Caritate si nu numai - Serban Huidu
1065
post-template-default,single,single-post,postid-1065,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Caritate si nu numai

N-am prea facut publice actele mele de caritate, pentru ca nu-mi place sa fac parada de sentimente! In mainile unor priceputi , caritatea este cel mai bun agent de marketing: ea repara perceptii si e folosita de vedete si personalitati atunci cand li s-a erodat imaginea! Sunt numeroase cazuri: de la Camilla Parker Bowles pana la Andreea Marin care ajuta copii africani ( intre doua pictoriale facute in Chad), de la Madonna si pana la Raduleasca, caritatea a devenit, usor-usor, la fel de marcantila si ipocrita ca si societatea in care traim!

De la „balurile de caritate” pline de fitosi si pana la afacerile cu retele de cersetori(vezi filmul Filantropica), aproape totul e legat de cerere si oferta: „bine, bine dau ceva da’ ce primesc in schimb? imagine mai buna, ma primeste Doamne Doamne in rai sau pur si simplu ma dau mare c-am facut-o si p’asta?

In lumea asta nebuna nebuna mai exista si exceptii, idealisti, visatori, altruisti, medici fara frontiere, voluntari etc. Da’ ei nu se pun, ca de ei nu vorbeste nimeni,  ei sunt fata nevazuta a caritatii mondiale! Cica una e cand jiji numara euroii, cu care arogant se da caritabil si alta e sa faci malarie in Darfour, incercand sa ajuti copiii care seamana cu niste umbre!

Noi nu ne putem compara nici cu unii nici cu altii, dar suntem fericiti cand putem convinge corporatii multinationale sau simpli carcotasi, sa ajute un proiect caritabil! Anul trecut, tot cu ajutorul vostru, am facut rost de doua dubite pentru transport de scolari pe care le-am dat satelor cu cele mai mari distante parcurse de copii in drumul lor spre scoala! Va multumim!

Anul acesta incercam acelasi lucru: si in aceasta seara, la cronicuta va aratam copii din Negomir, un sat din Gorj unde micutii, curatei si ingrijiti, se duc la scoala inghesuiti ca intr-o cutie de sardele:

Aceasta este judetul Gorj, Romania, Uniunea europena si totul se intampla in 2008! Ajutati-ne sa-i ajutam: trimiteti sms la 1229(1,19 euro cu tva) si banii stransi, vor aduce micutilor doritori de carte, conditii decente de transpot scolar! Premiul pus la bataie, un Fiat Punto, poate are mai putina importanta dar, anul trecut ne-am bucurat ca el a ajuns la o profesoara din Constanta! multumim deasemenea Fundatiei Vodafone, care a dublat banii stransi de carcotasi, speram ca anul asta vor face la fel!

Revenind putin la reportaj, ce e cel mai ciudat e ca am vazut stirea asta prima data la Protv! Colosul asta media  face caritate doar cand intersele ratingului o cer (vezi „Dansez pentru tine”) dar nu a facut niciodata  nimic pentru a ajuta cumva personaje precum copiii de la Negomir, ce le furnizeaza lor stiri triste in fiecare seara!

Si cum cinismul nu a fost inventat de noi, acelasi Protv, cu angajatii plimbandu-se mandri in jipanele cu preturi mai mari decat bugetul unei case de copii pe un an,  a obtinut un premiu, emmy parca, cu o campanie aproape telenovelistica:”tu stii ce mai face copilul tau?” Campania in sine a fost foarte emotionanta, dar nu s-a finalizat niciodata cu un ajutor concret din partea trustului pentru copiii respectivi! trist, cinic si adevarat!

83 Comments
  • Oli
    Posted at 17:45h, 05 noiembrie

    Face ProTV-ul caritate prin emisiunea aia penibila la care se uita tot romanul? Eu zic ca de fapt isi bate joc acordand premii de cateva mii de euro (habar n-am sa zic exact cat) cand incasarile sunt cred de ordinul milioanelor de euro. Extrapoland nu pricep nici in ruptul capului cat de indobitocit e acest popor de reuseste sa faca audienta doar emisiunilor ce prezinta durere, moarte, bocete, copii morti sau chinuiti si alte orori ce n-ar trebui scoase asa des in evidenta. Oare romanul de fapt se bucura cand vede durerea altuia? Asa de rau am ajuns?

  • Liana M.
    Posted at 17:51h, 05 noiembrie

    Pentru campania voastra nu se pot dona pur si simplu ceva bani intr-un cont?
    Eu locuiesc in strainatate si mi se pare un proiect care merita sustinere, dar pana sa dau 100 de sms-uri..mi se pare mai comod sa fac un virament bancar.
    Am incredere in voi si de aceea mi-as dori sa va folositi de notorietatea construita in timp pentru a ajutora alte cazuri de acest gen.
    (Cu riscul de a parea patetica, eu o apreciez pe Andreea Marin si ma bucur ca isi pune numele la bataie pentru cauze umanitare,… s-a dus totusi in Africa si nu la Monte Carlo. Sa fim seriosi.)
    Mult succes cu cronicutza si cu strangerea banilor.

    edit by serban:
    o sa facem si o fundatie in viitor si atunci ne-ar fi mai usor sa strangem si sa alocam fonduri…am avea un cadru legal! in ceea ce-o priveste pe Andreea ea a fost in africa unde a facut pictoriale cu copilasii aia vai de ei! pictoriale de moda, au aparut in nush ce revista glossy!
    si dupa aia s-a dus la montecarlo in vacanta, cheltuind probabil cam cat pentru o tabara de refugiati! hai ca nu-s de acord cu tine!

  • Anna
    Posted at 17:52h, 05 noiembrie

    Mult succes in aceasta campanie si asteptam sa vina si altii cu oferte reale de ajutor nu numai pentru a face bine la imagine. Au ajuns campaniile astea de ajutorare ceva mai de pret decat mastile cosmetice pentru toate fetele mai mult sau mai putin curate ale vedetelor din Romania. (nu m-ar deranja sa castig masina! 😀 )

  • Rodi
    Posted at 18:07h, 05 noiembrie

    sincer, acelasi lucru l-as spune si despre Fiat…de ce nu da aceasta masina fara sms-uri. Cat crezi ca i-ar costa o masina pentru acei copii, fata de cati bani castiga ei. Pana la urma peste tot este un interes. Oricum felicitari pentru ceea ce faci, in special daca o faci dezinteresat.
    edit by serban
    nu fiat face asta ci noi! e cel mai usor mod de a strange bani si a face si ceva util! ei dau si microbuzele si crede-ma ca au dat mai mult decat au primit cel putin de data asta!

  • KAt
    Posted at 18:17h, 05 noiembrie

    Specifica te rog daca numarul e valabil in toate retelele mobile (vodafone, orange, cosmote, zapp)
    Multumesc.

  • cipi
    Posted at 18:46h, 05 noiembrie

    salu uite apropo de jiji el face multe acte de caritate se lauda cu ele si pretinde ca este credincios si nu vreau sa contest lucrul acesta darrrrrr am fost o data la biserica si am ascultat o predica super in legatura cu aceste acte de caritate in care ni se preciza ca cel care face aceste fapte bune dar care deja s-a laudat in stanga si in dreapta cu ele din partea lui Dunezeu nu mai are ce rasplata sufleteasca sa primeasca pt ca el deja si-a primit rasplata pe pamant prin laudele care ii s-au adus .hai noroc si sanatate

  • Elena
    Posted at 19:03h, 05 noiembrie

    Felicitari pentru campanie!

    Nu cred ca era cazul sa te iei de prostie tv dar intr-un fel o merita. E o televiziune comerciala si de cand ma stiu au facut totul pentru raiting ca popularizarea manelelor si stirile de la ora 17. Pe de alta parte au campanii ca cea din jurul craciunului daruiesti si castigi dar imi pare rau ca tb sa asteptam un an ca sa faca ei o emisiune ca asta in care oricum nu ei dau banii celor nevoiasi

  • KooKooL
    Posted at 19:26h, 05 noiembrie

    Scuze de comentariul anterior…am apasat enter din gresala.

    Sunnt foarte de acord cu actiunile caritabile anonime. Am incercat sa particip si eu la campania voastra prin trimiterea unui SMS la 1229 (1,19Euro). Ceea ce nu specificati – probabil ca legea romana inca nu face obligatoriu acest lucru – de cate sms-uri este nevoie pentru a participa la concurs. Eu am renuntat dupa al 4-lea sms, fiecare taxat cu 1Euro bucata+ TVA. mi se pare un pic smecheresc cam ca si tot ce se invarte in romania. De cate mesaje este nevoie pentru a participa la concurs…deoarece eu pentru moment pot spune ca am participat cu 4 euro pentru acesti copii fara a participa la concurs. Eu as fi dispus sa continui sa trimit mesaje daca stiu ca la un moment dat se termins ! 🙂

    Oricum felicitari pentru campania initiata dar nu trebuie sa va identificati cu romanica noastra si sa faceti mici tertipuri pentru a strange mai multi bani !

    edit by serban:
    chiar nu ne ocupam noi de implementarea sms-urilor sunt tot felul de agarici care se ocupa de asta! si nu stiu deocamdata o metoda mai buna de strangere de fonduri rapid! am in viitor in vizor infiintarea unei fundatii da’ mai e pana atunci!

  • khris.ro
    Posted at 19:27h, 05 noiembrie

    Sustin aceasta initiativa si voi face publicitate pe blog pentru ea. Succes!

  • pissi
    Posted at 19:39h, 05 noiembrie

    Nu stiu altii, dar mie mi se face pielea de gaina cand vad astfel de situatii in tara asta… Si atunci stau si ma gandesc…daca fiecare om mai instarit ar da macar 2% din cat are pt acesti copilasi, nu am fi oare o tara mai buna? Dar putini sunt acestia care dau de la ei pt altii, cum ai spus si tu, fara sa ceara putina publicitate in schimb. Pacat ca doar atat putem. Desigur, sunt si binevoitori care doneaza si ajuta pt ca asa simt, insa acestia sunt invizibili, pt ca nimeni nu vorbeste despre ei. Motivul? Sunt oameni care fac acest lucru pt simplul fapt ca dorm probabil mai bine noaptea si se trezesc a doua zi cu zambetul pe buze, fericiti ca au putut sa ajute un nevoias. Nu vor publicitate si porcarii de genul acesta. Ma dezgusta faptul ca se baga atatia bani in alte locuri… Dau un exemplu cat se poate de simplu: fotbalul. Nu am nimic cu acest sport, imi place si ma uit la meciuri, insa consider ca atat la noi, ce sa mai vorbim de alte tari din Europa, se baga miliarde de euro in sustinerea acestui sport. Ok, inteleg ca sunt jucatori buni, jucatori cunoscuti, de valoare, dar primesc o groaza de bani pt un meci, cand in alte locuri unii oameni muncesc pe branci 24/7 ca sa aiba de unde plati apa, gazul, lumina si sa mai ramana si pt mancare ( asta in caz ca au o casa si au ce intretinere sa plateasca). Nu este corect ce se intampla, se acorda prea putina atentie familiilor nevoiase. Din pacate mi-am format parerea ca nu o sa ajung sa traiesc atat pana sa vad o schimbare in acest sens (n.b. am 20). Oricum, felicitari Huidu pt blog, pt subiectele aduse in discutie si pt emisiunea cu care ne delectati tu si Gainusa in fiecare miercuri. Multa bafta si in continuare! 🙂

  • Sorin
    Posted at 20:12h, 05 noiembrie

    Stricken child crawling towards a food camp. Probabil ca majoritatea cititorilor tai cunosc aceasta poza care i-a adus fotografului Kevin Carter, in anul 1994, premiul Pulitzer pentru fotografie. In poza apare un copil infometat care se indrepta spre tabara de refugiati din Sudan, langa el se poate vedea un vultur care asteapta moartea copilului pentru a-l manca. Fotograful face poza si pleaca lasand copilul in agonie…
    Nici el nu si-a ajutat subiectul….si totusi a luat unul din cele mai importante premii din industria media….
    Fiind profesionisti isi fac munca fara sa se mai gandeasca ca inainte de toate sunt oameni si ca trebuie sa reactioneze ca atare atunci cand sunt pusi in fata unor astfel de situatii….

    edit by serban:
    fotografia dar si soarta reporterului le vedeti aici! e adevarat a primit premiul dar a si platit cu varf si indesat pentru „profesionalism”! in astfel de cazuri, in care meseria ia locul conditiei umane eu nu as acorda un premiu sau daca l-as da ar fi unul pentru cinism!

  • Sebastian
    Posted at 20:25h, 05 noiembrie

    Puteai scrie de Blog Action Day… Nu-i nimic, poate la anul! 🙂
    Felicitări pentru orice acțiune caritabilă celor ce fac așa ceva!

  • diana
    Posted at 20:28h, 05 noiembrie

    Ma bucur ca sunt prima care comenteaza. Gestul vostru mi se pare cu adevarat un act de caritate si cred ca in acest fel puteti da un exemplu tuturor „vedetelor” care cred ca atunci cand se „sparg in figuri”( de dragul „sarmanilor oamenii pe care incerca sa ii ajute” )inseamna acte de caritate. Felicitari si va doresc sa puteti cu adevarat sa ii ajutati pe acei copii.

  • xblade_tm_cat
    Posted at 20:34h, 05 noiembrie

    caritatea e una din situatiile in care scopul nu conteaza, e bine k o fac, indiferent de ce scopuri perverse urmaresc prin asta.

    mi-ar place sa pot spune ca particip activ in proiecte pt a-i ajuta pe cei ce au nevoie, dar din pacate participarea mea se limiteaza la acel 0.7% din declaratia de impozitare destinat proiectelor sociale (in defavoarea Bisericii >biserica are destul<), acelasi procent din matricula de la fac, si cate un SMS catre campanii ca a voastra.

    oricum problema nu e ce facem tu, eu , chiar si o televiziune, problema e de ce mama dracu’ se gasesc zeci si sute de miliarde de € pt a salva banci, dintr-o criza idioata, in timp ce cauzantii umfla indemnizatii de sute de milioane de $ unu’ din „baietii” de la FannieMae mi se pare, 165 mil.~$ despagubire k a fost dat afara.

    cu 700.000.000.000$ (planul lui Tufa) se cumpara MULTE microbuze, si se construiesc MULTE case, se fac multi kilometri de sosea.

  • sabi
    Posted at 20:48h, 05 noiembrie

    Deci, pe scurt, Pro-ul foloseste aceste „nenorociri de pe plaiul mioritic” ptr foloasele proprii. E trist, dar cinic..

  • Dragan George Bogdan( Bogdan4ya)
    Posted at 20:55h, 05 noiembrie

    Caritatea ca act in sine e un lucru laudabil mai ales atunci cand cel care face un act de caritate considerabil nu doreste sa-i fie dezvalui numele si prefera sa stea in umbra. insa asa zisa caritate din cate stiu eu are si unele avantaje pentru cei care o fac sper sa nu ma insel ( scuterea sau reducererea unor impozite? ) oricum cei din romania care se dau mari filantropi si arunca in stanga si-n dreapta cu miile de euro mai mult fac o mica spalare de bani, arunca cu cenusa in ochii celor care nu trebuie sa le vada averile colosale nedeclarate drept. ceea ce faceti voi este laudabil, insa scara la care se face este infima fata de numarul celor care cu adevarat au nevoie de ajutor. ar trebui mobilizati mult mai multe persoane cu bunastare din romania dar si din afara, spre exemplu cum era mama lui ethan hawke care are si o fundatie in romania.
    filantropia la noi a devenit un trend mai mult, un „must do” daca esti in lumea plina de bamboisti a capitalei( aici nu va includ pe voi)pentru ca nu va vad a fi persoane fatarnice.

    Bogdan.

  • Pingback:Anunt umanitar via Carcotasi | McGogoo’s Hell - Blogu' lu' McGogoo
    Posted at 21:04h, 05 noiembrie

    […] scris si eu despre rating si emisunile tembele de la TV in urma cu ceva timp: Serbanica Huidu m-a facut sa scriu  postul asta . Cand o sa deblochez telefonul trimit un SMS. […]

  • nicdan
    Posted at 21:48h, 05 noiembrie

    In primul rand, nu stiu cum poate castiga ProTV-ul un premiu pentru stirile alea(ma rog: pentru ce poate fi catalogat drept stire in mormanul ala de mizerii difuzate cu regularitate de la 17 la 17.30 si de la 19 la 19.30)! In al doilea rand „Dansez pentru tine este in principal RATING PE LACRIMI si in al doilea, al treilea si al patrulea rand- orice altceva.

  • Mihai Radulescu
    Posted at 22:42h, 05 noiembrie

    Daca vrem sa donam mai multi bani, cum putem?

    edit by serban:
    mai multe sms-uri e simplu!

  • vălul de pe ochi
    Posted at 23:08h, 05 noiembrie

    Umanitatea este uneori doar o masca pe care unii o folosesc atunci cand au nevoie. Ar trebui trebuie sa fie o parte esentiala a personalitatii noastre, pe care sa o manifestam in inter-relationarea cotidiana cu celalalt de langa noi, fara sa facem publicitate acestui fapt. Felicitari pt ceea ce faceti pt acei copii!

  • scorpion
    Posted at 23:25h, 05 noiembrie

    tradare nenicule…
    poi asa caritate faci matale bre? pe banii altora? unde mai pui ca nici nu ai informat corect lumea cu privire la sms-uri si la conditia de a raspunde la 6-7 intrebari tot prin sms si tot pe 1.19 euro „cu tot cu tva”! nasol musiu nasol…nu mi-a placut asta deloc,trebuia sa fie ceva la mijloc nu se putea altfel…da nah…pana la urma indeed „everybody has a price” al tau care e?
    mi-e greu sa cred ca un microbus la un pret estimativ de 25 000 de euroi nu va fi acoperit din cate un mesaj de caciula si sa fie nevoie de 6-7 pt fiecare omulet care participa din dorinta de a ajuta nijte prichindei sa mearga la scoala…e cam mojica treba moshule…nuj a cui e vina…a voastra sau a reprezentantului fia…da parerea mea e ca: nu se face asa meshtere!
    edit by serban:
    o campanie publicitara e in general platita! adica sunt platiti cei implicati! noi renuntam la banii astia pentru copii. nu vrei sa participi e ok! si da! nu se acopera costurile unei masini iar aici intervenim noi! ba chiar dublam ceea ce se strange ca avem pieteni! 10x fundatia vodafone!

  • prinecofpersia
    Posted at 23:31h, 05 noiembrie

    Ai dreptate frate,imi place de tine cum le zici pe fata.Nu prea ma pricep la vorbe dar sa sti k te asc in fiecare dimineatza la radio,emisiunile ti le urmaresc si aici te citesc de fiecare data cand postezi.O,sunt primul care scriu la coment.Ai grija de tine si Dumnezeu sa te binecuvanteze!!!! Bafta!

  • princeofperisa
    Posted at 23:33h, 05 noiembrie

    Ma scuzati,nu sunt primul comentator

  • aura
    Posted at 00:28h, 06 noiembrie

    „Copii speciali intr-o Romanie autista”-asta este numele unei campanii initiata de Jurnaul National si o „gasca” de vedete ….sunt curioasa ce final v-a avea aceasta campanie, daca v-a avea un final si nu o sa ramana in aer asa cum au mai ramas si altele….

    edit by serban:
    am semnat si noi pentru ea! campania isi doreste in primul rand sa-i faca cunoscuta afectiunea copiilor respectivi si sa sensibilizeze opinia publica cu privire la problemele lor!

  • Critica Muzicala
    Posted at 00:49h, 06 noiembrie

    Nu va mai luati aiurea de Pro Tv. Ei macar ajuta pe batrani.
    (Pe Chuck Norris, Lorenzo Lamas, Seagal si alti pensionari.)

    edit by serban:
    am ras! e buna!

  • aura
    Posted at 00:49h, 06 noiembrie

    sa speram ca se v-a face intr-un final ceva si pt ei, pt ca din pacate terapiile de care au nevoie sunt foarte costisitoare si nu si le pot permite toti parintii. iar aceste terpaii sunt , din pacate , singura lor solutie.

  • Psycho
    Posted at 00:53h, 06 noiembrie

    Felicitari pentru campanie .. din nou … ma uitam la film si … aproape ca iti dau lacrimile .. cand te gandesti ca unii dintre noi habar n-au ce inseamna sa mergi atati km pe jos .. spre scoala .. nu la ” BamBuu ” sau la cine stie ce club de fitze .. oare de ce e viatza asta asa nedreapta .. dar de …. asa a fost sa fie .. unii sa aiba noroc altii nu ..

    bravo si inca odata felicitari …

    edit by serban:
    daca v-ati uitat la stirea protv ati fi aflat ca aia mici au primit un autobuz, da’ dupa ce l-au primit, ministerul l-a luat inapoi si l-a repartizat in alta parte ….

  • o_ana
    Posted at 00:54h, 06 noiembrie

    Apropo de ce a spus scorpion…Este vorba de fairplay!Uite..imi spui ca trenul X ma va duce direct la Bucuresti!Ma urc in el,si,ghinion!trebuie sa mai schimb inca 7 ca sa ajung..:)…nu este vorba de bani!hai sa fim seriosi!circumstantele sunt multiple(campanii,publicitate,etc)dar mai bine spuneai ca acest sms costa 10 euro,decat sa am si eu surpriza mai sus amintita! era perfect!trebuie sa stiu regulile jocului ca sa intru,nu?si atunci poti spune linistit „daca nu vrei sa participi,e ok”…..asta ca principiu…in fine,sa fie piticutzii aceia sanatosi,si sa se bucure de ceea ce le veti darui..o noapte frumoasa!
    edit by serban:
    sincer? nu stiu care este mecanismul exact si nici nu m-a interesat! exista un regulament care explica totul!

  • tomitzel
    Posted at 01:08h, 06 noiembrie

    Sunteti toti la fel, doar ca astia mai mici, ca tine, se gasesc sa comenteze pe lucrurile mai mari ce le pot face vedetele mai mari si uite asa.
    Cu ce e mai buna campania voastra fata de ce face Andreea Marin sau Madonna sau oricare alta vedeta…?
    Ai uitat sa precizezi ca astfel de cazuri sunt o binecuvantare pentru orice televiziune/radio/blog etc etc….sa nu ne mai uitam in ograda altuia si sa strangem bani fara sa comentam ca ceilalti au strans mai mult ca noi si au avut parte de un plus de imagine.

    edit by serban:
    noi nu cautam pacea in lume si nici nu prea ne intereseaza cat de caritabile sunt vedetele….daca asta ai inteles din postul asta te rog sa-l mai citesti o data!

  • Gabi
    Posted at 02:47h, 06 noiembrie

    felicitari pentru campanie si mult succes in continuare va doresc .eu nu prea cred in campanii ..nu stii niciodata unde se duc banii . Ceea ce` faceti mi se pare mai simplu si mai pe fata .

  • Cristian
    Posted at 03:41h, 06 noiembrie

    Daca tot mentionezi de acel concurs caritabil (care e de o mica loterie) barem mentioneaza tot aici regulamentul complet. Cate SMS-uri trebuie trimise pentru a putea castiga masina, ce obligatii are castigatorul samd. Asa mi se pare corect si normal.

    Serban
    ok o sa ma preocup sa preiau regulamentul si sa-l public….dar esentialul vi l-am comunicat….regulamente, hartoage si alte birocratii sunt facute doar pentru a ne aduce aminte ca viata e amara!

  • Ciprian
    Posted at 08:13h, 06 noiembrie

    Salut Serban si dragi Carcotasi,
    Idea de a ajuta niste copii care merg pe jos atatia kilometri in orice conditii este perfect justa.Dar cate personalitati,vedete fac cu adevarat o asemena campanie fara sa se gandeasca si la o eventuala reclama? Probabil ca sunt cativa oameni cu dare de mana si la noi in tara care dau o anumita suma de bani la un anumit interval de timp si nu se mai lauda(nu fac referire la voi).Lauda de sine nu miroase a bine(a se vedea cazurile Andreei Marin si a lui Gigi Becali).Lasa-i pe altii sa-ti aprecieze efortul depus pt ceva(iar nu fac referire la voi ci vb in general).Urandu-va toate cele bune si spor la treaba,eu imi vad de ale mele.Bafta!

  • Andreea M
    Posted at 09:01h, 06 noiembrie

    Serban, tot din strainatate iti scriu.
    Poti sa deschizi si un cont PayPal si astfel toti care vor sa doneze si intra pe pagina ta o pot face printr-un simplu clic. Si cine are site, sau blog poate adauga pe pagina lui widget-ul „doneaza pentru…” si asa afla si mai multa lume de proiect.

    Salutari din Moscova!

  • mArius
    Posted at 09:58h, 06 noiembrie

    Am trimis un sms gol la 1229 si am primit raspuns „comanda dvs este incorecta. Urmariti cu atentie instructiunile si incercati din nou”
    Daca tot faci o treaba, fa-o calumea si pana la capat.
    Vreau sa donez un euro, concursul nu ma intereseaza, si mai ales vreau sa spun si altora sa trimita un sms ( si, deci, un euro ).
    Fa un post special doar pentru asta in care sa explici ce si cum.

  • nikoolas
    Posted at 10:01h, 06 noiembrie

    Bre nea Serbanica, n-a spus nimeni ca este si moral capitalismul! In opinia unora, iti ofera numai iluzii daca nu ai bani.
    Voi la campania asta aveti un cont unde se pot depune niste bani?

  • Sarah
    Posted at 10:10h, 06 noiembrie

    Foarte frumos din partea voastra pentru ajutorul acordat acestor copiii .Dar cum facem noi ,cei plecati din tara, sa dam o mana de ajutor ?????Gasiti o cale, un nr. de cont ceva .Va rog frumos.

  • Neagrigore
    Posted at 10:56h, 06 noiembrie

    n-am apucat sa ma uit prin comentarii, asa ca nu stiu daca a mai scris cineva, dar cred ca o mica observatie se cuvine. Premiul a fost luat de o echipa de jurnalisti, nu a fost acordat intregului trust, televiziune, etc., si a fost dat pe criterii jurnalistice, sper, si nu pe calitatile de posibil filantrop al angajatului Protv. My two cents. Si nu vad care este problema cu jipanele per se. Fiecare isi ia masina dupa cum il duce mintea. Daca eu am Smart, asta ma face destept? Sau Pinto nostalgic?

  • marius
    Posted at 10:56h, 06 noiembrie

    Cand notorietatea si dorinta de afirmare pe plan profesional depaseste omenia patim ce a patit fotograful cu marele premiu…
    sa nu uitam sa fim oameni si apoi celelalte.

  • Liana M.
    Posted at 12:31h, 06 noiembrie

    Nu ma refeream la pictorialul A. Marin din The One ci la ultima ei vizita cu Unicef in Africa, vezi (daca ai timp) filmuletele de aici http://andreeamarinbanica.acasa.ro/?i=t

    dar mi-a placut ca erai in tema cu repartizarea bugetului Andreei. 😀

    (off topic
    Ma bucur ca ai pus atasul dupa bicicleta in Romania sa-ti plimbi copilasul. In Germania este ceva super obisnuit si chiar ma distram gandindu-ma ce mai rad romanii sa te vada cu asa ceva..si mai este o chestie cu gentile cu rotile..pentru cumparaturi in special..super utile, dar romanul nu le foloseste ca-i falos nevoie mare!)
    Numai bine iti doresc.

  • dan
    Posted at 12:39h, 06 noiembrie

    de ce nu se face nimic? pentru ca stiri de genul asta apar asa… sporadic. in rest, tv-ul, radioul si presa scrisa sunt pline de irinel, monica, sensual, ogica, tolea, magda ciumac, becali, etc. mi-e sila.

  • linus
    Posted at 12:44h, 06 noiembrie

    da ai dreptate intr-un fel la campania celui mai mare trust din ro.,ne-au prezentat reportaje,au luat emmy pe aceleasi reportaje,dar in schimb nu au facut nimic pentru copii respectivi,nici macar o „ciucalata” nu le-au dat asa de „bine v-am gasit”! nasol…

  • dimitri
    Posted at 12:50h, 06 noiembrie

    Nu sunt actele tale de caritate. Sunt actele de caritate ale celor care au dat SMS. Nu cred că este un act de caritate. Caritate este când donezi din bunurile tale.
    Cel mult este un fel de chetă publică pentru achiziţionarea unui microbuz pentru copiii care au nevoie de transport.
    Din câte văd, nu prea le-ai făcut publice dar le faci acum, pe blog şi aşa stând lucrurile, nu văd de ce Andreea e ipocrită şi tu nu.
    Succes!

  • Dea (din Paris)
    Posted at 13:31h, 06 noiembrie

    Se pot trimite SMS-uri valide din strainatate?

  • DalePutley
    Posted at 13:34h, 06 noiembrie

    Vai, dar cum poti critica acel premiu ? El a fost acordat pentru ca emisiunea a „pus problema”, a „raised awareness”, pe langa galetile de lacrimi stoarse gospodinelor. Era firesc ca romanii sa ia un premiu pentru pus problema, premiile pentru rezolvat problemele se dau de obicei altora.

  • Andy
    Posted at 13:45h, 06 noiembrie

    Mai Serbane mai eu tot incerc ca nebunu sa dau SMS si nimik bag numarul 1229 si trimit mesajul si imi zice: „comanda nu este corecta va rog verificati instructiunile” :)) te rog zimi si mie ce sa fac ca sincer is satul de snobismul si prostia din Romania noastra scumpa si draga si altii se chinuie de numa numa sa poata invata. Stau ca niste sarmale in masina aia saracii copii. dami un mail daca se poate pentru ca ala il verific cel mai des. Merci anticipat. Admir actiunea voastra pentru ajutorarea copiilor astia. Keep up the good work

  • scorpion
    Posted at 13:48h, 06 noiembrie

    deci…ca sa fiu inteles…nu m-am zgarcit la 10 euro,chiar mi-a facut placere sa-i dau,dar problema era altfel si am sa o iau punctual ca se pare ca nu am fost prea explicit!
    1. o campanie publicitara se plateste…si eu stiu ca se plateste cu bani multi,prin urmare eu consider ca numa’ partea voastra(adica huidu si gainusa)din banii primiti de la fiat pt publicitate facuta atat pe prima cat si pe kiss ar face cam cat o juma’ de masina,poate mai mult
    2. banii pe care ii mai primiti si de la vodafone de pe sms-uri…
    adica unu si cu unu fac doi,mie nu prea imi vine a crede ca din 22 de mil de romani nu se gasesc macar 20-30 de mii sa trimita 1.19 X 1 si iata cum s-a facut de o dubitza cu 18 locuri dintr-o singura manevra,deci fratilor voi de cate masini vreti sa faceti rost? pt ca mie imi da cu virgula…
    cum am mai zis…nu carcotesc asa de-al dreq si pt ca imi place mie sa ma dau mai istet,da lucrurile cam asa stau si spun ce spun pt ca mi se cam pare ca din treaba asta anumti sacali ar avea de castigat…adica hai sa fim seriosi dintr-0 campanie de asa o mare anvergura ii greu de pus botu’ ca se fac numa 30-35 de mii de euro…serbane sa nu-mi raspunzi ca nu se trimit 20-30 de mii de mesaje (25 000 X 1 X 6) ca nu te cred nici intr-o su’ de ani si sa nu-mi zici nici ca minutu de publicitate la o televiziune ca voi face mai jos de cateva sute bune de euro ca iar nu musc…parerea mea e ca mai bine nu dadeati fiatu ala cadou mai puneati ceva de la voi si de la prietenii vostri cu care te lauzi si faceati un lucru bun numa de voi si de cei din anturaju vostru stiut.
    foarte fain unu din reply-urile tale apropo de cat de la curent ejti cu regulamentul(lucru care zic eu ar trebui sa te intereseze macar asa de curiozitate) si ca sa-ti mai zic ceva,eu personal am intors cu curu in sus site-ul prima si nu am gasit nici un regulament,si nu cred ca exista si daca ar exista de ce nu l-ati pus undeva la vedere sa nu caute omu ca orbetele.
    prin urmare nemultumirea mea este aceea ca o parte din banii mei s-ar putea sa nu ajunga la copii aceia si sunt sigur ca o parte din ei nu vor ajunge(si nu ma refer la tva!)
    in fine s-ar putea sa ma insel da nu prea cred…

  • eMarian
    Posted at 16:32h, 06 noiembrie

    Nu pentru toti actele de caritate sunt o metoda de promovare sau reparere a imaginii personale.Unii ajuta din mila, din dorinta de a face pe cineva fericit.

  • dimitri
    Posted at 16:47h, 06 noiembrie

    DalePutley,
    e mai complicat cu premiul Protv. Este un premiu care evidenţiează performanţa iar ProTv chiar este un post performant prin Ştirile Protv (de la ora 19).

  • krakilla
    Posted at 17:17h, 06 noiembrie

    Si eu am aceeasi problema ca si cativa dintre ante-vorbitorii mei: urasc aceste campanii! eu muncesc vreo 11-12 ore pe zi, pe un salariu pe care imi este si rusine sa-l fac public. Cu toate astea rup din putinii bani pe care ii castig sa dau si alcuiva. In acelasi timp, tu si cei ca tine, care nu au deloc venituri modeste, apar la televizor cu fetele lor de sfinti, propunandu-ne sa ajutam niste nefericiti… Bine mai Huidule, ia spune-mi in cat timp ai cumpara tu, din banii tai, un microbuz pentru copii aia?

    Cea mai tare faza, totusi, este rahatul numit „dansez pentru tine”. Doar de manele mi-e mai scarba decat de emisiunea aia. Cand il vad pe Elvis cum plange de mila concurentilor, cand salariul lui pe o singura luna i-ar salva pe toti, mi se intoarce stomacul pe dos…

    In final sunt de acord cu tot ce ai spus, doar ca nu trebuia spus de tine… Totusi poate ai ajutat si nu am aflat noi, ceea ce ar fi laudabil. Atunci, retrag spusele de mai devreme si s-auzim de bine!

    edit by serban:
    citeste atent ce-am scris mai sus, si citeste si commentul lui pissi. a explicat foarte bine care e diferenta intre ceea ce facem si noi si caritate de dragul imaginii! ai vazut undeva „huidu a ajutat pe nu stiu cine? sau gainusa a dat bani pentru nu stiu ce?” nu! voi ii ajutati pe copiii aia! voi impreuna cu noi ! e simplu!

  • pissi
    Posted at 18:03h, 06 noiembrie

    @ dimitri: 1. daca n-ar fi inceput carcotasii aceasta campanie, nu aveai tu sau altii unde sa trimita sms si sa consideri ca ii doar caritatea celorlalti 😉
    2. se doneaza din bunurile fiecaruia, adik din banii care ii platesti pe abonament
    3. CARITÁTE,s.f.,- Binefacere în folosul celor săraci
    CHÉTĂ ~e,s.f.- Adunare, prin contribuţie benevolă, a unor sume de bani pentru un anumit scop
    Faci putin regula de trei simpla si iese ca astea doua is acelasi lucru
    4. Mai vede cineva unde a facut Huidu publice actele lui PERSONALE de caritate? A zis undeva „am mers acolo si am donat atatia bani”? Nu mi se pare, faptul ca a zis despre aceasta strangere de fonduri nu ii aduce lui personal publicitate, ci intregii echipe a carcotasilor, si mai ales firmei FIAT.
    Sa incercam pe viitor sa ne concentram asupra ceea ce este cu adevarat important 😀 Toate cele bune!

  • Giuco
    Posted at 18:46h, 06 noiembrie

    Chestia asta cu caritatea e destul de sensibila. In sensul ca, odata devenita oficial, publica, printr-un anume canal media, automat isi atrage si semne de intrebare si reticente din partea oamenilor. Unii cred, altii nu.

    A devenit deja o cutuma ca odata ce un act de caritate – care eventual implica o anumita persoana publica, o anumita corporatie de caritate, anumite drame si probleme sociale carora se adreseaza – devine mediatizat, sa fie si automat pus in aceeasi galeata ‘marcantila si ipocrita’.

    Este foarte bine sa arati ce ai facut sau ce intentionezi sa faci, caritabil, atata timp cat singurul tau scop este de a cultiva acelasi spirit altruist si in randul celolalti. Iar asta nu e de ajuns sa o faci doar in cercul tau de cunostinte, pentru ca a prea limitat. Trebuie sa o faci la scara larga.

    Sunt sigur ca v-ati enerva daca altcineva ar zice aceleasi lucruri despre campania dumneavoastra, domnule Huidu. A fi caritabil nu cred ca inseamna sa improsti cu noroi in altii, pentru a va pune proiectul intr-o lumina favorabila, iar daca veti spune ca nu asta ati intentionat atunci nu se explica de ce nu ati rezumat postul la subiectul principal, si anume actul de caritate in sine.

    Psihologic vorbind, postul este bine structurat, si nu vreau sa intru in detalii. Tot ce pot spune e ca foloseste multe legi ale manipularii, scopul fiind clar de a obtine sms-uri. Si ca sa probez ce zic, va voi intreba de ce nu ati scris postul strict despre de proiectul de caritate? Ce scop si utilitate are restul de informatie?

    Nu spun ca va cred sau nu ca faceti ceva bun sau ca este sau nu o sarlatanie. Nici gand. Nu dau niciun verdict pentru ca nu stiu nimic din interior cu adevarat. Ce spun insa este, ca asa cum vad eu, articolul denota, printre randuri, o etici contradictorii. Poate gresesc eu, dar valorile si virtutile morale merg mana in mana, bune cu bune, rele cu rele, si altfel nu se poate. Concret, caz particular, nu poti sa vrei binele unor oameni, in timp ce in altii arunci cu noroi. Asta nu inseamna dragoste adevarata de om. Si daca asta nu exista ma intreb cum poti fi cu adevarat caritabil?
    edit by serban:
    esti putin mai filosofic decat mine! intentia mea nu e sa arunc cu noroi in cineva, ci sa acuz societatea si persoanele publice de un soi de ipocrizie in ceea ce priveste caritatea! imi e destul de greu sa cred ca in Romania, tara cu probleme atat de mari, scopul unicef promovat de andreea marin este si fezabil! pana la negrii africani avem copiii nostri muritori de foame!
    la fel problema cu masinile, accesoriile si bunurile de lux: ele nu sunt valoroase printr-o valoare intrinseca (adica un pulover guccci nu e scump pentru ca e facut cu fir de aur), ci devin costisitoare printr-o insusire artificiala (cheltuieli de marketing, unicitate etc) .
    Ma enerveaza ca suntem excesiv profesionisti da’ foarte cinici si mult mai putin umani….si in rest campania noastra nu e chiar una caritabila 100%…noi doar sensibilizam lumea, iar ea reactioaneaza, inca reactioneaza! asta e bine!
    serban
    p.s. si sa stiti ca nu ma exclud din societate perversa si cinica…nu nu! am si eu bubele mele si nu sunt atat de ipocrit sa nu mi le recunosc!

  • Autogreen
    Posted at 19:46h, 06 noiembrie

    Nu ma deranjeaza sa aibe un castig de imagine cel care ii ajuta pe oameni la greu, dar sa folosesti lucru asta doar pentru imaginea proprie mi se pare un act de crunta marlaniei. Spre exemplu o campanie de imagine avuta de Vodafone si Petrom prin care se planta cateva sute de copaci, donati de primarie cu ajutorul volutarilor. Firmele astea doua nu au facut decat sa inchirieze o sala de conferinte, sa cheltuiasca o gramada cu promovarea evenimentului si in schimb sa nu faca nimic. Au reusit in schimb sa-mi provoace scarba.

  • Al. Dracu'
    Posted at 23:59h, 06 noiembrie

    Va felicit pentru ajutorul pe care il dati societatii insa am o doleanta nea’ Huidule: roaga pe cineva sa iti corecteze posturile de pe blog. Faci greseli gramaticale majore! Acum poti sa dai cu pietre dar te asigur de bunele-mi intentii. Daca faci un lucru ai grija sa iasa de calitate!

    edit by serban:
    unde dracu sunt alea majore? vrei sa scriu si sa dialoghez cu voi sau vrei sa fiu excesiv preocupat de imaginea mea si sa stau cu cartile in mana sa corectez posturi si commenturi! nimeni nu e perfect iar eu cred ca sunt mai uman decat multi! e simplu!

  • adytza
    Posted at 00:46h, 07 noiembrie

    frumos filmuletu pacat de reporterita .. sa fim serios mi sa parut penibila faza care a facut-o cu fularu la sfarsit ! nimeni nu are stofa lu dezbracatu ! in fine.. mi s-a parut o greseala k soferul si masina au fost filmate… poate de maine copii aia chair o sa mearga pe jos .. ce sti ce politoi nervos o sa aplice legislatia.. sa fim serios 15 insi in masina ! cam naspa de sofer.. in fine.. ceea ce face el mi se pare un act de caritate .. in primu rand risca ca masina sa i se strice in orice moment.. marog sa i icada ceva.. si in al doilea rand isi risca permisu ! oricum frumos ce faceti pt copii aia ! si apropo.. sper sa o dai la carcotasi pe coleguta da din filmulet ca a inceput cu o cacofonie frumoasa ! ” … sa stiti ca caopii … ” te salut

  • adytza
    Posted at 00:48h, 07 noiembrie

    mdeah.. .radeam de reporterita aia.. da io am facut una si mai nasoala 🙂 .. sa imi fie rusine ! aia e 😛

  • Bogdan
    Posted at 01:25h, 07 noiembrie

    Puneti 1000 de euro de om, 100 de oameni si ati rezolvat vreo 3 microbuze si atunci puteti spune ca ati facut ceva, nu luand bani tot de la oamenii care nu au.

    edit by serban:
    nu e obligatoriu…cine vrea da(inclusiv noi) cine nu nu!

  • adytza
    Posted at 03:27h, 07 noiembrie

    daca tot vrei sa faci un act de caritate ! deschide un post pt Magda Ciumac :)) sa ne dam si noi cu parerea :)) 😀

  • zsara
    Posted at 05:23h, 07 noiembrie

    ma omoara ipocriziile astea… „vai..dar pe mine m a impresionat povestea astaaaa! am sa fac o campanie!!! si am sa particip cu imaginea mea… renunt la toooooate drepturile de publicitate ce mi se cuvin ca sa ajut aceste suflete batute de soarta!!!” si cam cum ii ajutati?? aa iti explic in cuvinte mici: faceti un pic de tamtam la televizor si deschideti un hotline unde sa sune cine?? tot amarastenii!! ca nu va imaginati ca aia care au bani cu adevarat au timp de sms uri! si pan la urma cine duce in spate toate campaniile astea? tot astia care si fac credit sa si puna geamuri la casa(de ex). asta e omu care face binefaceri..nu astia cu imaginea. frate, daca ai fi vrut sa faci ceva tu, pe pielea ta, puneai niste bani de la tine si dupa aia iti luai la rand prieteni, cunostinte, oameni care te respecta(ca sunt si din astia) si luati naibii un rahat de microbuz! nu sa faci tu campanie sa esemesuiasca tot astia care n au bani, da empatizeaza al naibii cu subiectii in cauza si le ar placea sa creada ca daca li s ar intampla ceva ar fi si ei ajutati. deci campania asta sucks! scopu nu scuza mijloacele stimate! hai te am salutat respectuos!

    edit by serban:
    ce facem noi nu spunem ce faceti voi aplaudam si incurajam!
    te-am pupat pe portofel!

  • irina
    Posted at 10:24h, 07 noiembrie

    Spune cineva mai sus ca ar fi mai bine daca s-ar face o cheta,sa puna cei care au bani cate 1000 euro si bla bla…Ok,nu e rea ideea.Si romanul mediu ce face in timpul asta?!Nu poate sa ajute si el cu ceva?!Nu…romanul s-a obisnuit sa se planga ca nu are bani,ca e mic salariul,intretinerea la fel.Nu neg ca e asa.Insa,cand vezi niste stiri de genul-romanii sunt cei mai cheltuitori din Europa,risipesc cel mai mult pe mancare,te apuca toti dracii.Adica ala care se boceste de nivelul de trai isi permite,totusi,sa se indoape ca o bovina(ca sa nu mai vorbesc de bautura,tigari),dar sa dea 200 de mii pentru un copil,nu!

  • irina
    Posted at 10:25h, 07 noiembrie

    scz,intretinerea scumpa

  • dimitri
    Posted at 10:48h, 07 noiembrie

    Carevasăzică filantropia şi caritatea vosatră e mai caritabilă decât cea a Andreei Marian sau a Mihaelei Rădulescu.

  • Diana-Maria
    Posted at 11:43h, 07 noiembrie

    Draga Serbane,
    Multumesc ca mi-ai trimis e-mailuri cu subiectele de pe blog. Stiu ca e o chestie automata, da’ eu tot iti multumesc.
    Nu sunt in tara decat de vreo doua ori pe an, asa ca ar fi foarte buna vreo metoda poata si ‘capsunarii’ sa contribuie cu ceva.
    A, si apropo, te iubetk!

  • Giuco
    Posted at 11:50h, 07 noiembrie

    @Serban Huidu
    Multumesc pentru raspuns. Si ma bucur ca nu ati primit personal comentariul; nici nu era menit astfel. Mi-ati confirmat parerea mea despre dumneavostra.

  • lucian
    Posted at 12:36h, 07 noiembrie

    serban parerea mea e ca nu ar mai trebui sa iei interviu la toti ipocritii de primari!!!!

  • Al. Dracu
    Posted at 14:42h, 07 noiembrie

    Errare humanum est! Daca ma intrebi ce prefer, prefer sa cred ca TU (si cand zic TU vreau sa spun VOI) esti diferit de pitzipoancele regurgitatoare de manele. Pe VOI ma bazez sa ridicati niste standarde cat mai inalte in orice ati face pentru ca pe VOI va urmareste si va imita o groaza de lume. Pentru o vreme ce ar fi sa inlocuim toti „caritatea” cu „calitatea”? Sunt sigur ca ar creste standardele de viata de asa natura incat nu va mai fi nevoie de emisiuni lacrimogene.

  • chessh
    Posted at 02:20h, 08 noiembrie

    PRO TV-ul isi bate joc de oameni prin emisiunea lor de cacat. Cica vai Doamne, caritate, lacrimi si parere de rau…Vorba ta, doar pentru rating. Daca ar fi asa de caritabili si le-ar pasa de oamenii aia nu i-ar mai chinui sa-i faca sa spere atata, iar cei care nu ajung in finale sa-si piarda si ultima speranta.
    Abureala si sentimente de suprafata…

  • raymond
    Posted at 04:13h, 08 noiembrie

    Asa ceva e dezastruos ! Nu pot sa cred , ca autoritatile nu au facut ceva in privinta asta . Suntem in 2008 , uniunea europeana , dar parca-am fi in 1800 . Ganditi-va nu numai la ce eforturi fac copiii astia dar si la ce riscuri sunt expusi in cazul unui accident rutier ( doamne fereste ! ). 14 intr-o masina !!! Rusine statului roman si zdrentelor acelea care ne conduc tara .

  • adevarulabsolut
    Posted at 14:46h, 08 noiembrie

    Serbane, le-ai facut sau nu le-ai facut publice? Cum vine asata, ca nu prea le-ai facut publice? Adica doar un picut…dar totusi insesizabil…
    Te rog sa te hotarasti…fa-le domnule publice o data, ce ne tot fierbi atata!
    edit by serban;
    pai uite asta pe care o facem e publica da in rest am tacut…sau au fost cazuri in care altii au inceput sa insiruie ce persoane au contribuit la o anumita actiune, fara sa respecte dorinta noastra de a ramane anonimi! ma rog….

  • kks
    Posted at 17:15h, 08 noiembrie

    Incepi sa zici ca tu nu te lauzi cu ce acte de caritate ai facut si ajungi sa spui ca ai facut rost de dubite pentru copii.

    edit by serban;
    nu noi, voi ati facut ce e mai greu…noi doar am ajutat un pic!

  • raullllll
    Posted at 01:18h, 09 noiembrie

    parca erati preteni q raduleasca…acum o tot barfiti…orqm ea e o personalitate ft iubita

  • Khryos
    Posted at 11:46h, 09 noiembrie

    Intr-adevar felicitari pentru campanie! Priveam emisiunea voastra de miercuri si sotiei chiar ii dadusera lacrimile cand a vazut in ce fel calatoresc acei copii spre scoala. Felicitari voua si tuturor celor care se raliaza unor astfel de actiuni. O intrebare: Cat din acel euro ajunge la copii, indirect, stiu, pentru a putea fi achizitionat mijlocul de transport?

  • Ele
    Posted at 23:40h, 09 noiembrie

    @scorpion.Operatorul de telefonie mobila nu da bani pe sms-urile primite intr-o promotie, din contra ia bani…gandeste-te ca la fiecare mesaj primit se da si un mesaj de raspuns, mesaj care este taxat cu acelasi tarif/normal/sms bani care in mod normal vin de la Organizator. Probabil ca pentru aceasta promotie Organizatorul a ales sa isi acopere cheltuielile astfel incat sa mai ramana banuti si pentru acei copii cat si pentru acoperirea premiului. Promotie = iti promovezi brandul/un produs = generezi vanzari = iti acoperi cheltuielile de marketing/promovare. Aici e vorba despre altceva, totusi asta nu scuza faptul ca acest regulament nu este facut public niciunde (sau cel putin nu stim noi)desi ar trebui sa existe… Cel mai corect ar fii sa fie posta cat mai curand, aici, pe site-ul Prima, Kiss, oriunde, astefl nu ar mai fii nimeni acuzat:). Parerea mea!

  • ele
    Posted at 00:05h, 10 noiembrie

    Mea culpa! Regulamentul este disponibil pe site-ul Carcotasilor la sectiunea concurs:). Foarte greu de urmarit…si ar trebui sa-l inteleaga tot omu, care vrea sa participe…spun asta doar pentru ca am facut destul de multe regulamente..ma rog, sper sa aiba succes initiativa voastra.:)

  • sorin
    Posted at 18:11h, 10 noiembrie

    In general actele de caritate facute individual….sunt bine facute dar nu publice. Daca demarezi o campanie umanitara si doresti sa antrenezi populatia…atunci e bine venita o emisiune de promovare. Sincer sunt scarbit de cei cu bani care vin si arunca un procent foarte mic in acte de caritate si fac o zarva cat pentru toata averea lor

  • Cristina
    Posted at 15:25h, 11 noiembrie

    Imi place!De ce nu dati in fiecare zi?Vreau sa ma distrez zilnic.Oricum:Pa!

  • electrisor
    Posted at 10:49h, 12 noiembrie

    am dat si eu un sms…dar am primit dupa un mesaj in caRE mi se cerea sa raspund la niste intrebari…bla bla bla…nu am dat sms ul ca sa castig un premiu ci doar sa ajut…dar se pare ca toata treaba e chiar o smecherie si atat…pacat de campanie care pentru mine este discreditata.macar sper ca acel euro sa fie pentru copii si nu pentru fiat!!!

  • Roxana
    Posted at 22:40h, 13 noiembrie

    First of all,dimineata sunteti foarte tari la Kiss…Si acum-da,Andreea face publicitate in ceea ce priveste campaniile umanitare.Cum altfel sa stranga bani?Daca ar face o campanie fara sa zica nimic la TV sau in reviste,cine ar mai sti de ea?Si cine ar mai dona ceva?Si hai sa recunoastem ca strange intr-un timp foarte scurt sume enorme-e meritul ei.Si cu Montecarlo-ul ala -a fost acolo inainte de a pleca in Africa,daca-si permite,e problema ei.Ajuta pe cei din Africa,alti copii dar nu inseamna ca-i o rusine ca-si face vacanta.(Sincer vorbind,si eu mi-as face concediul pe Coasta’ daca as avea cum).In plus,nu stiam noi unde s-a dus ea daca nu o urmareau „jurnalistii aia adevarati”…ma rog n-am vrut ca mesajul sa fie unul care sa fie unul de avocat al Andreei dar n-am fost deloc subiectiva (Apropo,mi-a ramas in cap o replica de-a ta care mie mi s-a parut rau-voitoare-de acum vreun an si ceva…si am ramas cu impresia ca iti e antipatica).Fiecare cu gusturile lui ;););)…Tineti-o tot asa,mult succes in campaniile voastre viitoare si pentru fundatie!

  • Petru
    Posted at 13:21h, 14 noiembrie

    salut. incerc sa trimit sms la 1229 dar primesc mesaj de eroare „comanda incorecta”.

  • mihay
    Posted at 19:24h, 18 noiembrie

    intro tara in care daca faci donatii sa iesi in evidenta ca esti tare si mare precum vedetele noastre nu dau nume ca porbagajul e plin copii sufera parinti sunt disperati tembeliziunile isi fac reclama pe seama lor evident tot circul dar monser noi ce dracu pazim chiar nu e nici o solutie aia traiesc saracii ca in evul mediu si la noi sefeuri prin pipera oare suntem intro alta dimensiune din pacate traim in rominia si asta ne ocupa tot timpul adita raspunde raspunde baaaa laydy in maro teai speriat

  • Cici
    Posted at 18:30h, 19 noiembrie

    Felicitari pt campanie ,daca e facuta pt copii e si mai bine pt ca ei merita toata atentia noastra .Cred ca nu e important cat va fii factura de mare la telefon atata timp cat o faci din suflet si doar cine are copii acasa simte ca trebuie sa ajute si alti copii sa mearga in coditii normale la scoala.

  • satsuki
    Posted at 12:36h, 20 noiembrie

    Am primit acest comunicat, cu rugamintea ca despre eveniment sa afle cat mai multe persoane. Il dau mai departe cu scuzele de rigoare.

    „Avem nevoie sa faceti sa circule acest comunicat.

    *Galeria Anaid* va fi gazda unei *licitatii cu scop caritabil* care va avea
    loc pe *27 noiembrie 2008*, la *ora 17:00*. Licitatia are ca scop strangerea
    sumei necesare pentru tratamentul Erikai, o fetita in varsta de numai doi
    ani bolnava de leucemie care nu va supravietui daca strangerea de fonduri nu
    va avea loc cat mai curand.

    Lansam prin acest proiect un apel umanitar catre galeriile de arta din
    Bucuresti care pot astfel contribui prin a dona cate o lucrare a artistilor
    pe care ii reprezinta.

    Va multumesc mult,

    Madalina Timofte – voluntar in proiectul „Desenam pentru Erika”

    Tel: 0720 510 726

    e-mail: [email protected]

  • fost elev al scolii
    Posted at 00:10h, 22 decembrie

    va multumesc celor ce i ati sustinut pe carcotasi in aceasta campanie de astrange bani pt microbuz si tin sa va in formez ca acel micobuz cu ajutorul vostru si a lui Dumnezeu a sosoi la negomir.Va multumim foarte mult si sa continuam sa ne ajutam oameni pe oamenu!!!!!

  • dobre maria
    Posted at 23:28h, 01 iunie

    subiect interesant
    te rog contactaza-ma am o problema personala
    ma bucur ca nu esti numai circotas

    Motto:

    ” In tinerete ne straduim sa ne facem un nume.
    La maturitate trebuie sa folosim „numele” spre binele altora.”

    Margareta Paslaru

    ti-am scris acest motto al Margaretei Paslaru
    care ….. mi-a placut si mi-a mers la suflet

    mult succes

    Maria i iunie Giurgiu

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.