Vantu o victima sau un mare fraier? Ca sa inteleaga unii cum s-a bagat singur Sorinel la mititica! - Serban Huidu
2261
post-template-default,single,single-post,postid-2261,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Vantu o victima sau un mare fraier? Ca sa inteleaga unii cum s-a bagat singur Sorinel la mititica!

Ma uit la televizor si in gazete si ma trazneste damful unui nou scandal!
Panica mare printre moguli. Base, atacat din toate trusturile, s-a gandit sa-i potoleasca putin pe scandalagii. Si ii loveste unde-i doare mai tare….la petele din trecutul fiecaruia.

A sosit momentul platii pentru SPA-ul lui Geoana. In fapt Vantu plateste pentru ca a incalcat o regula pe care nici un jucator venerabil ,cum se pretinde a fi, nu o incalca. A pariat totul pe o carte. Si a pierdut potul. Acum sufera consecintele nechibzuintei sale.

Este ingrozitor altceva: cum toata sleahta de profitori media, care a papat bani de la realitati ani de zile, este acum avocata numarul unu al sefului bagat la bulau. Lor li se aduga si ceilalti „profesionisti”: antenele care simt ca li se strange si lor latul. La cum il stiu pe Traienel, ala cu ochiu lui stramb, nu uita si nici nu iarta. Si varanul Voiculescu poate fi incaltat de niste baieti de baieti profesionisti ca cei ce i-au copt-o lui Vantu.

Sa nu ma intelegeti gresit si sa ma banuiti cumva de vreo simpatie catre Cotroceni. Parerea mea nu s-a schimbat fata de acum un an cand scriam asta. Dar domnule Vantu, daca vreti sa injurati pe cineva pentru situatia in care va aflati, uitati-va in oglinda. Nu stiu cate matrapazlacuri ai facut, ca nu ai fost condamnat in acest dosar, dar un lucru e clar: pe Basescu Voi l-ati scos presedinte! Sa va intre bine asta in cap!

Totul a inceput cu demersul de tampit al lui Geoana de a coaliza toate leprele in jurul lui, sub sloganul „oricine e dusmanul lui Basescu e prietenul meu!”. Si a continuat cu atacurile furibunde, de cele mai multe ori aiurea si gratuite, facute de lingaii si cateii angajati pe 30 de arginti!

Ati platit toti luzarii aserviti care nici macar treaba pentru care erau platiti nu au facut-o! Basescu putea fi batut mai usor de cat credeti voi, daca nu defila in campania electorala cu eterna „mogulii, mafiotii, coruptii vor sa-mi taie capul” si TU, stimabile SOV, cu trusturile tale, cu aliantele tale, i-ai dat apa la moara! Si sa-i fie rusine si lui Dinu Patriciu!

Cand v-ati unit fortele cu totii in jurul Prostanacului, ati devenit agentii electorali ai lui Basescu- un politician ale carui „Tepe din Piata Victoriei” se ofilisera demult. Nu mai avea nimic de oferit, pentru ca nu facuse ceva. Nu avea nici o mare realizare la activ! Voi l-ati retransformat intr-un animal politic, inhaitandu-va TOTI pana la unul impotriva lui!

Era previzibil ce s-a intamplat pentru ca intalnimdu-ma in diferite situatii cu potentatii Romaniei am avut un sentiment ciudat…Nu sunt nici pe departe niste valori ci niste mici borfasi, care in 1990 aveau ceva bani la ciorap. Il includ aici si pe intaiul marinar al tarii, care a carat cu vaporul mai multe marfuri in interes personal de bisnita decat toti ceilati „oameni de afaceri” la un loc!

Ori ce sa le ceri unor valutisti sa fie profesionisti sau sa-si angajeze profesionisti. Nu taticu’, bisnitarii raman bisnitari pana la adanci batraneti, iar Romania duce lipsa de adevarati moguli, aia care sa stie sa faca bani si din altceva nu doar din mici smenuri si smecherii de duzina! Pana atunci sa-i vedem cum se papa intre ei, doar doar s-o alege praful de toti!

43 Comments
  • Paul
    Posted at 15:48h, 12 septembrie

    Serbane ce spui tu mai sus este foarte adevarat.
    Chiar as putea spune, ca in cazul vantu se lipeste strasnic vorba aia romaneasca „ce isi face omul cu mana sa – lucru manual se chiama”, vantu a avut o contributie buna si la detronarea lui nastase.
    In 2004 cand l-am votat pe basescu, spuneam ca-l votez ca este nevoie de un lup sa se manace cu lupii ca sa scape mieii.
    Acum mi se infiripa o teama, cum scap de lupul sustinut?????

    P.S. Sa inteleg comentariul meu de dimineata pe precedentul post nu se inscrie in politica editoriala a blogului?

    era off-topic. Daca o sa scriu despre banci atunci esti invitatul meu!

  • Father Mcfeely
    Posted at 18:43h, 12 septembrie

    Pai si nu e bine? Poporul suveran a decis: „Base sa ramana, pt ca ne apara de mogulii rai…e de-al nostru si lupta cu mafia”
    Sa ramana fratilor si din partea mea in 2014 sa vina EBA la cotroceni.
    Vantu se curata, antenistii nu stiu cat mai rezista…dar prostia poporului roman va dainui in timp, nu ma indoiesc. Atata vreme cat cu 2 galeti de plastic, 3 kg de zahar si 5 sticle de ulei conving 10 romani sa ma linga intr-un anumit loc…tara asta nu se va vindeca de cretinism notoriu.

  • Paul
    Posted at 19:28h, 12 septembrie

    off topic
    Nu trebuie neaparat sa apara pe blog, doar sa-l citesti.
    Degeaba o sa scrii de banci dupa 21.09, cele 3 milioane de contracte de credit care sunt in plata (mai sunt vreun milion restante – nu vorbim despre rau platnici) vor deveni un jug mai greu de tinut decat jugul lui boc.
    Baietii, sincer nu stiu daca boc a facut-o intentionat sau in prostia lor le-a dat bancilor o minge la fileu, prin OUG 50/2010 vor sa-si stabileasca niste dobanzi minime pe care sa le plateasca clientii prinsi in romania.
    Deci dobanda medie la creditele existente in euro este undeva la 9%, prin OUG 50/2010 legiutorul obliga bancile sa-si transforme dobanzile variabile in Indice Independent (EURIBOR/ROBOR/LIBOR) + Marja Fixa a Bancii, si banca decide:
    Dobanda ta de miine=Marja fixa+Indice Independent
    Marja fixa a bancii=Dobanda ta de azi-Indice Independent
    Ok, ai sa zici e bine asa… macar stii cum stau lucrurile… Da dar s-a omis sa se spuna ca totzi acesti Indici Independenti sunt in minime istorice.
    Deci in concluzie, in Romania, o dobanda de 9.75% la un credit ipotecar va fi dobanda minima pentru fraieri ca mine care au vrut acu 4-5-6-7-8-10 ani o casa, o familie, un viitor… in tara asta.
    Ti-am facut prezentarea asta lunga, in speranta ca poate nu esti la curent cu problema.
    Numai bine…
    P.S. Scuze anumite greseli… am scris in viteza cu fiica-mea in spate si fii-miu in brate… 😉

    v-am razbunat in ultima emisiune!

  • vio
    Posted at 20:23h, 12 septembrie

    Total de acord cu tine,Serbane.Un an bun sa ai.

  • Andy
    Posted at 20:48h, 12 septembrie

    Ei, ce sa te faci. Am supravietuit pana acum in Romania cu Vantu, o sa supravietuim si fara.Asa prosti cum suntem. Dar in 2013 puteti sa-l alegeti voi desteptii pe Geoana sau pe Ponta( daca o sa reuseasca sa fure mai mult de data asta).

  • Candy
    Posted at 22:11h, 12 septembrie

    Nu inteleg de ce se tot evidentiaza galetile de plastic si kg de zahar! Mie personal la ultimele prezidentiale mi s-au oferit 200 ron ca sa votez Geoana! Ideea e ca toti procedeaza asa! e o prostie, ii costa pe ei, pentru ca nici unul nu poate risca sa nu dea, ca ii ia celalalt voturile. De fapt sistemul asta nu are mari sanse sa incline balanta alegerilor, ca se anihileaza unul pe altul. Iar cei care voteaza pt asa „avantaje”, cum ar vota fara ele? credeti ca votul lor conteaza, ca ar vota constient si intelept? la un astfel de nivel de educatie politica, probabil ar fi de preferat sa stea acasa!

  • Claudiu
    Posted at 22:47h, 12 septembrie

    Vantu, Patriciu si ai lor caini maidanezi i-au facut cel mai mare bine lu Basescu, l-au facut presedinte :))). Ar fi frumos sa se voteze o lege prin care sa i se acorde dreptul sa mai stea 5 ani la Cotroceni.
    Sunt aproape sigur ca tot chiorul o sa iasa.

  • Sorina
    Posted at 22:59h, 12 septembrie

    off Serbanica, deja prevad cum la acest articol o sa ma/ne plictiseasca unii postand comentarii de genul ca il pupi in fund pe Base. Nu stiu de ce, dar pe mine aia ma plictisesc tare rau. Probabil din cauza ca sunt prea batuti in cap.
    P.S. Abia astept sa va vad miercuri la Cronicuta!!!

  • moshu49
    Posted at 02:57h, 13 septembrie

    aferim, tatã, aferim! 😉
    sã vãd dacã şi miercurea vei cîrcoti pe acelaşi ton. baftã! 🙂

  • Andy (altul decat cel de mai sus)
    Posted at 08:36h, 13 septembrie

    Serban, tu prezinti situatia in asa fel, incat ai spune ca saracul Vantu este vai de capul lui… In realitate avem de-a face cu alt arest PREVENTIV, alt show, asa cum am mai vazut de nenumarate ori in ultimul an. Bine ca toti criminalii violenti precum dementul ala care i-a dat politistului cu sticla in cap, dupa ce in urma cu vreo 6 luni a batut-o mar pe prietena lui, sunt liberi ca pasarea cerului si nu se cuvine arestul preventiv in cazul lor. Eu nu pot sa il sufar pe Vantu si pe cei ca el, dar pana nu vor fi condamnati prin sentinta judecatoreasca la macar vreo 10 ani de inchisoare… o sa ramanem tot in stadiul de epoca de piatra si manelism care ne caracterizeaza.

  • lucian
    Posted at 10:43h, 13 septembrie

    Sa vina Brigitte Bardot sa-i adune pe toti latratorii de la Hantene si Irealitatea!!! A,sa nu uit- sa-l ia si pe cutu schiop din curtea „stimatului domn”… „Te pup,golan mic”!

  • Cosmin
    Posted at 11:23h, 13 septembrie

    Cred ca toti mogulii astia nu realizeaza inca faptul ca ei sunt vinovatii pentru prezenta lui Base la Cotroceni. Oricum, mi-ar placea ca toti adversarii lui Base sa fie inchisi, pentru coruptie, bineinteles. Dupa care, vazand ca treaba este groasa, marinarul si ai lui sa isi dea demisia de onoare sau sa isi faca sepuku. Ce basm frumos ar fi… cum am scapa rapid de coruptie si corupti.

  • Georgescu Ionut
    Posted at 11:26h, 13 septembrie

    Dupa ce ca ai dobandit averea colosala printr-un furt EVIDENT, mai si iesi la televizor sa te caci pe tine(asa cum a facut Vantu la alegeri).In acest caz prietene,ma jur ca nu vreau altceava decat sa putrezesti in parnaie. Adica dupa ce devalizezi FNI-ul pentru care zace in inchisoare femeia aia, iti faci televiziune si te mai si pui cu presedintele tarii. Auzi, stii ceva?Ti-as zice un banc cu „carioca” da’ e blogul omului asta civilizat.Oricum acolo iti doresc sa ajungi, la nenea carioca.

    Frate ce i-as baga pe toti la parnaie…mama mama mama…
    Un „bijnitzmen” de 2 parale Vantu asta, la fel ca multi altii ce i se aseamana din prisma averii.Niste vagabonzi cu acte si carti de vizita.

  • ovidiu
    Posted at 13:22h, 13 septembrie

    un nou scandal…. o noua frectie la picior se lemn

  • Mihaela Mazilu
    Posted at 15:28h, 13 septembrie

    Acum eu realizez ca e normal ca ei sa nu faca nimic ca sa iesim din criza. lor le convine ca romanii sa fie saraci si sa nu aiba bani de nimic. Astfel cumpararea voturilor va fi mult mai usoara.
    Cat despre Vantu, singura diferenta dintre el si Basescu e ca el nu a vrut sa devina presedinte ci mogul de presa. De ce oare nu a plecat din tara imediat dupa lovitura data, nu inteleg, la fel cum nu inteleg si de ce dorinta „bogatilor” din .ro sa se duca la numai la Marea Neagra.
    Eu nu cred ca mogulii l-au facut pe Basescu presedinte. El singur s-a facut ( prin ambasade).

  • ariii
    Posted at 15:49h, 13 septembrie

    Off topic: Incerc sa ascult live KissFM si mi se tot intrerupe la fiecare 2 minute, poate si mai des. E super enervant. Am banda suficienta la net…
    Crezi ca se poate face ceva sa se imbunatateasca stream-ul?

    PS: nu ascult din RO ci din Germania, poate ajuta informatia

    Mersi mult

  • george
    Posted at 16:20h, 13 septembrie

    frate daca nu face puscarie calumea tot degeaba.

  • dady
    Posted at 01:19h, 14 septembrie

    draga Nea serbane, te saluta tata!

    Cred ca e un”shmen” intre Base si Vintu … Base devine „puitor de tepe” in piata publica , iar Vintu care se plictisea in mica lui casuta mai este scos prin oras, la plimbare de aia de la parchet … ca soferu’ lui era plecat cu treburi pe ici, pe colo….
    … si doar sti ca in Romania o minune tine 3 zile(saptamini, luni) … a era sa uit: azi am dat din greseala peste o manea cintata de sorinel Pustiu, „bomba bombelor” se numeste ….. i se potriveste si lui Base si lui Vintu!!!!!!

  • dady
    Posted at 01:35h, 14 septembrie

    Te mai saluta tata, inca odata!

    Hai sa devenim seriosi … Iti voi prezenta citeva argumente prin care Iti demonstrez ca Vintu l-a ajutat pe base sa cistige in fata lui „gieoana”:
    1) – prezentarea casetei cu copilul batut cu doua saptamini inainte de tur 2 … cind razvan Dumitrescu a vrut mai multi galbiori, prin ianuarie – februarie si a primit „pass” a si plecat la antene
    2) – cind l-a chemat pe „gieoana” la 1 noaptea, fotoreporterul de la Catavencu era si el acolo si fotografia de zor … rezultatul il stim cu totii … „gieoana” acolo a pierdut alegerile!!!!!!!! … si ca veni vorba, foto ala de la catavencu nu facea pozele de capul lui …
    3) – Vintu este un mare scenarist iar base un mare actor ….. sti asta mai bine ca mine! Si mai sti ca poti minti poporul cu televizorul in asa fel incit nici dupa 20 de ani, el , poporul sa nu-si dea seama ce s-a intimplat cu adevarat …

    Va pupa Tata!

  • mp
    Posted at 10:16h, 14 septembrie

    De adevarat – e adevarat ca si-a facut-o singur si ca pe spinarea lui si a celorlalti „moguli” si-a facut campanie basescu.
    Dar nu poate sa nu ma sperie faptul ca exista tot mai multe arestari „dictate” de sus. Merita SOV si multi altii sa ajunga unde a ajuns SOV (si totusi cred ca e prea devreme sa ne bucuram pentru ca si-a gasit vantu nasu’ – experienta ne arata ca astfel de arestari nu sunt decat pentru 29 de zile, ca sa se sperie cine trebuie!) insa oare chiar s-a procedat corect? Mi s-a parut a fi o actiune menita sa intimideze. Brrr… (a nu se intelege ca sustin nevinovatia lui vantu, caci dupa mine e chiar numai o picatura ce i s-a adus ca invinuire).
    Si da, toti politicienii care sunt in fata (am zis politicieni? am gresit, trebuia sa pun ghilimele) sunt niste bisnitari – ceea ce e foarte trist.
    Iar apropo de ce zicea Father Mcfeely referitor la prostie, imi trece prin minte un banc:
    Cica Dumnezeu impartea calitati si defecte oamenilor. Intr-un final, soseste si un roman cu intarziere la impartirea darurilor si Dumnezeu ii spune:
    – Regret fiule, dar mi-a mai ramas numai frumusetea si prostia. Ce pot sa-ti fac? Alege!
    Dupa ce-a stat catva pe ganduri, romanul a raspuns:
    – Da-mi Doamne prostia, ca frumusetea-i trecatoare!

  • batman
    Posted at 12:20h, 14 septembrie

    la noi e vreo lege in care sa se zica: „daca te-am prins cu bani furati, iti luam totul” ?
    adica sechestru pe avere si virata in conturile statului sau ceva de genul. tare as vrea sa-l vad pe vantu sapa de lemn. cu toate ca la cate conturi offshore are, nu-l doare de cateva milioane/zeci de milioane din tara.

  • dorel forever
    Posted at 12:45h, 14 septembrie

    Serbane, de data asta iti dau dreptate. Din cate mi-amintesc, Academia Catavencu a lui Vantu a publicat pozele cu geoana la vantu.. chestiune care a adus un numar considerabil de voturi lui Bascu. Daca eram in locul lui SOV, pt faza aia concediam toata redactia si desfiintam publicatia.

  • sarmisegetusa
    Posted at 15:50h, 14 septembrie

    Zice unu’ Andi pe aici citez : „Ei, ce sa te faci. Am supravietuit pana acum in Romania cu Vantu, o sa supravietuim si fara.Asa prosti cum suntem. Dar in 2013 puteti sa-l alegeti voi desteptii pe Geoana sau pe Ponta( daca o sa reuseasca sa fure mai mult de data asta)” – am inchis citatul, de fapt vedeti si voi ce si cat a inteles pana acum.
    Mai zice cineva ca prostia va dainui la romani (mare dreptate are) in veci vecilor , amin!
    Ce nu am vazut eu pana acum in tara asta (de mana a doua – cum o numeste „iubitul” nostru presedinte) , nu am vazut moguli adevarati.
    Sunt niste tari pe aici, vecine cu noi care au moguli adevarati, mafie la greu as spune ca au de toate!
    Noi avem „moguli” second-hand (eu le-as zice smenari) si evident un presedinte second-hand , daca chiar EA, TARA este tot second-hand dupa parerea „iubitului” noastru presedinte.
    Dar, tara nu este de mana a doua (asa cum zice pseudopresedintele) , are conducatori de mana a doua evident alesi de oameni care nu au contact cu realitatea.
    Exemplul varului meu, unul dintre votantii lui Besescu il pot da oricui : este un tip trecut cu putin de 50 de ani, nu stiu sa va spun cat a lucrat cu carte de munca , pentru ca fiind prea lenes, s-a grabit sa se pensioneze medical inainte de varsta de 40 de ani. Toata ziua o arde la televizor, inghite tot ce-i spune cel mai bun prieten al lui (adica televizorul) si un astfel de prost s-a dus la vot! Oare cati ca el au fost?! Multi, foarte multi.
    Eu nu am o problema cu „mogulii”, am o problema cu institutiile statului care nu functioneaza in intereseul cetateanului ([entru ca eu dau foarte multi bani acestui stat) , institutiile statului sunt aservite puterii si cu asta am spus tot.
    Am o problema cu cei care lucreaza in aceste institutii (minstri urmariti penal) si pana in jos la sefii de birouri, dar sunt portocalii….
    Ma tot intreb de ce oare au murit tinerii aceia in ’89? De ce mi-am pus eu viata atunci in pericol? O saptamana nu mi-am vazut familia in acea perioada!!!!! Ca sa schimbam o dictatura cu alta?
    II sugerez „iubitului” presedinte sa puna COASA pe steag, asa ca sa aibe si BOC o bucurie, nu pentru ca ar avea vreo legatura cu genocidul pe care tocmai l-au declansat!

  • weir
    Posted at 17:54h, 14 septembrie

    In sfarsit SOV plateste pentru cat a furat si a manipulat.

  • Liliana
    Posted at 18:19h, 14 septembrie

    Ai mare dreptate Serbane! Personal, desi ma hotarasem sa nu votez deloc, am mers la vot furioasa la culme cand i-am vazut la tv. pe Patriciu(un sufrageria proprie rastignit in fotoliu, cu un ranjet pe fata),cand l-am auzit pe Vantu intr-un interviu telefonic in direct la Realitatea.Siguranta lor ca va iesi Geoana m-a enervat la culme si am iesit de am votat marinarul desi nu ma omor de dragul lui. Am votat furioasa de nu se poate. Si ca mine au mers si altii. Deci, alegerea lui Basescu ca presedinte le apartine in intregime lor, lui Patriciu, Vantu, Voiculescu cu ale lor Antene si Realitatea. Pai, uite si acum , cu arestarea lui Vantu, aduc astia apa la moara lui Basescu. Iar fac din el o victima si….asa de bine-i prinde postura asta de victima incoltita din toate partile de nu se poate! Cum dracu’ nu-si dau seama de un lucru asa de simplu?

  • David
    Posted at 22:08h, 15 septembrie

    Articolul acesta este o mostra perfecta a ceea ce inseamna mentalitatea tipic romaneasca. Din comentariile de pana acum reise foarte clar un singur lucru: tara asta, impreuna cu distinsii ei cetateni, merita o existenta precara, asa cum, de altfel, se si imtampla.
    Daca in tarisoara asta, criteriul in functie de care este ales un presedinte se rezuma doar la niste vorbe, insotite de niste imagini banale, asta spune multe despre intelectul celor care fiinteaza pe aceste meleaguri.
    Ce pretentii putem avea de la aceasta tara daca singurul criteriu pentru care a fost ales un baiat presedinte este faptul ca au aparut niste poze in care celalalt baiat era surprins la cineva acasa?

  • Theo
    Posted at 08:12h, 16 septembrie

    „Deci, alegerea lui Basescu ca presedinte le apartine in intregime lor, lui Patriciu, Vantu, Voiculescu cu ale lor Antene si Realitatea. Pai, uite si acum , cu arestarea lui Vantu, aduc astia apa la moara lui Basescu.”
    Nu, Liliana, draga, ii apartine prostiei tale. Vorba lui David, daca ala e criteriul pentru care tu, cetatean trecut de varsta majoratului, ai ales un presedinte, mergem intr-o directie buna, direct in prapastie. Si vom iesi din ea cand vom sti sa alegem conducatorii pe criterii cu adevarat valabile si cand nu vom mai musca ca imbecilii chiftele penale de tipul arestarea preventiva, la televizor, a lui Vantu, stenograme prin ziare, crezand ca aia e justitie si nu o rafuiala intre un smenar si un ecscroc care, din pacate pentru noi (dar vad ca, totusi, cu aprobarea unora, inclusiv Huidu), se desfasoara pe un teren sensibil care ne vizeaza pe toti – justitia.

    sunt de acord cu tine! dar asta e alta discutie!

  • CosmiN
    Posted at 15:37h, 16 septembrie

    =)) 🙂 =)) 🙂 „Si sa-i fie rusine si lui Dinu Patriciu!” Foarte tare! 🙂

  • CosmiN
    Posted at 16:30h, 16 septembrie

    Joi, 16.09.2010, 16:40. Acum cateva minute s-a anuntat decizia de eliberare a lu’ Vantu. Imi pare rau ca n-am intrat aici inainte de vestea asta. Da’ totusi imi mentin parerea. Deci Serban, tu iti imaginezi ca Vantu va sta ani de zile in inchisoare? In primul rand din motive de sanatate si-ar obtine eliberarea. In plus, stii bine ca „bomba” a fost lansata acuma ca subiect pt presa si „fraieri”. O strategie foarte buna, pentru o tara in care o palma data sau nu unui copil, si o vizita la un om de afaceri pot stabili presedintele tarii. Asadar, arestarea omului rau care a furat banii de la investitorii FNI (uitam ca si statul garanta FNI-ul, deci e la fel de responsabil ca si mogulul rau), parca ar tine de cald la iarna, si putem trece cu vederea veniturile taiate de la bugetari, inventarea a tot felu’ de impozite, incompetenta guvernului, si mai ales, ii lasam familia in pace lu’ Base (vezi cazul fratelui sau, de care s-a uitat brusc). Ba mai mult, daca ii baga la zdup si pe ceilalti doi moguli rai, nu-i nimic daca mai creste TVA-ul cu inca 5%, si mai luam ceva bani imprumut de la FMI, si ne mai creste si pretul la gaz…
    Stiu ca tu vorbesti de faptul ca Vantu a lucrat prea „descoperit”, si teoretic asa-i; da’ asta nu ar fi un exemplu de prostie crasa raportand-o la un VERSAT Vantu? Cu asta vreau sa zic ca e foarte probabil sa nu avem toate datele. Iar Vantu sa fie mult mai acoperit decat credem. Daca se va ajunge vreodata sa se judece pe fond, or sa se invarta in jurul semnificatiei expresiei „favorizarea infractorului”, si Vantu tot liber va fi.
    Numa ca e greu sa se ajunga acolo, pentru ca la noi asa e, se anuleaza procese din cauza unor „greseli de procedura” (cu sau fara ghilimele), datorita „zeitei justitiei”!!


    intru totul de acord cu tine!

  • lucian
    Posted at 17:07h, 16 septembrie

    Dar tu, Lilianoooooo, cum dracu’ nu-ţi dai seama de tâmpeniile pe care le scoţi pe gură, ca de exemplu motivele pentru care un cetăţean european s-ar duce la vot sau faptul că Băsescu este „o victimă încolţită din toate părţile”. Lilianoooooo, în timp ce tu-i plângi de milă marinarului şi-l votezi de victimă ce este, el, bine mersi, îşi cumpără propriile trusturi de presă şi devine CEL MAI MARE MOGUL AL ROMÂNIEI. Cum de nu-ţi dai seama de toate astea Lilianooooo, că vom ajunge să ne roadă gărgăriţele cu asemenea concetăţeni ca tine, Lilianoooooooooooo!!!!!!!!!

    Lucianeeeeeee poporul asta e Lucianeeeeee! Uneori trebuie sa-i faci bine poporului cu forta! Da intre cine sa alegi Lucianeeeee intre un hot smecher sau un prost care era prin in compromisuri Lucianeeee! Eu nu l-as fi ales pe niciunul, numai ca smecherul, care stia exact cum sa se adreseze poporului, a fost ajutat de trusturi Lucianeeee! aici e buba! nu ca daca iesea alalalt dobitoc era mai bine! Asa popor asa conducator Lucianeeeee!

    PS. Îi mulţumesc lui Huidu că persistă în alegerea domniei sale de a nu publica unele comentarii ale mele. Şi nu spun asta ca pe un reproş, e dreptul lui, nu ţin morţiş să apar pe blogul dumnealui, îi comunic doar respectuos că-l critica pe Badea pentru o astfel de atitudine şi că, după cum se ştie, ipocrizia-i şi aşa destul de mare la români pentru a o mai îngrăşa şi el.

    nu-ti public comentariile in care bati campii sia apa in piua. Adica spui aceleeasi tampenii dupa ce ti le-am desfiintat logic! Asa poate te inveti minte sa accepti si alte opinii cand sunt argumentate! Lucianeeeeee! Tu il urasti pe basescu! eu ii urasc pe toti! asta e diferenta!

  • ingenuu
    Posted at 18:03h, 16 septembrie

    serbane, nu ne crede mai prosti decat suntem: LA PREZIDENTIALELE DIN 2010 VANTU A JUCAT LA 2 CAPETE, iar servitorul care taman ce l-a tradat carandu-se la labe1 putea pune intrebarea de final marinarului fara sa-i lase acestuia loc de manevra.
    pe de alta parte, ai dreptate, de 2 ani de zile incerc sa le explic preaplinilor de ei de la antene ca i-au FACUT MULT MAI MULT BINE DECAT RAU CU EMISIUNILE LOR. in special gadea, ca la badea nu poti avea pretentii sa gandeasca tot timpul.

  • lucian
    Posted at 22:13h, 16 septembrie

    @huidu: dacă tu n-ai înţeles nici până acum că mersul la vot nu e (încă) obligatoriu în România, atunci permite-mi să-ţi urez aberaţii plăcute în continuare pe această temă, a alegerii (şi aici nu vorbesc exclusiv de alegerea ta, ci despre cea a celor 5 milioane de creduli). Iar când încerc să le explic unde greşesc îndoctrinaţilor care cred că trusturile de presă l-au făcut preşedinte pe Băsescu mă simt de-a dreptul descurajat de convingerea cu care susţin că lelea Marie s-a uitat ea la Antena 3 zi de zi şi a observat ea că Băsescu e atacat din toate părţile, cum spunea Lili mai sus. Şi chiar dacă ar fi observat, ce? Astea sunt criterii în funcţie de care un om normal ar putea alege vreodată un preşedinte? Da, se pare că sunt, în România, dar nu pentru oameni normali, ci pentru cei care cred, de exemplu, că dacă intră mogulii în puşcărie vor avea ei mai multe pâini de pus pe masă.

    Asta le-am spus si noi lui Base si lui Geoana ca noi nu mergem la vot si NU ii votam! Exact asa a fost. Nu trebuie sa judeci multimea dupa cum judeci tu sau eu. Valul de simpatie prin victimizarea unui om (care stie sa foloseasca asta in favoarea lui) nu este delog de neglijat! Mai ales cand cei ce-l atacau pe Basescu erau ostracizati de ani de zile in fata poporului pentru numeroasele smenuri facute: Patriciu sau Vantu sau Voiculescu! Intelege asta odata pentru totdeauna!

    Iar cel care era „plin de compromisuri” face parte dintr-un partid care fura şi el, dar măcar nu era prost şi lăsa şi pulimii şi celorlalte partide o parte. Pe când ăştia de acuma vor absolut tot şi ştiu ce vorbesc, pentru că în oraşul meu, cu primal PDL, pe vreme de criză crâncenă, au existat fonduri pentru modernizarea centrului oraşului, borduriade şi plantări de fântâni arteziene din metru în metru, asta în vreme ce un flintic de şosea, de 500 de metri, chiar în faţa primăriei, zace neasfaltată de 20 de ani. Asta era diferenţa dacă veneau alţii la guvernare: MĂCAR AIA NU FURAU 99% şi lăsau şi pulimii măcar senzaţia că o duc bine. Ăştia de acuma nu ne-au lăsat nici măcar gustul dulce din gură, ni l-au înlocuit cu un amar perpetuu.

    In opinia mea guvernul Tariceanu a fost cel mai incompetent guvern dintre toate ! $ ani de ziel nu au fost in stare sa liciteze un loc de benzinarie pe autostrada. Dar lumea o ducea bine! era booom economic! Oricare dintre imbecilii din politica pdl psd-pnl-udmr. pc ar fi fost azi la putere era la fel de nasol!Sunt niste imbecili si aia ca si astia! Numai ca acum lumea chiar chitaie de foame!
    nu mai sunt bani nenicule!

    Iar dacă tu ai senzaţia că m-ai desfiinţat logic, atunci eu chiar că nu mai am cuvinte la aşa o constatare, în afară de nişte invective, care nu consider că e bine să le etalez, devreme ce te-am apreciat cândva.
    PS1: dacă tu îi urăşti pe toţi mă gândesc că la viitoarele alegeri vei vota Partidul Poporului, că şi Diaconescu pune aceeaşi placă. Sau tu visezi la o ţară democratică, în UE, fără clasă politică? Sau la veşnicul refren oligofren „să vină o nouă generaţie” (ca şi cum nu tot în acelaşi sistem infect ar cădea generaţia asta)?
    PS2: Badea scrie o frază pe blog şi are zeci de comentarii. Tu? Hmmmm? Ştiu că doare, nu trebuie să răspunzi, era doar o întrebare retorică (oricăţi cretini crezi tu că are Mircea drept fani).

    pai citeste ce tampenii posteaza si ce raspind fanii si o sa-ti dai singur raspunsul….daca mai poti ca tampenia se ia!

  • rusu
    Posted at 12:05h, 17 septembrie

    Eu sunt de parere ca Vantu nu este usa de biserica si ca pateste toate astea pentru ca are Basescu ceva cu el. Asta mi se pare asa de teoria conspiratiei cu scopul de a il scapa pe corupt.

  • carmen
    Posted at 16:11h, 17 septembrie

    poporul nu a fost prost ca a votat!! in ultimii 20 de ani s-a dovetit ca nu ai pe cine sa votezi!! toti se duc in politica cu un singur scop :imbogatirea!! Cred ca politicienii sunt mai rai decat criminalii,unii criminali ucid din intamplare,dar politicienii ucid cu premeditare acest popor si asta din dorinta lor de parvenire.

  • lucian
    Posted at 20:43h, 17 septembrie

    @huidu: înţeleg foarte bine că simpatia generată de victimizarea unui om viclean nu poate şi nu trebuie să fie neglijată. Asta e destul de limpede, dar nu înseamnă că e şi un lucru normal pentru o ţară care se vrea europeană şi aici teoriile noastre se despart ireconciliabil. În timp ce tu consideri că vina o au mogulii, care l-au victimizat excesiv, eu consider că vina o au cetăţenii care l-au votat, pentru că au pus botu la toate şiretlicurile de şmenar puse în scenă de Băsescu( ajudat cu abnegatie de niste imbecili care n-au inteles ca ii fac jocul), tocmai cu scopul de a accentua până la gradul de maladie faptul că el e singur, bun şi luptă împotriva celor răi, ceea ce era şi este o ABERAŢIE cât China de mare, nu-ţi trebuie nici măcar o juma de neuron ca să-ţi dai seama de asta şi să nu pui botu la aşa-zisa victimizare (chiar dacă pe antene ar fi rulat 24 din 24 o unică frază: „Băsescu e rău şi Geoană e bun”). NU. base trebuia sa nu apara pe anten 2 luni! sa nu apara punct!

    Asta e Şerban, după cum ţi-am mai spus, tu ţi-ai ales ca ţintă pentru critică nişte televiziuni (doar cu asta te-ai ocupat cel puţin ultimii 10 ani), în timp ce eu am ales mentalitatea manelistă a poporului român şi tare mă tem că până când aceasta nu se va schimba radical degeaba critici tu o televiziune sau două pentru că spun adevărul (chiar dacă de o manieră excesivă în opinia ta) acele televiziuni au adus poporul in indobitocirea in care se afla. Pentru ca au aceeasi mentalitate comunista si spun numai adevarul ce le convine. Asta ii descalifica in ochii oamenilor cu inteligenta peste medie, care se intampla sa fie formatorii de opinie in gloata! Cel mai mare rau facut mentalitatii acestui popor sunt antenele lui voiculescu si alte institutii de indobitocire in masa!

    . Îmi pare rău că nu vezi „the big picture”, sincer îmi pare rău!!! asta as putea sa-ti spun eu tie! Poate că acum 10 ani, când erai la început, aveai această capacitate şi nu erai aşa de pornit pe unii dintre colegii tăi. 10 ani de critică perpetuă a tuturor televiziunilor şi programelor de televiziune te-au schimbat cu siguranţă şi părerea mea umilă de telespectator e că nu în bine.

    eu nu critic programe de televiziune….ci metehne ala acestui popor televiziv! Nu persoana queridei ma intereseaza ci exemplul negativ de chivuta pe care-l da, nu jiji in sine ma intereseaza ci grobianismul pe care-l reprezinta, nu vanghelie ma enerveaza ca persoana ci smecheria ajunsa pe treapta de sus a incompetentei! Cand o sa intelegi asta si o sa treci peste balbe si poticneli o sa ai „the bih picture” a cronicii!

  • Eugen
    Posted at 19:31h, 19 septembrie

    Tu chiar crezi că-i important cine pe cine a făcut preşedinte? Că nu-i Prostănacu’ şi e Marinelul, că-i Vântu sau Felix? Ăştia-s toţi de cauciuc: dai cu ei de pământ şi sar mai sus… Important este că NOI I-AM CREAT! Aici trebuie lucrat, la conştiinţa colectivă (sau, mă rog, de IASeu). Că altfel ne dovedesc şi ne ducem de râpă de tot.

  • lucian
    Posted at 07:01h, 22 septembrie

    @huidu: presupun că acuma, după judecata ta, antenele o victimizează şi pe Roberta Anastase, că de trei zile toacă subiectul despre LEGIFERAREA HOŢIEI ÎN PARLAMENT. Dar să ştii că de data asta, spre deosebire de „victimizarea” lui Băsescu, cea a Robertei este absolut necesară pentru că ea cu guriţa ei a declarat că dacă nu e supravegheată de opoziţie (de exemplu) nu se poate abţine să nu facă nasoale şi fură ca-n codru. Nu că Băsescu n-ar fi făcut şi n-ar face la fel (că, totuş, de la cine naiba crezi că a luat lecţii micuţa Roberat?), dar măcar el nu a declarat-o cu subiect şi predicat!!!

  • Biciclete
    Posted at 08:10h, 22 septembrie

    Clar un mare fraier …

  • Dan
    Posted at 10:43h, 22 septembrie

    Nu vreau sa intru in polemici gratuite dar asta cu noi i-am creat mi se pare complet falsa. Sentimentul asta de vinovatie colectiva ne este transmis dinainte de revolutie. Care e exact vina mea personala sau a ta, sau a lui Misu, Serban, Badea sau mai stiu eu cine. Din moment ce sute de mii de oameni si-au pus banii munciti din greu in diverse scheme piramidale ce pretentii sa ai cu cine voteaza. Democratia are limitele ei. Ar trebui macar un test de alegator asa pentru inceput. Stiu ca nu e posibil dar ar trebui sa militam pentru ceva. Asa dupa razboi sa spui ca nu stiu cine era mai bun e exact ca politica de Romania. Ala e mai bun ca e liberal sau ce-o fi el, nu prea conteaza ce zice.

  • Viorel Coman
    Posted at 09:05h, 30 septembrie

    Serbanica,….. eu zic ca si arestarea lui vantu ca si arestarea lui berbecali fac parte dintr-un set de tehnici de manipulare in masa si de deturnare a atentiei publicului de la problemele guvernului…gen remanierea….data trecuta cu motiunea de cenzura… eu nu cred ca sunt doar pure coincidente. Cum apare o problema grava catre baselu sau catre guvern…cum apare un scandal cu o arestare a unui mare jmecher..care dupa cateva saptamani e iar liber…deci nu s-a dovedit nimic. In lista avem Patriciu, Becali,Sov…ma intreb cine mai apare….cred ca va fi felix…s.a.m.d. Partea mai grava este ca noi,ca natie, ne uitam ca bolovanii la toate scandalurile, si uitam ca guvernul habar nu are de vreo tehnica economica de iesit din criza si uitam de tva-ul de 24% si de reduceri salariale si de libere fara plata..toate la stat…in conditiile in care statul ar trebui sa fie un model de conduita pentru companii. Daca statul baga in fara plata….firmele ce ar putea face???

    Un economist care lucreaza in sistemul privat(multumesc lui D-zeu)

    Vio

  • dacul
    Posted at 01:42h, 19 noiembrie

    daca BASESCU e vinovat de asta ,inseamna ca nu l-am votat degeaba.LA BULAU CU TOTI HUUUUUOOOOOOOO

  • popa maria
    Posted at 21:57h, 05 februarie

    Da intr-adevar Vantu si-a facut-o cu mina lui dar ceeste mai trist este ca el s-a oprit in timp si este si acum in campanie electorala.Marea greseala a lor este ca nu stiu sa se opresca la timp si are sa si-o ia tare pe cocoasa Se dau destepti si el si felix dar o cam iau pe cocoasa. De fapt isi cam merita soarta pentru ca ar trebui sa dea socoteala de unde au ei asa niste averi incomensurabile.

  • Pingback:Vantu o victima sau un mare fraier? Ca sa inteleaga unii cum s-a bagat singur Sorinel la mititica! | Radio Romania
    Posted at 09:02h, 08 martie

    […] Serban Huidu: Vantu o victima sau un mare fraier? Ca sa inteleaga unii cum s-a bagat singur Sorinel la mititica! […]

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.