A vorbit (balit) si Ciutacu' ca si el e om! - Serban Huidu
340
post-template-default,single,single-post,postid-340,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

A vorbit (balit) si Ciutacu' ca si el e om!

Am fost duminica invitat la Realitatea sa vorbesc despre legea electorala care este profund gresita si din nefericire lumea nu stie despre asta! Dar acesta este un subiect pe care-l vom dezbate altadata! Macar un telespectator am avut: domnul Ciutacu – tonomatul pe euro de la Antene, care-mi arunca niste vorbe grele.

Domnu’ ciutacu’ „borfet” puteti sa o denumiti pe mama dumneavostra….fetele alea care danseaza la noi sunt mai inocente decat gurita dumneavostra si a altor „analisti” cu care mancati in fiecare zi, cot la cot, rahat voiculescian! Daca ati fi fost si atent la ce-am spus acolo, vorbele mele nu aparau niciun partid, cu atat mai putin partidul basescian pe care-l detest sincer! Legea electorala este proasta si am demonstrat asta logic si impartial! Si mie, domnule ciutacu, cand vorbesc imi mai scapa greseli, ca oameni suntem (ma dau si la Cronica), da’ nu-mi curg balele din gura ca la oligofreni asa cum faceti dumnevoastra cand „anal-izati”! Cu deosebit „respect” hai siktir!

137 Comments
  • VaLy
    Posted at 20:28h, 13 octombrie

    =)) Serbanele nu esti normal :)) .Deci ai un stil de a le spune :)) .BRaVos! .. 😈

  • alleks
    Posted at 20:44h, 13 octombrie

    Ciutacu ar trebui să-şi ţină gura mai des.

  • timea
    Posted at 21:03h, 13 octombrie

    Chiar nu inteleg cand ai devenit atat de antipatic.

  • INconstantIN
    Posted at 21:17h, 13 octombrie

    Fază antoloOgică, ce să mai… 😀

  • Rau
    Posted at 21:24h, 13 octombrie

    Hmmmm . E greu mosule sa te iei de baieti ca Ciutacu , Badea sau Gadea. E si mai greu sa fii ca ei ; oricum ai da iesi prost …asa ca fa-ti emisiunea ta inregistrata si emisiunea la radio (care numai e ff stralucita) .a fost umpic jenanta faza cu balele :))))) dar asta e viata. Si faza cu tonomatu e RASUFLATA….. bafta…si glume mai reusite.

  • ailaic
    Posted at 21:26h, 13 octombrie

    Ciutacu s-a autosesizat cand a vazut ca il ataci pe pretenu’ lui, Mirciulica. Acolo’s ca’n familie, strans legati de interese. Vorba aia „ceata lui pitigoi, dai intr-unul tipa doi”.

    Ma-ntreb ce face dom’ Ciutacu, asa genial si arogant cum e el, daca o sa calce stramb si il da nea’ Felix afara.

  • ailaic
    Posted at 21:28h, 13 octombrie

    @timea

    Trage un ochi pe blogul domnului Ciutacu si ai sa intelegi de ce a devenit „antipatic” Serban.

  • Dragan George Bogdan( Bogdan4ya)
    Posted at 21:39h, 13 octombrie

    ce vocabular de salajan are ciutacu pe blogu’ lui :)) parca a facut pregatire cu Marean Vanghelie care este :)) (serbane pune te rog si filmuletu la care face referire ciutacu, ala de ai aparut tu)
    Cheers!

  • monstrumarin
    Posted at 21:48h, 13 octombrie

    ciutacu e turbat. are spume la gura 😀

  • andutza2184
    Posted at 21:53h, 13 octombrie

    Imi pare rau ca nu am vazut emisiunea la realitatea… Imi place cum scrii si imi plac emisiunile tale, avand in vedere faptul ca am crescut cu tine (te ascult de cand faceai emisiuni cu Macavei) pot spune ca sunt o mica fana 🙂
    Multa bafta!

  • Rakuman
    Posted at 22:04h, 13 octombrie

    Parca aveai o emisiune de divertisment? De ce nu iti vezi de ea?

  • l
    Posted at 22:32h, 13 octombrie

    oft! 🙁
    cum de incasezi singur bobarnacele? 🙁
    esti un tip fain, serban. ca prieten si coleg cred ca esti la fel de fain. sper ca ai auzit asta deja.

  • sorin
    Posted at 22:48h, 13 octombrie

    Serbanica, e ok sa mai judecam oamenii, dar chiar nu a fost frumos gestul cu filmuletul. Fiecare are cate o problema.

  • ailaic
    Posted at 22:56h, 13 octombrie

    @Rakuman

    Ti-ai bagat net pentru pr0n, de ce nu iti vezi de el?

  • Rusinica Huidule !
    Posted at 23:04h, 13 octombrie

    vai frate ce limbaj de lemn ai …

  • Andu
    Posted at 23:33h, 13 octombrie

    O tineti din scandaluri in scandaluri….lectii de jurnalism, eh

  • Mircea Badea
    Posted at 23:42h, 13 octombrie

    se scrie oligofren nu origofren

  • oblivion19
    Posted at 23:52h, 13 octombrie

    Nu cred ca eu voi scrie atatea prostii in acest comentariu pe cat ai scris tu pe acest cvasi blog. Ai o problema, pe care doar doctorii pot s-o repare…….

  • avis
    Posted at 23:59h, 13 octombrie

    Vezi-ti nenea Serban de emisiunea ta si lasa-i pe altii in pace .
    Cauti trafic pt amaratul asta al tau de blog pe la trustul Intact !!

  • Ovidiu
    Posted at 00:04h, 14 octombrie

    Ma indoiesc ca mama lui ciutacu danseaza semi-dezbracata pe mese pentru a creste rating-ul unei emisiuni.

  • Buzoianu
    Posted at 00:04h, 14 octombrie

    Bai Huidule mai poti? Te mai suporti? Eu cred ca nu te mai suporti deloc. Vezi-ti de treaba ta. Ar fi mult mai bine atat pentru tine cat si pentru audienta. Nu-i ajungi nici macar pana la gat lui Ciutacu. E valabil si pentru Mircea Badea. Te lauzi ca nu stiu ce mare dezvaluire o sa faci de vreo 3 saptamani si nu ai facut nimic. Stai in banca ta. Crede-ma pe cuvant. Candva faceai o emisiune buna cu Gainusa dar vad ca deja folositi aceleasi glume invechite, iar emisiunea devine din ce in ce mai penibila. Pacat de oamenii buni care inca mai participa la realizarea acelei emisiuni.
    Lasa-te si apuca-te de ceva care te-ar prinde cu adevarat. Lasa-i pe ceilalti sa-si faca datoria pentru ca o fac bine. Tu deja ne plictisesti cand incepi sa te iei de cei care sunt tatuci in relizarea emisiunilor TV adevarate.

  • glm
    Posted at 00:09h, 14 octombrie

    daca incepi razboaie din astea risti sa cazi rau. un sfat de la unul ceva mai batran: trateaza-ti gresitii cu detasare si ai sa traiesti mult si fericit, fi impaciuitor si nu plonja in maracinii intinsi de altii.

  • untipscump
    Posted at 00:11h, 14 octombrie

    Serbane, nu-ti iau apararea pentru ca nu e cazu’, vad ca te descurci singur…Insa incultul din mine, nu stie cine e Ciutacu asta???, …balosu asta din ce specie e…si ce face el in Romania ???

  • Pingback:» » Blogosfera la inceput de saptamana - Blogu` Lu` Sorin
    Posted at 00:11h, 14 octombrie

    […] Andreea Perju, noua atractie PlayBoy – Frumoasa mai este Andreea Perju. – Serban Huidu se cearta cu Ciutacu si Ciutacu cu Serban Huidu – ce “razbel” – Daniel ne prezinta un anunt gasit pe ziduri. […]

  • cata
    Posted at 00:15h, 14 octombrie

    Cat de scarbos !! :))

  • Cosmin
    Posted at 00:15h, 14 octombrie

    in neputinta ta de a satisface… ratingul impus, te iei de un nene care te stopeste de sus, cu fiecare cuvant pe care il scrie. esti carcotas prost. Iar in foamea ta faci si politica pentu cash-ul lui vantu. te vinzi, desi nici macar n-ai ce vinte.

  • Cosmin(BE_HOLD)
    Posted at 00:22h, 14 octombrie

    Serban in primul rand ma trezesc la 6 am sa va ascult,putine lucruri mai sunt faine in tara asta iar voi sunteti unu dintre ele. Apoi NU in al 2-lea ci in ultimul rand, Ciutacu asta…din ce birjarie a iesit? si stiu ca isi va baga nasul sa citeasca aici asa ca Bai Ciuti!… Bebelusele nu sunt boarfe si neam de neamul tau de la maimuta incoace nu a avut s-au atins asa fete.! NO Ciuti… „fate mic si dute acasa”

  • Magicsebi
    Posted at 20:56h, 14 octombrie

    Cand am citit comentariul cu „balele” pe blogul lui Ciutacu, am crezut ca e o gluma sau ceva adresata lui… Acum cand vad ca e reala chestia, parca e si mai amuzant.

  • dan
    Posted at 22:19h, 14 octombrie

    salut mai huidu. de ceva vreme nu mai esti asa sociabil cm erai,nu mai prinzi la lume…cred ca ai vazut ca emisiunea ta e in cadere libera…nimic nou in ea…cu 2 tipe in plus ai vazut ca nu se poate face mare lucru,si chiar si dezbracate sa le tii tot nu se va uita lumea ca e plin netu de femei.trebuie altceva,si daca nu gasesti ceva frumos si original cat de curand nu te vad bine. si nu te mai supara cand cineva se ia de tine ca nu esti copil mic. Ciutacu e arogant si o zice cu voce tare,e treaba lui..pentru mine nu este cine stie ce analist…sau ce o fi zicand ca ii..ca sa spui niste cuvinte pe care le citesti pe siturile unor agentii de presa foarte RASPICAT nu e greu,tre numa sa inspiri mai mult ca sa ai volum :). Asa ca sfatul meu prietenesc e sa vezi ce faci cu emisiunea de la tv ca aia de la radio e aproape inexistenta.
    PS:cat traiesti mai huidu sa nu zici de mama cuiva ceva de rau,nici de bine ca se inteege prost, ca iti dai singur un sut in ….

  • Legislatie Auto
    Posted at 23:14h, 14 octombrie

    Ciutacule, te-ai pus cu cine nu trebuie.

  • untipscump
    Posted at 07:41h, 15 octombrie

    Serbane…baga nene si tu un anunt, ca ti-ai schimbat linku..vrei sa innebuneasca lumea cautandu-te ..???

  • ciolanus
    Posted at 09:35h, 15 octombrie

    ati gresit amandoi, dar parca tu ceva mai mult.

  • F
    Posted at 10:16h, 15 octombrie

    Fratilor ce Dzeu inseamna borfet dc poate cineva sa imi explice, ca atata problema din cauza unui cuvant care inca nu l-am gasit pe dex e ciudat….

  • F
    Posted at 10:19h, 15 octombrie

    ba am gasit
    BORFÉTE s. v. boiştean.

    4 definiţii pentru boiştean

    BOIŞTEÁN, boişteni, s.m. Peşte de 8-12 cm cu spinarea şi părţile laterale de culoare verde-închis, cu pete şi puncte întunecate, alb pe burtă, care trăieşte în apele din zona de munte şi de coline (Phoxinus phoxinus). [Pr.: bo-iş-] – Boişte + suf. -ean.
    Sursa: DEX ’98 | Trimisă de valeriu, 21 Mar 2003 | Greşeală de tipar

    BOIŞTEÁN s. (IHT.;Phoxinus phoxinus) (reg.) boişte, borfete, crai, crăieş, crăiete, crăieţ, pitic, roşioară, roşior, sular, verdete, verzişoară, peşte-crăiesc, peşte-de-bătaie, peştele-doamnei, (prin Ban.) scrofiţă.
    Sursa: Sinonime | Trimisă de siveco, 4 Aug 2004 | Greşeală de tipar

    boişteán s. m. (sil. bo-iş-), pl. boişténi
    Sursa: Dicţionar ortografic | Trimisă de siveco, 10 Aug 2004 | Greşeală de tipar

    BOIŞT//EÁN ~éni m. Peşte dulcicol, de talie mică, având spatele şi laturile de culoare verde-închisă şi pântecele alb-argintiu. [Sil. bo-iş-] /boişte + suf. ~an
    Sursa: NODEX | Trimisă de siveco, 21 Aug 2004 | Greşeală de tipar

  • Alexandru Dumitraşcu
    Posted at 12:18h, 15 octombrie

    Dacă eşti aşa tare fă şi tu o emisiune de o oră, zilnică, live.

  • daninho
    Posted at 13:26h, 15 octombrie

    huidule, vedem si ceva batai? sau e doar asa de gura presei? :))

  • eolithik
    Posted at 17:11h, 15 octombrie

    mie mi se pare amuzant ca iti comenteaza Mircea badea pe blog.E un fan al tau deci.Poate se si aboneaza la tine.mai stii? :))

  • 1-u'
    Posted at 20:34h, 15 octombrie

    Slab Huidule, tot mai slab. Inteligenta ta e invers proportionala cu gusa ce iti atarna sub barbie.

  • Matei
    Posted at 22:32h, 15 octombrie

    …ca pisica, FLEOŞC!

    S-o fi infectat de la Cristoiu ca nici ala nu e in stare sa-si miste buzele ca lumea, parca molfaie ceva nonstop. Fleafleaflea.

  • Sabotor
    Posted at 22:46h, 15 octombrie

    Oare nu ar fi fost mai potrivit pentru Ciutacu sa se intrebe cand a ajuns stimatul lui coleg Valentin Stan analist politic? Si abia dupa ce lamureste treaba asta sa se intrebe daca tu esti analist politic. Pana atunci ar trebui sa se faca mic si sa taca. Oricum, n-ar trebui sa bagi in seama tot ce debiteaza, doar stie lumea ce-i poate capul.

  • danny
    Posted at 23:14h, 15 octombrie

    fratele meu alb, huidule, serbanica mama, am inteles te-au atacat te-ai aparat acum lasa-i sa li se usuce gurile turuind prostii despre tine. tu vezi-ti de emisiunea aia care ne descreteste fruntile in fiecare miercuri [singura de altfel dupa parerea mea]. badea si-a stricat imaginea in fata mea si probabil in fata a multor oameni atacandu-te pe tine .. e un maaaare dobitoc. cat despre ciutacu …ce sa zic .. o camila pe cat de putin creier p-atat de multa saliva :)). numai bine iti doresc

  • Alex
    Posted at 23:54h, 15 octombrie

    N-ai nici o sansa impotriva lui ciutacu. E mult superior fata de tine asa ca …lasa-ne ……

  • Nelu Repetentu'
    Posted at 00:04h, 16 octombrie

    Serbane… ma dezamagesti pt ca te cobori asa. pe vremea cand erai la r 21 erai altfel. ceva s-a intamplat intre timp… ce dracu? ce tabloitizam cu toti…

  • Marian
    Posted at 00:05h, 16 octombrie

    Mai da-l in cacat si pe ciutacu si pe badea si pe gadea….. toti trei sunt nishte cacanari care nu numai ca il pupa in cur pe voiculescu …dar cred ca oamenii au inceput sa ii suga si …. cariciu….. omu a fost invitat la o emisiune sa isi dea cu parerea … el a zis ce a avut de zis … si gata…. se gaseste mizeria de ciutacu si cei 2 dobitoci ai lui sa comenteze .. mai da-i in cacat de panarame ….

  • Zoli
    Posted at 00:47h, 16 octombrie

    Mda! Il reprezinta secventa asta.

    Pana sa aud la Badea de conflictul Huidu-Ciutacu nici macar nu il stiam pe omul asta. Doua zile mi-au ajuns sa-l dispretuiesc. Blogul lui e un loc in care isi afiseaza in plina splendoare caracterul de nimic. Un om care numeste niste prezente feminine TV, pe care poate nici nu le-a intalnit vreodata, „borfeturi” sau mustangi care necheaza cred ca are de fapt multe vise umede si zero experiente pozitive. De aici si pana la balit nu e nici o distanta. Oare asa arata un geniu? El asa crede.

  • DJAx3L
    Posted at 01:01h, 16 octombrie

    Mama cati pupincuristi ahtiati dupa trafic ai aici printre astia care au lasat comentarii. Am mai spus-o undeva pe aici chestia asta, e intru totul adevarata, cum ai tu ceva cu cineva, hop `jde mii de useri sunt de acord cu tine si nici unul contra. Si emisiunea ta nu mai e ce a fost, nu stiu cat va mai tine, bagati toate cacaturile, nu m-am mai uitat de mult, de cand cu trupa aia de toata jena si cu Hrubaru. Va luati de toti care fac playback si bagati cele mai tampite si neamuzante faze in emisiune, asta pe cand si trupa voastra face playback iar voi cititi de pe foi. A nu se intelege ca sunt fan ciutacu` badea sau cu cine te mai razboiesti tu, copiaza-l pe Cabral si scrie si tu asa…

  • mosionjanta
    Posted at 02:59h, 16 octombrie

    Inghite frate, inghite -)

  • Blacksky
    Posted at 09:51h, 16 octombrie

    RUSINEEEE!!!!
    Inteleg frustrarea prin apelativul ,,borfet” adus bebeluselor,dar ce legatura are mama lui Ciutacu???Toate femeile pot fi ,,borfeturi” pana la proba contrarie,(mai ales cand netul e plin de aventurile unora dintre ele)dar a te lua de parintii cuiva pe care il detesti arata cat de mult te degradezi moral-simti ca nu mai poti face si altceva decat sa-l ataci sub centura si asta nu e un semn de inteligenta din partea ta Serbane.Nu degeaba se spune ca cel mai destept cedeaza!De data asta nu numai ca nu ai cedat,ai trecut la un contraatac fara sanse de victorie prin prisma modului de exprimare care cred eu ca nu te caracterizeaza.Sunt si alte metode de a-ti exprima nemultumirile (mai ales ca ai o emisiune la dispozitie).Am trait cu falsa impresie ca cei care apareti la tv si aici ma refer si la ciutacu,badea,dani otil si multi altii , aveti ceva cultura,inteligenta dar nu sunteti decat ,,baieti de cartier” personaje de ,,stirile de la ora 5″.

  • liviumihai
    Posted at 10:18h, 16 octombrie

    HUIDULE…HUIDULE..
    in primul rand e adevarat!cornica nu mai e ce a fost..probabil pt ca mondenii au ridicat f mult stacheta, dar oricum, e o emisune placuta…
    ciutacu vorbeste?! pai el se exprima ca un interlop, baleste, se oftica, e mitic pana n maduva oaselor , un frustrat si un lingau cum rar mai vezi
    cum dracu a ajuns asta analist politic?!prin limbi multe si bine teleghidate, astfel ca voiculescu nu mai foloseste hartie igienica cam de pe vremea cand l-a angajat pe victor ciutacu „genialul”…ce o sa mai rad cand l o da afara voiculescu si o sa mearga cu coada intre picioare la realitatea…nu i nimic ciutacule, pana si teo a lins unde a scuipat

  • adrian
    Posted at 10:58h, 16 octombrie

    @Alex: si gramatica ta e „mult prea superioara” asa ca nu mai spama.
    Uite si „definitia” lui ciutacu

    ciutác adj. m. şi s.m. (reg.) 1. (adj.) prost, stângaci, nerod, nătăfleaţă. 2. (s.m.) bulgar turcit din Turcia nordică; turc din Dobrogea.

  • Nog
    Posted at 11:11h, 16 octombrie

    haha…domnului ciutacu i-a sarit un copil de la balcon direct pe gulerul sacoului :))))))

    funny as hell

  • iOAN
    Posted at 14:36h, 16 octombrie

    De ce? De ce eu? de ce m-am uitat? de ce m-am uitat cand aveam paharul de apa la gura?

  • All You Want
    Posted at 14:44h, 16 octombrie

    huidule, se vede ca mori de ofitca. Ti-ai facut si tu blog sa iti exprimi frustrarile, dar tot nu te ridici si nu te vei ridica la nivelul lui Mircea Badea; el are videoblog (spune la tv ceea ce gandeste si are sute de mii de vizitatori (telespectatori)). Singurul tau argument cand zici de cei de la Antena e ca il pupa pe Voiculescu …. mie chiar nu mie se pare ca fac asta … poate doar la stiri… in rest Badea nu vorbeste de el pentru ca Voiculescu un politica e un nimeni. Redenumeste blogul in anti-badea.ro sau ihatebadea.ro si poate va fi mai corect denumit. Nu inteleg de ce ii zice serbanhuidu.ro cand vad posturi despre Mircea Badea si despre … Mircea Badea . … aaaa … probabil asta esti tu …. dar stii cum e : cainele moare de drum lung si tu …. Bine … hai ca te-am lasat ca ma uit la In gura presei … pa pa pa pa pa

  • Saturnianul
    Posted at 15:02h, 16 octombrie

    Dacă Ciutacu e „tătuc în realizarea emisiunilor TV adevărate” cum zicea cineva pe-aici atunci în seamnă că aborigenii din pădurea amazoniană au reuşit să construiască bomba atomică de mărimea unui glonte şi care costă 5$.

    Esenţa emisiunii lui Mircea Badea e să atace. Fără asta nu există emisiunea lui Mircea Badea. A, şi este eronat intitulată „În gura presei”. Ar trebui să se numească „În gura lui Badea”. El e cel care emite judecăţi de „valoare” şi pune etichete.

  • O-laie
    Posted at 15:03h, 16 octombrie

    Postasem ieri dar am picat la moderator. Citacu ar putea sa vorbeasca in punga. Poate are noroc si de ecou.

  • Hmm
    Posted at 15:05h, 16 octombrie

    Comentariu 54 .. ce nivel are Mircea Badea .. de tontomat cu bani ? La fel cum este Si ciutacu si gadea si cristoiu .. si sa nu il iutam si pe domnul stan ca de cand la scos CNA pe prost ce bine mai este .
    Huidu numai sanatate nu te lua dupa Ciutaci .. adica tontomate de bani .. ale lui Felix, motanul incaltat.
    Ciutaci .. si nu uitati mi-a spus Dl. Felix sa va transmit ca a bagat bani pe card.

  • canadianul
    Posted at 15:57h, 16 octombrie

    Doar un „geniu” poate vorbi precum ciutacu ! Dar si un moldovean de la Dorohoi incaltat in cizme de cauciuc 14 ore pe zi ! Serbane , te rugam noi mult , sa nu faci precum Cristos si sa intorci si celalalt obraz ! Cu „geniile” trebuie sa vorbesti pe limba lor …..altfel nu pricep … asa ca : „keep going on!!!!”

  • kraft
    Posted at 16:38h, 16 octombrie

    Razboi …! Ok!
    Oricum mie mi-a placut finalul: „hai siktir”! L-ai lovit cu una bucata respect!

  • Marokanu
    Posted at 17:18h, 16 octombrie

    Bai Serbanika,

    chiar trebuie sa ii bagi in seama pe pupinkuristii gen ciutacu, gadea, stan, badea etc…sau bufonii de buzdugan, morar?! lasa-i ma sa vb la antene si la zuuri si sa se schelambaia pentru felix…daca asta-i pohta lui?!

  • DaBlogger
    Posted at 17:31h, 16 octombrie

    Ciutacu i o p*la de om…Vai si amar de capul lui ce a ajuns.Mai un pic si ajung si A3 lor ca Realitatea,NIMIC…

  • pixie
    Posted at 19:07h, 16 octombrie

    draga huidu: te felicit pt treaba care o faci la cronica!eu nu stau in romania si de asta va urmaresc pe net.am o sugestie pt tine:explica tu la domnu’ ala ciutacu sau cum lo chema k bebelusele sunt o parte de referinta a cronicii asa cu este si in emisiunea „striscia la notizzia” made in italy.asa ca sa nu isi mai permita el sa faca in fel si chip pe fetele alea k nu e o chestie inventata de tine.si despre mircea badea ma abtin pt ca „he is so lame!!!”
    respect

  • YceM@n
    Posted at 22:48h, 16 octombrie

    Macar emisiunea ta „Cronica Carcotasilor” e o emisiune clasica de divertisment pur nu ca altele care chiar nu au nici un haz.Ii admir pe cei de la „Mondenii” fff mult :D…Ca de cand ii emisiunea asta aproape ca pot imita orice „celebritate” politica..E uimitor ce se poate face cu putina practica 😀

  • laurentiu
    Posted at 23:56h, 16 octombrie

    cand ai devenit atat de obosit? erai simpatic acum cativa ani….. acum esti doar obosit, rasuflat, terminat, penibil…. adevaratii eroi se retrag in culmea gloriei…..pana nu devin penibili…. asta nu ai inteles tu….
    bine…tu nu ai inteles nici ce a vrut sa zica ciutacu, care omu nu are nimic cu tine, atat doar ca ii decredibilizezi meseria… nici tu nu ai vrea sa il vezi pe ciutacu la top rushinica…. bebelushele, dans!

  • laurentiu
    Posted at 00:03h, 17 octombrie

    o completare: eu ca telespectator nu vreau sa-l vad pe unu’ care pune femeile sa-i danseze pe masa, cum imi explica mie de ce sistemu e naspa si de ce politicienii fura….
    si nu mai tine atat la importanta socio-politico-economico in spatiul carpato-danubiano-pontica a bebelushelor… sunt niste femei „bune” care danseaza pe mese….atat….. orice alta explicatie e de prisos…. cat despre prestatia artistica a celor doua am o intrebare: de ce ma uit la ele asteptand sa se vada putina carne? e un tip de arta moderna sau sunt doar barbat? si ele doar femei pe masa? adevarul nu e nici pe piciorul stang, nici pe cel drept….adevarul e undeva la mijloc!

  • sabi
    Posted at 00:34h, 17 octombrie

    ce ne-am face noi fara scandaluri ? :))

  • huidu
    Posted at 00:52h, 17 octombrie

    Original scris delaurentiu
    o completare: eu ca telespectator nu vreau sa-l vad pe unu’ care pune femeile sa-i danseze pe masa, cum imi explica mie de ce sistemu e naspa si de ce politicienii fura….
    si nu mai tine atat la importanta socio-politico-economico in spatiul carpato-danubiano-pontica a bebelushelor… sunt niste femei „bune” care danseaza pe mese….atat….. orice alta explicatie e de prisos…. cat despre prestatia artistica a celor doua am o intrebare: de ce ma uit la ele asteptand sa se vada putina carne? e un tip de arta moderna sau sunt doar barbat? si ele doar femei pe masa? adevarul nu e nici pe piciorul stang, nici pe cel drept….adevarul e undeva la mijloc!

    aceeasi (i)logica de fier! ce treaba au bebelusele cu ce vorbeste sau gandeste Huidu? Emisiunea este una de televiziune si e o combinatie intre: talk-show, stiri si divertisment! Lasand la o parte ca vorbesti ca un misogin retardat n-ai inteles nimic din ce-am facut noi pana acum! Mars la antene sa-l sorbi din priviri pe ciutac! Asta nu are bebeluse dar are bale! Si oamenii cu sputa afara din gura cred ca in viziunea ta, sunt mai indepatatiti sa-si dea cu parerea decat cei pe langa care danseaza bebelusele, arza-le-ar focul ghenei de pacatoase!

  • iOAN
    Posted at 01:14h, 17 octombrie

    @huidu : nu cred ca are rost sa te agiti din cauza unor comentarii, dar totusi suntem oameni.

  • mookles
    Posted at 01:30h, 17 octombrie

    huidu, huidu lasa-ne, lasa-ne!

  • catalinux
    Posted at 09:07h, 17 octombrie

    Intamplarea a facut ca dupa ce am vazut emisiunea de la Realitatea, sa citesc si blogul lui Ciutacu si i-am si scris, insa balosul a considerat ca postul meu nu-l deserveste. Cam asa suna:

    „Am vazut emisiunea de la Realitatea, emisiune care nu mi-a placut in mod deoebit, asa cum nu imi plac majoritatea emisiunilor de la Realitatea. Serban (Huidu) a fost putin crispat, insa parerile lui nu au fost cu nimic deplasate, din contra. Mai mult decat atat nu vad ce nu este in regula cu aceasta aparitie. Este o persoana publica, are dreptul la libera exprimare si mai mult decat atat in emisiunea lor (carcotasilor) de la radio dezbat suficiente aspecte social politice care sa-l indreptateasca sa aiba o parere. Sau tu Ciutacule ai fi vrut sa fie in locul lui Huidu scursura de Madalin Voicu?

    Ciutacu, prin acest post nu ai facut altceva decat sa te implici in disputa „badea vs huidu” si mai cred ca te-ai si laudat cu asta la mircea. Mai mult decat atat vi si faci pe fecioara virgina, ca tu nu ai facut altceva decat sa comentezi nevinovat etc. Ipocrit si dezagreabil mai esti!

    Obisnuiam sa urmaresc Sinteza Zilei, emisiunea ta de la A2, In gura presei, insa cum spunea cineva mai sus, inafara de Dana Grecu si Moise Guran… n-ai cu cine! Acum, odata cu campania electorala, se vede clar cat de „neseriosi” sunteti, cat de slugi; si stii ce este mai rau, ca sunteti si formatori de opinii. Imi aduc aminte cum saptamana asta am vazut la GSP o emisiune in care ai fost invitat si laudai guvernul Nastase, pe care il injura altadata si acum vi si spui cat de imaculat esti tu. Eu cred ca alianta securisto-comunista tea influetat mult si nu ai devenit altceva decat o trompeta a acestei masinarii obscure.”

  • Cosmin Iacob
    Posted at 09:40h, 17 octombrie

    @Alexandru DumitraÅ�cu – ma, Huidu face emisiuni zilnice MATINALE de cate trei ore si jumatate, la ore la care unii nici macar nu stiu cum este sa te trezesti. nu mai vorbiti aiurea, fara sa ganditi inainte

  • Cosmin Iacob
    Posted at 09:45h, 17 octombrie

    Trustul Intact incearca pe toate partile sa isi creasca audienta si a inceput scandaluri cu toata lumea, nu doar cu tine Huidule, pentru ca in Romania scandalul aduce si audienta, nu?
    Ciutacu este si el un pion, la fel ca Mircea Badea. De ultimul imi pare un pic rau, odata era ceva mai simpatic si ceva mai decent. Inca il urmaresc, dar nu inseamna ca sunt si de acord cu tot ce spune. Are momente in care este chiar simpatic.
    Iar pe voi intotdeauna va ascult (pe net), pentru ca unii se trezesc chiar inaintea voastra si chiar va consider amuzanti. Succes!

  • Cony
    Posted at 12:37h, 17 octombrie

    Chiar trebuie sa te cobori asa de jos? te ascult si -ti urmaresc emisiunetv dar…te rog, nu se face chestia asta cu clipul.

  • Paul
    Posted at 13:13h, 17 octombrie

    Hahahaha tare rau…pacat ca nu am vazut live faza pentru ca ma mai uit la emisiunea aia, e scurta si cateodata rad de nu mai pot cand vad cat cat cacat mananca si se mai dau si smecheri ca altii castiga o groaza de bani dar ei isi trag „bulioanele” ca ultimii sclavi ca le „sufla” din spate voiculescu…vai de noi…mai furi, mai ciordesti dar sa te injosesti asa mi se pare mult mai penibil.
    Inteleg perfect antipatia unora pentru partidul basescian ( nici eu nu il suport ) dar unde mai vedem intr-o tara atata lipsa de respect si nu zic ca nu e normal sa critici dar la cum vorbesc ei parca ar fi la ultimul birt de alcoolici.

  • Diana
    Posted at 13:14h, 17 octombrie

    Laurentiu, scumpule,
    Aia pe care danseaza fetele nu e neaparat masa, ca e cam lata (cel putin asa se vede de la televizor). E ca un fel de rampa care multi-task (na, c-am botezat-o), sau o chestie care poate fi folosita la mai multe lucruri in acelasi timp. ‘Adevarul e nici pe piciorul stang, nici pe piciorul drept, ci pe undeva pe la mijloc…’ Poti sa-mi spui unde se situeaza organul marlaniei la bravii barbati romani? In creier, sau…in alta parte?
    Te-ntreb asa, ca femeie… Si l-as intreba aceeasi chestie si pe marele star Ciutacu care numeste borfet o coregrafa, o dansatoare profestionista si doua minore.
    Serbane, draga, vezi ca trebuie sa cumperi patru seturi de toale din alea pentru femeile musulmane. Asta ca sa nu vada Laurentiu carne!

  • anonim
    Posted at 14:16h, 17 octombrie

    Huidu s-a imbolnavit ca si toti ceilalti „artisti” care apar in emisiuni televizate si radio.detin adevarul absolut , le place enorm sa se asculte,le stiu pe toate si automat devin imposibili.Pacat de talent.Ce treaba are el cu ciutacu? se adreseaza fiecare unui alt segment de piata.
    Nu mai poti sa te iei de un cacacios din televiziune ca imediat iti sare la gat cu tupeu.

    edit by serban:
    pai daca se lua de ce am zis ca sunt prost, ca nu am idei bune etc era ok! ca nu detin adevarul absolut! da’ asa?!?! sa te iei de unul care emite o tampenie la televizor ca e prost fiindca bebelusele sunt boarfe?! unde e argumentul aici?!? unde e polemica?

  • nety
    Posted at 14:26h, 17 octombrie

    numai ca, voi care va uitati in gura lui cristoiu de vedeti ca mesteca cuvintele, faceti asta pentru ca nu ati fost in stare sa cititi cat a scris el. asa ca si daca mesteca uneori cuvintele ramane un mare ziarist, unul din putinii mari ziaristi ai acestor vremuri. stiu ca va oftica acest lucru dar nu aveti ce face, asta e realitatea.

  • radu
    Posted at 14:43h, 17 octombrie

    De ce şi de cand? V-aţi transformat si tu si Mişu in „mahalagioace” ce-şi inţeapă regnul din care până la urmă ajungi să faci parte cu brio. Eraţi, până acum 2 ani, foarte hazlii, proaspeţi şi inteligenţi, dar de când nu mai ştiţi cum sa găsiţi o replică „deşteaptă” la ce zise unu sau altu` pe la teve aţi început să aveţi acelaşi umor ca cei pe care îi spurcaţi cu atâta sârguinţă. PĂCAT…. vă urmăream cu plăcere într-o perioadă, dar asta este, noroc de emisiunile superbe făcute dimineaţa la Radio Guerrilla de Mihai Dobrovolschi şi colegul său Vlad Craioveanu, îmi oferă alternativa perfectă. Sper sa apară şi la teve poate chiar miercuri seara de la 8 😉 .

    edit by serban:mi se pare ca dobro si craioveanu vorbesc ca doua domnisoare de pension…hai sa fim seriosi! in rest numai de bine!

  • florinM
    Posted at 14:56h, 17 octombrie

    sunteti praf cu totii….. daca la un comentariu negativ raspunzi cu „misogin retardat”….imi pare rau ca am citit pana aici….
    pacat de badea, un golan inteligent, pacat de tine, un inteligent care incepe sa-i semene

  • kiki
    Posted at 16:13h, 17 octombrie

    sa -i spuna cineva lui CIUTACU ca eu i-am spus pe blogul lui dar sigur m-a cenzurat , ca si CEAUSESCU a crapat tot din cauza grandomaniei! toti frustratii si arogantii de la ANTENE care se cred buricele mass mediei in Ro fac curs la SECURISTU VOICULESCU de grandomanie ,narcisim si autosuficienta!

  • Zarzavea
    Posted at 19:29h, 17 octombrie

    Ca sa nu fie o exceptie de la regula promovarii non-valorilor ,caracterisitic trend-ului post-revolutionar romanesc, trebuia sa apara si un Ciutac(u) cu o dictie de strungar juma’ glojdit care doreste sa convinga folosind un limbaj pseudo-doct.Ca nici macar semi-doct nu e. Atat la Ciutacu cat si la Badea, ca de altfel la mai toti panelishtii politicii(frati cu manelishtii) de la antenele troglodite care-l sorb pe Voicuescu de niste marafetzi, se observa un simptom patologic-neurovegetativ-cronic care se numeste : „frustratul oportunist dar neimplinit si cu gura maro”.Simptom care nu a mai exista decat in vechi timpuri ale epocii sclavagiste.O noutate o constituie faptul ca gura maro are si falci.
    Astia sunt oameni cu care nu o poti scoate la cap , decat ignorandui.Numai asa le poti arata cat de mult valoreaza(tinde catre zero absolut).Mai grav pentru ei, este faptul ca nu au leac de vindecare.Astia chiar cred in prostiile si minciunile care le spun.
    Huidu Friend! trage apa si mergi mai departe.
    Te salut din tari indepartate.

  • Pt spumeganzii de la intact!
    Posted at 20:57h, 17 octombrie

    Boul ala de mircea badea (urangutan tare in mecla pana apare cu ochii vinetzi la TV care cum zice cineva ceva de el sare la bataie ca o primata infecta) cand a fost campania electorala pt Bucuresti… impreuna cu toti ratatii aia.. jeguri infecte de la antena 3 i-au facut campanie electorala lu oprescu… si n-a zis ca era director si la municipal si la elias in acelasi timp… ca era si senator (lucru ce presupune ca ai de citit multe legi etc).si nu mai stiu ce functie mai avea pe nusht unde.dar cand a fost de atacat adversari politici – Florin Calinescu – imediat a sarit carnatu ala cu freza de pelvis sa comenteze el marele cioban Badea care articuleaza 3 cuvinte coerent si mai baga cate o fraza gandita o luna inainte ca sa para mare smeker cand de fapt e un peticantrop ingamfat care se crede atotstiutor si care face jocuri politice si posteaza intr-o entitate ce analizeaza obiectiv si impartial.ca cand ca care ca ce cum poate Calinescu sa faca si filme si sa mai faca si afaceri.ca e supraom etc + alte caterinci (desi nu zic ca n-are dreptate… dar de Oprescu de ce nu zisese nimic cand era oarecum o situatie si mai perversa).daca nici aici n-a fost partizan si daca voi nu-l considerati partizan infect agresiv cu spume la gura, categoric, un scelerat mediocru (d-aia se uita atatia mediocrii si submediocrii la el) cu limbaj de salajan cu pă in loc de pe… cu apucaturi de mare gangster… e un gunoi impreuna cu toti sclavii aia care insufla puternic din Bashinile lui Voiculescu! sa-i sugeti _)_ toti fanii lui daca il vedeti obiectiv si impartial! Si kktu asta de Ciutacu e expert in toate.io cred ca el impreuna cu toti salahorii lu voiclescu… a treminat si Politehnica si Facultea de Litere si Dreptul si Constructii si Medicina.io nusht de ce mai fac oamenii in tara asta facultate..cand sunt jurnalistii care ar putea sa le faca pe toate.ce nevoie mai e de expertiza unui jurist cand il avem pe Ciutacu?!?? Ei sunt experti in toate. au facut o faculate de 2 lei (inclusiv Badea cu Cibernetica lui.. pt ca aia nu e facultate – si asta pt ca niste oameni cu studii serioase si cu o minima educatie si sociala si de orice tip ar depista instant toate prostiile pe care le debiteaza perversii aia) si isi permit ei sa judece, sa comenteze si sa induca prostimea (doar mediocritatea si submediocritatea ar putea sa inghite toate ineptiile pe care le debiteaza cocalarii aia… pbbl niste agarici fara facultate sau cu facultate facuta ca gasca prin apa… in eroare ca sa faca jocuri murdare.kknari oligofreni scelerati cu Stan in frunte! Valentin Stan e cel mai idiot si descreierat personaj.. e mai tampit ca Vadim… N-o fi perfect basescu si o fi ultimu om.. dar nici sa-l ataci in fiecare zi… e diabolic… se caca pe ei atat in emisiuni de mahala.. de usa cortului… in care cum ar fi ei dai vina pe Basescu… CUM ISI PERMITE BASESCU SA ZICA DE LOGANURI DE 70.000 de euro CAND EL!?!?! ARE MASINA DE 150.000 DE EURO… (ar tbui in mintea lor ca presedintele tarii sa mearca cu dacia 1310).. si CUM ISI PERMITE EL SA ZICA CEVA DE AIA CU SALARII DE 50.000 de euro CAND EL CASTIGA PESTE 80 de milioane pe luna :-j… (tot in mintea lor ar tbui sa aibe max 5 milioane pe luna)… Cum se face fanilor ai lui Badea.. ca nimeni din trustul intact nu comenteaza negativ legea Voiculescu… care ne va pune pe toti la plata… vom tbui noi din buzunarele noastre sa suportam toti banii pe care statul ii va avea de dat inapoi celor care isi revendica casele… si sunt f multi bani.. de ce nu s-a luat subiectu asta sa fie despicat in 4 ? aaa Basescu o sa fie de vina oricum ar da-o si in legea Voiculescu si la faza cu marirea salariilor cu 50 % a profesorilor… Uitati-va in continuare la antena voiculesciana bashinoasa 🙂

  • Pt spumeganzii de la intact!
    Posted at 21:16h, 17 octombrie

    AAA SI BTW! BADEA a comentat intr-o emisiune de tatal lui Gainusha ca a obtinut nusht cum fonduri phare si ca tatal magnificului sau tata n-are reusit.. sincer io zic ca aici se pune problema de incompetenta avand in vedere ca foarte multe persoane au obtinut astfel de fonduri.. si chiar persoane simple (nu mari mahari)… deci io cred ca mai bine spus neamul lui Badea este unul de incompetenti si ca d-aia nu a primit taica-su finantare ;)… ci nu pt ca ar favoriza tatal lui Gainusha coruptia in Romania (cum a insinuat debilu ala)

  • Pt spumeganzii de la intact!
    Posted at 21:27h, 17 octombrie

    am pus un tata in plus p-acolo 🙁 oricum

    PS2: daca as avea bani multi as face un ziar in care sa fie zilnic atacat Voiculescu cu toata familia lui si cu toate curcile de la antenele gibonului (crescatorie de giboni) cu tot felul de acuze gratuite asa cum fac ei de multe ori denaturand si rupand din context tot felul de lucruri.. acuzand si judecand folosidu-se de propria lor expertiza si cultura juridica si morala.. formatori de opinie mincinosi :-j.. se cred ei cei mai destepti cu limbaju lor de mahala… exmatriculati de la scoala de corectie.. .ca bine a zis chiombaliu’ de basescu de ciutacu ca are ochii mari si umezi =)) :-j

  • enache dan
    Posted at 21:39h, 17 octombrie

    Intotdeauna am detestat disputele dintre vedetele de la tv. Pe de o parte, consider ca Ciutacu este un fraiestean alaturi de Mihai Gadea pentru ca rahatul tonomatelor voiculesciene se mananca la fel ca painea acolo, iar pe de alta parte Huidu…nu stiu…ar trebui sa nu te mai cobori atat de mult la mintea unor redusi mintal, care oricum nu prea au prea mult creier …

  • Pingback:Din nou, Mirceeeeeea Badea! | Cireshu's
    Posted at 23:36h, 17 octombrie

    […] pentru că badea tot l-a pupat în cur pe ciutacu, care are un print screen asemănător despre Serban Huidu. Urmăriţi linkurile … e o ceartă interesantă (pornită de ciutacu, bineînţeles, care […]

  • cyrano
    Posted at 23:53h, 17 octombrie

    esti penibil bai huidule. trebuie sa inveti sa mai si pierzi in viata asta. nu mi se pare normal sa-i jignesti pe toti care posteaza ceva ce nu-ti convine tie. si dc tot a venit vb despre asta: mars in mm de umflat! baga repede un reply si zi k sunt comunist si injura-ma si tu k altceva nu stii.

    edit by serban: astia sunteti o adunatura de luzari de doi lei!

  • bursucul
    Posted at 01:32h, 18 octombrie

    Domnul Ciutacu este un om care da dovada de multa stapinire de sine,este omul care relationeaza intotdeauna in discutiile cu alti oameni,numai prin cadrele ,comportamentului matur si limpede echilibrat pe plan extern de supletea moral-caracteriala a planului intern-personal.
    Domnia sa emana prin tonusul gindirii sale,o blindete verbala care trateaza cu respect si multa obiectivitate. LA Rece,opiniile altor oameni, si niciodata domnia sa nu isi va privi interlocutorii ca fiind ,doar niste opozanti frivoli;stupizi,prosti etc.
    In societatea romana,orgoliul,ingimfarea,vanitatea sunt actele inculte produse de oameni intelectuali publici,care au facut derogatii inadmisibile de la Teza naturala de exprimare Civilizata a conduitelor umane in raport cu alte ,civilizate conduite.
    Am toata admiratia pentru domnul Ciutacu, pentru ca este o baricada logica si permanent intarita in judecati concludente, in fata acestor agresiuni mentale care lezeaza bazele democratiei si a bunului simt in viata sociala.
    D-nule Serban Huidu,cum va permiteti sa denigrati in cuvinte jignitoare si nefondate,imaginea acestei marcante figuri de pe scena massmediei politice?
    ce tot faceti acuzatii impertinente la adresa dinsului privind o ,nu stiu ce,influenta din spatele camerelor de filmat, a carismaticului lider Dan Voiculescu asupra temelor de discutie,dezvoltate de domnul Ciutacu in emisiunile sale si blog.?
    Dumneavoastra sunteti un om incapatinat,si niciodata un incapatinat abuzat de stereotipe fixe, nu va putea intelege ferm ca Poti ,observa ,semnala cu adevarat niste aspecte negative la un alt om ,doar cind incepi in PRIMA faza a observatiei, , sa te vezi pe tine insuti cum esti cu adevarat ,in totalitatea esentei sufletesti,si in trasaturile temperamentale propii de a FI.
    am ajuns la aceste deductii,urmind reflectia facuta de domnul Voiculescu,cunoscindu-te cu adevarat,orice dusman iti poate deveni prieten.EXCELENTA afirmatie care este inteleasa pe deplin si aplicata, de ani de zile de suma Atributelor umane adunate la trustul oalele tv, care prin increderea si ,generozitatea acordata lor de seful cel mare, isi valorifica magistral in slujba societatii,cele mai inocente si nefrustrate calitati.atribute(evident, valorile promovate.platite,sustinute , gen,ciutacu, mb.sunt contradictiile BADARANE care arata .cit de concret si faptic, este acest hodorog batrin in inteligenta sa emotionala,si cit de onest si subiectiv,se conformeaza in constiinta lui,princiipiilor enuntate in carta valorilor pc legate de individ si comportamentul sau in societate.(no comment,televizor si gesturile puerile a unor salariati presati seara de deficientele maturitatii nedezvoltate inca la modul virstei ADULTE)
    acum vorbind la modul serios,
    Da-le man peste bot acestor infumurati care fac ei pe apologetii si aparatorii principiilor democratice,dar prin cea ce fac,isi arata nepotrivirile de caracter cu cerintele profesioniste si civilizate care se cer din partea moderatorilor publici tv la locurile lor de munca.
    Am tot respectul pentru tine si Gainusa,pentru ca ati reusit sa nu fiti ademeniti sa deveniti vasali ca altii de o parte sau alta a ,mascaradelor politice.

    edit by serban
    am ras de m-am tinut cu mainile de burta! esti mai tare ca scriitorul Gainusa! si le dau peste bot ca nu-mi e frica! ei imi raspund ca sunt: penibil, fara par, gras, si ca am ramas fara audienta! daca un singur telespectator ca tine am, merita sa ma bat pentru el pana la ultima suflare! multumesc!

  • laurentiu
    Posted at 08:12h, 18 octombrie

    imi cer scuze solemn fata de regnul feminin:
    imi cer scuze ca nu le pot lua in serios pe 4 fetishcane imbracate foarte sumar care danseaza lasciv nu pe o masa cum credeam anterior („e ca un fel de rampa care multi-task (na, c-am botezat-o” citat din intelepciunea dianei, care a descoperit adevarata problema….daca e masa sau nu) ci prezinta anumite realitati socio-politico-economice ale tarii pe care un „animal in calduri” ca mine nu le poate intelege.

    „aceeasi (i)logica de fier! ce treaba au bebelusele cu ce vorbeste sau gandeste Huidu?” are treaba deoarece in momentul in care strigi bebelushele dans! te asociezi cu ele… esti acea persoana care pune femeile sa danseze pe rampa „care” multi-task.

    imi dau seama ca nu poti sa intelegi felul meu de a gandi… vad ca in momentul in care eu vorbesc frumos cu tine, tu ma injuri! e chiar atat de greu sa ma desfintezi cu argumente si nu cu injuraturi? tu singuri te cobori la nivelul ferentariului!

    edit by serban
    este o emisiune de televiziune, de divertisment, care folosind o exprimare populara si putin umor spune multe lucruri serioase! bebelusele asta fac: destind atmosfera incrancenata daca vrei! nu folosesc nimic vulgar ci doar fac emisiunea mai frumoasa punct! ce vrei tu se petrece in iran aici la noi fetele frumoase sunt admirate fie ca-ti place fie ca nu!

  • laurentiu
    Posted at 09:24h, 18 octombrie

    Original scris deDiana
    Serbane, draga, vezi ca trebuie sa cumperi patru seturi de toale din alea pentru femeile musulmane. Asta ca sa nu vada Laurentiu carne!

    diana draga… nu sunt misogin, dar sincer, va furati singure caciula. hai sa incercam un experiment: cauta pe odc un videoclip „arabeasca prea misto” se numeste(nu eu am dat numele, probabil ca e greu cu limba lor). ai sa vezi acolo cum intr-o emisiune de divertisment sunt 5 sau 6 dansatoare, imbracate nu in „toale din alea pentru femeile musulmane” ci in rochii de seara acoperite de la genunchi in sus. eu unul am ramas uimit de valoarea artistica a dansului respectiv, si zic ca se poate face divertisment si fara sa va denigrati voi ca femei pentru audienta. nu e nimic vulgar in dansul lor. nimic. dupa ce te-ai uitat la videoclip uita-te la bebelushe….ce zici…. va furati singure caciula?
    apropo: tu sper ca realizezi ca tii neaparat sa le vezi pe cele 4 femei facand audienta imbracate sumar, si in acelasi timp ai ceva cu „organul marlaniei la bravii barbati romani”. care e logica aici?

  • laurentiu
    Posted at 09:38h, 18 octombrie

    @huidu
    ca sa nu iti creasca tensiunea ca iar m-am luat de tine, il terfelesc pe badea: tii tu minte serbane cand facea ala micu shpagatu pe 2 scaune? lumea avea ceva cu treaba asta pentru ca el s-a coborat la un nivel incompatibil cu statutul sau de prezentator de emisiuni, chiar si de divertisment, nu pt ca era ceva vulgar in ce facea.
    a ramas ala micu cu stampila asta in frunte de shpagat pe 2 scaune si in momentul de fata….toti care il injura aduc aminte de scenele alea….
    si la tine e la fel, chiar daca, sa presupunem ca nu ar fi nimik vulgar in treaba cu bebelushele, ai o stampila in frunte pe care nu o poti da jos cand intri in „tocshou” la realitatea.
    si ca sa te simti cu adevarat bine il injur si pe ciutacu „lu’ care ii curge bale”
    ai observat ca in „tocshoaie nu e bebelushe”? ai idee de ce? acum nah….badea s-a reinventat de mai multe ori de atunci…ultima oara, zic eu, cu succes, iar tu ai mai adus inca 2 bebelushe….minore.
    BEBELUSHELE minore, DANS!

    edit by serban:
    bebelusele sunt doar un mic condiment in cronica ea s-a reinventat de multe ori in anii astia numai nu „rauvoitor” nu vede asta!
    e ok ce face badea dar cam asta facem noi la radio dimineata 3 ore….ai ziare citesti si comentezi stiri si din cand in cand iti injuri dusmanii: fie ca sunt ziaristi, politisti grasi etc! o emisiune de televiziune inseamna altceva: e un pic mai complexa si de multe ori mai interesanta!

  • valachia
    Posted at 09:40h, 18 octombrie

    dar M.Badea – este analist politic?

    cand Badea a fost invitat alaturi de „marele” Ciutacu & Co.(V.Stan, etc) la emisiunea lui Gadea – de ce nu a comentat nimic marele „Ciudatu” : ” ba Badea de cand esti tu analist politic?” sau poate ca pentru „Ciudatu” & co. bashcalia facuta de Badea “in gura presei” este analiza politica…

  • cooldude8820
    Posted at 13:26h, 18 octombrie

    serbane,te admir mult!!!!!imi place mult cum scrii :))))fa-i de tot rahatu pe aia de la intact,mai ales pe ciutacu

  • maya
    Posted at 14:05h, 18 octombrie

    mda..nenea asta(ca sincer nush de unde a aparut) care nu lasa comentariile..si vad ca parerea mea ca e cam necunoscut saracu e reala.macar ii face badea reclama ca alfel nu l-ar vedea nimeni.
    si idioti care se iau de fete doar pt ca nu au alte argumente cred ca duc lipsa.

  • maya
    Posted at 14:06h, 18 octombrie

    si astia care nu aveti decat sa il injurati de ce mai intrati?nu il suportati evitati aceasta pagina.

  • Diana
    Posted at 14:50h, 18 octombrie

    Laurentiu draga,
    Da’ balerinele, milioanele de fete care poarta mini, sau pantalonii scurti, ‘isi fura singura caciula’ sau ‘se denigreaza ca femei’? ‘Femeile’ de la Cronica… (asa cum le spui tu) sunt prea frumoase, si nu te poti uita mata la ele fara sa astepti sa se vada ‘putina carne’.
    Si am o mare, mare problema cu marlania la gentlemanul roman – ala de tip Ciutacu (in care, imi pare rau intri si tu), pentru care femeile frumoase care danseaza sunt ‘borfet’, care asteapta sa vada ‘carne’cand danseaza niste fete, si care, baga in aceiasi oala pe toate femeile din lumea asta. Femei, care nu-i asa, ‘isi fura singura caciula’. sau mai direct spus, sunt, nu-i asa, toate, niste curve.
    Un sfat: muta-te in Iran, sau in Quatar, ca acolo femeile nici la magazin nu au voie sa se duca singure.

  • Laura
    Posted at 16:14h, 18 octombrie

    Brovvvvvvvvooooooooooooooooooo Sebannnnnnnnnnnnnnn

  • Carcotasu
    Posted at 17:22h, 18 octombrie

    Ca sa-l citez pe colegul lui Ciutacu, Mircea Badea: Ciutacule, esti prost de-ti curge scuipat din gura! – concluzia filmuletului

    Bravo Huidule!

  • alex
    Posted at 01:18h, 19 octombrie

    Serbane las’ ca-i bine!!:))asta era si scopul sa faci trafic la blog..ca-n rest..!esti norocos pt emisiunea asta a ta care a prins la public..un format copiat dealtfel..!vrei sa-i faci concurenta si sa-i dai peste nas lu’ Badea??i-ati o masuta,un scaunel,cateva ziare, apari la tv la ora 11 si da-i drumul…!sa vedem ce poti…-live fara fraze pe hartie de prozatorul Gainusha…!pariez ca-ti pune si ”:))” atunci cand tre’ sa razi!! punem pariu ca nici macar 2% din audientza lui nu ai sa faci…!sau poate chemi ‘bebelushele’ in ajutor…sa creasca rating-ul..ca la tine merge nu????;)

  • alex
    Posted at 01:25h, 19 octombrie

    nu stiu ce stii tu despre parintii lu Gainusa dar pot sa-ti spun sigur ca parintii lu’ Badea sunt profesori..mai exact mama profesoara de Limba si Literatura Romana..!are si cateva carti de critica literara..se gasesc in librarii daca te intereseaza..tatal este profesor de matematica..!

  • Cristian Luna
    Posted at 11:14h, 19 octombrie

    Am postat pe blogul lui ciutacu o parere pertinenta despre conflictul asta al vostru, foarte frumos si decent exprimata, foarte obiectiva, dar omu’ a hotarat ca mai bine sterge postul. L-am rugat apoi sa verifice daca nu cumva postul a fost sters din greseala, dar se pare ca nu era cazul. Atunci mi-am dat seama ce fel de om e ciutacu asta. Iata concluzia:
    M-am convins acum cum sta treaba cu ciutacu asta. Nici nu a fost nevoie sa-l intalnesc in persoana. Un caracter iesit parca din experimentul lui Pavlov, doar ca reflexul lui nu se activeaza atunci cand se aprinde lumina, ci atunci cand se intrevede posibilitatea unui atac asupra altei persoane. Vestitul episod cu balele imi confirma ipoteza. Poate un ziar mai potrivit pentru abilitatile lui ar fi can can sau atac. Un om la fel de josnic, ca si cei pe care ii vizeaza aproape zilnic in articolele si apraritiile lui la televizor. Un om fara principii, pe care nici prietenii lui nu pot spune ca il cunosc cu adevarat. Un om cu frica in suflet, si cu ceva scheleti in dulap, care probabil si-ar vinde si propria mama daca seful i-ar cere asta. Ia zi ciutacule, punct ochit, punct lovit nu-i asa? Hai ham-ham!
    Huidu poti sa iei notite! 🙂

  • laurentiu
    Posted at 12:01h, 19 octombrie

    draga diana,
    nu ma asteptam sa intelegi ce-am vrut sa-ti spun, asa ca nu sunt dezamagit!… nu „balerinele, milioanele de fete care poarta mini, sau pantalonii scurti” isi fura caciula…ma refeream la cele ca tine si la tine in mod special… vad ca te deranjeaza sa fie considerate in vreun fel bebelushele, dar vrei sa le vezi sus pe masa( sorry, am inteles ca nu e masa, e rampa multi-task) dansand pentru audienta.
    spune-mi si mie de ce se imbraca pe strada femeile in fuste mini? ca sa nu se uite nimeni la picioarele sau decolteul lor? atunci de ce se supara cand marlania gentlemanului roman nu le observa formele? oare nu se imbraca asa ca sa fie observate, ca sa cucereasca? ca cineva sa „pofteasca” la ele? unele sa vada ca inca se mai gaseste cineva care sa le considere frumoase?sa fie ele linistite ca inca nu sunt expirate? sa fie sigure ca daca vor oricand isi pot gasi pe altcineva? sa se simta frumoase si dorite? nu e nimic condamnabil in asta.
    nu am nimik cu acele femei. am ceva cu cele care se expun pentru bani sau, in speta, pentru audienta, nu pentru confortul psihic propriu.
    nu include aici te rog balerinele…. baletul adevarat nu e ceea ce vezi tu pe taraf tv, imi cer scuze sa te dezamagesc.
    „Un sfat: muta-te in Iran, sau in Quatar, ca acolo femeile nici la magazin nu au voie sa se duca singure. ”
    nu am si nu am avut niciodata ceva cu doamnele de companie, doamne fereste, in schimb nu suport acele „domnisoare respectabile” care nu recunosc statutul lor.
    P.S. e cam greu pentru tine sa realizezi de una singura ca nu sunt misogin…nu-i asa?

  • Raluca
    Posted at 16:39h, 19 octombrie

    Inteleg ca tu si Ciutacu va purtati o aversiune reciproca,insa tot citesc de cateva zile ceea ce ai scris aici depre el si inca nu am inteles ce ai avut tu cu mama lui.O fi zis el ceva de bebeluse.insa asta nu iti da dreptul sa te iei de o femeie care nu are nicio legatura cu faptul ca voi va certati ca doi mahalagii.

    edit by serban:
    a fost cam dur raspunsul dar am folosit exact exprimarea lui pentru caragialescul „ba pe-a mamei dumneavoastra!” nu avea nici o legatura cu mama personajului!
    Serban

  • Raluca
    Posted at 21:26h, 19 octombrie

    Nu am urmarit niciodata expresiile ,,personajului” ( si recunosc ca nu le voi urmari nici de acum incolo ),asa ca nu am stiut ca a folosit aceasta expresie.Imi retrag cuvintele,inclusiv faptul ,,ca va certati ca doi mahalagii”. 🙂

    Raluca

  • orix
    Posted at 21:33h, 19 octombrie

    Huidule esti praf. Vezi ca te corecteaza Badea pe blogu’ tau.

  • maya
    Posted at 23:26h, 19 octombrie

    in caz ca mai ai nevoie de poze cu badea se gasesc 2 p site l visurat,in postul cu concursul.Prelucrate dar ideea e f buna

  • Anonim
    Posted at 02:39h, 20 octombrie

    De obicei nu comentez dar nu pot sa ma abtin. Ador emisiunea voastra, Cronica Carcotasilor, din pacate dimineata nu prea apuc sa va ascult iar in ceea ce priveste conflictul tau trebuie sa spun si eu ceva. Inteleg ca esti un om care nu iarta si razbunator si care nu-i place sa fie incalcat in picioare(asta face din oricine un om de succes) dar comentariul tau referitor la Ciutacu a fost deplasat. Pt ceilalti cel care se intituleaza Mircea Badea este Mircea Badea si l-a mai corectat odata pe Serban. Dar acesta este un razboi intre ei, abia asteapta sa mai cada cate ceva ca sa se ia unul de altul. Pe mine sincer ma amuza acest razboi. Urmaresc mai rar emisiunea lui Mircea Badea ca e la o ora mai tarzie si nu pot spune ca emisiunea lui e mai proasta sau mai buna decat cea a lui Serban. Am vazut la Mircea Badea emisiuni foarte reusite in care am ras cu lacrimi de felul in care comenteaza prostia din tara noastra, asa cum am ras cu lacrimi si la emisiunile lui Serban. Conflictul dintre voi, de fapt competitia, va face sa fiti mai buni. Totusi amandoi aveti acelasi scop si anume de a demasca ceea ce altii nu vad la prima vedere sau nu au timp sa inteleaga, de a pune in evidenta prostia si ipocrizia din tarisoara noastra. Referitor la Ciutacu, este un om penibil si o marioneta a celor de la Antene. Mie asa mi se pare.

  • Adi
    Posted at 03:43h, 20 octombrie

    Buna, datorita acestor asa zisi jurnalisti-analisti (ciutacu & comp) am capatat o scarba profunda de tot ce inseamna media…. Ma bucur sincer cand vad ca mai exista oameni care au curajul sa raspunda (din pacate in vremurile pe care le traim daca nu raspundem cu aceeasi agresivitate lasam impresia ca suntem invinsi – si acesi canibali nu trebuie sa cunoasca satisfactia asta). Urasc cu toata fiinta mea „antenele” si tot ce reprezinta marca voiculescu. Mi-e scarba de ei !

  • laurentiu
    Posted at 09:24h, 20 octombrie

    Original scris delaurentiu
    edit by serban:
    bebelusele sunt doar un mic condiment in cronica ea s-a reinventat de multe ori in anii astia numai un „rauvoitor” nu vede asta!
    e ok ce face badea, dar cam asta facem noi la radio dimineata 3 ore….ai ziare, citesti si comentezi stiri si din cand in cand iti injuri dusmanii: fie ca sunt ziaristi, politisti grasi etc! o emisiune de televiziune inseamna altceva: e un pic mai complexa si de multe ori mai interesanta!

    nu m-am luat de cronica…. asta e…nu imi place, schimb postul. si emisiunea de la radio chiar o ascult aproape in fiecare dimineata 20 min in drumul spre servici. m-am luat de tine si de bebelushe, nu de emisiune.
    te intreb ceva: stiu ca ai copil…nu stiu daca fata sau baiat…dar daca ai avea fata ai vrea sa iti vezi fata bebelusha la tine in emisiune, „doar un mic condiment in cronica”? raspunsul asta vreau sa ti-l dai tie in gand…nu ma intereseaza sa imi raspunzi mie.
    te mai intreb un lucru: daca tot te-ai reinventat cu succes de mai multe ori in ultimii ani…de ce acum 2-3 ani asteptam cu nerabdare cronica( o vedeam duminica in reluare) iar acum daca apuc sa ma uit 5 min la cronica e bine…ca apoi schimb. inteleg si ca impartialitatea mea lasa de dorit…si ca sunt rauvoitor cum spui tu, dar crede-ma ca atunci cand stau in pat si caut ceva bun de urmarit ca sa ma relaxez, caut emisiunea cea mai buna….si te rog sa ma scuzi…dar nu e a ta.
    sper sa nu ma intelegi gresit….nu am zis ca nu as vrea sa le vad pe bebelushe in emisiune….ba chiar vreau sa danseze acolo….numai ca nu vreau sa fie disociezi de lucrul acesta spunand ca e doar un condiment….normal ca e un condiment…dar nu e deloc nevinovat gestul. si femeile care fac striptease in baruri sunt doar un compliment. nu sunt de acord cu ciutacu cand a folosit cuvantul borfet, dar in nici un caz nu sunt usa de biserica bebelushele.

    edit by serban:
    ce dracu fac bebelusele alea de te agreseaza atat? danseaza! pur si simplu danseaza! balerinele sunt la fel de borfeturi ca si alea au fuste, mai mult nu si-ti deregleaza echilibrul hormonal. Esti atat de ipocrit ca nici macar aia in iran nu te-ar primi! Chiar ai un turban deasupra capului! si da! mi-ar face placere ca fata sa danseze in cea mai buna emisiune de divertisment din Romania! nu o zic eu ci publicul: 5 premii tv mania votate direct si 3 premii APTR de la specialisti!
    cu tot cu bebeluse!

  • Gugulanul
    Posted at 10:11h, 20 octombrie

    Original scris deVaLy=)) Serbanele nu esti normal :)) .Deci ai un stil de a le spune :)) .BRaVos! .. 😈

    Apasa pe legatura de mai sus pentru imagini incendiare din culisele antenei 3 … 🙂

  • miry
    Posted at 12:47h, 20 octombrie

    eu nu inteleg de ce toti incultii si agramatii vin sa isi scrie parerea fie pe blogul asta, fie pe cel al lui ciutacu si se mai dau si mari inteligenti si genii nedescoperite ale poporului roman.Parerea mea este ca multi dintre voi ar trebui sa mai parcurga o data materia din clasele a 2a si a 3a ca sa va dati seama cum e exact cu acordul dintre subiect si predicat si cu regulile de scriere.Dar deh…acum cu internetul si cu blogurile toti putem sa ne dam cu parerea.Eu una, din respect pentru mine insami si pentru intelectul meu nu as aproba astfel de comentarii.Dar, cum spune o vorba veche din popor „fiecare cu ale lui”

  • Pt spumeganzii de la intact!
    Posted at 22:19h, 20 octombrie

    Democratie: Badea e un labagiu al televiziunii… ii place singur (reiese clar asta din emisiunea in care vbeste de unu singur si in care persista pe aceeasi linia adorandu-se si iubindu-se ajungand la un stadiu orgasmic cu fiecare ocazie in care i se pare ca a spus ceva geni(t)al). Ciutacu este doar un anonim care se crede celebru (sau poate ca e intr-un univers lacustru) care probabil ca este mai putin nociv decat sceleratul de Badea (mitocan pervers care bineinteles ca este idolatrizat de catre mediocritate).. iar Gadea este (cred eu) un baiat care ar fi putut ajunge mult mai sus daca nu era tras in jos de anturajul de prost gust! Acestea sunt parerile mele iar parerile e bine sa fie acceptate.. nu discutate ;)… dar daca sunt nefondate probabil ca sunt egale cu zero (cum sunt ale multora de pe aici)… fiecare cu parerea lui acum .. hic 😀

  • Pt spumeganzii de la intact!
    Posted at 22:38h, 20 octombrie

    @All You Want

    Atata timp cat ii ataca pe oponentii politici ai PC-ului… fara sa dea si in „aliatii” PC-ului sau in PC… si nu este corect (nu ma deranjeaza ca ii ataca pe cei de la PD-L pt ca toti sunt in aceeasi oala.. dar totusi… nu poti sa dai doar in unii si sa postezi in personaj impartial si moral)… (n-a zis nimic grav impotriva lui Oprescu desi era cazul, n-a zis nimic legat de carnetul lui Piedone.. ca e de la PC.. cand PNL era cu PC n-a zis nimic de rau de PNL… cum a trecut PNL in baricada cealalta hop cu atacu la adresa lor… de manevrele cu loteria si altele ale lui Voiculescu nu cred ca a zis ceva.. dar totusi voi il considerati impartial.. si ii inghitziti bashinile pompoase de salajan ale unui labagiu semidoct cu aliura de pitecantrop!) PS Uneori carcatoasii sunt enervanti ca se leaga de orice rahat… dar totusi nu cred ca au iertat pe cineva cand au avut ocazia.. sau ca au facut poante doar intr-o singura directie 🙂

    Si Huidu nu cred ca a exagerat cu nimic si cred ca a facut foarte bine ca s-a ridicat impotriva sclavilor de la anetene.. pt ca in romania daca apuca un bizon sa te calce in picioare… urmeaza sa te calce toata turma 😀

  • Pingback:» » Conflicte deschise - Blogu` Lu` Sorin
    Posted at 21:53h, 21 octombrie

    […] Pai hai sa vedem cine sunt in razbel. Mircea Badea vs. VisUrat Mircea Badea vs. Serban Huidu Serban Huidu vs. Victor Ciutacu Eu nu tin cu nimeni. Nu sunt in tabara nimanui, dar nu inteleg de ce va spalati […]

  • Imi
    Posted at 15:23h, 23 octombrie

    Salut Serban,

    In primul rand, felicitari pentru Cronica (sau ce a fost), in al doilea, pentru emisiunile de dimineata (cateodata cand sunt calm si mi-am luat si distonocalmul am rabdare sa va ascult din Sf. Gheorghe pana in Brasov).
    Ce s-a intamplat cu voi?
    De cand cu gusita si burtica hop si tu ai dat in prostia politicienilor nostrii dragi?
    Erati draguti, plin de umor satiric (foarte apreciat de o parte din populatie! cei care nu pentru bebelushele se uita la emisiunea vostra…), acum insa nu vad decat o „fosa septica” super-uber-umpluta cu marlanie cum da pe dinafara! 🙁

    Stii, zilele acestea cand am auzit ca domnul Floriiiiiiin Calinescu intra si dansul in „hora” politica, m-am intrebat cat de mult poate un om sa se schimbe? Incep sa-mi pun aceeasi intrebare legat si de tine…
    Ca e Mircea cum e? Si ce? Ca e Ciutacu cum e? Si ce? Se intampla sa vorbesti mai precipitat, se intampla sa nu te pricepi si sa dai faliment, dar tu ce scuza ai Serbane ca in loc sa te iei de cei care ne fut pe romaneste de 18 ani iti pierzi timpul si „valoarea” pe certuri de doi bani?????

    Sper sa nu-ti fi dizolvat materia cenusie grasimea depusa si sa te ocupi de ce stii tu sa faci mai bine 😉

    Numai bine si tie si lor (MB, Ciutacu) si bebelushelor!

    Astept momentul cand o sa astept din NOU miercuri seara cu interes ca sa ma pot rupe de realitatea asta de cacat in care traim! (de dragul familiei ca altfel de mult emigram)

    Cu stima (un pic sterfelita),
    Imi

  • GOLDFRAPP
    Posted at 17:08h, 23 octombrie

    I se spune varanu’:))

  • scorpion
    Posted at 17:58h, 23 octombrie

    frate…ce aveti bre? si ce daca s-a luat de ma-sa? poi bine i-a zis omu! io ii ziceam si mai rau… care ii problema balosului cu acele fete? si chiar de-or fi cum pretinde el!(si sper ca nu sunt)…ce treaba are el bre? este o vb prin popor:”ce te bagi mah? ii mortu tau?” nu inteleg care era treaba lui cu nijte gagici care danseaza si ele ca asta stiu sa faca sau ca asta le place…fiecare cu a ma-sii…asa ca eu subscriu: „hai sictir”…
    P.S. unde mai pui ca si asta e un fel de Ciumac,plin de aere si de ifose,n-a mai vazut Romanica saraca om inteligent ca el,’ca-l-ar mama de „intelijent” mai are oleaca si ii iese prin firu de par!

  • Dan
    Posted at 02:51h, 24 octombrie

    Cam paralel cu subiectul dar mi-e prea usor sa il injur pe Ciutacu incat mai bine ma abtin. Daca suntem asa preocupati de fetitele noastre n-ar trebui sa ne deranjeze bebelusele care fac o meserie si se descurca admirabil. Mi se pare mai normal sa ne preocupe invatamantul romanesc. Stiu ca asta suna a cliseu politic dar eu chiar sunt foarte suparat de acest subiect de zeci de ani, cu mult inainte de a deveni la moda. Mai umbland prin lumea asta m-am mai relaxat ca nu e sistemul nostru cel mai rau. Totusi lipsa de constiinta si coruptia din invatamantul romanesc ne sunt caracteristice si sunt ingrijoratoare.

  • bogdan
    Posted at 11:27h, 24 octombrie

    Serbanica,lasai tata ca sunt frustrati,sunt atat de adinc cu nasurile in fund ca nu mai vad cat de penibili sunt,ei sunt cei 3 muci-chetari,de la nea Gindea cu da sa traiti,pe aici sa traiti,aveti dreptate,la nea Ciuciutacu ,asta nu mai are loc in studio de el insusi,un balos, cam basinos,ii place sa pupe n dos, bijuteria coroanei este Mutulica aaa pardon Minciunica aaa scuze Mirciulica,baiat din Salajan frate cu Tarzan,var cu Sandokan,cum de a ajuns necioplitul asta sa faca emisiune la tv nu vreau sa stiu,dar e bine sa ne mai distram si noi un pic de cretinismul lui.TRAIASCA ANTENELE SI COCOSTARCII CARE S AU ASEZA PE ELE;IN REST Rock an Roll and Fuck them All

  • adam
    Posted at 18:38h, 24 octombrie

    Ciutacu e un pupincurist .ma scoate din sarite.

  • Liszsettte
    Posted at 03:59h, 25 octombrie

    „Ca sa-l citez pe colegul lui Ciutacu, Mircea Badea: Ciutacule, esti prost de-ti curge scuipat din gura! – concluzia filmuletului

    [..]”zicea cineva mai sus…

    …huiduitule,mai bine te-ai infrupta din balele lu’ ciutacu,desi ar cam fi o prea mare onoare ptr. papilele tale gustative,care-s obisnuite doar cu rahatul ala voiculescian pe care il tot pomenesti.esti expirat rau de tot.lasa-ne…lasa-ne odata!!

    bebeloaielor ,dans in ploaie!ptiu!!!

  • despre un om genial
    Posted at 14:35h, 25 octombrie

    Citesc pe blogul acesta despre Ciutacu (ca nu m-am obosit nici macar o data sa accesez gazetuta lui on-line) ca e un arogant caruia ii place sa i se spuna ca e genial. Pai, atunci, hai sa-i spun, ca poate ramane omul frustrat: esti genial cand vine vorba de lustruit pantofi, esti genial la dat cu nuca in perete si esti genial cand vine vorba de imparteala, ca tu si mirciulica scoateti aceleasi perle din gurita! Cat despre „borfete”, borfeta e mana ta in fiecare seara, nu ai facut pana acum bataturi?
    P.S: care dintre voi scrie textele pe care le recitati pe blog si la tv? inclin sa cred ca mirciulica,e mai fluent si mai elaborat!

  • anna
    Posted at 00:21h, 27 octombrie

    Pot spune ca sunt o fana a ta,te urmaresc la tv de cand faceai „cronica carcotasului” cu papagalul si cu bebelusa Catrinel Sandu,la radio te ascult dimineata cand plec la facultate,din cand in cand mai trec si pe la filmari…in fine ideea e ca tre’ sa o ti tot asa,nu mai pune la suflet toate prostiile(dar bine le faci cand „le dai peste nas” >:) )…si..sa ne vedem la cat mai multe emisiuni bune…

  • Mda
    Posted at 19:38h, 27 octombrie

    Bai prietene esti praf…Pe bune…Praf…Ai devenit penibil si-l tragi si pe Gainusa dupa tine…

    edit by serban:
    lasa-ne sa murim lent pe mana noastra!

  • vasile chirila
    Posted at 14:59h, 28 octombrie

    eu nu ma mai uit la striscia noticia de vreo 6 luni,desi eram un fan de la in fiintare,din 2000,cand inca nu venise mihai de la pro tv.ati devenit plictisitori,trebuie sa schimbati ceva sau sa dispareti!

  • mircea
    Posted at 19:39h, 28 octombrie

    frate eu nu inteleg dc te certi atat cu badea? Castiga cumva cel cu orgoliul cat mai mare?!?!

  • mariacnme
    Posted at 20:33h, 29 octombrie

    Nu vreau sa iau partea nimanui, dar nu va suparati „gasca” de la antena 3 e din ce in ce mai penibila. Mai ales cand se aduna masculii alfa in platou: gadea, badea, ciutacu. Ciutacu mai bine ar invata sa vorbeasca mai corect romaneste sau sa se controleze la tv cum pronunta anumite cuvinte. A, si sa nu uit. Prietenul gadea se crede mult superior fata de noi muritorii.
    Si hai sa fim cinstinti. Decat sa il am invitat pe domnul Stan mai bine 2 gagici semidezbracate ca macar ele tac din gura si nu abereaza ca stan.
    Si tu, huidule, ce te cobori la nivelul lor? Te credeam mai destept….Pacat

  • mihay
    Posted at 20:53h, 18 noiembrie

    dnu ciutacu cred ca saliva dupa ceva sa fi fost dna udrea vreo fguranta sau felix aratindui teancu daca spune ce vrea el cert e ca este penibil dar circul continua poate pe otv acolo diaconescu facind implozie de flecme petarde romini schinbati canalul pe animal planetpostul favorit al lui adita

  • m3th0dman
    Posted at 22:55h, 19 noiembrie

    Niste parveniti si slugi la Felix, toti cei de la Antene.
    Se vede ca nici nu stiu pronunta, dar cum sa mai vorbeasca!

  • Ana
    Posted at 11:36h, 21 noiembrie

    Stimabili comentatori, v-as sugera sa va indoiti de genialitatea domnului Ciutacu, atunci cand veti fi macar la nivelul acestuia. Macar prin simplul fapt ca, spre deosebire de voi, e in stare sa sustina o idee, folosindu-se de argumente si fara greseli gramaticale. Voi, cei de aici, nici asta nu puteti, dar va dati cu parere cu privire la „gasca de la antena”, care oricum este net inaintea oricarei „gasti” de la TV, din momentul de fata.

    Cat despre tine, Huidu, daca omu’ face un comentariu si tu il injuri de mama, unde mai e umorul ala al tau? Poate la Gainusa?
    edit by serban:
    da’ cand faci 4 fete curve doar pentru ca danseaza la televizor unde logica lui Ciutacu’? la Felix motanul?!?!

  • Ana
    Posted at 23:46h, 28 noiembrie

    Poate sunt al dracu’ de inapoiata, dar cand vad 4 fete dansand pe masa in haine ce aduc a lenjerie intima, ma gandesc sa adresez acelasi apelativ pe care l-a folosit si domnul Ciutacu.
    Poate ca ma insel eu, dar nu cumva in emisiunea dumneavoastra radeti de fatucile in chilotei care nu au niciun talent [si nu, genul de dans practicat de bebeluse nu necesita mare talent] dar apar pe sticla? Si alea arata bine, si alea danseaza, doar ca nu sunt bebelusele voastre, deci sunt penibile si demne de luat la misto. Asta nu se cheama ipocrizie?
    edit by serban
    nu cred ca ai vazut bebelusele noastre la concert cantand playback, in schimb oana a facut 15 ani de balet clasic si a fost angajata operei romane! pe bebelusa ati fi putut sa o vedeti si in chicago daca v-ati duce si la teatru si v-ati mai uita in gura lui ciutacu’! ca va scuipa! si da! sunteti al dracu’ de inapoiata!

  • Pingback:Vorbe triste cu Victor | Dimitri's blog
    Posted at 09:26h, 04 decembrie

    […] Victor Ciutacu, îl ştiţi şi voi, este tipul căruia îi curg balele pe mobila lui Felix. El este şi realizatorul emisiunii Vorbe grele de la Antena2, este cel căruia […]

  • Pingback:Patapievici vorbeste | Cireshu's
    Posted at 02:36h, 31 ianuarie

    […] Era foarte inteligent, în stilul lui caracteristic. Mi-am adus aminte cum a comentat când a facut Huidu acelasi lucru. Dar deh … Huidu nu ştie să facă şpagatu’ […]

  • jesse james
    Posted at 21:27h, 24 septembrie

    am vazut intr-un comentariu…spunea cineva ceva de o adresa noua a ta(huidu).zi-mi si mie te rog daca ai un blog nou sau ceva in genu.P.S:stiu ca e expirat subiectul.dar acum vad asa ca acum vorbesc.Mie unul,sincer,mi se face scarba de tara asta.in locul tau si eu as vorbi in fix acelasi fel cu pancotele astea.am ramas foarte uimit cand am vazut cata lume(n.r.”tristi”)te injura si se ia de tine…cand tu (si cronica( ati ramas ultimii normali din romania.sanatate…astept rapspuns la aia cu adresa

  • luiza
    Posted at 22:39h, 12 octombrie

    Serban nu crezi ca ar trebui sa te iei de cine trebuie?Lasa rautatile…

  • Canguru'
    Posted at 16:30h, 15 mai

    Stiu ca asta e un articol de acum un an jumate, dar am avut un comment la un articol de pe un blog, care sper sa-ti placa, si asta e singura modalitate de a te anunta. Poftim link-ul:

    http://oanastoicamujea1.wordpress.com/2010/05/14/pentru-ca-n-am-sa-ma-dezic-niciodata-de-el/

    Numai bine Serban!

  • Pingback:Să ne destindem un pic (NSFW) » zoso.ro
    Posted at 07:53h, 01 noiembrie

    […] într-un moment înduioşător şi definitoriu pentru el, băloşind la locul altora de muncă. via HuiduŞi acum ceva erotic, spre desfătarea manuală a colegului Jeg. Întrebarea unu…unde naiba […]

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.