20 ian. Piata radio sau cum sa faci praf un radio de succes intr-un an!
Zilele acestea au iesit la iveala noile audiente Radio!
Kissfm scade neincetat timp de 3 valuri de audienta! Daca pana acum pentru orice succese sau insuccese eram aratat cu degetul, eu am sa va prezint acum pe cei „responsabili” pentru aceasta stare de fapt.
Primul este Directorul general Florin Ciobica- un om care a fost vanzator de publicitate pe vremea Contactului si care , ajutat de prieteni importanti, si-a facut intrarea in piata media! Asa a ajuns cel caruia i se potriveste cel mai bine zicala „omul din sat il poti scoate dar satul din om niciodata”, sef peste operatiunile Sbs-radio!
Nu competenta, nu stiinta de a face radio, nu vreo abilitate speciala ci miscatul eficace din coate, prezentarea ca fiind „marele om de radio” l-au pus in situatia de a deveni sef! Si ca sef s-a comportat ca atare: a facut repede 2 MBA-uri , (fabricate de colegi lucrarile-spun gurile rele), si a inceput sa emita pareri!
Habar nu avea cu ce se manaca radioul-era un bun om de vanzari-atat! Un fost sef neamt de la SBS spunea ca „Distribution is king but programing is King Kong!” Asta nu a insemnat nimic pentru omul venit de la vanzari si pentru care programele erau un fel de rahat!
A doua persoana care e „responsabila” pentru marile „succesuri”ale Kissfm este Raluca Opreanu! O „contactista” cu state vechi, care nu a inteles nimic din cei 11 ani care au trecut peste kissfm! O persoana mica, macinata de frustari acumulate de-a lungul timpului, a fost adusa de mine acum 5 ani de la studioul kissfm Constanta pentru ambitia de care dadea dovada.
A fost platita de mine, pe langa banii luati de la kissfm, cu 400 euro pe luna timp de 4 ani. Ce a facut Raluca in acest rastimp? M-a sapat temeinic la cel descris mai sus! De ce? Pentru ca e o meteahna Romaneasca! Priceperea ei s-a vazut in cele 3 valuri de cand am plecat de la kiss! Scaderea continua! In plus atmosfera este incredibila-toata lumea din radio nu zambeste, trece pe langa pereti si incearca sa nu o supere pe Raluca! Cea care se poarte execrabil cu toti.
Acest grafic este de atunci cand am parasit Kissfm este Urban-Romania septembrie-decembrie 2013 total populatie audienta de dimineata pana seara-kissfm e rosu inchis de la stanga la dreapta orele zilei si de jos in sus mii de ascultatori.
Poate va intrebati de ce scade toata piata de radio in Romania? Pentru ca produsele sunt foarte slabe si nu facute ca la carte! Aia facuta si aplicata de americani, ca ei au inventat roata! Pentru ca in toate posturile cheie au ajuns oameni pe cumetrii si alte aranjamente, pentru ca performanta nu a contat! Pentru ca pasiunea nu a contat. Dar vremurile astea sunt apuse…eu sunt optimist!
acelasi grafic-audienta Urban Romania in perioada februarie-mai 2014 total populatie de dimineata pana seara-kiss fm cu rosu de la stanga la dreapta orele zilei si de jos in sus mii de ascultatori.
Si mai cred ca trogloditii descrisi mai sus la care se vor adauga si altii pe parcusul timpului-cand voi scrie despre toti, isi doresc sa fie lasati in pace! Au fost obisnuiti sa calce peste cadavre, dar pe mine multi m-au ingropat inainte de timp! Am sa fiu prin prejma sa arat celor interesati de ce sunt incompetenti si i-am inlaturat acum 11 ani cand am inventat kissfm!
Audienta Urban Romania mai-august 2014 total populatie kissfm cu rosu de la stanga la dreapta orele zilei si de jos in sus mii de ascultatori.
Nu au invatat nimic in anii petrecuti langa noi iar singurul lor gand era razbunarea pe cei care chiar au facut radio! Va dati seama cat de anacronic? Acum in pozitii de conducere a trustului sunt cei maturati de noi acum 11 ani! Si s-au razbunat pe toti! Nu a contat performanta, noptile nedormite, pasiunea( am preluat contactul cu 26 de frecvente si am parasit radioul cand trustul avea 100! majoritatea negociate si chiar instalate cu ajutorul meu)
Asa ca tineti minte oameni buni: cel mai mare rau din lume nu este rautatea oamenilor rai ci pasivitatea oamenilor buni!
Vorba cantecului: „de cate ori omul vede un rau si trece-ntorcand capul sau? Raspunsul prieteni e vanare de vant, raspunsul e vanare de vant!”
Serban Huidu
ultimul grafic cel de ieri-kiss-ul e in albastru- audienta urban romania total populatie septembrie decembrie 2014 de la stanga la dreapta orele zilei si de jos in sus mii de ascultatori.
Se observa fata de primul grafic ca nu a crescut Europafm au scazut drastic si in nr de ascultatori si in tsl-time spend listening=timpul mediu de ascultare atat kiss-ul cat si Zu-ul.
ps-in ciuda tuturor celor spuse nu am fost niciodata angajat kissfm! Nu aveam cum sa fiu director! Era o functie onorifica pe care am acceptat-o cu placere! Cat timp m-au ascultat a fost bine! Dupa accidentele mele m-au mancat cum au putut crezand ca asta ii face pe ei mai buni! Nu s-a intamplat asta doar m-au scos pe mine din joc….
ps2-fostii colegi si-au dovedit incompetente si la radio-plecati de la kiss au „reusit” sa scada audienta radio de la ora 7 la ora 10 neincetat (vezi ultimul grafic)! Radio21 devenit intre timp radio41!
Hatezone
Posted at 00:47h, 21 ianuarieDraga Serban, acuma serios, nici eu nu ma pricep la radio sau cum se face radio, dar acest post KISS FM nu l-am ascultat niciodata in existenta sa, adica eu sa setez frecventa si sa ascult acest post, si sa iti spun si de ce. Intotdeauna a fost un post cu muzica de rahat, cu „artisti” expirati, muzica de club, un rahat ordinar de muzica. Niciodata cand mi-a fost trecut pe la ureche acest post radio pe la rude sau prieteni, in drum spre mare etc., niciodata nu am auzit un Scorpions, un Michael Jackson, un Barry White, o balada rock, o Tina Turner, ba un Scooter nu am auzit, un Queen sau orice alta trupa de muzica legendara. Sa sti ca acest post de radion niciodata nu a fost pentru oamenii seriosi consumatori de muzica buna, au fost doar artisti de doi lei care au scos un asa zis „hit” si, inca hit e cuvant mare pentru tipul de muzica de pe postul kiss fm da ? A fost doar tipul de muzica care a fost si acuma nu mai este. Te rog sa imi dai un exemplu, na, nu stiu, de un rahat de hit din anul 2008, se mai aude acel hit de atunci ? a ramas in istorie muzica asta de club romaneasca ? a adus ceva nou ? nu, nimic, o muzica pe un beat repetitiv, cu versuri pentru babuini, fara pic de cultura muzicala in ea, dar de, orice tip de media din tara asta isi face bani din audientele de pe urma turmei cu mai putina materie cenusie din tara asta da ?
este un alt tip de radio iti recomand magic fm
eva
Posted at 22:06h, 21 ianuarieam impresia ca sunteti banciu
music4life
Posted at 00:06h, 22 ianuariepreferintele personale nu se discuta. nici eu nu am azuit la nici un post de radio „World in my eyes” niciodata desi la inceputul anilor ’90 era una dintre cele mai ascultate melodii. asta nu inseamna ca nu o sa mai ascult radio niciodata pentru simplul motiv ca nu dau muzica mea preferata. sincer sa fiu, desi kissfm era favoritul meu, mi-am indreptat atentia catre ZU in momentul in care aveau o disputa dimineata in care supuneau la vot doua melodii, unele chiar necunoscute audientei romanesti (gen Gas Pedal vs Why This Kolaveri Di). Nu vreau sa exagerez si nici sa insist pe problema asta dar ascultand ZU am auzit descoperit melodii de care nu aveam cum sa aud de la alte posturi care merg numai pe ce se promoveaza. Am incheiat „povestea de dragoste” cu o melodie de dragoste promovata la limitele bunului simt pe acel post (pe aripi de vant), nu ca nu mi-ar fi placut dar nu imi plac chestiile astea sustinute artificial gen Justin Bieber…
georgian
Posted at 00:56h, 21 ianuarieBravo huidule, arunca cu rahat in fostii colegi. Esti un mare caracter.
nu arunc cu nimic eu doar constat! amar dar constat!
Dj Khan
Posted at 02:04h, 21 ianuarieasa este, muzica de tot cacatul, aceeasi artisti cu muzica din ce in ce mai proasta (doar ei si nimeni altii cu piese de 100 de ori mai bune), programe de 2 lei, o tara de cacat, imi este rusine sa spun ca sunt roman, de aceea si produc acum muzica pentru orice alta tara decat Romania, de ce? pentru peste granite chiar imi este apreciata munca si pasiunea ce o pun in ceea ce imi place sa fac, aici nu as fi reusit niciodata in conditiile in care ruleza industria la noi, vorba aia ”doar la noi vezi asa ceva”….
Cat despre articolul acesta, multi il vor clasifica in etajele frustrarii si varful invidiei, dar cei ce au calcat in acel radio atunci si nu au mai apucat tocmai din cauza acestor fenomene de oameni vor stii, eu ma aflu printre ei si am avut onoarea sa imi aud numele pe 2 dintre aceste posturi ale acestui trust avand si emisiune, lucrand cu niste oameni minunati la Kiss FM si One FM, sper sa nu fie inteles gresit mesajul meu de catre cei care inca lucreaza acolo, nu am nimic decat respect pentru ei si recunostinta ca am apucat sa colaborez cu asa oameni extraordinari, imi pare rau, candva eram renumiti in lume pentru muzica ce o promovam la noi, ajutand tinerele talente, nu ramane decat praful in urma acum.
music4life
Posted at 00:07h, 22 ianuarie… oricum ai zice, in ultima vreme am auzit mai multa muzica buna pe aici pe la noi decat in afara…
Maria
Posted at 07:48h, 21 ianuarieKiss FM a fost ascultat datorita voua: Huidu si Gainusa. Fara voi, nu inseamna nimic.
Kostynson
Posted at 08:59h, 23 februarieMaria a pus punctul pe „i”. Eu, dupa ce se termina Conicuta, gata, ori inchideam radioul, ori dadeam pe alt post care emitea dezbateri de legi sau probleme de interes social. Chiar imi pare rau ca v-ati despartit si v-ati scindat in „Cusurgii” si „carcotasi”… Nici primii si nici cei din urma nu mai pot ajunge la notorietatea cu care ati obisnuit publicul atatia ani. Tu si Gainusa va potriveati foarte bine la replici, interventii si umor., Va completati reciproc. In rest o zi mirifica si sapatmana cu succes si spor
ramona focsani
Posted at 07:52h, 21 ianuarieeu ascultam Kiss doar de dragul vostru:::a ceea ce ati fost odata;familia frumoasa a Cronicii:(((((
silviu
Posted at 07:55h, 21 ianuariepostul este dd tot rahatul.aceleasi melodii expirate la 2 ore plus ca mai sunt si celelalte, concurenta, care si alea sau aceeasi muzica „băsita”. serios, asculti un post, dar deja daca schimbi tampesti.ati distrus radio promovand inna (basina), connect-r si toti cei de teapa lor.astia canta manele comerciale,ce va lasa cna sa dati la radio.schimbati numele in kissmynele :)))
[email protected]
Posted at 07:56h, 21 ianuariePe modelul „Unde dai si unde crapă”… A plecat Huidu de la Kiss&Co si a cazut si audiența Radio ZU(din cauza undei de șoc)
Esti tare bo$$!
Carmen
Posted at 08:02h, 21 ianuarieDin păcate asa se procedează prin presa. Si cel mai rau e sa stii ca ai ajutat pe cineva si fix persoana aia se găsește sa te sape, judece, termine – in momentul in care te găsește cel mai vulnerabil cu putința. Aceleași mașinațiuni au fost si la City Fm de care, intre timp, s-a ales praful. Si nu pot sa iti zic sa nu te mai gândești pentru ca nu ai cum sa ignori aceste manifestări constante de ingratitudine.
Gelu
Posted at 08:19h, 21 ianuarieSerbaneeee! Capul sus privirea inainte. Caracterul infect, al unor oameni nu ai sa il poti schimba niciodata. Relax, ce este al tau este pus deoparte. Falsa impresie ca se poate si fara tine, ramane doar o impresie. M-am uitat la Cusurgii, am vizionat o singura editie,atat am rezistat. La a doua m-am uitat pe sarite, apoi am renuntat definitiv. Iti doresc multa bafta! Sunt convins ca le vei rupe fasu cat de curand.
andreea
Posted at 08:33h, 21 ianuarieRadio Romania Actualitati este un post de radio decent, pertinent, detine si emite o cronica muzicala variata si culta. Pentru mine este un post cu emisiuni culturale deosebite! Nu sunt de varsta a treia, dar apreciez calitatea muzicala si informationala a acestui post, cel mai bun in acest moment!
Marian
Posted at 14:22h, 06 martieAndreea, ai dreptate. Am ascultat diverse posturi de radio, insa Romania Actualitati a intrunit conditiile de radio bun de ascultat din cauzele enumerate de tine. In plus e un radio decent, fara maimutareli si bascalie de doi lei ( asa era la un moment dat Europa FM – care dupa aparitia „Divei” Monica a devenit de nesuportat ). In rest radiouri comerciale, aceeasi muzica, aceeasi tiganeala si bascalie…
Deea
Posted at 09:13h, 21 ianuarieLa Kiss FM sunt rulate aceleasi melodii zile intregi, pana nu le mai putem suporta. Ies niste „artisti” pe banda rulanta, si acestia sunt promovati si facuti vedete, desi in piesele lor au niste versuri de 2 lei!
gabi
Posted at 09:16h, 21 ianuarieCat timp ai fost pe frecventa si inainte si dupa accidente am ascultat Kiss acum am trecut pe Gheorghe care mie imi place mult ,la fel de mult ca voi pe vremuri.Bafta multa in viitor.
Marian. V.
Posted at 09:41h, 21 ianuarieSalut,
Apreciez ca din umbra ai reusit sa lansezi tineri si sa faci emisiuni radio/tv de succes.
Resxpect pentru caracterul tau si multa putere de munca in continuare.
Te salut.
m.v.
Alina Stredie
Posted at 09:43h, 21 ianuarieNu imi vine sa cred ca randurile de mai sus sunt scrise de Serban Huidu, sau cel putin nu de Serban Huidu in deplinatatea facultatilor morale. Exprimare de cizma, gramatica suferinda, caracter indoielnic.
tot e bine ca nu sunt „mintale” pana acum m-ati facut nebun de nenumarate ori! Acum sunt doar imoral? Mama ce schimbare!
Asa ceva nu se face. Drum bun pe panta spre uitare, acolo unde schiaza personalitati ca tine.
ce v-ar mai place! ei bine am sa fiu aici sa va rad in nas ipocritilor!
cip
Posted at 00:27h, 23 ianuarieAlina esti o ipocrita ! Cum poti arunca cu aceste cuvinte intr un om, care sunt sigur ca nu ti a gresit personal cu nimic si chiar daca…. ! Femeie, el a trecut prin niste momente nu tocmai ok,prin care toti putem trece in viata asta ! Ce va place sa aruncati cu pietre , ascunsi dupa un monitor! Nu te supara ca te intreb: ai suferit traume cand ai fost mica , ai fost molestata de parinti , prieteni? Nu uita ce a patit el putem patii toti mai devreme sau mai tarziu, mai rau sau mai putin rau ! Pana atunci te sfatuiesc sa te eliberezi de ura si prostie facand mult sex ….protejat evident sa nu dai nastere unuia sau uneia care sa aiba caracterul tau!
Valentin
Posted at 09:47h, 21 ianuarieSerban, am citit cu interes ce ai scris mai sus. Ai suta la suta dreptate. Mulți o sa fie deranjați de articolul tău. Nu îi baga în seamă. Personal acum câțiva ani ascultam Kiss Fm mereu.Muzica Bună, program bun.Acum nici măcar nu mai știu de existenta lui. Toți idioții te etichetează după necazul pe care l-am avut și nu trebuie. Continuă să îți expui părerile în continuare. Cei cu capul pe umeri vor înțelege. Aștept în continuare cu interes articolele tale. Respect!
Codru
Posted at 13:40h, 21 ianuarieLIKE !!!
Bogdan Sturz
Posted at 10:01h, 21 ianuarieSerbane eu am fost si sunt un mare fan de al tau iar in fiecare dimineata te ascultam cu mare drag, tot ce am de spus este ca tu esti de vina pentru audientele slabe deoarece orice s-ar fi intamplat in viata ta personala nu trebuia sa pleci din radio….stii vorba lui Freddy Mercury „Show must go on”…..este premiza dupa care trebuia sa te iei!! Daca tu nu plecai nu se intamplau lucrurile astea cu Kiss Fm sau cu Prima Tv! Toate bune!
gee
Posted at 10:09h, 21 ianuariemai ascultam KISS cand erai si tu acolo, imi place sa ascult voci cu timbru special (cum e vocea ta, nu te laud ca nu ai facut nimic pentru asta, dar ai un timbru foarte bun pentru radio).
Cred ca asta este o problema , nu se aleg voci speciale care sa-ti transmita ceva, in afara de Liana Stanciu (parca, scuze daca am gresit numele) pe care o recunosc imediat sunt foarte multe voci de barbati afectati (gen homo) si fals-vesele si niste voci feminine si mai afectate (era una dupa-amiaza la magicfm de-ti venea sa-ti dai palme, nu stiu daca mai e acum)
matinalul de la europa fm a castigat prin plecarea Monicai Anghel care era mult prea stridenta, dar cei doi ramasi au voci prea asemanatoare.
sven
Posted at 10:14h, 21 ianuarieHatezone, asta este un radio comercial. Daca nu asculti muzica comerciala e ok, eu ascult Rock Fm sau Magic Fm. Si in astea s-a implicat Huidu. Eu kissfm-ul il apreciam pentru matinalul cu Huidu si Gainusa, erau foarte tari emisiunile lor.
Pacat de ce intampla acum..
Eu
Posted at 10:16h, 21 ianuarieFrumos scris si la obiect, lucrez in domeniu de prin 2004 si cam tot ce ai scris este mai mult decat la obiect. In ceea ce priveste meclele celor 2, cred ca stii faptul ca : ” facerea de bine…” , in cazul acelei pseudo om de radio ( fata
). Iti urez tot binele din lume si un radio pe mana, sa l faci mare si frumos !
jegul sau mizeria
Posted at 10:34h, 21 ianuarie1. Piata radio a scazut in general si din alte motive, de exemplu youtube.
acesta este explicatia sefilor kiss pentru nerealizari! Daca piata a scazut a scazut pentru toti dar pozitia kissfm nu mai e demult cea care era si asta nu dun cauza pietei!
2.Daca esti asa tare cum te pretinzi ca esti, de ce Cronica de la TV are niste audiente f slabe?
pentru ca a fost facuta praf in toamna! La imagine vorbesc si stii foarte bine ca ai pus umarul! Asa „proasta” tot are audiente peste media postului. Mama si ce va mai oftica asta!
3.Cred ca ai plecat de acolo pentru ca glumele tale si prezenta ta pe post jigneau ascultatorii.
Priveste primul grafic: al 6-lea dupa acccidentul meu de masina sa vezi ce jigniti erau! Aceeasi explicatie a conducerii pentru actiunile lor ulterioare
4.Frustrarea acumulata de tine timp de un an a explodat, ai ajuns sa arunci cu noroi in oamenii care ti-au fost alaturi cand deveneai tu mare vedeta sau autor de accidente.
A explodat demult, nu mi-au fost niciodata aproape, doar aveau nevoie de mine! Cand au crezut ca de descurca singuri au dat temeinic la radacina! Accidentele m-au scos pe mine din joc nu i-au facut pe ei mai buni!
5.Posturile radio si TV sunt comerciale, traiesc din vanzarile de publicitate. KissFm a iesit pe plus, spre deosebire de altii. Ai fi fost mai fericit daca intrau in faliment posturile la care ai fost director onorific? Incearca sa te gandesti ca plecarea ta a fost un pas spre insanatosirea atmosferei.
Daca as stii exact cifrele ti le-as da! Sa stii ca s-au facut multi bani,
„Zombie” care circula pe langa peretii radioului fac niste glume foarte bune si emisiunile sunt mult mai interactive.
da! iata un bun exemplu: „stiti de ce plange Ana? pentru ca nu a fost invitata la ziua Izabelei” Alex Vidia. 1-este o gluma de internet, cei care asculta radio nu sunt asa familiarizati cu poantele on line 2-nu avea nici o legatura cu piesa Addei nu a fost inainte sau dupa interventie da’ poate nu ma pricep eu la umor!
6.In showbiz, peste tot e nevoie de un refresh, de oameni noi. Daca nu reusesti sa te reinventezi credibil, mai bine faci un pas inapoi si faci emisiuni pentru nostalgici.
Cei care conduc acum trustul sunt vechii contactisti care au fost maturati de noi acum 11 ani! si tu ma faci pe mine anacronic? Si nu te mai obosi sa scrii-stiu cine esti!
Codru
Posted at 13:44h, 21 ianuarieTe felicit pt raspunsurile date !! Serban, ignora cat poti ( desi e f greu ) pt ca oameni d-astia ce dau cu piciorul in tine cand te vad cazut jos, exista la tot pasul! Viata le va da ce merita ! Roata se intoarce ! Succes !!
Timea
Posted at 10:47h, 21 ianuarieIndiferent ce s-a intamplat in viata ta, nu rebuia sa renunti la nimic. A fost un moment groaznic, sunt sigura ca au fost momente cand ti-ai dorit sa fii tu in locul lor,, ar fi fost mai simplu. Asta e viata, trebuie sa te ridici si sa mergi mai departe si sa faci in viata ceea ce te implineste cu adevarat. Trebuie sa te ierti si sa mergi mai departe.
bobi
Posted at 11:02h, 21 ianuariein al doilea rand, kissfm are aceeasi muzica de cand a luat fiinta, o muzica fada, fara continut, buna pentru trecut vremea. o muzica, care te indobitoceste. vad ca asta este si parerea multora.
si in al treilea rand, si cel mai important, dupa accidentul tau, al doilea, pe sosea, ai incetat sa mai existi pentru multi. pentru ca dai dovada de ipocrizie. da, esti un ipocrit, un las si un mincinos.
de ce? ca am pledat vinovat? ca mi-am facut in continuare treaba? a fost un accident cap sec! un accident ce ti se poate intampla si tie!
cand aveai cronica, cand erai pe val si lumea te admira ca pe un guru, cand faceai misto de altii si altele, cand aruncai cu rahat in nevasta lui paunescu, ca a omorat o familie intreaga, si ca nu a patit nimic, etc etc,
nu am spus niciodat NIMIC despre madam Paunescu si in plus tot ce insemna accidente si alte nenorociri nu a fost la Cronica-de aia Catalin Radu Tanase nu a fost decat rar la noi-pentru ca relata din mijlocul unor nenorociri daaaang!
erai un aspru luptator asupra drepturilor omului, respectarii legii, samd. cativa ani mai tarziu, cand nenorocirea s-a intamplat si in gradina ta, unde erai cu vocea ratiunii?
Dupa ce mi s-a intamplat mie am pledat vinovat in proces si m-am retras! cand vad oameni ca tine ma intreb daca am facut bine!
concluzie: gainusa facea textele, tu ERAI fata. acum esti un nimic, un zero barat. iar asta numai din cauza actiunilor tale, de las! accepta-ti soarta si nu te mai victimiza.
Daca Gainusa scria textele de ce i-a pierit inspiratia acum cand e singur? Priveste atent ultimul grafic sa vezi cum scade radio41 de la ora 7 la ora 10 constant!
Ramon
Posted at 11:30h, 21 ianuarieSerban, q.e.d.! Decat multi si manelisti, mai bine putini si buni! Keep up the good work! Te salut bro!
Raul Adrian
Posted at 12:21h, 21 ianuarieSincer nu am idee de ce scad audiențele, că pleacă unu sau vine altu.
Acum câțiva ani am ascultat kissfm, dar din păcate cum zicea cineva mai sus,calitatea a scăzut extrem de mult, emisiuni mai slabe, muzică aiurea, care se și repetă foarte des, și nu e vorba de gusturile mele, ci de calitatea artiștilor din România pe care Kiss FM ii promovează.
Cum zicea și Haidu, alternativa ar fi magic FM, sau europa FM sau radio România actualități, și ar mai fi.
Părerea mea este, dacă calitatea programelor ar crește, audienta va crește, același lucru se aplica și în cazul muzicii, sa fie mai selectivi în privința muzicii.
Doar ca publicul căruia i se adresează Kiss FM cere muzica difuzata pe post. E vorba de generația actuala de juniori care preferă cantitatea în defavoarea calității.
Suntem liberi sa alegem ce ascultam, iar după evenimentele din ’89 avem de unde sa alege.
Malina Cristescu
Posted at 12:23h, 21 ianuarieSerbane, e adevarat tot ce spui. Tu ai conceput Kiss Fm-ul de acum cativa ani dupa o viziune ancorata in piata radio mondiala si asta pt ca, in primul rand, tu esti DJ si dupa aia director onorific, director de programe, playlist manager sau orice altceva.
Sincera sa fiu, asteptam sa te implici in alte proiecte, sa cresti alte posturi de radio, sa te aud in emisie, dar nimic…de ce?
IN alta oridine de idei, piata radio din Romania este asaltata de pseudo dji, care fac pseudo programe, „asezone” de pseudo hituri. Eu de ceva vreme m-am mutat online pt ca am descoperit cu surprindere ca Radio Romania a nascut un post, doar online, un CHR facut de cativa copii nebuni, asa cum erati voi odata, care au in playlist si piese de la Z100, Capital FM, NRJ, BBC1, etc si aproape zero manele romanesti „pe val” sau sub val. Au voci frumoase, dinamica potrivita, dar si un mare handicap: nu se aud in aer, fiind exclusiv online – e vorba de Radio3Net.
Capul sus, Serban!
Mi-e dor sa te ascult, oriunde, oricum…Hai la radio!
parbrize
Posted at 14:45h, 21 ianuarieimi pare rau cand vad oameni acuzati sau aratai cu degetul pe nedrept, este bine ca ai putut face un post in care sai arati pe cei vinovati defapt, niste lasi care nu isi pot asuma vina….
JACK
Posted at 15:45h, 21 ianuarieHUIDULE LUPTA
marco
Posted at 16:17h, 21 ianuarieSigur ca tu stii cel mai bine ce a fost si ce este in Kiss. Ai pus umarul si la ridicarea lui dar si la prabusirea postului ! Din nou ai o problema cu Gainusa, desi toata lumea stie ca scria textele. Frate, admite ca era scenaristul emisiunii, ca nu e foc!
pentru ca nu era adevarat ! eu scriam cot la cot cu el! ai vazut cam cat de bine scria-cusurgiii sunt creatia lui!
Dupa cum vezi, marea majoritate va asociaza in continuare! Huidu si Gainusa!
vezi ca „marea majoritate e cam pleonastic-majoritatea e deja mare -nu spui marea minoritate!
Vezi ca te atinge si pe tine rahatul pe care il arunci, prin ricoseu. Eu am o singura problema: daca esti atat de tare, de ce nu te auzim la un post de radio? sau macar de ce nu esti director, fie si onorific, pe undeva, in fm-ul romanesc? Pana atunci, las-o moale!
nu asta a fost gandul meu!
marco
Posted at 07:08h, 22 ianuarieSerbane: 1. Scriati cot la cot, dar Gainusa era scenaristul, iar tu scrii textele de pe materiale. 2. „Marea majoritate” (majoritate poate fi mare sau mica), nu e considerat pleonasm. Mai citeste, Pruteanu, mare om, a scris despre asta. Este discutabil, ca mai toata limba romana! Sfat: lasa ura si incearca sa vezi si barna din ochii tai!
gogu
Posted at 16:59h, 21 ianuariefoarte adevarat in tot ce zici. dar tu trebuia sa fi la puscarie criminalu-le
waw cata gramatica!
Doamne ajuta !
Posted at 18:47h, 21 ianuarieDoamne ajuta sa se duca in cap toate radiorile ! Youtube e peste si asta pentru ca la radio, oamenii care aleg piesele ce vor intra in playlist sunt varza 😉 Nu stiu cum se compune o piesa si nu stiu ce inseamna ” diversitate „. E adevarat ce spui domnule! Da-le peste nas la sobolani ! Oricum Dumnezeu e sus si vede tot…daca vor da toti faliment, o vor face datorita incompetentilor din radio !
Numai bine domnule Huidu !
Danciulescu Matei
Posted at 19:14h, 21 ianuarieSerbane sincer imi pare rau pentru ce s-a intamplat in viata ta si consider ca esti sau poate ai fost un tip capabil in mass-media. Trebuie sa te contrazic pe o chestiune…tu spui ca a fost un accident , si ca se putea intampla oricui. Eu zic ca nu se poate intampla oricui…eu zic ca ti-ai cam facut-o cu mana ta. Ce au patit aia din masina in care ai dat se poate spune ca se putea intampla oricui dar ce ai patit tu nu se intampla daca respectai legea(viteza , semne de circulatie, marcajele de pe carosabil) si erai mai responsabil in privinta sofatului atat de repede dupa primul accident de la schi.
ce imi plce mie cum perfid te „apreciaza” sanchi si dupa aia iti sar delicat la beregata!
Gigi Becali
Posted at 20:05h, 21 ianuarieSerbane mai baiatule, hahalera ordinara ce esti tu! Ai uitat mah cand ai dat cu ML-ul tau in 3 oameni nevinovati? Locul tau e intre mine si harul pur al Sfantului Gheorghe, pentru iertarea pacatelor tale. In vecii vecilor amin! Asa sa ne ajute Dumneazeu, hahalera care esti.
misto scris! Bravo!
lucien
Posted at 20:35h, 21 ianuariePentru mine nu a existat niciodata „Cronica Carcotasilor” sau „KissFM”, pt. mine au existat Huidu si Gainusa. Nu ratam nici o miercuri de cronica sau dimineata de KissChash. FAN DOVEDIT! De cand nu mai existati in aceste 2 proiecte, atentia mea spre ele e 0!
Imi pare tare rau pt ce ti s-a intamplat, sper sa nu mai dureze tare mult lipsa ta de pe ecrane!
Mult succes!
Keep STRONG! (Like always)
Mihai
Posted at 21:34h, 21 ianuarieNu te lasă Serbare dai înainte.
Și eu ascultam pana ai plecat și după aceea ceva vreme am mai ascultat dar din păcate am renunțat, nu mai e ce a fost când erai și tu acolo .
E drept ca după matinalul vostru muzica lasa mult de dorit așa ca ăsta e mergem mai departe .
De ceva vreme ascult radio Impuls , matinalul în special dar și după pentru ca chiar dacă mai repeta unele melodii deși rar mai poți auzi și câte un hit mai „vechi” .
Multă bafta în continuare Serbane.
Andrei
Posted at 22:20h, 21 ianuarieNu sunt mare consumator de radio, dar aveati o fata cu o voce super tare-Andreea Remetan, nu stiu de ce ati lasat-o sa plece..
SOUND
Posted at 22:57h, 21 ianuarie„Acestia” chiar se bat cu propriile lor arme. Va fi prea tarziu cand vor vedea ca si-au taiat craca de sub picioare.
Markos
Posted at 23:57h, 21 ianuarieAsta e razbunarea Radio Contact asupra Kiss Fm !!! Ani de zile Radio Contact a fost locul 2 dupa Romania Actualitati desigur pe vremea aceea acoperirea RR Actualitati a fost mult mai mare fata de Radio Contact si pina a venit ideea timpita a unor inteligenti ca Radio Contact nu mai are audienta si l-au facut Kiss FM !!! Imi aduc su acum aminte ca Radio 21 venea din urma foarte tare si cu programe minunate ca Radio Contact !!!
Cosmin
Posted at 02:51h, 22 ianuarieAm petrecut 2-3 ani in Kiss fm si pot spune doar atat, TU ai fost Kiss fm :)dupa Huidu Kiss fm nu mai este Kiss Fm!Spun asta pentru ca pe langa matinal stiai sa iti capacitezi oamenii si sa-i faci sa scoata ce este mai bun din ei…
Ramon
Posted at 11:37h, 22 ianuarieCam asta este diferenta intre un sef si un lider!
bobi
Posted at 10:05h, 22 ianuarieomule, nu am nimic personal cu tine, nu te cunosc, nu stiu prin ce mijloace ai ajuns unde ai ajuns.
sunt convins ca ai muncit mult. enorm!
DAR:
– huidu fara gainusa = no go! poate faceati textele impreuna, dar separat, amandoi, sunteti tragedie. cifrele o arata. cronica nu mai e ceea ce a fost, nici emisiunile lui gainusa nu sunt grozave. ai greseli gramaticale la un nivel care ar trebui sa fie elementar, pentru un om care se vrea „ziarist”. probabil umorul tau si firea ta mai „zbuciumata”, combinata cu educatia si rafinamentul, daca pot sa ii zic asa, ale lui gainusa, faceau sarea si piperul din ceea ce a fost cronica
„educatia si rafinamentul” tare!
– in legatura cu accidentul. zici ca ai pledat vinovat. nu mai zic nimic, e un episod dureros, indiferent de rezultatul de dupa. dar eu sau oricine din anturajul meu, dupa un astfel de episod, am fi fost dupa gratii acum. mai ales daca as fi pledat vinovat, asa cum admiti tu, pe un ton chiar trufas as putea spune. si mi se pare cu atat mai grav cu cat tu esti o persoana publica, care influenteaza dezvoltarea multor tineri. cu alte cuvinte, daca huidu omoara 3 oameni nevinovati, pledeaza vinovat si scapa, eu de ce nu as putea face la fel?
daca ai citi codul penal sau chiar cel rutier ai vedea ca un accident fara a fi o recidiva si fara a avea o alta incalcare a legii-condus fara permis sau baut, accident pe trecere sau plecat de la locul accidentului, se pedepseste cu suspendare! Ai ceva de certat cearta-te cu legea nu cu mine!
Concluzia: ceea ce a fost, momente de glorie, bani, ML-uri, avioane, etc. sunt la timpul trecut. Din pacate, la fel pot spune si despre sanatatea ta mintala.
asa e ! tot ce am scris de fapt mi-a suflat Gainusa….
PS: pt tot ceea ce afirmi public, trebuie sa iti asumi responsabilitate. toti cei care te incurajeaza si au impresia ca doar parerile pro huidu sunt binevenite, sa mai stea un pic sa gandeasca. d’asta am vrut democratie, astfel incat fiecare sa isi exprime opinia. altfel se numeste comunism, dragii mei. nu trebuie sa fiu de acord cu voi in ceea ce gandesc, asa cum nici voi nu trebuie sa fiti de acord cu mine. o singura intrebare am pt voi, aparatorii vehementi ai lui huidu: daca era familia voastra in loganul ala, mama, fiica, sora, fratele, bunicul, etc. si ar fi trebuit sa mergeti la inmormantarea lor, ati fi mers impreuna cu martirul de huidu?
I-esti populist de doi lei
2-ps-insemna post-scriptum se pune dupa semnatura! Nu vad nici o semnatura! Asa ca pana sa te dai rotund verifica daca nu esti plin de colturi! Vezi poti sa faci plici?
Octav
Posted at 12:25h, 22 ianuariecred ca atunci cand dezvalui doar o parte din adevar se cheama nu prea e adevar, e….
pe alde ciobica il stiu de cand mergea cu troleibuzu, prin ’94. ai dreptate, l-au saltat de fund tot felul de personaje iar statul lui moral e jalnic. partea proasta e ca „omul cu satul in el” (ca nici nu se putea o definitie mai buna) a fost acceptat tacit si promovat inclusiv de personaje care sunt ok profesional (gen Dani) dar care au interesul ca el sa fie acolo. asa ca, parerea mea, vina e mult mai impartita, sper sa realizezi ca si oamenii buni pot face rau daca au impresia ca asta este in interesul lor 😉
LAUR
Posted at 12:33h, 22 ianuarieADUS ÎN HRUBE (anagramă) = ŞERBAN HUIDU
Şerbănică, am o întrebare pentru tine : ce înălţime ai? Pentru un om mare de stat, adică înalt, ceilalţi îi zic : HUIDUMĂ !
Krantzro
Posted at 14:01h, 22 ianuarieOmule,
acceptă-ţi crucea şi ia-o uşor pe dealul Golgotei proprii. Oricum nu vei fi scutit de ploaia de pietre. Şi-ajuns acolo-n vârf, să nu priveşti înapoi cu mânie. Rişti să rămâi Cârcotaş până la moarte, şi dincolo de ea…
JustMe
Posted at 14:10h, 22 ianuarieAccidentul iti va fi mereu scos in fata, prin diverse moduri „daca nu erai vedeta, faceai inchisoare”, „daca in masina erau rudele tale, nu mai erai tare in gura” etc etc….Din pacate, nu toata lumea are maturitatea si intelepciunea de a intelege ca este o cruce pe care ti-o vei purta toata viata…:(
Trecand peste acest aspect, de ce nu vrei sa pui bazele unei noi emisiuni pe FM, sa iti creezi o echipa si sa o formezi asa cum crezi tu ca ar functiona? Ai putea sa alegi un radio care nu are prea mult succes si sa-l schimbi intr-un „boom”? Cu asta ai dovedi multe (chiar daca stiu ca nu asta este scopul tau); ca sa nu mai zic – sunt multi oameni de calitate care te-ar urma.
Iulian
Posted at 21:21h, 22 ianuarieNu ascult prea mult KissFM! Are muzica cam naspa.. Ascult doar Radio ZU
Ralu
Posted at 23:12h, 23 ianuariePoate ar trebui sa pui bazele unui radio,zic…N-ar fi deloc o idee rea! Si nu mai pune la suflet ce zic unii despre tine pt ca nimeni n-a mers in papucii tai ca sa vada ce-ai simtit. Curaj si incredere,Serban! Stiu ca ai de unde sa gasesti puterea sa faci ce-ti propui! Sunt alaturi de tine cu ganduri bune!
irina
Posted at 10:20h, 24 ianuarieKiss fm-un radio de 2 lei din prima sa zi de existenta pana cand va mai fi si asta din cauza muzicii execrabile. Voi l-ati inventat pe Alex Velea si ati facut-o pe Loredana sa se creada Madonna de Romania. Este un post cu manele de tip nou, obositor si jignitor pt. oricine mai vrea sa auda si altceva decat Andra si compania vedetelor de carton cantatoare. Dupa voi si succesele voastre s-au inspirat si altii si au umplut fm-ul de scursuri. Nici nu mai poti deosebi un radio de altul. Au distrus tot ce era mai digerabil: Guerrilla, InfoPro, City Fm. Si Europa fm „se da pe brazda”, si aici risti sa auzi cretinia aia absoluta cu ” iubitul meu risipitooooooooor” din 5 in 5 minute. Solutia sunt radiourile online, la drum cu masina nu ai ce asculta. E acelasi rahat puturos peste tot, inclusiv la tv unde posturile de muzica s-au manelizat in fix aceeasi maniera. Asta se cere? Pe bune, chiar ati intrebat tara in lung si-n lat daca nu vrea sa auda niciodata nimic altceva? Cred ca va rezumati la oligofrenii de 15 ani utilizatori ai gramaticii de mess si de aici ati luat-o in jos. Nu poti manca rahat cu polonicul la nesfarsit. Tie personal iti doresc sa te implici intr-un proiect diferit de kiss fm, cred ca oamenii sunt nerabdatori sa aiba alternativa.
george
Posted at 16:17h, 24 ianuarieaceasta soarta nu face decat sa incurajeze pe acei prosti care s-au simtit vizati de aciditatea ta.oare e corect? eu cred ca nu. cred totusi ca esti dator, pentru noi ceilalti, sa te ridici mai sus decat ai fost vreodata.
Dana
Posted at 14:36h, 26 ianuarieSerbane, esti grozav. Nu stiu cati, dintre cei de mai sus, ar fi fost in stare sa-si revina dupa asa evenimente nefericite ca acelea pe care le-ai trait tu. Ai fost mereu la inaltime,lucru care enerveaza la culme neprietenii. Si ca adusei aminte de neprieteni, sunt surprinsa de atitudinea fostilor carcotasi. Si Gainusa si Mistretzu erau cam din acelasi aluat, unul slab si unul gras, amandoi plini de frustrari deci, cu risc crescut de dat cu mucii in fasole cand te astepti mai putin. M-a surprins Codrut care chiar parea de un bun simt autentic. Deh, se mai insala omul! Pacat de KISS, chiar imi placea si chiar il ascultam, ce-i drept mai mult la matinal…
radu filimon
Posted at 05:30h, 27 ianuariecam asa ar trebui sa arate multe radiouri decente in Romania :
http://www.arabella.at/audio-player/
din pacate toate au fost megacomerciale pana acum.
este numai parerea mea bineinteles 🙂
oricum si in masina poti sa asculti milioane de radiouri de pe internet.
ca si tv-ul piata de radio romana va muri in cel mai scurt timp datorita netului.
simplu_cetatean
Posted at 10:09h, 30 ianuarieAm vazut pe aici postari care faceau referire la muzica „de rahat”. Eu nu as merge pina intr-acolo in contextul in care muzica de la Kiss e clar ca se adreseaza unui anumit segment din populatie. Nu putem impune pretentii ca cei de la Kiss sa dea muzica de toate genurile. Banuiesc ca au si ei target-urile lor.
Partea pe care nu o inteleg este de ce se pastreaza acelasi playlist pina la exasperare indiferent de emisiune? Asta am spus-o intotdeauna. Fac naveta de multi ani (10) si zi de zi in cursul saptaminii am ocazia sa trec prin toate posturile de radio. Din acest motiv am ajuns by default sa sar peste Kiss FM oriunde m-as afla. Asta e parerea mea si nu mi-o poate schimba nimeni.
Iuliana
Posted at 12:55h, 02 februarieSincera sa fiu, de cand nu mai sunt Huidu si Gainusa la Kiss si la Cronica Carcotasilor nu cred ca le-am mai urmarit vreodata. Parca nu mai e acelasi lucru.
geo
Posted at 13:01h, 02 februariegeo te saluta.
Berbecali
Posted at 22:57h, 04 februarieSalve Serbanica.cum se face ca se repeta aceasi poveste?un nou denis florent apare si distruge,promovand non valori,tocand banii grecului,niste gunoaie de oamenii,dai la naiba
Iulian
Posted at 10:21h, 12 februarieSerbane, nu te-ai gandit sa iti faci un post de radio impreuna cu misu gainusa? cred ca ar fi fost foarte interesant sa auzim din nou „tocanita de gazete” !!
Calin
Posted at 20:52h, 17 februarieSerban,
Nu cunosc persoanele despre care vorbesti mai sus si ca sa o spun pe aia dreapta nu te cunosc nici pe tine. Cine spune ca te cunoaste de la televizor sau de la radio vorbeste prostii. Aceea e doar o imagine, nu esti adevaratul “tu”.
In fine, trecand peste asta, observatia pe care as vrea sa o fac e ca in graficele prezentate, Kiss FM se prezinta in continuare ca unul dintre lideri in comparatie cu alte radiouri.
E adevarat ca audienta a scazut, dar la fel a scazut si la celelalte radiouri.
Te referi la intervalul de dimineata? Poate lumea s-a schimbat. Poate sta mai mult de povesti si isi bea cafeaua mai incet si pornesc radioul putin mai tarziu.
E doar o observatie. Nu comentez pro sau contra ceva sau a cuiva.
Cred ca o mai buna comparatie ar fi fost daca ai fi pus una langa alta audienta de pe vremea cand erai acolo si cea de acum. Kiss FM comparat cu Kiss FM. In felul asta compari 2 chestii identice, dupa parerea mea.
Mulutmesc pt oportunitatea de a posta un comentariu legat de acest articol!
Europa fm ramane constanta cu 260 000 de ascultatori varful si in primul grafic si in al 3-lea! Daca te uiti atent kiss-ul acea in primul grafic 350.000 de ascultatori maxim in timp ce in al 4-lea abia atinge 260.000. Europa nu a scazut a ramas constanta! Piata radiourilor chr a scazut si odata cu ea toata piata raDIO!
m
Posted at 18:35h, 21 februarieEu nu am ascultat niciodata KissFM pentru ca avea numele asta. :))
Treaba voatra, ascultati ce vreti, dar mie mi se pare un lucru de prost gust sa pui numele asta la un post de radio!
Julie
Posted at 22:17h, 26 februarieDin pacate asa e peste tot, nu doar in radio. Oamenii care chiar stiu ce fac si sunt implicati, sunt dati la o parte ca sa vina te-miri-cine care habar n-au si se mai dau si destepti.
Asta e gandirea romaneasca, iar asta e rezultatul….
Imi pare rau pentru Kiss, se vede diferenta…. Dar vorba cantecului “Asta e pierderea lor”
Julie.
PS; Priviti partea buna, acum va puteti ocupa de radio-ul de jazz.
Stefan Popescu
Posted at 00:02h, 03 martieAm sa ma bag si eu in discutia asta, cu speranta ca cineva imi va da niste raspunsuri.
Raspuinsuri pe care le astept de aproape 7 ani.
Din cei 11 ani de Kiss, am mai batut si eu holurile acelea cativa.
Daca tot vine vorba de oameni pasionati si de oameni tineri care vor sa faca performanta in radio cu orice pret, fara a cere vreun ban, intreb simplu:
De ce am fost eu trimis acasa dupa numirea dvs?
MAI EXACT:
De ce un pusti de 16-17 care lucra la 2 emisiuni diferite de dimineata de la 10 la 13 si nopatea de la 23 pana la 01:00 fara sa fie platit cu una de-un leu a fost trimis acasa?
Daca tot vorbim de oameni pasionati, DE CE a trebuit sa ma rog de dvs. ani de zile inainte pt a putea avea doar acces in acea institutie?
De ce atatea sicane la adresa mea, eu fiind acolo doar din pasiune si din dorinta de a invata o meserie!
Si lista de intrebari poate continua!
Pentru ca,In putinele dati in care ne-am intalnit, ti-am pus niste intrebari de cultura generala! La care nu ai stiut raspunsurile! Asa ca nu e necesar numai sa vrei, trebuie sa parcurgi niste etape pe care tu le-ai cam sarit! Asta e purul adevar!
Cosmin
Posted at 18:29h, 08 martieSerbane, eu ascultam Kiss doar pt Cronica. Sunt sigur ca nu sunt singurul in situatia asta. Muzica buna pe acel post de radio se dadea doar in timpul emisiunii voastre, in restul programului se auzea doar zgomot suparator. Ascult destul de rar radio. Rock FM (aici sunt extrem de subiectiv) este postul meu preferat, urmat la distanta de Europa si de Magic (foarte rar). Deci, nu neaparat faptul ca nu mai conduci/decizi drumul acelui radio l-a facut sa scada. Mai degraba disparitia ta (explicabila si normala pana la un punct) si a lui Gainusa din program reprezinta motivul. Sau mai degraba cauza. Nu mi-ai fost mereu simpatic, ba chiar din contra, insa vreau sa fac aici o remarca, pentru toti corectii astia care nu mai contenesc sa spuna ca trebuia sa fii in inchisoare:
1) legea este extrem de clara: din perspectiva penala, Huidu a primit (normal) pedeapsa cu inchisoarea pentru ACCIDENTUL provocat. Neavand circumstante agravante, judecatorul a decis sa suspende executarea pedepsei in regim privativ de libertate. Asta inseamna ca, daca in perioada suspendarii, Huidu face vreo prostie penala, intra in inchisoare atat pentru accident cat si pentru o eventuala alta abatere. Dupa ce expira perioada de suspendare, Huida va trece printr-u termen de incercare. O perioada extrem de delicata, in care nu are voie nici sa stranute mai tare spre cineva. O gramada de indivizi „mai catolici decat Papa” fac ca trenul pe aici. Poate ca voi va sinucideati in locul lui Huidu. El are pentru ce sa traiasca. Ar fi util sa va gasiti si voi ceva in vietile goale. Nu de alta, da’ sa nu muriti de grija altuia! Huidule, tu incearca sa nu mai raspunzi asa de acid. Ignorarea doare mai tare decat o replica prin care te cobori la nivelul cate unui specimen. Fa ceva cu Cronica! E cam slabuta, in opinia mea…
Cosmin
Posted at 18:30h, 08 martieam uitat sa-l pun pe 2) inainte de treaba cu circumstantele… 😀
Vasy
Posted at 02:48h, 16 iunie1. Ascult Kiss FM pentru că am ascultat Radio Contact, iar Kiss e ”delfinașul” adaptat vremurilor în care trăim.
Totul se schimbă, toate piețele: radio, tv, net…se adaptează fiecare cum poate pentru a supraviețui adaptat la cererea din prezent.
2. Așadar: Kiss FM e un post cu un public țintă, iar dacă nu te regăsești în el și nu îți place, NU ASCULTA! Nu trebuie aruncat cu noroi în ceva ce place la mulți și ție nu. Dacă difuza muzică ciudată, zgomote suspecte și urlete ale triburilor din Africa, iar audiența era de vreo 10 oameni…atunci era o problemă, nu se justifica ditamai rețeaua pentru așa ceva.
Dar totuși, vorbim de cel mai puternic post privat din România!
3. Cei care comparați Kiss FM cu Magic FM sau Rock FM sunteți…inocenți, să nu spun altfel.
Sunt 3 posturi diferite, tocmai pentru că și voi sunteți diferiți de alți oameni, dar posturi din același trust ce emit din același loc.
Credeți că cei de la radio nu și-au dat seama că unii mai vor și muzică veche sau rock? Inclusiv DJ-ii de la Kiss ascultă și altceva în timpul liber, să nu credeți că ei nu se satură să asculte aceleași melodii pe repeat.
Dar nici să faci o varză cu melodii de toate felurile nu e indicat…e ca și cum pe Rock FM și-ar mai face loc și Inna, Alex Velea și Connect-R din când în când. Rezultă haos: rockerii înjură, iar fanii muzicii mainstream oricum nu ar asculta acel post, așteptând să audă din când în când ceva comercial.
Deci așa cred eu că e cel mai bine: posturi de radio cu specific, și își alege fiecare ce-i place.
4. Faptul că se repetă melodiile până la intoxicare e cunoscut și de cei de la radio, dar:
– și dacă-ți faci un playlist acasă cu cea mai bună muzică pe care s-o asculți, vei observa că playlistul e limitat, la un moment încep să se repete melodiile. (pe radio cam la 3-4 ore, când se schimbă DJ-ul).
– se presupune că nu stai 24/24 cu urechea pe radio…mai ai școală, facultate, serviciu, mănânci, te uiți și la tv…deci petreci doar câteva ore pe zi ascultând radio. Iar în acele câteva ore, indiferent de intervalul orar, (azi poate dimineața, mâine la prânz, poimâine seara, etc)vrei să auzi cele mai tari hituri ale momentului.
Ar fi aiurea să dai melodiile din topuri, hiturile, așa cum sunt ele la momentul actual, doar o dată pe zi sau la două zile, ca să nu se repete muzica. Eu nu pot aștepta cu urechea pe radio 48 de ore să aud o piesă de top…doar de dragul de a nu repeta muzica.
E ok să se repete, ascult 2-3 ore și gata, de ajuns.
5. Că muzica actuală e așa cum e, fiecare cu gustul lui, fiecare cu vârsta lui.
Majoritatea oamenilor după ce îmbătrânesc rămân ancorați cu melancolie în momentele trăite de ei în tinerețe, și afirmă că vai…ce muzică bună era pe atunci, în 80, 90, 2000. Așa e.
Dar și cea de acum pentru tineret va fi la fel de iubită și va trezi amintiri plăcute tinerilor de acum când vor avea o vârstă, iar gusturile unora se vor schimba.
Așadar dacă vârsta trece peste noi, ar fi bine să nu ne schimbăm de tot, să nu ne închidem la nou, e frumoasă și istoria, dar trebuie înțeles și prezentul sau viitorul.
6. Tot ce am zis aici, sunt niște idei ce mi-au venit citind aberațiile unora ce au comentat la articolul scris de Huidu.
Ce a scris el e foarte ok, dacă ăsta e adevărul, nu am de unde să știu, dar de cineva trebuie scris. Dacă nu e Huidu, o să fie altcineva…toate problemele astea se află până la urmă.
Personal sper să-și revină piața radio, iar oamenii de acolo să vină cu idei și proiecte noi, astfel încât abia să aștepți să prinzi un moment liber în care să poți asculta radioul.
Iar cei care mănâncă rahat la adresa lui Huidu că e cum e, că era cu era, că ce a făcut, ce ar fi meritat, etc…uitați-vă un pic în oglindă, dați-vă două palme, și reveniți la o viață reală, crudă și grea, așa cum e ea. Lăsați țațismele, bârfele și lecțiile de viață…e plină țara de moraliști și inteligenți, dar suntem vai steaua noastră ca nație la toate capitolele.