cna- tentatia cenzurii - Serban Huidu
1149
post-template-default,single,single-post,postid-1149,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

cna- tentatia cenzurii

Este cunoscuta istoria conflictelor pe care cronica le-a avut cu cna! Din nefericire, consiliul asta n-are nicio sansa sa devina ceea ce-ar fi normal -un garant impartial al respectarii „regulilor jocului” in audio vizual. De ce? Pentru ca multi dintre membrii consiliului provin din mediul politic si probabil la finalul madatului din cna tot acolo revin!

Putini dintre membrii cna au lucrat efectiv sau au avut tangente reale cu audio-vizualul, de aici interpretarile cel putin ciudate ale unor situatii ce-au nascut controverse de-a lungul timpului!
Mai nou e campanie electorala iar cele mai enervante voci trebuie intimidate: aici gasiti o „analiza” aplicata emisiunii „In gura presei”!

Oricat de antipatic mi-ar fi Badea si oricat de mult as uri antenele Felixului, aceste excese ale ale cna-ului sunt mai periculoase de 1000 de ori! Emisiunea lui Badea abunda in exprimari „tari”, epitete, adjective, invective (pe mine m-a facut extraordinar de prost da’ e ok nici eu nu-s usa de biserica) dar e difuzata noaptea tarziu cand oricine poate alege daca-i place sau nu personajul, respectiv ciumpalacul! In plus, daca te simti cu onoarea nereperata, da-l in judecata pe bandit si cere-i daune! Asta nu e treaba cna-ului!

Poate ca aceasta libertate de exprimare, este singurul castig real al societatii romanesti, iar intimidarile de 2 lei nu fac decat sa discrediteze o institutie publica platita din banii nostri, nu pentru a ne asigura o „semicenzura” moderna sau judecati de valoare, ci pentru a a fi arbitrul impartial intre jucatorii mass media!

Colac peste pupaza, in Romania sindromul securist-turnator inca are reminiscente, asa ca toti neavenitii, frustratii si inadaptatii fac plangeri la Cna, adica dau apa la moara moralistilor, care atat asteapta. Excesul de zel pe care-l depun in baza reclamatiilor l-am exemplificat mai sus!

Si ca sa va dati seama cat de periculos gandesc membrii cna, am asistat intr-o sedinta de-a lor publica la un dialog halucinant. Un realizator de anchete, spusese plastic despre un personaj ca are „creierul plat”! Un membru al cna a sarit ca ars: cum isi permite realizatorul sa spuna asa ceva despre o persoana?! De parca-l injurase de mama! era pur si simplu un mod elegant de a-l face pe natarau prost fara ca el sa priceapa!

Si atunci ce sa le cerem tristetilor de la cna? Un audio vizual mai curat si mai uscat? O impartialitate sporita? Un pic de minte destupata? Eu cred ca vrem prea multe. Daca o sa continuati in ritmul asta, stimati membri cna, n-o sa va putem injura decat pe internet, daca o sa ramana liber si nu preluati modelul chinez cu un cna si pentru mediul electronic, ca ati fi in stare, mama voastra de pitifelnici!
Pentru domnu’ Onisei: pitifelnicul asta nu e o jignire dom’le, e un alint!

66 Comments
  • bogdan
    Posted at 05:38h, 27 noiembrie

    m-am distrat, ce de obicei. cel mai trist e ca poate n-ar trebui… sau poate da.

  • kraft
    Posted at 05:59h, 27 noiembrie

    Neprofesionalism, interese, judecati subiective sau abordari gresite. O institutie partial functionala ca multe altele din Ro. Nu trebuie sa ai prea multe asteptari. Da bine si este util (pt unii) sa avem si noi CNA, ca toata lumea buna are.
    Pe de alta parte daca ai dori, prin absurd, sa aplici corect regulile in mass media, ar fi un dezastru! Daca s-ar lua in considerare numai cazurile prezentate de voi la Cronica ar iesi mare scandal. Ma uit la Cronica si raman socat de cati idioti au putut penetra in mass media. Cred ca v-ar trebui o Cronica/zi sa-i prezentati pe toti.
    Se pare ca, tinand cont de cateva aspecte, compromisul pare cel mai convenabil. Se aplica compromisul tinand cont de diversele forte si interese. Adica regula de aur din Ro!
    Ce le-ar mai place sa dicteze si in mediul virtual! Aici au mainile legate! Multora nu le convine libertatea din mediul virtual! Acesta a inceput sa deranjeze din ce in ce mai tare! Dar asta este, nu prea au ce face!
    In cativa ani oricum mediul virtual va prelua puterea si multe se vor schimba.

  • Claudia
    Posted at 07:57h, 27 noiembrie

    Mai eu una n-am avut rabdare sa citesc tot articolul ala cu sanctiunile CNA-ului asa cum nu am rabdare sa-i urmaresc lui Badea toata emisiunea…e adevarat ca astia exagereaza cu cenzura lor si dupa mine intr-adevar dreptul de a-ti exprima liber parerile despre unul, despre alta ar trebuie sa existe clar si categoric…insa…Badea le cam exagereaza pe ici pe colo…mi-e una mi-e simpatic tare cand isi iese din pepeni si tot sper ca poate poate o sa asist in direct sau cand sparge camera sau laptopul ala de be birouasul lui…pana acum n-am avut noroc dar sper in continuare…revenind la subiect, Badea foloseste uneori termeni ce ies din sfera nu a bunului simt ci a culturii ca doar el se considera un om cult…epitete de genul oligofren, prost, cretin, idiot le auzi cam pe la clasa a 7-a cand cei 13 ani nu te-au purtat inca prin suficiente „scrieri” si cam de atatea cuvinte dispui in rucsacul de pe umeri…la anisorii lui, Badea ar putea sa uzeze de exprimari mai voalate pe care segmentul de audienta dorit de el (adica oameni cu scaun la cap) nu ar avea nici un fel de problema sa-l inteleaga…probabil ca CNA-ul asta mai da cartonase rosii si cand e doar de galben dar in cazul lui eu zic ca isi merita cu prisosinta picioarele in partea dorsala…eu zic ca nu poti totusi sa scoti pe gurita asemena porumbei si sa ramai senin ca si cum tocmai ai fi incheiat o declaratie de dragoste…asta-mi suna a ceva comentariu de-al lui Gigi Becali care spunea vis a vis de relatia lui cu o terta persoana (numele e irelevant) ceva de genul : „m-am certat cu X dar fara jgniri. El m-a facut oligofren eu l-am facut zdreanta dar nu ne-am insultat”…
    Consider ca unele granite trebuie totusi sa existe, o decenta minima ca sa nu transformam televiziunile astea intr-un circ national in direct…Pe de alta parte CNA-ului i-as sugera o atentie sporita la Stirle Pro-TV de la ora 18:00 pe care eu le-as interzice fara nici o ezitare…pe mine nu multe reusesc sa ma revolte dar tragedii umane expuse pe taraba cu toate surlele si trambitele de rigoare denota un minimalism dureros si nu as dori realizatorilor acelei emisiuni sa urmareasca ca protagonist in vestitul lor calup de stiri pe cineva drag sufletului lor…mai dureros e insa faptul ca respectivele stiri au o audienta ridicata …aouleu ca incep sa ma invart in cercuri…ca sa concluzionez pe Badea l-as amenda (sau ma rog, postul care-l gazduieste) iar stirile Pro TV de la ora 18:00 le-as interzice…
    Hai pa si somn usor…

  • Claudia
    Posted at 08:01h, 27 noiembrie

    Pardon..somn usor la mine…la tine…o zi frumoasa..

  • Marian Radoi
    Posted at 08:08h, 27 noiembrie

    Din nefericire in Romania, aproape in orice domeniu trebuie sa-si bage coada politicul.

    Astia o sa se ia mereu de voi… sunt curios ce o sa spuna despre clipul din Cronica, cel legat de mersul la vot. O sa va acuze ca instigati sa se dea spaga la politsti,.. sau o sa incerce sa-i faca pe Tutzgureni sa nu mai ia spaga, si sa aiba si ei coloana vertebrala in fata smecherilor care invart un volan de renault pe dacie?… (citat aproximativ Parazitii).

    Multa distractie… si sa-mi aduceti aminte inainte de a intra pe Autostrada Soarelui sa fac plinul.

  • Rosu Daniela
    Posted at 09:56h, 27 noiembrie

    Mda… numai adevar graiesti… dar o puteai face putin mai dur, asa… pana sa preia astia si internetul, vorba ta. Aseara la stiri au anuntat ca cna-ul a schimbat cateva reguli si criterii si primul impuls a fost sa ma bucur… dar… ce credeti ca au schimbat??? Vom vedea mai multa reclama… acum si in paralel cu emisiunile, filmele sau meciurile pe care le mai putem inca urmari pe la TV. La Focus am urmarit stirea iar prezentatoarea (Cristina Topescu) era tare fericita si mandra, toata numai un zambet. In curand nu vom mai putea urmari – cu antena de camera – numai Familia Flinstones , cu purici, la bulgari… ca pe vremea stim noi cui.

    Am citit si articolul despre „In gura presei”…mare sedinta mare ce s-a mai facut la cna… Concluzia mea este una singura: pana cand nu vom scapa de acesti comunisti si de copii lor, nu vom avea sansa de a schimba ceva. Acesti hipopotami imbatraniti, amintiri sinistre ale secolului trecut, fantasmele comunismului, proiecatrea prostiei, vor trebui sa dispara de pe fata pamantului. In incaperile cna-ului miroase a brad si a tamaie deja, iar ei se simt bine, ba chiar isi fac de cap si asta pe banii contribuabililor. Stim cu totii ce cadavre umblatoare bantuie prin salile cna-ului.

    De ce sa ne mai mire ceva ??? Nu suntem noi natia aia care a fost trecuta prin toate, natia aia paralizata, drogata, nu suntem noi cei care induram fara sa ni se zbata un singur muschi pe fata??? Ei cred ca ne putem astepta la orice, ca vom ramane muti o vesnicie, ca-si vor putea face toate poftele diabolice fara ca nimeni sa observe. Dar NU ! Sunt din ce in ce mai increzatoare ca ceva se va intampla. N-am zis ceva bun… poate fi si ceva atat de rau incat ce a fost pana acum sa ni se para parfum…

  • Rosu Daniela
    Posted at 10:00h, 27 noiembrie

    Scuze pentru greseli, dar am scris repede si la nervi…

    „[…] proiectare prostiei […]”

  • maya
    Posted at 10:17h, 27 noiembrie

    dar la emisiunile la care e invitat Jiji Becali astia nu se uita…?ca el nu mai e invitat dupa ora 12 noaptea….sau pe ei ii enerveaza doar cand cineva injura intr-un mod mai „elegant”?injuraturile lui JIJI sunt pe limba lor…aha ..acum am inteles…of of mai mai…CNA de 2 bani…

  • Nicu
    Posted at 10:28h, 27 noiembrie

    Serbanica felicitari pt. fair-play. Cat despre relatiile cu CNA-ul eu cred ca vor continua ca un razboi rece si asa trebuie sa continue. Poate intr-un viitor mai mult sau mai puti apropiat lucrurile se vor reglementa, dar in continuare voi trebuie sa pozati in partizani, iar ei in lupii moralisti si rai.

  • rosoiu
    Posted at 10:32h, 27 noiembrie

    intr-o lume in care valorile si oamenii devotati sunt calcate in picioare, intr-o lume in care foarte putini sunt cei care mai muncesc cu pasiune si intr-o lume in care troneaza nesimtirea, lenea, superficialitatea, fitzosenia si interesele meschine…NU MA MAI MIRA NIMIC! …cu atat mai putin „ciuriburii” de la cna

  • Rosu Daniela
    Posted at 11:03h, 27 noiembrie

    @maya: Nu, pe ei ii enerveaza adevarul, nu aberatiile lui JiJi :))))

  • nicdan
    Posted at 11:54h, 27 noiembrie

    Daca le zic pe net ca sunt niste imbecili, au ceva de comentat?

  • Critica Muzicala
    Posted at 12:52h, 27 noiembrie

    La cna, analiza sintactica si morfologica a textelor arata asa:

    Cenea o moara pe Siret.
    Cine omoara pe Siret?
    Cenea.

    Amenda!

  • Olga
    Posted at 12:54h, 27 noiembrie

    Cred ca atata timp cat tu si Badea o sa existati in peisajul presei din Romania cu singura conditie sa o tineti tot asa cu impunsaturile…totul va fi foarte bine pentru noi cei care va indragim. Sunteti tare simpatici.
    Felicitari pentru Cronica Carcotasilor, ultimele doua emisiuni.

  • Black Sound
    Posted at 13:20h, 27 noiembrie

    As vrea sa iti dau dreptate si chiar iti dau dreptate, adica CNA-ul e o institutie care … care. Numai ca vezi tu, ti-ai ales gesit cauza. Vad ca sunt care te felicita pt fair-play, ca uite desi e vorba de Mircea Badea tu iei atitudine. Eu nu te felicit, pentru ca ti-ai ales gresit cauza.
    nu e vorba de fair play ci de o coerenta a ideilor!

    Cu siguranta in marea majoritate a cazurilor, si chiar si acum deciziile CNA sunt haotice, si nu au decat o singura logica – cea politica. Cu toate astea … Mircea Badea avea nevoie de niste limite. Eu inteleg sa critici, si inteleg si notiunea de pamflet si de libertate de expresie, mai inteleg si notiunea de corectitudine politica, si mai ales necesitatea ei. Nu spun ca nu s-a incalcat drepturi pentru care unii au murit ca noi sa le avem azi. Dar, revin la “dar”-ul meu, Mircea Badea are nevoie sa ii fie impuse limite.
    nu cna-ul tebuie sa-i impuna limite lui badea, ci cei direct vizati! ai o problema punctuala: dom’le Badea m-a facut idiot si eu nu sunt! demonstreaza ca nu esti idiot, da-l in judecata si data viitoare daca-si permite sa te mai faca idiot fara dovezi mareste suma! vei fi un idiot cu bani!

    Ca daca stai si il asculti inchizi televizorul dupa 5 minute. El e cel mai destep om din lume si toata lumea din jurul lui sunt cretini. Nu mai exista altul ca el, el e cel mai cel … Mircea Badea are nevoie de limite. Uneori limitele ti le mai impui si singur, si asta pentru simplu motiv ca traiesti printre oameni, si traitul printre oameni impune si multe compromisuri.

    Pentru ca sincer ma afecteaza faptul ca nu stiu ce politician corupt a luat o anumita decizie. Da, genul asta de lucruri ma afecteaza, si e normal sa reactionezi la astfel de lucruri. Insa de aici si pana la atacuri personale gratuite e cale lunga.

    repet: perfecta dreptate ai dar nu Cna-ul trebuie sa faca asta…stii cat de usor se poate trece de la o sanctionare a lui badea la o sanctionare generalizata dupa bunul plac la 11 oameni? pardon a 6 oameni ca hotararile se iau cu majoritate simpla…

    Sa nu crezi ca as lua apararea CAN-ului, nici gand, insa nu ti-ai ales cauza buna. De data asta chiar era nevoie de o limita, orice fel, chiar si una mai … abuziva, numai sa fie una. Nu de alta, dar uneori ce e prea mult e prea mult. Si in cazul asta era nevoie de cenzura. Poate sun un pic cam nazista, dar Mircea Badea ar trebui sa inteleaga ca toti avem acelasi drepturi, ca drepturile lui nu sunt mai presus de ale noastre, si ca liberatatea lui se opreste acolo unde incepe libertatea noastra (altii mai destepti de cat mine au spus asta).

    aici e problema, cand in numele „libertatii” vin tot felul de institutii sa reglementeze cumva libertatea asta! vei mai trece prin viata si-mi vei da dreptate: libertatea de exprimare, chiar la limita, este de preferat unei societati ordonate, reglementate si organizate! abia am iesit dintr-una crede ma, pe vremea aia, nu era bine!
    Serban

  • Autogreen
    Posted at 14:35h, 27 noiembrie

    Mai Serbanica! orice joc trebuie sa aibe un arbitru, altfel s-ar ajunge la haos. Vezi si tu in ce proces de indobitocire media suntem ne aflam in prezent cu ProTV profesor. Fara CNA am avea pornografie, crima, minciuna la greu, etc.
    si asa nu le avem? le avem cu varf si indesat: la stirile de la ora 5, 7 etc, la pseudo emisiunile de 3 lei difuzate in prime time etc! si totusi, cine e omul negru? ala care are opinii, idei si care le si spune clar si raspicat! astia sunt de fapt periculosi pentru ei, nu crimele si violurile….alea sunt inofensive fac parte din circ!

  • Simona
    Posted at 14:42h, 27 noiembrie

    CNA era la fel de politizat si inainte, pe vremea lui Ralu Filip?
    era mai politizat!

    Oricum, eu cred ca e bine sa existe un CNA care sa limiteze derapajele. Altfel ar fi numai scandal in toate televiziunile, si cuvinte tari. Nu era bine pe vremea comunismului cind era cenzura, dar nici libertate absoluta nu e bine sa existe, nici macar de exprimare. E ca si in teorie, libertatea unuia se opreste cind incepe libertatea altuia.
    buna definitia…cine e cel care stablileste unde se termina libertatea ta si incepe libertatea celuilalt? fiecare are viziunea proprie asupra libertatii personale, singura instanta egala si acceptata de democratie e justitia! cna nu este si nici nu trebuie sa fie o instanta ci doar un arbitru!
    Am observat ca exista un front comun al tuturor din televiziuni contra CNA
    nici macar nu exista, daca televiziunile ar fi unite multe s-ar realiza!
    Serban

  • BABILONUL IMOBILIAR
    Posted at 15:33h, 27 noiembrie

    Adevarul e, probabil, la mijloc.
    Si CNA-ul asta…e exagerat, parca e cenzura comunista uneori, dar si in cazul concret Badea, tipu’ „sare” calu’ de atatea ori…
    Limite, da. Ale bunului simt.

  • astea
    Posted at 15:35h, 27 noiembrie

    E clar ca sunt incompetenti cei de la CNA, doar daca vezi emisiunile alea stupide gen „curat murdar”, „mama pentru soacra” si mai sunt cateva pe la national unde ii arata pe oamenii de la tara cum se injura de mama focului si se bat. Pai astea sunt exemple pozitive pentru societate ? E ok….poate tigania aia e pe gustul comunistilor de la CNA. Poate ca se simt razbunati cand vad un barbat cum ridica un scaun la o femeie si`i spune ” fa !, daca mai zici ceva iti crap capul”. Poate ca e un fel de refulare pentru ei.
    La fel cum nu vad exemplele gen Becali sau cum a fost in cazu` lui Marutza, la vaza cu marijuana putea sa ia reclama linistit, dar el a lasat`o pe aia sa aiureze pe post pentru rating. Sunt cazuri mai grave decat faptul ca voi atz spus nush ce despre un homosexual, sau ca Badea ii face pe unii dobitoci.
    Parca pe la CNA era si poetul ala, Mircea Dinescu….pai ala e in masura sa critice pe altii pentru limbaj ?:)) Vaijamar de voi din televiziune, ce jug aveti…

  • astea
    Posted at 16:08h, 27 noiembrie

    Ah, stai….ca Dinescu era la CNSAS nu la CNA, baba n`aude da` le potriveste :))

  • redhonor
    Posted at 16:14h, 27 noiembrie

    @Black Sound

    atata timp cat nu ai filme dublate in lb romana e aberant sa amendezi pe cineva numa’ ca injura in romaneste,asta daca o face!Ar schimba ceva daca emisiunea lu’ badea ar fi in engleza?Daaa …pentru ca atunci plebea n-ar pricepe ar citi subtitrarea si ar fi ca-n spotu’ asta

    http://www.youtube.com/watch?v=tDCb44O6Euo

    deci n-ar mai fi nevoie de limite!

    Apoi filmele cu scene violente sau obscene sunt „programate” de cna la ore tarzii pentru ca pruncii sa nu vada prostii dar in schimb permite mediapro sa-ti prezinte crima dupa crima,viol dupa viol si telenovele cu nicolete seminude sau pirande inculte la ore la care pruncii sunt stapanii telecomenzilor!Antena 2 la ora 19 are emisiune educativa cu invitati ca plugarita sau naomi! Deci de ce limite vorbim?Cand basescu a facut-o pe aia tiganca imputita s-a lasat noaptea peste mare parte din massmedia si multi erau cu mana la gurita!Vai cum ne comportam „soarele” nostru a calcat pe bec!

    Deci stimabile dupa ora 23 limita e telecomanda intr-o tara libera,iar daca tot ar vrea sa para apolitici si corecti cna ar interzice pe andresan,dinescu filmele pt adulti,k1 sau sclifoselile si apropourile scarboase ale tanarului „la naiba” de pe acasa si multe altele si dupa ora 22 pe toate posturile ar rula desene animate cu oite care sar gardu’!Da pe cei din cna nu limitele ii deranjeaza…ASA AU ORDIN!ma mira totusi ca,inca mai sunt naivi care cred in „potenta” aceste comisii!

    traim in Romania,nu uita…nu ne ocupa tot timpu’ da’ asta e realitatea si inainte sa-l schimbi pe badea mai bine ne-am schimba noi!

  • redhonor
    Posted at 16:25h, 27 noiembrie

    @ Black Sound

    era sa uit :))

    Black Sound scrie:”Eu inteleg sa critici, si inteleg si notiunea de pamflet si de libertate de expresie”

    Nu te supara dar NU le intelegi,crezi ca le intelegi dar fraza asta a ta seamana foarte mult cu a lu’ vadim&co. atunci cand acuzau cronica carcotasilor si pe altii care aveau tupeu sa critice pe majestatile lor!Si ei cereau limite!

  • astea
    Posted at 18:07h, 27 noiembrie

    @babilonul imobiliar, asta cu bunul simt e deja un cliseu, pai cand comentezi de ex. despre politicieni, cum poti sa o faci cu bunul simt ? care sunt limitele bunului simt ? sunt generale, sau difera de la individ la individ ? si daca sunt generale care`i limita bunului simt ? cine o stabileste ? societatea ? si daca sunt de la individ la individ cum ii impaci pe toti ?
    Vezi cate intrebari ? Tocmai de aia ar trebui o permisivitate mai pronuntata in toate cazurile, nu poti vorbi de bun simt in exprimare cand comentezi despre becali care vrea banii inapoi de la biserica, sau in general despre clasa politica. Sa ai bun simt in ceea ce-i priveste este utopic.

  • Cody
    Posted at 19:49h, 27 noiembrie

    CNA-ul ar fi un organism redundant daca televiziunile ar avea un filtru in ceea ce priveste angajatii si emisiunile pe care le prezinta, dar cum OTV-ul reprezinta un etalon la noi deoarece mahalaua face si aduce bani intr-o tara aproape in intregime mahalagizata, atunci nu trebuie sa ne mire ce se intampla in mass-media si cu CNA-ul. Granita dintre libertatea de exprimare si bunul-simt ar trebui sa fie inteleasa de fiecare in mod implicit si cu atat mai mult de cei care conduc destinele audio-vizualului, nu e nevoie de nici un CNA aici . Dar CNA-ul exista si nu faptul ca e politizat constituie principala problema, ci ca este pedant si tipicar – in loc sa interzica lucrurile care sar in ochi prin mitocanie si imundaneitate (OTV-ul nu e singurul care exceleaza aici, practic nu este post de TV care sa nu aiba tronsoane OTV-izate caci dau bine la poporul de rahat care inghite asa ceva), aplica amenzi pentru aspecte minore sau care pot fi usor trecute cu vederea . De ce nu sanctioneaza CNA rahaturile care apar zilnic la TV ? Pentru ca aduc bani, o gramada de bani . De ce sanctioneaza lucruri nesemnificative ? Ca sa-si justifice activitatea si banii incasati . Solutia ? Un mediu audio-vizual neorientat cu tot dinadinsul spre profit si spre mahalaua tot mai prezenta, ci spre consumatorul care vrea sa se cultive si sa se amuze in mod omenesc uitandu-se la TV . Sincer – mai bune erau variete-urile de pe vremea lui Ceasca decat tiganeala asta . Si putin off -topic : emisiunea de aseara a fost beton, dupa mai multe emisiuni palide si triste, in sfarsit una tare si amuzanta – keep going – you and the little babes !

  • Simona
    Posted at 19:57h, 27 noiembrie

    ” E ca si in teorie, libertatea unuia se opreste cind incepe libertatea altuia.

    buna definitia…cine e cel care stablileste unde se termina libertatea ta si incepe libertatea celuilalt? fiecare are viziunea proprie asupra libertatii personale, singura instanta egala si acceptata de democratie e justitia! cna nu este si nici nu trebuie sa fie o instanta ci doar un arbitru!”

    Nu e definitia mea. In general esti liber sa faci orice atit timp cit nu aduci vreun prejudiciu altuia. Care prejudiciu poate fi furt, crima, calomnie.

    Era filmul ala cu Flyn despre amendamentul de libera opinie din SUA (13), in care el a cistigat la tribunal sa faca misto de diversi in revista lui porno. Dupa mine ala e maximum de libertate de opinie pe care poti sa o ai.

    Daca apari la tembelizor si injuri pe diversi pentru ca nu iti place tie fata lor, nu ar trebui sa apari. Poti sa o faci in revistele calomnioase foarte gustate, pe internet, dar la televizor nu faci decit sa alimentezi injuraturile la adresa necunoscutilor de pe strada care te deranjeaza ca esti cu masina in fata lor.

    pai te bati cu armele tale: nu mediul in care te exprimi conteaza ci libertatea de expresie: poti sa spui la tv ca nu-ti place de unul sau de altul, poti sa argumentezi etc! nu conteaza daca o faci in reviste, la radio s au la tv! e simplu! trebuie protejate anumite categorii(minorii etc) dar libertatea de exprimare duce america inainte! si vezi, pentru ei aceasta libertate(castigata in justitie) e mai importanta decat morala, traditia etc! daca nu intelegi asta nu intelegi baza democratiei!

    Cit despre Badea, cred ca multi il plac tocmai pentru ca e asa frustrat si crede ca toti il baga in seama si il injura, asa ca ii injura si el pe ei, preventiv. El e mai bombat asa ca le-o ia inainte. Rezultatul: scandal la tembelizor si in presa, mult gustat in Romania. Dupa parerea mea e asa gustat (si la OTV si peste tot) pentru ca pentru multi e o justificare sa fie ei insisi mirlani si sa se poarte urit peste tot. O justificare pentru lipsa de civilizatie.

    nu e chiar asa…orice tara isi are otv-ul ei, orice tara isi are mondenitatila si tabloidele ei….nu le poti interzice, pentru ca le sporesti popularitatea….dar le poti combate, din aceasta inclestare ies lucruri bune!

    Degeaba zici ca justitia. Ia uite ce face justitia cu doamna care l-a atacat pe Mazare intr-un ziar.

    justitia paote sa ia decizii bune sau proaste d’aia nu exista o singura instanta…

  • mariusica
    Posted at 20:32h, 27 noiembrie

    PAI DE MAI SERBANICA DACA PATRONUL VOSTRU NEAMT NU E BAGAT IN CACATUL POLITICII ROMANESTI.DA NICI SA NU INTRI CA PREA PUTE

  • Black Sound
    Posted at 20:34h, 27 noiembrie

    Pana la urma discutia asta e mai adanca de cat ar parea la suprafata. Se vorbeste multe despre libertate, si in cazul de fata se vorbeste despre liberatate de expresie.

    Haide sa o iau punctual, pentru asta era ideea pe care o sugerai mai devreme. In nici un caz nu iti recomand sub nici o forma sa te adresezi justitie romane. Cu siguranta mai am multe de invatat si multe de facut pana sa ajung la nivelul acela de experienta care sa imi permita sa dau sfaturi, dar sa nu te adresezi justitie romane. Nu are sens, de cat daca chiar nu ai ce face si te plictisesti si vrei sa te enervezi. Nimic din ce am vazut pana acum (lucrez in domeniu, ca sa folosesc limbajul de lemn juridic) nu a fost Justitie, etica si veritcalitatea, alea sunt pentru poza nu pentru ce se intampla intr-o sala de judecata. Daca ai ghinionul sa intri acolo sa te astepti la absolut orice si sa nu te uimeasca nimic, pentru ca daca undeva totul e posibil, acolo e. Sistemul asta e atat de haotic si de intors pe dos (nu mai vorbesc de lucrurile mai putin licite prezente in sistem) incat daca poti faci tot posibilul sa nu ajungi nicicand in fata unui judecator. Asa ca recomandare ta, sa il dau in judecata cade, mi-e suficient ca mi se face greata zilnic in cazuri care nu sunt ale mele, ca sa mai suport si sa ma justific in fata …. dar asta e o cu totul alta discutie, extrem de interesanta, pe care poate o sa o avem alta data. Concluzia e ca in nici un caz nu as apela la justitia din Romania.

    CNA-ul nu ar trebui sa faca multe, si in primul rand nu ar trebui sa intervina decat in cazuri grave. Cazul lui Badea nu e grav, e doar enervant, lucru care se rezolva relativ repede (solutia propusa tot de mine – inchizi televizorul). Da, de acord cu tine CNA-ul a luat o decizie care e din punctul meu de vedere hilara. Badea e ca un catel de ala mic si care latra tot timpul si face o galagie, dar e genul ala de galagie care o auzi undeva in fundal si simti ca te stanjeneste undeva in fundal, insa nu o bagi in seama (poate doar in momentul cand iti da dureri de cap), Adica, hai sa aratam cat suntem noi de puternici. Nu cred ca am vazut pana acum decizii ale CNA-ului care sa spun: “uite ma asta e o decizie justificata”. Daca o fi fost vreo-una eu nu stiu de ea.

    Da, de acord, libertatea de exprimare, in orice forma, e oricand preferabila unui sistem restrictiv, oamenii au tendinta de a se impotrivi regulilor. Eu nu stiu cum “a fost”, eu nu stiu de cat asa, sa am puterea sa ma sui pe o lada de mere in piata si sa strig tot ce imi trece prin cap. Sa am puterea sa spun “eu vreau asta”, “eu asta gandesc”, “eu asta simt”. Nu stiu cum e altfel, eu stiu numai asa. Si nu as accepta nicicand altceva. Insa eu vorbeam punctual despre un personaj care declara sus si tare ca el detine adevarul absolut si nu exista de cat posibilitatea sa accepti si atat. De aici si reactia mea. Pentru ca la el nu exista libertate de expresie decat pentru el. Nu am nimic impotriva, sa injure pana il ustura gatul, cine nu ii da voie. Dar daca ma tuna si pe mine sa injur, vreau acelasi tratament, aceleasi drepturi.

    Cat despre institutiile puse sa reglementeze libertatea … cred ca aici o sa fii de acord cu mine. Institutiile astea sunt un paradox, libertatea nu se reglementeaza, ea exista si atat. In momentul in care apar reguli, nu mai e libertatea, e compromis.

    Problema cu CNA-ul e ca desi, asa cum spuneai si tu ar trebui sa fie doar un mediator, are puterea de decizie la fel cu o instanta, si nu e normal, nu intr-un stat de drept. Dar hai sa vedem cam cate institutii sunt exact asa in Romania, cu putere de decizie, cu decizii care au valoare juridica. Nu e normal (pe undeva nici nu e Constitutional, dar nu s-a gandit nimeni, sau daca s-a gandit nu a facut nimic).

    Asa ca dupa cum vezi, sunt total de acord cu tine in ceea ce priveste CNA-ul, numai ca ma enerveaza cumplit astia care se dau destepti doar pentru simplu motiv ca apar la televizor.

    Si ca sa ii raspund si lui redhono – sper sa nu ajungem pana la filme dublate. Nu stiu de ce, dar prefer sa aud si injuratura aia, chiar si intr-o alta limba de cat sa imi taie ei la dublaj ce nu le convine si sa imi vanda o varianta in romana care poate sau nu sa aiba legatura cu originalul. Dublajul e o metoda foarte facila de cenzura.

  • Claudiu
    Posted at 21:04h, 27 noiembrie

    Si pe Capatos il urasti asa de mult?

  • BATRINU60
    Posted at 21:21h, 27 noiembrie

    daca d-na avocat Turcu e scoasa nevinovata cu toate ca si din satelit se vede ca e beata ce mai aveti cu CNA

  • linus
    Posted at 21:39h, 27 noiembrie

    jos cenzura 1 la picior si 2 asa zici bine !

  • adormitu
    Posted at 22:25h, 27 noiembrie

    bine ca posturile gen Taraf, precum si emisiunile de stors bani de pe telespectatori nu sunt luate in vizor de CNA…

  • adytza
    Posted at 06:28h, 28 noiembrie

    niste drogati jegosi ! poti sa ii compari cu aia din politie ! niste murdari , a da nu-i nimica am uitat la noi se poarta prostia si imbecilitatea si nesimtirea pe fata ! mi-e si scarba cand aud de aia ! si cel mai mult m-a deranjat ca au interzis videoclipu de la academia catavencu.. parca asa se numea nu? da emisiunile lu infectu ala de la otv.. ? ? ? ? pe infecta aia de magda ciumac si pe sexy braileanca si pe drogata aia de marijuana?? in cazu lor nu se poate face nimica? de asta avem noi nevoie? de actrite porno , de femei care vin drogate la emisiuni in direct? si de pitzipoance dansand p mese la emisiuni in direct? asta avem noi nevoie sa vedem la televizor? nu dau nici 2 lei pe aia de la cna.. i-as scuipa in fata dak i-as vedea ! oameni jegosi.. fara caracter cu un singur scop in viata ! sa fure si sa ia tot ce e de valoare in jurul lor inclisiv imaginea de bine de la televizor ! ( ma refer la spotul de care am mentionat mai sus ) Sper sa imi citeasca cineva de la CNA mesaju asta si sa ma amendeze :)) kkti dreaq ! scuza-ma k am vb asa urat ! te salut

  • bagatare si punct ro
    Posted at 10:41h, 28 noiembrie

    huidule, la faza asta te apreciez, sincer.

  • alexandru petria
    Posted at 11:57h, 28 noiembrie

    Deşi am fost amestecat în povestea asta fără voia mea, sunt de acord cu tine Huidu.

  • eu
    Posted at 14:09h, 28 noiembrie

    …nimic nu ma atinge,sunt plin de curaj,am replica,sunt spontan,femeile ma adora….și apoi ma trezesc ! sunt vulnerabil,sunt las, sunt tăcut precum un peste, femeile ma ignora…dar prietenul meu Johnnie Walker e mereu lângă mine, ma ajuta sa uit,ma consolează și probabil va principala cauza a mortii mele….
    edit by serban:
    johnnie walk
    er cel albastru e chiar bun… in rest facem o convorbire si despre bautura ma tarziu!

  • mihay
    Posted at 16:07h, 28 noiembrie

    c n a consiliul nulitatilor apupincuriste au facut baietii de la catavencu un material reprezentativ dar pupincuristi lau ars de deranja teatru masca da pe altiii nui ia nimeni la intrebari cind aduc in emisiune deseuri umane de suntem romini si prosti

  • nikoolas
    Posted at 16:18h, 28 noiembrie

    Serbane, de ce nu faceti voi televiziunile astea „libere” lobby pentru un CNA nepolitizat? Cumva pentru ca deciziile pe criterii politice ale CNA va avantajeaza atunci cand servesc interesele actionarilor vostri? Ma uit in urma la scandalurile care au existat de-a lungul timpului in legatura cu deciziile CNA-ului si observ ca aceasta institutie apare pe buzele televiziunilor numai din cand in cand si nu la TOATE in acelasi timp. Deci care-i treaba? Injuram deciziile CNA-ului numai atunci cand ne spun actionarii?
    Multi oameni cu influenta asupra opiniei telespectatorilor nu sunt de acord cu difuzarea stirilor despre talharii si violuri si cu toate aceastea nu cred ca exista un post de televiziune care sa nu le difuzeze.
    Astept o campanie a unor astfel de oameni (stiu ca si tu te numeri printre ei)impotriva „stirilor de la ora 5”, campanie pe care o voi sustine prin orice mijloace.

    P.S. In cazul amendarii antenelor pentru emisiunea lui Badea sunt de acord ca decizia nu este corecta, intrucat nu este de competenta CNA-ului sa apere imaginea publica a unor indivizi.

  • cristi
    Posted at 20:36h, 28 noiembrie

    Te mananca badea cu tot cu fulgi. Essti mult sub el. Te-ai ingrasat ca un p… si nu mai ai haz.

    vaai ce suparat sunt….

  • Cristian
    Posted at 17:29h, 29 noiembrie

    Ce mi se pare trist este ca desi toata lumea a inceput sa vada lucrurile care se intampla si desi exista voci care sa prezinte situataia asa cum este de fapt, nimeni nu poate face nimic sau mai degraba nimeni nu vrea sa faca nimic. Zici ca mergem toti printr-un tunel intr-o directie indicata de unul care nu vede si nu aude.

  • diana
    Posted at 18:20h, 29 noiembrie

    nu are legatura cu comentariul dar..
    Huidule,acest mesaj l-am trimis Ministerului Educatiei, cel mai probabil nu-l va citi nimeni de acolo, dar sper ca o vei face tu
    Sunt eleva in clasa a XII-a, la un liceu teoretic din Cluj-Napoca. Am aflat cu stupoare ca variantele nu se mai publica anul acesta pe internet, nici măcar cele de la probele orale. Observ, din nefericire, ca ministerul nu are o politica coerenta, continuând sa distrugă generaţii si sa isi bata joc de elevii din anii terminali. Nu ştiu daca publicarea subiectelor este o măsura buna sau nu, dar cu siguranţa modificările repetate si inutile pe care Ministerul Educaţiei le ia sunt nocive pentru sistemul de invatamant.
    La începutul anului citesc un comunicat pe site-ul dumneavoastră referitor la bacalaureatul din 2009, care arata ca in noiembrie se vor publica modelele de subiect, iar in martie variantele. La 2 luni acest lucru este modificat. Nu este problema noastră ca a fost schimbat ministrul. Nu este problema miilor de elevi si a profesorilor. Sper ca sunt specialişti in minister care sunt capabili sa dezvolte un plan de educaţie pe zeci de ani, nu doar pe saptamani. Din nefericire vad ca se continua cu incertitudini si schimbări.
    Ati distrus sistemul de invatamant si demonstraţi ca nu va interesează. Este vorba de viitorul nostru, de slujbele noastre ; e un examen special, nu un test oarecare si , din cate observ, dumneavoastră nu faceti diferenţa. PACAT !
    Si va mai întrebaţi de ce plecam din tara. Sa stiti ca si DIN CAUZA VOASTRA. POLITICA NU ARE CE CAUTA IN INVATAMENT. Sper ca veti revenii asupra decizie. Precum ştiţi au început sa fie semnate petiţii împotriva deciziei ministerului. Măcar o data dovediţi ca va pasa de elevi, de noi, pentru ca pana acum ne-aţi neglijat.

  • xblade_cat_tm
    Posted at 22:47h, 29 noiembrie

    Eu consider ca cenzura este felul guvernului ales de a ne spune in fata ca suntem prea prosti ca sa stim ce vrem…cenzura si felul in care se comporta dupa ce-i alegem dar asta e alt subiect.

    CNA ar putea sa capete sens, daca s-ar ocupa de chestiile cu adevarat aiurea, concurenta neloiala, publicitate aiurea, si alte chestii care pot pune „”in pericol”” telespectatorul/ascultatorul.

    cenzura trebuie facuta de fiecare individ in parte, si societatea trebuie reformata incat asta sa devina posibil daca nu e deja asa.

    in momentul in care cineva intervine pt a scoate ceva din TV/FM… nu incalca doar libertatea de exprimare a emisorului ci si liberul arbitru al receptorului. Eu pot sa aleg sa vad ce vreau cand vreau. Daca aleg niste oameni pt mine… atunci ce mama dracu’ de rol mai joc eu in toata afacerea? (rolul de Abonat la TVR nu se pune)

    fiind vorba de eterna si fascinanta Romanie e putin probabil sa se schimbe ceva oricat ne batem noi gura, dar totusi, trebuie incercat!

    singura metoda de a incerca care pare viabila e ca noi cei multi sa ne delegam opiniile in oameni ca Serban.
    GO get ‘em !

  • Florentina
    Posted at 10:22h, 30 noiembrie

    C.N.A-ul e un mare bullsit .O institutie corupta si influentata politic .

  • Denis
    Posted at 19:41h, 30 noiembrie

    Serbane ar trebui sa le dai la radio intr-o zis Parazitii-Jos cenzura:))si dupa sa mergem cu furcile si tortzele peste ei dk vin cu amenzile k nu le lipim amenzile in frunte:)) nare rost atunci:))

  • maya
    Posted at 20:42h, 30 noiembrie

    @Rosu Daniela: bravo..bine punctat:))

  • Pingback:top postari pre si post electorale | McGogoo’s Hell - Blogu' lu' McGogoo
    Posted at 19:14h, 01 decembrie

    […] Serban Huidu arata ca Nu Este un ranchiunos  si ii  ia apararea dusmanului sau Mircea Badea. Nici unul din ei nu a votat. +1 de la mine […]

  • s3rgioo
    Posted at 19:45h, 01 decembrie

    Serbane,ai fost la vot duminica?Spune-mi ca nu!O zi buna.

  • 1 decembrie 1918
    Posted at 20:18h, 01 decembrie

    despre democrati
    Extrase din raspunsul Maresalului Ion Antonescu dat lui c i c Bratianu la scrisorile anterioare ale liderului p.n.l.
    ¨…pentru a va usura munca,va reamintesc,domnule Bratianu,ca impreuna cu dl Maniu,v-ati acuzat public zilnic in presa, in intruniri in parlament,de ïncapacitate¨,¨talharii¨,¨falsificari¨¨,si ¨furturi de urne in alegeri¨,demonstratii ridicole, cu plata ¨si pe socoteala statului ¨,in Bucuresti pentru obtinerea puuterii¨demisii in alb¨,¨batalii si omoruri¨¨,¨calcarea legilor si a constitutiei¨,¨luari de comisioane¨,¨traficarile de influenta¨,practicate de partizanii,deputatii,ministrii,si presedintii corpurilor dv.legiuitoare,¨scandalurile cu contigentarile¨,¨cu graul britanic¨.modul cum ati facut reforma agrarasi cumäti profitat de ea¨,risipa avutului public,¨concesionarile oneroase ale bunurilor statului¨,¨demagogie¨,incorectitudine civica,provocata de faptul ca,atunci cand erati in opozitiedirijati ocult statul in profitul intereselor dv.si ale jidanilor din ale caror consilii de administratie-mari si mici-faceti parte,iar din fotoliile ministerelor,incurajati si favorizati,acopereati si musamalizati afacerile lor si ale dv., in detrimoniul statului….
    ¨….E drept , insa ,d-le Bratianu ,ca nu am ca dv.democratii¨mainiile libere¨sa manuiesc fondurile secrete cum le-ati manuit;sa mint poporul cum a fost mintit;sa imparta averile statului,cum le-ati impartit dv.si sa-mi iau partea leului din ele;sa ma amestec in justitie cum se amesteca regimurile dv.;sa manuiesc,sa organizez si sa atat studentii,functionarii,si armata dupa interesele mele politice;sa dau prietenilor,familiei si partizanilor credite pe termen lung si cu dobanzi de favoare,de la banca nationala sau de la alte institutii de credit si bancare,pentru a cumpara mosii,actiuni,fabrici etc.;sa confund pungfa mea cu a statului si sa pun interesele mele mai presus decat interesele statului;sa nu platesc sau sa tolerez sa nu se plateasca fiscul,de catre potentatii banului,ai profesiunilor libere si ai politici;sa acopar pe talhari cand ii prind,orcine ar fi si orcie situatie ar avea;sa fac legi protectioniste pentru fabricile mele ,sa dispun de aparatul de stat dupa interesele electorale sau sa afirm ca ¨legea sint eu¨,¨poporul sa ramana cu constitutia si eu cu puterea¨sau äsa vreau ,asa fac¨
    Iata .d-le Bratianu ,dupa ce suspina democratiile si iata de ce ,desi sunt ,dupa dv. si dupa crainicul care l-am pomenit mai sus ¨tiran¨si ¨dictator¨nu mai am mainile libere.Nu le am ,d-le Bratianu ,fiindca respect acest popor cum va respect si pe dv.,si nu pot sa-mi bat jocin nici un fel de el………..
    Maresal Antonescu 29 octombrie 1942
    ¨Antinescu, nimeni altul nu poate sti mai bine decat regele tau marile servicii pe care le-ai adus tarii in acest razboi.ai fost nedreptatit pana acuma nerecuoscandu-ti-se aceste merite in mod public.Pentru a repara aceasta nedreptate uite!iti confer ordinul Mihai Viteazu cl. a-3-a, dandu-ti chiar decoratia mea!¨Regele Ferdinand 1919
    1 decembrie 2008 sa nu uitam de Lt.Col.Ion Antonescu dlegat al Marelui Cartier General

  • 1 decembrie 1918
    Posted at 20:20h, 01 decembrie
  • lucian
    Posted at 22:45h, 01 decembrie

    felicitari pentru ce ai scris mai sus.ai dat dovada de mult fayr play .

  • sorin
    Posted at 05:35h, 02 decembrie

    Eu consider CNA-ul in momentul de fata….ca fiind Ceausescu de alta data, doar ca este usor mai permisiv

  • Simona
    Posted at 16:09h, 02 decembrie

    „pai te bati cu armele tale: nu mediul in care te exprimi conteaza ci libertatea de expresie: poti sa spui la tv ca nu-ti place de unul sau de altul, poti sa argumentezi etc! nu conteaza daca o faci in reviste, la radio s au la tv! e simplu! trebuie protejate anumite categorii(minorii etc) dar libertatea de exprimare duce america inainte! si vezi, pentru ei aceasta libertate(castigata in justitie) e mai importanta decat morala, traditia etc! daca nu intelegi asta nu intelegi baza democratiei!”

    America nu e cel mai bun exemplu de libertate de opinie la televizor sau in presa scrisa. Vezi ce scrie Chomsky despre manipulare, ei acolo au o teorie completa a manipularii si o aplica. (Spre surpriza mea a aparut si o carte tradusa http://www.librariabucuresti.com/Carti-Interventii-4050.htm).

    Ideea de libertate de expresie in orice mediu, oricum si oriunde, suna foarte bine, dar nu cred ca se aplica pe nicaieri. Poate pentru ca nimeni nu isi permite ca manipularea sa mearga in sensul gresit 🙂

    america este cel mai bun exemplu de dezbatere nationala….de libertate de expresie crede-ma!

  • DJ PaulBert
    Posted at 22:12h, 02 decembrie

    Comunistii Nomazi Autohtoni…distrug tara definitiv…mai ales audiovizualul,care ar trebui lasat mai usor…

  • adrian
    Posted at 00:27h, 03 decembrie

    Serbane fi atent cum te face dobitocul de Valium Tudor in ziarul lui nationalist-comunist http://www.ziarultricolorul.ro/articole.php?aid=18375 Serios,fa ceva si fa-l sa-si ceara scuze fata de tine!

  • catalin
    Posted at 01:08h, 03 decembrie

    Şerbanee ….CNA reprezintă interesele societăţii civile (care este:D)…cei care conduc aceasta instituţie sunt doar simpli pioni(o ştim de la naşterea acesteia)…
    Atacurile tale la adresa unor politicieni sunt tot ordinele venite din partea unor indivizi simpatici…sunt vizibile …imparţialitate pe dreaq ….te admir …insă …jocurile de culise nu te prind 😀
    Te salut

  • Autogreen
    Posted at 17:47h, 03 decembrie

    daca credeti ca acum vedeti mizerii pe TV, imaginativa cum ar fi emisiunile TV fara CNA.
    Hai sa face un program zilnic:
    Ora 7: Crime si violuri
    Ora 10: teleshoping
    Ora 12: sex in direct cu laura, suna la 8989
    Ora 18: filme porno cu vedete
    Ora 19: stiri (industria pentru adulti cu imagini elecvente), crime in direct, sinuciderea lui x, transmisie directa.
    ora 20: Big brother: sex in direct
    ora 22: reclame la greu

  • Rodik
    Posted at 19:42h, 03 decembrie

    Trebuie sa recunoastem ca noi romanii avem o problema si din cauza asta toti nemernicii ajung in pozitii din care ne pot controle noua, oamenilor de rand miscarile.Cei mai multi dintre noi suntem prea inculti, prea lipsiti de informatii, de educatie si prea batuti in cap pentru a avea curajul sa ii tragem la raspundere pe cei care isi bat joc de noi la propriu. De ce se incearca o cenzura in masa a lucrurilor cu adevarat importante si ne sunt prezentate toate tampeniile prin mass-media? Simplu, oamenii prosti sunt foarte usor de manipulat. E bine sa stii ca noi apreciem ce faci in incercarea ta de a mai descuia niste minti. Serban Huidu rulz!!

  • Dracool
    Posted at 22:24h, 03 decembrie

    Serbane,uite aici un interviu tare de tot cu Adi Despot:
    http://www.youtube.com/watch?v=2ya2M6gLRDI

  • xblade_tm_cat
    Posted at 00:36h, 04 decembrie

    ce aveam de zis despre cenzura am zis deja, dar voiam sa zic ceva despre cronica…

    am vazut ultimul episod de pe net (din 26 mi se pare) si am fost incantat sa constat ca nu s-a schimbat nimic (dupa emisiune cu alegerile din state care a fost un pic aiurea…parerea mea)…deci mai exista inca un program decent in romania 🙂

    Felicitari!!!

    ah… „surpriza”…pur si simplu genial 😉

    big thumbs up!

  • marian2dor
    Posted at 21:44h, 10 decembrie

    Bai Serbanica, nu te mai lega de domnul badea.
    Tu stiiii, cate funduri pupa domnul badea pe zi?(spagaturi… nu mai spun)
    Tu stiiiii, in ce conditii grele de munca lucreaza, „dnul” badea?
    Tu stiiii… ca minerii, lucreaza in conditii grele de munca si sunt incadrati la grupa intai de munca.
    Tu stiiii ca badea lucreaza in grupa intai de munca,la mina lu felix motanul? ( e o mina de nisip,deoarece orice mata parlamentara are si o cutie de nisip)
    Tu stiiiii ca dnul badea e sef de schimb si fruntas in munca? (adica lucreaza in front)

    Parerea mea e ca e bine sa-ti ceri scuze si sa-i dedici melodia aia cu la multi ani de ziua ta…interpretata de PARAZITII (cu litere mari).

  • marian2dor
    Posted at 22:25h, 10 decembrie

    Sunt de acord ca CNA-ul este o institutie importanta.
    Dar….. la Romanica, CNA-ul e ca o fata batrana, nemaritata, care nu suporta cuvantul SEX.

  • AlexBnc
    Posted at 05:07h, 18 decembrie

    Eu personal vad toate instituţiile acestea ca simple firme. Adică ce face CNA-ul? Are grija ca ai noştri copilaşi sa nu audă cuvinte urate la televizor? Daca vor sa facă acesta sa iese pe strada sa audă ţâncii de 5 ani cum la fiecare propoziţie adaugă un „…baga-mi-as p…” sau „…ce p… mea ba”. Pai ei ştiu mai multe decăt părinţii lor. CNA-ul e o firma la nivel naţional care ia bani pe orice cuvânt care suna urat la TV, si ce da in schimb?. Orice ban se da pe ceva. Te mai miri ca de ce creste inflaţia. E un simbol al ipocriziei pentru ca nu are nimic de-a face cu protejarea minorilor (ca cică pe ei ii protejează in principal), care tot ce ştiu învaţă prima data de la tata si mama. Apoi alta chestie e ca in cultura noastră exista cuvinte considerate vulgare care in alte tari sunt foarte normale(ex. in Spania cuvântul „culo”, adică „cur” îl poţi auzi oricând oriunde si e ceva normal). Câteodată mă gândesc daca nu cumva propriul CNA a inventat toate expresiile obscene ce le avem in limbaj, ca apoi sa le taxeze. Despre conţinutul video de la TV nu mai vorbesc. Numai după 1 noaptea se pot vedea părţile intime si alte porcarii. Pai cunosc taţi care se uita la XXX împreuna cu fiii lor de 7 ani(care citez, „ştiu cum arata pasarica”, si nu mai continui). Ar trebui sa se inventeze alte organe care sa educe populaţia, nu sa stea cu ochii pe ecran aşteptând cuvântul care aduce banul.

  • Symona
    Posted at 13:06h, 28 decembrie

    Cna, cna… Dupa cum zice Cheloo „O asociate non-profit de enervare si exterminare a talenelor reale” Acum serios vorbin, fac atat haz.. „vai, nu cumva sa auda minorii injuraturile de la tv si sa le afecteze dezvoltarea” Lasati-ne frate! Copii invata lucrurile astea inainte sa intre in contact cu „raul” facut de televiziune sau de muzica hip-hop (ca tot au ei ceva si cu asta. pana la urma am ajuns ca muzica rap romaneasca sa nu mai fie difuzata). Minorii aia daca sunt trimisi de parinti pana la colt sa cumpere 2 paini si un pachet de tigari,au posibilitatea sa auda de zece ori mai multe cuvinte necenzurate. Inteleg ca cna-u’ are niste reguli. Reguli de bun simt, de tot felu… da nu cand cenzurezi si dai amenzi usturatoare in stanga si in dreapta pt ca nu-ti convine ceva. Tinand cont de posibilitatea de informatii pe care le au copiii in ziua de azi e absurd sa afirmi ca de la televizor invata copiii sa injure. da’ n-ai cu cine mey, n-ai cu cine :)) Le sugerez „domnilor” de la Cna (ca era sa zic ceva urat) sa asculte piesa Parazitii – Articolul 39 si Exprimare libera. Tot ce spun baietii aia, acolo e adevart

  • cris
    Posted at 19:36h, 29 decembrie

    Buna, Serban !
    Uite, am primit ieri pe messenger o petite legata de oprirea emisiunilor dobitoace/promovarea inculturii.
    Intentia mea nu e sa fac spam si nu as vrea sa crezi asta, dar tare mult as dori sa promovezi cumva petitia asta, poate asa, vom reusi, noi cei mici, sa miscam ceva. http://www.petitieonline.ro/petitie-p00452042.html

    Sau daca nu crezi in petite, poate crezi in alte metode prin care am putea sa oprim denigrarea televiziunii, pentru ca sunt sigura de un lucru: pentru multi, televiziunea nu mai este de mult o institutie serioasa. Vina o au cei ca Morar, Capatos, Diaconescu etc…

  • Radu
    Posted at 18:17h, 22 ianuarie

    nu cunosc, mi se pare ca libertate de exprimare aveti, fie primita…cel putin pt asta sa fie admirata romania, la pamant dar cu gura mare de acolo dedesubt. Cat despre CNA, functioneaza ca un cifru, nimeriti combinatia exacta si va sar in cap, calcati pe cine nu trebuie cand nu trebuie si va sar in cap…fucked up institutie…au autoritate cata am eu asupra lui Obama

  • Stefanescu Vlad
    Posted at 17:17h, 04 februarie

    Pai cum ar fii sa cenzureze CNA-ul si pe net? Ha ha ha…. Domnule Huidu, ma faceti sa rad. La cati baieti ‘destepti’ avem in tara asta, sigur se vor gasi unu, doi sa aranjeze cna-ul…

    Cel putin eu asa as face. Mi-as face un site injurios la adresa lor, un site pe care sa nu-l poata inchide 🙂 :))) Deabia astept sa ia CNA-ul internetul :))

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.