poate avea diametrul de cel putin 15 Km.
    Daca nu ma credeti uitati-va pe Discovery si o sa intelegeti.
    Evolutia in Unive5rul acesta este strans legata de Dumnezeu.El participa activ la aceasta evolutie.
    insemna ca e destul de ocupat.

    Extindem aceasta teorie si afirmam ca Terra intra in Teraformare anticipat.
    Aceasta ar insemna schimbarea fetei planetei cu totul: schimbarea pozitiei apelor,muntilor si modificari in atmosfera .
    parca ar vorbi un arhitect peisagist.

    Deci ar fi vorba de 2 evolutii paralele: o evolutie a lumii actuale bazate pe comertul capitalist(salbatic) si o evolutie a insesi planetei Terra.

    Care din ele ar supravietui,care ar conta ?
    binenteles ca cea a fortelor naturii !
    Poate ca lui dumnezeu nu ii convine dezvoltarea actuala a omenirii de pe aceasta planeta si trage semnale de avertizare .
    adica : vedeti ca teraformez anticipat planeta asta cu raii de voi si scot alta generatie de fiinte !
    Be Aware !
    esti din seria de bubuli ai lui Pavel Corut pe bune!

    Tafta Costin
    Bucuresti

  • necesar
    Posted at 14:53h, 18 aprilie

    ai inceput sa prezici viitorul? poate te vedem la otv in curand. ce-i cu ‘scenariul descris de tine’, de care tot zic astia, parca ai fi fost primul care s-a gandit la asa ceva. si te-a mai si citat vreun ziar colorat..cred ca Al Gore a panicat destula lume sa o mai faci si tu intre ‘scenaristii’ astia de mai sus. toti cred acum ca e un mesaj de sus sau ceva…

    tocmai ca eu nu cred in ceea ce spune AL Gore. Dar cred ca ni se poate stinge lumina oricand. Orica am fi noi de smecheri.

  • UnOm
    Posted at 15:10h, 18 aprilie

    Iara s-a luat Bendeac de tine, nu se lasa cu una cu doua, vrea sa-ti demonstreze ca poate sa faca ceea ce faci tu acuma.

  • Mircea
    Posted at 15:14h, 18 aprilie

    Frumoase gândurile aşternute aici, atăt ale tale, Şerban, cât şi ale celorlalţi! Din păcate, nu toţi ştiu să se exprime coerent, iar pe deasupra, când scriu, e un dezastru. Poate n-ar trebui să aduc vorba, dar mă deranjează când citesc şi văd atâta incultură, ca să nu zic de-a dreptul prostie…
    Chiar din posturile de mai sus: unii nu ştiu când se scrie „s-au” şi când „sau” ; altii scriu Terra atât cu literă mică, cât şi cu literă mare, în acelaşi paragraf; nu mai vorbesc de propoziţiile care ar trebui să înceapă cu literă mare. Şi ar mai fi, dar mă opresc cu criticile, că e alt subiect aici. Scuze şi numai bine!
    IMBECILITATEA ŞI PROSTIA SUNT STĂRI NORMALE, SĂ NU NE REVOLTĂM IMPOTRIVA LOR!

  • dorothy
    Posted at 15:23h, 18 aprilie

    acu iti datorez si un miel !!! :)))…scuze pentru greseala ,… in comparatie cu Stefan tu ai mai mult sarm, la el e fabricat, la tine e natural 😉

  • jbreal
    Posted at 15:30h, 18 aprilie

    Salutari.

    Sunt off topic, Serban am marea rugaminte sa promovezi daca se poate imnul oficial al cupei modianle ce va avea loc in Africa de Sud, va prinde bine pe post.
    DAVID BISBAL & KNAAN WAVING FLAG
    La multi ani si mult inainte.

  • always CG
    Posted at 15:59h, 18 aprilie

    WRONG!

    Rasa umana a trecut prin chestii mult mai grele….
    Isi va reveni orice s-ar intampla…

  • Ioana
    Posted at 16:04h, 18 aprilie

    Da, uite cu scenariul asta ai pus punctul pe i.
    AM si eu 2 intrebari, daca poti si vrei sa imi raspunzi:
    1.La emisiunea sambata seara ,cea cu cronica din ceilalati ani aveti audienta? ar fi pacat sa nu, ca si alea sunt bestiale:))
    nu stiu ce audienta are. oricum e facuta pentru sufletul nostru.
    2.La ce se refera badea cu postul lui de pe blog
    „porcul a pierdut din nou?”? el chiar crede ca la rating va bate din nou?!
    merci anticipat daca vei putea sa imi raspunzi:)
    e vorba ca am fost la Realitatea invitat intr-o emisiune pe aceasi tronson orar cu el. eram eu si inca 5 persoane. Face spume daca ma duc sa-l atac la el pe ore. E disperat!

  • Tafta Costin
    Posted at 16:09h, 18 aprilie

    A trebuit sa caut pe google sa dau de: bubulii si de Pavel Corut.Nu sunt fan Pavel Corut ,sunt fan Serban Huidu si Mihai Gainusa.

    Mai degraba m-as vedea ca pe un noe modern ,sau ca pe un Adam , in maniera mea personala.
    Adica as pleca cu o nava spatiala mai mare decat un oras (New york).
    In ea mi-as lua un harem de fecioare de 14 ani selectate de mine dintre cele mai frumoase .
    L-as contacta pe Yehovah si as face un parteneriat cu el.
    In felul asta voi fi mai bogat decat orice om care a trait vreodata pe Terra.
    Ii voi propune si iti asigur ca va fi de acord ca eu sa fiu viitorul Rege al unui Sistem solar populat de mine si de copii mei proveniti din haremul de pe Terra.
    Eventual voi face si un al doilea harem format din fete extraterestre !
    Frumos ?!

    Ti-am relatat ca ma pasioneaza S.F.-ul pe linga artele martiale ?

    Poate ajung sa scriu scenarii pentru cronica ,mi-ar placea.
    Binenteles daca platesti bine.

    Tafta Costin
    Bucuresti

  • Andra
    Posted at 16:50h, 18 aprilie

    Nu stiu cat de multi au realizat cat de usor poate Doamne Doamne sa stinga lumina in general. Nu ne trebuie neaparat un cataclism. trebuie sa ne certam zilnic cu persoana pe care o iubim si sa-i pice o caramida-n cap pe strada (vezi Sb capul de leu zburator) si sa ne gandim o viata intreaga ca nu i-am apreciat zambetul. Doamne Doamne are grija in general de asta. De data asta probabil a vrut sa se dea mare si sa ne anunte ca mai e si el pe-acolo. Cine ia anuntul in serios, maine sigur va aprecia un zambet. Cine nu, cazul e pierdut deja…

  • sorindaniel
    Posted at 18:15h, 18 aprilie

    eu cred ca 2012 e un pretext lansat de catre marile puteri ale lumii…cum bine am invatat la istorie toata lumea,ar trebui sa stim ca al treilea razboi mondial consta in arme chimice,mie nici un fenomen natural de mare proportii nu mi se mai pare ceva iesit din comun…ma astept la orice,incepand de la tsunamiul din 2004,si diversele cutremure,pana la fenomenele inexplicabile toate mi se par ceva premeditate…cel putin asta e parerea mea.Nici macar accidentul aviatic din Rusia de saptamana trecuta nu ma mira,tot interese politice,din cate stiu,Polonia semnase un contract de construire al unui scut anti racheta de catre Americani…nu prea vad cum cel mai bun pilot de avioane din Polonia ar putea face o asemenea eroare „nu a apreciat altitudinea”…e ca si cum i-ai zice lui schumacher cand e curba…cam lung commentariul,dar mi-am zis parerea:))…apropo,foarte buni baietii de la partydul kiss…felicitarii,ii ascult in fiecare sambata!

  • DIANA
    Posted at 18:36h, 18 aprilie

    Din pacate nu stim sa petuim darurile primite de la Dumnezeu!Mereu vrem mai mult si uitam sa ne bucuram de lucrurile firesti.

  • macanta
    Posted at 19:09h, 18 aprilie

    azi ma gandeam la cele scrise de tine, in timp ce priveam niste lalele rosii pe un gazon verde,chiar nu voiam sa cred ca in cateva luni n-am mai putea mirosi o floare,sau mai rau,nu ar mai fi.foarte profund totusi textul tau.felic!

  • james clavell
    Posted at 19:17h, 18 aprilie

    suntem o umanitate care in ultima perioada se „catastrofeaza” la fiecare eveniment. cat au mai vuit televiziunile cu pandemia gripala sau cu alte si alte minunatii. in ultima vreme orice eveniment ne face sa credem ca gata, vine sfarsitul lumii.
    in indonezia erup vulcani de numa si oamenii s-au adaptat.
    daca altceva nu auzi in jur e normal sa crezi ca vom crapa cu totii in cativa ani…

  • Marian
    Posted at 19:19h, 18 aprilie

    AM INTRAT DIN INTAMPLARE DAR E PREA DE TOT… UNU LA MANA ESTI PREA PROST SI ASTA DATORITA MESERIEI AIA DE CLOVN PE CARE O AI, DC ERA DE INGINER NU TI SE MAI PAREA O CHESTIE IESITA DIN COMUN.
    CA PROSTULE UN VULCAN NU ESTE UN FLINTIC ESTE O CHESTIE FOARTE IMPORTANTA DIN PUCNTUL DE VEDERE GEOLOGIC SI DIN MULTE ALTE PUNCTE DE VEDERE, UN VULCAN E DE AJUNS CA SA STEARGA DE PE PLANETA MULTE ZONE SI INTR-UN TIMP RECORD.

    CAT DESPRE SCENARIUL PAI TU VB MAI PUFULETE, CA LA BURTOACA AIA NU AI FI IN STARE SA ALERGI NICI SA FUGI DIN CALEA PLOII DAR SA FII TU ALA CARE VA SUPRAVIETUI CONFORM DARWIN, HAHAHAHA
    IN SCHIMB SMARDOII AIA DE TARANI CARE DAU ZI DE ZI SE CHINUIE SA SUPRAVIETUIASCA DA AIA DA PRIETENE AIA DA VOR SUPRAVIETUI…..

    ESTI PROST
    din pacate tu prietene mori primul….nu te ajuta neuronul. e la pamant!

  • Liliana
    Posted at 19:32h, 18 aprilie

    Eruptia acestui vulcan, cu tot ce a urmat, ne demonstreaza noua, oamenilor, a nu stiu cata oara in istoria omenirii,cat de mici si nesemnificativi suntem in fata naturii !
    Hai, sa te fac sa razi: aseara la Realitatea, in timp ce invitatii emisiunii discutau despre norul acesta de natura vulcanica, d-nul Balaceanu -Stolnici vorbea despre eruptia vulcanului Vezuviu care a dus la disparitia a doua orase in antichitate. Ei bine, moderatoarea emisiunii, in „entuziasmul” ei de a face pe desteapta a spus repede:” Da, stiu, Sodoma si Gomora!” Noroc, cu domnul Stolnici care i-a spus calm ca e vorba de Pompei si Herculaneum ! Iata, cata cultura generala au unii angajati ai televiziunilor, care au si pretentii de….”mari televiziuni”! Sufletu’ cultura generala! Ti-am trimis-o la „chiftelute” ca merita! E de ras dar si..de plans!

    astia sunt cu ei defilam. nu avem mai mult….nu stiu cum ii angajeaza!

  • CosmiN
    Posted at 19:32h, 18 aprilie

    Ti s-a spus ca e un scenariu slab, pt. ca ai dat detalii despre un „potential risc”. Dar ai dreptate, ni se poate „stinge lumina” in orice moment! Fie cu scenariul descris de tine, sau altul pe care acum nici nu ni-l putem imagina; by the way, toata gloata de gogomani care au prezis tot felu’ de cutremure si lucruri care s-ar intampla anu’ asta – fie ei invitati OTV, fie specialisti – nu a fost in stare sa ne spuna nimic de un vulcan. Si la fel ne mai poate lua prin surprindere cine stie ce alta surpriza de-a naturii. Nu-i nimic, asa ne mai aducem aminte ca exista Dumnezeu, ca parca angrenati in rutina vietii, cu lucruri mai mult sau mai putin firesti, sau normale, uitam ca exista, ba chiar daca nu-l vedem, incepem sa nu mai credem ca exista. Si acuma, oricat ar fi de dureros trasul asta de maneca, sau de urechi pe care-l primim (sau vreunul mai tare, care ar putea urma), sa nu-mi spui ca specia umana n-o merita!!! Meritam, cu varf si indesat orice calamitate care ar putea sa ne distruga intr-o proportie cat mai mare! Ca e vai de noi in ce stadiu am ajuns! Si d.p.d.v. moral, si etic, si din orice alt p.d.v., exceptie fiind doar tehnologia. Tehnologia e singurul lucru care da, e adevarat, a progresat foarte frumos. Da’ nush cum draqu’ facem ca desi ne sprijinim pe ea foarte mult, parca tot nu-i destul – avem tel mobile, mess, net, tv, si ai asa avem mai putin timp decat acum 40 de ani cand nu era atata tehnologie. Lumea a progresat foarte mult, si nu se mai moare din motivele din care se murea acum 100-500 de ani; da’ nu-i nimic, daca e cazul inventam boli (la propriu! vezi gripele din ultima perioada, sau ceea ce se spune despre originea SIDA!), numa sa demonstram ca am ajuns la un stadiu atat de avansat!! Deci meritam! Si nu spun ca „oamenii MERITA” ci ca noi, oamenii, „MERITAM”!!! Si daca o fi sa ni se intample, ce? Care-i problema? Ce-am avut, si ce-am pierdut? S-or plange bogatii, ca ei au o viata prospera? Nu, ca bolile si necazurile cand ne vin nu ne verifica contul din banca, sau pozitia din „Capital”!!!
    Infine, cat mai traim si cat se poate, macar voi sa faceti cronicutza! Si am si eu o curiozotate: ce reactie sau opinie ai dupa ceea ce ti-am scris aici?

  • Cosminalin
    Posted at 20:28h, 18 aprilie

    Dupa flacara VIOLET,a venit norul CENUSIU.

  • Sorin ase
    Posted at 20:40h, 18 aprilie

    Serbane in primul rand tre sa iti multumesc pentru faptul ca mi-ai pus o n ota da zece carnetul de student, pentru ca ai dat dovada de multa modestie atunci cand ai venit la focsani, cat despre norul vulcanic numai Dumnezeu stie ce-o ficu el. Pana atunci cred ca scenariul pe care ti l-ai inchipuit tu este un pic de domeniul fantasticului. Doar cine stie daca va izbucnii Etna sau vezuviu in acelasi timp impreuna cu vulcanul inactiv pe care se afla Lacul Sfanta Ana. Dar pana atunci sper sa mai vii impreuna cu Misu pa la Focsani.

  • claudiu
    Posted at 21:21h, 18 aprilie

    Lipseste cronica din 10 aprilie.E o simpla scapare,nu-i asa?

  • Tafta Costin
    Posted at 22:36h, 18 aprilie

    Repet.
    A trebuit sa caut pe google sa dau de: bubulii si de Pavel Corut.Nu sunt fan Pavel Corut ,sunt fan Serban Huidu si Mihai Gainusa.

    Mai degraba m-as vedea ca pe un noe modern ,sau ca pe un Adam , in maniera mea personala.
    Adica as pleca cu o nava spatiala mai mare decat un oras (New york).
    In ea mi-as lua un harem de fecioare de 14 ani selectate de mine dintre cele mai frumoase .
    L-as contacta pe Yehovah si as face un parteneriat cu el.
    In felul asta voi fi mai bogat decat orice om care a trait vreodata pe Terra.
    Ii voi propune si iti asigur ca va fi de acord ca eu sa fiu viitorul Rege al unui Sistem solar populat de mine si de copii mei proveniti din haremul de pe Terra.
    Eventual voi face si un al doilea harem format din fete extraterestre !
    Frumos ?!

    Ti-am relatat ca ma pasioneaza S.F.-ul pe linga artele martiale ?

    Poate ajung sa scriu scenarii pentru cronica ,mi-ar placea.
    Binenteles daca platesti bine.

    Tafta Costin
    Bucuresti

  • Radu
    Posted at 23:10h, 18 aprilie

    Şerbane, pe cât de mult te apreciez pentru talentul tău umoristic pe atât de decepţionat am fost de această postare pe blogul tău.

    Se pare că ai văzut prea multe filme americane şi ţi-ai dat drumul la imaginaţie prea mult.

    Când figuri publice precum eşti tu alimentează zvonuri apocaliptice şi întreţine isterii cu date fatidice atunci mi se pare mie că ţi-ai depăşit atribuţiile.

    Fă ce faci tu mai bine: comedie căci Nostradamus şi calendarul mayaşilor au luat deja jobul alarmiştilor.

    Nu de alta dar gloata deziluzionaţilor religioşi atât le mai trebuie pentru a porni o campanie care să ne întoarcă spre Domnu’.

    E un vulcan ca oricare altul care scuipă un pic de fum în atmosferă şi chiar dacă a întrerupt zborurile nu înseamnă că lumea nu poate circula cu trenul, maşina, vaporul sau autocarul. Acest vulcan a afectat Europa iar merele cresc în continuare bine merci pe alte continente.

    Ca figură publică nu ai cum să îi impresionezi pe toţi tot timpul însă acest caz ai ridicat câteva sprâncene din rândul oamenilor raţionali.

    Lasa ca mai rational ca mine nu e nimeni. Te pune totusi pe ganduri povestea asta cu si fara Doamne Doamne in titlu. Pune daca vrei Providenta in titlu!

  • mihaela
    Posted at 00:00h, 19 aprilie

    da,imi asum comentariul pe care-l voi face.

  • mihaela
    Posted at 00:15h, 19 aprilie

    Din moment ce mi se spune ,(scrie)ca ceea ce voi scrie trebuie aprobat,m-am lamurit.De ce va este frica?Acest lucru se-ntampla si la Moraru B1.Daca nu va convin comentariile nu le aprobati.Si criticati cenzura.Are dreptate Badea,sunteti fricos,rau,infatuat asa cum ii sta bine unui ginere de pesdist.Aveam multe subiecte pe care doream sa vi le comunic dar…Vreau sa cred ca dvs. nu-l slugariti pe Base.Apropo,de ce el n-a avut soarta presedintelui polonez?

  • ariana
    Posted at 00:17h, 19 aprilie

    Spiritul de creatie al romanilor e treaz mereu, daca ar si munci CEVA PRACTIC si DE CALITATE…

    Hai să dăm mână cu mână
    Să furăm tot ce s-adună,
    Să-nvârtim hora hoţiei
    Pe pământul României!
    Ordinea şi cinstea piară!
    Piară fraierii din ţară !
    Între noi să nu mai fie
    Decât jaf şi smecherie!

    Contu-n bancă de te ţine
    Vino să te prinzi cu mine
    La hoţie cu unire
    Şi pe funcţii cu-nfrăţire!
    Unde-i unul nu-i putere
    Să se pună de-o avere,
    Unde-s doi puterea creşte
    Şi ţara se prăduieşte!
    P-amândoi în fund ne doare
    Că în haos ţara moare.
    Eu ţi-s frate, tu-mi eşti frate,
    Să furăm cât se mai poate!
    În guvern hai cu grăbire
    Să-l secăm dintr-o sorbire,
    Ca să crească banu’ mare
    Mai rapid în buzunare.
    Dăm pomană ş-un pişcot
    Prostului cu drept de vot
    Că oricum în România
    Noi facem paranghelia.

  • Alex
    Posted at 01:35h, 19 aprilie

    Mare dreptate ai meştere. Aşa de mari şi de tari ne credem încât ne-am pus în locul lui Dumnezeu dar habar n-avem cât de nesimnificativi suntem în comparaţie cu tot Universul. Se calculează că în fiecare secundă mor aproape 2 oameni şi totuşi avem un stil de viaţă de parcă am rămâne aici pentru totdeauna. Avem niscaiva tehnologie dar un simplu fenomen natural ne dă peste cap tot rahatul pansat (vorba unui amic) pe care ne bazăm.
    Bine, cred că ai şi exagerat un pic, nu cred că un nor vulcanic ar însemna dispariţia Europei de pe glob dar e clar că ar aduce probleme serioase.
    Ar trebuie să-i punem capac :):) si gata!
    Vorbind serios, asta nu-i nimic Şerbane, ăsta-i numai „începutul durerilor”. Ţineţi-vă bine pentru ce urmează: RĂZBOAIE (toate ţările au acum bombe atomice, mai ales cele musulmane – a căror scop este eliminarea crestinilor, iudeilor şi americanilor, şi nu trebuie decât să apese un tăntălău pe buton şi să facă BUUUM! Ce urmează e de neimaginat), CALAMITĂŢI (ne-am bătut joc prea mult de Pămantul acesta cu mentalitatea noastră consumista, lacomă şi egoistă, acum e rândul să primim răsplata), BOLI (stilul nostru de viaţă destrăbălat, mai ales al tinerilor, „Carpe Diem-ul” care e mai mult un fel de „Distruge-ţi viaţa cât eşti tânăr” crează cele mai incurabile boli: SIDA, Cancer, boli psihice, etc.) şi aşa mai departe.
    Ni le facem cu mâna noastră, numai mila lui Dumnezeu ne mai ţine pe picioare dar noi o ţinem sus şi tare că suntem cineva.
    Toate însă au o limită, şi văd acea limită foarte aproape.
    Puneţi-va centurile şi ţineţi-vă bine!!!
    Ha ha ha ha ha ha ha (râs diabolic)!

  • Florin, Targoviste
    Posted at 08:55h, 19 aprilie

    Serbanica, ai mare dreptate, Dumnezeu nu ne mai rabda. Schimbarea in BINE e in noi! Daca fiecare ar face UN BINE / zi, fara sa astepte rasplata, cu siguranta lumea ar fi mai buna, cel putin pt copilasii nostri. Mediatizati si voi acest lucru: Dezinteresat, sincer si insetat de moralitate, fiecare om TREBUIE sa faca O FAPTA BUNA/ZI. LUMEA CU SIGURANTA VA FI M A I B U N A !!!

  • Herban Suidu
    Posted at 09:22h, 19 aprilie

    Da, da… Mai taie din ele…

    da-le dracu…

  • danut
    Posted at 09:50h, 19 aprilie

    Pai daca tot suntem dependenti de tehnologie ,atunci sa acceleram lucrurile si sa cautam alte planete ce pot fi colonizate .Sau putin probabil ca ,monserici astia pe care banii ai dau afara ,sa pretiasca adevaratele valori ,mai sus mentionate .apropo pe tube ,ma scuzati ,aparu idea ca americanii nu mai merg pe luna de frica extraterestrilor .Pana una alta bine ca nu au fost si aci’ victime umane!

  • George
    Posted at 09:58h, 19 aprilie

    Salut!Natura ne arata inca o data, daca mai era nevoie, ca nu ne putem pune cu fortele ei dezlantuite.Cu toata tehnologia de care dispunem la ora actuala nu putem contracara actiunile si, mai ales, efectele unor catastrofe naturale.In nimicnicia noastra nu putem decat sa asteptam si sa vedem daca urmarile ne pot da dreptul la speranta.Speranta care nu trebuie sa ne paraseasca nici un moment chiar daca scenariul inchipuit de tine s-ar adeveri.Ca urmatoarea era glaciara se poate declansa chiar din iarna urmatoare, ca un supervulcan poate erupe peste cateva luni, ca un meteorit poate lovi Terra saptamana viitoare sau ca un fascicul de raze Gama
    ar putea „praji” pamantul peste cateva ore este foarte adevarat si chiar posibil.Trebuie sa fim constienti ca noi ocupam doar o clipa din timpul Universului si de aceea trebuie sa ne comportam ca atare adica sa traim cat mai intens si intr-un mod cat mai placut.Daca nu am avea parte de „rautatile” astea nu am realiza care sunt „frumusetile” vietii!

  • credal
    Posted at 10:13h, 19 aprilie

    Am vazut ca va chinuiati azi la emisiune sa-i pronuntati numele :D.
    Va dau un indiciu, poate repetati pana maine. Se gaseste pronuntia(un, vorba aia, „file” audio) pe wikipedia (pe aia englezeasca am gasit). Pe mine m-a bagat mai mult in ceata cand l-am auzit pe nenelul respectiv. :)) Mai bine raman la varianta descifratul de pe hartie.

    Toate bune!

  • George
    Posted at 10:15h, 19 aprilie

    P.S.Un vulcan ca acesta, relativ mic, emite in atmosfera mult mai multe gaze nocive decat toate emisiile rezultate din activitatea umana, poate chiar multiplicat de cateva ori,avand in vedere aici si cantitatea si periculozitatea componentelor.Sa spui ca omul provoaca incalzirea globala este o aberatie.Da, o poate grabi, dar cu o rata mica, mult mai mica decat a unei eruptii vulcanice.Incalzirea globala,scenariul promovat de unii,tine de teoria conspiratiilor care,dupa parerea mea,trebuie sa avantajeze pe cei care l-au initiat in detrimentul celor slab pregatiti,care cred orice si se comporta ca atare.Concluzia:desteptii profita.Sa auzim de bine!

    incalzirea globala este dar nu e influentata decat foarte putin de noi asta e parerea mea sincera!

  • adriang
    Posted at 10:21h, 19 aprilie

    Oameni buni, au mai fost eruptii vulcanice, chiar mult mai mari (de ex. Krakatau din Indonezia prin 1880 si ceva), si nu s-a sfarsit lumea. Da, pot fi cutremure asociate, norul de cenusa polueaza si ascunde soarele o vreme, dar planeta are si ea o anume capacitate de regenerare. Problema e daca se activeaza mai multi vulcani mari si mai ales daca rasa umana continua sa se comporte iresponsabil.
    In zilele noastre dominate de tehnologia informatiei si de imagine, perceptia noastra despre lume e „filtrata” de mijloacele de informare, care de multe ori vor sa ne sperie ca sa aiba rating sau au angajati incompetenti. In plus, cu globalizarea asta aflam imediat despre orice se petrece oriunde, ceea ce induce o poluare informationala si nu mai stim ce sa discernem in galagia asta in mare parte inutila. Asa ca un pic de credinta, optimism si responsabilitate n-ar strica!

    cate avioane erau in 1880 si cat la suta din economia mondiala se baza pe transportul aerian atunci si cat acum? O scadere a economiei mondiala cu 2-3% este un deyastru mondial. Cam asta era ideea.

  • anca
    Posted at 10:24h, 19 aprilie

    Eyjafjallajökull… asa se scrie cum se cheama vulcanul buclucas… pentru cum se citeste ati putea face un concurs… 😀

  • Mihai
    Posted at 11:04h, 19 aprilie

    off topic:v-ati batut joc de niste oameni amaratzi ,care nu si-au ales infatisarea la nastere, ci pur si simplu asa s-au nascut,facindu-i MONSTRII.Urat din partea voastra.Usor usor o sa va stingetzi si nu prea vrea nimeni asta, pt. ca suntetzi de foarte mult timp in televiziune si ati facut pana acum cateva luni emisiuni frumose pe care le-am privit cu placere .Nu mai suntetzi deloc ceea ce ati fost si iata ca suntetzi depasitzi clar si la radio si pe la televiziune.

    nu noi ne+am batut joc ci societatea care e obsedata de frumos si care-i impinge pe astfel de oameni la gesturiu disperate. Suntem unici si e bine asa. eu nu stiu cine e mai frumos. daca in urma cu 250 de ani aratai o femeie slaba era urata cu spume. Deci repet societatea i-a condamnat nu noi.

  • Anda
    Posted at 11:06h, 19 aprilie

    Vezi ca aeroporturile se deschid. Too bad, nu vine sfarsitul. Postarea asta mi se pare imbecila si fatalista. In toata istoria lumii au existat cutremure, explozii vulcanice, razboaie. Nu e nimic neobisnuit in asta. Neobisnuit e sa fii suficient de idiot sa crezi in filmul 2012 si sa incepi sa cauti semne ale sfarsitului in fenomene naturale care oricum vor avea loc si de acum inainte, fie ca ne place sau nul. Nu aveti decat sa va construiti Arca voastra a lui Noe si sa asteptati sfarsitul, in timp ce noi restul o sa ne vedem de treaba.

    nu asta era ideea. Era pur si simplu o constatare. Nu fatalista ci realista. daca iti poti inchipui ce inseamna 70.000 de zboruri anulate in trei zile vezi ce inseamna asta intr-o luna, si incerca sa vezi impactul asupra economiilor europene. E un dezastru. dar tu o sa faci in continuare treaba. Chiar daca te afli in treaba!

  • Irina
    Posted at 11:27h, 19 aprilie

    Deci: ai spus la Kiss ca nu sti numele vulcanului.EYJAFJOLL-daca sti ce inseamna spune-ne si noua.

  • Dorik
    Posted at 11:27h, 19 aprilie

    DonHuidu, haideti sa nu exageram totusi!
    De unde atata pesimism?

  • masini second hand
    Posted at 13:34h, 19 aprilie

    ca bine le zici Huidule!!!

  • Eugen Vilcu
    Posted at 13:35h, 19 aprilie

    Mare dreptate ai Şerbane! Uite, cu ocazia norului de cenuşa io m-am băgat la o pulpă de pui american la grătar, nişte ouă chinezeşti contrafăcute (ce maeştri dom’le, puteai jura că-s de ălea adevărate, de la Cornu!) plus un Tuborg rece…o minune!Ăăă…ce voiam să zic…mergând mai departe pe firul scenariului tau, dacă o mai ţine mult vulcanu’, o să ajungem să-i rugăm pe ăstia din afară sa mai exporte şi ei nişte păpică de-aia juma’ chimică juma’ modificată genetic, da ei nu şi nu! Şi cum agricultura noastra-i la pământ, o să avem onoarea să crăpăm primii.
    Good bless China!

  • Daniel
    Posted at 14:18h, 19 aprilie

    Filmul exista deja, ruleaza pe ecrane chiar in perioada asta. Se numeste „Drumul” („The Road”) si este o ecranizare a romanului omonim (publicat in 2006) de Cormac McCarthy, care a scris si romanul dupa care s-a ecranizat „No Country for Old Men”.
    Filmul („The Road”) merita vazut, iar cartea este o capodopera.

  • Haos
    Posted at 14:56h, 19 aprilie

    A vazut cineva norul ala sau iar ne-au pacalit astia?

  • vasile
    Posted at 15:34h, 19 aprilie

    „Ziua de maine, rasaritul, primavara, vara, un mar proaspat cules, o bucata de paine, zambetele lipsite de griji ale copiilor ni se par firesti. Si nu le apreciem la adevarata valoare. Si atunci apare cine trebuie si ne arata cat de importante sunt…”
    Foarte tare. Apreciez.

    P.S.- Adaug si eu :)…Imbratisarea cuiva drag…

  • rallu
    Posted at 16:27h, 19 aprilie

    Cred ca intr-un fel sau altul toti stim ca pana la urma o sa „ni se stinga lumina”. Dar de ce sa petrecem mica noastra „eternitate” pe pamant gandindu-ne la sfarsit? Nu trebuie sa dam uitarii inevitabilul, dar sa ne simtim si bine. Pentru mine si cred ca nu numai, voi, carcotasii, sunteti aceia care ne amintesc faptul ca e bine sa mai traim si cu zambetul pe buze.

  • pion
    Posted at 20:52h, 19 aprilie

    Ey jaf alla jokull , interesanta denumire , a incercat cine vre-un joc de cuvinte cu denumirea asta ?
    dac nu era in irlanda crec , ma batea gandul sa cred ca e un vulcan romanesc :).
    stii care e faza cea mai misto in cazul scenariului tau ?? – ca in urma unei chestii de genu , s-ar putea sa supravetuiasca cei ce mananca de prin gunoie si cei asa bine facuti ca tine no …
    da acu sa trecem la lucruri serioase , in mod clar chiar daca nu e o amenintare serioasa , desi provoaca destule pagube in economie , pana la urma are si o parte buna , ne aminteste , noua oamenilor , de fapt cine suntem …
    se pare ca viata se auto testeaza destul de des , si partile care rezista la test si se pot adapta merg mai departe , care nu , ajung petrol peste mii de ani .
    vezi tu oamenii au inceput sa se axeze numai pe ego , si uita ca fac parte dintr-un organism mai mare ce se numeste omenire , au inceput sa fie orbi , sa nu se mai vada pe ei cum sunt de fapt.
    planeta are foarte multe resurse , depinde de oameni cum le exploateaza , numai ca uni se cam cred dumnezei si au senzatia ca totul se invarte in jurul lor si al banilor pe care ii au …
    au fost facute filme in care dadeau foc la bani ca sa se incalzeasca :).
    ce vor sa faca cu atatia bani ?? sa se simnta puternici ? – se vor simti puternici cand natura ii va testa si vor invinge, pana atunci sunt doar niste prefacuti prea plini de ei…
    apropo nu am vazut noru , da am simtit mirosul de cenusa , cu toate ca nu am reusit sa vad nimic pe cerul curat ca lacrima , doar un oic mai deschis la culoare ca de obicei.
    ce misto e planeta asta pamant , si eu sunt aici s-o privesc …….

  • Mihai
    Posted at 21:58h, 19 aprilie

    Mi se pare ca 2012 e doar un mare „crap” scos pe banda de cativa disperati. Sfarsitul poate veni oricand. Nimeni nu-l stie. Doar El.

    La partea cu lucrurile simple, intr-adevar ne-am obisnuit cu ele si uitam cat de pretioase sunt.
    Eu sper ca toata povestea o sa aibe un happy-end. Nu de alta, dar eruptii au avut loc, si chiar mai mari decat cea de acuma, iar din fericire nu a dus la un „Armageddon”. (pana si meteoritul care exterminat dinozaurii)

    Eu cred ca toata treaba asta cu vulcanul e doar un test, un test facut sa mai trezeasca omenirea si poate sa mai traga si un semnal de alarma in ceea ce priveste schimbarile prin care trece Gaia.

    Sa speram ca pagina asta nu e ultima si ca mai sunt multe pana se ajunge la coperta de la sfarsit.

    Serbane, cu toate ca argumente sunt destule care sa sustina toata teoria, tu crezi in 2012?

    evident ca nu. Dar suna a scenariu de film….

  • Maria
    Posted at 07:30h, 20 aprilie

    Mi se pare mie, Huidulica, sau tie ti-e cam frica de moarte?Nu uita ca viata te omoara, nu moartea!

    alta filozofie de neinteles….

  • coltz
    Posted at 09:21h, 20 aprilie

    Povestea asta cu fumul e cam trasă de păr, în general. Europa nu va da niciodată faliment din cauza norului de fum. Pun pariu că în următoarele 6 luni va veni o soluție pentru a zbura prin acest nor, fără probleme, pentru a se evita viitoarele neplăceri cauzate de mama natură.

  • Tafta Costin
    Posted at 11:01h, 20 aprilie

    Pana la Apocalipsa aveti timp berechet sa urmariti Cronica.
    Are toata lumea ce invata de acolo.
    Ce imi pare rau este ca dureaza prea putin .
    Alt aspect ar fi ca dansul bebeluselor dureaza cam un minut ,nu e lasata toata melodia pana la capat .
    Lasati-le sa le vedem mai mult ( in special pe cele noi ca alea conteaza ).
    Ati renuntat la Cronica din strainatate,la carcotasii in vacanta,iarasi mare pacat.
    Mi-au placut emisiunile in care transmiteati de pe la muzeele din afara,sau de la bazinele unde se zbenguiau suedezele si norvegiencele.
    Amintiri,amintiri.
    iti dau o idee serban ,fii atent !
    Tot afisezi tu pe site ca atunci cand ai timp dai o fuga in weekend-uri la munte cu familia .
    Faceti in weekend cate o iesire voi sau daca nu trimiteti-l pe Dezbracatu .
    Sunt diverse evenimente ,de mica amploare ,dar sunt, in Ungaria,in Bulgaria,Serbia ,sau chiar la Tbilisi.
    Ar fi misto o emisiune cu Dezbracatu pe tanc la Tbilisi.

    Adica ati putea include in Cronica mici escapade peste hotarele tarii.

    E o idee .

    Pentru cei amatori de AC DC am gasit ceva care
    v-ar placea. E la libera alegere.
    Uita-ti aici : http://www.rarbg.com/torrents/filmi/download/3bcfa91f4710bb0ad23e19c1cdf845dcd93f9d89/torrent.html

  • marina dragu
    Posted at 11:46h, 20 aprilie

    uite serban un al articol simpatic pe acelasi subiect

    http://cati-ca-voi.com/nor-deasupra-europei-%E2%80%93-bau-bau-in-varianta-moderna/

  • Coco
    Posted at 12:12h, 20 aprilie

    @marina dragu
    Da, o abordare mai speciala a subiectului cinefilic :))

  • Vali
    Posted at 14:10h, 20 aprilie

    Intrebarea Amaruta :
    Este adevarat ca Maruta a ajuns mare star pentru ca taicasu l-a facut scapat pe unul care a acidentat mortal un om?!
    Baietelul asta care se bate in piept cu moralitatea dar care face audienta aducind la emisiuni pentru bani criminali asa cum este cazul criminalului Mihaelei Runceanu a ajuns mare „vedeta” pentru ca taica-su Judecatorul Maruta de la Targu Jiu l-a facut scapat pe unu de la TVR care a facut un accident urit acum citiva ani in Tg Jiu. Frumoasa „cariera” de vedeta facuta pe nenorocirile altora!. Pai daca taica-su, mare judecator il face scapat pe unu sef la TVR care nenoroceste un nevinovat ca sa-l ia pe fiisu la televizor, de ce sa nu cheme Maruta in emisiuni criminali ca sa faca audienta?! Uite cine este asta de se da mare luptator moralist!

    ia te uita cine este de fapt „Maruta Cel Mare”

    nu stiu cat adevar e in ce scrii tu aici dar Maruta e un tip valoros. Asta e clar!

  • Tipspedia
    Posted at 15:23h, 20 aprilie

    E trista situatia … Dar se putea si mai rau: sa erupa celalalt vulcan, cel de 6 ori mai mare decat nebunaticul asta:)

  • UNUME
    Posted at 15:26h, 20 aprilie

    In momentul in care stergi comentarii pertinente, deloc deifamatoare si care evidentiaza caracterul amatoresc al acestei postari nu faceti decat sa ciobesti din imaginea lui Huidu.

    Cel mai tare ma oftica oamenii prosti si inchisi la minte care nu pot discuta.

    Wow mi-am tras blog si pot sa sterg ce comentariu vreau. Ai reguli? urmeaza-le.

    Daca tu ai sters comentariul atunci esti un looser gras bai huidule

    nu ti-a sters nimeni nici un comentariu. Cred ca tu confunzi blogurile!

  • Cristian Ion
    Posted at 16:09h, 20 aprilie

    Si totusi exista iubire
    Si totusi exista blestem
    Dau lumii, dau lumii de stire
    ……
    Cam asa suna parca. Nu imi place autorul dar asta nu are importanta. Oricum ceea ce se intampla este un scenariu mai uman decat cel descris intr-o anumita lucrare….
    O zi minunata iti doresc

  • eu
    Posted at 16:47h, 20 aprilie

    eu nu inteleg de ce unii nu inteleg mesajul care-l transmiti..ce-i asa de greu??? de ce sunt pe langa subiect ?

    acum ar fi banal sa inteleaga toti!

  • cineva
    Posted at 18:21h, 20 aprilie

    Dureros dar foarte adevarat post-ul tau. FELICITARI !

    Asta mai demonstreaza inca o data, pentru cine mai are ceva dubii, ca oamenii sunt doar frunza in vant, praf pe strada si ca Domnu face absolut ce vrea El cu lumea asta.

    Apropo de 2012 … „maine” nu-i promis nimanui … asa ca e irelevant cand va fi „the end of days”.

    Si desi post-ul asta l-ai pus asa ca o constatare el ar trebui sa fie un semnal de alarma pentru TOTI (chiar si pentru tine) cei ce nu cred in Domnul si in faptul ca El vine in curand …

  • Anamaria L
    Posted at 18:30h, 20 aprilie

    O fi o parte buna si in intamplarea asta cu vulcanul. Daca treaba devine cronica dar nu suficient de grava incat sa ne omoare, atunci vor iesi de prin sertare prafuite proiecte de imbunatatire cu adevarat a conditiilor de zbor pentru avioanele actuale, si nu numai. Si poate se va ajunge la niste mijloace nu doar mai sigure pentru pasageri dar si mai avansate din punct de vedere tehnic.

    Merg lunar cu avionul si m-am convins de mult timp cat de tare ne expunem in cutiile astea zburatoare. Si la ora asta inca ne mai incordam in avion la decolare si la aterizare ca stim clar cat de vulnerabile sunt momentele in cauza. Dar economia actuala si beneficiile ei au oprit orice evolutie tehnica care ar putea schimba starea asta de fapt.

    Asa cum stau treburile acum, companiile aviatice nu mai au nici un „chef” sa bage bani in cercetare pentru zboruri mult mai sigure si posiblie in mai toate conditiile. Daca le iese banul la greu ca acum, atunci ele platesc doar pentru marirea numarului de locuri in avion si nu pentru altceva; asa mai scot pe banda cate un mamut zburator cum este noul Airbus gigant cu nu stiu cate niveluri, expresie a lacomiei celor care l-au comandat.

    Asa se intampla in toate domeniile. In industira auto nu mai vrea nimeni un automobil independent de petrol, si e lesne de inteles de ce. In cea farmaceutica, nu se scot la libera circulatie adevaratele rezultate ale cercetarilor medicale; de ce ar face-o daca pot obtine bani doar reducand concentratia de substante active dintr-o amarata de pilula in avantajul unor substante ieftine de umplutura care sa creasca numarul de pastile dintr-un flacon si sa aduca profit.

    So, daca ne mai zguduie natura, mai miscam si noi ca n-avem incotro. De fapt nu de noi e vorba ci de cei care fac bani la greu acum axploatand niste mijloace pe care le-ar pastra cu bucurie mult si bine in stadiul actual zeci, sute de ani, daca ar putea, ca sa nu arunce bani pe proiecte inovatoare.

    Nu sunt adepta teoriei conspiratiei, dar se cam vede cu ochiul liber ca batem pasul pe loc de niste decenii bune, si asta in detrimentul omului de rand care isi risca viata pe sosele, in aer, la munca si peste tot…

    La progres mai incet ,asa.

    Dar sa speram, draga Serban, sa nu ai dreptate si acest vulcan sa fie totusi unul cumsecade care va inceta demonstratia de fortza cat de curand.

    O saptaman buna la toata lumea. Succes cu Cronica in continuare.

  • Filme Gratis
    Posted at 19:10h, 20 aprilie

    Poate nu suntem chiar atat de departe si ajungem cum erau aia in The Book of Eli. N-ar fi prea misto.

  • Raluca
    Posted at 20:48h, 20 aprilie

    Perfect adevarat.chiar ma gandeam azi, dupa ce un prieten incearca de sambata sa se intoarca in Franta cat de mici si incapabili suntem in astfel de cazuri de a face ceva.

    Vorbesc de Franta care e la o arucnatura de bat..erupe un vulcan si se paralizeaza juamte de Glob..cu toata tehnologia noastra..trist, stai si te gandesti ca totusi scenariile alea de la Hollywood si filmele alea multe cu sf lumii pe care le-am vazut nu sunt atat de SF pe cat par.

  • Mihai
    Posted at 20:50h, 20 aprilie

    Şerban, ai văzut prea multe filme hollywoodiene de concepi un astfel de scenariu 🙂 ; posibil ca o parte să devină realitate dar în totalitate puţin posibil, există diverse metode de trai sau de supraveţuire.
    P.S. Care ar fi titlul filmului cu un astfel de scenariu ? Arca lui Noe 2 ?

  • CosmiN
    Posted at 21:21h, 20 aprilie

    N-are leg cu ce-ai scris, da’ are cu KissFm:
    sooper tare „promoul” acela cu „… inainte de Fernado de la _______ (bip)… ” E foarte foarte bento. E despre mai multi, nu doar de Fernando, da’ exploatati ideea ca e foarte coooll!!!!!!!!m Felicitari!

  • ionut10
    Posted at 23:03h, 20 aprilie

    salut serbanica:)) luni aproape de orele 12, jos la lift vorbeam la tel si am zis ca diseara batem, dar tu nuuuuuuuuuu, batman, batman:)) am batut aseara 1-0:)))))))) da-l incolo de vulcan, craiova sa mearga bine:))

  • EOL
    Posted at 07:15h, 21 aprilie

    @Mihaela de la 12:15
    Te-ai inflamat repede pentru ca nu ti-a postat Huidu, te miri ce ineptie!
    Pe viitor cenzureaza-te singura si nu mai slobozii
    tâmpenii, sau fa-ti blogul tau si scrie acolo cum vrei tu.Aici, esti „acasa” la el si are dreptul sa
    arunce gunoiul afara.
    „Ginere de pesedist”sau de orice alta orientare politica, el macar este ginerele cuiva, in timp ce protejatul tau Badea nu a reusit performanta asta; si stii de ce ?Pentru ca nu s-a nascut inca „perfecta”adica super woman – in treacat fie spus, vai mama ei daca s-o gasi vreo proasta sa-l ia p’asta de barbat!
    Cât despre faptul ca-l urasti atât de mult pe Base, incât îi doresti moartea, se vede clar ca nu stai bine cu capul, atâta rautate exacerbata denota ca ti-a murit si ultimul neuron !

  • EOL
    Posted at 07:42h, 21 aprilie

    Când ti-am spus ca publicul vostru e format din pusti gaozari si proaste fara frontiere, nu mi-ai dat dreptate.Uita-te putin peste comentariile de mai sus si vezi cum abereaza majoritatea la un subiect atât de serios adus in discutie de tine, in aceste vremuri atât de tulburi pentru umanitate.Ignoranta si necredinta fac legea in tara asta debusolata.Daca fiecare s-ar apleca asupra scrierilor din Cartea Sfânta, ar realiza ca traim „timpurile din urma”si descrierea -alegorica- a Apocalipsei se potriveste cu toate dezastrele ce au loc pe pamânt in aceste vremuri.
    Nu ma erijez in profet, dar va spun tuturor, daca nu ne intoarcem la credinta, daca nu vom deveni mai buni, mai iertatori, mai iubitori cu aproapele nostru,nu ne vom putea salva sufletele.
    „Cine are urechi de auzit, sa auda”!
    O zi buna !

  • dan bulz
    Posted at 07:55h, 21 aprilie

    spuneai ca nu pui virgule, te-ai rezgandit?

  • Evelina
    Posted at 08:14h, 21 aprilie

    Super comentariu Serban, sa stii ca ma-m uitat si eu pe cer sa vad dak este ceru intunecat cum spun unii ca antenistii , protevisii si ce alte tembeliziuni si toti prostii care incearca sa faca audienta fara nrrrrr ,ca daia ii baga pe oameni in sperieti ca vine sfarsitu lumii. Ma intreb cine se uita la ei , ca eu una nu cand sa aflat de noru cenusiu toate canalele de stiri , unu mai destept decat altu sa faca si ei ceva si mai ales duduitele si duduii spun ca acel nor este toxic , altii spuneau ca nu e toxic altii pt un rating acolo spuneau pazitiva ca vine noru ucigas , acum stau si ma intreb de ce atata agitatie si pt ce , acum spune tu Serban , numai in Romanica noastra e posibil asa ceva numai pt audiente si balbute cat cuprinde . Sa-ti spun ceva dak il mai aud e vandamus , strigoiu ala inpielitat , scheletu ambulant ca se mai ia de kilogramele tale intru pe blogu lui si ii spun tot ce pofteste stomacul si inimioara lui stii la cine ma refer la slabanogu ala de mircea de antene barabolice ca are urechi de antene oare prinde si protv . Sa fiti iubiti baieti si toate cele bune , va pupykesc si va imbratisez pe toti fiti rai si carcotiti cat puteti . PUPYKY SERBAN ;))

  • Elennuka
    Posted at 11:51h, 21 aprilie

    50.000 de oameni dacă citesc articolul ăsta ar fi 50.000 de interpretări.
    Eu am citit şi-am înţeles că trebuie să preţuim ceea ce avem şi să ne bucurăm cât mai mult de clipa de ACUM şi să nu mai alergăm după …cai verzi pe pereţi. Pentru că şi miliardarii şi saracii vor sfârşi la fel, în condiţiile date.
    Articolul mi-a plăcut mult. E ca o trezire la viaţă.
    Mulţumesc Şerban!

  • dana
    Posted at 13:16h, 21 aprilie

    Serbanica, o sa fiu putin pe langa subiect dar voiam sa-ti spus k astept saptamana viitoare la cronica faze dintr-un Show Pacatos de aseara in care Simona Sensual a fost invitata la o confruntare cu una.A fost criminal si cred ca este minunat pt cronicutza faze ca cea de aseara, am ras cu lacrimi, este de neinchipuit, depaseste cu mult sfera tuturor imaginatiilor noastre.te pup

  • Cristian Ion
    Posted at 16:25h, 21 aprilie

    Te citesc, te urmaresc la TV, te ascult la radio toate cu mare placere pur si simplu pentru ca esti un baiat inteligent. Ma bucur sa pot fii astfel in compania ta. Si totusi am ajuns la un nivel personal al acestei relatii cu tine in care astept mai multe de la tine. Stiu ca poti mult mai mult. Nu te limita intelectual doar la ceea ce ai ajuns acum. Meriti mult mai mult.
    O zi minunata iti doresc si sper ca iti citesti comentariile

  • Georgescu Ionut
    Posted at 16:48h, 21 aprilie

    Tocmai de aia nu strang niciodata bani, de aia nu calculez tot ce mananc si beau, de aia nu ma tratez conform cu prescriptiile medicilor, de aia nu ma alarmez cand raman fara job, de aia nu ma alarmez cand moare vreo cunostinta, de aia sunt contra fatarniciei si ipocriziei,de aia nu-mi fac freza, de aia nu ma spal de 3 ori pe zi pe dinti, de aia nu-mi cer scuze cand nu trebuie, de aia nu respect oamenii fara sa merite, de aia am un tupeu exagerat,de aia ma pun pe mine mai presus de orice, de aia imi permit acelasi vocabular si cu Directorul X si cu boschetarul Y,de aia nu ma stresez de cearta dintre Badea si Huidu,DE AIA!Pentru ca sunt atatea lucruri care conteaza cu adevarat in viata si pe care le umbrim cu nimicuri.

    Pentru ca toate sunt exagerari ale vietii moderne si obsesii cu care suntem indoctrinati si cu care ne pierdem existenta zilnica.

    Terra este planeta oamenilor ipocrizati, rata sinceritatii scade continuu la nivel mondial.Ne mintim cu toate porcariile. Wake up planet!!!

  • jan
    Posted at 19:07h, 21 aprilie

    asa a fost mereu in istoria romaniei si a europei cu bune si rele,timpurile se schimba mereu,noi sa fim sanatosi.

  • eu tot eu
    Posted at 23:00h, 21 aprilie

    Treaba cu vulcanul eu nu o cred, e doar un pretext inventat de oameni cu putere si influenta. Adica vulcanul asta este singurul vulcan activ de pe Pamant, si numai el scoate fum sau ce scoate de el, si numai din cauza lui nu mai pot avioanele zbura? de cand s-a inventat avionul si pana acum a mai auzit cineva de asa ceva? Parerea mea si o sustin 100% este aceea ca totul vine de la cinEva care vrea sa conduca si bineinteles care conduce lumea asta…evident un asemenea incident a produs mari pagube firmelor aeriene, unele ajungand la faliment, distrugand intr-o anumita masura
    economia multor tari.Si cum era lumea asta deja in criza, iata ca a mai aparut o criza…ma intreb ce-o mai urma? ma bucur totusi ca totul va avea un final in 2012 si daca acest final al Lumii nu va fi cauzat de natura va fi cauzat de oameni pregatiti pentru a face asta, deci oricum sfarsitul Lumii va fi !!!

  • unu
    Posted at 01:43h, 22 aprilie

    In Islanda nu a rabufnit niciun vulcan, face Chuck Norris un gratar.

  • EOL
    Posted at 06:44h, 22 aprilie

    Scuze pentru pleonasmul „cenzureaza-te singura” bine ca n-am zis sinucide-te singura, ha, ha, ha !

  • lucacelbun
    Posted at 07:44h, 22 aprilie

    interesanta perspectiva asta

  • Tafta Costin
    Posted at 08:46h, 22 aprilie

    Sunteti niste cosari de lux.
    Mi-a placut emisiunea.
    Si Juke box-sii pictati pe fata ,amuzant.
    Vreau sa trag un semnal de alarma in legatura cu gafele generalizate din televiziuni,in special la emisiunile de stiri.
    Iti scriu aici ,pentru ca nu vreau sa intru la vreun concurs,nu vreau premii .
    Desi ,apreciez favorabil toate concursurile voastre.

    Atentie la emisiunile de stiri din Ro,s-ar putea sa fie si la alte televiziuni din strainatate,dar ma indoiesc,am dubii foarte mari ca la CNN ar face asemenea gafe .
    La ce ma refer ?

    Pro TV transmite la stirile de la ora 17 ca in cutare comuna ,la barul local a avut loc o altercatie si un barbat- baut bine – la altoit pe altul pana l-a omorat.

    Alta perla : ” Un barbat -baut bine- s-a suit la volanul unei masini impreuna cu alti 4 indivizi.
    Apoi a pierdut controlul volanului si masina a ajuns intr-un stalp.Toti cei 5 au decedat in urma ranilor ”

    Gafele astea le da nu numai Pro Tv-ul ,le gasesti si la Antene ( in special aia mica blondina cu blog Gherghe le zice),apoi si la Realitatea.

    Ex. de gafa : ” Un grup de 4 persoane organizate -bine- ,la adapostul noptii au spart birourile unei Universitati private si au furat un seif blindat in greutate de peste 50 de kilograme.”

    Tot la Stiri ( nu conteaza postul) : „Mai multi indivizi mascati si inarmati ,-pregatiti bine -,au luat ostateci un grup de turisti ”

    Sau: „Piratii somalezi organizati -bine- au capturat un vas comercial.In echipaj se afla si 3 romani…”

    Sesizezi ?

    Nu ai sa vezi asa de des la CNN sau la Euronews speech-uri din astea.
    Oamenii astia s-au format la televiziuni de ani de zile cu replici din astea si nu mai ies din ele !!
    Le-am dat de cateva ori telefoane la ei la redactie ,la Stiri.Si la Pro si la Antene.

    Le-am atras atentia sa nu spuna prostii pe care sa le repete la prompter ,apoi din ora in ora la emisiunile de stiri.
    Nu vor sa inteleaga oameni astia !

    Nu este corect sa spui ” l-a batut bine”.
    Este corect ca l-a batut unul pe altul ,si „bine” ?

    Ce este „bine” aici ?Imi explica si mie cei de la Stiri ?

    Sau : ” -baut bine- a accidentat mortal o persoana pe trecerea de pietoni „.
    Ce e „bine” ? Ce rezulta de aici daca examinezi propozitiile celor de la Stirile Pro ?
    Ca e bine ca e baut careva si ca omoara pe altul?!
    Asa reiese dpvd. gramatical.
    Sau daca un grup de persoane se inarmeaza si rapesc pe altii ,devenind rapitori si deci infractori,inseamna ca sunt organizati in ” bine ” ?

    Adica sunt organizati in rele si fac lucruri nepermise si imorale.
    Dar pentru cei de la Stirile Pro sunt organizati in ” bine ” ?

    Tipicurile celor de la Stiri dureaza de ani de zile si nu vor sa iasa din ele .
    Poate putem face ceva sa-i schimbam.
    Trage un semnal de alarma la Cronica te rog.

    Ce voiam sa iti mai descriu ?
    Faptul ca exista chiar institutii care folosesc sintagme controversate ,incorect gramaticale si chiar morale.
    Cum ar fi denumirea de : „Departamentul Crima Organizata din Politia Capitalei”.
    Suna normal ?
    Corect ar fi fost: Departamentul Anti Crima Organizata din Politia Capitalei.

    Cred ca va mai trece 50 de ani cel putin pana sa vada diferenta aceasta societate !
    La italieni exista:”Departamentul Anti Mafia „.

    Faceti ceva va rog !

    Tafta Costin
    Bucuresti

  • dana
    Posted at 11:36h, 22 aprilie

    Comentariul 102 al lui Georgescu Ionut e superb.Asta da realism si sinceritate.Sunt incantata sa citesc asa ceva.

  • Alex John
    Posted at 12:38h, 22 aprilie

    Domnule Serban Huidu
    As vrea sa va informez in legatura cu faptul ca Domnul Bendeac va imita la emisiunea de doi lei ” In Puii Mei „.
    Eu cred ca ar trebui sa i-i dati o lectie de gentleman si sa-i spune-ti ca emisiunea lui SUCKS COCK !!
    Bendeac este un mare beshinos din punctul meu de vedere si un frustrat pe succesul tau real.
    NOT FAKE !!

  • Andrei
    Posted at 12:42h, 22 aprilie

    Se pare ca Delia vrea sa ajute copii bolnavi, iar din acest motiv a intrat in campanie. Bravo ei ! In timp ce altor femei de varsta ei le-ar pasa doar de shopping, cluburi si mai stiu eu ce, fetei acesteia nu-i lipseste dorinta de a ajuta si placerea de a face un act caritabil !

    http://www.click.ro/din_inima_pentru_copii/ajuta/Bebelusa-Delia-alaturat-Campaniei-copii_0_938306260.html

    Serbanica as vrea sa o feliciti din partea mea ! Ma bucur tare mult ca are aceasta initiativa, iar la urmatoarea emisiune te-as ruga sa o feliciti, pentru ca merita.

  • Lucian Blog
    Posted at 13:03h, 22 aprilie

    se aduna cate una cate o chestie cate un semn.. cutremure , vulcani meteoriti.. hmm poate sunt coincidente sau doar semne 😀

  • George
    Posted at 13:32h, 22 aprilie

    Poate pentru cei care n-au zburat cu avionul niciodata povestea pare veridica, dar ca sa se ridice cenusa la 13000 m pe unde sunt culoarele internationale de zbor e cam improbabil. O fi ea ridicata de aerul cald da la inaltimea aia sunt -60 de grade asa ca nu tine poanta… Inca o maniuplare gen vita nebuna, raceala aviara, guturai porcin si ce boala caprina o mai urma… .
    2012 mi se pare f. aproape si il astept…

  • sarmisegetusa
    Posted at 15:28h, 22 aprilie

    Ma steptam sa gasesc pe blog un comentariu (si cateva poze)privind lansarea cartii lui Mihai Gainusa de la Focsani.
    Dar legile naturii au dat totul peste cap. Am gasit un alt subiect interesant si la ordinea zilei.
    Din pacate multa lume nu intelege ca natura este o forta unica!
    Ce este forta Dumnezeiasca? ; Forta Dumnezeiesca = masa x accleleratia Dumnezeiasca!!!!!!!
    Sunt foarte multe comenatrii aiurea! Am vazut cum ti-a scris un tip „Marian” vai saracul lui neuron singur si trist mai este!
    Dar de ce ma mira?! Oare de ce nu am fost surprinsa cand primul ministru (special scriu cu litere mici) al tarii s-a facut de bafta ieri in sedinta de guvern pentru a „n” a oara intreband despre tancuri si avioane!
    Mai este EOL care se revolta pentru publicul vostru si ca nu’sh cine s-a luat de presedintele ei!
    Nici ea nu intelege ca publicul vostru are o paleta larga de varste si categorii intelectuale!
    Nici ea nu intelege ca un cetatean poate sa-l respecte sau nu pe presedintele ales (de altii) pentr ca el nu a fost la vot ca n-a avut pe cine pune stampila.
    O mare lectie ar fi putu da Romania intregii Europe daca populatia acestei tari nu s-ar fi prezantat la vot. Atunci am fi fost exemplu pozitiv si cu siguranta am fi scris istorie!
    Faptele fiind deja consumate, ar trebui sa analizam si sa constientizam cam ce ravagii poate face FORTA DUMNEZEIASCA!

  • Anca
    Posted at 16:57h, 22 aprilie

    Draga Serban,

    Cele doua” filozofii de viata” cum zici tu, nu sunt antagonice.Eu as zice chiar ca sunt complementare.Sa ne bucuram de orice ne ofera viata , dar sa ramanem mereu in limitele pe care ni le impune Dumnezeul din sufletul nostru. Spiritualitatea nu exclude spontaneitatea si puterea de a pastra un aer jucaus chiar si atunci cand totul pare foarte serios.Minunatul joc al vietii …Suntem privilegiati ca am fost alesi sa il jucam.ACUM…

  • Anca
    Posted at 17:03h, 22 aprilie

    Scuze.Era vorba despre:
    CARPE DIEM
    SI
    NIHIL SINE DEO
    Asta ca sa stii despre ce este vorba.
    Si ma bucur sa constat ca tu chiar citesti toate comentariile.
    IDEE:
    Ai putea sa scrii o carte pornind de la aceste comentarii , facand o statistica si tragand niste concluzii.
    SUCCES

  • Ellie
    Posted at 18:33h, 22 aprilie

    Hy! Super Blog:) Iata si linkul meu poate arunci o privire:) http://www.smilesarefree.weebly.com 🙂

  • Florinz
    Posted at 22:57h, 22 aprilie

    Serbanica, si treaba cu vulcanul a tinut doar cateva zile. Am aflat de el din presa doar cat a putut fi prezentat ca o stire apocaliptica. Astazi la stiri nu am mai auzit nimic de zici ca deja s-a stins… Asa ca de ce sa mai vorbim de vulcan? Care vulcan?
    Pacat ca eruptia asta a mascat decapitarea Poloniei, cauzele si consecintele pentru o tara ce reusise sa isi pastreze putina personalitate…

    Polonia cred ca a facut gat si s-a pus cu cine nu trebuie!
    oricum daca i-au lucrat i-au facut ca la carte!

  • CosmiN
    Posted at 23:06h, 22 aprilie

    Am vizionat azi emisiunea de la TV din 14 aprilie (p net). Zi, ce-ai pe suflet? Cu ce te ajutam? Ca am vazut ca sunteti in cautare de ceva reporter special. Oricum, din aceeasi categorie o sa va trimit si eu in sezonul asta, niste chestii care se intampla aici (un oras din Transilvania). 1: politistii care patruleaza noaptea, au obiceiul de a se retrage intr-un loc retras noaptea, daca sunt obositi, pentru a se odihni. Numa ca mai uita sa-si stinga luminile de pe masina. Asa, si sper sa reusesc sa-i filmez si/sau sa le fac ceva poze, sa vi le trimit, sa cunoasca si ei celebritatea :-p ; 2: tot ei, militienii, ca sa-si „faca norma” de procese verbale si amenzi, pierd ore intregi pe noapte amendand curvele de pe marginea drumului. Da’ nu sunt razii, ci doar parcheaza masina langa ele, si-si fac treaba… Acuma, daca poti imagineaza-ti ca esti sefu’ unora d-astia. Si dimineata „la raport”, agent Tuzgureanu iti spune: „Da, sefu, mi-am indeplinit norma! Am dat 20 de amenzi! 16 la curve pe centura, 2 la soferi care au intors pe continua – si nu ne-au vazut ca eram in spatele lor – si 2 la pietoni care traversau prin loc nepermis.” Ok, da’ fetele alea, cand draqu or sa plateasca amenzile alea? Stii tu bine, la Sfintele Pasti ale Cailor! Deci, noi, toti, care platim impozite, taxe, si tot felu’ de porcarii, ii platim pe astia ca sa piarda ore intregi amendand curve, . Mai bn ar patrula in alte locuri, unde e nevoie decat sa piarda timpul aiurea! Si pe astia sper sa-i filmez, ca asta e calitatea politiei la noi, care-i gaseste pe cei care au jefuit banca aia din CJ, la un an dupa eveniment, si daca initial spuneau ca e vorba de ceva hoti experimentati, pana la urma erau doi pusti care locuiau in blocul din spatele bancii, cred ca si cu parintii; da’ a fost nevoie de un an!!!

  • sorin
    Posted at 23:12h, 22 aprilie

    2012 nu va duce la disparitia planetei, dar cred ca se vor intampla multe pe ea. Sfarsitul lumii, probabil ca nu va insemna si sfarsitul planetei, poate o transformare. Poate nu va disparea omenirea, dar o revolutie a naturii va schimba unele lucruri.

  • ioana
    Posted at 01:42h, 23 aprilie

    Treaba cu Vulcanu, nene Vulcanu cu numele atat de lung si cantat de islandezi.. nu e o treaba chiar usoara, bag seama ca avem aci pe site multi berbeci interesanti.., fratilor treziti-va!
    nu e vulcanu izbucinit de la mama natura.. mai intersati-va, cam greu izbucneste in zona respectiva dat fiind conditiile cilmatice de acum.. este tot o conspiratie mondiala…
    „au gresit ei intre ei, bombisoara:))” langa vulcanas.. ce sa-i faci… erau prea multi bani pe piata mondiala in companiile aeriene.. so.. trebuia distrus inca ceva, bancile au fost primele care au dat start-ul, apoi, cateva compamnii mondiale care se mai tineau cu capul sus, insa, sa lovetsi in companiile aeriene e o treaba… noua ordine mondiala isi face de cap…

  • ioana
    Posted at 02:15h, 23 aprilie

    Stam atat sa filizofam… ca viata, ca pretenii, ca amorurile.. mei ce sunt aspectele astea??? Treziti-va nu ma dormiti pe metrou, pana la job, ganditi!
    Suntem manipulati in masa! datorita vietii haotice pe care o ducem!
    Ne-au vandut javrele din guvern toata economia grea , ma refer la companii de productie, pe vreama lui ” tapu” , respectiv si aviz amatorilor tineri.. vorbim din politica de pe vremea taranistilor care cica stiau ce e privatizarea .. si d-atunci a inceput infernu.. MEBO.. afacearea de viitor a tutuoro lingailor si agramatilor din romania, mod de privatizare….fara cuvinte.. iacata unde am ajuns..
    Toti dar toti din politica mai mult sau putin fac parte din masonerie, ca sunt acolo si nu inteleg e alta poveste….Cunosc unpicut din povestea oamenilor masoni, in necunostinta de cauza am avut contact cu ei, Rotary Club, este un club de masoni, stiti ce este dramatic ?!? majoritatea personajelor politice sau bussines habar nu au ce este masoneria, dar ei sunt acolo si servesc interesle bolnave ale acestei organizatii.
    Am sa continui cu alta ocazie, daca va intereseaza subiectu!

  • Alma
    Posted at 03:56h, 23 aprilie

    Serbane, sunt de acord cu tine, 2012 vine si nu e de gluma…Calendarul Maya nu s-a inselat niciodata pana in prezent. Daca vrei sa o iei din punct de vedere crestin, vezi Biblia- Apocalipsa lui Ioan si cele 7 peceti. In prezent traim efectele deschiderii celei de-a sasea peceti- „Va fi un mare cutremur” si „semne vor aparea pe cer”. De noi depinde ca la deschiderea celei de-a saptea peceti sa putem sta in fata Domnului cu incredere in viitorul omenirii. Inca mai e timp sa ne schimbam in bine, sa lasam deoparte dorinte de trufie si sa ne smerim, sa avem grija sa oblojim pamantul pe care ni L-a dat Domnul sa-l pastorim, cu tot ce are el mai bun.
    Esti parinte si sunt parinte si cred ca vei fi de acord cu mine in ceea ce scriu mai departe. Tot ce-mi doresc mai mult e sa-mi vad copilul crescand intr-o lume mai buna decat cea de acum.

  • Emil
    Posted at 05:52h, 23 aprilie

    @Alex John:
    Esti foarte snob ! Nu urmaresti emisiunea lui Bendeac pentru ca nu e la fel de cunoscuta ca altele, alegi emisiunile pe care le urmaresti dupa alte criterii, eu in fiecare sambata rad la emisiunea lui, iar la multe emisiuni ale carcotasilor de anul acesta, exceptand editiile speciale de sambata si ultimele doua editii de miercuri, fara suparare Serban, nu m-au amuzat. Asa cum un snob isi alege mortis ce sa poarte chiar si in cele mai banale situatii haine la moda, asa urmareste si o emisiune dupa alte criterii, nu dupa divertisment ! Rusinica !

  • Emil
    Posted at 05:57h, 23 aprilie

    @Alex John:
    Unde i-a imitat pe Huidu si Gainusa la ” In puii mei „, ca eu nu am vazut asta, l-au imitat pe Fernando, Vangelie, Naomi, Basescu, Vadim, Giovanni si Gigi Becali, dar nu pe carcotasi ! Vezi-ti de treaba si invata sa scrii ca este corect „spuneti-i”, nu „spune-ti” !

    uita-te sambata asta.

  • Andra
    Posted at 06:29h, 23 aprilie

    Eu nu cred ca oamenii sunt vinovatii incalzirii globale. In primul rand pamantul a supravietuit altor catastrofe si mai mari decat poluarea noastra( Era glaciara…. si cine stie mai ce) asa ca noi suntem ce care trebuie sa ne facem griji daca planeta asta ne mai vrea. Presupun ca oamenii o sa dispara asa cum au disparut si dinozaurii ca doar nu cred ca putem noi sa oprim miscarea naturala a pamantului.Cand o sa fim prea multi o sa gasesca planeta un mijloc de a scapa de noi.
    (Bafta Serbane!!! Mult succes cu emisiunile (radio+tv). Sper sa te vad la tv si peste vreo 20 de ani. La multi ani Cronica!!!!

  • Glomerula
    Posted at 08:41h, 23 aprilie

    Salut Serban,imi cer scuze inca de la inceput pt off-topic,dar pt ca pe blogul tau nu exista un subiect pe aceasta tema o sa te rog sa ma scuzi.
    Citeam pe blogul Oanei,despre Toni,e urat,e absurd si e cumva oglinda romaniei de azi.Redau citatul in cauza :

    „Am primit un raspouns dezamagitor de la Avocatul Poporului dar care poate fi contestat mai departe, afirma Iulian Urban pentru Roncea.ro. “Eu, ca senator si presedinte al asociatiei http://www.AsistentaPentruConsumatori.ro aleg sa ajut familia Tecuceanu, insa ma uit la fostii colegi de la Prima Tv ai lui Toni si la tacerea lor; este inadmisibil cat de repede l-au uitat… Macar pentru memoria lui merita sa luptam cu acest sistem infect care ii apara pe cei care si-au batut joc de Toni atata timp cat a fost internat la Matei Bals cat si dupa, cand au exploatat mediatic moartea lui ca sa indemne peste un milioan de romani sa se vaccineze cu vaccinul netestat CantGrip”, a mai transmis avocatul Iulian Urban…”

    Revenind la ce ma „doare” pe mine,in momentul acesta voi sunteti o „forta” reprezentati cel putin un sfert din populatia romaniei ,de ce nu luati atitudine ? de ce nu faceti un scandal imens, public pe aceasta tema ?…nu vreau sa cred ca va temeti…Totusi,partea morala a acestei povesti e dureroasa,as fi vrut sa va vad motivati,sa muscati din toti,sa ii puneti la zid,pentru ca MERITA !!!
    Aveti resurse,aveti posibilitati,nu-mi spune te rog ca faci o actiune „silent” in aceasta directie ca nu te cred.
    Ucide-i moral si media , merita!!!

    Laturi? Pentru ce? Tocmai in memoria lui Toni avem aceasta atitudine. De uitat nu uitam, ai rabdare. La un moment dat toti or sa plateasca dar nu asa. Nu cu oteviste a la iulian urban, care ar exploata-o si pe masa pentru putina publicitate!

  • The cool
    Posted at 12:33h, 23 aprilie

    @Alex John:
    Unde ai scos-o ! Bendeac nu i-a imitat niciodata pe carcotasi la TV ! Nu s-a dat nici Gainusa, nici Huidu ! Inventezi doar, ca esti un frustrat !

    uita-te sambata asta sa vezi cam cad de jos a ajuns…parodie dupa parodie nu se face niciodata. Asta noi am respectat intotdeauna. Cum era sa Parodiem Diveris sau Vacanta mare? E o chestie de la sine inteleasa. Bendeac este un om mic si asa va ramane!

  • Liana Morar
    Posted at 15:51h, 23 aprilie

    Locuiesc in Frankfurt si pot sa spun ca in zilele in care nu s-a zburat parca eram in alta parte. Cand am vazut duminica un avion pe cer ne-am uitat la el pana in departare.
    Din cate am auzit aeroportul nu a fost gol, ba dimpotriva plin de oameni care ramasesera blocati din cauza asta.
    Chiar a propus o femeie de la biserica sa se mearga sa ajute cu mancare sau bani pe unii altii.

    Dumnezeu a creat lumea si tot El o conduce in ciuda incapatanarii omului de a recunoaste asta.

  • EOL
    Posted at 16:12h, 23 aprilie

    @sarmisegetusa
    Mai Ulpia Traiana, in primul rând „EOL” e un el nu o ea.
    In al doilea rând, volens/nolens Base e si presedintele tau si daca nu-ti convine vira ancora din tara ca nu plânge nimeni dupa d’astia ca voi, daca ma’ntelegi!
    Cât despre treaba cu „forta”, las-o jos cu explicatiile ca nu esti nici la desene animate nici in Avatar.
    „Paleta larga de vârste”…ce exprimare mai e si asta?!
    Nu te mai da mare, ca esti varza!

  • Anca
    Posted at 20:48h, 23 aprilie

    LA MULTI ANI PENTRU RARES!
    SA FIE SANATOS , FRUMOS SI ISTET CA PARINTII LUI.SA-TI TRAIASCA, SERBANE!
    PETRECERE FRUMOASA !
    Am vrut sa-ti dau mesaj la radio, dar am avut mult de lucru de dimineata.

    multumesc mult, mult, mult!

  • turismland.ro
    Posted at 02:14h, 24 aprilie

    E bine ca natura ne mai arata din cand in cand cat de (ne)importanti suntem pe acest pamant … a fost de ajuns sa pufaie putin acel vulcan si gata … transportul aerian e la pamant, dar lasa ca le pune boc senile la avioane

  • giulia
    Posted at 09:50h, 24 aprilie

    Apropo….de avioane
    Mai draga domnule Huidu, ai vazut topul de pe blogul cretinului de Badea? Ai inteles ce poate avea cretinul cu oamenii aia si care e rostul magariei?
    Omul asta nu are nicio limita. Cum se crede el, micutul, in masura sa puna etichete pe oricine: hidos, vaca, porc,umflat, balena etc. Ai vazut ca doar el si prietena aia a lui (apropo…cine e Carmen Roua asta si ce face ea?)sunt frumosi, destepti, slabi, independenti, slabi, cu patratele, slabi?
    Si…inca ceva, cred ca i-am scris vreo 100 de comentarii pe blog. Si…ce crezi?Daca nu il lauzi nu iti publica comentariul.
    Oribil personaj.
    Si inca ceva. Recunosc ca m-am distrat foarte tare la faza aia cand a zis despre tine ca tot ce ai facut pana acum se datoreaza socrului tau. Cat de invidios sa fii sa spui asa ceva? Da…cum sa zica asa ceva unul pentru care singura si cea mai mare realizare este spagatul pe doua scaune?

  • phidas
    Posted at 12:29h, 24 aprilie

    A produs ceva paguba pentru companiile aeriene, dar si pentru alte companii. 🙂

  • 21
    Posted at 14:53h, 24 aprilie

    Vulcanul asta e doar inceputul, o sa urmeze catastrofe adevarate pana va bagati mintile in cap. Sau dispareti. 😉

  • Krath
    Posted at 15:21h, 24 aprilie

    va rog sa-mi permiteti sa lipesc doar acest link de pe youtube. R.I.P. George Carlin .

    http://www.youtube.com/watch?v=eScDfYzMEEw

    Bafta

  • gavryll
    Posted at 20:22h, 24 aprilie

    Ei,uite ca m-ai facut sa ma uit la emisiunea lui bENDEAC.Si l-am vazut.Jos.Jos de tot.Avea farmecul lui la Mondenii,dar acum…

  • Adrian
    Posted at 08:20h, 25 aprilie

    Si daca v-a imitat ce treaba are ? A facut parodie dupa o emisiune ! Alex John baiatule, ti-ai terminat gradinita ? Ai auzit de notiunea de pamflet ? Si Serbane ce anume te-a deranjat ca s-a facut o parodie dupa emisiunea voastra ? S-a facut parodie dupa Te Pui Cu Blondele, Dansez pentru Tine si SuperBingo si multe altele, de ce sa nu se faca si dupa emisiunea voastra ! Fara suparare la multe emisiuni recente de la carcotasi nu am ras la fel ca la emisiunea de pe Antena. Emil are dreptate unii aleg emisiunile dupa alte criterii, eu nu ma axez doar pe In Puii mei ci si pe carcotasi.

    Mi-a placut parodia (si era parodie, nu ar trebui sa se supere nimeni ), iar la balbe s-au folosit poante cu Fernando. Mi-a placut, insa in rolul bebeluselor puteau pune si ei femei, nu barbati, dar am auzit ca una din actritele de acolo este insarcinata !

  • anonim
    Posted at 09:12h, 25 aprilie

    @gavryll:
    Snoaba lui peste, ai macar habar Ghitza-Pitza ce este acela divertisment ? Stii ce este acela pamflet !

  • mady
    Posted at 16:46h, 25 aprilie

    subiect de discutie pentru anumite emisiuni care au impresia ca le ridica „raitingul”…dar vai de ele.Reusita „cronica”pacat ca atzi scos binterviul.
    SPOR la audienta.

  • Sylw@n@
    Posted at 11:00h, 05 septembrie

    Sper sa mu se intample asa ceva 🙁 :((

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.