Adrian Iovan si adevarata sa drama. - Serban Huidu
2864
post-template-default,single,single-post,postid-2864,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Adrian Iovan si adevarata sa drama.

Nu as vrea sa comentez prea mult despre domnul Iovan si soarta cruda pe care a avut-o! Las bocitoarele tablodizate sa ifi faca treaba si ii spun si eu laolalta cu altii: Respect!

pilot-adrian-iovan_ed8a436808

Despre altceva ar fi interesant de vorbit aici, cum o societate bolnava si o decizie injusta a statului a lasat practic fara viata un om! S-a scris ca dupa recalcularea pensiei „chiaburul” Iovan,care avea 15000 de lei pensie, a ajuns cu ea la 1900 de lei. Pentru un om care a contribuit toata viata activa cu leafa sa de pilot la bugetul de stat, suma pare o gluma!

Si uite asa, pentru baiatul lui, Adrian Iovan s-a vazut nevoit sa munceasca si la pensie, fapt ce i-a fost fatal! Vedeti cum se leaga lucrurile? Vedeti cine e vinovat de moartea lui? Statul, care prin sistemul de pensii, a „recalculat” un venit, pentru care pilotul Adrian Iovan a contribuit cu impozitul pe salariul sau, reducandu-l de aproape 10 ori!

Cam asta se intampla in tara lui Papura Voda cel viteaz: „sa se dea cate o paine sa ajunga la toti!” Va aduceti aminte refrenul copilariei noastre?E iar la moda iar! Guvernul usl-ist abia astepta sa mai ia niste masuri populiste gen „egali si saraci” in loc sa incercam sa ajungem „egali dar bogati”!

Later edit
MA acuza unii ca am ceva cu guvernul usl si ca recalcularea a fost facuta de guvernul Boc! Nu e vorba de politica si partizanat intr-o parte sau alta ci de sistem-el e bolnav si slabe sperante sa se faca bine prea curand!

218 Comments
  • Alina
    Posted at 12:06h, 21 ianuarie

    Din pacate, in Romania se iau masuri dupa ce raul a fost facut. Dupa tragedii se iau masuri, insa niciodata suficiente.

  • Marci...
    Posted at 12:08h, 21 ianuarie

    imi pare rau de tragedie multa bafta tie!

  • Mihai
    Posted at 12:49h, 21 ianuarie

    „statul” are nume si prenume, sint satul sa dam vina pe entitati, sint satul sa aud peste tot ca birocratia e de vina, trebuie gasisti vinovatii REALI

  • VERA
    Posted at 12:50h, 21 ianuarie

    pt ce mama draqului mai platim statului toate cotizatiile dc in final murim k prostii ?????????????? sa scoata fondul de pensie, de sanatate …k oricum nu beneficiem de NIMIC IN TARA ASTA BOLNAVA !!!

  • d(r)acul liber
    Posted at 12:56h, 21 ianuarie

    sunt impresionat…..

  • cosmin
    Posted at 13:00h, 21 ianuarie

    prostovane, pensiile nu au fost recalculate de uselisti, ci de boc
    intre timp, stai bine in tara asta, nu?

  • negulescu mihaela
    Posted at 13:08h, 21 ianuarie

    Bravo, Serbane! Ai pus punctul pe I!!!! E tare bine cand se mai gaseste cate o voce onesta care sa spuna adevarul!!!!

  • luciana
    Posted at 13:08h, 21 ianuarie

    RESPECT scriu si eu pentru cel care a fost pilotul ADRIAN IOVAN.mie mi s=a parut totdeauna o persoana calma si buna.
    referitor la conducatori nostri ,ar trebui sa se ocupe mai mult de cei care fac bani ilegal ,si isi maresc averile ,fara sa plateasca un ban la stat ,in loc sa recalculeze pensiile celor care au contribuit atata timp.Cei gasiti ar trebui nu sa fie inchisi si sa mai plateasca statul roman pentru procesele lor si apoi sa le asigure cazare ,iar averile facute prin tot felul de afaceri sa le gaseasca la iesire,ar trebui ca tot ceea ce nu pot justifica ,sau ceea ce ai optinut fara sa achite un ban impozit sa le fie consfiscate.Asa poate ar mai intra un ban la buget si nu ar trebui sa mai calculeze la o amarata de pensie….salutare te astept la cronica

  • scarpinici
    Posted at 13:09h, 21 ianuarie

    Iti doresc… iti doresc….

  • Christina
    Posted at 13:10h, 21 ianuarie

    La tine problema e guvernul, dupa cum observ. Totusi, nu cred ca asta a dus la sfarsitul pilotului Adian Iovan si al medicului rezident.

    De obicei oamenii se grabesc sa presupuna, cand (proabil) explicatia trebuie cautata in alta parte.

  • Ana
    Posted at 13:10h, 21 ianuarie

    o opinie….atat!

  • vasilescumihaela
    Posted at 13:12h, 21 ianuarie

    Mda… eu nu vreau sa comentez articolul asta fiindca balacindu-ma in aceeasi putoare noroioasa, n-as face decat sa stric imaginea unui om care a trait si a murit ca un erou. Ce vreau insa sa subliniez este ca nu toti oamenii sunt asemeni, ca sunt si din cei care traiesc cu pasiune, cred in ceva si sunt capabili sa riste tot pentru asta. Nu poti opri un astfel de om sa traiasca si sa moara la cote maxime, el e facut din alt aluat, poate greu de inteles dar care e insasi esenta sa de om. In acest context cuvantul pensie pentru un om care iubeste zborul isi pierde orice semnificatie si era de asteptat ca nu se va putea rupe de el. Altfel… ar fi facut negot si afaceri fara sa se mai intoarca de unde a plecat, doar ca a condamna un astfel de om sa se rupa de insasi natura sa, e ca si cum l-ai condamna la o moarte prematura. 🙂 Cu admiratie sincera si pretuire pentru un astfel de om care a fost si va ramane in amintirea noastra, as vrea sa spun doar atat: Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! 🙂

  • CIOCAN CRISTIAN
    Posted at 13:13h, 21 ianuarie

    Din pacate este trist dar adevarat.Din ceea ce ar fi putut sa fie o tara normala,cu oameni care puteau trai decent am ajuns o tara de oameni rai,bolnavi,frustrati,invidiosi,avari si culmea saraci si nefericiti.De vina suntem cu totii din pacate.Daca permiti sa fi tratat ca un sclav,sa fi la cheremul unora sau altora cred ca nu este OK.Iovan este doar un exemplu,insa milioanele de oameni care au ajuns sa traiasca in conditii greu de acceptat si chiar si imaginat sunt demonstratia afirmatiei.Cristian Ciocan

  • Stefania
    Posted at 13:14h, 21 ianuarie

    Ce se intampla in tara asta este….inadmisibil !!! A murit un OM, un erou doar si numai din vina incompetentei celor responsabili care au ajuns dupa sase ore de cautari, asta in timp ce satenii comunei respective ajunsesera cu SUTELE acolo !!!
    Nu trebuia sa moara…… A TRAIT, oameni buni, DOMNUL IOVAN traia…………..
    Dumnezeu sa-l ierte ! Dumnezeu sa te odihneasca, Capitane………… !

  • Morani Claudiu
    Posted at 13:16h, 21 ianuarie

    Roata se invarte, universul, karma nu va lasa asa O zi buna sa ai!

  • MORARI PETRU
    Posted at 13:17h, 21 ianuarie

    STAU SI MA INTREB CUM S A PUTUT GASI BOLDEA IN AFRICA IAR PE OAMENII ASTIA NOROC CU PADURARUL ACELA SI NISTE OAMENI I AU GASIT POATE SA RASPUNDA CINEVA?

  • Silviu
    Posted at 13:19h, 21 ianuarie

    RESPECT pentru pilotul, dar mai ales pentru OMUL Adrian Iovan (ne-a aratat cum trebuie „tratat” un nenorocit ce-ti intra noaptea-n casa) si pentru doctorita-rezident, doua victime ale impotentei „serviciilor” ultra-dotate in localizarea unui astfel de accident (in ascultare sunt „shmekeri” …)

  • Grigoriu Elena
    Posted at 13:19h, 21 ianuarie

    Au murit multe persoane dupa adoptarea legii de recalcularea pensiilor, fie ei militari, grefieri, diplomati…. caci asa a fost dorinta presedintelui tarii si apoi pusa in aplicare de Emil Boc.
    Trist este ca vietile acestora au fost curmate pe fondul stresului si al neputintei de a mai achita rate la banci, de anii petrecuti in instante pentru recuperarea dreptului dobindit la data pensionarii, de agravarea starii de sanatate….
    Triam intr-o tara condusa de niste ….. nu gasesc nici cuvintul, preocupati doar de averile lor.
    Acum aud la TV ca doctorita rezidenta a murit cu lacrimile inghetate pe obraz.
    Ce viata mizerabila traim in aceasta tara.

  • predescu
    Posted at 13:21h, 21 ianuarie

    Nu de recalcularea pensiei e vorba. Nu ai dreptate. E vorba de avionasul ala fabulos care le-a fost pus la dispozitie in condiile in care in hangar exista unul bun. Este vorba de faptul ca plecam la lupta cu arme improprii care se intorc impotriva noastra pentru ca asa vrea un neica NIMENI, sa-l tina pe ala bun la pastrare pentru mai tarziu.

  • Ion Dumitru
    Posted at 13:21h, 21 ianuarie

    Taierea a fost facuta in vechea guvernare Boc, din pacate se pare ca nici USL-istii nu sunt foarte dornici sa repare greseala, s-a rectificat doar pentru magistrati, in fond si la urma urmei doar magistratii ar putea sa ii tina departe de puscărie, nu ?

  • Mihai Lozneanu
    Posted at 13:21h, 21 ianuarie

    E de remarcat faptul ca in spatele tastelor, vitejia noastra capata valente incomensurabile !Toti suntem buni de gura.Nu va place ceea ce se intampla in jurul vostru, iesiti in strada.Asa cum procedeaza majoritatea tarilor nemultumite de un guvern putred.E cineva dispus la asta?Nu aud…nu va vad….!Dar, in comfortul casei, dintrun fotoliu comod….vai, ce deranjati suntem !Mai oameni buni, daca sa-r face ceva concret, nu doar gargara…70 % din „raul „acestei tari, ar disparea.Exemple…Turcia, Grecia, Franta…etc.Sa rezum?Fapte, nu vorbe !

  • maresalu_67
    Posted at 13:22h, 21 ianuarie

    ba frumosule, ai memoria scurta. oare care guvern a ,,recalculat” pensiile? vezi-ti de problemele tale. sau stai prost cu banii si mai faci si tu un leu, pupand fundul ,,BINEFACATORULUI SUPREM” ??? e pacat sa-l bagam pe IOVAN in mizeria asta. DUMNEZEU SA AIBA GRIJA DE SUFLETUL LUI!

  • Dreptatea
    Posted at 13:22h, 21 ianuarie

    dreptate! asta vreau in cazul accidentului aviatic!

  • Tudor
    Posted at 13:23h, 21 ianuarie

    Cei mai mari hoti sunt tot politicienii…asa ca degeaba asteptam justitie…singurii care am putea face ceva suntem tot „noi”, dar tot „noi” nu facem. Nimeni nu e de acord cu ce se intampla in tara asta si totusi nimeni nu iese in strada. Ies in strada si protestez, dar vad oameni care ne apluada stand pe terasa in loc sa ni se alature. Vad oameni(inclusiv prieteni, rude) care se plang de tot ce inseamna Romania dar daca-i chemi cu tine in strada spun NU! Cica ei nu fac asa ceva….eu inca mai sper ca oamenii din tara asta sa se preschimbe o data din oi in lupi…o sa se piarda si speranta asta la un momentdat si atunci o sa ma pierd si eu altundeva…mult nu mai suport!

  • Madalin
    Posted at 13:23h, 21 ianuarie

    Da Serban, ai mare dreptate. Poate vom reusii noi sau copiii nostri sa scoatem tara asta la lumina.

  • Daniel
    Posted at 13:23h, 21 ianuarie

    Ca si in alte cazuri( vezi copilul omorit de ciini maidanezi, etc…) trebuie sa mai moara oameni pentru ca statul sa inceapa sa faca ceva. Intr-o tara in care se intercepteaza mii de telefoane, se asculta, se folosesc iunformatiile obtinute in scopuri personale, ministrul de resort care este dupa parerea mea principalul vinovat afirma ca statul nu detine tehnica necesara pentru localizarea unor oameni aflati in pericol de viata.
    Ce ar fi daca serviciile respective ar fi puse cu adevarat in slujba cetateanului prin obligarea lor sa intervina si in cazul salvarii vietilor omenesti?
    Au murit cu zile oameni,(omor din culpa) pentru care trebuie sa fie pedepsiti vinovatii.

  • iulian
    Posted at 13:27h, 21 ianuarie

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe dl Iovan!Cat despre pensia lui…nu prea sunteti informati:pensia lui de 15000lei a fost considerata „nesimtita” in primul rand de catre mass-media si abia dupa aceea statul a considerat ca trebuie taiata.Si pe buna dreptate.El primea pensie in functie de contributia pe care a avut-o la fondul de pensii.Nu vreau sa fiu inteles gresit ca nu ar fi meritat mai mult.Sunt sigur ca fiecare roman ar merita o pnsie mai mare(sau isi doreste) dar fiecare primeste in functie de cotizatie.Statul de unde sa dea bani in plus.

  • alex
    Posted at 13:27h, 21 ianuarie

    credeti ca o pensie de 15 000 de lei de la stat l-ar fi impiedicat sa activeze ca pilot la o companie particulara nu cred si daca a contribuit atat de enorm la fondul de pensii dece nu a acumulat punctele necesare ?? Si pana la urma ce treaba are pensia in problema morti lui era o persoana activa care ar fi zburat oricum daca medical si legal era posibil era aviator iubea zboru ca de nu faci 16 000 de ore de zbor ca esti fortat . GRAVA PROBLEMA A FOST RECUPERAREA LOR DE LA LOCUL ACCIDENTULUI.De ce nu exista un protocol de actiune ,in cazul X accident aviatic se actioneaza „astfel” cu „fortele” si „dotarea” putea fi oricare alt pilot scenariul ar fi fost acelasi .Pilotul a dus aeronava la sol cu toti pasagerii in fiata „SALVATORII” au cam intarziat .

  • Silviu
    Posted at 13:28h, 21 ianuarie

    Cand te angajezi, ai o mica „marja” de-a alege daca-ti convine sa lucrezi pe salariul X cu beneficiile Y ; accepti si inevitabil, candva, vei face o „simulare” de calcul, cam ce pensie vei avea ; si muncesti, si cotizezi,si [nu pentru toti valabil] dupa ani mai multi sau mai putini [functie de grupa, categoria de munca, etc] ajungi sa iesi la pensie; iei o luna…doua sau un an … doi pensie, si apoi pe baza unei ordonante/decret/lege toate planurile tale de ani de zile se duc „pe apa Simbetei”, pensia ti-e diminuata/injumatatita/ciopartita de o decizie de politruc idiot, care-a constatat el ca „s-a golit” sacul bugetului [nu ca a furat el si lepadaturile celelalte cu care e coleg de dormit in parlament] si ca asa e bine, cum vede el lucrurile …

  • iulian
    Posted at 13:33h, 21 ianuarie

    Dumnezeu sa-l odihneasca in pace pe dl Iovan!Cat despre pensia lui…nu prea sunteti informati:pensia lui de 15000lei a fost considerata „nesimtita” in primul rand de catre mass-media si abia dupa aceea statul a considerat ca trebuie taiata.Si pe buna dreptate.El primea pensie in functie de contributia pe care a avut-o la fondul de pensii.Nu vreau sa fiu inteles gresit ca nu ar fi meritat mai mult.Sunt sigur ca fiecare roman ar merita o pnsie mai mare(sau isi doreste) dar fiecare primeste in functie de cotizatie.Statul de unde sa dea bani in plus.Nimeni nu poate trai in Romania cu 2000 lei
    RESPECT pentru Serban.Asteptam sa scrii mai des pe blog.

  • Danutz
    Posted at 13:39h, 21 ianuarie

    Dragilor,2 aspecte:-19000ron/luna,pensie…..nemultumire?hmmm
    -masuri populiste gen”egali si saraci”….”egali dar bogati”????..nu se leaga..
    pai noi unde ne credem?..in america?..nici acolo nu exista asa ceva.. sa iei pensie cat 10 salarii medii in romania!si sa fii si nemultumit,iar fanteziile astea cu egali dar bogati,pai daca am fii toti bogati,cine mai munceste pentru cine? si cu bani multi de unde?

  • ALO! ALO! ALO!
    Posted at 13:39h, 21 ianuarie

    Parlamentari ,guvernanti ,afaceristi,smecheri,care ati furat tara peste noapte ,ati pus in functii de conducere copiii si neamurile analfabete , luati-va de mina si treceti Dunarea pina nu e prea tirziu.Istoria se repeta .Stati voi acolo linistiti ,tinerii sint in spatele vostru ! ALO….ALO…ALO…!
    .

  • Alex M
    Posted at 13:39h, 21 ianuarie

    RESPECT! Se spune că piloții sunt ”de fier”, au toate analizele perfecte, totul perfect. Aici poate a gândit cu inima, a salvat niște oameni, câți a putut și a plătit cu propria viață. Statul român? O adunătură de bețivi cu figuri, valutiști de grad înalt, actori nerealizați, dar apreciați și oameni de cultură…minimă, desigur!
    Votăm! Ce votăm? Votăm ca noi, poporul să decidem trimiterile în judecată a unora, nu ei, tot ai lor, tot clica! ”Recalcularea” unor pensii recalculează defapt viața unor oameni, schimbând-o, desigur, tipic, specific României, în rău.
    Plângem după ce pierdem și onorăm, așa sunt conducătorii ce-i avem, dacă nu murim sau suntem în comă prin spital, nimeni nu ne vede.
    Nu vă faceți griji, existăm, suntem tineri, suntem puternici, într-o zi o să fim peste voi! E doar liniștea dinaintea furtunii, noi nu vă lăsăm fără pensii, vă lăsăm fără case, mașini, venituri obținute ilicit și vă dăm la schimb închisoare (”bulău”), ani, luni, zile. Și nu vă calculăm faptele după lege, ci după cât a muncit fiecare și furați voi: de 10 ori micșorată, 10 ani de închisoare pentru dl. Iovan, calculată la alte 7 mil. de persoane sunt 70 de milioane de ani, îi împărțim la nr. parlamentarilor și guvernanților și vă rezolvăm!
    Poate am scris cam mult, îmi cer scuze, dar așa face Dumnezeu, îi ia doar pe cei buni, nimeni nu vrea în propria grădină florile urâte!
    Încă odată, respect!

  • zbant laurentiu
    Posted at 13:41h, 21 ianuarie

    Aseara cand am vazut stirea cu accidentul aviatic primul lucrul la care m-am gandit a fost ‘de ce pilota adrian iovan avionul acela?’. Acum stiu, mi-ati raspuns voi. Ce pot sa mai zic. . . . 1900 de lei sunt mai putini decat impozitul retinut pe salariul lui

  • Cristina
    Posted at 13:47h, 21 ianuarie

    Si nu este singurul om caruia i se intampla aceste lucruri,numai ca el a fost o persoana publica si de aceea se mediatizeaza atat de mult dar ganditi-va cati oameni de rand sufera si trec prin astfel de lucruri….trist…..mare tristete…..

  • Iosif
    Posted at 13:54h, 21 ianuarie

    Aviatorii care au reusit sa mai ramina apti de zbor dupa pensionare dupa ce au fost „bocniti”in c…cu minus 80% din pensie (dar fiind singurii care au primit sutul din fatza si il simt inca!! ) au renuntat sa-si mai puna sperante in „contractul semnat cu statul” cind au ales in tinerete aviatia, astfel unii s-au „carat”prin alte tari iar cei care credeau in oportunitati pe plan local (ei zic „fraierii”,iar acum dupa ani de zile le dau dreptate!) ,au ramas.
    Asta am facut si eu,dar am ales sa colaborez „part-time”cu o companie multinationala pentru un venit „full-time”,adica acceptabil pentru perioada cind nu voi putea nici munci,poate, din motive de sanatate.Ca doar si pilotii sunt oameni,mai si mor dupa cum vedeti ( termenul medical „apt zbor”nu inseamna ca esti neaparat sanatos ca la nastere!) ,si asta ca sa „reintregesc”mizeria de pensie pentru care inca ma mai judec cu statul la Brasov! Si multi -care nu spera in minuni – fac toate astea in dauna timpului alocat profesiei,caci nimeni nu ne poate acuza ca nu ne-ar place mai mult sa zburam!!
    Dar vorba unora,inca nu e timpul pierdut sa platim taxe (raportate automat si la salarii mai mari!) altui stat!

  • roset
    Posted at 13:55h, 21 ianuarie

    Nu vi se pare că cineva trebuie să răspundă?
    Cu atâtea mijloace de căutare trebuia să ajungă un localnic? Doamne , securitatea STATULUI” era în pauză? Atunci de ce le mai măriți bugetul? Doar prntru salarii sau și pentru aparatură performantă (în cazuri de genul aceste, nu pentru ascultarea și depistarea ,,dușmanilor”)!
    Niciun ministru, oricare ar fi acela, nu se simte vinovat? Mă gândeam că , măcar 2 dintre membrii guvernului ar trebui să demisioneze! Nu spun și care!

  • marieta
    Posted at 13:57h, 21 ianuarie

    Dumnezeu sa-l odihneasca !!! atat se mai poate spune .

  • blindguardian
    Posted at 14:00h, 21 ianuarie

    e cam aiurea ce zici… daca astuia cu 1900 ron nu-i ajungea pensia ce zici de pensionarii cu 3-4-500 ron? a ca nu-i ajungea sa mentina super luxul in car era obisnuit sa traiasca? e partea a doua.. din 15.000 ron ar primi o pensie decenta 20 oameni… indiferent ce job ai , nu e corect sa ai pensie cat restul strazii pe care stai la un loc… mai ales ca s-a pensionat de la stat nu de la vreo multinationala….
    si pe langa asta avea omul o crima la activ pt care nu a platit… karma nu doarme niciodata ….

  • gabi
    Posted at 14:02h, 21 ianuarie

    Sunt curios daca cineva va plati pentru ceea ce s-a intamplat.

  • ana
    Posted at 14:02h, 21 ianuarie

    lui a trebuit sa i se reduca pensia de 10 ori,dar la umflatii aia din parlament care au dormit o viata pe scauna se mareste de 10 ori..abia astept sa plec din tara asta si sa nu ma mai intorc,numai hoti peste tot

  • David
    Posted at 14:05h, 21 ianuarie

    Pai , subscriu si eu ca un om ce are impresia ca statul este o institutie apartinatoare bunului mers al societatii , deh , societatea noastra ! Am picat si eu o data in ispita aceasta , a credintei ca statul ne poate rezolva problemele . M-am linistit insa , atat de repede , bai mare . De ce ? Am descoperit ca statul , in forma lui cea mai larga , este , cred eu , o adunatura de oameni cu probleme dintre cele mai diverse : chistocari, betivi , fumatori benigni , lacomi , posesivi , libidinosi , retardati e.t.c. Acestia , laolalta cu altii , din alte mecanisme sociale , aleg din perspectiva viciilor lor cele mai ascunse , metodele prin care bunul mers al societatii poate functiona . Functionarul mecanismului de stat este chiar vecinul nostru , prietenul probabil , amantul sotiei noastre , sotul vecinei de deasupra . Astia , plini de frustrari , merg la seviciu , sa …! Ce fac ei acolo ? Sal defineasca cineva , pe stat , daca o putea , ma straduiesc sa-l conturez si ma izbesc de aceeasi deriva , de fiecare data , pare ca nu voi reusi niciodata ;

  • Raluca
    Posted at 14:07h, 21 ianuarie

    Majoritatea sar in sus cand aud de pensiile aviatorilor, pompierilor, militarilor, justitie, dar nu se gandesc niciodata cate sacrificii fac oamenii acestia pentru noi toti,NU SUNTEM EGALI, aceasta e o idee stupida ce prinde contur doar in capul oamenilor saraci si lenesi. RESPECT pentru toti cei ce slujesc cu adevarat statul roman

  • otilia
    Posted at 14:14h, 21 ianuarie

    Nu stiu daca a primat dorinta de a castiga mai multi bani pentru copilul fata de respectul pentru meserie. Ce este mai tragic este timpul de reactie al autoritatilor dupa impact. Fara coordonare , fara a apela la tehnicile de ultima ora pentru a repera victimile in timp util. Exista institutii ale statului care ar fi putut pune la dispozitie logistica si tehnica necesara reperarii victimilor. Consider ca nu s-a acordat prioritate 0 pentru salvarea acestor oameni.

  • crap
    Posted at 14:17h, 21 ianuarie

    este foarte trist ca asa ceva se poate intampla in Romania anului 2014. Si mai trist este faptul ca nici orizontul n-arata prea bine.

  • alexe
    Posted at 14:21h, 21 ianuarie

    Interesant…. Incep prin a spune dumnezeu sa ii ierte si sa ii ajute pe cei raniti sa treaca cu bine prin acest necaz. Totusi cateva observatii domnule Huidu.. Domnul Iovan avea greutatile pe care le avem cu totii. Sant pensionari care lucreaza in toata Romania, oameni care nu isi pot plati utilitatile din pensie pt ca o dau pe toata pe medicamente. Problemele nu se vor rezolva cand conducerea politica va fi alta. Ca e usl sau pdl sau orisicare altul….aceeasi Marie cu alta palarie. Romanii si-au schimbat preferintele politice o data la 4 ani sperand ca poate se vor satura sau ca ce,ceva se va schimba. Nimic. Domnul Iovan este un exemplu care se aplica la nivel national. Ca si el sant sute de mii de oameni. Asa ca il plingem pe dl Iovan dar plingem toata romania. In fiecarautobuz exista un batran, pensionar, care munceste undeva.Politica e curva peste tot, in toata lumea,dar la noi ea are hiv. Condoleante familiilor indoliate.

  • marius
    Posted at 14:23h, 21 ianuarie

    Scuze ca ma bag, dar nu este vorba de acelasi persoana care cu ceva timp in urma a ucis un OM si a scapat nepedepsit? Sau poate ma insel, daca e asa imi cer scuze……

  • Maya
    Posted at 14:24h, 21 ianuarie

    judeci statul si societatea asta bolnava (cum ii spui tu)?
    OK.asta fac si eu!.

  • Adi
    Posted at 14:28h, 21 ianuarie

    „Egali” comunista chestie!

  • Adrian
    Posted at 14:30h, 21 ianuarie

    zborul e periculos!

  • adip
    Posted at 14:31h, 21 ianuarie

    tragedia asta se putea evita…. cum ti se pare?

  • Coca
    Posted at 14:32h, 21 ianuarie

    Sunt in stare de soc cand vad ce se intampla in tara asta. Din rau in mai rau. Mama mea a lucrat in sere de flori vara la 50 grade si iarna la limita de inghet timp de 27 ani. Se vede pe tenul fetei ce conditii a indurat. Acum a iesi la pensie si aceasta este de 4 mil 200 Lei vechi. Practic esti condamnat la moarte!

  • Dorian
    Posted at 14:34h, 21 ianuarie

    ce intamplare….

  • Cristina
    Posted at 14:37h, 21 ianuarie

    Dumnezeu sa ii odihneacsa pe cei doi!Este intotdeauna pacat si trist atunci cand o persoana se stinge din viata,cu atat mai mult cu cat este vorba de doua persoane care au murit incercand sa faca un lucru bun si folositor….nu se mai intampla preades in Romania de azi….din pacate…
    As vrea sa precizez un singur lucru:putem avea servicii ultra dotate de localizare,servicii ultra dotate in spitalesi alte unitati insa cei ce nu stiu sa le foloseasca sunt cei angajati de multe ori pe „pile” sau doar asa de ochii lumii.
    E trist ca a trebuit sa se intampleasa ceva dar in tara noastra e absolut normal,in fiecare an se intampla ceva socant….trebuie sa se intample accidente in urma carora multi oameni sa isi piarda vieti.Isi mai aminteste cineva tragedia de la maternitatea Giulesti?Si lista poate continua.
    Nu cred ca e de vina doar conducerea,sunt si oamenii.Eu nu mai sunt in Romania de ceva ani,vin acasa doar in vacanta si imi e greu sa vad si sa cred cum s-a ajuns.Toate lucrurile astea care se intampla ma fac sa imi intaresc si mai tare convingerile:mai merita oare sa ma intorc vreodata in Romania?Si ma doare sufletul sa spun ca raspunsul este unul negativ!

  • Cici
    Posted at 14:40h, 21 ianuarie

    RESPECT…D-zeu sa il odihneasca!

  • marcela
    Posted at 14:44h, 21 ianuarie

    Dumnezeu sa ii ierte pe cei morti!
    Multa multa sanatate celor patru medici si copilotului!
    Atat sper ca sa nu scoata „mortul” de vina. Dar fata care nu si-a trait viata? ce vina a avut?

  • hidroizolatii
    Posted at 14:48h, 21 ianuarie

    Într-un sistem de sănătate în comă, mor și cei din jur atunci când încearcă să-l resusciteze 🙁
    Aceștia pot fi numiți eroi care au murit încercând sa salveze vieți!

  • Dana
    Posted at 14:51h, 21 ianuarie

    Condoleante. Mi-e cel mai tare „mi-a placut” aseara ca oamenii din zona respectiva se luptau sa-i salveze pe supravietuitori si Primul ministru era invitat la un post de televiziune de unde avea o mare grija: cum sa-l injure pe Presedinte. Rusine domnule prim ministru. Nu era normal sa va ocupati de problemele tarii?

  • adina
    Posted at 14:53h, 21 ianuarie

    respect pt Adrian Iovan si pt cei ca el.Dumnezeu sa ii odihnesca pe el si pe tanara rezidenta…..Traim intr.o tara cu un sistem bolnav si autoritati incompetente care ne mananca bani degeaba….Rusine sa le fie, mare rusine, sper ca cei vinovati de asemenea situati sa plateasca cum platesc acesti oameni nevinovati.

  • Elena F.
    Posted at 14:55h, 21 ianuarie

    RESPECT pentru Adrian Iovan! Si totusi domnul Arafat de ce nu isi arata fata? A cumparat un avion pe care il tine in hangar, tot el a implementat sistemele de la 112, de ce tace? si ministrul sanatatii tace, si normal ca vinovatii scapa basma curata, nu se iau masuri iar vina o sa cada pe cel mort… ca la noi la romani…

  • Carol
    Posted at 14:57h, 21 ianuarie

    Serban, nu politiza drama asta. Mai las-o joc cu usl, pdl, bla, bla, bla. E u sistem bolnav de la cap la coada. Apropo, Boc al tau a taiat pensiile, nu USL-ul.

  • carmen
    Posted at 15:01h, 21 ianuarie

    cred ca a fost vorba de pasiune si de salvarea unor vieti. nu vreau sa cred ca a zburat pentru ca nu avea ce manca , nu cred ca a facut-o pentru bani (cred ca-l jignim daca gandim asa) cineva trebuia sa aduca ficatul ca altcineva sa traiasca. asta e tot.
    E asa de simplu ca nici nu va ganditi ca mai sunt si oameni buni pe pamant(sau mai bine zis a fost pe pamant ca acum e in cer).

  • petre
    Posted at 15:18h, 21 ianuarie

    cum sa trecem peste tragedii?

  • Daniel
    Posted at 15:21h, 21 ianuarie

    Imi este frica in tara mea care nu isi poate apara valorile, adica eroii care realizeaza lucruri uriase pe bani putini si in anonimat. Imi pare rau ca in strainatate m-am tinut sus si tare ca Romania trebuie respectata. Nu ma simt protejat de un sistem care a dovedit ca nu te poate gasi atunci cand iti doresti si ai nevoie sa fii gasit.

  • eu
    Posted at 15:31h, 21 ianuarie

    cum te-ai gandit?

  • Fast&bou
    Posted at 15:32h, 21 ianuarie

    tu ce vrei sa faci?

  • Serban Constanta
    Posted at 15:42h, 21 ianuarie

    RESPECT scriu si eu pentru cel care a fost pilotul ADRIAN IOVAN! Era un om de onoare, RESPONSABIL si constient de rolul lui!!!

  • horia
    Posted at 15:53h, 21 ianuarie

    cand traiesti intr-o tara unde guvernantii de 25 de ani nu vad decat interesul lor,unde se incearca indobotocirea acestui popor prin saracie,iar ei primesc voturi pentru o punga cu zahar si un litru de ulei,sa nu ne mire faptul ca fiecare dintre noi putem avea aceiasi soarta,sa fim neputinciosi impotriva acestui sistem,care Dumnezeu sa ma ierte parca face tot posibilul sa duca la exterminarea noastra ….incet dar sigur.
    Condoleante pentru cei decedati si Dumnezeu sa-i ierte si sa-i odihneasca acolo unde sau dus….poate vor gasi o lume mai buna decat aici.

  • Gheorghe Ț.
    Posted at 15:53h, 21 ianuarie

    .Se intampla lucruri rele pentru ca nu exista aceasta egalitate!

  • Mihai
    Posted at 15:56h, 21 ianuarie

    Nu prea aplicam imnul Romaniei. Nu ne desteptam, ne place sa dormim pe noi. Nimeni nu are curajul sa iasa in fata elitei si sa comenteze. Va fi linsat intr-un fel sau altul, mai devreme sau mai tarziu de accei oameni care se imbraca numai cu costume scumpe.

    Acesti domni in costume, gandesc asa cum au fost invatati de alti sefi mai mari ca ei, anume: „SA NU ITI PESE DE ALTII , CI DOAR DE TINE”. Un fel de jungla, fiecare pentru el. Am tot ce-mi trebuie mie, pentru ce sa-mi pese de altii ? 🙂

    @Rockefeller

  • Venera
    Posted at 16:12h, 21 ianuarie

    inteleg ce s-a intamplat!

  • Lelu
    Posted at 16:13h, 21 ianuarie

    E nevoie de o RASCOALA impotriva cacatilor care au acaparat tara asta .

  • Marmota Cenusie
    Posted at 16:19h, 21 ianuarie

    „cum o societate bolnava si o decizie injusta a statului a lasat practic fara viata un om”? tare asta!

  • Mihai
    Posted at 16:22h, 21 ianuarie

    Huidu , acelasi stat , cu aceleași legi de zeci de ani!

  • dana
    Posted at 16:23h, 21 ianuarie

    toti suntem victimele sistemului intr-un mod dureros,unii mai mult altii mai putin,insa din nefericire multi isi pierd viata…dar anul 2014 trebuie sa fie unul bun ,sa nu ne lasam coplesiti,viata e cel mai frumos dar,pentru care merita sa luptam, sa schimbam lumea,ajutandu-i pe oameni sa fie fericiti.eu cred ca asta dorea si Adian Iovan pentru fiul lui,pentru asta a luptat pentru asta a murit.tot respectul .

  • maia
    Posted at 16:25h, 21 ianuarie

    Imi pare rau sunt convinsa ca d-voastra credeti ce scrieti dar nu munca l-a ucis ci vechimea avionului si lipsa de profesionalism a sistemuluide salvare.Faptul ca sistemul de sanatate este lasat sa supravietuiasca si banii se dau 40 de milioane de euro in coruptie fiscala, 35 de milioane de euro in cheltuieli inutile in sistemul birocratic de stat si 20 de milioane pentru renovarea caminelor culturale. Asta in loc de sanatate, scoala, infrastructura. Multi oameni muncesc cu placere la pensie sau de nevoie.

  • johanna
    Posted at 16:29h, 21 ianuarie

    Eu as spune ca statul l-a ucis de doua ori. O data cand la binemeritata pensie l-a trimis din nou la munca ca sa se poata intretine si a doua oara cand statului i-a trebuit 5 ore sa-l gasesca Cei doi aveau o sansa daca erau gasiti la timp dar se pare ca cei de la 112 stiu mai degraba sa impleteasca pulovere decat sa citeasca coordonate GPS. Pacat ca inca traim ca pe vremea lui Pasvante chiorul.

  • marius
    Posted at 16:33h, 21 ianuarie

    sunt multi in romania, care, desi au studii, nu au un loc de munca; li se cere sa faca prostitutie atunci cind gasesc unul; si dvs. ii plingeti pe astia cu pensii de 19000 lei si copii lor de bani gata? sinteti niste idioti, mai bine uitati-va in ograda voastra

  • ness mosu
    Posted at 16:39h, 21 ianuarie

    Am mai spus si ma repet. ori punem pusca pe ei ori plecam din tara.
    Muncim ca sclavii pe plantatie si nu beneficiem de nimic din partea statului.
    Te duci la dentist si iti zice sa vii cu pansamentul in buzunar. Pentru ce mai dam banii atunci?

  • anonymus
    Posted at 16:51h, 21 ianuarie

    Bun inceputul cu „las bocitoarele…”. Numai ca o dai imediat pe melodramatic cu „…pentru baiatul lui, s-a vazut nevoit sa munceasca si la pensie”. Ceea ce e tot un fel de bocet, dar (e drept) netabloidizat. Dar hai sa fim totusi decenti si onesti. Si sa-l omagiem pe cel plecat dintre noi. Sa-l OMAGIEM si atat, fara a mai comenta ceva sau a cauta vinovati.

  • Silviu Teodor
    Posted at 16:52h, 21 ianuarie

    Sunt Pompier si credeti ma ca orice minut care trece, in conditiile unei temperaturi scazute, soc hipotermic, nu poate duce decat la agravarea situatiei.

  • maia
    Posted at 16:54h, 21 ianuarie

    Scuze, dar cifrele sunt mai uluitoare decat am precizat eu: 35 de MILIARDE de euro pierderi in sistemul de stat, anual, la fel ca si 40 de miliarde de euro anual, pierderi prin evaziune fiscala! Aici gasiti banii si de pensii si pentru o viata oamenoasa si investitii.

  • florentina
    Posted at 16:54h, 21 ianuarie

    respect pentru Adrian Iovan!de el spui ca a avut pensie mica dar acei bătrâni care traiesc cu 300 lei pe luna poate și mai puțin?

  • turbo
    Posted at 16:56h, 21 ianuarie

    statul este mereu de vina, dar niciodata nu si-o asuma. tot ce face el este doar ca sa ne impoziteze si sa-si bage bani in buzunar, restu, restu nici nu conteaza sau n-a contat imporntat este sa voteze.

  • LEINAD
    Posted at 16:57h, 21 ianuarie

    Da, e o mare durere cand un om moare, insa ceea ce se spune acum ar trebui sa fie spus pentru incurajare si nu pentru descurajare.
    – nu a contribuit cu taxe sa aiba 15000 pensie. A facut-o doar cu trei luni inainte de iesirea la pensie la (45 de ani)…tocmai cum au iesit la pensii (nesimtite) destui de multi…Apoi s-a angajat iar la Tarom pentru salariu egal cu pensia…Si nu e singurul care…
    – Nu greutatile zilei l-au impins la munca…Cu o pensie de 1900 si vila in Primaverii, si cu salariu de pilor la compania privata…nu era un sarac.
    -vechimea avionului, traficul cu diverse obiecte, poate remuscarea ca a impuscat un om fara sa aiba acest drept…a facut ca nici o sansa de reabilitare sa nu mai fie buna pentru dansul…
    In Atotstiinta Sa Creatorul a zis STOP…si si-a luat viata inapoi pe care i-o daduse sa o traiasca cinstit si spre binele altora… Numai Dumnezeu stie daca a fost o viata curata… In loc sa-l plangem pe dansul mai bine ne-am ingrijora la viata noastra, cum ne surprinde un astfel de eveniment…

  • Stefan
    Posted at 16:58h, 21 ianuarie

    Romania a investit (cateva zeci sau sute) milioane de euro in sistemul 112, bani care, dupa cum foarte bine se stie, au fost platiti din buzunarul populatiei. Un sistem extrem de bine pus la punct, din cate am inteles, care pe langa faptul ca este capabil de a detecta adresa numarului de la care se efectueaza apelul, prin triangulare combinat cu date GPS (sateliti GPS ai armatei, nu cei la care ne conectam toti)poate afla pozitia cu eroare de 3 metri a persoanei care face apelul.

    Romanii nostri cei destepti angajati ai serviciului 112 habar nu au sa foloseasca acel sistem si probabil nici nu au fost instruiti pentru astfel de cazuri, desi nu cred. Asadar, o ceata de incompetenti si batuti in cap s-au chinuit timp de vreo 8 ore (nu 6 asa cum s-a spus) sa localizeze cu eroare de 40KM apelul efectuat de doctorul ranit. De la 40KM au revenit si au restrans aria la 20KM si asa a ramas pana la final. Daca nu existau acei padurari, care cunosc zona, probabil la aceasta ora asistam la o si mai mare tragedie. Oamenii aceia (doctori de mare clasa) ar fi murit pana autoritatile impreuna cu imbecilii de la 112 sa fie in stare sa-i localizeze exact, lucru care de fapt s-a intamplat cu Adrian Iovan. Daca interventia s-ar fi facut in decurs de 2 ore de la accident acum vorbeam despre eroul Adrian Iovan omul viu si in acelasi timp si despre rezidenta care a incercat sa ajute oamenii.

    Doctorii astia impreuna cu Adrian Iovan au facut ceva pentru oamenii din tara asta insa cand a venit momentul ca oamenii sa faca ceva pentru ei ne-am lovit de imbecilitate, prostime si dezinteresati. Am ascultat ieri interventiile de pe posturile TV ale autoritatilor din zona in care a avut loc accidentul. M-am crucit de modul in ca re puteau vorbi si de cum explicau ca inca nu au localizat ranitii. Niste analfabeti care ne conduc, care nu erau in stare sa lege doua propozitii inteligibile. Prin analogie ma gandesc ca si angajatii lor tot astfel de oameni sunt si evident ma intreb de ce a trebuit Romania sa investeasca milioane de euro intr-un sistem inteligent la 112 daca acest sistem este folosit de analfabeti? Cu ce a schimbat acest sistem soarta acestor oameni? Cu absolut nimic pentru ca tot varianta babeasca (a la romani) a functionat mai bine. Respect Adrian Iovan, respect si sanatate doctorilor care au scapat (la limita) cu viata.

  • Vlad
    Posted at 16:58h, 21 ianuarie

    Domnul Iovan a fost intr-adevar o victima a sitemului, si acest lucru este regretabil..

  • Bogdan
    Posted at 16:59h, 21 ianuarie

    Cine vorbeste Serban Huidu?

  • Cornelius
    Posted at 17:01h, 21 ianuarie

    una la mana e penibil sa politizezei o tragedie incercand sa te folosesti de orice prilej pt a mai balacari adversarul politic.
    nu am adversari politici-toti sunt la fel!
    doua la mana (stiu, „de morti numai de bine”) orice pilot – mai ales unul cu experienta – nu se aventureaza la drum peste vai si munti in luna ianuarie fara un plan de zbor pus la punct inclusiv analiza situatiei meteo pe tot parcursul zborului, periclitand viata lui si a altora.
    trei la mana, daca pilotul ar fi avut o pensie mare si nu s-ar fi aventurat la un asemenea drum, ar fi fost alt pilot care ar fie ar fi murit in locul lui sau ar fi luat hotararea sa nu zboare sau ar fi ales alt traseu.

  • batranu
    Posted at 17:31h, 21 ianuarie

    Domnule Huidu am 68 de ani am muncit 40 am o pensie de 1100 de lei ce-ar fi trebuit sa fac sa ma spanzur Omul asta a fost dumnezeu sa-l ierte pilot 34 de ani a primit bani mai multi decat mine , oricum si in lei si in valuta ca era comandant de Boeing si facea si afara oare oamnenii cateodata nu se gandesc si la batranete . De unde pana unde pensii speciale pentru piloti sau pentru altii . Si eu am facut si fac parte si in acest moment din aviatia ultrausoara de multi ani , am vazut destule si stiu destuii care sau pricopsit cu pensii mari fara sa le merite . Asa ca vreau sa va spun un lucru nu sunt de acord cu titlul pompos de erou . Orice pilot conform reglementarilor trebuie sa faca tot cei posibil pentru a putea salva viata oamenilor din aeronava . Sa asteptam ancheta autoritatilor sa vedem concluziile si pe urma sa vorbim nu ca ziaristii care se pricep la toate . Nu stiu daca executa un zbor in VFR sau in IFR ( ZBOR INSTRUMENTAL SAU LA VEDERE ) daca era instrumental radarul trebuia sa-l localizeze era aproape de Oradea la circa 70 km in linie directa
    Uitativa va rog asa de curiozitate pe situl FLIGHTRADAR24 si o sa vedeti ca o aeronava aflata in spatiul aerian national are toate datele despre ea secunda cu secunda viteza, directie, altitudine si pozitia GPS ar fi mai multe de spus dar sa lasam pe cei care sunt numiti sa faca ancheta sa o faca si sa asteptam raspunsul , vad ca din ” surse” nici nu avea voie sa il piloteze ca avea peste 6 luni decand nu mai pilotase tipul respectiv de aeronava ce sa mai credem?

  • Viculean
    Posted at 17:47h, 21 ianuarie

    Asa e, multe nedreptati pe lume. Unuia i se taie pensia si moare in accident de avion..

  • Alex
    Posted at 17:51h, 21 ianuarie

    ma intreb….

  • Vale
    Posted at 17:52h, 21 ianuarie

    Chiar daca in plan personal e persoana cea mai abjecta, daca in plan profesional isi face treaba la nivel exceptional, atunci ma alatur si eu si zic Respect. Iar pilotii, pun intotdeauna viata celorlalti mai presus decat viata lor. Asadar, Respect Domnule Pilot Iovan, Rusine celor care n-au fost in stare sa ofere informatii valide, in asa fel incat sa nu existe pierderi umane! O viata mai buna va urez!

  • maia
    Posted at 17:56h, 21 ianuarie

    Deci pe un om care doreste sa asiste la un implant,Adrian Iovan la-ti redus la pensie, Boc si Basescu?

  • SoSo
    Posted at 18:04h, 21 ianuarie

    Mie unul mi-e rusine ca am putut vreodata sa te apreciez, dl Huidu…prin ceea ce continui sa scrii, imi dau seama ca esti pierdut…aberezi de dragul aberatiei!

  • alinutzu8
    Posted at 18:06h, 21 ianuarie

    comentam toti pe aici dar nimeni nu stie ce s-a intamplat in acel moment..nu trebuie sa mai vorbim despre varsta defunctului..pentru k in tara asta f multi oameni muncesc la 75 ani…si ei au cotizat.toata lumea vorbeste de bani..pai unii batranei traiesc dintr-o pensie de 200 ron..si bolnavi..dak nu era o persoana publica nu se stia nimik despre el…Dumnezeu sa ii odihneasca.

  • bogdan
    Posted at 18:09h, 21 ianuarie

    eu zic ca sa il ierte dumnezeu si ca este un erou sunt de acord,dar nu sunt de acord ca ii plangeati de mila ca nu are pensie mare cand in romania se munceste pe salarii de 6 mil in 3 schimburi

  • george
    Posted at 18:13h, 21 ianuarie

    de sar prabusi avionul cu tot staful tarii in frunte cu basescu sa vezi atunci ce jale si suferinta ca sa merga si parlamanetul si guvernul si sa nu scape nici unu atunci suferinta pe capul poporului roman…….despre victime dumnezeu sa le ierte ca nu aveau nici o vina si viatza inainte

  • mirceA
    Posted at 18:23h, 21 ianuarie

    Toata lumea spune acelasi lucru, nu ai spus nimic nou.

  • Alexandra
    Posted at 18:29h, 21 ianuarie

    Toate bune iti doresc!

  • boby
    Posted at 18:36h, 21 ianuarie

    odihnesca-se in pace!

  • Alexandru
    Posted at 18:40h, 21 ianuarie

    In toate tarile din lume oamenii de varsta dlui Iovan lucreaza, asa ca sa nu dramatizam fara motiv.

  • ioana
    Posted at 18:55h, 21 ianuarie

    moamaa cata pensia avea in loc sa stea sa bea o bere acasa la o cafelutza

  • George Marinescu
    Posted at 19:04h, 21 ianuarie

    Serban, te simpatizez mult si sunt de acord cu tine, dar iti spun sincer, e cam deplasat ca tu sa-ti mai expui public niste pozitii critice!

  • sorin
    Posted at 19:29h, 21 ianuarie

    sunt un bun crestin: odihneasca-se in pace!

  • bibica
    Posted at 19:48h, 21 ianuarie

    nu-ti mai face grija de iovan ca are cine..

  • liliana
    Posted at 19:49h, 21 ianuarie

    a fost un accident, stii cum se intampla accidentele….dar daca nu era el, era atcineva…si stiu ca a mai murit cineva, o studenta, al carui chip nu apare in toate postarile si comentariile… sa lasam USL-ul, PDL-ul,celor care fac politica….

  • Livia
    Posted at 19:50h, 21 ianuarie

    @dana, spui că toți suntem victimele sistemului, dar noi suntem sistemul însuși! @johanna, să aruncăm vina pe ceva atât de abstract, până la urmă, cum e Statul e un nonsens. Noi înșine îi permitem acestui „sistem” să funcționeze, prin simplul fapt că nu întrerupem această inerție, nu încercăm nicicum să vedem și să corectăm ceea ce facem noi rău, oricât de minor și care poate să se transforme într-o parte a SISTEMULUI!

  • coco$u
    Posted at 19:52h, 21 ianuarie

    ce faci cand revii la carcotasi?

  • Marius
    Posted at 20:15h, 21 ianuarie

    Cu totii suntem victime ale sistemului…mai putin tu.

  • Alex
    Posted at 20:19h, 21 ianuarie

    Huidule, cand mai scrii?

  • statulPalmaNeiaToT
    Posted at 20:25h, 21 ianuarie

    te admir!

  • eva pop
    Posted at 20:33h, 21 ianuarie

    imi pare bine ca ai luat atitudine!

  • Marius D.
    Posted at 20:36h, 21 ianuarie

    Comentariul meu nu are legatura cu eroismul Domnului Iovan, ci cu eroarea care s-a strecurat in text: pilotii beneficiaza de pensii speciale care nu se calculeaza proportional cu contributiile, pur si simplu pentru ca beneficiarii pensiilor speciale NU au contribuit cu nimic,niciodata la sistemul de pensii. Pilotii nu au contribuit, alaturi de ceilalti angajati de la interne, aparare, SIE, SPP, SRI, diplomati, parlamentari, procurori, judecatori si angajatii curtii de conturi.

  • Paula T
    Posted at 20:37h, 21 ianuarie

    Am închis în seara asta știrile obositoare despre tragica veste. Puțini l-am cunoscut pe omul acesta, de la tv nu se pune, este departe de adevăr.
    Totuși, drama… A fost un om care a trăit experiențe, a iubit, a avut copii, a făcut o meserie rară și extraordinară(dacă se permite pleonasmul), a avut sentimente, a știut să treacă peste toate.
    Dincolo de vina sistemului, de vina societății, să trecem peste sentimentele de încrâncenare. Nu cred că îl vor ajuta nici pe el, nici sufletele altora care pășesc dincolo.
    V-am spus…eu am închis televizorul. Vreau să îmi aduc omagiul așa, cu un gând filosofic despre viață.
    Dumnezeu să îl odihnească!

  • betivanratat
    Posted at 20:54h, 21 ianuarie

    cand incepe cronica?

  • Andrada
    Posted at 20:56h, 21 ianuarie

    112 responasabil de citirea coordonatelor? Nu prea cred. Poate cineva sa raspunda la intrebarea asta? Fara dat cu presupusul, fara acuzat degeaba. Negru pe alb, cine e responsabil de citirea coordonatelor si gasirea unui avion in Romania? 112? SRI? Cine? Multumesc anticipat pentru un raspuns competent.

  • Lascarica
    Posted at 21:04h, 21 ianuarie

    ai zis perfect adevarat!

  • luciand
    Posted at 21:28h, 21 ianuarie

    ai dreptate!

  • Mircea Ionescu
    Posted at 21:53h, 21 ianuarie

    Draga Huidu, un admirator inflacarat te salute si te respeca chiar daca sunt la sute de kilometrii de tine.(Tg.Mures).
    Am o intrebare , daca stie cineva de ce imperiul Roman a rezistat dinaninte de Hristos pana in 1461? ei la-s ca raspund tot eu ca nu vor fii multi care vor stii, pentru ca imperiul ROman avea comunicatii si transporturi extreme de bine valorificate.In orice comunicatie sau tele(cum vrem sa fie)aceasta are (cel putin)doua capete unul exprima si unul(sau mai multi) asculta, in serviciille speciale exista comunicatii ONEWAY, din pacate si iata rezultatul dezastruos.Pentru cei care lucrati in siteme speciale , fratilor va luati banii degeaba, am lucrat cu voi si stiu ce vorbesc…

  • KATY
    Posted at 21:58h, 21 ianuarie

    PACAT PENTRU NOI ROMANI CA NU STIM SA PRETUIM TOT CE AVEM MAI BUN!BUNUL DUMNEZEU SA-I IUBEASCA SI SA LE ALINTE SUFERINTELE CARE DIN PACATE NOI I-AM PIERDUD!DUMNEZEU SA-I ERTE.

  • ECATERIN_AVRAM
    Posted at 22:03h, 21 ianuarie

    PACAT PENTRU NOI ROMANI CA NU STIM SA PRETUIM TOT CE AVEM MAI BUN!BUNUL DUMNEZEU SA-I IUBEASCA SI SA LE ALIN
    E SUFERINTELE CARE DIN PACATE NOI I-AM PIERDUD!DUMNEZEU SA-I ERTE.

  • stanciu alexandru
    Posted at 22:06h, 21 ianuarie

    frumos spus!

  • marius
    Posted at 22:11h, 21 ianuarie

    Apropo, pentru cultura ta, aviatorii si militarii nu au cotizat la sistemul de pensii!

  • Olive
    Posted at 22:19h, 21 ianuarie

    Pentru cei care nu inteleg.. Iovan a avut o pensie atat de mare pentru ca meseria de pilot este foarte bine platita. A fost o pensie raportata la taxele care le-a platit si la riscurile care si le-a asumat la fiecare zbor. Pilotii sunt precum militarii, stiu cand pleaca, dar nu stiu sigur daca se mai intorc.
    Eu nici macar nu stiu daca o sa i-au vreo pensie sau daca mai apuc, dar nici nu vociferez ca altii i-au prea mult. Fiecare i-a pensie dupa munca pe care si-a ales-o.
    Si scurt, Iovan a murit din cauza sistemului bolnav/putrezit. Daca era Base imediat se activau GPS-urile din toate verfurile muntilor.
    Sunteti niste dobitoci acei care continuati sa inchideti ochii la toate defectele sistemului nostru, daca il putem numi sistem…
    Respect pentru toti cei 7 oameni care au fost in acel avion si pentru persoanele civice care au facut tot posibilul sa ii ajute atunci cand autoritatile au lenevit nepasatoare.

  • Bogdan
    Posted at 22:27h, 21 ianuarie

    .NU am pe cine saluta ! poate statul….

  • Dani
    Posted at 22:30h, 21 ianuarie

    e deja un cliseu… sa spunem ca ministrul MAI si cel de la MAPN ar trebui sa isi dea demisia in secunda asta.. e tardiv si sa mai spunem ca EI ne guverneaza(politicienii) si ne conduc.. tara asta mai traieste inca datorita noua care suflam si traim si trudim aici.. Ei nu au nici un merit in afara de acela ca ajung acolo traiesc bine sunt platiti din banii TARII asteia amarate si isi fac interesele. Tara asta traieste asa din inertie fara contributia niciunuia dintre ei,, care oricum nu-si fac treaba ptr care sunt pusi acolo… va imaginati o moarte mai cumplita si paradoxala decat aceea sa mori printre cinci doctori renumiti?? Si ei ce fac?? Dau vina unii pe altii.. acum sa aflu ca din cauza unei semnaturi de ministru nu s-a facut nimic pentru ei… Era sa zic ca asta e tara in care traim… dar nu tara e de vina.. si nici cei ce o locuiesc.. ci cei ce o conduc…si da.. poate si noi ca stam ne uitam si acceptam asemenea deseuri genetice acolo…Dumnezeu sa ii ierte pe Aurelia Ion si Adrian Iovan si sa aiba grija de sufletele lor…

  • scorpio
    Posted at 22:40h, 21 ianuarie

    Huidule, stai linistit baiatule nu te ingrijora, nu te ambala ca iti da sangele pe nas.

  • mitika
    Posted at 22:41h, 21 ianuarie

    ce rau imi pare de bietii oameni!

  • Vlad
    Posted at 22:54h, 21 ianuarie

    Este ingrozitor ce s-a intamplat!Oamenii aia au murit cu zile!Este inadmisibil ca intr-un sistem centralizat cum este cel SMURD sa nu se poata localiza imediat telefonul mobil al cuiva, aflat chiar in pericol de moarte,din cauza birocratiei idioate.Este revoltator sa afli cum autoritatile aparent competente, in realitate habar n-au avut ore in sir unde s-a prabusit de fapt avionul ala.Nicio harta,nimic!Pana la urma salvatorii din prima linie au fost localnicii si padurarii.In maxim o saptamana o sa uite toata presa si mai ales toti politicienii momentan prefacut impresionati pentru ca asa da bine in ochii prostimii votante de toata aceasta tragedie,n-o sa se corecteze nimic,n-o sa ia nimeni nicio masura si poate ca o sa se mai si ajunga la concluzia nesimtita ca mortul,adica eroul Adrian Iovan a fost vinovat pentru tot ce s-a intamplat.

  • George
    Posted at 23:00h, 21 ianuarie

    @Marius – pentru cultura ta „militarii si pilotii” au muncit n-au stat cu mana intinsa. Nu crezi ca e nedrept sa plateasca la pensie pentru greselile altora? Daca maine Viorel decide ca n-ai cotizat destul ca sa primesti pensie cum ar fi?

  • Ali
    Posted at 23:01h, 21 ianuarie

    ai mare dreptate, statul este de vina. Numai in Romania este posibil asa ceva, nu ai cum sa tai pensia unui om de la 15000 RON la 1900 RON, este bataie de joc.

  • Udrea Sorin
    Posted at 23:07h, 21 ianuarie

    …ma gandesc…

  • Dan
    Posted at 23:15h, 21 ianuarie

    E adevarat ca Iovan activa inca ca Pilot, de nevoie pentru a-si rotunji veniturile lunare. Ipoteza ta este falsa insa intrucat cursa in cauza era un caz benevol pentru care nici pilotii si nici medicii nu erau remunerati cu absolut nici un ban.

    Nu spun ca nu sunt de acord cu ce ai scris ca gandire generala, ba da, subscriu chiar, insa ipoteza este falsa si poate ar trebui sa regandesti situatia.

  • Dan
    Posted at 23:16h, 21 ianuarie

    E adevarat ca Iovan activa inca, ca Pilot…
    […]

  • Flaviu
    Posted at 23:37h, 21 ianuarie

    Si parca vad ca si pentru aceasta nenorocire tot Base e de vina asa este ori ba? Apropo sincer mie nu mi se pare aprox 2000 de lei o pensie slaba…hai sa avem pardon si realitate!

  • maia
    Posted at 00:00h, 22 ianuarie

    Olive@106. Gandesti ca o mutanta d-ra sau doamna. Ce zici de cifrele prezentate de Digi24; 40 de miliarde de euro /an se risipesc pe birocratie inefectiva, 35 de miliarde euro/an in evaziune fiscala, 20 de milioane de euro pentru renovarea caminelor culturale? Acesta este bugetul pe care l-ai putea folosi in sanatate, scoala si infrastructura. Ti-ai gasit tzapul ispasitor ca sa nu gandesti si sa te scuzi pentru alegerile pe care le faci zi de zi si la electorale.Cat despre Iovan, am inteles ca era un om pasionat de meserie si care nu cred ca a muncit doar ca nu avea bani. Un om care intra in sala de operatie sa vadaun transplant nu gandeste ca un pensionar sau ca un creieras lejer ca d-ta. Nu cred ca unui asemenea om i-a fost frica de lipsa de bani, ar fi rezolvat intr-un fel sau altul. Dar probabil este un lucru prea mare pentru creierasul d-tale mic?

  • antonescu
    Posted at 00:00h, 22 ianuarie

    statu’asta nu e corect!

  • mike
    Posted at 00:10h, 22 ianuarie

    Intradevar o tragedie a unor oameni care probabil nu meritau soarta aceasta.Sunt de accord cu domnul Huidu,ca sunt foarte mari deficiente in organizarea veniturilor in Romania si aceasta probabil l a impins si pe domnul Iovan sa si continue munca dupa pensionare.

  • Ciolo
    Posted at 00:21h, 22 ianuarie

    Pana acum il injura toata lumea si il facea criminal. Dintr-o data , dupa moartea lui , este erou national, de ce? Cati piloti nu au murit si nu s-a scris mare lucru despre ei?!
    1900 pensie ti se pare o gluma proasta? Iti spun eu ce este o gluma proasta: salariul unui medic rezident, al unui profesor, al unui asistent medical, astea sunt glume proaste Huidu , sunt glume atat de proaste incat sunt sub 1000 de ron pentru niste oameni care isi risca viata zilnic umbland cu echipamente medicale care uneori sunt folosite pe bolnavi de sida, nu de 2 ori pe saptamana un zbor…

  • Victo
    Posted at 00:30h, 22 ianuarie

    Asa e..daca nu mai ai bani sa-ti intretii hobby-uri cum ar fi vanatoarea trebuie sa mai muncesti si in plus.

  • chira mihai
    Posted at 01:25h, 22 ianuarie

    draga serban stau si ma gandesc la accidentul tau de schi daca sar fi petrecut in romania acum cei care tin la tine ar fi suferit enorm ai fi fost scos vinovat uitete in presa acum al scot vinovat de ce sa urcat in avion nu ca avem un cretin de premier care in loc sa se ocupe sa nu se intample asa ceva era la tv iar alti aveau alte griji cum sa faca bani pentru ei si amante rusine usl si asi fi curios daca familia lui ponta ar pati asta dadea foc la tara rusine usl si sper sa simpti si tu ce intemna durerea ponta

  • Alitha F
    Posted at 01:37h, 22 ianuarie

    Cel mai trist e cand te gandesti ca oamenii aia poate ar fi mai avut o sansa daca erau gasiti mai repede…
    Referitor la minunatul nostru stat, cred ca se ghideaza dupa principiul „de la fiecare dupa posibilitati, fiecaruia dupa nevoi”. Si ma mai mir ca atatea cunostinte & amici pleaca din tara!

  • Bogdan
    Posted at 03:20h, 22 ianuarie

    mult bafta si rip Aura si Iovan!

  • Petronius.
    Posted at 06:33h, 22 ianuarie

    Fara suparare, 15.000 de lei pensie NU este proportionala cu contributia la fondul de pensii. Acest gen de pensii (ca si a magistratilor de altfel) reprezinta „pensii speciale” care sunt suportate din fondul de pensii ale oamenilor „normali”.

  • Luci
    Posted at 07:15h, 22 ianuarie

    Ba ce oameni rautaciosi in comentarii..

  • vali
    Posted at 08:03h, 22 ianuarie

    Da Huidu santem in tara lui Papura Voda. RIP Aura si Iovan

  • jurista01
    Posted at 08:05h, 22 ianuarie

    cand sunt pusi in functii cheie niste mutanti care de frica sa nu-si piarda scaunul nu au curajul sa ia decizii ,promte si clare se intampla astfel de lucruri ,tragice din pacate.

  • jurista01
    Posted at 08:14h, 22 ianuarie

    ce treba are USL-UL,daca piticul de BOC A TAIAT PENSIILE !? (nu simpatizez cu nici o grupare politica )

  • Florina
    Posted at 08:35h, 22 ianuarie

    Si mai trist este faptul ca domnul Iovan facea astfel de zboruri ca voluntar. Mai pe romaneste, fara sa-i fie platite orele de zbor…

  • ionut
    Posted at 08:44h, 22 ianuarie

    Lucrez la o casa de pensii si cred ca este cazul sa lamuresc niste lucruri . Aviatorii au beneficiat de o pensie speciala egala cu 80 % din venitul (nu salariul ) pe ultima luna . Asta a generat o serie de abuzuri ( si-au pus in ultima luna o serie de sporuri ) cee ce a facut ca de la un salariu de 6000 de RON sa se ajunga la unul de 25000 de RON ) ,pensia medie ajungand pe la 17000 RON . Pensia corecta , calculata strict pe baza contributiei retinute din salariu este cea de 2500 de lei . In aceasta tara un medic sau profesor are o pensie medie de 700-1000 de lei deci chiar nu este cazul sa le plangem de mila aviatorilor . Orice meserie are riscurile ei , si un medic de la SMURD poate avea un accident si iese la pensie cu 1000 de lei. Aceasta pensie de 17000 de RON nu se platea din cer ci noi o plateam din salarii de 1000-2000 de RON .

  • lidia
    Posted at 09:09h, 22 ianuarie

    dezinteresul, indiferenta , incultura, lipsa de educatie ne-au adus aici…. limba romana urla !!! nu stim scrie corect in limba romana, nu ne stim exprima…. mare pacat de tara asta !!!!!!!

  • Bogdan
    Posted at 09:11h, 22 ianuarie

    Bolnavi de logica gresita sunt cei care se apuca sa faca tot felul de supozitii legate de modul in care gandeste altcineva. Nu stiu in ce masura murea de foame un om care statea intr-o vila ca cea in care sta Iovan. Poti sa continui sa zbori si din placere, la fel cum o groaza de doctori, profesori, scriitori profeseaza toata viata, chiar daca nu o fac in sistemul de stat. Nu spune nimeni ca sistemul de pensii sta pe roze, dar conexiunea facuta de tine pentru a demonstra ceva nu are nici o baza logica. eu cred ca de asta e lipsita societatea romaneasca si multi dintre ziaristii creatori de isterie generala….DE LOGICA!

  • gheorghe pop
    Posted at 09:30h, 22 ianuarie

    frumos din partea ta privind comentariul despre Adrian Iovan,

  • Daniel
    Posted at 09:52h, 22 ianuarie

    Statul roman ete vinovat.

  • cucu
    Posted at 09:56h, 22 ianuarie

    cum sa ai pensie de 4000 euro pe luna cand toata viata ai avut salariu de 3000 euro pe luna?

  • hitler
    Posted at 10:12h, 22 ianuarie

    romania este o tara de hoti lasi si curve,,,

  • stef
    Posted at 10:31h, 22 ianuarie

    15000 ????? accidente de munca se intampla peste tot dar 15000 PENSIE???? asta e scuza pentru care crezi tu ca s-a reangajat…??.. ca nu mai avea pensie de 15000?? …si in legatura cu statul ..pestele se impute de la cap sau de la coada? (sunt total antipolitic)

  • Ricintel
    Posted at 10:45h, 22 ianuarie

    Ca si altii ,ce si-au spus parerea ,cred ca bunul simt ar trebui sa te determine sa nu mai faci nici-un fel de comentarii.In legatura cu ce se intampla cu noi in tara noastra principalii vinovati suntem toti.N-am stiut cu ce se manaca capitalismul si ca adevarati romani nici n-am vrut sa invatam condusi de „las-o asa ca merge-asa.Din pacate noi ca natie nu avem puterea sa ne schimbam soarta. De cate ori a avut loc o schimbare importanta a trebuit sa fim impinsi de la spate de altii.

  • paul
    Posted at 10:49h, 22 ianuarie

    ODIHNEASCA-SE IN PACE CELE DOUA VICTIME ALE SISTEMULUI ASTA DEFECT SI INFECT!!

  • Adelyna
    Posted at 10:55h, 22 ianuarie

    DE CE Serban . . . . DE CE ? ? ?

  • Gbz
    Posted at 10:59h, 22 ianuarie

    premierul plagiaza, presedintele le trage la aghioase!

  • Adrian
    Posted at 11:39h, 22 ianuarie

    parerea ta conteaza.

  • Elena
    Posted at 12:00h, 22 ianuarie

    ar Serban Huidu,bravo tie!

  • maia
    Posted at 12:10h, 22 ianuarie

    La d-ta d-le serban huidu , cenzura functioneaza mai bine decat la premier pe pagina de FB.Frumoasa educatia sentimentelor aprinse si a gurilor inchise de portofelul celor interesati.

  • ABCD
    Posted at 12:16h, 22 ianuarie

    Singura sansa pentru romania este sa se desfiinteze. Sa se vanda Transilvania la unguri, oricum romanii de acolo vor avea mult mai mult de castigat, marea neagea, litoralul la bulgari, toata dobrogea, doar asa vom scapa de smecherii ce au furat insula mare a Brailei, si de Mazare si de ai lui, Muntenia sa fie divizata si data pe bucati Ukrainei, Serbiei sau cine o fi in stare, 2 judete din Moldova sa le dam Etiopiei sau Republicii Congo (numai talibani acolo!!) restul la „Fer Vechi!”. Sau Chinei!

  • StefAN
    Posted at 14:45h, 22 ianuarie

    1.Avea 2000 lei pensie lunar Corect?
    -Draga HUIDU la valoarea ta poate 2000 lei lunar e un nimic pt. tine adica na poate tu dai 2000 lei la o masa de pranz dar 2000 lei pt. noi astia din popor inseamna enorm enorm de mult sunt familii mii nu mii ci poate sute de mii care salariile lor cumulate impreuna nu dau 2000 lei si tu vii sau mai exact ai tupeul sa spui ca statul e de vina ca vezi dom’le le-a taiat din pensii si nu avea cu ce sa-si creasca copilul?…prietene te auzi ce spui?…..adica le gandesti macar?…..
    2.Da statul e de vina da in alte privinte nu ca le-a taiat din pensii!

  • Nita Anca
    Posted at 15:32h, 22 ianuarie

    Sumele cu care contribuie bugetarii la stat sunt fictive. Practic, ele nu exista si asta este motivul pentru care toata economia sta pe umerii privatilor. Dar asta n-are nicio legatura cu lasatul oamenilor sa moara…

  • Bogdan
    Posted at 15:44h, 22 ianuarie

    Sincer nu am nimic personal cu tine, dar ai dreptate

  • Eduard
    Posted at 15:44h, 22 ianuarie

    Din pacate nu doar sistemul este bolnav, ci si toti cei care il alimenteaza.
    Nu a existat un guvern in ultimii 23 de ani care sa ia o atitudine liberala. Toti guvernantii au trait in comunism, si acest lucru se vede foarte bine in atitudinea lor.
    De ce trebuie eu sa platesc, ca si firma, taxa radio tv, cand nici nu am asa ceva?
    De ce trebuie ca din impozitele platite in Constanta sau Bucuresti sau Timisoara sa se asfalteze un drum in Vaslui sau Mehedinti, contract dat pe spagi grase unor apropiati?
    Si mai sunt multe de ce-uri…

  • arabe
    Posted at 15:54h, 22 ianuarie

    Sa-l ierte si sa-l odihneasca Dumnezeu.

  • Catalin
    Posted at 16:24h, 22 ianuarie

    Aveti dreptate stimate domn Huidu… Tara asta l-a omorat pe Adrian Iovan… atata valva de parca este singurul mort din cauza asta… este singurul pentru care se face tamtam pentru ca era persoana publica…

  • Florin
    Posted at 16:29h, 22 ianuarie

    Eu zic sa-i calci si pe astia din guvern cu masina

  • Andy
    Posted at 17:21h, 22 ianuarie

    Pretene, ai dat-o in full retard. Pe motivul „Nu da cu piatra in geam ca bicicleta nu e a ta”. Ai avut 0 sens.

  • pentru StefAn
    Posted at 19:38h, 22 ianuarie

    Bai Stefane,trebuie sa-ti raspund neaparat si-ai sa vezi cat de prost esti si poate mai ai vreo sansa sa nu mori asa.
    Tot ce spui tu acolo legat de pensia de 20o00 de lei,arata ca tu te-ai multumit toata viata cu putin sau atat capacitatea ta mintala poate produce.In schimb oameni ca Iovan sau ca multi altii,nu se multumesc ci putin,si cand tu pasteai vacile sau jucai turca pe maidan,ei isi toceau coatele pe bancile scolilor pt ca-si doreau mai mult de la viata.Astfel si-au castigat dreptul la un stil de viata ridicat,care presupune cheltuieli mari.De-asta boierii astia,in conceptia ta,platesc impozite de 10 ori mai mari ca al tau,sa poata sa-si continue viata lor ‘normala’ si la pensie.Hai poate ai priceput ceva,si te rog,daca ai copii,sa-i inveti sa nu se multumeasca cu putin,ca boul de tac-su,si vor ajunge si ei cu pensu

  • elena marin alexe
    Posted at 19:42h, 22 ianuarie

    RESPECT pentru Adrian Iovan.

  • Cristina
    Posted at 20:35h, 22 ianuarie

    Draga Stefan,

    Vorbim de un fost pilot!!Adrian Iovan a stat la mansa mai multor tipuri de aeronave: IL 18, AN 24, BN 2 si, cel mai important, a pilotat marile Boeing-uri 737. Pe ele a zburat peste 13.000 de ore.
    Se pare ca esti neinformat.. pe deasupra ai un mare tupeu !!
    Asa ca „prietene” cand te mai informezi si esti cu picioarele pe pamant atunci comenteaza. Du-te si citeste-ti in continuare stirile de Cancan ..caci acolo iti gasesti nivelul!

  • Cristina
    Posted at 20:37h, 22 ianuarie

    Asta este nivelul tarii!!! N-ai ce sa ceri!

  • LauraS
    Posted at 20:40h, 22 ianuarie

    Tot respect cred ca se cuvine si pentru Aura Ion,studenta care a murit in accident.
    Este o situatie diferita si alta era motivatia ei pentru ca se afla acolo,iar in cazul ei este cu atat mai trist cu cat nici macar nu a mai ajuns sa fie dezamagita de sistem,de stat de tot ce se intampla.Ea a murit pentru ca invata o meserie si pentru ca a depus pasiune,iar pentru asta statul si sistemul nostru, in care decat sa rezolvi o problema mai bine o pasezi,a pedepsit-o lasand-o sa inghete de frig.

  • gigel
    Posted at 20:53h, 22 ianuarie

    Ba, multi prosti! D-asta suntem unde suntem ca e plina tara de prosti. Cum sa zici ma ca 2000 lei pt un pilot e mult?! Ba voi sunteti cretini? Pai oamenii aia au pe maini sute de oameni pe un zbor. Nu mai vorbiti BA fara sa stiti despre ce e vorba. Un sofer de taxi face 2000 de lei pe luna si nu traieste la nivelul de stres al unui pilot. In tarile civilizate, un isotitor de bord are 6000 de EURO pe luna (pentru cretini, insotitor de bord=steward)! Si pana la urma nu e vorba ca nu se descurca saracu om cu 2000 de lei pe luna da ganditi-o asa: Anul 2005. Salariu/pensie de 15.000 lei. Iti faci niste planuri de viitor, iti iei si tu o casa/masina/vacanta pe care o platesti in rate stiind ca oricum ai niste bani care vin de la stat. Da na ca vine statu si ti-o da in gura si te lasa cu a 10-a parte din salariu/pensie. Pai tu ce faci BA cretinule cand vezi ca nu-ti ajung nici de rate? Alergi a prostu in stanga si in dreapta sa faci bani. Te chinui. Obosesti. Varsta nu mai tine cu tine. D-aia!

    Are dreptate Serban. Bravo!
    Invatati fratilor sa ganditi rau’ la radacina, nu in aproape…

    P.S. pt eminenta care zicea ca „Sumele cu care contribuie bugetarii la stat sunt fictive”. Da spune-mi tu, cum ar trebui sa fie? Ca in evu’ mediu cand munceai pe mosie, dadeai tot boierului si ala avea grija sa iti dea de mancare? Ai vrea sa muncesti pe 3000 lei si sa dai la stat 2500?
    La nivelul tau de inteligenta imi imaginez ca suma cu care contribui tu la stat e infima pentru ca pun pariu, nu esti mai mult decat o castierita la KFC…

  • luc
    Posted at 21:00h, 22 ianuarie

    imi place cum comentezi. De bine sau de rau. .

  • wolf
    Posted at 21:17h, 22 ianuarie

    Nea Huidu…crezi ca esti in masura sa formezi curente de opinie?Ai tu idee cata lume trebuie sa se sacrifice,sa isi sacrifice viata de familia pt trei galbeni????

  • Cristi
    Posted at 21:38h, 22 ianuarie

    Da Huidule , ai dreptate , e un sistem bolnav

  • Carmen Floares
    Posted at 21:44h, 22 ianuarie

    Regret nespus moartea pilotului Adrian Iovan… Este inadmisibil ce a fost lasat sa se intample din indolenta celor ce trebuiau sa le coordoneze in timp util salvarea…Ma asteptam, dragi romani, ca asta sa contina comentariile,acum, nu cat de mare are pensia un pilot si nici de ce merita un standard de viata ridicat.. Merita respectul nostru toti cei care s-au dedicat acestui nobile profesii… Da, ei sunt o elita! Merita respect din partea noastra si mult mai multa consideratie din partea oamenilor politici, a celor ce reprezinta statul..
    Mult respect pentru domnul Iovan si foarte multe parerile de rau pentru ce a fost posibil sa se intample, in 2014, in tara mea, pe care ,as vrea sa cred ca inca o iubesc…

  • albusi
    Posted at 22:42h, 22 ianuarie

    poate sunt off-topic dar am un gand. Ieri am citit un comentariu cum ca pecetea de criminal tot ii ramane dlui Iovan (cel mai probabil din pricina incidentului din str. Primaverii, cand a impuscat un ins ce i-a incalcat proprietatea). In cele din urma dl Iovan prin sacrificiul si priceperea sa a reusit sa salveze 5 oameni de la moarte, platind cu propria viata. Acest fapt ii iarta toate pacatele. O

  • Dragos Florian Cojocaru
    Posted at 22:42h, 22 ianuarie

    Serban are dreptate. Insa trebuie sa extrapolam. In aceasta situatie, multi pensionari valorosi vor fi victimile sistemului.Si nimanui nu-i va pasa.

  • Lupu' alb in ceru' gurii
    Posted at 09:31h, 23 ianuarie

    Pentru STEFAN:

    Din pacate neuronu’ tau (care n’are cu cine face sinapse), nu poate pricepe ca oamenii nu sunt egali si viata nu e dreapta; unii stau cu mana intinsa, altii au aspiratii mai inalte… Si atunci, astia din urma invata, muncesc, pun pasiune in ce fac, au performante si, firesc, primesc de la viata ce merita si ce-si doresc… Si chiar daca altii „mor de foame”, ceilalti -„ciocoii”, nu trebuie sa coboare la nivelul lor de saracie… Firesc ar fi ca toti sa tindem sa traim bine nu sa-i tragem pe aia care „traiesc bine” catre nivelul de saracie in care, din pacate, se balacesc multi dintre noi. Da neamu’ asta romanesc e plin de venin, ura, invidie si prostie. Se pare ca, pe ansamblu, suntem mai degraba un „popor defect”, cu (mult prea) multi indivizi cu putini neuroni si lipsa crasa de educatie, cultura si bun simt. Din pacate acesti indivizi sunt clone perfecte ale „omului nou”, de tip comunist, care e condus de principiul cretinoid „de la fiecare dupa posibilitati, fiecaruia dupa nevoi (minime, animalice)”.

  • Tudoran
    Posted at 09:51h, 23 ianuarie

    Și statul de cine a fost ales??? Statul este oglinda poporului, reflectă nivelul de cultură al unui popor, nu? Ideea este ca aceia cu un minim de cultură să ajute la evoluția celor mulți și proști. Inutil să mai dăm vina pe stat, guvern etc. Atâta timp cât în această țară a fost posibil ca niște mecanici, ospătari, ciobani și alte tipuri de infractori să ajungă la putere înseamnă că avem o problemă la nivel de individ.

  • Anonim
    Posted at 11:18h, 23 ianuarie

    cum puteti spune „nu este cazul sa le plangem de mila aviatorilor „. Rusine sa va fie!!!

  • Mihai
    Posted at 13:36h, 23 ianuarie

    Bla, bla, bla. Comentarii sterile. ”guvernul”, ”sistemul”- ce sunt astea ?! Sunt cumva entitati coborate din cer?! Sunt OAMENI, din pacate, de o proasta factura.Atat timp cat nu ne vom schimba la NIVEL DE INDIVID, vom continua sa traim in mocirla in care ne etalam ipocrizia. Aviz atat lui Huidu cat si ”comentatorilor de ocazie”.

  • miha
    Posted at 14:29h, 23 ianuarie

    ai mare dreptate prin ce ai scris…imi pare rau de cei doi oameni care nu au nici o vin pentru ca au murit din cauza nepasari si a lipsei de omenie.Noi suntem un popor care asteapta sa ne pice ceva din cer dar fiti siguri ca nu va pica nimic..noicei tineri ar trebui sa schimbam ceva nu cei ce sunt la pensie ca pentru noi vor veni vremuri grele..toti politicieni sunt o adunatura de TRANTORI ce sau pus bine intr-un stup si noi suntem stupul o sa ne manance de vii

  • ilona
    Posted at 15:42h, 23 ianuarie

    servus draghe!

  • luc
    Posted at 17:30h, 23 ianuarie

    toata lumea da din gura, iata, si aici, ca peste tot.. Nimeni nu face nimic pentru tara asta, bine ca ii judecam pe altii, aruncam pisica de la unul la altul si gata, ne-am facut datoria de cetatean..

  • Tim
    Posted at 19:54h, 23 ianuarie

    I am an American married to a Romanian woman. I know about the situation in your country and I feel very sad about it. If you guys had the courage to protest in 1989, you should do it again. It is a shame all the horrible things your nation has to go through ( low wages, so much corruption – to get a job only if you have some connections, people being bought in campaign for a pound or two of flour, etc, health department – doctors and nurses asking gifts mostly money from patients to be treated (in US they would be fired right away), teachers that pretend gifts from students(in this situation too they would be fired immediately) and list can go on.) Why Romanian people go along with stuff like that?? Doesn’t make sense to me. And now this crashed plane, people were found after so many hours. That is outrageous. Let me tell you smth. If smth like that happened in USA, those poor people would have been found in a matter of minutes!
    I feel sorry for your country, and I really hope things will get better in Romania. Get rid of this corrupted government that you have and start making changes till is not too late. I am afraid you got rid of communists, but you will end up again being ruled by them. God bless Romania and its people! Good luck!

  • Mihai Ovidiu
    Posted at 01:41h, 24 ianuarie

    …astia ne vor sclavi pe mosia lor ( a se intelege ca biata Romanie e mosia lor),nici macar „egali si saraci”.
    Dumnezeu sa-i odihneasca.

  • Silvia
    Posted at 10:05h, 24 ianuarie

    Da, sistemul e vinovat, dar in cu totul alt mod decat se mentioneaza in articol…si cand spun „sistem” spun „noi toti”, pentru ca alegem, votam, suportam si inghitim bataia de joc, care ne inconjoara si ne inghite cu totul…acceptam spaga, incompetenta, mizeria, linguseala si prefacatoria, la final fiind robii invidiei, a prostiei si a frustrarii, a orgoliilor si a ingamfarii morbide, dar patriotice!

  • Doru Varlan
    Posted at 12:22h, 24 ianuarie

    1) – Adrian Iovan, în baza unui drept caştigat, şi-a asumat nişte obligaţii pe care, în urma tăierii NECONSTITUŢIONALE a acestui drept de proprietate caştigat (pensie de serviciu), de către Băsescu, Boc, Roberta Anastase ş.a., respectiv prin continuarea menţinerii acestor nedreptăţi de către guvernanţii USL (deşi în campania electorală au promis că, dacă vor ajunge la guvernare, vor înlătura aceste nedreptăţi) ) nu si le mai putea onora. Din această cauză mai zbura, şi nu este singurul ajuns în această situaţie.

    2) – Alţi piloţi ieşiti la pensie legal, pentru că era dreptul lor (prin legislaţia din România), pentru limită de vârstă şi vechime integrală, au continuat să zboare şi pentru că au fost solicitaţi de către companiile aeriene, rămase fără personal navigant.

    3) – Personalul navigant din aviaţie şi-a ales această meserie din vocaţie, dar şi pentru a-şi asigura un anumit standard de viaţă, în baza riscurilor, privaţiunilor şi consecinţelor pe termen lung, pe care cu bună ştiinţă şi le-a asumat, câştigându-şi prin aceasta un STATUT AL PERSONALULUI NAVIGANT; şi nu este nici corect, nici etic, nici moral ca, după ieşirea la pensie, acest standard de viaţă câştigat legal prin munca sa să le fie anulat şi redus la limita de subzistenţă, pe considerente populiste de egalitarism, bazate pe dictonul “toţi muncesc după posibilităţi şi primesc după necesităţi”.

    Ing. Constantin Ene / pilot de încercare la IAR-Ghimbav, Braşov
    Sing. Doru Vârlan, pilot / expert pentru aeronautică al Comisiei Europene

  • RR
    Posted at 14:26h, 24 ianuarie

    sunt in asentimentul tau! in plus ipot adauga k s-a vazut cu ochiul liber dezinjhteresul statului in cautarea persoanelr ranite! 🙁
    cred eu k nu s-a vrut gasirea lor asadar tin sa cred ca a fost un atentat la viata acestor persoane.

  • vali
    Posted at 17:56h, 24 ianuarie

    Serban are pur si simplu dreptate Asta este un exemplu pur a ceea ce inseamna CAUZA si EFECT. Acei nenorociti care dau legi cred ca sunt doar niste litere, dar de fapt ele afecteaza vieti! sper ca Emil Boc si ceilalti talhari colegi cu el sa arda in focurile iadului!

  • oricine
    Posted at 21:28h, 24 ianuarie

    Greselile pe care le faci in viata, cu voie sau fara voie, nu le platesti dincolo ci tot aici, in aceasta viata, uneori cu viata insasi.
    In copilarie am pus piedica unei colege, in cadere si-a fracturat mana. In adolescenta, am suferit trei fracturi la o mana si am ajuns la o operatie cu transplant osos, dupa doi ani de tratamente cu infiltratii in os cu hidrocortizon.
    Va mai amintiti de Vali Sterian, a accidentat mortal 2 oameni in Bucuresti. A murit de cancer abdominal dupa operatii chinuitoare.
    Adrian Paunescu si-a aparat sotia care a accidentat mortal o familie, si a murit de cancer dupa o grea suferinta. Ambii inainte de 70 de ani, cand tot omul zice „ar mai fi avut zile”.
    Adrian Iovan a impuscat mortal un hot. Legea, oamenii i-au dat dreptate. Dar iata ce tragedie! Se zice ca a fost constient, ca a murit lent. Ce durere fizica, accentuata pesemne de frig si ce chin de natura psihologica data de gandul la baiatul sau pentru care muncea si pe care ajunge sa-l lase orfan in copilarie.
    Si atunci, va intreb: sa ne lasam prinsi in dispute politice, sa analizam atat ce face statul pentru noi sau sa ne gandim ce putem face sa „reparam” sau sa compensam greselile noastre astfel incat povara sa nu pice pe noi sau pe membrii familiei noastre. Nu e vorba de religie, de superstitie, ci de, sa-i zicem, refacerea echilibrului universal.

  • dan
    Posted at 12:44h, 25 ianuarie

    pt oricine: ma enervez numai cand citesct ce ai scris…vorbim de un accident grav, de oameni care au murit, iar tu incerci sa deviezi atentia, sa creezi o diversiunea prin prostia ta…si iti si reuseste, asta e mai rau…cum poti veni, in astfel de momente, cu gandirea ta ieftina, de cartier? ce om normal, cu ceva in cap, in momente de criza, poate fi asa ieftin in gandire?
    nu sunt ieftin deloc! asta am gandit nu am cautat vinovati individuali si nici nu mi-am zmulsparul din cap cum am vazut ca se face! Asta e opinia mea si cred in ea! Unde e ieftin aici?

  • Alina
    Posted at 21:56h, 26 ianuarie

    Draga Huidule … N-am ce zice, stii sa aranjezi cuvintele in pagina si deh …pt. ca numele „Huidu” are un oarece renume, de ce sa mai gandeasca restul populatiei? … ca doar a gandit Huidu … si noi toti, ca oile ii dam dreptate. Ei bine, eu nu am de gand sa-ti dau dreptate. Si stii de ce? Pt. ca eu nu sunt o oaie din turma …. Eu sunt o oaie ratacita, dar asta e o alta poveste …. Deci … Tu spui de zor ca „sistemul” este de vina pt. tragediile multora dintre noi … Eu spun ca m-am plictisit de toti care posteaza de zor pe fb poze cu Tepes chemat sa ne salveze sau tot felul de inscrisuri adresate lui d-zeu care sa salveze tara asta. Eu cred cu tarie ca noi suntem singurii vinovati si raspunzatori de ceea ce se intampla in tara noastra. Fiecare in mod individual si toti impreuna. Ne rugam de Tepes si de d-zeu sa vina sa faca lucrurile in locul nostru, noi fiind precum o turma de oi fara nici un fel de puteri, insa mai cred cu tarie in faptul ca d-zeu nu va face nimic pentru noi din ceea ce noi singuri nu facem pentru noi. Asa ca, daca nu ne place ce vedem in tara nopastra, suntem liberi sa facem schimbari … o libertate care ne-a oferit-o d-zeu si pe care nu ne-o poate lua absolut nimeni, insa trebuie SA VREM cu adevarat sa facem schimbari, nu doar sa postam vrute si nevrute pe internet, in speranta ca vine domnul sau tepes sa faca lucrurile pt. noi. E usor sa scriem si sa postam, mai greu este insa sa facem lucrurile care „ar trebui” sa le facem. Spun „ar trebui” in caz ca cineva chiar isi doreste cu adevarat schimbarea. Pana atunci insa, ce-ar fi sa incetam sa mai dam vina pe altii, cand noi nu facem nimic in afara de a ne vaita pe net despre cat de vinovat si bolnav este sistemul … In alta ordine de idei as vrea sa-mi spun parerea in privinta sistemului (nu ca ar interesa pe cineva, ci doar ca sa fie spusa) „DA!” este un sistem bolnav, dar este asa cu acordul nostru … un acord tacit si unanim …. ESTE ALEGEREA NOASTRA! A NU ALEGE (altceva) INSEAMNA A ALEGE (ceea ce este)…

    iote ai dreptate oita ratacita!

  • Pingback:Care au fost cele mai viralizate subiecte in presa online si pe bloguri? (W4, 2014) | refresh.ro
    Posted at 11:26h, 27 ianuarie

    […] Adrian Iovan si adevarata sa drama. – serbanhuidu.ro1284 shares 1070 comments 17788 likes 6 tw. trackbacks 6147 tw. followers […]

  • Pingback:Aura Ion o sa se razbune din mormant, Victore! « Capitalism pe pâine
    Posted at 12:40h, 27 ianuarie

    […] Adrian Iovan si adevarata sa drama. – serbanhuidu.ro 1284 shares 1070 comments 17788 likes 6 tw. trackbacks 6147 tw. followers […]

  • anunturi auto
    Posted at 18:54h, 27 ianuarie

    platim taxe moka sistemul gusa.nu mai conteaza nume de partide.

  • crisuadi
    Posted at 19:23h, 27 ianuarie

    Dle, Huidu , mai binele de la “egali si saraci” este liberi si bogati . Oamenii nu sunt egali de la natura si nimeni n-o sa reuseasca sa-i faca egali , decat cu forta 🙂
    Cei care va acuza ca aveti ceva cu guvernul usl sunt prosti !

  • Melania
    Posted at 22:01h, 27 ianuarie

    Am reusit la cimitirul Bellu la inmormantarea pilotului ADRIAN IOVAN sa schimb cateva vorbe cu un satean din Horea. Un om trist care suferea ingrozitor pentru o persoana pe care nu a cunoscut-o. Avea cuvinte de lauda la adresa doctorilor, dar afirma cu regret ca acolo pe munte erau 2 grupuri : intr-o parte tagma medicilor si la peste 30 de m cel al pilotilor. A vazut cum se facea totul pentru studenta care deja murise. Un lucru insa il framanta : oare si pentru piloti se facuse totul ? Copilotul urla de durere cu trupul direct pe zapada, iar bravul pilot inca nu se racise. Numai domnii doctori stiu daca si-au respectat juramantul lui Hipocrate si fata de cei doi… Copilotul cu multiple rani si traumatisme a supravietuit, poate rezista si dl Iovan daca i-ar fi pus dr Zamfir sa il resusciteze… Adrian Iovan nu avea decat piciorul prins.

  • bombonel
    Posted at 01:07h, 28 ianuarie

    statul sfarteca cetateni nevinovati..

  • Pentru turma care comenteaza
    Posted at 10:29h, 28 ianuarie

    Bai, retarzilor! Comentati toti dupa ce ati citit tabloide si va dati mari destepti in despicarea acestui caz. Asteptati ca ancheta sa-si faca treaba si nu mai actionati ca o turma fara sa ganditi. Aveti rabdare sa vedeti care este adevarul, turma proasta!

  • antisistem
    Posted at 23:05h, 28 ianuarie

    asa e!

  • Gabriela
    Posted at 15:57h, 29 ianuarie

    Pentru „retardul” (adica retardatul) de la nr.. 210:
    De cand in Romania de azi sau in lume, anchetele isi fac treaba? Daca matale crezi in anchete care isi fac treaba (asa cum si-au facut-o si in actiunea de asa-zisa salvare, salvare a mortilor as adauga eu…), atunci din turma proasta esti matale…
    Si da, fiecare isi da cu parerea…nu avem nici o responsabilitate aici sa actionam intr-un fel, cum aveau „organili” si s-au facut de kko…si din cauza carora au murit doi oameni. Noi ne dam cu parerea. Pentru ca GANDIM! Ceea ce nu se poate spune despre matale!

  • Gabriela
    Posted at 16:01h, 29 ianuarie

    Referitor strict la subiectul articolului, asta cu pensia: bine ati venit in capitalism…sau cum s-o mai chema oranduirea asta mondiala…In Canada, 30% dintre pensionari trebuie sa mai lucreze dupa pensionare (in general prin fast food-uri si magazine) pentru ca nu pot supravietui din pensie. Informatia este luata din presa oficiala, se poate verifica. Pe langa acest aspect, tinerii n-au unde sa lucreze…nu mai incap de pensionari! Sunt bine randuite lucrurile, nu?
    Vornba aia: noi muncim, noi nu gandim! 🙁

  • Costelinho
    Posted at 20:42h, 29 ianuarie

    Niste nesimtiti Serban! Ponta este un nenorocit, ar trebui trimis in gulag! Nu au luat deloc masuri!

  • telespectator
    Posted at 11:59h, 02 februarie

    Domnule Huidu, va rugam sa va intoarceti la cronica! mo* oameni zilnic din cauza saraciei groaznice si nimeni nu dispare de pe tv din cauza asta. asteptam cronica cu nerabdare dar acum…. Domnul Gainusa e sclipitor dar fara dv am ramas fara cronica. ati gresit dar aceea e viata dv personala pt care va pot judeca apropiatii.iertati-ma daca acest msg va supara!

  • dregfac.ro
    Posted at 17:25h, 02 februarie

    R.I.P Sint curios daca era un demnitar cit de repede il gaseau

  • dregfac.ro
    Posted at 17:27h, 02 februarie

    APROPO Serban ar trebui sa apari iar pe sticla poate ne faci iar sa mai uitam de cei ce conduc tara asta frumoasa

  • Carmen Gal
    Posted at 00:38h, 03 februarie

    Pentru domnul sau doamna , oricine ai fi gandesti prost. Foarte prost. Vali Sterian s-a imbolnavit de cancer pentru ca atunci cand faci excese de orice fel {alcool, tigari,nopti nedormite}, desi ai trecut de o anumita varsta trupul ti se razbuna. Iar Paunesu avea diabet de 10-12 ani, diabet care in timp iti afecteaza organele interne, cu preponderenta inima.Avem un prieten de familie cu diabet, un om extraordinar de bun care a facut bine multor oameni, cu toate astea dupa multi ani in care a reusit sa tina boala sub control a cazut la pat cu cancer.Inca supravietuieste ,ne rugam pentru el.Sunt oameni care au facut mult rau semenilor lor, de exemplu multi dintre nazistii care au comandat executii crude omorand femei si copii in cel de-al doilea razboi mondial au scapat de procese la sfarsitul razboiului si au fugit ,traind bine-merci pana la varste inaintate in alte colturi ale lumii. Se vede cu ochiul liber , de obicei oamenii buni care pun totul la suflet, oamenii care isi consuma energia ajutand pe cei de langa ei, suferind odata cu ei ard mult mai repede si se duc.Eu stiu ca te-ai referit si la Serban atunci cand ai scris „greselile pe care le faci in viata ,cu voie sau fara voie nu le platesti dincolo, ci tot aici…cu viata insasi ” Ar trebui sa-ti fie rusine pentru cruzimea cu care gandesti si ar trebui sa stii ca Dumnezeu iarta greselile , mai ales cele fara voie. Cine esti tu sa te impotrivesti cuvantului Lui ?

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.