Se intoarce Republica Socialista Romania. Inca o masura populista a tovarasului prim secretar Boc! - Serban Huidu
1927
post-template-default,single,single-post,postid-1927,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Se intoarce Republica Socialista Romania. Inca o masura populista a tovarasului prim secretar Boc!

Am citit mai devreme o stire de la care mi s-a intors stomacul pe dos. Ministrul muncii si protectiei sociale, vrea sa lase copiii parintilor cu salarii mari, fara alocatii, intr-o incercare cretina de a demoniza din nou clasa de mijloc din Romania.

Copiii, ca orice alt individ din Romania in mod normal, au drepturi egale. Nevoia de protectie din partea statului e aceeasi pentru toti. A considera ca parintii care au salarii mai mari, deci si sumele platite de ei drept impozit sunt la fel de mari, pot sa-si permita sa cresca odraslele fara ajutor din partea statului, e o magarie egala cu aceea care forta mamele cu salarii mari sa primeasca aceeasi indemnizatie lunara cu orice tiganca de la satra, care nu a muncit in viata ei, dar care toarna anual cate un puradel.

Ca de obicei, oamenii cu venituri mari ajung inevitabil calul de bataie al statului care-i pune in carca si pensiile, si alocatiile, si cheltuielile ineficiente ale aparatului birocratic, si ineficienta lucrarilor de infrastructura tot!

Si cand 2 milioane si jumatate de romani deja muncesc in afara si faca pipi pe cerintele idioate ale statului roman, poate ministerul de finante sau cel al muncii, ar trebui sa se gandeasca de mai multe inainte de a propune decizii frustrante si elucubrante, pentru cei mai activi si mai scarbiti de sistem dintre cetateni.

Impozite mari nu insemna mai multi bani la buget ci scaderea numarului de firme si cresterea somerilor. Decizii de genul „asta e bogat are de unde sa plateasca” incurajeaza lenea si bagatul picioarelor. Ca daca muncesti si ai, esti bun de plata, daca stai cu burta la soare si te doare in cot, statul te ajuta ca esti „sarman”!

Asa ca domnu’ Boc il loc sa latrati pe la televizor si sa va laudati ca ati taiat 2000 de pensii de porc (mare branza ati facut nu puteti mari nici cu 5 lei pensiile de la CAP cu haiducia asta), poate va enervati si pe deciziile comuniste gen „lupta de clasa cu chiaburii”, pe care onor ministrii din dotare le scuipa catre o populatie, ce v-a votat ca guvern de dreapta, desi semanati din ce in ce mai mult cu cabinetul dr Petru Groza. Sa va fie rusine!

108 Comments
  • iris
    Posted at 13:45h, 19 februarie

    Salut. iti inteleg indignarea, dar sa stii ca „tigancile de la satra care n-au muncit in viata lor” nu au cum lua indemnizatie de crestere, pt ca se acorda doar celor ce au lucrat cel putin 12 luni pana in ziua nasterii copilului. Nu fii ranchiunos ca tu esti dragut si nu te aseaza iesirile extreme. Si vezi ca iti pui in cap organizatiile care se ocupa cu libertatea individului.

  • Daniel S
    Posted at 13:45h, 19 februarie

    cele mai bune arme: nationalismul si populismul… una din cele 2 are totdeauna efect… iar daca mai adaugam si frumosi si destepti obtinem o rata de vot de 85% ca FSN-ul care a reusit in mod uluitor sa le combine pe toate…

  • 1 Oarecare
    Posted at 13:51h, 19 februarie

    Mare dreptate ai Serban,nu este posibil asa ceva.Mi se pare o discriminare imensa,dar pana la urma traim pe planeta Romania,unde totul este posibil.
    Succes mult cu emisiunea,sanatate lui Misu si familiei tale.
    Iti propun spre ascultare urmatoarea melodie.
    Uite si versurile:
    http://www.trilulilu.ro/cipitax/f2376c1ed8746f
    Stau pe fotolii luxoase şi salarii de prea mulţi bani nemunciţi
    Iar cei mai mulţi dintre ei sunt înrudiţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Ocupă funcţii înalte mulţi foşti activişti
    Şi moşi, foşti securişti prăjiţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Arată la TV mulţi răniţi sau români răpiţi
    E clar că vor să nu fiţi atenţi la scumpiri – Ăştia sunt bandiţi!
    Fac contrabande cu alimente alterate
    Şi fără să ştiţi vă otrăviţi când le serviţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Au combinaţii protejate de borfaşi renumiţi
    Şi-au sub control gabori gata să lege sfinţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Tot ei trec kile prin vamă atunci când tu te-agiţi
    Şi-apoi spală bani în campanii antidrog – Ăştia sunt bandiţi!
    Pun vieţi în mâinile prea multor oameni necinstiţi
    Procurori mituiţi fabrică dovezi – Ăştia sunt bandiţi!
    Deţin multe ziare pe care obişnuiţi să le citiţi
    Iar apoi vă treziţi din nou minţiţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Au colaboratori ce dau raporturi de zor
    Şi preoţi ce iau bani de la tineri căsătoriţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Vor vinde neamul românesc în târg primilor veniţi
    Iar cei mai mulţi credincioşi sunt folosiţi – Ăştia sunt bandiţi!
    E mai bine să lupţi cu ei decât să-i eviţi
    Aşa că mai bine veniţi şi voi dacă simţiţi că – Ăştia sunt bandiţi!
    Neisprăviţi ce vor să stăm mereu în faţa lor, toţi neclintiţi
    Da’ mai dă-i în morţii lor! – Ăştia sunt bandiţi!
    Fără să vă gândiţi la ceea ce primiţi, acceptaţi necăjiţi să priviţi
    Bani de sângele vostru mânjiţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Vor să închidă ochii celor surprinşi în joc cu ei deschişi
    Şi-apoi îşi bat joc de tot ce preţuiţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Au angajaţi puşi să taie copaci, nici de aer nu mai poţi să profiţi
    Iar ei poluează mediul încontinuu – Ăştia sunt bandiţi!
    D-asta când ei ar vrea să stăm cuminţi noi tre’ să fim pregătiţi
    Că ne-au luat prea mulţi ani din viaţă – Ăştia sunt bandiţi!
    Scumpesc medicamente pe care ştiu ei c-ai nevoie să le-nghiţi
    Se folosesc de suferinzi cu orice risc – Ăştia sunt bandiţi!
    Fac bătrâni fericiţi da’ care n-or să mai scoată banii investiţi
    În fonduri private de pensii – Ăştia sunt bandiţi!
    Cu oameni bine instruiţi s-asculte tot ce vor când voi vorbiţi
    Şi francmasoni de partea lor – Ăştia sunt bandiţi!
    Au cămătari legali în bănci care te fac să te complici
    Dacă îţi faci datorii şi nu le-achiţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Cu jandarmi nelegitimaţi proveniţi din ţărani obosiţi
    Fac abuzuri şi scapă nepedepsiţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Au legea care nu ţine partea celor asupriţi
    Că cei mai mulţi te-ar aresta pentru că strigi – Ăştia sunt bandiţi!
    Prin profesori prost plătiţi lasă copii fără studii pentru că nu sunt mulţumiţi
    De banii primiţi – Ăştia sunt bandiţi!
    Tot ei comandă case de discuri, jefuiesc artişti
    Îţi dau doar 6 la sută din ce vinzi? – Ăştia sunt bandiţi!

    În anii ’90 i-au transformat pe mulţi în borfaşi
    După 2000 fac victime când cetăţeni devin sinucigaşi
    Bandiţii ăştia sting suflete ce pleacă inainte de vreme
    Şi lasă copii să crească printre soluţii extreme
    Preferă să facă bani din avorturi în cabinete legale
    Decât să aloce fonduri pentru implanturi anti-concepţionale
    Şi proiectează pe golani imaginea de bandiţi
    Iar mulţi români naivi îi cred – ăştia sunt cei mai tâmpiţi!
    Nu pot să cred cât mai dormiţi pe voi, mă bănuiţi pe mine
    Că v-aş fura şi atunci când mă ţin cu ambele mâini de bani în 102
    Da’ bandiţii se ascund după birouri şi tâlhăresc prin diferite tactici
    Care e de fapt scopul meseriei pe care ţi-ai ales s-o practici?
    Practic ăştia sunt bandiţï…

  • mariusica
    Posted at 13:55h, 19 februarie

    Boc n-are incotro si cauta sa mai stranga ceva bani la buget pt a mai plati din politele din campanie.Nu cred ca statul va ecomisi prea mult daca nu va mai plati cateva mii de alocatii care valoreaza cateva zeci de mii de lei.Ar trebui ca sa economiseasca banul public , sa numai faca risipa(autostrazi scumpe , masini si toate chestiile care au ca legatura banul public).Plus ca la cat muncesc guvernantii si parlamentarii nu ar strica ca pana trece criza ca acestia sa aibe salariul minim pe economie cum au aproape 50% din angajatii romani , si care pt acesti bani mincesc de la sar capacele.Asta ar trebui sa faca dupa parerea mea un guvern care are ca obiectiv protectia si bunastarea poporului roman.
    Si nu cred ca titlul pt acest post este potrivit.In RSR nu existau asemenea discrepante intre bogati si saraci.Poate ca din acest punct de vedere , dar numai din acesta ar fi bine sa se intoarca RSR.Cel putin pana scapam de acest Boc-pardon am vrut sa scriu hop

    era vorba de instigarea la lupta de clasa, care mi se pare oribila in contextul actual!

  • icsuleasca
    Posted at 13:56h, 19 februarie

    Mie masura asta nu mi se pare atit de deplasata! Populista, da… In conditiile in care alocatia universala pe care o primesc acum copiii este de …cit? 50-60 de lei sau cit e, oricum e o suma nesemnificativa. Intr-adevar, tu te legi de principiu. Dar daca tot nu sint in stare sa dea un ajutor consistent, macar sad ea la amaritii aia care din 100 de lei maninca o saptamina (si aici nu ma refer la colorati, pe aia eu personal i-as impusca)!

  • mirisan onut calin
    Posted at 14:01h, 19 februarie

    Nu ma mai mira nimic. Din pacate eu pentru viitorul baietilor mei, am sa plimb ursuleturi in curand prin tari mai civilizate.
    Spun din pacate pentru ca pana nu demult, inca mai credeam ca vom schimba ceva in tara asta.Dar acum… nu-mi ramane decat sa plecam.Va fi greu dar cred eu ca mai sanatosi si pentru minte si pentru trup(sa zic asa)
    Cele bune Serban.

  • Dorel
    Posted at 14:15h, 19 februarie

    Stimate domnule Huidu, cu riscul de a cita unul din dusmanii dvs aprigi, mentionez ca Boc ca entitate politica nu exista(cacofonie intentionata). Exista doar tovarasul „No comment”, care acum rupe in doua pivnita de bauturi in Cotroceni. DA, domnule Huidu, e tovarasul comunist/securist/bolsevic pe care l-ati invitat cu atata drag la cronicuta in campania lui electorala, cu care v-ati scarpinat pe burtica si va mirati dupa aceea ca lumea migreaza scarbita catre Badea. Sa va traiasca bolsevicul de casa, o spun cu multa parere de rau.

    aici ai dreptate. Si prietenul Basescu e facut din acelasi cacat comunist am uitat! ca nu am fost de acord cu antenele care l’au anatemizat si l’au ajutat sa castige alegerile nu inseamna ca e bine ca Romanai va fi condusa inca 5 ani de el si clica lui.

  • cristina
    Posted at 14:15h, 19 februarie

    Tocmai a anuntat Sulfina Barbu ca Seitan NU a avut acordul PDL ptr idiotenia pe care a emis-o de dimineata.

    Daca tot vorbesc de „ameliorarea excluziunii sociale” mai bine s-ar exclude chiar ei din functiile de decizie si ar sta frumos la colt!

  • Elena
    Posted at 14:17h, 19 februarie

    Sa stii ca poate nu ai dreptate in ceea ce priveste indemnizatiile mamelor: adica chiar sunt femei sarace care se bazeaza pe banii astia sa isi creasca copii nu doar tigancile producatoare de puradei. Poate ar trebui sa puna niste conditii mai stricte in loc sa ii bage pe toti la un loc. Oricum,nu gresesc cand zic ca asta sunt oamenii pe care ii meritam. Altfel, nu ar fi acolo unde sunt.

    da la mamele sarace sa se dea un venit minim. dar o mama cu 30 de miloane salariu, care contribuie la stat tot cu 30 de miloane de ce sa fie obligata sa primeasca 6 milioane!?!?!?!?

  • biaggio
    Posted at 14:23h, 19 februarie

    Am auzit si eu stirea asta si sincer sa spun nu mai stiu ce sa cred. Chiar traim intr-o tara cu conducatori cretini. Ministrul de finante alearga fufe prin Olanda, cel de la invatamant doarme dupa ce citeste cate un manual (cred ca adoarme mai usor asa) drumarul sef nu vede gropile nici daca-l dai in ele (il invit sa mearga de la Pitesti la Rm .Valcea) iarasi pentru POC cel mic nu am cuvinte.- era sa uit niste cizme de cateva sute de euro- mai conteaza ale cui?
    Suntem condusi de niste analfabeti, inculti, afaceristi iarasi noi trebuie sa platim huzurul lor si al acolitilor lor.
    Iar acum vin cu aberatia asta de initiativa legislativa.
    Era odata o chestie tampita „toti suntem egali” dar nu imi mai amintesc in ce context.

  • Zipper
    Posted at 14:43h, 19 februarie

    Da-i naibii de comunisti afurisiti ca numai la buzunarul lor tin. Cand dau de rau mai taie din elanul la lume sa arate ei cine-i la „putere”. Sa se puna Boc in pozitia unei „persoane cu venit mare” care tocmai a pierdut un mic ajutor lunar(alocatia) pe care poate se baza la nevoie.

  • diehard
    Posted at 14:46h, 19 februarie

    De acord cu tine.

  • Emil Ene
    Posted at 15:03h, 19 februarie

    Sunt de-a dreptul socat! Cum??? Tocmai ei, de la PDL? Liberalii, de dreapta, luptatorii anticomunism, antisocialism si antimineriade? :))

  • dan
    Posted at 15:10h, 19 februarie

    Adica sa inteleg ca o „doamna” de etnie rroma, cu 6 copiii va putea avea pana cei 6 puradei vor implini 18 ani un venit asigurat, care se pare va fi destul de SUBSTANTIAL, deoarece bineintteles domniile lor nu au fost incadrate in munca niciodata si astfel venitul pe cap de familie e 0. Iar eu si sotia ne rupem carca, am facut facultatea, am votat Constitutia, ca si „doamna” de altfel, numai ca noi am mai si citit-o, iar pentru Paul al meu nu se vor mai gasi nici cei 40 ron sau cat e alocatia? Nu ca am avea ce face cu acei bani, dar parca eram egali? Daca m-as duce la „doamna” sau la sotul „doamnei” pentru a-l chema sa imi sape un sant nu va veni, caci munca si carnea de porc sunt grele. Cu atat mai mult va veni in viitor, caci STATUL ii va da bani mai multi normal. Asa ca mai bine faceam copii si nu imi toceam coatele pe bancile slinoase ale sistemului de invatamant de stat romanesc, iar inca 18 ani stateam linistit. Sau nu, poate si mai mult. Ia stai ca mi-a venit o idee sa fac rost de bani: o fertilizez in vitro pe bunica la fel ca pe ADRIANA ILIESCU. Multumim MINISTERULUI MUNCII. Si acum de suparare ma duc la ziua unui prieten, medic stomatolog, care nici macar nu are copii. Asta da ghinion.

    da evident! asta e republica domnului pardon a tovarasului Boc! un stat al echitatii comuniste!

  • STEALTH
    Posted at 15:27h, 19 februarie

    Nu faptul ca-i lasa pe cei cu salarii mari (care de fapt nici medii nu sunt pentru o tara dezvltata) fara alocatia copiilor e o problema, pentru ca oricum alocatia aia nu se simte deloc. Problema e ca se dau in continuare degeaba alocatii la cei saraci, carora la fel nu le ajunge, dar in schimb se duc aiurea banii la familiile de tigani cu multi puradei. Cea mai buna masura ar fi desfiintarea completa a alocatiei. Sau s-o faca cel putin 200 de lei pt familiile cu mai putin de 3 copii.

  • Aida B
    Posted at 16:13h, 19 februarie

    nu Boc a inventat aberatia asta. traiesc in Franta (tara cu reminiscente socialiste) si copilul meu NU are alocatie pe acelasi considerent.

    Franta isi poate permite, nu a trait 50 de ani de comunism! Romania nu-si poate permite o noua lupta de clasa! Apropos de Franta o fi socialist-comunista s-o ia dracu, dar gandeste-te numai la sistemul sanitar cat de bine este pus la punc. Cum nu te costa NIMIC atunci cand te tratezi pe bani grei, daca ai fost bun contribuabil la stat

  • Mickey
    Posted at 16:29h, 19 februarie

    E frustranta toata situatia, e frustrant ca nimic nu merge, e frustrant ca nu ai pe cine sa alegi presedinte, e frustrant ca nu are cine sa ne conduca, dpmdv puteam sa angajam pe cineva cu experienta din Germania sau Anglia si ne punea pe picioare.
    Romanii sunt orbiti de foame si nesatui fiind nu mai au timp sa faca ceva si pt tara.
    Daca s-ar incepe o verificare serioasa a tuturor tranzactiilor intre stat si diverse firme private sunt convins ca s-ar recupera multi bani, suficienti cat sa nu mai taie alocatiile copiilor. Mi-e egal ca un copil s-a nascut intr-o familie saraca sau bogata acel copil are drepturile lui si veniturile parintilor nu ar trebui sa conteze.
    Dpmdv nu ar trebui sa faci copii daca nu ai cu ce sa-i cresti, o sa sara lumea ca nu e frumos si incalci drepturile omului… numai animalele ar trebui sa faca pui fara sa se gandeasca la viitor. Un om (rational) nu ar trebui sa scoata copii pe banda rulanta, mai ales ca exista o minoritate in aceasta tara care traieste din asa ceva si face copii numai ca sa aiba un venit. Prin acest minunat program, in 50 de ani noi vom fii minoritatea si tara se va numi Tigania 🙁
    Ma gandesc din ce in ce mai serios sa emigrez…

  • igor
    Posted at 16:37h, 19 februarie

    Cred ca ar fi o masura care doar ar incuraja lenea (cu care cred ca suntem inzestrati genetic in mare parte) si natalitatea tiganilor impreuna cu putorile de la sate care nu vor sa munceasca pe 5-6 milioane…
    Iar doamnei Icsuleasca,ii transmit ca nu sunt dator cu absolut nimic acelor carora le aplauda stomacul de foame,dar in schimb fac o haita de plozi cu care fug apoi la primarie sa obtina ajutoare de la stat…care evident se duc pe tigari si alcool…Aia amarati trebuie sa se gandeasca inainte sa dea la buci beti fiind,la repercursiuni, pentru ca nu sunt de acord sa cotizez la stat 2-3000 euro anual pt a contribui intr-o oarecare masura la cresterea buna a viitorilor camatari,hoti de masini sau traficanti de droguri…in mare parte…
    Cum ramane cu aia care are palate si mertane da n-are servici in schimb si din cauza asta e necajiti si ei manca-ti-as???

    esti cam dur dar ai perfecta dreptate!

  • ANCA ANASTASESCU
    Posted at 17:24h, 19 februarie

    Serban, eu stau si ma intreb: IN CE TARA TRAIM ?
    Si oare ne mai facem bine? Vad asa, o buba mare plina de puroi si sper din tot sufletul sa erupa odata si sa incepem vindecarea.
    Incerc sa nu ma uit prea mult la televizor, dar inevitabil, mai aud si vad cate ceva. E UN PLAN DIABOLIC SI BINE PUS LA PUNCT de zapacire si de rarire a populatiei.Mancare de proasta calitate, aer poluat, vegetatie inlocuita de asfalt, deseuri nucleare…ce mai…Raiul pe pamant..
    Concluzia?
    E cazul sa plecam sa locuim intr-o tara normala pentru care OMUL are valoare si este respectat.Lasitate? nu cred. Mai degraba intelepciune si dorinta de supravietuire.

  • brutalistu
    Posted at 17:35h, 19 februarie

    Sprijiniti productia de copii tigani! Avem nevoie de mai multi cersetori/hoti/guristi/valutisti! Cine mai asigura distractia in mijloacele de trasnport in comun daca nu tiganul cu manelefonul? Ne trebuiesc mai multi! Cei de afara au fost trimisi inapoi pachet de catre politiile statelor respective dar sunt insuficienti! Multumim Guvernu’ Bocule ca ai grija de noi! Mai multi mai multi mai multi tigani ne trebuie acum!

  • Dan
    Posted at 17:57h, 19 februarie

    Eu nu inteleg absolut deloc rostul alocatiilor si am si eu un copil. Sincer nu cred ca influenteaza rata natalitatii, poate doar in zonele unde nu ar trebui stimulata.

  • Flaviu
    Posted at 18:01h, 19 februarie

    Da, masura lui boc este idioata, nu e nici o indoiala ca guvernul asta e catastrofal pentru tara.
    Dar, Huidule, tu n-ar trebui sa vorbesti, ca doar si tu l-ai votat si sustinut pe Basescu. Acum ai ce-ai vrut, ca doar trebuia reformat statul, era obligatoriu sa luptam cu mogulii si sa nu-i lasam pe Vantu si Voiculescu sa ia posta si sarea. In plus, era esential sa nu cumva sa vina comunistii la putere, ca cine stie, avea loc inca o mineriada.
    Asa ca voi astia sustinatorii lui base, acum ar trebui macar sa aveti bunul simt sa nu vorbiti daca nu va place ce face guvernul.

    Nea cutare citeste pe blogul asta ce am scris despre vot! Si las-o mai moale cu sustinarea lui Basescu. In aceeasi emisiune a fost si Geoana. Ba chiar pe tronsonul lui a facut audienta mai mare ca Basescu. Deci noi am fost echidistanti.

    Din nefericire in viziunea unora ca tine asta ne-ar face automat pro Basescu! S-a vazut ce bine i-a prins campania indreptata impotria lui de jegurile jurnalistice ale antenelor sau realitatii. L-au facut presedinte mosule! Ei l-au facut presedinte, si acum va lamentati!

  • Claudia
    Posted at 18:17h, 19 februarie

    Cand o sa scapam de SECURISTII astia imputiti?
    Cand nu o sa ne mai fie frica sa ne spunem parearea in public, la tv?
    Cand Motanul Felix nu o sa isi mai verse dejectiile prin Antenele 1, 2, 3, 4, etc?
    Acest Boc _poc este un nene foarte complexat de viata iar staura nu il ajuta deloc!!
    Este un fel de Hitler pogorat pe pamant romanesc care vrea sa faca legea junglei pe aci.
    O indignata ce a suferit pe vremea comunistilor doar pentru faptul ca am fost nepoata de preoti iar bunicii mei au facut inchisoare la Jilava!
    Doar cine nu a avut de-a face cu comunistii nu stie ce inseamna asta. Nu am fost pioniera si nici UTC-ista doar pt faptul ca parintii mei nu au avut epoletii „auriti”!

    mai avem de tras Claudia. Uite ce face partidul „anticomunistului” Basescu care se batea cu pumnii in piept ca ce democrat el in campania electorala. Incita la lupta de clasa!

  • chrislord
    Posted at 18:32h, 19 februarie

    In Canada exista 2 tipuri de alocatii, 1 fixa si 1 care se da in functie de venit (adica alocatia este invers proportionala cu nivelul venitului).

  • Simona
    Posted at 18:35h, 19 februarie

    Eu sint de acord ca e o mare nedreptate si ca afecteaza clasa de mijloc, cea mai mare platitoare de impozite. In orice tara civilizata natalitatea e incurajata in fel si chip, la noi iti mai dau cite una alta sub centura.

    Alocatia pentru copii e 2 milioane pina cind copilul face 2 ani si vreo 60 de lei dupa.

    Indemnizatia e 85% din salariu plafonat la 4000 de lei si 600 de lei minim.

    Doar o corectare: nu primesc indemnizatie decit femeile care au muncit 12 luni inainte de cererea de indemnizatie, si calculul se face in functie de salariu. „e o magarie egala cu aceea care forta mamele cu salarii mari sa primeasca aceeasi indemnizatie lunara cu orice tiganca de la satra, care nu a muncit in viata ei, dar care toarna anual cate un puradel.” – tigancile care nu au muncit nu primesc indemnizatie, primesc doar alocatie pentru copii pina la al 4-lea copil parca.

    Legea a fost modificata anul trecut. Pana atunci, sun mandatul domnului Sarbu, pe vremea PSD, toate mamele primeau indemnizatie de 6 milioane pe luna indiferent de salariul avut inainte, sau daca erau sau nu angajate. Crede-ma ca stiu despre ce vorbesc, m-a revoltat enorm la vremea respectiva.

    Domnul Sarbu Marian mi s-a parut atunci un neostalinist. Cand l-am auzit pe Basescu ca si-l dorea in guvern, numai asta mi-a venit in minte. Se pare ca ministrul asta de acum nu e prea departe de ideologia comunista!

  • Joker
    Posted at 19:13h, 19 februarie

    …Mey ciuri-buri(asta inseamna frumosule,asa ca sa nu zici ca scriu tampenii)…Acu’ stii sa critici da’ in campania electorala pupai bucsile presului…Si tu si le petit pule(gainusa in fr)…Sau ai uitat cumva ca le petite premier e doar o trambitza????!!!…Si cine p.m. esti tu de ne intoxici pe prima cat e ziua de mare, cu chitara aia agatata de beregata…Noroc ca exista telecomanda,altfel nici Streinu Cercel nu ne-ar putea vindeca de tine…

    daca nu l-am anatemizat ca oamenii mogulilor( chestie ce l-a ajutat in alegeri facandu-l victima) inseamna ca sunt pro Base?! am explicat clar pe acest blog de ce nu l-am votat pe Basescu si cata dezamagire mi-a produs! numai un rauvoitor ca tine refuza evidenta! Mars si citeste si dupa aia fa-ma pro base!

  • florin
    Posted at 19:13h, 19 februarie

    Serban, nu crezi ca asta este rasplata pentru voturile pe care etnia rroma i le-a dat lui base la alegeri? Sa iei chipurile de la aia cu bani si sa le dai la cei care din a face copii e la fel cum ne ducem noi la serviciu.Sa vezi veselie pe la carciumi si bodegi cand nenorocitii o sa le bea banii de alocatie .Prin toate comunele si satele din jud. Prahova poti sa vezi etnici sau oameni amarati imbracati cu geci portocalii pe care este inscriptionat ” T. BASESCU” impartite cu bunavointa de staff-ul d-nei Roberta Anastase.Deci pt. mine este clar cum a ajuns prezident: romulani+amarati+”romanii din Paris”= VICTORIE BASESCIANA
    P.S. Felicitari pentru matinalul de la Kiss si pentru cronicuta.

  • tibor
    Posted at 19:21h, 19 februarie

    poate ca intr-un fel ar fi trebuit sa ne asteptam si la asta…dar cand ma gandesc ca mai sunt inca 4 ani si ceva din actuala guvernare, ma ia groaza…

  • lucielle
    Posted at 19:26h, 19 februarie

    nu sunt de accord sa se ia alocatia de tot dar sunt de accord sa se taie pensile „nesimtite”.
    crezi ca discriminare dar cu legea care priveste indemnizatia mamicilor pana la 2 ani nu e discriminatorie? 85% din salar…
    adica stii cazul unei notare (sunt mai multe )care i-a pe luna 4000 ron iar alta ia 600 ron?
    asta e corect?pe motiv ca a contribuit la stat .
    in care tara din lume mai exista asa diferente ?atunci nu e discriminare ,nu? copilul iei mananca cu 10 guri nu cu una?si pensile la fel.
    eu am gemene si pana in iunie am primit 1000 ptr amandoua ,asa ca in sfarsit se face dreptate .

    dar ea la 4000 de ron cat impozit lunar plateste? nu e normal sa ne dorim ce e mai bine pentru copiii nostri? taierea pensiilor nesimtite nu rezolva problema sistemului de pensii.

  • mery
    Posted at 19:30h, 19 februarie

    Deontologule,pe Boculet cine l-a pus acolo(de trei ori),hai curaj,zi numele…Ba-ses-cu(adica celalalt securist in afara de Voiculescu,hai succesuri.

    asa este nu contest! cine m-a urmarit a vazut cat de „pro basescu” sunt! sa fim seriosi!

  • Anda
    Posted at 20:28h, 19 februarie

    Pornesti de la o premisa gresita. Si anume ca oamenii sunt remunerati dupa munca depusa. De cele mai multe ori nu e asa. Cei care castiga bine nu inseamna ca muncesc mai mult decat altii. Mama are salariu de 6oo Ron dupa multi ani de munca si munceste foarte mult. Tu ai fost norocos si castigi bine, fii mai realist si constientizeaza ca pornesti de la o premisa cam fantezista. Mai ales in Romania, unde inechitatea e la ea acasa. Nu stiu cat mai e acum o alocatie, dar crezi ca celor carora parintii le dau zilnic cate 100 Ron bani de buzunar le mai pasa de biata alocatie lunara?

    este pur si simplu un principiu. nu discutam acum cine cati bani castiga si ce responsabilitati sau ce munca depune. e inadmisibil ca unii copiii sa fie discriminati in fata legii.

  • EDY
    Posted at 20:30h, 19 februarie

    bai voi sunteti mai bagabonti decat badea si ciutacu

  • ildiko
    Posted at 20:34h, 19 februarie

    alocatia e 42 roni momentan.RUSINE sa le fie…!

  • un roman scarbit
    Posted at 20:36h, 19 februarie

    Pai bine domn Huidu,nu dvs l-ati adus in emisiune pe tovarasul Basexu,sa se laude cum stie el sa bea uischi si ce simpatic e el atunci cand o face.O sa spuneti ca si Geoana a avut sansa lui dar eu nu l-am vazut la cronica doar la radio l-am auzit.Cat tupeu si cata ipocrizie e pe uni,doar ptr ca e trendi ati ales si dvs sa discutati de modul de guvernare al micului prim-ministru sau chiar va pasa?

    hai mai nene ma lasi? Geoana a fost si el invitat. filmat si dat cat basescu!crezi ca daca ajungea el era mai bine? tot un rahat cu apa rece!

  • Bianca
    Posted at 20:44h, 19 februarie

    Unii ar vrea sa scoata bani de pe orice. Mai mult ca sigur acest venit substantial pentru familiile defavorizate va ajunge cui trebuie, adica unor copii batuti de soarta si nu in buzunarele parintilor lor alcoolici fumatori si lenesi, mai mult ca sigur copii nu vor mai fi trimisi la cersit sau furat in timp ce parintii lor vor petrece cu bautura.
    Nu ma refer la toate famiile defavorizate… sunt si exceptii. Dar sigur cresterea alocatiilor nu-i va ajuta pe copii ca sa ajunga la scoala si sa isi contiune studiile.In schimb ii va incuraja pe parintii lor sa aiba mai multi „copii facuti pentru alocatie” si sa fie mai lenesi.
    Zise un copil de 15 ani, adica eu. o zi buna!

  • Eugen Vilcu
    Posted at 21:00h, 19 februarie

    Tin minte ca intr-un cotidian de pe vremea lu’ Ceasca (poate chiar Scanteia…nu mai stiu!) era o rubrica draguta, de caricatura…”Una pe zi”. Astia cre’ ca au ciordit ideea, ca de caricaturi nu duc lipsa!

    caricaturile sunt in guvern!

  • Tatăl Vostru
    Posted at 21:03h, 19 februarie

    Trebuie să vină bani de undeva, nu? Decât să luăm bani din averi, de la marile companii, etc, mai bine luăm bani de la copii… Rușine, Emil Boc.

  • iris
    Posted at 22:01h, 19 februarie

    Daca selectezi si accepti comentariile care iti convin doar, la ce m-oi fi abonat la blogul tau? Nu ma asteptam sa cenzurezi. Si masura e buna, sa stii. Mi se pare normal ca pe vreme de criza, sa ia de la bogati, sa se dea la saraci. Si tu nene, ai lovele destule, ce tot plangi atat de parca ai vrea sa strangem noi mana de la mana sa-ti dam de buzunar.

    Masura e cretina nu e buna! Aia bogati de care vorbesti tu, sunt oameni care au responsabilitati, in general s-au descurcat in viata, si muncesc pe rupte. In plus, cu cat ai salariul mai mare, cu atat contribui mai mult la stat prin impozite. Ti se pare cumva ca asta nu insemna ca „se ia de la bogati si se da la saraci?” Prin astfel de actiuni se incurajeaza lenea si prostul obicei de a freca menta.

    De ce sa lucrez, de ce sa evoluez? de ce sa-mi fie bine? Sa ma impoziteze statul pana ma ia dracu, iar copiii mei sa fie exclusi de la drepturi ce li se cuvin? Asta vrei? O lupta de clasa? Sa-ti fie Rusine! Eu personal nu am incasat nici alocatia, nici ajutoarele de la stat pentru copii. L-am donat dar asta e optiunea mea! Nu vine statul sa-mi ia cu japca un drept al meu ca cetatean!

  • Lucy
    Posted at 22:12h, 19 februarie

    RSR a fost tot timpul acolo,nu a plecat nicaieri. Acest fenomen de a sanctiona reusita in viata,si a incuraja lenea este „globalizat”.Si totul incepe cu brainwash in scoala.
    Stimati tovarasi,ne vedem la urmatorul congres care va avea loc la Washington DC.:))

    Don’t expect to build up the weak by pulling down the strong.
    Calvin Coolidge

  • MADAM Constitutia
    Posted at 22:24h, 19 februarie

    In Cosntitutie si a veche si a noua se zice ca cei mici si cei tineri au drepturi speciale. Dar am o intrebare, de unde porneste bogatia unei familii ca sa nu mai beneficieze odrasla rasfatata de alocatie?
    Cine stabileste, care sunt criteriile? Cosul zilnic?
    Puteti sa ma taiati, sa imi puneti sare pe rana, dar astea sunt niste firimituri pentru cei saraci cu duhul si amarastenii care l-au votat pe domn Base. Oricum, alocatia o papa in familiile amarastene , in general, parintii… Sa fie pacatul meu, dar sa stai la mila statului, sa te duci cu sufertasul sa iei zeama lunga de la cantina saracilor, sa te bati de Paste si de Craciun pentru un kil de „zacar”, un tricou si o sapca intr-o „zagoja” ,dar daca il rogi cu bani sa munceasca, te priveste ca pe un zombi si face mutre. ca mai bine se duce sa ii dea statul putini bani,dar nu are chef sa puna osul la munca.
    Nu vreau sa ranesc pe cei care chiar au un ghinion mare in viata. Ma leg de cei care se impuiaza ca soarecii de camp si prefera sa intinda mana…
    Copiii sunt egali pana incep sa se sustina in viata.
    Copiii au niste exemple de urmat de imi vine sa ma impusc sau sa plec in lumea intreaga..

  • nikulika
    Posted at 22:44h, 19 februarie

    Salutare Serban,

    Eu in capul meu de om linistit la 28 ani cu un copil de 1 an si 2 luni vad treaba asa…..
    Daca va intra legea in vigoare vom devenii la fel ca indienii diferentiati prin CASTE si ala bogatu’ va venii la un copil sa-l intrebe daca primeste alocatie, daca da nu va mai vorbii cu el fiindca este sarac, si nu cred ca este corect sa tii cont de banii parintelui eu unul banii pe care ii castig impreuna cu sotia mea ne sunt deajuns si alocatia pt bebe o strangem la „pusculita” ce vina are copilul meu ca muncim si nu furam avem carte de munca platim taxe si para taxe etc.. hai sa devenim cu totii infractori sau evazionisti sa vedem pe spatele cui mai fac oamenii astia din casa poporului calcule de adaugat bani la buget.

  • Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com)
    Posted at 22:47h, 19 februarie

    Oricum , copii nu au fost si nu vor fi tratati niciodata la fel !

  • Mihnea(http://mihnea-95.blogspot.com)
    Posted at 22:47h, 19 februarie

    In plus , de la Boc nu ne putem astepta la mai mult !

  • Manuela Hedlinger
    Posted at 23:56h, 19 februarie

    Cate discutii, cate cuvinte, cata vorbarie!!!
    Era de asteptat ca daca nu o pot mari, sa ne dea cu ea peste bot, adica sa ne-o taie de tot!…alocatia, deocamdata!Traiasca romanul ce nu se mai desteapta, noroc ca avem imn de desteptare, imnu’ masii lu’tat-su’!!

  • lucielle
    Posted at 23:58h, 19 februarie

    dedicatie ptr tine 😉 sper sa iti placa…

    Baz Luhrmann – Everybody’s Free to wear sunscreen [HD] [high quality]

    tare! mi-a placut!

  • Flavius
    Posted at 01:05h, 20 februarie

    Am citit interviul cu tine si pot sa spun ca sunt foarte de acord cu ce ai zis acolo despre vot si partide. Ce nu pot intelege eu e cum poate cineva sa fie „echidistant” cu Basescu cand e clar ca duce tara de rapa. Poate ca din punct de vedere al eficientei antena 3 a gresit criticandu-l atat de vehement si constant, dar acum se dovedeste ca au avut perfecta dreptate. Astia de la PDL parca ar vrea sa ne omoare pe toti. Probabil au impresia ca daca nu ne aduc in starea de muritori de foame nu pot instaura dictatura pe care base sa i-o lase mostenire lui fiica-sa eba.

    Sa ne fereasca Dumnezeu. Daca va fi asa mergem in munti camarade! Cat despre echidistanta, era o batalie politica, le-am pus intrebari incomode ambilor. Basescu chiar a fost mai tavalit decat Geoana, la final fiecare a iesit cum a putut din clenciuri. Iti recomand emisiune cu pricina. Sa te uiti la ea cu atentie, daca ti se are undeva pro basescu eu mananc pelicula. Crede-ma nu s-a simtit prea confortabil intre noi….

  • stanciu
    Posted at 01:43h, 20 februarie

    esti un ciumpalac!ha ha ha

    ai vreun neuron? nope, esti mirceabadian de gradul 0!

  • ezertor
    Posted at 03:03h, 20 februarie

    Nu asta e problema, ca nu se dau alocatii la cei cu venituri mari, ci ca li se ia impozit. Dar ca sa nu dau impresia ca sunt in situatia sa am nevoie de bani si mi-e ciuda ca si aia cu bani iau alocatie, sa detaliez. Protectia sociala e o prostie imensa. Aici intra si pensiile, si tot tacamul. „Statul-mami-si-cu-tati” are grija egala de „copii” cetateni. Statul minimal propus de Robert Nozick, in contradictie cu statul paternal in care traiesc mai toate natiunile lumii, ar fi statul ideal pt oameni, in care cei slabi si prosti sa moara pe prostia lor, iar munca celor destepti sa nu ajunga sub nici o forma la cei prosti. Un stat care sa stimuleze competitia, nu lenea. Asta e adevarata solutie, nu sa nu li se mai dea alocatii celor cu bani, ci sa nu se ia nici un fel de impozite pt protectia sociala, de la nimeni. Si in consecinta nimeni sa nu beneficieze de protectie sociala. Paradisurile fiscale sunt tot o forma de-asta de stat minimal, bravo lor ! Alta chestie, copii cica ar trebui sa aiba drepturi egale, indiferent de venitul parintilor. Ipocrizie dusa la extrem. E vorba de drepturi financiare, nu morale sau civile !!! Drepturile civile nu pot fi transferate de la parinti la copii, dar banii da, deci e nevoie de o diferentiere aici.
    Dupa ce m-am mai uitat prin comentariile de pe-aici si am vazut reactiile „publicului”, imi dau seama ca nu e decat un alt circ mediatic. Orice stire usor negativa e „socanta”, si din tantar nu se face armasar, ci elefant. O masura care e gresita din punct de vedere al principiilor nu ar fi perceputa ca mare scofala de catre populatie fara efectul amplificator al mass-mediei. Posturile TV, ca sa tina lumea cu ochii lipiti de reclamele din pauza, sa-si ia € € €, duc o campanie intens negativa impotriva oricui si pe orice tema. Din simplul motiv psihologic ce spune ca un om e mai atras de o stire negativa decat de una negativa, si ca-i place sa se planga. Plansul si jeluirea e sport national. Cica populatia e atrasa intr-o lupta de clasa. Poate, dar doar cu ajutorul mass-mediei. Altfel pe populatie nu o duce capul la principii. Nu inteleg eu cum de te-a pacalit si pe dumneata domnule Huidu, om de televiziune de altfel, de ai uitat marele secret al tembelizorului: tine-i pe oameni cu ochii lipiti de ecran cu orice pret, prin orice mijloace, sa curga banii din publicitate.
    Ce facem daca traim totusi intr-un stat paternal ? Cei care au bani multi in tara asta au inceput, pe langa faptul de a fura, sa-si bage ceva in toate stirile de la TV si-n toate cunostintele si rudele care le umflau capu’ cu ce grea si lipsita de speranta e viata, indiferent ca e in Romania sau in SUA. Ca acum si americanii se jeluie toata ziua ca ce greu e din cauza crizei si a mincinosului de Obama. Ar trebui sa invatam de la ei nu cum sa furam, ci cum sa nu mai bagam in seama nici o stire negativa. Singurii care mai zambesc din cand in cand, pe langa smecherii de care am vorbit, sunt copiii din zone precum Afganistan sau Palestina, intre doua atacuri cu bombe. Si la noi mai exista o categorie care o duce intr-o veselie, si anume tinerii care provin tocmai din familiile cu bani. Ei o rup prin cluburi cu distractia, si li se rupe si lor si parintilor lor de taierea alocatiilor. Astia care zic pe aici ca sunt cu bani si nu le convine sunt spalati bine pe creier de televizor. Pai daca stai sa bagi TV-u in seama si te uiti la stiri in loc sa te uiti la HBO, sau la Cronica, normal ca nu te duce capu’ sa faci afaceri de exemplu. Ca cine vrea poate, oricat de mari ar fi taxele. Ca si-n Coreea de Nord sunt atatia nomenclaturisti care au bani. Ce-i asa greu sa te dai de partea-ailalta si sa faci bani, daca tot te plangi ca politia nu face nimic impotriva hotilor ? Va roade constiinta ce sa zic. Vezi doamne, asta era problema romanilor, nu stiu cum sa-si stearga constiinta. Bine ca bruma de inteligenta le-a fost stearsa de indobitocirea de la tembelizor. Daca e greu de sters constiinta ce va tine in Romania, spiritul lui Zamolxe sau al lui Mihai Viteazu? Sau poate imnul ? Sau poate n-ati invatat cat erati in scoala nici o limba straina, de-asta nu puteti sa plecati. Pai daca n-ati invatat, plangeti-va in continuare, da’ sa nu puneti mana sa-nvatati, desi aveti bani de cursuri. Vreo 500-700 de lei costa un curs online de engleza, inclusiv nivel avansat. E scump, nu-i asa, nu aveti timp de servici ! I faceti un mic efort, si-apoi portile catre Canada va sunt deschise.

  • Andra
    Posted at 05:02h, 20 februarie

    Salut domnule Huidu.
    Eu nu mai locuiesc in Romania de 3 ani(ce noroc!!!) dar din pacate mai am prieteni si rude acolo si pentru asta urmaresc evolutia-involutia acestui stat. Eu incerc sa analizez acesc proces deja plictisitor de incet(20 de ani). Sincer va spun: o sa mai dureze. Am inteles ca Romania este doar o papusa cu care cele 2 mari puteri ale lumii se joaca( USA si Rusia). Pana cand nu se hotarasc astia care ne preia de tot nu o sa se modifice mare lucru. Sunt neutra cand e vorba de conducerea actuala dar va spun ca astia si asa sunt degeaba. Toti danseaza dupa cum canta altii.
    Romania e luata deja: e in Uniunea Europeana jucam cum ne canta ei, nu mai e sunet de balalaica!

    Asta se vede la fiecare campanie. Voi chiar credei ca daca Obama pierdea alegerile mai avea vreo sansa Basescu??? Sa fim seriosi. Romania este o tara de marionete si asta putini o vad. Uitate numa la faptul ca PrimaTv nu a fost in stare sa dezvolte sloganul Pro7 si sa puna ceva (cat de mic) de la ei.
    o sa razi doar sloganul e de la ei pentru ca asa a vrut corporatia. In rest in afara de clipul cu ghitara, toate celelalte sunt originala, producre, create si filmate in Romania de catre colegii de la Primatv

    Nu mai spun de Antene care au furat tot ce se putea mai josnic de la Ophra si Jerry Springer(sper sa fii scris corect :D). Atata timp cat Romania nu devine „independenta” nu veti vedea nimic bun.
    Asta e parearea mea.
    Acum eu sper sa ma insel,si sa vad ceva nou in tara asta uitata si de paianjeni.
    Bafta multa si aveti grija de emisiune ca astia sunt in stare sa va inchida gura daca nu le convine ceva.

    am trecut prin America: nici acolo nu e o fericire, dar macar ai o sansa a ta!

  • Alma
    Posted at 06:15h, 20 februarie

    Serbane, nu mai fi atat de socat, chestia asta s-a practicat si pe timpul lui Ceasca. Nici eu, nici fratele meu nu am avut alocatie nici macar o luna in viata noastra! La fel se socotea si atunci, in functie de venitul parintilor.
    Acum traiesc in Canada, nu fac parte din oamenii ce castiga bine pentru nivelul de trai canadian, insa sunt cu cateva mii de dolari peste limita celor $21,816 pe an. Asa cum spunea mai sus cineva, in Canada exista 2 tipuri de „alocatie” pentru copii. Una este CCTB (Canada Child Tax Benefit) iar cealalta este NCBC (National Child Benefit Supplement). Copilul meu nu primeste decat CCTB, insa si asta calculat in functie de venit, respectiv, la mine- $87.00 pe luna. Te intreb si eu (retoric), stiu ca ai fost in America de Nord si stii valoarea banilor pe-aici- ce poti face cu acesti bani? E bataie de joc? Este, bineinteles.
    Spuneai de socialism in postarea asta. Crede-ma, nu e inca socialism in Romania. Socialism e aici. Cand locuiam in Romania, mi-a spus un sef american chestia asta si am ras…acum il inteleg pe deplin.
    Desigur, de acord cu tine, orice copil are dreptul sa primeasca alocatie, mai ales daca parintii lui lucreaza si platesc taxe. Nu conteaza faptul ca parintii au sau nu posibilitatea sa ii asigure ce are nevoie- banii din acea alocatie pot merge intr-un cont pentru studii mai tarziu. Asa cum spuneai si tu, e o chestiune de principiu.
    Dar toate astea…intr-o lume perfecta. 😉

  • octav
    Posted at 10:18h, 20 februarie

    Politica si mentalitatea de supra-protectie sociala (gen ajutorarea romilor care scot puradei pe banda rulanta, si a celor majoritari din mediul rural care prefera sa toarne copii si sa traiasca de pe urma ajutoarelor lor sociale decat sa munceasca) a fost impusa inca de pe vremea vechiului regim ilescian f.s.n-p.d.s.r.-p.s.d, si dupa aia din cauza prostiei si a populismului (teama de a nu cadea in sondaje) a fost urmat chiar si de guvernul liberal (tericeanu), desi doctrina liberala nu incurajeaza supra-protectia sociala. Asa s-a si ajuns la situatia in care multi prefera „sa stea cu burta la soare si sa-i doara in cot, pentru ca oricum statul ii ajuta”, ei avand statutul de „sarmani”.
    Intradevar, aceasta mentalitate de supra-protectie sociala nu poate fi depasita decat prin niste inechitati si discriminari sociale, dar nu fata de cei care muncesc (prin masurile imbecile de a „taia” pensii sau de a lua, culmea tocmai de la cei care muncesc si isi platesc contributiile la stat, deci implicit aduc venituri la bugetul de stat), ci fata de putori si lichele (si chiar fata de unele grupuri etnice, mai colorate asa 🙂 ). Japonezii chiar si cand era vorba de a le face iubitelor declaratii de dragoste vorbeau de munca, iar la noi unuii se ingrozesc numai cand aud cuvantul „munca”.(cata diferenta de mentalitate…).
    Insa intr-o tara condusa de niste prosti si imbecili ( cazul care imi vine imediat in minte, sunt secventele de la cronica in care am vazut cum s-a votat in parlament bugetul de stat), si cu un populism iesit din comun (un prostanac care promitea numai lapte si miere si un mariner care la randul lui a promis numai baliverne) probabil ca o sa mai curga multa apa pe Dunare pana vom vedea vre-o schimbare.

    Dupa emisiunea electorala in care marinerul a fost la voi in emisiune, nu exista articol pe blog in care sa nu apara cate vre-o 2-3 dobitoci pe putin, care se apuca ei sa faca din echipa Cronicii Carcotasilor o echipa Pro-base, prin simplu fapt ca basescu a acceptat invitatia voastra in emisiune, lasand deoparte lasitatea prostanacului de asi apara dreptul la replica. Probabil ca greseala voastra a fost ca l-ati invitat la radio mai intai, si s-o fi simtit intimidat 😀 :). Nu mai tin minte exact intrebarile (care oricum acum nu prea mai au relevanta), dar am apreciat faptul ca ati incercat sa le oferiti ambilor candidati dreptul la replica. Ori cu unul, ori cu celalat tot prost am fi trait, dar probabil ca inca sunt frustrati care chiar au crezut in balivernele prostanacului care promitea numai lapte si miere.

    In rest, numai bine!

  • Oana
    Posted at 10:57h, 20 februarie

    Hei iti amintesti de mine??? Pe Santiago Bernabeu…acum 3 ani si ceva? Am castigat la voi?Meciul steaua-real madrid:D Imi este tare dor de voi si a fost super experienta traita alaturi de voi….Va ascult mereu pe kiss…
    Love ya & take care

  • simina
    Posted at 11:17h, 20 februarie

    …sa nu mai vorbim de faptul ca se incurajeaza in ultimul hal cresterea populatiei in randul saracilor. Asa, oamenii care cat de cat mai au cate ceva, cu siguranta nu vor mai avea mai mult de un copil, in timp ce saracii vor face copii pe banda rulanta…ca doar ii ajuta statul. Viitorul? putini oameni educati si cu ceva in cap, si o majoritate proasta si usor de manipulat. Romania asta se duce de rapa…RUSINE…

  • kiss fm buzau
    Posted at 13:30h, 20 februarie

    Ba nu se intoarce Republica Socialista Romania. Cel putin, nu atita timp cit avem asta…(ca n-am gasit alta legatura cu postarea ta :)))
    http://kissfm.ro/blogs/buzau/cronica-cronicii/

  • GIGI
    Posted at 15:39h, 20 februarie

    PE BOC TOT CE ESTE MARE IL CAM SPERIE A INCEPUT CU PENSIILE ACUM ALOCATIILE MAI PUTIN IMPOZITELE SI TAXELE

  • Isabella
    Posted at 18:24h, 20 februarie

    Alocatia este un drept al oricarui copil din Romania, indiferent daca statul considera ca respectivul copil are nevoie de acei bani sau nu! A da alocatii numai celor care „au nevoie” inseamna a impartii copii in doua clase: „sarantocii care necesita alocatie” si „copii de bani gata carora alocatia nu le-ar ajunge nici de-un suc”. Nu e suficient ca si asa exista atatea diferentieri de clasa si atata discriminare, e nevoie sa fie aratati cu degetul ca primesc alocatie copii ai caror parintii muncesc pe branci pentru un salariu mizer de 1000 de lei?!? Nu sunt si asa destul de stigmatizati?!?

  • ratoiu
    Posted at 18:45h, 20 februarie

    100% right. boc si gasca se cam pise pe constitutie. asta din punct de vedere legal.

    din punct de vedere etic si moral, masura pe care incearca ei sa o ia este una total aberanta, caci alocatia, asa mica cum este ea, este un drept al fiecarui copil nascut in tara asta. mergand pe acelasi rationament, am putea ajunge sa avem preturi diferentiate in funcite de venituri, acces gratuit sau nu la serviciile de sanatate, etc.

    ceea ce ma ingretoseaza cel mai tare este faptul ca nu au nici macar bunul simt sa isi justifice decizia asa cum trebuie. sunt niste ageamii care au platit locurile pe care le ocupa si s-au trezit ca, din cand in cand, trebuie sa se mai prefaca „ca lucreaza” (sic!). iar atunci o dau in balarii. ca acum!

  • Alex
    Posted at 20:34h, 20 februarie

    Deci am inteles doua lucruri, ai copii si ai salar mare, si nu vrei sa iti ia statul alocatia. Oricum, tot din buzunarul tau iti dau, tot din munca ta. Nu intelegi ca dintotdeauna singura masura pe care au luat-o incapabilii de conducatori ai tarilor de doi bani impotriva crizelor economice a fost ridicarea taxelor si taierea drepturilor? Nu-i duce capul la mai mult. In majoritatea „tarilor taraba” din Europa (tari care servesc ca si zona comerciala pentru marii producatori ca Germania, Britania, Olanda, Suedia, etc. – care ne mai dau printre degete imprumuturi ce, bineinteles, trebuiesc inapoiate, si cu dobanda) atunci cand se ajunge la greu, cum nu exista productie proprie care sa aduca bani din afara singurile masuri care pot fi luate, oricum le-am suci si rasuci sunt noi impozite, taiere de subventii si ajutoare. Pregatiti-va pentru mai rau. Ha ha ha ha ha ha ha!(ras diabolic)

  • alicuza
    Posted at 20:51h, 20 februarie

    Din partea mea sa desfiinteze prostia asta cu alocatia de tot. Oricum e o bataie de joc.

    In orice caz, ma enerveaza generalizarile astea. A spus un ministru o prostie, gata, e tot guvernul de vina. Pacat ca prea multi sunt intr-atat de prosti incat deschid gura inainte sa gandeasca.

  • Marius
    Posted at 01:54h, 21 februarie

    Boc si ai lui ne arata inca odata coeficentul lor de inteligenta care se apropie de limita inferioara. De acord ca pt persoanele cu stare buna acei 40 RON nu inseamna nimic, dar se face o confuzie intre alocatie si ajutor social. A veni si a spune ca faci economie lasand cateva mii de copii fara 40 ron pe luna ar trebui sa fi cel putin cretin. La bugetul de stat asta nu cred ca inseamna mai mult de cateva milioane de euro pe luna. Citeam in catavencu saptamana asta ca din toleranta autoritatilro fata de contrabanda cu tigari statul pierde anual 1 miliard de euro (e un calcul estimativ facut de ei dar nu cred ca sunt departe). Ce ar fi ca boc sa inceapa de aici sa faca economii? Citeam in jurnalul national ca UE si-a retras cofinantarea in valoare de 100 mil euro pt nu stiu ce drum pentru ca au dat toate cele 4 trosnsoane lui umbrarescu iar in caietul de sarcini erea prevazut ca o firma nu poate lua mai mult de 2 tronsoane. Ce ar ca boc sa inceapa de aici sa faca economii? etc. Cred ca s-ar putea scrie un roman cu asemenea exemple.
    PS: Nu antenele l-au facut presedinte pe basesci ci lipsa unui contracandidat. Sa fim seriosi , Geoana e un mascarici, ghinionul nostru a fos ca are in spate o masinarie de partid puternica care l-a facut sa ajunga in turul 2. Cu oricare din urmatorii 2 clasati eu zic ca besescu ar fi pierdut in turul2.

    „Succesuri!”

  • Daniel Ispas
    Posted at 03:03h, 21 februarie

    Alocatia oricum nu insemna mare lucru dar decizia lor este idioata din doua puncte de vedere, deci dublu idioata. In primul rand alocatia este un drept si acordarea lui doar celor saraci este discriminare curata. In al doilea rand neacordarea alocatiei copiilor cu parinti mai bogati inseamna incurajarea lipsei de performanta. Sper sa ajunga si ei sa fie interesati de valoarea alocatiei copiilor lor la sfarsit de luna cand intarzie salariul cum fac majoritatea profesorilor din Romania ca sa dau numai un exemplu la intamplare.

  • EOL
    Posted at 11:23h, 21 februarie

    Aici ai dreptate cu o singura remarca, nu mi-se pare un gest populist ci mai degraba antipopulist, pentru ca o sa le scoata ochii la saraci cu 10 lei in plus,iar celor mai cu dare de mâna le mai taie un drept.Restul banilor vin sa ingroase bugetul, care vad ca nu se mai satura de atâtea biruri. Ne-am intors pe vremea fanariotilor, lipseste birul pe fumul de la casa dar o sa-l puna si p’ala!
    Daca mamaliga, nu „explodeaza” din nou, nu vom mai iesi din haosul asta, frati români !

  • alex
    Posted at 12:40h, 21 februarie

    imi place foarte mult cronica carcotasilor mai ales top rusinica

  • George
    Posted at 12:52h, 21 februarie

    Salut!O prostie mai mare ca asta nu se putea!Dupa ce ca statul nu ajuta cu nimic individul si ,mai ales, familia, ministrii nostrii mai vin si cu idei tampite.Domnule ministru care ai ajuns in functia asta pe negandite pentru ca nu aveau pe cine sa puna colegii tai de partid (si care sunt niste nulitati in politica ca si tine)dupa o asa aiureala ar trebui sa-ti dai demisia.Ar fi un gest de onoare prin care sa arati ca ti-ai dat seama ca functia te depaseste.Copii trebuie sa aiba drepturi egale indiferent ca parintii lor sunt bogati sau saraci!Ori pentru toti la fel asa cum este corect, ori la niciunul si atunci guvernul demonstreaza inca o data cat de incompetent este.Boc si echipa lui o sa mai vina cu idei din astea „geniale” si meritam asta pentru ca suntem cei mai prosti votanti din toata lumea.Avem ce meritam.Stiti ca alte state asigura fiecarui individ un venit lunar numai pentru ca este cetatean al tarii respective?Poate ca sunt mai bogati ca noi dar poate ca nu au niste incompetenti la conducere!

  • how soon is now?
    Posted at 14:24h, 21 februarie

    “Eu sunt Alfa şi Omega, cel dintâi şi cel de pe urmă, începutul şi sfârşitul.”

  • PMS VICTORIE
    Posted at 15:37h, 21 februarie

    VEZI MISCAREASOCIALISTA RO

  • andi
    Posted at 17:27h, 21 februarie

    Dragule domnule Huidu,

    Cred ca nu ai princeput ce voia Mircea Badea sa faca acolo: comedie. Este acel ceva pe care tu si cu Gainusa nu prea reusiti de 10 ani sa il faceti. Pacat de Mistretu’ si de restul actorilor de calitate care va fac tot ratingul pe care il aveti. Rusine! BAD TO THE BONE!

    comedie dezbracat la „maieu” sa-i admiram muschiuletii?!?!! marfa de comedie! Te rog sa ma anunti unde ai ras.

  • ralu
    Posted at 18:51h, 21 februarie

    Daca idiotii astia vor sa lase copiii, ai caror parinti au venituri mari, fara alocatie, atunci si parintii, persoanele cu venituri mici sa nu mai plateasca impozitul la stat sau macar sa li se injumatateasca. Nu asa e corect? Adica tu nu imi dai mie nimic (stat), dar eu sa muncesc pe rupte ca sa iti mai platesc si tie, ca politician, salariu. La ce sa ne mai asteptam din partea „binefacatorilor” de la putere?

  • NIMENI
    Posted at 20:26h, 21 februarie

    Art.49,alin.2 din Constitutie prevede ca statul acorda alocatii copiilor si ajutoare sociale pt cresterea copiilor bolnavi sau cu handicap si , din cate stiu,constitutia este o lege fundamentala a statului,deci ar cam trebui modificata pt ca alocatiile sa nu se mai acorde copiilor ai caror parinti au venituri mari,deci chestia asta e o cretinatate a lui Boc , de fapt a lui Base ca Boc nu se prea vede … la fel cum e si treaba cu recalcularea pensiilor pt ca incalca un principiu fundamental de drept:”principiul neretroactivitatii legii”…deci sunt numai cretinarii de-ale lui Base care in loc sa aduca bani la buget cum spune „Boc” mai mult ne costa,incurajand lenea si nemai existand angajati in domeniu public sau privat si astfel nu mai raman prea multi oameni sa cotizeze la stat si costandu-ne bani pe care statul va trebui sa ii dea din cauza pierderii proceselor celor in cauza.
    Ce ma amuza pe mine e ca au inceput sa se planga cei care l-au votat pe luptatorul anti coruptie,distrugatorul mogulilor si a grupurilor de interese,inabusitorul mineriadelor(si nu ma refer la tine Serbane,ca stiu ca tu nu ai votat).
    Cata ipocrizie si nesimtire pt cei care l-au votat; .. ati votat,suportati.. ciocu mic si RUSINICAaaa!!

  • ildiko
    Posted at 21:22h, 21 februarie

    educatoarea intreaba:tu esti copil bogat sau sarac? copilul raspunde:eu sunt alba ca zapada.Apropo de alocatie

  • laura
    Posted at 11:06h, 22 februarie

    Vad ca tot spui ca pe Base antenele l-au facut presedinte…mi-as permite sa te corectez putin. Antenele l-au ajutat prin campania lor necontrolata si stupida, dar din pacate NOI (la modul general) suntem cei care l-am reales presedinte. Avem conducatorii pe care i-am ales, pe care in concluzie ii meritam, asa ca nu ar trebui sa ne mai plangem ci sa jucam cu ei in hora si evident sa le inghitim si deciziile, cretine multe din ele, pe care le iau. Stai ca la anul vor sa puna niste impozite uriase pe proprietati. Daca esti nesimtit si ai mai multe case, trebuie sa platesti pana nu mai poti. Din cate am inteles, ar fi pus-o in aplicare de anul asta, dar s-au trezit prea tarziu. Ei, lasa ca nici la anul nu e timpul pierdut. Viitorul suna din ce in ce mai bine:))

    tristul adevar!

  • Southern Star
    Posted at 13:07h, 22 februarie

    Buna Serban,

    VAd ca luam lovitura dupa lovitura de la acest asa numit guvern care vrea cu orice pret sa ia si pielea de pe noi, ai absoluta dreptate sa fi indignat, este nedrept si strigator la cer sa nu mai spun discriminare, pentru ca acum toti tiganii o sa aobe si mai multi plozi, nimeni nu va mai munci ca de ce ar munci daca iau bani moca! Incredibil, cand credeai ca poate poate vine asta, eu sunt absolut scarbita de multa vreme de tara asta dar acum deja ma astept la orice, eu nu stiu ce este in capul lui Boc atunci cand nascoceste asemeanea absurditati, ce cred eu este ca se joaca, cu oameni si nu le pasa de noi nici putin macar, neneorociti toti!
    Nu stiu incotro mergem dar nu e bine ce se intampla si ce este mai trist este ca nu avem ce face noi decat sa inghitim sau sa plecat unde apucam!
    Aveti grija de voi si aveti grija de Cronica sa nu faca ceva comunistii astia!
    Love you all!

  • SORIN
    Posted at 14:56h, 22 februarie

    E O MASURA BUNA BAI HUIDULE,CE-I TREBUIE UNUI COPIL CARE ARE PARINTI CU SALARII DE 2-3 MII DE EURO O ALOCATIE DE 42 LEI?PE CAND UN COPIL SARAC SE UITA SI LA 10LEI.
    PS N-A ZIS NIMENI CA SE VA TAIA DE TOT ALOCATIA ASA CA NU MAI FII BOU

  • Silvia
    Posted at 16:05h, 22 februarie

    Ma revolta aceasta propunere de lege la fel de tare cum m-a revoltat plafonarea indemnizatiei pentru mame. Dar sa nu generalizam acum si sa judecam. Profesorii si medicii au salarii mici, ca multe alte categorii profesionale, dar asta nu inseamna ca toti copiii lor vor fi needucati si fara un viitor. Nu inseamna ca numai tiganii vor fi incurajati sa faca copii.

    Nu este corect sa judeci copiii. Este un drept dat de constitutie, aceea de a trata toti copiii in mod egal. Care consitutie inca e in vigoare.

    Dar sa nu cadem in capcanele argumentelor spuse la nervi. Prietena mea are 1000 lei si a terminat facultatea si a muncit pe branci de la 18 ani. Altii au aceeasi facultate si au 4000 lei. Si tot de la 18 ani muncesc. Ma indoiesc ca prietena mea ii va da o altfel de educatie copilului ei si ca nu ii va insufla pasiunea pentru invatat.

  • miruna
    Posted at 16:16h, 22 februarie

    o impozitare ca-n germania ar fi mai utila….este impartita in clase….cea mai mare clasa de impozitare o suporta cei necasatoriti si fara copii si dupa coboara cei casatoriti fara copii si clasa mica… casatoriti cu copii…asta ar fi si o incurajare pt natalitate…dar ce sa ceri incapabililor?!?!….ai masina scumpa, viloaie pai sa te arda la impozit….

  • CosmiN
    Posted at 02:45h, 23 februarie

    Mda, e cat se poate de adevarat ca antenele l-au ajutat enorm pe Base sa devina presedinte din nou. Si aici indraznesc sa vad lucrurile din alt unghi: oare (pe langa efectul nociv, evident! pe care il au antenele) nu cumva toata intamplarea asta spune ceva urat despre poporul roman? Ex: daca eu vroiam sa-l votez pe Geoana, (in realitate nu votez cu nimeni, ca sa nu ma sinucid 😉 dupa aia) eu l-ash fi votat si dupa ce a fost demascata vizita lui la Vantu, si daca s-ar fi intalnit la un restaurant in ctr. capitalei, cu 1000 de paparazzi in jur!! Si la fel si cu vizitele lui in Rusia! Din partea mea sa se fi intalnit cu Putin si inca vreo 5 rusi in acelasi restaurant, in aceleasi conditii; ca mie nu mi-ar fi schimbat opinia despre el. Sau pe Base: daca ash fi fost pro-Base, l-ash fi votat si daca i-ar fi tras una la copilu’ala de-ar fi cazut jos (apropo, copilul era un obraznic nesupravegheat de parinti. Deci familia lui isi merita su cu desavarsire momentele de stres!!!)!! Si toate astea le spun pt ca daca ar fi sa votez cu careva, acela m-ar convinge cu ideile lui, si prin impresia lasata, privind capacitatea de a face ceva! Iar eventuale greseli, sau surprize ti le asumi cand crezi intr-o persoana, pe ideea ca numeni nu e perfect, si ca daca greseste sau gandeste intr-un mod diferit de mine, sau de noi, asta nu inseamna ca si-a schimbat valorile sau principiile pt care o stimam! Si valoare unui om nu se schimba daca impinge un copil prost-crescut, sau daca merge la Vantu sa bea un wishky!(Apropo, in opinia mea, Vantu e unul din cei mai destepti si versati oameni pe care i-am vazut. Ce parere ai? )
    Scuze de sumedenia de paranteze, si ms de blog, aici ma mai descarc, ma informez, si de multe ori imi formez o opinie!!

  • Miha
    Posted at 08:18h, 23 februarie

    Hmm ce chestie ciudata….eu locuiesc in Japonia de peste 6 ani, aici nu s-a „auzit” de alocatii pana anul asta, anul trecut de fapt, ca pe asta si-a facut campania electorala actualul prim-ministru. Si acum stau si ma gandesc care sunt mai ciudati?? Aia din tara care le scot din lipsa de fonduri….sau astia de aici, care desi sunt cu „un picior in groapa” se apuca de dat bani. Oricare ar fi rezultatul tot mai avem cativa ani buni de „trai rau” in orice colt al lumii am fi si vad ca toti au „uscaturile lor”.
    Felicitari pt. emisiune!!

  • ilie de la scularie
    Posted at 15:48h, 23 februarie

    Maestre te-ai cam grabit. Aceasta masura nu exista!

  • Razvan
    Posted at 20:02h, 23 februarie

    @Alma:
    Si ce e rau ca „alocatiile” pt.copii sa fie diferentiate in functie de bugetul familiei?
    Cand abia ai sosit in Canada si nu ai alte surse decat eventual ajutorul social, guvernele(provincial si federal) iti platesc alocatiile la un nivel maxim, ceea ce nu e putin lucru-esti emigrant,nu ai contribuit cu nimic la economia Canadei si totusi primesti acesti bani.
    Daca dupa cativa ani ajungi la 100k sau mai mult pe an pe familie, tot mai primesti ceva, dar cu siguranta ca ai cu ce-ti creste bine copiii.
    Socialism sau nu, nu stiu daca copilul(copiii) lui Serban Huidu are(au) nevoie de aceeasi suma de bani de care are nevoie un copil dintr-o familie cu un venit mediu in Ro.
    diferenta e ca eu contribui cu mai mult la stat si primesc inapoi mai putin!

  • Alex
    Posted at 22:41h, 23 februarie

    Domnu’ Huidu stiti ca pentru marea majoritatea 40 de ron(sau cat o fi alocatia)este o suma infima dar avand in vedere ca platim impozit fara numar (cica si pe pensii se va introduce) chiar nu se poate 40 de ron amarati sa ne dea porcii astia ?

    nu e vorba de bani, e vorba DE UN PRINCIPIU
    !

  • Dan
    Posted at 04:30h, 24 februarie

    Sa nu uitam ca peste 5 milioane de cetateni au votat pentru iubitul conducator. Asta dupa tot cinci ani de iubita conducere in care s-a trait bine. Mai mult, 99 la suta dintre romani adora manelele dupa spusele prezidentului dansator, confirmate de academicianul Guta. La asa natiune, asa efecte. Romania este in metastaza. Scapa cine poate. Ma insel cumva, Serbane?

  • lucielle
    Posted at 06:56h, 24 februarie

    serban nu mai abera cu faze de genul „ca tu sau alti platesc mai mult impozit la stat si primesti inapoi mai putin ,sau ca e vorba de principiu!” ptr .ca nu ai dreptate intru totul.
    ai prefera sa fie invers? sa platesti mai putin impozit si sa ai salarul minim pe economie?
    daca as avea salar de 4000 ron +,chiar nu m-ar interesa cei 40 ron.
    si sa stii ca nu toti care sunt saraci sunt lenesi ,asa cum nu toti cei bogati sunt oameni cinstiti si respectati.
    adevarul e totdeauna undeva la mijloc!nu trebuie sa generalizezi.
    p.s eu fac parte din cei 1 % care nu asculta manele,si sunt mandra de asta si de multe alte lucruri

  • Mihai
    Posted at 19:34h, 24 februarie

    Salutare. Serbanica ai dreptate aici cu intoarcerea de RSR, dar chestia propusa de primul sinistru e un pic cerebrala. Ganditi-va un pic, alocatia pt copii e cam 40 de lei, cum poti sa intretii un copil cu banii astia. La un copil care mami si tati sunt milionari in euro nu cred k e nevoie sa dai banii astia, mai bine sa se bucure de ei un copil mai sarac; dar pana la capat este o sabie cu 2 taisuri pt k mai mult ca sigur ar incuraja toate familiil;e sarace sau de tigani sa faca si mai multi copii si asta numai pt alocatie.

  • 1cetatean
    Posted at 20:21h, 24 februarie

    Salut Serban, ideea e ca acest mic personaj din fruntea guvernului nu e asa de BOC(cu ‘U’ la sfarsit)cu crede lumea, se stie ca POPORUL ROMAN e format preponderend din oameni saraci.ei nu percep ca fiind o aberatie ceea ce face boc, saracii il admira din ce in ce mai mult pentru toate aceste decizii de a reduce tot ce este mare, pentru ca (in vizunea lor) el ia de la bogati si da la saraci, el este BOCIN HOOD al romaniei. Asta e imaginea pe care vrea amaru asta sa o imprime poporului roman, ca doar asa a decretat domnia sa TRAIAN INIMA DE BASESCU.

  • Io
    Posted at 23:32h, 24 februarie

    si pe cine puteam alege cand toti aservitii sunt promovati pe post de sefi de stat ? daca revine burebista, mama ce libere o sa fie soselele si functiile publice ? unde esti tu, Tepes Doamne ?

  • anonim
    Posted at 10:33h, 25 februarie

    Va puteti lua si Adela de la Acasa mai des ? Va rog ! E cea mai proasta actrita si trebuie sa o descurajam sa mai joace in telenovele !!!

  • Lerua
    Posted at 21:50h, 25 februarie

    Sa stiti ca nu Boc si Marinarul iau deciziile in tara aceasta ci cei de la Uniunea europeana care vor sa ingenuncheze o europa la picioarele lor si incep cu tarile sarace dandu-le bani dar in schimbul acestor bani (care bineinteles ii cer inapoi dar cu dobanda), pun tot felul de criterii si primele sunt sa distruga incet incet sistemul… Aflati cine sunt in fruntea conducerii Uniunii Europene si va veti convinge… e gasca cea mare care e intinsa pe toata planeta si anume masoneria care e formata sau mai bine zis creata de ……. te las sa cauti tu cine a creat acest sistem…

  • Autogreen
    Posted at 15:21h, 26 februarie

    Voi chiar credeti ca un individ ce castiga 5-6000 de euro pe luna sta in cei 42 de lei de la stat?! Alocatia si pensia sunt masuri de protectie sociala si nu un drept scris in stele. Educatia nu poate fi facuta cu stomacul gol, cei saraci trebuie ajutati, trebuie adusi in campul muncii. Vedeti Suedia, Franta, Norvegia cateva tari in care masurile de protectie sociala functioneaza foarte bine.

  • Alma
    Posted at 08:44h, 27 februarie

    @Razvan

    Draga domn, ai adus vorba despre o parte din „emigrantii” romani (si nu numai) de care prefer sa nu-mi amintesc. Eu am muncit in Canada la doua saptamani dupa aterizare. Nu am intins mana, ba dimpotriva, am bagat in buzunarul Canadei mii si mii de dolari din apartamentul vandut in Romania, apoi din taxe, etc. Ca mine sunt zeci de mii de romani. Exista totusi si polul opus, romani care ajung in Canada si traiesc precum lipitorile, din sudoarea oamenilor ce lucreaza. Cunosc astfel de cazuri cu zecile. Indivizi ce de-abia aterizati, au aplicat la welfare si n-au facut nimic altceva decat copii…Aaaa, am uitat, rad sistematic de noi, cei care muncim si ne numesc „prosti”.
    Pai cum sa nu imi fiarba sangele in vine cand stiu ca eu nu-i pot oferi copilului meu ce le pot oferi copiilor lor „amicii” welferisti?! Aia merg sistematic in Romania, se dau in stamba ca boteaza, cununa, etc…pe cand noi cei ce muncim din greu sa-i tinem in spate, nu avem nici banii, nici timpul, nici energia necesara sa facem asa ceva.
    Aaaa, si stai bland, ca pana ajung eu la 100 k pe an, imi mai trebuie 7 vieti!

  • Alexandra
    Posted at 21:50h, 27 februarie

    1.Mircea Badea e un idiot,BAD TO THE BONE,afon rau de tot si deloc sexy…m-am tavalit pe jos de ras cand am vazut faza la Cronica
    2.Premierul Emil BOC este un simplu inginer…nu trebuie sa-i acordam atentie…In tara asta politica se afla deasupra economiei!

  • Adrian
    Posted at 23:47h, 28 februarie

    Cam faceti din tantar, armasar cu alocatiile astea.
    Romania are probleme mult mai mari la ora actuala.
    Si daca tot vorbiti de „LUAT” de la unii si dati la „ALTII” orientati va spre modul de repartizare a banului public pe ministere(deci partea de macro, nu de micro)
    In sanatate de exemplu este inadmisibil ca un medic rezident sa aiba un salar mai mic decat un maturator de strada.Toate cele bune!

  • ildiko
    Posted at 08:13h, 02 martie

    mai importanta e acum sanatatea lui base,alocatiile s-au linistit

  • Barrie Georgescu
    Posted at 11:13h, 08 martie

    Să facem următorul calcul (de dragul demonstraţiei, vom presupune că trăim într-o lume în care nu există inflaţie şi în care preţurile, salariile şi taxele sunt îngheţate la nivelul de acum).

    Gigel e un tânăr care tocmai se angajează. Ca orice tânăr, salariul lui net de încadrare nu e nici prea prea, nici foarte foarte: să presupunem că e de 1100 de lei.
    Gigel are 23 de ani. Întrucât e criză şi criza va dura – să presupunem! – multă vreme de acum încolo, hai să zicem că în 2015 leafa lui Gigel va fi tot de 1100 de lei.
    Ia să vedem însă câţi bani plăteşte Gigel CAS-ul timp de 5 ani (adică 60 de luni) la o leafă mizeră de 1100 de lei. Păi la valorile actuale va plăti 491 de lei x 60 de luni, 29.460 lei.
    Ei, aici e buba. Gigel are numai 28 de ani şi deja a plătit în contul statului toată suma pe care statul i-ar returna-o în cazul în care ar ieşi la pensie la 65 de ani şi ar mai trăi încă 3-4 ani, cât e speranţa de viaţă a bărbaţilor din România.
    Cum aşa? Păi să facem un mic calcul. Dacă nu mă înşel pensia medie din România e undeva pe la 750 de lei. Din contribuţiile date statului până la 28 de ani, Gigel ar putea primi (presupunând că timp de 37 de ani banii săi vor sta undeva într-o valiză, nu într-un cont care îi va multiplica măcar prin dobândă) o pensie medie timp de 29.460 lei /750, 39,28 de luni . Adică peste 3 ani. Păi e numai bine, tanda pe manda: iese la pensie la 65 de ani, mai trăieşte 3 ani şi la 68, după cum zic statisticile, moare!
    Totuşi, nimeni nu îi explică lui Gigel, şi nici nouă, ce se întâmplă cu CAS-ul pe care Gigel îl plăteşte între 28 şi 65 de ani, adică timp de 37 de ani . Adică 444 de luni. Presupunând că Gigel va rămâne toată viaţa un tâmpit căruia nu i se va mări niciodată salariul, asta ar însemna că timp de 444 de luni va vărsa în buzunarul statului încă 444 x 491 lei, 218.004 lei . Destul de mult, dacă e să mă întrebaţi pe mine. Şi dacă Gigel, totuşi, e un ins dezgheţat, leafa i se va mări şi cotizaţia la stat va fi pe măsură. Unde se duc banii ăştia? Ce se întâmplă cu ei? Cum e posibil ca după numai 5 ani de muncă, fără un salariu deosebit, orice tânăr să-şi fi acoperit deja pensia medie pe care ar putea-o primi la bătrâneţe, înainte să moară?

    De fapt, ce găuri acoperă munca de o viaţă a lui Gigel? Şi de ce trebuie Gigel să muncească 37 de ani pentru ca banii lui să se ducă în altă parte decât în propria bunăstare de după pensionare? Şi cât credeţi că mai poate rezista un sistem în care 5 ani munceşti pentru tine şi 37 de ani pentru o cauză neştiută de nimeni, în afară de politicieni?

    (L-am primit, mi s-a parut interesant, poate are un loc aici)

  • gugu
    Posted at 14:25h, 11 martie

    Să facem următorul calcul (de dragul demonstraţiei, vom presupune că trăim într-o lume în care nu există inflaţie şi în care preţurile, salariile şi taxele sunt îngheţate la nivelul de acum).:

    Gigel e un tânăr care tocmai se angajează. Ca orice tânăr, salariul lui net de încadrare nu e nici prea prea, nici foarte foarte: să presupunem că e de 1100 de lei.

    Gigel are 23 de ani. Întrucât e criză şi criza va dura – să presupunem! – multă vreme de acum încolo, hai să zicem că în 2015 leafa lui Gigel va fi tot de 1100 de lei.

    Ia să vedem însă câţi bani plăteşte Gigel CAS-ul timp de 5 ani (adică 60 de luni) la o leafă mizeră de 1100 de lei. Păi la valorile actuale va plăti 491 de lei x 60 de luni, 29.460 lei.

    Ei, aici e buba. Gigel are numai 28 de ani şi deja a plătit în contul statului toată suma pe care statul i-ar returna-o în cazul în care ar ieşi la pensie la 65 de ani şi ar mai trăi încă 3-4 ani, cât e speranţa de viaţă a bărbaţilor din România.

    Cum aşa? Păi să facem un mic calcul. Dacă nu mă înşel pensia medie din România e undeva pe la 750 de lei. Din contribuţiile date statului până la 28 de ani, Gigel ar putea primi (presupunând că timp de 37 de ani banii săi vor sta undeva într-o valiză, nu într-un cont care îi va multiplica măcar prin dobândă) o pensie medie timp de 29.460 lei /750, 39,28 de luni. Adică peste 3 ani. Păi e numai bine, tanda pe manda: iese la pensie la 65 de ani, mai trăieşte 3 ani şi la 68, după cum zic statisticile, moare!

    Totuşi, nimeni nu îi explică lui Gigel, şi nici nouă, ce se întâmplă cu CAS-ul pe care Gigel îl plăteşte între 28 şi 65 de ani, adică timp de 37 de ani. Adică 444 de luni. Presupunând că Gigel va rămâne toată viaţa un tâmpit căruia nu i se va mări niciodată salariul, asta ar însemna că timp de 444 de luni va vărsa în buzunarul statului încă 444 x 491 lei, 218.004 lei. Destul de mult, dacă e să mă întrebaţi pe mine. Şi dacă Gigel, totuşi, e un ins dezgheţat, leafa i se va mări şi cotizaţia la stat va fi pe măsură. Unde se duc banii ăştia? Ce se întâmplă cu ei? Cum e posibil ca după numai 5 ani de muncă, fără un salariu deosebit, orice tânăr să-şi fi acoperit deja pensia medie pe care ar putea-o primi la bătrâneţe, înainte să moară?

    De fapt, ce găuri acoperă munca de o viaţă a lui Gigel? Şi de ce trebuie Gigel să muncească 37 de ani pentru ca banii lui să se ducă în altă parte decât în propria bunăstare de după pensionare? Şi cât credeţi că mai poate rezista un sistem în care 5 ani munceşti pentru tine şi 37 de ani pentru o cauză neştiută de nimeni, în afară de politicieni?

    foarte interesant. Cas-ul acopera mari gauri negre nu numai pensiile. De exemplu in vremea lui Gigel, el tin in spinare aproape 5 asistati social. Cam pe aici e buba!

  • Adi
    Posted at 14:39h, 11 martie

    Cred ca te consideri prea destept ! Am urmarit emisiunea de aseara si sa stii ca pana si matza mea are mai mult umor ca voi. Si eu sunt din Moldova si mi-am obtinut cetatenia saptamana trecuta, nu am avut nici o problema cu asta, ca sa stii in orice tara unde te duci trebuie sa stii macar putin din imnul de stat…unde au moldovenii ura pe romani, grasanule ? hai termina, bine ca puteati fi tari de tot acum zece ani si acum, o porcarie de emisiune ? Nu am avut niciodata problema cu romanii, ci doar cu kktii de rusi din tara de la mine ! Nu mai prosti lumea cu astfel de chirpicele, prostovane, o sa creada romanii ca am inceput sa-i uram (prin ” ne asteptam sa ne iubeasca „), iar moldovenii mei or crede ca sunt urati de catre romani…numai prostii ati fi in stare sa faceti cu emisiunea voastra de aruncat la cosul de gunoi…secventa ce se gaseste pe 220.ro are aprope numa comenturi negative, pe care le meritati cu diploma. Stiti mai mult sa jigniti…avusi voi alt haz pa vremuri…dar sa jtiti ca sincer ati jignit si i-ati facut pe romani ” tzigani ” indirect, la sceneta cu acordarea cetateniei ” rromane ” ! Emisiunea e varza a la Cluj ! Rushine o sa creati probleme doar cu emisiunea voastra retarda, am vazut sceneta si mi se pare o porcarie si mai ales ca ati scris roman cu 2r…rusine fie-va !!! Am vazut pe site-ul romanesc 220 si chiar ca va meritati toate criticile si nu stiu cine e atat de prost sa puna minus la comentarii adevarate (erau ascunse, dar am dat pa plus sa le vad) MULTI FRUSTRATI O FI…ei o fi cineva cu conturi multiple…macar de-ar fi ceva amuzant, dar nici nu aveai la ce sa razi ! Rushine Huidule, mare rusine si ghitzailor ce pun astfel de minusuri la comentariile celor care va critica si au dreptate !


    esti tu din Moldova cum sunt eu din Palestina. Si daca e asa, regret profund ca ai primit cetatenie, nu o meritai. Lasa-ne pe noi sa radem de Romania, tu faleste-te cu ea!

  • ZSorin
    Posted at 07:27h, 17 martie

    Oameni buni aici nu este vorba despre vreo nevoie de a calcula bugete, de a cantari legi ci mai degraba de ceva mult mai simplu si anume o vorba veche, usor modificata in zilele noastre, si anume „sa moara capra vecinului!” care se pare ca s-a transformat in „sa moara vecinu’ si sa imi ramana mie capra lui”.
    Tot in acest sens, va previn ca va fi la fel si la nivel simbolic, adica cu gripele… Initial au avut treaba cu pasarelele ce isi mai luau zborul, cu mare efort – jos cu ele!! si a venit gripa aviara… au mai avut treaba cu vacile, care stateau bine si erau mai mari – le-au facut nebune… au avut treaba si cu porcii si au zis sa nu mai manance de la ei… iar parca au mai aparut niste pasarele ce si-au luat zborul cu mare efort, si mai dam o data cu aviara… va previn ca va urma si o gripa a caprelor si se va ajunge ca doar vecinii care au legea de partea lor (adica cei mai egali) sa le poata comercializa.
    … desigur, e simbolic…

  • Roxana
    Posted at 19:14h, 19 martie

    stiti care e partea mai dureroasa? ca am auzit cum ca exista oameni care spun: da, domle, aia care au 3000 lei pe luna nu mai au nevoie de alocatie. daca noi la 3000 de lei pe luna am ajuns la lux, suntem… de nici nu mai stiu ce suntem…

  • ZSorin
    Posted at 23:37h, 23 martie

    Mai Serbane…
    Cred ca evidentierea mizeriei in care traim ajuta la un singur lucru: ca oamenii care au potentialul „sa caste ochii” si nu au facut-o pana acum sa fie ajutati in acest sens si poate, pe altii sa nu cada in prapastia de care se feresc.
    In rest nu stiu daca ii ajuta pe cei ce nu mai au nevoie de acest sprijin si in plus, vad ca atrage o gramada de adepti ai mizeriei ca si cei ce iti ureaza de rau aici pe blog si sincer, cand in ce hal se promoveaza vorba „sa moara capra vecinului”, imi vine sa le dau citate din marele filozof grec Becalides, desi nu il simpatizez.
    In ce priveste cronica, repet, e singurul lucru ce merita vizionat la tembelizor, deoarece da dovada de bun-gust si, in special, de umor prin haz de necaz.
    Si, mai dom’le, lasa-i sa iti zica ce vor, ca te-ai implinit si tu o data cu trecerea anilor; si, ca veni vorba, mai ai mult pana sa ajungi un pleznitor de camasi.

  • Robb
    Posted at 14:48h, 30 martie

    Auzi Serbane nu se intoarce fiindca a fost tot timpul aici si va fi inca catva timp sa speram ca se va schimba si asta candva Doamne da,iar faza cu ce a spus cel dinaintea mea cred ca isi putea spune parerea mai frumos si sincer sa fiu cred ca uni Moldoveni au o parere rea despre noi si nu ne privesc cu ochii buni.Tot respectul pentru ceea ce faceti.

  • safeway
    Posted at 22:34h, 01 aprilie

    Mda ce sa mai zicem de alocatii cand ei au bagat 11 mil euro intr-un patinoar si scolile la sate sunt desprinse din alta lume cu vre-o 100 de ani in urma astia nu se mai satura dupa ce ca abia ma sunt elevi in clase le mai ia si amarata aia de alocatie care pentru multu este simbolica dar pentru altii e o mica gura de oxigen sa-si mai cumpere cate ceva pentru scoala sincer la 38 de ani a inceput sa-mi fie scarba si rusine ca traiesc intr-o asa tara care a fost printre primele nu stiu ce sa mai zic cand un dop de premier face ce vrea scula lui cred ca o sa iasa rau s-a cam saturat lumea si nu se stie in rest mult respect pentru ceea ce faceti .

  • Ionut
    Posted at 19:53h, 07 aprilie

    Un magar

  • eu
    Posted at 23:54h, 15 aprilie

    tara asta parca este blestemata…pe nimeni nu mai intereseaza de nimic …cine poate oase roade..domne’ da proasta mai este lumea asta ca are rabdare atata , defat au trebuit zeci de ani ca sa dea comunismul jos si asta cu mana altora…

  • tot eu
    Posted at 00:05h, 16 aprilie

    mai nene eu nu inteleg o chestie… de ce nu maresc astia salariul minim pe economie??de ce sa profite toti patronii sa exploateze muncitorii?? majoritatea patronilor da salariul minim pe economie …. cu ce sa traiasca muncitorul?/
    lasa Huidule nu vezi ca lor le arde de ciorile din copaci??
    astia sunt politicieni din romania

  • alylove1
    Posted at 12:34h, 16 aprilie

    nu-mi palce de huidu s-a facut foarte gras parca ar fi un p…..ig

  • euuuuuuuuu
    Posted at 16:05h, 16 aprilie

    Ionut bine ai zis…un magar, dupa ce este magar mai este si porc

  • gabriel p
    Posted at 15:38h, 29 mai

    In viata reala si Moderna, romanul trebuie sa uite de POMENI si AJUTOARE! Trebuie impins la MUNCA!
    Asa cum toti din afara tarii o fac…

  • criss
    Posted at 19:30h, 17 august

    Ma uit cum toata lumea comenteaza…si eu odata cu ei, nu fac nota discordanta…..nu….sunt la fel si eu. Fac parte din marea de „multi si prosti”. Sunt din acea parte care a facut 17 ani de scoala, face educatie si care……are sunt 200 de euro salariul. … Nu ca s-ar calcula la noi veniturile in euro! Nu!Doamne fereste de asa ceva, ca huzureste romanul!
    Am auzit colegi de-ai mei spunand ca vor munci exact pentru cat vor fi platiti. Dar sunt convinsa ca nu va fi asa, pt ca iar ne vom gandi la copii, parinti….ca sa nu mai spun de prestigiul nostru personal. Eu n-as putea sa stau la catedra doar ca sa stau. Asa ca unii ar zice ca imi merit soarta. Poate ca da…….dar nu m-as mai putea uita in oglinda.Ce vor semana noile hotarari? Pai….incompetenta, absenteism(din partea cadrelor didactice, ca majoritatea elevilor sunt intr-o vacanta continua – unii, nu generalizez, repet)……..cam asa se va transforma sistemul de invatamant. Dar nu-i nimic, ceea ce semanam azi, asta vom culege.
    „Nu-i nimic!” spun guvernantii,gandindu-se ca pe lumea asta e nevoie si de prosti……

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.