primul tur s-a dus....cine mai pofteste? - Serban Huidu
1761
post-template-default,single,single-post,postid-1761,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

primul tur s-a dus….cine mai pofteste?

Am avut o prezenta la vot totusi ridicata…53%. Nu m-as fi asteptat! ce i-a asteptat la sectii? o dezorganizare totala si o lipsa de interes vecina cu bataja de joc, asa ca sa va invatati minte. Rezultate previzibile si putin spectaculoase, si o batalie mult prea mare pentru o functie atat de mic, pentru ca presedintele are mainile legate iar decand cu uniunea europeana e si legat la ochi! Iata o tanara care nu si-a putut exprima dreptul la vot, pe motiv de indolenta si proasta organizare:

De la ora 15.00 si pana la 20.30 am alergat la toate sectiile speciale de vot si nu am reusit sa-mi exprim opinia. Pozele atasate sunt facute la una din sectii, in Regie, unde a mai si tipat un „organ” la mine sa le sterg imediat pentru ca nu am voie sa fac poze. De ce ???? Eram cumva in cabina de vot si eu nu aflasem inca??? In fine, i-am dat peste bot si am plecat cu tot cu poze. Am fost in Leu, in Regie, la Caritas, la Spitalul de psihiatrie, la autogara Filaret, la Gara de Est etc… peste tot cozi, cozi, cozi.

Acum dupa ce am vazut si rezultatele exit-poll-ului nu m-am putut gandi decat ca oamenii lui Basa care au votat deja, s-au asezat iar la coada pentru a da impresia de aglomeratie mare si pentru ca oameni ca mine sa nu se poata apropia de urne. Acum sunt mult prea bulversata, scarbita, plictisita, aproape indiferenta la ceea ce se intampla in jurul meu pentru a mai putea reactiona. Am vrut doar sa trimit aceste poze, poate ca cineva le va publica alaturi de un comentariu mai bun ca al meu. Eu sunt NO COMMENT.

Mi-e rusine iar ca traiesc intr-o tara fara drepturi, ca merg la servici cu capul plecat si fara pofta de viata, ca am ajuns sa dau bani la sedinte de terapie psihologica anti stres, ca nu am nici un viitor la 27 de ani, ca am o facultate si zeci de alte diplome la diferite cursuri fara sa mi se dea o sansa la exprimare. Imi pare rau ca traiesc intr-o tara in care trebuie sa ma aliez cu tiganii si sa fur cat pot. Imi pare rau ca in jurul meu este atata minciuna. Imi pare rau ca nu am plecat din tara atunci cand am avut ocazia. Imi pare rau ca vom avea acelasi presedinte care ne-a izolat de occident. Imi pare rau ca nu ma voi uita (iar) la stiri inca 5 ani. Lista este prea lunga si incet incet devine plictisitoare. Ni s-a luat si ultima sansa de a schimba ceva. Pacat…

Serban, te rog, trimite pozele la un ziar sa le poata vedea toata lumea care a fost pacalita si scuipata in fata de un jeg chior si beat care tot fenteaza puscaria… Am incercat sa le trimit eu la pro tv dar nu am avut succes. Oare de ce ?

Multumesc pentru faptul ca esti aici sa ne asculti, sa ne ajuti sa trecem mai usor peste nedreptatile crunte cu care ne confruntam aproape in fiecare zi.

Multumesc pentru faptul ca nu-mi iei dreptul de a ma exprima liber.

Daniela Rosu

Imagine0399

later edit:
va rog sa nu va mai razboiti politic in comentarii. Putem sa vorbim de toate partidele, de proasta organizare, de manipularile din presa ale mogulilor, depre orice, dar nu faceti partizanate politice! Stiti ca sunt independent si am o parere proasta despre politicieni in general!

136 Comments
  • Catalin
    Posted at 11:18h, 23 noiembrie

    Draga Daniela, eu zic sa iti schimbi psihologul. Ca in cateva luni o sa ne povestesti despre extraterestrii basesculani infiltrati printre noi. Cu asa o gandire nu ma mir ca nu ti se ofera nici o sansa la exprimare. Nici eu nu ti-as oferi-o. Sincer.

    Salutari de la un izolat.

  • explorish
    Posted at 11:58h, 23 noiembrie

    mai poftim, şerbane. pentru că nu vrem să-i lăsăm să fure. atceva nu putem face, decât să votăm, să le facem furtul mai greu.

    mă întreb câţi din cei 50% care s-au simţit nereprezentaţi de cei 3, ca şi tine, s-ar fi simţit reprezentaţi de un remus cernea, de exemplu, dar nu s-au dus la vot pentru că au crezut că „n-are şanse”. de fapt, nu şi-au dat lor nici o şansă. atunci, mă scuzaţi, mai uşor cu lamentările. au dreptul să se lamenteze doar cei ca dşoara daniela roşu, sau cei care l-au votat pe vadim de a ieşit primul în ţşpe secţii şi tot 4% dă la numărătoare. asta cu vadim e glumă. amară.

    una peste alta, ca să ne vindecăm trebuie să facem ceva, nu să stăm pe margine să ne lamentăm. un prim pas e să votăm. al doilea pas ar fi să căutăm alternative „out of the box”. părerea mea.

  • Daniela Rosu
    Posted at 11:59h, 23 noiembrie

    Cataline…izolat vei ramane…impreuna cu idolul tau cu privire euforica, ratacita in aburi de alcool… Te bucuri ca n-am reusit sa votez, nu? Ca 30 % din populatie nu a reusit, nu?

    Cred ca ai nevoie de psiholog mai mult decat mine. O sa ti-l recomand, macar sa te invete sa nu te mai exprimi cand nu ai nimic de spus. Care este rolul comentariului tau? Pentru ce ai postat mesajul? Eu nu am cerut dreptul la exprimare unuia ca tine care nu stie pe ce lume se afla. Nu ai inteles nimic. Nici tu si nici cei ca tine. Mi s-a facut greata cand am citit cele cateva fraze pe care se vede ca le-ai cautat timp indelungat.

    Stiam ca Serban facea curat prin mesaje, dar se pare ca de data asta ti-a facut un cadou: te-a lasat sa te faci de ras, creatura basesciana.

    Ah cata scarba mi-ai facut !!! Esti terminat !!!

  • si paranoicii au dreptate uneori
    Posted at 12:25h, 23 noiembrie

    Dupa experienta din Franta nu mi se mai pare asa aberant ca ar putea fi ceva aiurea cu sistemul de votare, logistic vorbind. E inacceptabil sa ai 5 stampile pentru toata populatia romana din Paris. Este inacceptabil si incredibil ca nimeni nu s-a gandit la asta cand a organizat alegerile.
    In strainatate si-au batut joc efectiv de cei care au vrut sa voteze. Au renuntat sa votezeaproape toti oamenii pe care ii stiu , DUPA CATEVA ORE DE STAT LA COADA si avand perspective de inca alte cateva ore de asteptare.

  • coltz
    Posted at 12:40h, 23 noiembrie

    Nu peste tot a fost la fel. De ex. in Cluj, la sectiile speciale s-a stat la coada dar organizat, nu intrau toti buluc in sala. Toata lumea a apucat sa voteze, nimeni nu a stat mai mult de 10-15 min la coada, inclusiv un batranel de 90+ ani pe care l-au ajutat baietii de la jandarmerie (dezorientat fiind).

  • Mickey
    Posted at 12:48h, 23 noiembrie

    @Catalin// cat iei pt fiecare post pe care il faci pro basescu? Sper sa fie pt bani, pt ca altfel esti irational si ai nevoie de ajutor de specialitate mai mult decat Daniela.
    In acesti 5 ani cum ti-a luat apararea statul ? Cum te-a protejat cand ai avut nevoie?
    Cum te-a reprezentat pe tine presedintele tau? Cum te-ai simtit cand l-ai vazut a 10 oara plangand? Cum te-ai simtit cand l-ai vazut baut la volan? Cum te-ai simtit cand a inceput lupta impotriva coruptiei, si nu a concretizat nimic?
    Cum te-ai simtit cand si-a impus cu incapatanare ideile, cum te-ai simtit cand a luat deciziile fara sa intrebe pe nimeni? Cum te-ai simtit cand ai vazut ca tot timpul alte interese decat cele ale tarii primeaza in actiunile lui politice?
    Cum te-ai simtit cand ai aflat ca fratele lui deruleaza afaceri de sute de milioane de eur cu statul? Cum te-ai simtit cand ai aflat ca arme romanesti sunt in mainile gherilelor sud americane sau in mainile asupritorilor africani?
    Cum te-ai simtit cand ai remarcat ca nu avem un prim-ministru si presedintele ia hotararile? Cum te-ai simtit cand ai citit cum se lauda cu banii dati de EL de la guvern? Si sunt multe de spus, dar in RO nimeni nu vede si nimeni nu aude, asa ca intr-o tara de surzi si orbi chiorul este presedinte.

  • DaNa
    Posted at 12:55h, 23 noiembrie

    Sunt atat de trista…

  • george
    Posted at 12:57h, 23 noiembrie

    „Mi-e rusine iar ca traiesc intr-o tara fara drepturi” – este oarecum corect si ader la aceasta idee
    „ca merg la servici cu capul plecat si fara pofta de viata, ca am ajuns sa dau bani la sedinte de terapie psihologica anti stres” – deja nu mai are nici o legatura cu votarea si presedintele ales. Sunt probleme personale ale tanarei in cauza si din pacate da vina pe altii. Ca a fost dezorganizare si s-a creat inghesuiala este vina autoritatilor. Dar de aici si pana la faptul ca ea nu stie sa isi gestioneze viata este cale lunga…

  • itu13
    Posted at 13:04h, 23 noiembrie

    De curiozitate…Ai scris acest articol, pe marginea unui pervaz, de la etajul 10?

  • Daiana
    Posted at 13:10h, 23 noiembrie

    Draga Catalin,eu zic sa iti iei tu un psiholog!!!

  • Mihai
    Posted at 13:28h, 23 noiembrie

    Salut,
    Și eu am votat în Regie; coada a fost foarte mare, dar toți se mișcau rapid.
    Nu cred că cei care votau stăteau intenționat la rând ca să nu votezi tu.

    Legat de țara mizeră ai dreptate, dar nu poți să spui că motivul principal este Băsescu, să fim serioși.

  • pixie
    Posted at 13:39h, 23 noiembrie

    dar despre oamenii care au fost la vot si nu au aupucat sa voteze pt ca li sa inchis usa in nas pe motiv ca au ajuns la ora 21?asta e o tara cu drepturi egale?oricum era previzibil rezultatul si nu cred ca alegatorii au avut vreun cuvant de spus.exact acestea sunt motivele pt care am zis ca nu merg la vot.

  • Anonim
    Posted at 13:46h, 23 noiembrie

    Catalin…Asculta bai mucosule, aia e gandirea sanatoasa. Si d-aia e tara asta asa cum e ? Pentru ca voi astia care v-ati scapat pe voi in scaldatoare aveti noroc cu carul si creier …lipsa! Du-te si pupa-l in cur pe Jiji si lasa-ne pe noi in pace! RUSINE ! (daca sti ce e aia, dar banuiesc ca dupa ce asculti cateva manele si te mai joci cu tinicheaua de la gat putin….nu te mai intereseaza pe tine de rusine)

    Serbane! Cat de tare sa tipam sa ne auda si pe noi cineva ?

    Ma-nclin!

  • raffael
    Posted at 14:02h, 23 noiembrie

    Mda..a trecut si primul tur; am ezitat pana in ultima clipa sa ma duc la vot; am facut-o pana la urma. Asta pentru ca iesisem sa imi cumpar tigari, trecand chiar prin fata sectiei, mai erau cam 15-20 minute pana la inchiderea urnelor si mai mult pentru referendum. Platim pe prea multi ca sa doarma in Parlament, sau chiar sa absenteze in conditiile in care noi marionetele (imi pare rau ca trebuie sa o spun), i-am trimis acolo. Noi cei care ne platim datoriile si care suntem rasplatiti cu un dezinteres total…Acesta cred ca este si motivul principal, poate chiar singurul, pentru care lumea a catadicsit sa iasa la vot intr-un procent considerabil, pentru ca altfel, cred ca am fi avut cel mai mare absenteism de dupa anul de referinta ’89. Asa imi place sa o spun, poate am mai spus-o, revolutie nu imi amintesc sa fi fost, sau poate doar pentru fraieri. Ca atare ma astept ca in turul doi sa fie un absenteism de proportii.

  • roxana
    Posted at 14:13h, 23 noiembrie

    Daniela, eu sunt de acord cu tine…

  • Anne Marie
    Posted at 14:30h, 23 noiembrie

    Salut
    Am vrut sa ma duc si eu sa votez aici in Boston, Mass, USA, pentru ca au venit cei de la consulatul Roman din NY aici, dar ce credeti ca au fost organizati bine. Daca ai vreo treaba cu Consulatul Roman de aici te simti ca in Romania. Sunt plictisiti, nemultumiti, nesimtiti si etc si asa ca m-am razgandit. Si asa nu aveam cu cine, ca sunt toti „o apa si un pamant”.

  • vio
    Posted at 14:30h, 23 noiembrie

    Nu inteleg la ce iti serveste tie chestia asta. Ca pe ea am inteles ca ai vrut sa o faci de rusine, sau s-a facut singura.

  • daniel v.
    Posted at 14:47h, 23 noiembrie

    SI DACA RAMURI BAT IN RAM
    SI IESE PROSTANACUL
    IMI BAG CEVA IN EL DE NEAM
    SI POPULAM IRAKUL
    – da la toata lista din telefonul tau –

  • rică
    Posted at 14:50h, 23 noiembrie

    pe cine a avantajat aglomeraţia şi imposibilitatea exprimării prin vot?

    Am vrut să votez la secţia din Viena, am ajuns la ora 6 şi cîteva minute la coadă, la ora 21 s-a închis secţia, nu am apucat să votez.

    Detalii pe care le-am aflat stînd 3 ore la coadă (degeaba):
    – majoritatea votau cu băse, restul cu crin
    – singura secţie din viena deservea şi împrejurilime vienei – probabil cam 12-130000 români (exclus turiştii aflaţi în austria/viena)
    – cei de acolo au zis că viteza medie de procesare a alegătorilor a fost de 60 / oră – la sfîrşitul zilei reuşisăre să voteze 850 de persoane

    Deduceţi singur pe cine a avantajat faptul că nu au put vota mai mulţi.

    P.S. bănuiesc că asta s-a întimplat mai peste tot în afara tării

  • rică
    Posted at 14:53h, 23 noiembrie

    corecţie: în viena şi imprejurimi există probabil 12 – 13 mii români.

  • mona
    Posted at 15:06h, 23 noiembrie

    huidule lasa-te de blogareala ca umfli de bani buzunarele psihologilor. romanii sa nu se mai planga atata ca n-au drepturi , ca au , doar ca nu si le exercita
    sa nu se mai planga ca n-au respect cand ei insisi nu-l dau nimanui ( asta vizavi de sentimentul de scarba)
    sigur ca nu avem nimic daca tot asteptam la nesfarsit sa ne dea altii ;
    si inca ceva foarte important : romanii trebuie sa invete sa STEA LA COADA.! a sti sa faci asta echivaleaza cu a fi civilizat

  • felice
    Posted at 15:06h, 23 noiembrie

    Impartasesc aceleasi ganduri, frustrari, angoase, intamplari, ca si tine. Ma numar printre cei care au luat garile la rand din Sinaia pana in Bucuresti, ajungand pana in gara de nord si renuntand la a vota in final, vazand puhoiul care inca astepta.
    Cu toate acestea l-as fi votat pe Basescu pt ca pot, fara sa ma gandesc mult, sa spun cateva lucruri pe care le-a facut bune: vot uninominal, platoul continental, mai nou reducera nr-ului parlamentari (Turcia functioneaza foarte bine cu parlament unicameral, 550 de deputati la 75 milioane locuitori).
    Si ma mai uit si la peronalitatile din jurul sau. Aici sigur sunt obiectiuni referitoare la Udrea. Orice om normal in tara asta isi da seama ca a fost o campanie negativa dusa la extrem impotriva ei, dar inainte ca ea sa fie la turism, eu nu am vazut pe cnn nici un clip pozitiv despre romania. E usor de considerat ca tara asta are nevoie de imagine pozitiva in exterior.

    Apoi Basescu e un lider incontestabil. Nu pot spune acelasi lucru despre Goana, in umbra caruia se afla permanent Iliescu si Vanghelie, sau despre Antonescu, portavocea lui Patriciu.

    Asadar, Daniela iti inteleg pozitia, frustrarile, dar cred ca trebuie privit per ansamblu si mai trebuie ales raul cel mai mic.

  • Adrian
    Posted at 15:12h, 23 noiembrie

    Poate avem o surpriza si Antonescu ii ia fata lui Geoana 🙂 – Cine stie.

  • zolo
    Posted at 15:36h, 23 noiembrie

    eu nu am fost la vot, ca si serban de altfel din cate am inteles, pt ca nu am avut cu cine

    la turul 2 ma duc pt ca mi-a frica de ” rosii”.
    Nu mai vreau aroganit ca nastase, analfabeti ca vanghelie, hoti ca vantu, coszmnaca , mitrea etc
    stiu cum a fost sub ei, a fost mai rau–asta a fost pt mickey

    in oradea au venti pers din alte localit, au votat la toate cele 3 sectii speciale, de trei ori bineinteles, pt 150 ron si o masa

  • Calin
    Posted at 15:37h, 23 noiembrie

    Cred ca a fost aglomeratie, cred ca nu a putut vota un numar mare de oameni. Nu cred ca a premeditat cineva asta. Stiu ca autoritatile noastre (indiferent de partid) sunt suficient de indolente, incopetente si arogante cat sa nu le pese.

    Ma scarbeste insa polemizarea asta idioata dusa mult dincolo de ratiune. Ma enerveaza teribil ca acel candidat pe care l-am votat sa imi spuna ca este custodele votului meu. Eu sunt singurul custode al votului meu.

    Nu mi se pare normal sa iei partea unui candidat (sau sa ataci atat de categoric doar un candidat) decat in situatia in care ai tu ceva personal de castigat. Caz in care faci ce consideri ca sa castigi un ban, lucru pe care il respect.

    Imi place sa cred ca gandesc pentru mine.

    Nu imi place Basescu. L-am votat in 2004 si am descoperit ca nu are calitatile pe care le speram. Pregatindu-ma pentru acelasi scenariu, l-am votat acum pe Crin.

    Insa am sa-l votez pe Basescu pe 6 decembrie. Pentru ca nu pot uita piata universitatii, nu pot uita mineriadele, nu pot uita guvernarea Nastase. Pentru ca sunt din Buzau, un fief traditional PSD, si stiu cum functioneaza structura complet mafiota si, spre deosebire de structura mafiota a PDL-ului, cea psedista este extraordinar de bine unsa, versata, experimentata. Nu face gafe, nu lasa presa sa o prinda cu degetu’ in borcan cum fac hotii astia ageamii de la pdl.

    O singura data nu am putut vota impotriva lui Iliescu, atunci cand il avea contracandidat pe Vadim. Insa nici cu el nu am putut vota.

    Pana la urma, are dreptate Hrubaru. Ma duc la vot, dar nu sunt sigur cum se scrie „‘Tu-va muma’n *** cu politica voastra cu tot!”. Cu cratima sau nu? Si totusi… inainte sa votez cu PSDul, mi se usuca si imi cade mana.

    Acesta este rationamentul care ii va aduce marinerului inca un vot din partea mea (si probabil, inca 3 pe care stiu ca le pot influenta). Mai bine certuri si scandaluri, mai bine vulgaritati, Udrea, vanzari de arme si orice i s-ar reprosa lui Base si PDLului, decat linistea pe care o presupune PSDista omerta.

  • Mihaela
    Posted at 15:39h, 23 noiembrie

    Dragilor,daca nu ati plecat din tara inseamna ca nu ati vrut.Daca ati plecat este pentru ca ati vrut.Pacat ca ati ajuns la a da vina pe cineva pentru nereusitele voastre.Pacat ca ati ajuns sa va trimiteti la psiholog unul pe celalat fara sa va cunoasteti.Daca nu reusesti tu insuti sa traiesti cu deciziile pe care le iei,de ce astepti sa te ajute altcineva?Greutati au fost de cand lumea si vor mai fi,dar asta nu cred ca ne va duce la o sinucidere in masa,nu?Vor trece si alegerile astea si vor venii altele si multi dintre noi, tot nu vom fi multumiti.Asta este viata peste tot,romanii nu sunt mai aparte.Lasa-ti dramatismele si traiti cat mai frumos.De votat o sa tot votam,ca oricum nu-s buni niciunul.Pacat ca nu votam mai des!

  • Calin
    Posted at 15:51h, 23 noiembrie

    Si pentru ca nu imi plac inversunarile de nici un fel, am sa incerc sa-i raspund lui mickey, dupa ce precizez ca postarea lui Catalin este stupida si merita doar ignorare.

    „In acesti 5 ani cum ti-a luat apararea statul ?”

    La fel ca in toti anii precedenti, indiferent de guvernare. PSD, CDR, PDL, Iliescu, Base, Constantinescu, din punctul asta de vedere, toti o apa si-un pamant. foarte adevarat si trist!

    „Cum te-a protejat cand ai avut nevoie?” Deloc. Nimic nou. Vezi precedentul raspuns. de cand protejeaza presedintele cetatenii? doar in cazuri super mediatizate, si si atunci cu un pret enorm! vezi cazul colegilor mei rapiti in Iraq!

    „Cum te-a reprezentat pe tine presedintele tau?”
    Unde? La Berlin? Excelent. A stat cuminte pe scaunul lui, lucru pe care l-a facut excelent. Ar fi trebuit sa faca altceva? Mai specific, te rog, altfel e doar populism copiat din fluturasi electorali. mamaaa dar ce m-a reprezentat iliescu sau ce o s ma reprezinte Geoana cu locotenentul lui Vanghelie cel eronat!

    „Cum te-ai simtit cand l-ai vazut a 10 oara plangand?”
    Teribil de amuzat. Macar n-am injurat, tot e bine. eu m-am simtit scarbit….hai la-o dracu ditamai omul pisha ochii!

    „Cum te-ai simtit cand l-ai vazut baut la volan?” Am sperat ca va fi primul pas spre relaxarea idioteniei de legislatii rutiere, mult mai drastica decat in multe tari din Europa, fara nici o logica si rost. nu sunt de acord! cu totii facem tampenii la volan! a bea e cel mai grav nu se cade ca insusi presedintele sa faca asta! ce sa ii cerm borfasului de rand!??!

    „Cum te-ai simtit cand a inceput lupta impotriva coruptiei, si nu a concretizat nimic?”
    La fel ca in guvernarea Nastase. Aici insa parca lucrurile sunt o idee mai transparente. care coruptie baieti? in afara de gainarii aia cu caltabosii ati mai auzit ceva de genul asta? si nici macar aia nu au facut parnaie, ca li s-au dat pe post inregistrarile viviindu-se procedura! practic basescu i-a omorat moral, cum l-a omorat pe Nastase matusa tamara, dar i-a salvat de la puscarie!

    „Cum te-ai simtit cand si-a impus cu incapatanare ideile, cum te-ai simtit cand a luat deciziile fara sa intrebe pe nimeni?” Daca te referi la partea cu guvernul Johannis, pot sa spun ca am zis „Uite dom’le unu’ cu oo. Nu are creier, dar bravo lui ca are oo.” Cum m-am simtit? Mi-am mai deschis o bere. Basescu are idei putine si fixe, pentru postul asta ar fi trebuit sa fie mai maleabil si sa-si vada aliatii firesti.Din pacate s-a certat cu patriciu si a incercat o uniune contra naturii cu PSD-ul, fatala eroare!

    „Cum te-ai simtit cand ai vazut ca tot timpul alte interese decat cele ale tarii primeaza in actiunile lui politice?” Ca sa folosesc o expresie academica din parcarea in care am crescut, cu cheia la gat: „Dicta, bre!!” cine stie interesele tarii, pe de rost. Cat ziceai ca e cotizatia la pertid? inca o data, mai specific, altfel te acuz de plagiat din gazete ‘eftine. orice om politic are o camarila de hranit! ma apuca groaza cand ma gandesc la smecherul de Vanghelie ce pusculita mare are….pe de alta parte parca niciunul nu le-a fcut atat de pe fata ca Base! mai erau un Dorin Marian, un Hrebe, un Iacubov etc dar mai in umbra nu asa pe fata!

    „Cum te-ai simtit cand ai aflat ca fratele lui deruleaza afaceri de sute de milioane de eur cu statul?” M-am simtit marginalizat… Voiam si eu niste bani din aia. Da’ poate ajunge sora-mea presedinte. Nu am frate, dar tot sper. aia a fost de cacat, ca si faptul ca nu a putut sa o tina pe paparuda de fie-sa a mica in frau si a lasat-o sa se zbenguie in politica in loc sa danseze la bamboo! pe bune!

    „Cum te-ai simtit cand ai aflat ca arme romanesti sunt in mainile gherilelor sud americane sau in mainile asupritorilor africani?” Mandru. Am identificat o nisa de piata si am exploatat-o. Bravo noua. Mi se rupe mie de America de Sud, acum.hai sa fim seriosi in vremea lui ceasca eram al 3-lea exportator de arme dupa urss si cehoslovacia! unde-s vremurile alea acum! asta e ditamai industria, sho pe ei

    „Cum te-ai simtit cand ai remarcat ca nu avem un prim-ministru si presedintele ia hotararile?” La ce guvern te referi? Ca absolut toate de pana acum au avut aceasta caracteristica, poate cu exceptia perioadei lui Constantinescu, dar nici atunci nu as baga mana in foc. Hai ca doar jumatate de guvern facea ce zicea presedintele, restul era in opozitie si asculta ordinele lui Marean!

    „Cum te-ai simtit cand ai citit cum se lauda cu banii dati de EL de la guvern?” Sa fim realisti, E un Mischie in fiecare. Sau nu stii de la ce partid e Mischie? a dat bani la guven?!?!?incredibil, deci si-a platit consumatia?!

    Ideea e: gandeste inainte sa deschizi gura. Campania electorala este pentru prosti si are efecte asupra lor. Ma indoiesc ca gasesti din astia pe blogul lui Serban. hmmm nu baga mana in foc….

  • Costi
    Posted at 16:17h, 23 noiembrie

    Sa-l dam afara din palat pe chiorul numit Base,
    Sa cada mut direct in cap sau sa-l bagam in fose,
    Si altul mai curat, mai drept, mai bun sa-l ridicam in goana,
    Al nostru presedinte trebuie sa fie Mircea Geoana!

    -pentru toata lista lui Daniel :))

    daca ii trimiti asta lui Gadea o sa o citeasca pe post cu intonatie ca Duban lui Ceausescu!

  • Mihai
    Posted at 16:31h, 23 noiembrie

    lumea de pe aici doar se cearta cam fara rost,probabil ca si din cei de mai sus care-l sustin pe „B” nu ar faceo daca ar avea alta optiune dar pana la marele si rosu „G” e lung drum…eu unu nu ca as fi un simpatizant „B” dar il prefer decat sa pun stampila pe rosu la „G” si sa dau motive si lui Iliescu sa zambeasca ,ba chiar lui Ceausescu din mormant!!!trezitiva fratilor ,avem 2 variante:
    1_CONTINUAM???
    2_Ne intoarcem in timp la „Ceasca”si la fii lui de dupa revolutie???
    Oare de ce aproape ca a fost revolutia in zadar?basescu naviga pe vremea acea!
    Va pup din vestul tarii!!!
    TM

  • Gabitzu
    Posted at 17:01h, 23 noiembrie

    Nu inteleg de ce a trebuit sa postezi despre alegeri. Te-ai batut cu pumnul in piept ca nu votezi. Nu votezi nu discuti!
    In rest imi place cum gandesti.
    Noroc!
    de ce sa nu discut?!!?imi place politica dar ii urasc pe politicieni: uite spre exemplu Crin….marele om de dreapta care l-a injurat pe Geoana si acum ii da voturile! pai io sa fiu liberal mi s-ar usca mana sa votez cu comunistii, sau ma rog, urmasii lor!

  • Tuor
    Posted at 17:46h, 23 noiembrie

    …incep să mă simt ca pe blogul lui badea!
    nu mai săriţi fraţilor unul in beregata altuia!
    (valabil pentru toată lumea inclusiv cătălin, mickey sau anonim);fiecare are dreptul la propriile lui păreri şi afinităţi.

    Sa nu cumva să credeţi că adversarii Băsescului respiră adevărul absolut. Aparatul administrativ este format din toate formaţiunile politice.
    Absolut toţi sunt strânşi în acelaşi nod imposibil de desfăcut şi fac alianţe în funcţie de cum bate vântul puterii.
    De fapt nu există doctrine sau orientări ci numai traseism în funcţie de interese; sunt o clasă socială aparte care se hrăneşte fie din aşa zisa implicare a unora dintre noi în „viaţa politică” (vezi câtă pasiune se pune pentru susţinerea unuia sau altuia), fie pur şi simplu din indiferenţa altora.
    Sunt curios dacă votanţii liberali vor vota cum le spune „marele lider de dreaptă autentică” cu susţinere de stânga şi mai autentică.
    ne-au manipulat şi NE-AU INTOXICAT!!!
    salutări!

  • Ioana Valean
    Posted at 18:07h, 23 noiembrie

    Ioana Valean Says:
    November 23rd, 2009 at 6:54 pm
    Asa este. Patriciu si Antonescu s-au vazut astazi dimineata pe la 10.30 in imobilul din bdul Mircea Eliade nr 2. Ar trebui dvs. sa faceti o analiza pe stafful lui crin Antonescu. Cine a facut parte, de ce a plecat Sam, ce cauta acolo Harnagea si oamenii lui Constantinescu in frunte cu zoe petre. de ce mai au in vama materiale de campanie de cca. 900.000 euro!? Pe ce pune mina Emil Constantinescu se usuca. Pacat de floare!

    Ion Popescu Says:
    November 23rd, 2009 at 6:57 pm
    Corect. din staff au facut parte doar membrii pnl de mina a 2-a si oamenii lui Constantinescu. pacat. Crin putea mult mai mult. merita o analiza interna a pnl.

  • vasiauvi
    Posted at 18:10h, 23 noiembrie

    Domnisoara Daniela Rosu, imi pare rau ca nu ati putut vota dar poate ca nu v-ati dorit foarte mult acest lucru.
    Eu in Sibiu am fost mai intai la gara si am vazut ca e plin, apoi am fost la un camin studentesc unde era si mai plin….si am fost pe jos, ca intr-o plimbare. Am inteles ca se poate vota la aeroport si am fost si acolo. La aeroport erau mai putini oameni si totusi am asteptat cam 30 minute. Oamenii erau civilizati, stateau la o coada organizata…Mi-am exprimat votul si am votat chiar cu acel „chior” pe care tu-l consideri vinovat pentru ca nu ai putut vota si pe care-l blamezi pentru toate nenorocirile tale.
    Ai o facultate dar mergi suparata la serviciu, dar totusi mergi acolo in loc sa-ti cauti un serviciu care sa te satisfaca profesional.

    Crede-ma ca sunt poate mult mai dezamagit de tara asta decat tine, dar totusi nu-mi plang de mila si mai ales nu pun in carca UNUI SINGUR OM toate nenorocirile mele.

    Mergi pe 6 decembrie si voteaza Geoana, sa vedem atunci cat de bine o sa traiesti.

    Sanatate!

  • Sirg
    Posted at 18:15h, 23 noiembrie

    Serbane, parca te dezgusta politica suficient de mult incat sa nu iti colorezi politic posturile. La o analiza rapida, problemele de organizare descrise nu se datoreaza nici unui candidat.

    Faptul ca am intrat in UE nu face redundanta functia de presedinte si rolul sau in stat sau economie. ba da! deciziile cu adevarat importante se iau de catre Bruxelles! adu-ti aminte cum promitea Baselu lefuri mari la profesori si i-a dat Comisia europeana peste manute! Dar faptul ca tu ai renuntat la a mai spera e problema ta. eu nu am renuntat sa sper! dar nu cu astia, sa vina altii! Populatia a aratat ca vrea o schimbare si referendumul e prima dovada din campania asta. Arata ca nu suntem chiar asa un popor inert si blazat. Inca mai sunt 50 si ceva la suta care spera si care se gandesc la viitorul copiilor lor, nu mai la „dar mie ce-mi iese”.
    populatia a cazut in capcana lui Basescu! referendumul a fost o miscare populista de a scoate lumea la vot. nu numarul parlamentarilor e adevarata problema ci calitatea lor! cu 300 sau cu 475 de parlamentari situatia e aceeasi daca aiai nu fac legi acolo ca sa reformeze statul!

    Mult succes cu cronica.
    sanchiu!

  • vasiauvi
    Posted at 18:16h, 23 noiembrie

    Era foarte aglomerat cam peste tot la sectiile speciale de votare deoarece te puneau sa completezi o declaratie pe propria raspundere ca nu o sa mai votezi in alta parte. Eu am votat si pentru referendum si am completat 2 declaratii si mai ales ca era o singura cabina de vot. Nu inteleg de ce erau acele declaratii avand in vedere ca exista o lege in care se zice ca nu ai voie sa votezi de 2 ori.

  • Anda
    Posted at 18:29h, 23 noiembrie

    Cred ca Daniela Rosu a incetat sa lupte pentru propria viata. In conditiile astea, nu stiu cum poti percepe in mod normal o campanie electorala din Romania. Si nu ironizez faptul ca merge la psiholog, lucru foarte normal. Dar totusi, nu cred ca atitudinea ei e reprezentativa pentru majoritatea tinerilor din Romania. si u cred ca e obiectiva sau ca ce a scris ea merita publicat. Ma dezamagesti Serban, ai inceput sa promovezi o atitudine contemplativa a ala Moromete, la care se adauga multa lehamite.

  • radu
    Posted at 18:52h, 23 noiembrie

    auziti da ce a facut sau ce va face PSD-ul daca va iesi??ce au facut ei??v-ati simtit protejati de ei??poate cei care ati furat atunci si acum nu v-a mers v-ati simtit asa dar restul nu cred…coruptia cea mai mare a fost pe vremea lui nastase nu acum cand mirciulica al vostru era bucuros ca un copil ca „domnul presedinte iliescu i-a promis ca va fi numit prim-ministru”(articol publicat in romania libera,14 dec 2004)…nu sunt pro basescu,nici geoana care e sub orice nivel dar dak nu vrem sa revina pesede-ul in frunte vrem,nu vrem votam cu basescu nu avem alte solutii..

  • radu
    Posted at 19:02h, 23 noiembrie

    era sa uit…am vrut sa merg la vot mai mult pt referendum dar nu am mers pt ca nici nu am avut timp si sa fim seriosi…NU AVEM UN CANDIDAT CARE SA NE REPREZINTE CU ADEVARAT(pe mine cel putin)

  • Dani
    Posted at 19:34h, 23 noiembrie

    despre asta povesteste @rică
    http://www.youtube.com/watch?v=mcHAqMnp_i8
    am fost si eu acolo, am stat pana la inchidere si nu am reusit sa votez. Totusi, nu cred ca majoritatea votau cu Base…

  • @ndrei
    Posted at 20:07h, 23 noiembrie

    Serbane, recunosc ca si eu ma mir de o asemenea prezenta la vot. Se pare ca sunt totusi oameni cu adevarat disperati in tara asta, frate! Unii disperati sa-l pupe in continuare in c.. pe Bãse, iar altii, in disperarea lor de a vota, se pare ca au uitat din ce tabãrã face parte Geoanã. Cat despre restul… no comment. Aproape ca am regretat putin ca n-am votat. Apoi mi-am revenit. Inca ma mai intreb consternat DE CE oare a obtinut Geoanã ãsta atatea procente. Si inclin sa-i dau mare dreptate Danielei pentru simplul fapt ca mi-e din ce in ce mai rusine ca traiesc in tara asta, insa mi-e rusine din mult mai multe motive fata de cate a enumerat ea in mesajul pe care ti l-a trimis. Si-mi vine iar sa zic, cum am mai facut-o pe blogul tau: Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj! Cei care nu au reusit sa invete nimic din istorie sunt condamnati sa o repete, cum spunea cineva. Asta meritam! Cu varf si indesat! Imi pare rau insa avem prea multi prosti pentru o tara atat de mica!….
    Mai are vreun rost sa ne gandim la turul 2? La ce va urma? La ce se va mai intampla la anul? La ce naiba a mai ramas de furat in tara asta pana la viitoarele alegeri? La cum va arata Constitutia in varianta pe care ne-o pregateste Bãse?
    Noapte buna, Romania!

    P.S.:
    @Catalin:
    „Hi, I am your doctor. Sorry to inform you
    that you have a brain problem.
    The left part has nothing right in it
    and the right part has nothing left in it.”

  • draga Daniela si toti ca tine,
    Posted at 20:38h, 23 noiembrie

    nu exista basescieni, ci exista oameni care voteaza cu unul dintre candidati in mod democratic. ce, ceilalti geoanieni sau antonescieni sau tudorieni sunt mai breji? Suntem egali in libera exprimare, dar imi pare rau sa vad ca oameni ca tine, care nu au votat, au astfel de argumente. una este sa preferi sa nu votezi, sa stai acasa pentru ca crezi ca nici unul dintre candidati nu te reprezinta, una este sa faci MARATON la toate sectiile de votare si sa spui ca nu apuci sa votezi din cauza basescienilor. scuza-ma, dar asta ma face sa cred ca pe tine te poate reprezenta un om ca Vadim Tudor, profilul omului cu facultate, care crede ca toata lumea conspira impotriva lui si a lumii. Am o rugaminte, Serban, cred ca te-ai grabit cand ai ales sa postezi acest mesaj: pe mine, una, ma scarbeste sa vad ca exista oameni frustrati de propriile insuccese care stiu si AU INVATAT doar sa arate cu degetul.vindecati-va de a mai gasi vinovati pentru nefericirea voastra de zi cu zi, pentru ca nu poti da vina pe politica cand simti ca nu te mai regasesti intr-o societate( ma refer la regretul tau de a pleca afara)…

    exprimarea a fost tendentioasa, si sa stii ca Basescu era sa cada in propria capcana! din cauza referendumului, procedurile de vot s-su complicat, de aici si brambureala! Cem mai mult de pierdut a avut Basescu pentru ca em miza pe tineri si pe o prezenta masiva a orasenilor!

  • Vasi
    Posted at 21:53h, 23 noiembrie

    Facand exceptie de scrisoarea tinerei, deoarece se pare ca e labila psihic, ma rezum la comentariul tau, Serban. No poti generaliza ca a fost dezorganizare totala, lipsa de interes si alte cele. Aglomeratia a fost doar la sectiile speciale, dar la multe dintre ele votul a decurs fara probleme. La restul sectiilor de votare nu a fost aproape nicaieri coada. Totul a mers foarte repede si usor. Iar numarul celor care au votat la sectiile speciale cred ca e undeva la jumatate de milion, iar pana la 9,6 milioane de alegatori mai e cale lunga.

    Nu spun ca a fost un scrutin perfect, dar nici groaznic nu a fost. Iar eradicare turismului electoral ar duce la scaderea numarului de persoane de la sectiile speciale. Aceasta s-ar putea face printr-un sistem electronic online simplu prin care persoanele pot fi inregistrare cand voteaza be baza cnp-ului. Dar asta se pare ca nu se vrea.

    pentru ca toate partidele fac turism elecoral!!! si e totusi frustrant pentru studenti, sau cei care lucreaza in alt oras decat cel in care-si au buletinul sa se intample asa! au fost mai bine de 500.000 de oameni care nu au votat…

  • Octa
    Posted at 22:43h, 23 noiembrie

    Hac….si eu cu cine votez?!

  • Basescu
    Posted at 23:36h, 23 noiembrie

    @daniel v.:
    Si daca ramuri bat in cap,
    S-aude tot la fel
    Cand o sa pleci tu in Irak
    Sa-l iei si pe Basel!
    -da la toata lista de cumparaturi-

  • AndraD
    Posted at 23:38h, 23 noiembrie

    E trist sa vezi oameni spunand: „votezi cu ala, esti prost”. Imi aminteste de anii 90-92, mi-ar fi placut ca intre timp sa ne maturizam politic suficient cat sa ne respectam dreptul la propriile pareri.
    Acum legat de postul Danielei, pot sa iti inteleg frustrarea de nu reusi sa votezi, insa explicatiile pe care le-ai gasit pentru asta sunt foarte subiective. Oameni care s-au pus la coada ca sa nu poti tu vota – ai dovezi ca asa a fost? Sau daca a fost, ai dovezi ca erau ai lui Base? Daca n-ai dovezi, atunci vorbele tale pot fi considerate calomnioase si tendentioase.
    Eu am inteles ca sectiile alea speciale au fost create special ca sa se impiedice pe cat posibil turismul electoral (personal eu nu cred in turismul asta, cred ca e doar o duma menita sa intretina isteria asta a fraudarii ca sa poata politicienii sa-si justifice esecurile – va mai amintiti ca anul trecut absolut toti, toate partidele au strigat „frauda”?) Doar ca alegerile au fost organizate romaneste, adica prost. Nu e de mirare ca s-a intamplat asa, ar fi fost o minune sa se intample altfel. Ca sa nu mai zic ca nimeni nu s-a asteptat la o asemenea prezenta la vot – peste 50%. Bucurestiul are multi locuitori cu buletine de alte localitati, nici nu ma mir ca a fost buluc la sectiile speciale.
    Prin urmare, Daniela, e destul de plauzibil ca tu sa nu fi reusit sa votezi din motive mult mai prozaice. Capul sus, peste doua saptamani ai o noua sansa. 😉

    toate partidele fac turism electoral! de aia s-au si codit sa faca o lege care sa incrimineze drastic aceasta procedura! Psd-ul e o masinarie de vot cu turisti electorali. Vechile metehne au fost mostenite de PDL. Orice partid bine organizat in teritoriu face asta!

  • sorin
    Posted at 00:00h, 24 noiembrie

    Unii sunt suparati ca nu au putut vota impotriva lui Basescu, altii ca nu au reusit sa voteze „schimbare” adusa de Geoana via Moscova, pe Crin l-au votat tineri care si acum se intreaba in surdina daca liberalismul e de dreapta sau de stanga…
    Dar noi cei care nu am mers la vot pentru ca nu am vazut nicio schimbare in nici unul din acesti demagogi ipocritii care se erijau in salvatori ai natiunii, noi pe cine trebuie sa fim suparati?!

  • liviu
    Posted at 00:13h, 24 noiembrie

    ne suparam degeaba pe candidatii nostrii „dragi” singura solutie ramane sa mergem in numar cat mai mare la vot ca sa se chinuie mai mult sa transporte oameni sau sa-i cumpere. in rest putem cita din Iliescu „a votat cu capul lui” sau ceva de genul acesta. si va rog eu veniti la vot indiferent pe cine votati

  • nullum
    Posted at 03:12h, 24 noiembrie

    Daniela ar trebui sa te trezesti, sincer, cine crezi ca poate schimba tara asta ??? dintre cei care candideaza?
    Nimeni.
    Ma uit la aia care stau la rand, asa le trebuie frate! =)))daca aveau pe cine vota era alta chestie insa N.ai cu cine frate! N-ai cu cine!
    Respect!

  • marius
    Posted at 04:37h, 24 noiembrie

    Un prieten mi-a povestit ca s-a dus la vot la insistentele sotiei care l-a pus sa voteze cu unul din candidati si ca sa-i faca pe plac a votat. Acasa sotia l-a intrebat cu cine a votat si acesta i-a spus „cu cine mi-ai zis sa votez si pentru ca iti e asa de drag de el am pus nu o stampila ci mai multe pe el”.
    Asa ca LIVIU o sa mergem la vot si de dragul tau o sa punem nu una ci mai multe stampile pe oricare din cei 2 ramasi in cursa pentru presedentie. 😀

  • neuronos
    Posted at 08:37h, 24 noiembrie

    Vrei sa intri in parlament ? Te ajut.
    Intra pe neuronos, propune o lege, o schimbare, strange semnaturile cerute de lege, accepta conditiile si intra in noul parlament.
    Bafta !

  • Carla
    Posted at 08:52h, 24 noiembrie

    Dupa ce actualul presedinte a dus la extrem orgoliul personal, a facut tot ce l-a taiat capul, fara a tine cont de nimeni si nimic.. tara e a lui, nu conteaza constitutie, nu Parlament, justitia o are la picioare, presa o terfeleste daca nu e de partea lui…tot nu vrem sa vedem…mi-e frica ptr copilul meu… Nimic nu se va schimba…sunt prea putini cei care pot sa vada inteligenta si prea multi cei carora le place badaranismul in fruntea tarii!
    Si Crin a spus clar in ce conditii accepta o alianta PSD. Klaus Iohannis premier! Asta nu inseamna ca ma duc cu sufletul deschis sa votez rosul! dar nu mai suport ce vad! mai bine sa se mai schimbe decorul!

  • PENTRU 21.mona
    Posted at 09:02h, 24 noiembrie

    „romanii trebuie sa invete sa STEA LA COADA.! a sti sa faci asta echivaleaza cu a fi civilizat
    ” Spre marea ta surprindere asta inseamna sa fi COMUNIST

  • PENTRU 36.anda
    Posted at 09:05h, 24 noiembrie

    Esti mult prea inapoiata sa am creo pretentie de a-mi intelege mesajul. Sau motivul pentru care Serban a ales sa-l publice. Bafta.

  • PENTRU 21.mona
    Posted at 09:06h, 24 noiembrie

    „romanii trebuie sa invete sa STEA LA COADA.! a sti sa faci asta echivaleaza cu a fi civilizat
    ” Asta inseamna COMUNISM, nu civilizatie :)))

  • PENTRU 40.@ndrei
    Posted at 09:08h, 24 noiembrie

    Un mesaj bun, multumesc. Lista de nemutumiri e mare. Si nu are legatura cu faptul ca eu nu stiu sa-mi gestionez viata asa cum au inteles comunistii care au postat pro chior.

  • PENTRU 43.VASI
    Posted at 09:10h, 24 noiembrie

    Cred ca mai bine ti-ai recunoste probleme !!! Cum e sa stai la coada si sa ti se inchida usa in nas la ora 21.00? Pai e ok pentru tine, pui de comunist, pentru ca asa ai fost educat. Mai mult de atat nu te duce tartacuta. Multumita tie si celor ca tine „traim bine”. Bravo. Ai dat dovada de multa cultura cand ai postat mesajul.

  • PENTRU 46.AndraD
    Posted at 09:11h, 24 noiembrie

    „Eu am inteles ca sectiile alea speciale au fost create special ca sa se impiedice pe cat posibil turismul electoral […]”

    Asta ai inteles tu ???? Nu pot sa inteleg pe ce lume traiti !!!!

  • Mickey
    Posted at 10:30h, 24 noiembrie

    Ma simt dator cu o explicatie. Nu vreau sa intelegeti ca inversunarea mea vine din cauza ca sunt pro PSD. Din punctul meu de vedere Iliescu este lucrul cel mai rau pe care putea sa-l pateasca tara asta. Eu sunt indignat pt ca nu am cu cine sa votez. Recunosc sincer ca am votat cu Crin, dar acum poate sa recomande el pe cine vrea, eu la vot nu ma mai duc.
    Am fost vehement impotriva lu Base, dar sa stii ca pot si mai mult impotriva lu tovarasul Iliescu & CO 🙂
    Ma gandesc din ce in ce mai serios sa emigrez.

  • SirNeo
    Posted at 10:48h, 24 noiembrie

    Ce a fost la sectiile de votare din Bucuresti a fost nimic pe langa ce s-a intamplat in tara (vezi Voluntari) ce sa mai am ajuns la concluzia ca votul meu NU conteaza, cei care manevreaza butoanele sunt la conducere si vor fi …

  • gabiDeLaMare
    Posted at 11:14h, 24 noiembrie

    nu spun am votat sau nu… 🙂 doar ma bucur ca le-a tras-o chioru… 🙂

  • alexandra
    Posted at 11:21h, 24 noiembrie

    trebuie sa iti dam dreptate daniela…la fel s’au vazut si de la mine voturile,planificate in asa masura incat cei care il vor pe base’ sa voteze iar ceilalti sa stea acasa.
    nu stiam daca sa merg sau nu la vot, vroiam sa imi exprim si eu opinia dar imi era prea teama sa nu imi fie stearsa, in sensul ca nu mi’o va lua nimeni in seama si totusi m’am hotarat sa merg dupa un telefon cat se poate de „comic”: „BUNA ZIUA SUNT…DE LA PD-L.ATI FOST LA VOT?(urmeaza raspunsul meu:NU).ATUNCI VA ASTEPTAM PE DUMNEAVOASTRA SI PE FAMILIE SA MERGETI”…astea au fost cuvintele unei domnisoare care vroia sa ma „forteze” sa votez cu PD-L.
    sunt o tanara care pe viitor ar vrea sa isi infiinteze o firma, sa consruiasca noi locuri de munca dar….0 sanse!!si de e?pentru ca base’ s’a gandit la un impozit forfetar.Stau si ma uit cu uimire la cunostiintele care au avut firme si au dat faliment datorita acestei stupide legi.
    CUM VREI DOMNULE BASE SA CRESTI ECONOMIA TARII CAND NU DAI SANSA LA TINERI SA ISI INFINTEZE FIRME SA ISI ASIGURE UN TRAI MAI BUN?VOM IESI DIN CRIZA?nici nu astept rasunsul pentru ca poate nici nu imi veti vedea intrebarea.Dar totusi ar trebui sa va ganditi ca viitorul tarii il reprezinta tinerii care in Romania de azi nu mai au nici o sansa sa evolueze, sa avanseze!!
    atat am vrut sa zic….

  • raffael
    Posted at 11:46h, 24 noiembrie

    Va salut cu drag pe toti si in acelas timp imi amintesc de o vorba celebra, imi pare rau ca numai stiu cine a spus-o; cred ca a fost cu referire la duminica orbului din mai ’90, prima oara cand imi exprimam dreptul liber de a vota, nu cum se intamplase cu un an sau doi inainte de anul de referinta ’89, cand ne-au chemat la liceu, sa „votam” pentru realegerea tovarasului, bla, bla, bla…Dupa cum spuneam, acea vorba era cam asa – prosti, da multi – faptul ca romanii au ales cu o majoritate covarsitoare pe Ion Iliescu; rasplata nu a intarziat sa apara: vezi mineriada 13-15 iunie 1990 si 24-27 septembrie 1991, care s-a „concretizat” cu caderea guvernului Roman; poate memoria imi joaca feste, sa-mi fie cu iertare. Observ ca domnul Antonescu ramane consecvent opiniei exprimate intr-un interviu cu domnul Turcescu la Realitatea TV, cand a fost intrebat daca nu va intra in turul doi cu cine va opta sa mearga mai departe si a raspuns ca va vota cu oricine si nicidecum cu domnul Basescu. Este o opinie pe care o respect, dar ma intorc si intreb: daca in campania electorala s-a dovedit a fi un critic vehement la adresa candidatului PSD iar acum vine si spune ca intrevede o coalitie cu acelas criticat candidat, se datoreaza faptului ca nu a reusit sa ajunga in turul doi?. Sau doar pentru faptul ca isi tine promisiunile?. Inca odata respect pentru verticalitate, dar asta inseamna incompatibilitate cu doctrina liberala. Este o parere personala pe care nu o impartasesc. Numai ca in viata noi romanii, dupa cum am fost invatati, facem compromisuri. Este o situatie cand trebuie sa lasam pentru moment, orgoliile personale pe locul doi si pentru noi ca natie, sa gandim, ca asa cum am facut-o la alegerile din 2000, tot la fel avem nevoie sa o facem si acum. Nu cred ca electoratul liberal ii va „fi” drag sa accepte ca ne intoarcem in trecut.
    Va multumesc.

  • dana
    Posted at 12:39h, 24 noiembrie

    Nu sustin ca Basescu este neaparat cea mai buna solutie dar cu Geoana chiar ca suntem mancati,discursul lui din confruntarea dintre cei 3 a facut sa cada tencuiala dupa pereti…

  • Ciolanus
    Posted at 13:04h, 24 noiembrie

    Eu am avut alta optiune, mi-am exercitat-o (pe lista speciala unde am stat 5 min la coada pentru ca aveam 2 insi in fata si in sala erau 20 de insi in comisie). A iesit altfel, eu nu pot vota nici dictatorul, nici marioneta, asa ca voi lasa asistatii social sa ne decida soarta. Poate ma hotarasc si plec din tara, chiar si la capsune si renunt la toate studiile mele…

  • Crystal
    Posted at 15:48h, 24 noiembrie

    Articole de pe hotnews.ro:
    Viorel Hrebenciuc: Ii recomand domnului Basescu sa nu mai conduca Romania de sub fustele doamnei Udrea (vai, ce exprimare, ce stil!!!)
    Cine s-a opus informatizarii sectiilor de vot? (Serviciul de Telecomunicatii Speciale a propus informatizarea sectiilor de vot astfel incat sa se poate verifica usor cine voteaza de mai multe ori, insa Dan Nica-PSD, pe atunci ministru de interne,s-a opus)
    http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-6546817-unesc-banii-lui-patriciu-masina-vot-psd-sanse-are-basescu-turul.htm
    Cine a votat Iliescu (cu peste 80%) de 3 ori?
    Cine mai vrea comunism? Pe cine preferati sa vedeti? Elena Udrea sau Rodica Stanoiu? Sever Voinescu sau Viorel Hrebenciuc?
    Au fost 12 au ramas 2. Ca nici unul nu-i ce ne trebuie, astia sunt. Trebuie ales doar intre cei 2.

  • Ralu
    Posted at 15:54h, 24 noiembrie

    Nu a-ti reusit sa votati pt ca a fost foarte prost organizat totul. Eu am reusit sa votez intr-o ora din cauza proastei organizari si pt ca erau niste incomptenti in sectiile de votare care se mocaiau. Daca era totul bine organizat peste tot in tara si in strainatate poate altele erau rezultatele.
    Nu sunt pt nici un candidat dar nu inteleg de ce romanii vor sa se intoarca iar cu 20 de ani in urma cind aceasi comunisti de azi vor conduca tara.

  • Silvia
    Posted at 16:02h, 24 noiembrie

    draga Daniela cine era la putere knd romania a intrat in UE???????… DE KRE OCCIDENT TEA DEPARTAT BASESCU????? nu pierzi numic dak nu te uiti la stiri pt ink 5 ani……oricum la stiri nu e asa multa politik , k nu s ar mai uita lumea, ci acolo vezi doar babe violate, copii batuti , furturi, accidente (kt mai sadice)si lista poate continua ….. kt despre stres…… e peste tot, nu ti imagina k in alte tari lumea e scutita…… sunt prin tari staine( diferite) de mai bine de 7 ani….. si indiferent k lumea are sau nu ..se streseaza oricum…… deci nu da vina pe Basescu de starea romaniei……nu poate un singur om sa schimbe o tara, el inceark dar…… kt poate si el…. kt despre diplome….. nu te fac om …… asa k ia totul mai cu calm…..

  • Georgescu Ionut
    Posted at 16:02h, 24 noiembrie

    Hai ca-i buna!!! Ce m-am suparat ca nu am votat, hahahaha, iubita mea este din Bucale, eu sunt din Pipera, eu am votat, pe ea am plimbat-o pe la vreo 3 sectii de votare doar pentru ca erau cozi destul de mari in toate. Pana aici sper ca m-am facut inteles. Vazand ca trebuie sa ne petrecem minim 1 ora la coada pentru a vota, am decis sa ma duc acasa si sa ma uit la Harry Potter, m-am trezit azi, am venit la munca, am vorbit cu iubita mea, si sincer…N-avem nici pe dracu’ pentru faptul ca vai :”N-AM PUTUT VOTAAAA!!! AHHH”, si ce, m-am dus, am incercat si papapapa, pana mea, tre’ sa fi paranoic sa calculezi ipotezele in care „oamenii lui base” blocau votarea…Aiurea..
    Apropo, mi s-au propus 50 De RON pe cap de membru al familiei cu drept de vot pentru domn Geoana. Le-am zis ca da, cu conditia sa ma si pupe in cur! N-au acceptat…ar fi fost misto nu?

  • marius_lax
    Posted at 17:28h, 24 noiembrie

    ba adevaru ca nici unu nu sunt buni;mai bun as fi eu;la toate capitolele:)).asa deci sa nu mai glumim.la vot nu m-am dus ca nu am avut de ce nu cred ca merita niciunul sa ajunga presedinte dar din cauza voastra a catorva prosti care sunt in tara asta o sa ne adancim mai mult in cacat.pt toti care au fost la vot si au ales in loc de un cacat o balega bravo voua va meritati soarta.cum cacat am mai ziso de o mie de ori romani isi merita soarta pt k sunt niste prosti care prefera sa ;mai incerce odata;ba in tara asta de cacat nu o sa se schimbe nimic pana nu o sa moara toti comunisti astia imputiti,sunt ca un virus,ba daca as pute ma jur ca i-as omora pe toti.sti ce imi place ca toata lume vorbeste da nimeni nu face un cacat,a apropo,fi antena, AM INTREBAT-O PE BUNICAMEA CU CINE VOTEAZA SI A ZIS CA CU BASE CA I-A MARIT PENSIA IMI VENEA SA O BAT,mai era putin si ii ziceam ca dupa ce o sa moara astia de varsta ei poate o sa o ducem si noi bine in plm.in rest sa va fut pe toti asta include toti cocalari care au votat,toti manelisti,deci toti prosti din tara asta de rahat.hai k ne mai auzim,suck it easy

  • Pentru Silvia
    Posted at 17:30h, 24 noiembrie

    Studiile te fac om. Fara carte ajungi un mic besesc :)) Si dupa cate vad il ridici in slavi, iti este idol. Asteptam mai mult de la romani dar se pare ca le place sa ramana analfabeti. Tot asa !

  • Nu-mi pare rau ...
    Posted at 17:59h, 24 noiembrie

    Draga Daniela,

    defapt … draga FRUSTRATA Daniela si oricare altul/alta care nu stie sa se bucure in viata de ce are.

    As vrea sa adaug si eu cateva „imi pare rau …”:
    1. imi pare rau ca faci din tzantzar – armasar: faptul ca nu ti-ai putut exprima opinia nu are deloc importanta … sunt muuulti care l-au votat pe Base. Cu sau fara ajutorul tau … nu ar fi ajuns altcineva in turul doi. Cum spunea Serban „foarte previzibil rezultatul”.

    2. imi pare rau ca mergi la serviciu cu capul plecat si fara pofta de viata … sunt asa multi care ar dori sa mearga la ORICE serviciu … doar ca sa-si hraneasca pruncii si nu pot

    3. imi pare rau ca dai banii pe terapie psihologica anti-stres, cand ai putea sa cumperi mancare pentru saraci, iar tu sa te duci la biserica sa multumesti Domnului ca AI BANI – ca sa-i poti da, AI OCHI – ca sa citesti pe blog, AI MAINI – ca sa scrii un articol si sa te revolti.

    si mai ales:

    4. imi pare rau ca tu la 27 de ani nu vezi altceva decat ce NU POTI face si NU POTI AVEA in loc sa vezi … ceea ce AI PUTEA FI.

  • paul
    Posted at 19:46h, 24 noiembrie

    Eu nu cred ca esti independent, ba mai mult cred ca vrei sa fi un euro-ciumpalac.

    Deci spune-ne ce interese politice promovezi ciumpi.

    niciunul din fericire!

  • danielle
    Posted at 20:20h, 24 noiembrie

    E trist ca dupa atatia ani de asa zisa democratie si asa zisa transformare in bine a Romaniei, inca sunt multi doresc sa emigreze sau regreta ca nu au facut-o cand au putut. 🙁
    Si mai trist cand vrei sa iti exerciti dreptul de vot, dar constati ca nu poti vota pentru ca nu ai cu cine, pentru ca niciunul dintre candidati nu e mai bun decat celalalt si niciunul nu vrea sa reprezinte interesele romanilor.

  • manu
    Posted at 21:11h, 24 noiembrie

    Buna Serban!
    Eu NU am votat pentru ca mi-a fost lene sa merg. Oricum, stiam ca se va organiza si turul 2 al pantalonilor. O sa merg atunci pentru ca stiu ca votul meu va contribui la blocarea accesului „prostanacului” la presedentie. Nu sunt pro-Basescu, dar sunt ANTI-geoana.
    Cu respect,
    Manu

  • vlad
    Posted at 01:04h, 25 noiembrie

    IMI E FRICA DE MOARTE.AM SENTIMENTUL DE DEJA-VU-PARCA AM MAI MURIT,A DA-CAND A MAI FOST ILIESCU LA PUTERE.DESI”SARAC SI CINSTIT”EL A REUSIT SA NE SCHIMBE PE TOTI SI SA NE FACA SA FIM SARACI…CINSTEA NU MAI CONTEAZA.MA TEM SA MA IMBRAC IN ROSU-PRECUM UN TAUR,CAND VAD CULOAREA ACEASTA EFECTIV MA APUCA NERVII,OARE TAURUL TOT LA ILIESCU SE GANDESTE IN MOMENTELE DE FURIE?FAPTUL CA ACEAST OM CU MAINILE PATATE DE SANGELE REVOLUTIONARILOR,INCA MAI DIRIJEAZA TARA-E GRAV. SATANA SIGUR ARE FIORI RECI GANDINDU-SE CA ILIESCU VA VENI IN IAD SI VA SCHIMBA FURCA,CU SECERA SI CIOCANUL.DESI NU AM VOTAT,MA DUC IN TURUL 2 SA-L SUSTIN PE BASE,ORICE NUMAI SA NU-L VAD PE RARAITUL PINOCCHIO CARE DIRIJAT DE GEPPETTO ILIESCU VREA MEREU SA DEVINA UN BAIAT ADEVARAT SI VEZI DOAMNE SA NE CONDUCA.DEASEMENEA, MI SE URCA SANGELE LA CAP,CAND VAD CUM ANTENA (CARE TRAIESTE DE PE URMA CRACIUNULUI DIN 1989,ATUNCI UN ANUMIT „SATAN CLAUS” PELTIC A LUAT DE LA BOGATI SI SI-A UMPULT DESAGA)SE SARUTA LASCIV CU TOATA MAFIA ROMANEASCA.DEJA BUNUL SIMT IN ROMANIA A REDEVENIT VIRGIN,IAR NOI SUNTEM VIOLATI CONTINUU DE ILIESCU SI PSD.PACE

  • George
    Posted at 01:46h, 25 noiembrie

    Salut

    Sincer sa fiu eu tin cu Craiova (Hai Stiinta!), dar, ca si tine, am cativa prieteni stelisti. Aici in Seattle. Astea sunt cateva poze de duminica de la finala campionatului american dintre LA Galaxy si Real Salt Lake. Sunt sigur ca lui Misu or sa-i placa 🙂

    http://picasaweb.google.com/geoancea/200911Nov22MLS2009Finals?authkey=Gv1sRgCM-Cg926-66usAE#

    Bafta

    George

  • Bianca
    Posted at 08:00h, 25 noiembrie

    Mai bine ai alege o alta cale de a te realiza.Romania nu e o tara in care sa ai un viitor.E greu si-n alte parti ,numai ca vezi luminita de la capatul tunelului si poti sa ajungi la ea.Esti ca putini mei amici care au ramas acasa ,desi au avut sansa sa plece si la pregatirea lor chiar se merita si care au preferat din nu stiu ce motive sa ramanana acasa si rau au facut.Mama mea ,mi-a spus o vorba ,,se opreste trenul in gara ta si aseapta sa te urci ,daca-l pierzi ,s-ar putea sa nu mai vina niciodata,, Eu m-am urcat in tren si bine am facut.Multa bafta .

  • neuronos
    Posted at 08:04h, 25 noiembrie

    Scuze Serban, nu am gasit un post si am crezut ca cenzurezi ! (sunt atat de multe comentarii :D)

    Oameni buni si rai, destepti si prosti, harnici si lenesi avem nevoie de o REVOLUTIE. Nu o sa vina nimeni sa faca o revolutie pentru tine asa ca alaturate unei revolutii.

    Singura culoare politica e data de rosul in obraz cand gheara a prins ciolanul puterii. Suntem doar masa de sclavi si manevra.
    Deschide ochii bine. Elibereazate de controlul unora sau altora.
    http://fymaaa.blogspot.com/

    cu respect

  • Vali
    Posted at 08:05h, 25 noiembrie

    Ce bine ca am plecat din Romania.

  • Dana
    Posted at 08:35h, 25 noiembrie

    Buna Serban,
    M-am gandit mult daca e bine sau nu sa scriu, si totusi nu ma pot abtine.
    Referitor la tot ce se intampla, pot sa spun doar un lucru: nu sunt fan Basescu, dar ce se intampla acum este de o josnicie iesita din comun. Daca stai bine si te gandesti totusi el este singurul care a indraznit sa se ia de toata oligarhia asta. Gresit e modul in care a procedat sau a vorbit. Dar sa ma intorc cu cativa ani in urma si sa acord votul celor care au condus tara atatia ani si au adus-o intr-un hal….nu, in nici un caz.
    Toata lumea vrea schimbare la fiecare an electoral. Pai ce schimbare? Daca privim in urma..ce schimbare?
    Sincer…eu am crezut in schimbarea pe care propusa acum 5 ani, as vrea sa mai cred ca se poate face ceva…dar nici ce se intampla acum….parca ii vezi pe toti astia care s-au aliat cum isi pregatesc hulpavi bucata de ciolan…
    Iti lasa un gust amar sa vezi ca toti vor sa se intoarca in timp….
    Nu stiu ce parere ti-ai facut despre randurile astea, poate nu am fost coerenta, dar sunt foarte suparata, mahnita de tot ce se intampla. Cred ca ne meritam soarta Serbane.
    Iarta-ma daca din randurile mele s-a desprins asa o unda mare de pesimism. Nu asta a fost intentia mea, de aceea m-am gandit mult daca ar trebui sa scriu sau nu.
    Cu speranta unor zile mai bune,
    Dana

    exact asa cum am spus….televiziunile moguluilor ii netezesc calea lui Basescu catre nu nou mandat! Oameni care nu l-ar fi votat, dezamagiti fiind, se vor duce la vot sa le dea peste bot manipulatorilor de la tv!
    Serban

  • AndraD
    Posted at 10:48h, 25 noiembrie

    Buna Serban,
    Am citit mesajul Danielei pe care l-ai postat, apoi am citit si comentariile. Mesajul a fost ok, insa ce a urmat dupa… sincer nu mi-a placut. Prin toate posturile ei Daniela ne-a aratat clar ca toti cei care nu sunt 100% de acord cu ea sunt, si am sa citez din memorie: inapoiati, comunisti, terminati, ii provoaca sila, nu stiu pe ce lume traiesc, etc.
    Draga Daniela, daca te-ai fi rezumat la scrisoarea initiala ai fi castigat respectul meu si al multora dintre cititori, pentru ca ai punctat o realitate urata si ai protestat. De aia te-a si publicat Serban. Insa modul agresiv in care ai reactionat la feedback te-a descalificat in ochii multora. A nu putea sa accepti dreptul oamenilor la o parere cotrara cu a ta inseamna intoleranta. Cam asa erau comunistii, trebuia sa fie toata lumea de acord cu ei. Eu sunt curioasa daca ai putea duce o conversatie in contradictoriu pe un ton civilizat. Ce zici, poti?

  • Laura
    Posted at 12:28h, 25 noiembrie

    Legenda spune ca pe la anul 900 triburile germanice il alegeau rege pe acela dintre candidati care ridica cel mai mare numar de scuturi puse unul peste altul, asadar se organiza un fel de examen la care putea participa oricine si era ales cel mai puternic. Poate asta ne-ar trebui si noua in ziua de azi. Nu, candidatii nu trebuie sa dovedeasca forta fizica, ci intelectuala. Sa aiba probe prestabilite de cunoastere a legislatiei tarii, sa alcatuiasca singuri un discurs politic convingator(nu, nu, nu sa arunce cu noroi in adversari ci sa-si defineasca gandirea politica proprie clar, pe intelesul tuturor), sa dovedeasca abilitate in rezolvarea unor probleme diplomatice, ma rog, sa dea examen in toata legea in fata unei comisii competente. Hai sa nu mai lasam masele sa aleaga( as zice „ca sunt multi ai dracu’ si n-au nici o boala” – da’ o sa-mi sariti acum la beregata!). Examinatorii sa fie personalitati recunoscute ale vietii politice romanesti, de o cultura si moralitate respectate unanim. Ramane o singura problema: are cineva macar o singura propunere?
    P.S. E prima oara cand lumea se ciondaneste pe blogul asta – si pentru ce! Oameni buni, ei se lupta pentru propriile interese, nu pentru voi, nu mai puneti atata pasiune in a-i apara, sau nu o faceti inainte de a-i privi adanc in ochi si a incerca sa gasiti acolo dragoste de tara, dorinta reala de a face bine TUTUROR romanilor, moralitate, coloana vertebrala in apararea intereselor noastre. Eu, deocamdata, nu pot sari in apararea nimanui…

    ar fi foarte bine, din pacate lsa noi ca si peste tot in lume conteaza cat de bine esti cunoscut de populatie….

  • Sirg
    Posted at 14:30h, 25 noiembrie

    continuare @34

    legat de referendum – Basescu a fost mereu populist, dar castigul acestui truc este faptul ca politicienilor li s-a dat un pic peste nas, iar populatia care s-a dus la vot a realizat ca votul lor a contribuit cel putin la un mesaj foarte clar, dar nu numai, la un act valid premergator pentru schimbarea parlamentului. Putem si mai mult!

    Nu te dezgusta cand vezi ca apare la tv un parlamentar care spune ca reprezinta poporul si defapt el a fost redistribuit si nu ales direct? Ei bine, daca se va revizui odata parlamentul, e foarte probabil ca astia sa fie primii care pleaca, si oricum 300 de lichele sunt mai bine decat 471 (principiul paharului pe jumatate plin).

    Eu stiu ca vreau reformarea statului, pt ca la noi totul e de forma si bugetarii prin institutiile lor isi bat joc de contribuabil. Pt mine e important ce va fi, nu ce pomana imi da acuma statul. Si vreau o tara moderna, nu ancorata in problemele constitutiei lui Iorgovan. Poate intr-o zi voi avea copii, si defapt pt ei votez, pt ca acum mare lucru nu voi primi. Eu nu pot sa stau acasa si sa-i astept pe belgieni, germani si francezi, precum bunicii pe americani. Pot merge la vot si scurta asteptarea. Noi cei din vest suntem mai putin reticenti la nou si mai maturi politic.

    Azi maine vine o mare coalitie „voia poporului” si transforma tara intr-o republica parlamentara condusa de cei redistribuiti si alte marionete. Eu nu vreau asta si de asta votez.

    Te felicit ca raspunzi la comentarii si ca te implici in discutii, chiar daca nu suntem de acord.

  • nullum
    Posted at 15:11h, 25 noiembrie

    Serbane de ce nu baga nimeni emisiunile voastre de la radio pe site-ul Cronicii???

  • Alina Florea
    Posted at 15:44h, 25 noiembrie

    da, eu vreau sa fie alegeri corecte in tara asta pseudo-democratica. ma bag si in Parlament daca e musai.

    Respect

  • Alina Florea
    Posted at 15:52h, 25 noiembrie

    DORMI LINIȘTIT, STUDENTULE !

    Avem dreptul să votăm și îl merităm chiar dacă ne-am trezit după 20 de ani de la Revoluție.
    Alegeri legale? Turism electoral, secții speciale insuficiente, alegători mituiți, birocrație inutilă, tărăgănare…

    NU MERITĂM SĂ FIM SABOTAȚI !

    VREM SĂ ALEGEM !

    Stai pe messenger, lasă-i să-și
    bată joc de noi SAU
    VINO MIERCURI,
    25 noiembrie, LA 18:00 ÎN PIAȚA UNIVERSITĂȚII.
    Nu ca să ne împuște ci, ca să ne audă !

    RESPECT
    l-am mai pus ieri, nu a mers. mai facem treaba asta saptamana viitoare ca am inceput sa ma pricep la rolul de Don Quijote. plus ca, nu ma las pana nu imi iese.

  • pisica turbata
    Posted at 15:55h, 25 noiembrie

    eu sunt din bucuresti si in w/e, fiind in pitesti, a trebuit sa votez la sectiile speciale.

    abi al 20:55 crd ca am apucat sa dau cu stampila pe buletine. organizarea a fost ingrozitoare. in jumatate de ora apucau sa voteze cca 6 persoane.
    te prezentai cu C.I. la o doamna care te intreba : presedinte sau referendum?
    pai, amandoua, doamna!
    aveai de completat 2 declaratii cum ca nu ai votat prin alte partzuri. apoi treceai mai departe la urmatorii doi domni. eu completau pe niste fise datele din buletin…greeeeeu, foarte greeeeu
    apoi te duceai sa iei stampila de la o alta doamna si buletinele de vot de la un nene (parea paznic ceva pe acolo) intrai in cabina lejer…erau 3 acolo dar se ocupau cate una din cauza multimii cu birocratia.
    ieseai, 3 urne?!?! pe 2 scria referendum pe una presedinte!! confuz? aah, am inteles: albastru aici, negru aici, presedinte colea dupa usa ?!

    cum sa nu fie cozi??

  • PETRUTZA
    Posted at 16:40h, 25 noiembrie

    Mda…ai dreptate cu dezorganizarea…Pentru mine a fost pentru prima data cand am mers sa dau votul meu unuia dintre candidati…si ce sa vad cand ajung….in comisie oameni incopetenti care nici nu stiau pe ce lume traiesc, se putea intra mai multe persoane intr-o singura cabina de vot,putea sa iti dea mai multe formulare de vot pe care le puteai stampila fara nico grija deoarece incaperea nu avea camere de supraveghere ci doar un paznic „amarat” la usa, stateai la coada dupa stampila pentru k erau doar 2 si nu in ultimul rand o cunosinta de a mea mai in varsta care a ajuns cu putin inaintea inchiderii sectiilor de votare a gasit semnat in dreptul numelui ca si cum deja votase…
    Asta e Romania in care taraim…si in care s-a ajuns sa se poata fura si frauda orice. de oriunde, oricand si la orice ora…..

  • Liviu
    Posted at 17:17h, 25 noiembrie

    Eu zic sa-i deportam pe toti politicieni si importam k numai asa am putea aduce tara pe cale cea buna altfel……..

  • Adi T
    Posted at 18:28h, 25 noiembrie

    se vede treaba ca domnisoara asta e mare fana antena 3. nu-s fan nici base dar nici ceilalti nu-s extraterestrii aterizati acum 2 luni.( cozile alea s-au format la sectiile de votare poate si din cauza ca pe langa votul propriuzis care dureaza cat dureaza mai trebuiau semnate si doua declaratii pe propria raspundere…
    eu zic ca s-ar fi rezolvat in doua feluri treaba: fie eliminarea sectiilor speciale. atunci dispare si turismul electoral si suspiciunea de frauda si coada si nervi etc. se stie cu atata timp inainte data la care sunt alegeri. daca esti atat de dornic de votat iti faci programul astfel incat sa ajungi si la sectia de care apartii. daca nu poti nu votezi. simplu.
    a doua varinata era ceva mai complicata dar nu tare. un calculator in care trebuie bagat CNP-ul. si atunci oricine poate vota oriunde ca e clar ca numai o data poate vota.
    iar pentru faza cu „mi-e rusine”: salveaza-te. pleaca din tara.

  • moldo.ro
    Posted at 19:23h, 25 noiembrie

    Dar ce zici daca se va baga si PRM-ul?

  • dan
    Posted at 20:10h, 25 noiembrie

    Basescu Facts

    Basescu l-a operat pe doctorul Oprescu.
    Basescu are parul mai lung decat Cernea.
    Basescu nu bea vin. Vinul se pastreaza mai bine in Basescu.
    Basescu a castigat si in 2014, a venit momentul sa castige si in 2009.
    Basescu nu castiga alegerile, alegerile il castiga pe Basescu.

    … mai mult pe deliric.ro

  • mona
    Posted at 20:19h, 25 noiembrie

    dragii mei, tot asa credeam si io ca si voi ca statul la coada este ceva specific comunist. Am plecat din tara si am constatat ca intr-o tara civilizata din Eu se sta la coada!!!.Si ma enervam, si nu aveam rabdare si tot evitam cozile.Se sta la coada la supermarket, se sta la coada in statia de autobuz, se sta la cada prin aeroporturi si gari.Nimeni nu se enerveaza, nimeni nu se baga in fata , totul merge repede, eficient si da , CIVILIZAT . E o chestie de bun simt, doar ca noi romanii asociem statul la coada cu foamea.

  • mona
    Posted at 20:23h, 25 noiembrie

    @PENTRU 21.mona: sa fie clar nu imi plac comunistii si nici n-am votat , nici nu voi vota cu ei

  • Zeno
    Posted at 20:46h, 25 noiembrie

    Comentariu offtopic.
    Ce s-a intamplat cu emisiunea voastra de la TV? Am vazut 5 minute de Nikita in crize si o varza de top rusinica din care nu am inteles nimic. Cred ca stim toti emisiunile de kk si nu trebuie sa le reluati si voi…

  • grtwv
    Posted at 20:50h, 25 noiembrie

    huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

  • adriana
    Posted at 21:18h, 25 noiembrie

    in primul rand felicitari pt emisiune,sunteti cei mai tari…..va pupic dulce

  • Pispirela
    Posted at 23:08h, 25 noiembrie

    NU-I LASATI DA VANDA ROMANIA! NU-I LASATI SA VANDA ROSIA MONTANA! NU-I LASATI SA-SI SPELE BANII IN CONTINUARE! VOTATI! O DATA! NU DE TREI ORI!

  • Cornel Mosneag
    Posted at 02:41h, 26 noiembrie

    Da cam asa e dl. Huidu. Nici eu nu am votat. Am avut lucruri mai bune de facut intr-o zi de duminica decat sa trec prin experientele parintilor mei cand se bagau tacamuri de pui… sau asa ceva. Da sunt un nemernic. Nu imi pasa de viitorul tarisoarei.
    Pentru copiii teribili care scriu pe aici: Cati dintre voi sunteti siguri ca parintii vostri nu au fost in partid? Comunisti sunt toti cei educati inainte de 1989, intr-un procent mai mic sau mai mare, asa ca nu mai visati cai verzi si vedetiva de scoala in loc sa ascultati discursul unui presedinte de nota 7(desi eu nu l-as fi trecut clasa).

  • Arthur
    Posted at 05:07h, 26 noiembrie

    @Silvia: te rog frumos draga fa ia-l pa basescu de manutza si aruncati-va amandoi intr-o gaura cat mai adanca. Pentru ca asa cum tu nu esti instare sa vorbesti romaneste, el nu e instare sa conduca nici o barca dapoi o tzara!

  • Kymen
    Posted at 07:27h, 26 noiembrie

    Credeam ca macar Huidu si Gainusa mai promoveaza prin emisiunile lor bunul simt, comportamentul civilizat, lucrurile cu moralitate impecabila, politetea, mersul la vot, respectul pentru adevarata cultura romaneasca insa ei intr-un asa-zis haz de necaz promoveaza exact lucrurile pe care le condamna la altii. Ar trebui sa se uite mai bine in gradina lor (continutul emisiunilor) pentru ca prin ceea ce fac ei mai mult promoveaza ceea ce n-ar trebui (absenteismul la vot – ca tot e de sezon, manele, tiganii si modul lor de a fi, etc.).
    S-auzim de mult mai bine in curand. Am zis.

    ca sa le combatem trebuie sa le cunoastem….nu putem sa trecem intorcand capul! oamenii rai se bazeaza pe lipsa de reactia a oamenilor buni!

  • neurons
    Posted at 07:54h, 26 noiembrie

    Salutare
    Dezamagiti, inselati, deceptionati si victime va „loviti” intre voi.
    Ce va mai trebuie sa va „DESTEPTATI” sa vedeti ca e vorba de EI si de NOI dincolo de orice mascarada politica ?

    Aceasta clasa politica trebuie schimbata ! Va astept !

  • vio
    Posted at 08:44h, 26 noiembrie

    Draga Serban iti raspund eu la intrebarea legata de prezenta vocalei ,,A” in fata numelor moldovenesti.
    Toponimia moldoveneasca inregistreaza numeroase situatii in care tatii copiilor (razesii) erau ucisi in lupta, astfel ca ramineau copii un fel de bastarzi si atunci in sat li se spunea dupa mama sau dupa tata.
    Partea mai trista este ca unii copii erau,,rodul ” violurilor comise de tatari sau turci, astfel ca acesti copii erau considerati impreuna cu mamele lor niste proscrisi, din acest motiv apar si nume cu rezonanta feminina, cum este ADOMNITEI !

  • teodora
    Posted at 08:48h, 26 noiembrie

    Am urmarit emisiunea de aseara si am avut impresia ca nu mai esti asa independent in politica , precum sustineai. Adica emisiunea a avut un puternic iz anti-geoana, pe cand base era foarte putin atins. Nu tin cu geoana, doar am vrut sa subliniez atitudinea, si fac asta cu oarece amaraciune. Nu zic ca este politica postului, ci doar modalitatea ta(ca atata te-a dus capu’) de a riposta antenelor. E patetic si lipsit de sens, dar ma rog, nimic nu ma mai mira. Singura decizie pe care pot s-o iau este aceea de a nu va mai urmari, desi o fac de multi ani. Mult succes!

    nu are nici o treaba cu antenele….era mai degraba vorba de agresivitatea lui Crin si de injuraturile doamnei Geoana! cam atat in rest suntem la fel de independenti crede-ne!

  • gabriel toma,Madrid
    Posted at 10:34h, 26 noiembrie

    Nu stiu cate primaveri implineste fratele tau in toamna asta,dar eu ii spun „La multi ani”.Tin minte ziua de 26,nu de alta dar acum 41 de ani am facut si eu ochi pe lumea asta.Hai sa-ti traiasca,sa traiesc si eu si toti cei nascuti azi,26 Noiembrie!Sanatate!

  • Costi
    Posted at 10:50h, 26 noiembrie

    Buna ziua!
    Este prima oara cand incerc sa scriu ceva pe un anume blog. Si cum m-am impiedicat de blogul lui Huidu, nu am putut sa nu observ un comentariu rautacios al lui „Arthur” catre Silvia.
    Asadar domnule Arthur rugamintea mea ar fi sa inveti tu in primul rand sa scrii corect din punct de vedere gramatical si numai dupa ce vei fi facut asta sa atragi atentia cuiva asuora acestui fapt.

  • Marele Han
    Posted at 11:51h, 26 noiembrie

    am ras cu lacrimi citind tone de comentarii cu „votacii lui base au facut si au dres” asta in conditiile in care toate fraudele au in prim-plan pioni de la psd =))

  • flavia
    Posted at 11:53h, 26 noiembrie

    buna, stiu ca e off topic dar cum as putea da de Catalin Dezbracatu? Liceul Teoretic Ioan Petrus Otopeni vrea sa-l invite la balul majoratului ca prezentator 🙂 am cautat pe net si nu am gasit nici un numar de telefon al lui . Multumesc

  • paul
    Posted at 12:30h, 26 noiembrie

    Dear God, so far, this year you have taken away my favourite dancer, Michael Jackson, my favourite actor, Patrick Swayze and my favourite singer, Stephen Gately and my favourite actress, Farah Fawcett. Just so you know, my favourite politician is Mircea Geoana. Regards.

  • geo007us
    Posted at 13:00h, 26 noiembrie
  • aradean
    Posted at 13:38h, 26 noiembrie

    @huidu: …ca sa le combatem trebuie sa le combatem…de cunoscut le cunosc multi,mult prea multi.Hazul de necaz suna deja putin sinistru.A avut efectul sperat cand eram noi majoritatea acum e invers.

    @autoarea postului:din pacate cele 2 puteri care se bat acum la prezidentiale sunt mult prea puternice pt o formatiune politica ca si PNL-ul lui antonescu.
    Cei ca si tine care pot iesi la vot sa produca o schimbare se impart in doua tabere deloc egale…primii putini la nr sunt cei care intr-adevar voteaza,vor iar ceilalti sunt grosul,mereu absent la urne si cei carora propaganda zilnica din media si realitatea de zi cu zi le-a implantat in creier faptul ca Romania e fara speranta indiferent cine va iesi presedinte si oamenii fara speranta nu voteaza.
    PNL e un partid de 14 % cel mult;acum a luat 22% (2 milioane de oameni din 18)deci tu sau eu ne incadram in acea mica diferenta de procente.Poate au fost si unii speriati de “impresia de aglomeratie mare” dar nr. e prea mic pt a conta cu adevarat.
    Cu ce “luptam” de fapt?Cu oameni asemenea celor cu care a stat de vb dezbracatu’ aseara…ei sunt adevarata Romanie,o majoritate(cu fruntasi ca vanghelie,udrea,e.ba.,neamul becali etc.) creata cu buna stiinta dupa parerea mea prin lasarea intentionata in paragina a sistemului de invatamant in primul rand. O natiune educata si increzatoare e mai greu de guvernat. O natiune educata si increzatoare ar “crucifica” non valorile nu le-ar pune in functii de conducere. O natiune educata si increzatoare ar iesi in proportie de minim 70% sa produca schimbare.Natiuni educate si increzatoare exista intr-adevar DAR NOI NU NE INCADRAM.Atat… restul e basm…

  • cocalar.info
    Posted at 13:51h, 26 noiembrie

    Sa inteleg ca ai dori mai multe prerogative acordate presedintelui? Pai poate ar fi cazul sa aducem din nou la conducere monarhia, sa dizolvam parlamentul pentru totdeauna si sa proclamam o noua dinastie: Basescienii. Ar fi foarte tare pentru o tara membra UE, nu crezi? 😉

    pentru a rezolva probleme, presedintele trebuie sa aiba parghii! acum nu le are!

  • George
    Posted at 13:59h, 26 noiembrie

    Am vazut aseara la voi in emisiune „dezbaterea” in trei Geoana/Base/Crin prima oara sincer cand am vazut-o vreau sa subliniez faptul ca nici Geoana nici Base nici VOI 🙂 nu a-ti zis nimik de legatura stransa dintre Crinulet si dragul lui Patriciu (care daca ajungea Crin presedinte avea locul de priministru garantat) :)) puteati sa le dati peste nas tuturor cu asta 😀

  • nicoletta
    Posted at 14:05h, 26 noiembrie

    Sunt mahnita ca nu mai sunteti impartiali pentru ca sunt un fan vechi al vostru! Clasa politica este toata deplorabila, dar vreau sa-ti povestesc ce mi s-a intamplat in epoca Basesciana, lucru care nu mi s-a intamplat nici in epoca comunista! Am fost obligata sa semnez sustinerea lui Basesescu si amenintata ca raman fara serviciu daca nu-l votez! In unitatile controlate de PDL este o adevarata teroare iar amenintarile vin si de la cei mai mici activisti! Iar tu il placi pentru ca este vizibil acest lucru, cum te-ai simti sa traiesti intr-un mediu in care nu ai voie nici macar la opinie?? Asa traim bine unii in aceasta tara!

    nasol….imi pare rau sa aud asta! nu ma intelege gresit, ca nu il sustin pe Base!

  • toni montana
    Posted at 14:30h, 26 noiembrie

    Salutare,
    Sunt de parere ca, in Romania de azi trebuie sa-ti vezi doar interesul personal(la fel cum fac si jegurile din politica). Uite, de exmplu, eu din 2002 am vreo 7 amenzi auto. N-am platit niciuna ! Din curiozitate, am fost zilele trecute pe la „Taxe si impozite”. Tipa de acolo, mi-a solicitat CNP-ul pentru a-mi furniza „sold-ul”, si SURPRIZA : nu apare nicio datorie pe numele meu. Asa ca, atunci cand aveti ocazia sa nu le dati bani, FACETI-O !La fel fac si gunoaiele din politica.Cum credeti ca si-au facut campanie electorala?

  • Andra
    Posted at 17:00h, 26 noiembrie

    Intotdeuna politica creeaza dispute. In ceea ce ma priveste am fost la vot. Din fericire nu a trebuit sa stau la cozi interminabile, niici nu am fost pusa in situatia dea fi in imposibilitatea de a vota. Sincer nu am vrut sa ma duc, oricum nu ma reprezinta niciun partid, insa am evitat de a alege altcineva in locul meu. In rest, respect domnule Huidu, iar ptr bloggari nu va mai razboiti si incercati sa abordati discutiile fara sa jigniti. Toate cele bune.

  • liviucio
    Posted at 19:03h, 26 noiembrie

    stiti ce ma dezgusta?….aceasta rivalitate,ura, a intregii natiuni…noi nu vrem sa NE fie bine…ci sa-MI fie bine…suntem un popor de prosti,snobi,smecheri….si asta se reflecta si la unii dintre voi,cei care ati scris pe acest blog….pacat…cred ca multi dintre voi sunte-ti tineri!!!!un viitor luminos!!!!!!!!

  • Cristi
    Posted at 19:03h, 26 noiembrie

    :)) Am avut dreptate cu Crin,floricica din popor, caracter despicat de topor,acum o da in delea ca ii place mai mult Basescu decat GEoana,si la inceput era Base-ultra-hater…Ce sa le ceri,ma?
    N-ai cu cine! :)) Acum Romania e intr-o dilema…tre sa aleaga intre doua curve comuniste
    …De ce s-ar duce un om cu capu pe umeri la vot?Probabil ca sa-l dea pe unul ,stim noi cine jos,ca s-a saturat sa traiasca bine :)),si o sa-l voteze pe Iliescu (ca macar aici Basescu are dreptate)…V-a fost bine pe timpul lui Iliescu,dragi votanti?Amintiti-va ca era mai rau ca acum,mult mai rau.Deci singura solutie e sa nu votam sa isi dea cu tifla in coaie…

  • Adi T
    Posted at 19:16h, 26 noiembrie

    pana la urma, basescu oricum ar fi, macar poate dormi noaptea, nu are pe constiinta oameni morti asa cum are iliescu

  • Danby
    Posted at 19:18h, 26 noiembrie

    Sa va spun cum s-a furat si cum se va fura!
    Vine un nea Vaghele la mine, imi spune pretul pentru 40 de persoane din asociatia mea pe care trebuie sa-i convoc la data de 22 nov.ora 7 la locatia de …unde ne asteapta autobuzul NR…La ora 7 juma se vor primi ultimile instructiuni; imi fac socotelile, dau la fiecare atat, o sticla de vin, o masa pe traseu…imi ramane atat. Sunt multumit!
    Si la ora 7 juma a venit cineva cu ochelari fumurii pe nas, a strans toate telefoanele mobile si a impartit buletine de vot cu stampila pusa deja. Si-am plecat la 5 sectii speciale din judetul vecin. Ca sa dovedim ca s-a introdus buletinul cu pricina in urna, trebuia adus inapoi buletinul luat de la sectie in alb. Pana la orele 12 am terminat buletinele gata stampilate…am impartit drepturile si toata lumea a fost multumita.
    Asa va fi ales „VANGHILIESCU” presedinte. Daca am sa pot face si poze, cu toate ca vigilenta e mare, le voi pune pe net. Ganditi-va bine daca mergeti la vot!

  • Cristi
    Posted at 19:26h, 26 noiembrie

    Am avut dreptate cu Crin,floare de nu-ma-uita…Mult zomot pentru nimic…Eu mai vad o singura solutie ,si acum multi or sa sara ca nu zic bine,ca e mai buna democratia chiar daca are bube in cap…ma gandeam la MONARHIE…Asa macar fura numai unu’ ,ia decizii de unul singur…E altceva,ca sa nu se mai certe astia 100 de ani cand zice unu ceva celalat zice ca nu e asa si invers.De-aia nu merg bine lucrurile.Avem niste politicieni cu minte de gradinita,da ‘ la furat ii duce capu’,oho si inca ce ii duce…Imi pare rau de Duda ala ca nu a articipat ca il alegeam,nu a crescut printre hotii astia…Tu ce zici?

  • Georgiana
    Posted at 19:55h, 26 noiembrie

    http://dumitranioanaandreea.blogspot.com

    Te rog mult, daca ai putea posta si povestea Andreei pe blogul tau…Incercam sa strangem intr-un timp cat mai scurt banii necesari tratamentului!
    Multumesc!

  • jeanina
    Posted at 16:33h, 27 noiembrie

    balada lui basescu!
    si daca ramuri bat in geam
    si iese iarasi chioru
    eu am plecat la Amsterdam
    ca s a tampit poporul
    la carma bieteinoastre tari
    se afla un golan
    cu apucaturi si cu purtari
    de mare betivan
    si daca totiesiti la vot
    ca voi sunteti poporul
    sper ca n atiorbit de tot
    s alegeti iar pe chiorul

  • iuliageorgiana
    Posted at 19:55h, 27 noiembrie

    nu din cauza genului asta de gandire s-a ajuns in 2000 la o finala intre Iliescu si Vadim?

  • Ana
    Posted at 21:04h, 27 noiembrie

    Buna Serban,
    Pot sa zic ca nu ma mai uit la absolut nimic la TV – doar la emisiunea voastra – ca la niste stiri mult mai distractive :), iar pe de alta parte ma iau cu mainile de cap la ceea ce se difuzeaza pe anumite posturi de TV. In seara asta eram pornita sa scriu un mare articol ca sa pot sa mi spun si eu parerea,l-am ales pe al tau ca parca sunt mult mai aproape de oamenii care inca mai au capul pe umeri si tot ce vad la TV nu-i influenteze…sau MACAR culeg ce e bun…
    Vreau sa comentez un pic replica ta care mi-a placut foarte mult „oamenii rai se bazeaza pe lipsa de reactia a oamenilor buni!”. Nu stiu unde sunt acesti oameni buni care intr-adevar au influenta si pot face ceva.M-a gandeam la reactia lor pe care nu o arata pentru ca, probabil, se gandesc ca nu mai au ce schimba, pentru ca fiecare face ce vrea. Ideea e ca cei rai chiar vorbesc si poate fac pe bunii, se cred un exemplu…sau doar incearca sa accepte realitatea prin a se complace in diferite situatii.Sunt foarte confuza….nu am fost la vot si nici nu ma voi duce pentru ca orice as alege pana la urma tot ca pana acum va fi…totul tine de educatie si de moral…O sa incerc sa revin intr-o seara cand nu o sa mai fiu asa lipsita de incredere…dar o sa aveti voi grija carcotasilor sa ne ajutati sa luam totul mai cu zambetul pe buze…si poate la un moment dat sa treziti ceva din noi astfel incat sa se simta O SCHIMBARE IN BINE (in caz ca unii nu stiu ce inseamna o simpla explicatie ar fi 🙂 = un simplu fapt care iti da INCREDERE, SIGURANTA,un zambet „nefortat” pe fata etc.etc)….o schimbare in bine pentru NOI TOTI (simpla explicatie ar fi: = mai mult de 1
    (O) persoanA, doua sau mai multe, poate chiar un POPOR ;;) )
    Multumesc frumos, 🙂 V-am pupat

  • florinn
    Posted at 01:53h, 28 noiembrie

    Am stat ani de zile asteptand sa votez anti basescu si ce vad, ratatii tot cu base si comunistii au votat! Cica sa votam raul cel mic? Adica sa aleg intre un partid criminal si un nenorocit care nu a facut nimic in 5 ani? E ca si cum ne-am alege modalitatea de a muri(scaun electric sau injectia letala)!!! Oricum, urasc prea tare psd-ul, pana la urma cred ca o sa calc pe bec si o sa votez acelasi ratat, caci la vot o sa ma duc, am mai stat odata acasa cu totii si au ajuns oameni ca elena basescu sau becali sa fie europarlamentari…!!!

    bine zis ca ne alegem modul de a muri! suntem iar in situatia de a alege raul cel mai mic! un astfel de vot i-a facut presedinti pe Constantinescu sau pe Iliescu atunci cand s-a batut cu Vadim!

  • PENTRU AndraD - Daniela Rosu
    Posted at 16:24h, 28 noiembrie

    DA POT
    MA PROVOCI?
    ACCEPT

  • George
    Posted at 17:21h, 29 noiembrie

    Salut!Desfasurarea alegerilor a fost atat de proasta pentru ca nici macar cei care le-au organizat nu se asteptau ca atat de multi romani sa vrea sa-si exprime opinia.Se stia care este starea de spirit in randurile masei de alegatori dar se pare ca o rabufnire de patriotism si, mai ales, timpul care invita la plimbare au dat planurile unora peste cap.Ce a fost, oameni buni, cu aglomeratia de la sectiile speciale? Ce a fost cu buluceala din ultimele ore de scrutin? Desi nu sunt adeptul teoriei conspiratiei(trebuie prea multa minte si angajament logistic) totusi gandul zboara la ideea de „aranjament” ,de „fraudare”.Cat despre cele doua rele dintre care trebuie ales unul, se pare ca de data asta o sa iasa cel mai rau. Asta meritam pentru ca suntem indolenti. Nu ne pasa de noi ca popor, egoismul ne face sa actionam pentru sine(cel mult pentru cei foarte apropiati).Cand vom realiza ca binele tuturor induce confortul idividual, iar omul obisnuit cladeste, prin actiunile lui constructive, bunastarea grupului(a se citi poporului).O sa fie prea tarziu?

  • Adelin
    Posted at 01:11h, 30 noiembrie

    Salut!Sunt in Portugalia,Lisabona si in legatura cu votarea vrea sa iti spun ca mama mea a fost la votare aici in Lisabona la ambasada Romaniei si aici a fost o proasta organizare.Mama mea a stat 5 ore si nu a reusit sa voteze, s-a dat batuta si s-a intorsc acasa…Dar in fine nu are rost sa lungesc subiectul, daca nici in Romania nu a fost organizare la sectile de votare, nici nu mai are rost ca sa ne asteptam ca aici sa fie.
    Multumesc pentru atentie!
    Bafta in continuare cu Cronica Carcotasilor, dupa parerea mea cea mai buna emisiune din Romania, va urmarim cu drag de aici din Portugalia!

  • ivan
    Posted at 08:56h, 30 noiembrie

    Lume sa-mi spuneti cu cine sa mai votez!Unu’ zice ca pleaca in Ansterdam ca s-a tampit poporul. Bai antinationalistule ,nu ne face pe noi tampiti ca votam pe nu stiu cine.Oamenii de la sate care de-abia s-a invatat cu el asta voteaza ca nu mai e Iliescu cum stiau ei. Pana nu pleci de la tampiti fai macar o educatie si dupa aceea du-te sa nu te mai intorci ca poate vi deja fetita si atunci chiar esti tampit(a) tu .Ca ne faci asa versuri nu ma simt prost pt ca nu st.dar tu pe cine ai votat,pe prostanac sau floricica din gradina?NU AVEM PE CINE VOTA!!!asa ca drum bun la Ansterdamul tau!!!!Sper sa nu uiti sa-ti iei un apartament in cartierul rosu!!

  • razvan_fzl
    Posted at 14:58h, 02 decembrie

    Serbane, nu stiam ca promovezi comunismul!!
    Mi-ar fi rusine sa invit la mine in emisiune un comunist, sustinut de oameni cu iq sub 50, ar fi o umilinta pentru mine. Toti oamenii un pic mai emancipati au o singura vorba „nu ne-am saturat de comunisti?”. V-a afectat atat de rau criza?
    Credeam ca esti un carcotas adevarat, dar nu cred ca esti mai departe de M. Badea care il combate pe Basescu. Nici eu nu il suport pe base, dar de comunism sunt satul. Gainusa parca il simteam ca e obligat sa stea in emisiune cu un psd-ist. S-a vazut ce au facut toti un rahat inclusiv base, dar ce o sa scrie in presa din Europa,”Romania a revenit la comunism”, o sa fim mai rau decat cei de peste Prut.
    Locul 1 Top Rusinica voi sunteti.
    Sa vad daca imi raspunzi pe mail cu argumente clare, daca ai curaj.

    l-am adus pe Geoana pentru ca a venit si Basescu. Noi chiar suntem echidistanti!

  • Alex
    Posted at 16:53h, 02 decembrie

    Poate cineva sa faca rost de inregistrarea interviurilor de a doua zi dupa primul tur? M-am distrat copios cand il aratau pe cioban, de la palat… Se vede clar ca tipul e analfabet… Imaginea la televizorul in care el „urmarea” procentele afisate de irealitatea era in oglinda, scrisul ii curgea de la dreapta la stanga… si el tot comenta:)

  • dragos
    Posted at 22:25h, 02 decembrie

    foarte tare emisiunea de azi 2,12,2009:D….o singura observatie….parca v-ati luat mai mult de geoana decat de basescu….prea mult i-ati dat pastila cu hrebenciuc si aialalti…parerea mea…eu nu tin cu niciunu….multa bafta;)

  • Vasile Radu
    Posted at 19:27h, 03 decembrie

    Hai sa iti povestesc eu cum da s-a inregistrat o astfel de prezenta la vot: sunt student, stau in camin iar domnii cu trandafiri rosii si domnii portocalii manjesc cu 50 da RON/votul + inca 10 RON/votant adus! Nu stiu cum procedeaza celelalte partide politice insa cei mentionati mai sus asa fac! Am oferta si pentru al doilea tur: 40 RON/vot + 10 RON/votant adus! Daca in camine sa intampla asta…nu vreau sa imi imaginez la CUCA MACAII ce jaf se face pa un kil da zahar si doua da ulei. Si daia striga lumea: „VREM SA VOTAM, VREM SA VOTAM…” Imi pare rau ca nu imi pot sustine exemplul da mai sus, nu am filmat…gresela mea, stim bine cu totii ca aci` la noi totul e posibil. Nu ma credeti, problema voastra. Nu am fost la vot, nu ma duc nici sa ma bateti sau sa ma platiti, sunt scarbit pana in varful p****. Sunt scarbit ca nu sunt apreciat si nu sunt respectat, sunt scarbit cand vad pupincuristi, sunt scarbit cand vad ca multa lume inca nu se desteapta, sunt scarbit zilnic da snobism, harfe, basini, sunt foarte scarbit atunci cand ma sfideaza baietii cu 4 clase. Trag linie si constat ca sunt scarbit dageaba, pentru ca astia suntem noi romanii. Ne meritam soarta! Si daca ma trimiteti afara peste hotare -ca asa o sa imi spuneti- nu va faceti griji, asa o sa fac! Daia imi rup capatana in facultate, ca sa plec! E prima oara cand postez aici Serbane, am stat si am urmarit aproape toate comentariile romanilor! Citind unele dintre ele, din nou constat ca NE MERITAM SOARTA! Respect!

  • Basescu
    Posted at 15:24h, 04 decembrie

    Sper sa iasa regele de la Golden Shlitz : http://versu.ro/basescu-beat-2805.html

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.