campania murdara sau cum il ajuta trusturile de presa cu interese pe Traian Basescu sa castige din nou alegerile! - Serban Huidu
1755
post-template-default,single,single-post,postid-1755,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

campania murdara sau cum il ajuta trusturile de presa cu interese pe Traian Basescu sa castige din nou alegerile!

Nu am vrut sa scriu nimic despre campania electorala, dar n-am suportat, mai ales cand mi-am dat seama, ca nu sunt singurul care simte o scarba profunda, cand intamplator privesc ce fac trusturile de presa din aceasta campanie. Am primit acest mail care imi confirma ca e deja prea mult.

Buna ziua d-le Mihai Gadea !
Oare recurgand la aceste practici comuniste gen „intoxicare de presa” si „spalare de creier” tipice unui om ca domnul Dan Voiculescu va simtiti implinit profesional sau simplul fapt ca aveti un salariu mare va face sa va simtiti implinit profesional.
Va rog sa nu ma intelegeti gresit si sa spuneti ca sunt un admirator fanatic al d-lui Traian Basescu pentru ca nu sunt, tot ceea ce vreau este ca romanii sa nu fie influentati in acest fel, numai asa pot alege ceea ce este bine pentru Romania.
Se pare ca si din punct de vedere prefesional oamenii se impart in cei ce isi pun intrebarea ce fac pentru banii care-i primesc si cei care ar face orice pentru bani, ceea ce-i desparte fiind doar o chestiune de onoare.

Cu consideratie,
Daniel Preda

Mai mult, chiar pe acest blog exista un comentariu in acest sens:

cam 13 a scris pe 13 November 2009, 9:32 pm

Recunosc,nu am prea ajuns sa votez in anii precedenti. Anul acesta insa,cei de la Antena mi-au dat un motiv. O sa-l votez pe Basescu ca sa moara toti pupincuristii lu Voiculescu de ciuda,daca castiga.

Asadar, privesc consternat cum fiarele din dotarea televiziunilor, au atins apogeul in aceasta campanie elecorala. Toti, dar absolut toti antenistii, au uitat de profesionalism si au alunecat pe panta inselatoare a ghiolbanismului media. Si nici Realitatea ca trust nu se simte prea bine.

Si stiti care e culmea? Lui Traian Basescu, aceste atacuri grobiene ii fac mai mult bine decat rau. Cu ajutorul lui Vantu si al lui Voiculescu, plus a gadelor platite, Traian Basescu e pe cale sa reuseasca ceea ce singur nu ar fi reusit niciodata, dupa 5 ani de lamentari, deceptii si iluzii desarte: Sa scoata le vot oamenii care l-ar vota pe el, ca fiind raul cel mai mic in comparatie cu Psede-ul!

Incredibil dar adevarat! Efectul de bumerang, pe care angajatii obedienti in creaza, este mai mare decat imaginea negativa pe care incearca sa o imprime personajului. Stim cu totii bubele lui Basescu, dar in fata tiradelor dezlantuite din ultimele luni, mila pentru el si sila pentru angajatii pe parte economica, este ceea ce simte un om de bun simt, nimerit din greseala pe vreunul din canalele tv obediente.

Lucrez in televiziune, si stiu cum se pot face campanii destepte indreptate impotriva a ceva: brand, intitutie, persoana etc.
Din pacate, la noi subtilitatea unei asfel de campanii si eficienta ei nu se pot intalni, pentru ca iti trebuie profesionisti chiar si in acest domeniu. Asa ca, domnule Voiculescu si matale Vantule, ati angajat niste amatori care fac totul la prima mana, din topor. Si daca o sa va zambeasca stramb Base inca 5 ani din fotoliul de presedinte, sa stiti ca e din vina voastra!

91 Comments
  • CALU LU FAT FRUMOS
    Posted at 08:30h, 15 noiembrie

    Asa e 😀 Astia s-au kinuit 5 ani ca sa iasa Baselu iar cu disperarea lor. Numai eu cati am auzit despre antenisti cat de crizati sunt. Si in plus n-au argumente solide si mai ales modu cum prezinta ei numai ce vor si cum vor i-a adus aici. Nu poti sa-i prostesti pe toti kiar daca apari 24 din 24 la tv. Cu laptop si okelari sau maimute. Iar obsesia asta ca daca nu esti de acord cu ei esti portocaliu…cine avea sloganu asta ? Aud ? 😀

    COMUNISTIIIIII….. ce crezi ca e Voiculescu?

  • vasiauvi
    Posted at 10:33h, 15 noiembrie

    Ajungem la aceeasi intrebare: da’ eu cu cine votez?
    Nu cred ca atacurile celor de la antene ii face bine lui Base si ca dovada sunt sondajele. Intr-adevar unele sondaje sunt prefacute dar e clar ca Base a pierdut mult din electorat. Stiu o groaza de oameni care nu o sa voteze cu Base si culmea…toti is fascinati de Realitatea si Antena3.
    Si vorbesc aici de ingineri, colegi de-ai mei, deci se presupune ca or mai avea ei ceva in cap.

    Stati linistit domnu’ Huidu, nu va mai iesi Base ci Geoana sau Crin. Pacat e ca dumneavoastra credeti ca o sa ne fie mai bine cu unul din cei doi la Cotroceni sau ca o sa ne fie bine cu oricare dintre candidati in afara de Base.

    O zi buna!

    din punctul meu de vedere poate sa iasa si Pazvante chiorul, oricum e mult zgomot pentru nimic! Functia asta a devenit onorifica odata cu intrarea in UE!

  • balauru84
    Posted at 10:51h, 15 noiembrie

    aici achiesez la cele spuse de tine Şerbane, se pare că marinarul e pe cale de a mai câştiga un mandat, însă eu sper să nu ne fure sărbătoarea de moş nicolae şi să o eclipseze cu un al doilea mandat. Confruntarea de ieri de la Cluj, pe care am vizionat-o la B1 Tv (mă scuzaţi),m-a făcut să mi mişc hoitul din casă saptămâna ce o să vină. Crin a fost genial şi mai presus de toţi candidaţii vorbeşte coerent şi corect limba română, plus prin ironia fină de care a dat dovadă la Cluj m-a convins să pun ştampila pe el.

    bravo! inseamna ca poti vota, daca te reprezinta e perfect, as vrea sa-ti aduc aminte ca au fost la guvernare cel putin 2 ani singuri si nu au facut niste reforme prea liberale!

  • Ioan
    Posted at 11:35h, 15 noiembrie

    Stai linistit Serbane, ca Basescu nu e stilul care sa intoarca celalalt obraz, si raspunde la fel si atunci cei care-l compatimesc vad mai multe si se duce dracu’ efectul de bumerang.
    Plus ca supraestimezi un pic capacitatea de perceptie si chiar de intelegere a votantului de rand.
    Cred ca vezi altfel de unde esti, da’ lumea nu are acces la toate informatiile si nici experienta necesara sa le filtreze si prelucreze pt o decizie, asa ca tot cu cioplitul din topor se castiga campaniile in Romania.
    Cand zicea Brucan 20 ani, ne facea de fapt un compliment, cred ca avem nevoie de mai mult.
    Numa’ bine!

    nu e vorba de votantul de rand ci de cel care inclina balanta. Cel care acum nu vrea sa se duca la vot. Or sa reuseasca antenele sa-l faca sa voteze o sa vezi!

  • Ionut M.
    Posted at 11:55h, 15 noiembrie

    Prin anii ’80 bunica-mea imi zicea sa nu ma uit la televizor ca e diavolul.
    In 2009, ce plasma si-a tras enoriasa…


    asta da evolutie! ptiu drace!

  • Dorel
    Posted at 13:24h, 15 noiembrie

    Domnule Huidu, imi pare nespus de rau ca va zic, dar nu stiu pe ce planeta ati fost in ultimii 5 ani ca sa nu va dati seama ca nici un candidat nu e mai corupt si mai nociv decat Basescu. As vota mai degraba pe soferul lui Nati Meir decat pe cel care a lins ceafa unsuroasa a lui Bercea mondialu’, care vrea sa-l faca prim-ministru pe viata pe liliputanul ala incompetent sau care ne-a otravit sufletul cu faptele de coruptie ale acolitilor sai pe timp de criza.
    Toate cele bune

    nu te contrazic…din nefericire pentru voi Antenele or sa-i urneasca la vot pe cei enervati de basescu, dar pentru care psd-ul ramane raul principal!

  • Radu
    Posted at 13:55h, 15 noiembrie

    Corect!

    si-au tras singuri cu pistolu in talpa! cum se spunea mai sus, daca e sa aleg un r****, atunci va fi cel care miroase cel mai putin dintre toti, Base.

  • joedoe
    Posted at 14:01h, 15 noiembrie

    http://www.badin.ro/2009/11/maria-levantul-duduia-si-traian.html#comments
    va recomand sa cititi primul comment(Mihai Popa).
    o fi ceva adevarat aici?
    cred ca ar fi bine sa lamureasca cineva si ipoteza asta!
    in rest,aveti dreptate: antenistii nici macar nu mai mimeaza impartialitatea cand vine vorba de Basescu…
    o fi bine,o fi rau, nu stiu… vom vedea la alegeri!

  • Adrian
    Posted at 14:11h, 15 noiembrie

    Perfect de acord. Felicitari pentru post , sa speram ca si dl Badea o sa-l savureze 🙂

  • paul
    Posted at 14:31h, 15 noiembrie

    BRAVO! ESTI CEL MAI TARE. DON HUIDU CORLEONE!!

  • bogdan
    Posted at 15:04h, 15 noiembrie

    serbane, nu-mi face placere, dar tot pe base il voi vota. si sa-ti zic si de ce: nu pentru ca sunt impotriva a ceea ce vad la teveu in zilele astea. prea putin imi pasa, si nu urmaresc stirile politice pentru ca sunt satul de minciuni.

    dar sper ca, prin realegerea lui base, parlamentul sa se dizolve, si sper din tot sufletul ca acesta sa fie momentul in care se schimba clasa politica; sa dispara dinozaurii comunisti de tot, sa fie ingropati, si poate cei tineri sa faca ceva si pentru noi, nu doar pentru ei

  • Cristi
    Posted at 16:51h, 15 noiembrie

    Am 19 ani .nu am fost la vot nici la alegerile pentru primari…nu o sa ma duc nici la asta …oscilez intre a nu vota niciodata sau a vota cand o sa apara unu care nu se trage din FSN… Cea mai fresh varianta e ala de la PNL ,dar imi face impresia unui mare demagog…O sa zic pass la alegerile astea…si asa de mult mi-as dori sa zic pass si tarii asteia…poate peste cativa ani 🙂
    Tu ce zici huidule de ala de la PNL?

    exact aceeasi opinie ca si tine e un gargaragiu si un demogog, dar trebuie sa se mai arda si niste alegatori de dreapta nu numai de centru stanga!

  • Liru
    Posted at 17:29h, 15 noiembrie

    O bila neagra Serbane din partea mea pentru carcotelile la adresa ‘SANDREI’ si nu este prima oara vezi {BACCARRA}.

    nu eu….ci fanul ei Misu a carcotit!

  • McGogoo
    Posted at 17:41h, 15 noiembrie

    Serbane, tin la tine ca la un frate mai mic insa de data asta nu sunt de acord decat partial cu tine.
    de ce? pentru ca impotriva unui specimen ca basescu joci cu armele lui.
    sunt de acord insa cu tine ca Antenele realitatea si ProTV il sprijina pe Geoana.
    dar asta s-a intamplat mereu in romania: presa a schimbat puterea. nu electoratul.
    electoratul voteaza asa cum ii sugereaza dorect sau indirect presa. presa este formator de opinie oriunde in lume…
    nu ai sa vezi prea curand o presa netra la noi.
    pentru ca e vorba de bani multi in joc…

    nu vorbim de presa neutra asa ceva nu exista nicaieri in lume. Numai ca astia sunt ghiolbani, dau cu ghioaga, si starnesc exact sentimentul invers…mila fata de Basescu! Niste adevarati profesionisti il facea praf pana acum, fara sa fie atat de „pe fata”!

  • thedaniel
    Posted at 17:44h, 15 noiembrie

    Servus!
    Cata minte sa ai sa fii influentat de niste discutii intre jurnalisti si nu doar jurnalisti?
    Pe tine, ca alegator, nu te duce capul sa alegi de unul singur? Trebuie sa-ti spuna cineva ce e bine si ce nu e bine de ales?

    Acest comentariu
    „cam 13 a scris pe 13 November 2009, 9:32 pm

    Recunosc,nu am prea ajuns sa votez in anii precedenti. Anul acesta insa,cei de la Antena mi-au dat un motiv. O sa-l votez pe Basescu ca sa moara toti pupincuristii lu Voiculescu de ciuda,daca castiga.”
    este doar o porcarie debitata din mintea necoapta a unui roman, care inca face doar ceea ce i se spune, si nu ce ii dicteaza constiinta.

    Serban Huidu, mail-ul pe care l-ai primit pare un text cu o conceptie puerila si bineinteles o exprimare – cliseu des intalnit la romani.

    De mult m-am declarat „non-votant”.

    Numai bine!

  • Cruceru Vlad
    Posted at 18:13h, 15 noiembrie

    E adevarat ca antenele distorsioneaza realitatea, folosind metode securiste; pornesc de la cateva elemente adevarate si le imbraca dupa bunul lor plac pentru a-si atinge scopul. Cred si ca astfel de emisiuni au apucat sa determine oamenii sa voteze altceva decat si-ar fi dorit, dar, sper ca suntem destui care ignoram astfel de emisiuni cu tente directe asupra unei singure persoane: Traian Basescu. Concluzia: toate posturile de televiziune realizeaza ca este un singur candidat la presedentie, Traian Basescu, restul sunt doar analisti politici care nu stiu decat sa critice pe Basescu. Acum imi explic de ce Basescu a fost fotografiat si a aparut in pozele lui de campanie cu jumatate de cap: DE ATAT ARE NEVOIE PENTRU A CONCURA CU TOTI CEILALATI. HA,HA(ce-mi plac glumele mele)

  • Andra
    Posted at 20:13h, 15 noiembrie

    Nu stiu cati romani vor merge la vot avand in vedere parodia de tara in care traim. E clar ca interesele sunt peste tot. Sunt doar o tanara de 21 de ani si in ciuda varstei fragede m-am lovit de tentative umane peste tot. Sunt studenta la jurnalism si pentru ca am intrat pe propriile forte in presa nu am rezistat sau poate e pacatul de a trai in provincie. Te salut si te respect. Mi-ar face mare placere sa dai un ochi pe blog, sper sa-ti placa ce citesti. Toate cele bune! 🙂

  • Aldo
    Posted at 22:39h, 15 noiembrie

    Dintr-o simpla intamplare am prins ieri la TV o afirmatie legata de campania electorala care se dovedeste a fi cam foarte aproape de adevar: „nu e o lupta intre Basescu si un alt candidat, e o lupta intre democratie si presa”. Problema e care dintre cele doua va castiga.
    Eu una am renuntat de mult sa ma mai uit la televizor pentru ca mi-e sila. Nu ma uit nici macar la stiri pt ca m-am saturat de stiri in genul celor de la ora 5. Daca vreau sa ma informez cu ce se intampla prin tara si prin lume citesc presa on line. Macar asa pot sa aleg ce articole sa citesc sau nu.
    Cat priveste alegerile ce urmeaza sa aiba loc recunosc ca fac parte din grupul celor care NU se va duce la vot din simpul fapt ca mi-a ajuns sa tot votez raul cel mai mic. M-am saturat sa ne bage minciuni pe gat cu atata nonsalanta. Nu votez cu nici unul pt ca toti sunt la fel de rai…nu e unul mai mic ca altul. O sa ma duc sa votez atunci cand o sa ma reprezinte un candidat, indiferent de partidul caruia ii va apartine.

    Toate bune dl. Serban Huidu.

  • Aneeza, Paris
    Posted at 23:11h, 15 noiembrie

    Salut, eu votez cu Remus Cernea.

  • roxana
    Posted at 23:35h, 15 noiembrie

    de ce n-ar fi Remus Cernea sansa schimbarii? una minuscula, dar daca moare si speranta…

  • roxana
    Posted at 23:40h, 15 noiembrie

    si sa stii ca am tot asteptat sa spui ceva de Cernea, ca si tine si el se lupta cu sistemul dinozaurilor care ne conduc tara. sau poate ma insel?

  • George
    Posted at 23:56h, 15 noiembrie

    Domnule Serban Huidu imi pare rau dar observ la d-voastra o atitutidine de tip balcanic.Nemtii au un proverb : „Daca nu te implici nu te mira ca intr-o zi te vor conduce prostii”.Induceti mereu ideea ca numai la noi politicenii sunt coruptui,nesimtiti etc.Situatia e la fel aproape peste tot diferenta o face cetateanul responsabil.In timp ce nemtii,belgienii si olandezii au o prezenta la vot de peste 60% la noi mereu e sub 40-45%.Noi mereu asteptam pe „mesia”,conducatorul mult iubit care sa schimbe tot.Asa ceva nu exista.Clasa politica reflecta exact societatea romaneasca.Cand vom incepe sa muncim,sa ne facem datoria civica la fel ca tarile civilizate de abia atunci vom avea candidati pe masura.Schimbarea trebuie sa vina de la noi.

  • yyyccc
    Posted at 00:02h, 16 noiembrie

    Dap.. 🙁 cu oricine numai cu marinelul asta nu votez! 😀 am gresit o data,a doua oara nu mai repet greseala!
    M-a dezamagit total Traienel! 🙁

  • daimyo
    Posted at 00:37h, 16 noiembrie

    http://www.southparkstudios.com/episodes/103888/

    iata aici un episod south park. eu cred ca in south park gasesti raspuns la absolut orice.
    Care e diferenta intre ce e in tara asta si in episodu de mai sus?

  • Cosmin Iacob
    Posted at 04:20h, 16 noiembrie

    asta mi se pare cea mai urata campanie electorala din ultimii 20 de ani. de departe. pana sambata nu a fost nici macar o confruntare televizata intre candidati, iar cand au facut-o (doar doi dintre ei) au reusit sa se certe pe femei. obsesia lui Crin era promovarea femeilor in politica de catre Traian Basescu. prea tanar si prea increzator in fortele sale, Crin a uitat ca are in fata un vulpoi batran care i-a intors fiecare acuzatie sau declaratie. fara sa vrea, liberalul i-a facut un mare serviciu lui Base, intrebandu-l, retoric poate, de ce nu si-a promovat sotia. raspunsul lui Base’ („ba da, am promovat-o, am facut-o prima doamna”) si mai ales prezenta acesteia in sala si faptul ca televiziunile au pus accent pe aceste secvente, nu au facut decat sa ii sporeasca marinarului capitalul politic.
    nu vreau sa para ca tin cu Basescu, nu, nu imi place. pe de alta parte nu imi plac nici ceilalti. mi se par niste mafioti (Geoana), idealisti (Crin – poate naivi ar fi mai bine spus, insa am si rezerve, atata timp cat este sprijinit de Patriciu), gura bogata (Oprescu – pe care nimeni nu il opreste sa vorbeasca, dar cand o face spune numai bazaconii), nebuni (Vadim – nu cred ca trebuie sa mai dau vreo explicatie) sau oameni care ar face orice pentru putina notorietate (ceilalti candidati).
    indiferent care dintre astia va iesi, nu se va schimba mare lucru. parlamentarii vor fi aceiasi, vor fura la fel, papusarii din spatele lor vor fura la fel de mult, iar eu/noi nu ne vom alege cu nimic. vom fi din nou actori la circul lor.
    sincer, cred ca de alegeri voi iesi cu sotia si copilul in parc. mi se pare ca este de departe cea mai buna alegere a mea… si am dreptul asta.

  • thorhammer
    Posted at 08:24h, 16 noiembrie

    Pana la urma tot nu inteleg:Esti revoltat de slugarnicia si lipsa de bun simt a slugilor lui Voiculescu sau de faptul ca prin actiunea lor iese Basescu?

    Ambele evident!

  • CC
    Posted at 08:44h, 16 noiembrie

    Poti sa ti-l inchipui pe geoana presedinte? Ma ia cu fiori numai cand ma gandesc stiind cine-i in spatele lui! Cat destpre crin ma lasa rece, i se vede duplicitatea de la o posta… Oricare din cei doi ar iesi presedinte ar fi o catastrofa pentru Romania. Ceilalti sant invizibili oricum, n-au nimic de spus decat sa latre cum fac mai toti politicienii.

    Este un pic de adevar despre raul cel mai mic( si mai putin mirositor)in ceea ce-l priveste pe base dar asta e,daca nu promovam valori in general de ce-am promova asa ceva in cursa prezidentiala?? Si daca nu luam in serios alegerile si nu ne prezentam, ceilalti „candidati” de-alde vaccin, becali s-ar putea sa ne faca vreo surpriza , vezi alegerile pentru parlamentul european…

  • Lorin
    Posted at 09:08h, 16 noiembrie

    Poate antenistii asta isi doresc, sa isi asigure teme de emisiune pentru urmatorii 5 ani, daca iasa Geoana sau Crin o sa ramana fara obiectul muncii si implicit Gadea fara salar.Saracu Gadea si Stan or sa devina someri…. sau ii angajeaza Geoana ca si consilieri prezidentiali, pssst sa nu le dam idei.

    Numai bine,
    Lorin


    la asta nu m-am gandit! dar e o varianta!

  • Ionut
    Posted at 10:06h, 16 noiembrie

    Si mie mi-e scirba sa ma duc la vot!
    Am sa ma duc totusi!
    Sa va explic de ce:
    Sa presupunem ca populatia apta de vot este de 1 milion de persoane (cifra nu se vrea reala, doar exemplificatoare).
    Un partid puternic (PSD sa zicem) are ca “slujbasi permanenti” (activisti, membri, simpatizanti activi) aproximativ 50 000 de persoane.
    Rezulta ca partidul respectiv se poate baza pe un procent de 5% la alegeri in conditii de participare 100%. Pentru orice procent in plus fata de cel mentionat anterior partidul respectiv va trebui sa convinga intr-un fel oarecare un numar de nehotariti / neinregimentati; cite 10 000 de persoane pentru fiecare procent in plus.
    In mod real, prezenta la vot este de aproximativ 30%, ceea ce inseamna ca voturile sigure obtinute de la activistii proprii cresc ponderea partidului de la 5% la 17%, iar fiecare procent in plus are nevoie de numai 3 000 de voturi.
    Un numar mult mai mic de voturi pentru fiecare procent face ca plata oamenilor in schimbul votului lor sa devina profitabila.
    Concluzie: Cu cit sint mai multi cei neinregimentati care nu se duc la vor, cu atit cumpararea voturilor va deveni mai atragatoare si mai eficace electoral. Cu cit aceasta practica va fi mai utilizata, cu atit cei care ajung la putere vor fura mai mult. Cu cit vor fura mai mult, cu atit vor avea sanse mai mari sa ramina la putere.
    Singura conditie este ca cei neinregimentati sa fie tinuti departe de vot.
    Dupa parerea mea, neducindu-ne la vot nu facem nimic altceva decit sa incurajam hotii sa fure.
    Sint de acord ca nu avem pe cine! Si eu i-as impusca pe toti fara nici un fel de regret!
    Eu am sa aleg mereu opozitia, in cazul de fata Antonescu sau Geoana, desi amindoi sint la fel de detestabili ca si Basescu.
    Singura noastra arma este sa le aratam ca pot fi dati jos.

  • robert
    Posted at 10:20h, 16 noiembrie

    il votez pe crin! parca e mai bine cu patriciu decit cu vanghelie …. mafia lu’ crin nu e asa organizata pentru ca nu crede in victoria lui … dar la ceilalti doi?! la astia, mircea si traian, baietii lor stiu exact unde e ascun „osu'”, cred ca nici revelion nu o sa mai avem ca o sa-l fure …
    mircea-traian in turul 2 o sa fie un duel a doi doctori in organizarea furturilor …

    si nu e meritul lor, ci vina noastra!

  • Andrei
    Posted at 12:43h, 16 noiembrie

    Chiar sunt curios ce primesc astia de la antene si de la Realitatea ca sa lustruiasca ca atata maiestrie(sau nu, in cazul antenelor) funduletele catifelate ale celor din pesede. Nici Basescu nu a fost usa de biserica, dar decat sa vad la putere mocirla de stanga mai bine balta din dreapta. De la distanta pare mai curata!

  • funny
    Posted at 13:05h, 16 noiembrie

    Salutare,
    balauru84 a scris pe 15 November 2009, 10:51 am: „Crin a fost genial şi mai presus de toţi candidaţii (…) prin ironia fină de care a dat dovadă la Cluj m-a convins să pun ştampila pe el.”
    Sa imi fie cu iertare, dar despre „genial” si „ironie fina” nici nu poate fi vorba in confruntarea de la Cluj. Mi s-a parut ca asist la o cearta intre doi copii de 3 ani, fiecare incercand sa isi aduca aminte de toate prostiile pe care le-a facut celalalt ca sa il spuna „lu’ mama”. Mai trebuia sa vina cineva din public si sa strige: „Pace, pace intre doua dobitoace!” E de rasu-plansu ce a fost la Cluj si tare mi-e frica de faptul ca toate confruntarile vor fi la fel. Candidatii nostri nu stiu ce inseamna campanie electorala. Toti incearca sa castige voturi dand in contracandidatii lor si spunand tuturor cat de rau e cu ei si cat de bine fara ei. As vrea si eu sa vad un candidat care nu face nicio aluzie la viata personala sau politica a celuilalt ci doar isi prezinta atuurile si reusitele proprii. As vrea sa vad si eu un adevarat DOMN candidat. Pana acum n-am vazut. Asa ca la vot am sa merg si am sa votez cu David Palmer din seria 24. 🙂

  • mirela
    Posted at 14:03h, 16 noiembrie

    Sper sa nu iasa iar basescu.eu personal nu am simtit nicio inbunatatire in tarisoara asta cat timp a fost el presedinte.am vazut afisele electorale unde pune mare accent pe reusitele lui:linia 41 si pasajul basarab.tare sint curioasa,daca va fi reales,pe spinarea cui va returna fondurile europene de care s-a folosit sa plateasca pensiile batranilor[pensii mizerabile din care bietii batrani nu pot trai decent,pe multi dintre ei ai vezi cu mana intinsa la colt de strada].nu spun ca ceilalti ar fi interesati de soarta omului de rand,dar pe asta l-am avut si primar si presedinte si am vazut cum este

  • vali
    Posted at 14:54h, 16 noiembrie

    ideea asta de a nu merge la vot iti vine prima in minte cand vezi mizeriile astea din politica dar dak noi nu mergem cei peste 60 vor merge sigur si acesti oameni stim cu totii cu cine o sa voteze ca semn de multumire pentru acel litru de ulei si kilogram de faina … in cazul asta ce faci? chiar nu te duci la vot si lasi tara pe mana acestor bosorogi sau iti bagi picorul si votezi raul mai mic cum spuneai tu ?

  • baragan
    Posted at 14:55h, 16 noiembrie

    „In democratie, absenteismul la vot nu incurajeaza calitatea politicienilor, ci ii ajuta pe cei mai bine organizati”
    Henry Kissinger

  • Mircea
    Posted at 16:57h, 16 noiembrie

    si de unde am eu garantia ca ala e un mail primit de tine si ca nu ai scris tu acele cuvinte? si de ce primeai tu un mail adresat domnului Gadea? Pune un print screen pentru siguranta cititorilor.

    O sa-l votez pe Basescu ca sa moara toti pupincuristii lu Voiculescu de ciuda,daca castiga. Ce gandire stupida … prefera sa moara de foame in viitorii 5 ani doar pentru a vota impotriva unor oameni care spun adevarul despre mizeria aia de sef al tarii.

  • sergiu
    Posted at 17:58h, 16 noiembrie

    Mare dreptate,azi am vazut de exemplu pe antena 1 o stire in care era bombardat Basescu si al sau referendum,si sa vezi motiv:„Birocratie aditionala,mai multe pixuri si mai mai multe coli,deci bani in plus!„Ba las-o draq,ok,nu suntem cel mai bogat stat,dar daca am ajuns sa nu mai organizam un referendum ca nu avem bani de pixuri si coli inseamna ca ar trebui sa emigram toti in Somalia,si asa acolo lumea e mereu tanara,nu de alta dar pana la 50 de ani daca nu mori din orice alt motiv mori de foame.Curios lucru ca de afise si panouri cu mutra aia desenata cu stanga a lu` Geoana avem bani.A…are psd ul bani.DA!!!Si Psd ul de unde are bani???au cumva gradina cu morcovi si ii vand la piata?Personal nu st fan niciunuia dintre canditati,dar cred totusi ca Base are o leaca de valoare daca sar toti catulusii antenisti asa pe el:)).Numai bine Huidule!

  • @ndrei
    Posted at 20:07h, 16 noiembrie

    Serbane,
    „Ghiolbanismul media” se „simte” tare si in alte televiziuni, nu numai la Antene… De-asta eu nu ma mai uit la TV decat daca, vorba lui Bogdan Serban de la Guerilla, „sunt in sevraj” 🙂 (la „Cronicã” ma uit, sa stii!)
    Lasand insa asta la o parte, as dori sa repet un lucru pe care l-am mai afirmat pe blog-ul tau: stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj, frate!
    M-am referit prin asta la indivizi de genul celui/celei care presupun ca este ‘cam 13’ (asta daca afirma cu seriozitate aberatiile pe care le-a scris despre votarea marinarului).
    Inclin sa fiu de acord cu tine ca exagerarea dementa de care au ajuns sa faca uz ‘gâdele plãtite’ (mi-a placut asta!!!) risca din ce in ce mai tare sa le dea apa la moara mai ales celor care NU gandesc suficient si care NU au reusit sa-si contureze o opinie proprie in privinta optiunii de vot. Si asta numai datorita faptului ca in tara asta sunt multi indivizi gen ‘cam 13’, cam… prea multi! 😉
    Tuturor le-as face o urare mai veche, pe care am auzit-o prima data la cei de la Divertis, mi se pare chiar cu ocazia primelor votari libere dupa ’89: „CETÃTENI, GÂNDITI!”
    Atunci insa erau mult mai multi ‘cam 13’ in tara asta si… uite ce-a iesit! Macar acum, dupa 20 de ani, sa incercam sa invatam din istoria asta, pe care am trait-o si nu o cunoastem doar din carti.
    P.S.: Daca te convinge cineva sa votezi, te rog sa ne spui si noua care au fost argumentele. Poate „ma bag” si eu 😉 Argumente de genul celor prezentate mai sus de Ionut nu ma conving…

  • Sorin
    Posted at 20:10h, 16 noiembrie

    M-am trezit tarziu dar abia acum am vazut ca Ciutacu l-a dat in judecata pe Morar (aka Nashu) pe calomnie ..
    Se leaga asta de postare doar cum se leaga Ciutacu de aceiasi familie (ca sa fiu in ton cu tema de le Cronicutza ;;) )
    Chiar nu sunt fan Base. Are nitzel fata de infractor. Dar doar daca mi-ar da cineva salariu as putea sa l fac atata de cacao cum il face infamu asta care mai e si om politic pe deasupra (sa i zicem asa).

  • andrei
    Posted at 21:59h, 16 noiembrie

    @Ionut:
    „Concluzie: Cu cit sint mai multi cei neinregimentati care nu se duc la vor, cu atit cumpararea voturilor va deveni mai atragatoare si mai eficace electoral. Cu cit aceasta practica va fi mai utilizata, cu atit cei care ajung la putere vor fura mai mult. Cu cit vor fura mai mult, cu atit vor avea sanse mai mari sa ramina la putere.
    Singura conditie este ca cei neinregimentati sa fie tinuti departe de vot.
    Dupa parerea mea, neducindu-ne la vot nu facem nimic altceva decit sa incurajam hotii sa fure.
    Sint de acord ca nu avem pe cine! Si eu i-as impusca pe toti fara nici un fel de regret!
    Eu am sa aleg mereu opozitia, in cazul de fata Antonescu sau Geoana, desi amindoi sint la fel de detestabili ca si Basescu.
    Singura noastra arma este sa le aratam ca pot fi dati jos.”
    Iata ceva la care sa ne gandim cu totii…SINGURA opinie ce merita luata in seama…Serban, cum comentezi asta?

  • Avramel
    Posted at 22:13h, 16 noiembrie

    si ce-ar trebui sa faca, sa taca din gura in timp ce vacarul de basescu si tot partidul lui de mafioti ne fac de ras in toata lumea? Daca iese basescu inca o data, nimic nu-l mai opreste sa instaureze dictatura… dizolva parlamentul, il pastreaza pe Boc premier si pe motiv de criza financiara si gripa porcina, va instaura starea de necisata, legea martiala… Crin presedinte !!! 🙂

  • Linda
    Posted at 01:06h, 17 noiembrie

    Parerea mea ca cei care spun ca nu au optiuni acum nu au dreptate. Cei care sunt mai noncoformisti il au pe Remus Cernea. Mai sociali, socialisti pe Rotaru, Oprescu. Pentru mine prima optiune este azi Eduard Manole. Sta ok financiar dar mai ales are viziune. Crearea unei firme intr-o ora (am fi eficienti cu 20% din bugetarii de acum), contabilitate anglosaxona, alegeri parlamentare anticipate, reglementarea profitului bancilor pentru ca nu sunt pe banii lor, alegerea prin vot a conducatorilor institutiilor publice. Am participat un dialog pe care primarul din Oradea l-a avut cu oameni de la firme si a fost absolut super. Deci deocamdata Crin este a doua optine. Si Basescu are puncte bune, a incercat votul sa fie uninominal, sa condamane cat a putut comunismul (Herta Muler spune ca nu si-a primit dosasarul ca sunt implicati securisti de dupa 70 care sunt inca in viata), incearca acum sa reduca cheltuielile parlamentului. Dar parca as vrea sa vad cat ar realiza si altcineva in aceasta postura. Si Hunor vorbeste chestii ok si e din generatie tanara. Deci fratilor sunt optiuni. Pacat ca nu sunt 3 tururi de scrutin, sa ramana 5-6 din primul tur, doi din al doilea si apoi 1….

  • Linda
    Posted at 01:08h, 17 noiembrie

    Faptul ca am fi eficienti cu 20% din lucratorii din domeniul public de acum este opinia mea, doar chestia cu firma intr-o ora a dlui Eduard Manole.

  • Dumi Octa
    Posted at 01:11h, 17 noiembrie

    Cand naibii se termina alegerile astea ca m-au innebunit cu totul…toata lumea vb numai despre asta…fuck off…

  • anca
    Posted at 01:41h, 17 noiembrie

    Atata lume care a scris aici si tot cam atatea pareri. Si evident marea majoritate sunt suparati, sa zicem, ca nu au cu cine sa voteze. Din punctul meu de vedere la vot tot ar fi bine sa mergeti. Macar ca puneti stampila in 2 locuri si nu voteaza altul in numele vostru. Dar nu cred ca e cazul sa ii lasati pe altii sa decida in numele vostru. Eu sunt din ce in ce mai surprinsa de „minunata” modalitate pe care au ales-o candidatii. Nu a fost nici un an in care sa arunce cu atata r***t unul catre celalalt, in loc ca minta frumos. Nici macar atat nu mai sunt in stare politicienii nostri.

  • cam13
    Posted at 08:51h, 17 noiembrie

    WOW!!! OK,sunt influentabil.Profitati! Spuneti-mi numele viitorului presedinte care in patru ani face drumurile oglinda,tapeteaza Romania cu autostrazi,construieste scoli si gradinite ,scoate carutele de pe drumurile nationale, nu se imbogateste de pe urma mandatului,mareste pedepsele pentru pedofili,ucigasi,hoti, etc… si eu am sa-l votez. Referitor la comentariul lui Mircea(Badea?),nu am murit de foame X(?) ani, nu o sa mor nici de acum innainte. Imi merge chiar foarte bine.Nu ma plang,muncesc.
    Oricum,familia mea este catolica si in 27 noiembrie(duminica), avem primul advent(pregatirea spirituala si decorarea casei de Craciun).Imi cer scuze daca am jignit pe cineva prin acel comentariu stupid. Va doresc inceputul unor sarbatori fericite!
    Iar politicienii sa nu uite: „Insulta,este declaratia infrangerii!”

  • Rebelu
    Posted at 10:11h, 17 noiembrie

    @baragan:
    PERFECTA DREPTATE A AVUT KISSINGER. De aia eu ii acuz pe cei ce nu voteaza pentru situatia din tara. Lenea si lehamitea lor, a nevotantilor, provoaca dezastrul, si nu scarba de politicieni sau cei ce se multumesc cu un pix si o punga.
    Deci Huidu-le, daca nu votezi, esti printre cei vinovati de rezultatul ce nu te va satisface.
    Cei care cat de cat ii duce capul, si au luciditate, desi au si lehamite, ar trebui sa iasa masiv la vot sa anuleze jocurile murdare. Dar exact pe antipatia acestora se bazeaza politicienii zilelor noastre.

  • Rasputin
    Posted at 10:19h, 17 noiembrie

    Nu ma duc sa votez dintr-un motiv foarte simplu:INCA mai pot face acest lucru.La modul cum evolueaza comunismul in tara,peste un timp,voi fi obligat sa merg ,,la votare”.
    Oare cum ar reactiona,Serbane,scarbele de politicieni daca nu s-ar duce lumea la vot? Oare s-ar simti vr-un pic?…Ma-ndoiesc! Auzi:tigani,unguri..la Cotroceni! Vai de capu’nostru!

  • Anya
    Posted at 10:39h, 17 noiembrie

    Daca as putea sa ii intreb pe fiecare candidat la presedentie ceva , i-as intreba „cat de prosti ne credeti? cat credeti ca mai rezestam ascultand minciunile spuse de unul sau de altul ? Noi va alegem sa ne reprezentati pe noi, asa cum toti prmiteti ca o veti face, dar ajungeti sa reprezentati doar interesele partidelor pe care le conduceti. Daca stim bine, noi va platim, iar in momentul in care nu va convine ceva, pe noi ne intrebati daca suntem de acord sa rasturnati un guvern pe care NOI l-am votat? Pe noi ne-ati intrebat cand v-ati marit salariile? NU nu ati facut-o, de ce ? ptr ca toti ne vedeti doar ca pe niste pausi, marionete pe care credeti ca puteti sa le trageti de sfori cum va convine voua. Cand vine un om care totusi zice ca de-a lungul mandatului tau sa dea macar o lege ptr poporul SUVERAN (parca asa e in constitutie, nu?”) voi ce faceti il dati jos. Pai cum sa mai plecati dintre voi, cum sa renuntati la atatia bani ? de ce sa ne dati si noua o parte din ce e AL NOSTRU ? ca doar noi nu contam decat la alegeri…. asta e Romania in care am ajuns sa traim.
    Ne-am plans de Ceausescu ca nu acorda respectul cuvenit, dar acum cum suntem tratati. Pe Ceausescu l-am impuscat, voua ce sa va facem ? Voi , toti la un loc, ar trebui sa fiti acuzati de crime impotriva umanitatii. V-ati intrebat cu ce traieste un pensionar handicapat cu o pensie de nici 300 lei ? v-ati intrebat de ce nu le creati si lor un loc in societate, sa poata lucra ? Sau Romania lui Ceausescu s-a transformat in Romania Hitlerista si incercati sa-i exterminati, mai subtil decat Hitler, dar rezultatul e acelasi. V-ati intrebat cu ce traieste un somer, iesit din facultate si caruia nu i se asigura un loc de munca, ca doar de aia a facut facultate , va spun eu, cu un somaj de 300 lei. Voi ati incercat sa traiti cu 300 de lei pe luna ? Si pentru incheiere va intreb: V-ati gandit macar pentru o secunda si la noi ? Eu stiu raspunsul … dar as vrea sa vad daca macar ptr o clipa puteti fi sinceri si se pare ca nu ”
    Voi dragii mei compatrioti, dragii mei tovarasi votati, duceti-va alegeti omul pe care il simtiti mai aprape de voi, dar aveti grija sa nu credeti chiar ca ttul se va schimba asa cum spun toti.
    Eu as avea multe de spus, dar nu vreau sa risc sa va plictisesc, va multumesc ptr timpul acordat
    Cu stima, Anya

  • Claudiu
    Posted at 10:41h, 17 noiembrie

    Salut Serban . Ar fi misto sa propui o tema , la radio dar si pe blog „Ce faci de alegeri?” special pentru cei ce nu merg la vot – poate si cu premii simbolice . Cam cum a fost sceneta voastra de la alegerile euro . Fiecare cu ce isi va ocupa timpul in ziua alegerilor . Eu mi-am propus popcorn si cateva filme clasice pe dvd (TV exclus din start ) impreuna cu familia , ceea ce va sugerez la toti .

    o sa fac asta Duminica de dimineata!

  • aradean
    Posted at 11:46h, 17 noiembrie

    Stii ce ma irita?Ping-pongu’ asta la care ne supun…este frustrant sa vezi cum cei de la B1 ataca Antena 3 si viceversa… aceeasi stire e difuzata cu doua intelesuri(una pro si una contra sau invers)lasand ADEVARUL sa pluteasca aiurea si asta intr-o tara care se vrea democratica.E o parere adanc inradacinata in psihicul romanesc ca astea doua sunt angajate politic si nu e departe de adevar dar ceea ce conteaza e ca:CELELALTE TELEVIZIUNI …VOI ASTIA LIBERI SI CARE VA CREDETI MAI PRESUS SUNTETI LA FEL DE ABSURZI.De ce nu va aud zicand ca,reducerea numarului de parlamentari e ceva grav chiar daca asta v-ar pune intr-o oarecare masura de accord cu antenistii?Pai cum sa permiti o asemenea aberatie indiferent de la cine vine?Stati pe labe si ne duceti de nas ca e “doar campanie”,”nu va luati dupa ei”!Dupa cine dracu sa ne mai luam?Dupa voi?Unde sunteti? Stiind ca e la mintea copiilor ca acest referendum este absurd prin faptul cum e alcatuit de ce nu ne spuneti adevarul?Unde sunteti voi astialalti…”oamenii adevarati din media”?
    Tot bati din gura si tu si altii ca tine ca antenele sunt…”deja prea mult”.Ok 100% de accord…deci dati-ne alternative.Are c…e vreunu’ din colegii tai sa inceapa sa fie de partea noastra? N-am vazut o ancheta a vreunui jurnalist de la prima tv sau pro tv in legatura cu ceva care sa ne ajute.Lasand la o parte politica…sunt zeci,mii de subiecte pe care le-ar putea aborda si cu care sa umple 24 de ore de jurnal zilnic,daca ar avea sange in ei.Sange de jurnalisti adevarati,SANGE DE OAMENI LIBERI! IL AU?De papagali poate!
    Jurnalist nu inseamna numai sa stai ca o varza cu microfonu’ sub nas si sa repeti acelasi rahat pe care il transmit si altii.Cutare a intrat cu masina in pom,cutarica si-a omorat sotia in bataie…sunt “stirile” din viata reala pe care zilnic ni le toarna colegii tai si cei de la pro tv.E ciudat cum echipa de stiri e prezenta la un accident petrecut la 4 dimineata pe o sosea uitata de lume si nu e prezenta in locurile unde ti se incalca zilnic si sistematic dreptul de cetatean,dreptul la viata.Inchipuie-ti ca esti in situatia de a avea 1400 de lei venitul familiei si sotia ta are cancer la san,inchipuie-ti daca ai putea-o privi cum se stinge pentru ca un tratament “omenesc” costa in jur de 10.000 de euro.Si asta cand ai platit 20 de ani “birul” la stat.E trist?Inchipuie-ti ca mama ta sufera de o aberanta “albeata” la ochi si statul nu acopera o operatie absurda de 1200 de lei,inchipuie-ti ca ai copii bolnavi si n-ai unde sa-i duci,inchipuie-ti scoli unde se cer inca bani pentru te miri ce,inchipuie-ti spitale fara medicamente,inchipuie-ti ca ai diabet si te usuci pe picioare din cauza lipsei insulinei,inchipuie-ti o viata de pensionar din 350 de lei,inchipuieti o viata de student,inchipuieti o viata de bolnav cu boli incurabile…In fine inchipuieti ca esti un roman simplu si ai probleme si atunci ai sa vezi cu ochii nostrii oamenii cu care esti inconjurat,ai sa le vezi amatorismul si atunci ai sa-ti dai seama ca intre Antene,prima tv,b1 tv sau pro tv singura diferenta este difuzarea sau nu a stirilor pro sau contra basescu.
    Ce legatura avem noi cu politica?E viata noastra,a multora fara legatura cu voiculescu sau antenele lui.Va da-ti de partea buna a chestiei mereu da’ nu va vedem,nu va auzim.

    Numai pentru ca voi nu ne porcaiti cu rahaturi politice nu e destul pt ca noi cei multi sa va scoatem din troaca cu cei de la antene si sa va dam laurii.In realitate singurele care “ataca” probleme din Romania sunt emisiunile de divertisment pentru ca au “scutul” numit Pamflet iar asta e revoltator si trist in acelasi timp.Stii tu mai bine de ce.

    Toti va laudati ca a-ti fost candva simpli,stim asta…dar a-ti ajuns in postura in care puteti face ceva si n-o faceti.De ce?Pentru ca e greu frate,nu aveti aia,va lipsesc nu stiu ce pt ca sa puteti sa tineti pasu’ cu jurnalismul European da’ cu toate astea va vine foarte usor sa va acuzati unii pe ceilalti.Cei din Europa se ridica prin anchetele care ii fac celebri si ai nostrii prin noroiu’ cu care arunca unii spre altii.Gaseste-mi tu un epitet la adresa colegilor tai “liberi,fara interes politic si profesionisti” pentru ca eu,noi le-am epuizat pe cele decente.

  • Julia
    Posted at 13:18h, 17 noiembrie

    Sa spun sincer, nu as vota cu nimeni, dar numa scarba ma face sa-l votez pe Base. E clar ca el strica niste jocuri mari, ce-i drept le face pe ale sale, insa toti il vor jos de la putere. Sunt atat de curioasa ce jocuri mai strica. Atat de penibile sunt antenele cand il ataca pe actualul presendinte incat ma amuza, iar dna Grecu parca turbeaza cand ii rosteste numele…Insa, Crin Antonescu nu e credibil, nu e credibil ca fiinta umana si oricat as vrea sa cred ca naivitatea sa in jocul politic il face atat de „proaspat” si „revigorant” , nu pot merge pana acolo.
    Toti sunt o apa si-un pamant.
    e trist

  • moldo.ro
    Posted at 13:29h, 17 noiembrie

    Eu zic sa-i bagam pe toti in aceeasi oala fiindca toti au aceleasi scopuri. Basescu,Voiculescu,Hrebenciuc,Vanghelie,Mazare,Patriciu,Oprescu, etc. Dle Huidu, merita sa ne omoram timpu` cu astfel de personaje malefice la capitolul politica si sentimente fata de oamenii de rand?

  • Ionut
    Posted at 13:31h, 17 noiembrie

    @ @ndrei
    Mi se pare trist si descurajant tocmai faptul ca oamenii normali (normali moral adica) trebuie sa fie convinsi sa mearga la vot.
    Sa zici: “veniti voi cu ceva valabil si atunci o sa ma gindesc sa votez si eu” mi se pare nerealist, oarecum arogant si in mod cert auto-distructiv. De fapt ce doresti sa ti se intimple? Sa iti pierzi relativa libertate pe care o ai pentru ca – prin neparticipare (chiar si cu acea infima cantitate care este votul) – ai lasat ca cei mai nesimtiti si amorali dintre noi sa iasa in fata? Nu vedeti ca am reusit ca in vreo 10 ani sa lasam sa se mute in politica toti cocalarii si toate pitipoancele? Nu vi se pare ca restul de cocalari si pitipoance prind din ce in ce mai mult curaj si sint din ce in ce mai agresivi pentru ca se regasesc in conducatorii pe care ii avem si pentru ca li se confirma ca asta este modul corect de comportament daca vrei sa ajungi cineva?
    In vreme ce oamenii normali (din nou: moralmente) se retrag scirbiti si nu voteaza, voturile cocalarilor care se duc sa ia un telefon mobil moca sau sa ia la propriu niste bani in schimbul votului lor incep sa dea forma lumii in care traim.

  • florin
    Posted at 14:30h, 17 noiembrie

    serbanica,uita-te cine ne reprezinta in parlamentul european,unde se face adevarata politica pe principii! ”vaccin”,cu medicamentele in buzunar,”eba”,cu ceasu’ ”D SI G”,”jiji talent”,mare mahar shmutz,cu telemea pe dinti… asta e starea natiunii,moncher,iar politichia nu e de nasul nostru!! parerea mea ca in afara de Isarescu si pe alocuri Basescu,pe nimeni nu in tereseaza cu adevarat starea tarii!!regards!

  • ita
    Posted at 15:05h, 17 noiembrie

    Da mie imi place Base…l-as fi votat si pe Antonescu daca nu vedeam confruntarea si nu il vedeam cat de slab este…era numai cu acuzatii…eu ma asteptam la un program de guvernare ca inca nu am auzit nimik de genul asta…dar ei tot pe a lor o tin. Asa ca : raul cel mai putin rau.

  • Adi
    Posted at 15:38h, 17 noiembrie

    Un text al celebrului Constantin Tănase
    scris acum vreo… 60 de ani.

    Şi cu asta ce-am făcut?
    Ne-am trezit din hibernare
    Şi-am strigat cît am putut:
    Sus Cutare! Jos Cutare!?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Am dorit, cu mic, cu mare,
    Şi-am luptat, cum am ştiut,
    S-avem noua guvernare?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Ca mai bine să ne fie,
    Ne-a crescut salariul brut,
    Dar trăim în sărăcie?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Ia corupţia amploare,
    Cum nicicînd nu s-a văzut,
    Scoatem totul la vînzare?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Pentru-a cîştiga o pîine,
    Mulţi o iau de la-nceput,
    Rătăcesc prin ţări străine?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Traversăm ani grei cu crize,
    Leul iar a decăzut,
    Cresc întruna taxe-accize?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Totul este ca-nainte,
    De belele n-am trecut,
    Se trag sforile, se minte?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Se urzesc pe-ascuns vendete,
    Cum nicicînd nu s-a văzut,
    Ţara-i plină de vedete?
    Şi cu asta ce-am făcut?

    Pleacă-ai noştri, vin ai noştri!
    E sloganul cunoscut;
    Iarăşi am votat ca proştii.
    Şi cu asta ce-am făcut?

  • Andy
    Posted at 15:49h, 17 noiembrie

    Nu sunt de acord. Sunt de parere ca oamenii in general rezoneaza cu ce zic angajatii „mogulilor” (cel putin toti pe care eu ii cunosc, chiar daca se uita sau nu la emisiuni gen Sinteza Zilei sau In Gura Presei, sunt de acord cu faptul ca Basescu e un personaj de cea mai joasa speta). Totodata cred ca, presupunand ca ar iesi Geoana cu tot PSD-ul lui, un om precum Mircea Badea nu s-ar sfii sa-i scoata in evidenta nenumaratele trasaturi negative (pe care cu siguranta ca le are). Adica, nu cred ca dintr-o data Badea sau Gadea vor deveni niste pupincuristi ai PSD-ului asa cum „Nasul” de „la-be 1” procedeaza in cazul lui Basescu.

  • Georgescu Ionut
    Posted at 16:01h, 17 noiembrie

    Mama da’ de cat timp „urlu” pe toate blogurile si site-urile despre Antene?!!?Inclusiv aici…
    Este nu evident, este jignitor modul in care gasesc Semidoctii lu’ peste prajit (Ciutacu/Gadea/si bloda aia cu dintii strambi..si moaca) sa ne arate noua (cretinii) cum ca Basescu este un diavol si lalalallala.
    Le transmit pe aceasta cale ca sunt niste plictisitori, si ca lucrez intr-o firma si sunt un soi de reprezentant in relatia cu Statul…atat va spun :Nu exista decat o singura culoare politica romaneasca, „culoarea” Interesului Personal si a Robiei/fricii/nepotismului/smenului/manevrelor/combinatiilor si nu in ultimul rand culoarea groteasca a „grasimii”!!! Sunt satul de directorasi pusi de „X” care nu pot face nici un rahat fara sa le fie dictat….ce sa mai, o tara ajunsa in latenta principiala. Cat despre electorale…sa-i manance Dracu’ pe toti, indiferent de partide…nu-mi vin in cap decat procentele care mi se cer atunci cand fac un demers afaceristic catre institutiile statului.Detaliile in ceea ce priveste politica si fatada mentinuta cu greu sunt lucrurile care-mi formeaza o opinie despre politica pe care nici daca face Gadea 10.000 de emisiuni nu mi-o schimba. Si ce daca e Basescu un drac? SA SCHIMBE DRACU’ MACAZU’ CA LE PUN O BOMBA IN SEDIU, se uita mama ca disperata la Antena3 doar pentru ca-l toaca toata ziua pe Base…si cine o face??? Un Gadea?? cine dracu’ mai e si bebelushul asta adventist de isi permite sa faca 2-3 ore de emisiune cu aceeasi invitati si cu acelasi subiect? Mai putin plictisitor era serialul Elodia de la OTV.Fara scrupule frate, au dat si-n B1TV,si-n Evenimentu’, si ce daca aia-s corupti, sa zica unu’ impartial, nu sa rada CIOB(ANTENA) de OALA SPARTA (b1tv)…HUUUUUUUUIDUUUUULEEEE, crap de nervi, sparg laptopul, nici macar nu e al meu in puii mei:))gata, pa!

    Scuze de incoerenta!


    si uite asa, domnul acesta care nu are nici o treaba cu Basescu o sa-l voteze pe mariner! QED!

  • razvan
    Posted at 16:36h, 17 noiembrie

    Huidule esti obsedat …antene in sus…antene in jos. Nu te-ai plictisit?

    nu! eu am trait in comunism! antenele aste sunt ultimele reminiscente ale ciumei rosii!

  • Andreea
    Posted at 16:50h, 17 noiembrie

    Din pacate Romania este si va ramane pentru mult timp o tara cu o puternica penurie de profesionalisti. Nu avem modele de oameni care sa ne ghideze, nu avem clasa politica, nu avem vedete de calibru, motiv pentru care nici nu evoluam.
    Basescu, oricat de mult l-am blama, oricat de sifonata i-ar fi imaginea este singurul care a reusit sa ‘deranjeze’, sa tulbure apele si pentru asta multi romani, desi dezamagiti vor vota. PSD-ul inseamna in continuare comunism si cred ca niciun roman nu vrea sa se intoarca acolo. Alte alternative…din pacate nu sunt sau nu prezinta credibilitate suficienta.
    Personal Remus Cernea mi-a atras atentia si chiar l-am sustinut pe diferite canale de networking pentru ca are suflu, insa vocea nu e suficient de puternica sa penetreze.

  • titanic
    Posted at 17:01h, 17 noiembrie

    si pe cine dracu votam?… ma gandeam sa ma duc si sa pun un zero cu carioca dar are dreptate cineva mai sus ca vor castiga cei bine organizati, si , doamne iarta ma, tot cineva mai sus spunea de un DOMN CANDIDAT. va spun eu …iezista dar nu la noi….de ce credeti ca in 1866 ne a fost adus un neamt???

  • @ndrei
    Posted at 20:43h, 17 noiembrie

    @Ionut:
    Da, e trist si descurajant ca ar trebui ca multi oameni normali din tara asta (aici ma ‘bag’ si eu pana la proba contrarie 😉 ) sa fie convinsi sa iasa la vot. Dar stii ceva? Pana acum eu AM VOTAT MEREU. Si te asigur ca nu am votat mereu cu aceiasi oameni sau cu acelasi partid! Am incercat mai multe variante, pe care le-am crezut de incredere. Ca multi altii (sper). Si uite ce s-a intamplat! S-au inmultit CONSTANT hotii, cocalarii, pitipoancele si in general toate gunoaiele astea. Si atunci care e concluzia mea logica: ce rost mai are, frate, sa mai bat IAR un drum pana la urnã, pe poteca pe care am facut-o pana acum, cand MEREU se intampla sa iasã rãu???
    Imi cer scuze, insa dintre doua rele ‘mai mici’ eu prefer sa nu aleg niciunul! Si stii de ce? Pentru ca SUNT CONVINS ca si de data asta se va intampla cumva sa se alieze iar intre ei gunoaiele astea de politicieni dupa ce vor trece alegerile (indiferent de cine va fi la putere) si sa ne-o traga iar tuturor cu nesimtirea lor caracteristica.
    Pe ce pariem ca dupa alegerile astea vom avea IAR surprize la care poate nici nu ne gandim?…

    P.S.: Cred totusi ca la prezidentiale ma voi duce sa votez in turul 2. Pentru ca „ceva” imi spune ca va exista si turul 2 (asta daca suprizele despre care spuneam nu-mi vor depasi complet imaginatia :)) )
    P.P.S.: @Georgescu Ionut – Eu chiar nu inteleg de ce nu poti schimba canalul? E pacat sa faci un atac cerebral dintr-o prostie. Te tine ceva legat de Antena aia? Pe mine nu si cred ca nu as avea nici un motiv sa-mi fac nervi degeaba atunci cand niste ‘ghiolbani media’ mananca acelasi rahat in fiecare seara. Asa ca… SCHIMBA CANALUL!

  • Alex
    Posted at 23:03h, 17 noiembrie

    Bine ca mai esti tu care mai faci concurenta Antenelor.. Din pacate viata pe care o traiesc si tot ce vad in jur , inclusiv aici, ma face nu doar sa dau dreptate celor de la Antene … ci ma face sa il omor pe Basescu cu mana mea , jupuindui pielea, si pe el si pe toti din PDL. Draga Serbanica viseaza frumos ..chiar ma bucur pt tine, toti is rai si tu esti bun. bft

    nu ai inteles nimic din ce am scris! Basescu nu e bun si nu merita inca un mandat! dar ce fac boii de la antene e in favoarea lui! gen unde dai si unde crapa!

  • Dan
    Posted at 01:05h, 18 noiembrie

    Remus Cernea e alegerea mea clara pentru turul intai. Singurul om care vorbeste cu argumente nu cu inflacarari patriotice de prost gust. In turul doi ma vad nevoit sa votez cu Basescu pe principiul raul cel mai mic.

  • Dan
    Posted at 01:11h, 18 noiembrie

    PS: Daniel Funeriu e de departe cel mai competent dintre cei care s-au murdarit prin politica romaneasca. Cu el ministru la invatamant macar este o mare speranta sa se mai opreasca stricaciunile. Sunt constient ca e foarte greu si ca problema adevarata din invatamant e coruptia la toate nivelurile dar macar am o speranta.

  • Georgelis
    Posted at 05:43h, 18 noiembrie

    In rest, in plan profesional, n-am ce sa-ti reprosez, ba chiar voi si cu Doru Octavian Dumitru sunteti din cei care erati (si sunteti) preferatii nostri! Am o fata care este in Cipru, si ei ii inregistram emisiunile voastre, si aunci cand ma duceam pe la ea, luam si casetele cu voi,si ne strambam de ras! Daca nu ma crezi, am sa-i zic sa-mi trimita casetele cu voi,(sa vezi ca nu te mint) inca de prin anii 2001, cred ca sunt, nu mai stiu, ca n-am mai fost pe la ea de vreo cinci ani, ca nu mai pot!

  • Georgewlis
    Posted at 05:56h, 18 noiembrie

    Titanicule, esti intr-o mare eroare, nu ni l-a adus nimeni, mai pune mana pe carte, ca stii tu ceva, spre deosebire de altii, insa totusi,…mai umbla pe la amanunte! Sau poate ai invatat de pe istoria aia comunista? Aia care ne povestea cate vagoane a luat regele cand a plecat, uitand sa le si arate, ca doar se inventase de mult aparatul de fotografiat! Stiau doar sa numere, comunistii!

  • Georgelis
    Posted at 06:43h, 18 noiembrie

    Hai, vad ca divinitatea asta mi-a readus doua post-uri, asa ca mai am curaj sa-i scriu un raspuns lui Tita-nic, sau tita-mic, nu pot sa-mi dau seama! Scuze divinitatii!
    Draga Titanicule, nu ni l-a adus nimeni pe neamt, noi l-am adus, singuri singurei! Mai pune si tu mana pe cartea de istorie, ca stii tu ceva, spre deosebire de alti tineri, insa,…mai ai de umblat putin la amanunte! Poate ca ai invatat de pe istoria aia a comunistilor, aia care ne spuneau cu cate vagoane cu bijuterii si tablouri, si mobila si,asa si pe dincolo, a plecat regele Mihai! Ce mai, un intreg tezaur! Numai o poza nu gaseau si ei sa puna, cu regele alaturi, sau in tren, cum ne facea el cu mana, sa zica: uite, asta-i regele, si asta-i trenul! Ca doar se inventase aparatul foto de mult! Comunistii, nu stiau decat sa numere si sa minta! Ai grija, ca daca mai gresesti, s-ar putea sa ai soarta titanicului!

  • mda
    Posted at 13:58h, 18 noiembrie

    daa.. sunt singur ca romanii care sunt ei mai tampitzi :> asa de felul lor o sa’l voteze pe basescu doar ca sa le faca in ciuda celor da la antena 3.. fara sa se gandeasca la ce va fi :> ng ng ng

  • Sofia
    Posted at 17:27h, 18 noiembrie

    wow… atat pot sa spun… faptul ca unii au impresia ca basescu „strica jocuri politice” mi se pare de o prostie fara margini. chiar crede cineva ca voiculescu ii plateste pe aia de la antena3 ca sa vorbeasca impotriva lui basescu? daca nu i-ar plati voiculescu sigur ca si gadea si badea si cine mai vreti voi l-ar iubi tare de tot, fiindca, nu-i asa, basescu e om bun ma, e om bun si ar face treaba, da’ nu-l lasa astia, ma. basescu nu s-a imbogatit pe banii nostri, nu… basescu nu s-a pupat cu psd-ul si cu pnl-ul. nu… sau stati. s-a pupat da’ pentru binele poporului, ma… nu-i asa? asta e presedintele romaniei si e normal sa se vorbeasca despre el si cum nu a facut absolut nimic in astia 5 ani, e la fel de normal sa se vorbeasca despre el in termenii astia pe care-i auzim cu totii pe tv. de cate ori geoana sau antonescu au fost prosti au fost taxati la fel de rau. doar ca basescu mai e si golan, smenar de colt de bloc, astfel incat nu i te poti adresa, sau nu poti vorbi despre el avand in minte expresia „domnul presedinte”. dar voi sunteti cu totii orbiti de posibilitatea ca voiculescu sau vantu sa-i fi pus. sigur e asa… sigur. ma, si presupunand ca ar fi asa… e basescu vreun minunat? ce combinatii a stricat el? a stricat un cacat, a facut multi bani. si mai stiti ceva? ma, nici geoana nu e minunat, nici antonescu nu e. toti sunt la fel. fac parte din acelasi sistem, cu nenumarate interese. si chiar daca antonescu pare un om de bun simt, are in spate un partid plin de curve, iar de presedintele psd, ce sa mai spunem… cate se fac si cate se vor mai face, fara ca el sa stie macar. asa ca bai baieti, daca tot va plangeti ca pe x l-a pus vantu, nu mai stati sa-l ascultati, ganditi si singuri, ca de aia aveti creier si intrebati-va putin cum stau lucrurile de fapt. ati auzit si voi la cine stie ce labar frustrat ca pe gadea il plateste voiculescu sa faca diverse, si fara sa aveti habar de lumea in care traiti si fara sa va folositi capul, ati luat refrenul asta in gura si-l tot sugeti. mi-e sila ca oameni ca voi au acelasi drept de vot ca si mine. daca tot va apucati sa va duceti la vot macar interesati-va ca lumea. cine e ala, cine e celalalt. ce-i cu psd-ul, ce-i cu pnl-ul, etc. faceti si voi putina investigatie pe cont propriu ca s-ar putea sa aveti surprize. nu va mai uitati la jumatate dintr-un buletin de stiri, fie el la prima, la tvr, la antene sau la b1, si apoi sa aveti impresia ca asa e, cum zic aia de stiri, sau aia de la talkshow, ei detin adevarul absolut. aveti net, aveti gura sa intrebati, aveti ochi sa mai cititi si printre randuri. hai curaj si nu va mai lasati calcati in picioare. informati-va temeinic si selectati adevarul de bullshit.

  • Sanda Neacsu
    Posted at 13:01h, 19 noiembrie

    Serbane, asta este site-ul tau sau al politicienilor?Mie imi placi la nebunie, iti pot fi mama ca si varsta, nu-ti sta bine vorbind numai despre politica.Esti mult mai simpatic in emisiunile radio-tv.

  • George
    Posted at 17:18h, 19 noiembrie

    Salut!Trebuie sa acceptam ca televiziunea are un rol dramatic in formarea de opinii.Si intotdeauna vor exista oameni (moderatori)care sa manipuleze indecizia,nehotararea celor care nu pot sa isi formeze o opinie proprie.Pacat ca cei care au trecere la public nu se implica.NU VA SIMTITI VIZATI!

  • NIMENI
    Posted at 22:10h, 19 noiembrie

    Serbane,tin sa iti spun ca nu ai dreptate decat intr-o mica masura in ceea ce priveste trusturile media(antena,realitatea)si efectul lor asupra lui basescu,acela de a fi votat de oamenii ce il urasc dar carora le este scarba de cat de haituitori sunt cei din trusturi.In general oamenii „normali”.care au perceptia realitatii,nu isi schimba optiunea de vot ca,vezi doamne,li se face mila,ca ii loveste compasiunea,deontologia privitor la situata in care un „semen”este haituit,injurat de catre niste oameni rai.
    Este o prostie ca cineva sa faca lucrul asta,de parca Basescu ar avea mila,compasiune sau i-ar pasa cat de cat de poporul roman si automat ce este haituit,poporul roman sa ii intoarca sentimentele si sa sara in apararea lui.
    Sunt de parere ca doar cei care nu au fost interesati de politica si nu o prea cunosc(desi nu trebuie sa fi la curent cu politica,ci doar sa fi realist si sa constientizezi in ce tara traiesti si cine e vinovat pt asta) sau cei care urasc rau trusturile respective(antena,realitatea) sau pe oricare dintr angajati,il voteaza pe Basescu.
    Da,bun,trusturile il critica rau pe Basescu(pusi chiar si de moguli)dar nu cred ca este o critica nefondata.Ma enerveaza foarte mult cand aud urmatoarele prostii:
    1.Trusturile media nu sunt impartiale…E o mare prostie sa spui ca presa,televiziunea sau justitia nu sunt impartiale;Prin natura lui,omul nu poate fi impartial;ca ceri ca aceste institutii sa fie independente si rational-echitabile e altceva,e ceva ce se poate(desi in Romania nu prea) dar sa ceri ca un om/institutie sa fie impartial/a e o prostie.
    2.Termenul”pupincuristii lui X”e un termen iarasi prostesc.Ce ati vrea:ca cei ce lucreaza undeva sa laude pe cineva,dar,in schimb,sa isi blameze patronul?!Nu stiu cati ar face asta pentru ca si-ar pierde locul de munca si,intr-o tara ca Romania,e greu sa iti mai gasesti ceva de lucru.(A nu se intelege ca ii apar pe cei din trusturi pt ca,intr-adevar,sunt pupincuristi,dar putine persoane,repet,intr-o tara ca Romania,nu ar fi,pt a-si pastra locul de munca – cu deontologia mori de foame …).Nu cred ca mogulii ii platesc pe angajati ca sa injure pe cineva,ci ii platesc ca sa le aduca bani,iar faptul ca sunt impotriva persoanei pe care o uraste si patronul,cu atat mai bine.As fi curios cati dintre voi si-ar injura,critica seful sau nu i-ar asculta „ordinele”.
    Asa ca daca il iubiti pe Basescu,va place ce a realizat pt Romania,ii admirati comportamentul deontologic si constitutional,votati-l si recunoasteti ca il aveti ca optiune electorala,este dreptul vostru,nu rade,critica nimeni faptul ca sunteti pro Basescu(desi nu inteleg motivul acordarii increderii,da’ ma rog…)insa,sa spuneti ca il votati pe Basescu pt ca este criticat de trusturile media(desigur rele,pupincuriste,etc),fara niciun alt motiv si ca v-a lovit compasiunea pt el este o ipocrizie si o ignoranta.
    Aaa! Si nu , nu votez cu nimeni altcineva(pt ca nu am cu cine),nu ma duc deloc la vot si cred ca nu ma voi duce toata viatza,daca cumva va ganditi ca imi place vreun alt candidat;halal candidati!!

  • Catalin din Dorohoi
    Posted at 13:28h, 20 noiembrie

    Nivelul abjectiei in media m-a facut sa colind din cand in cand pe blogul lui Ciutacu replicand moderat la anumite abjectii..Ultima oara, la finalul sa-i spunem articolului „Întâmplări din “cea mai ţară proastă”, dl Ciutacu spune ca oameni ca Stan,Gadea,Ciuvica fac rating, deci in final venituri la buget din care se plateste sinecura lui Andrei Plesu, pus de Basescu la ICR..Am replicat ca trebuie sa fie ingust in gandire daca isi permite sa vorbeasca despre Andrei Plesu astfel si am incercat sa-i descriu schema minciunii sale, de altfel nepublicata pe blog pentru ca i-ar fi dovedit abjectia..Schema arata astfel;

    1.www.icr.ro Andrei Plesu nu face parte din consiliul ICR, deci nu primeste bani din impozite
    2.www.listafirme.ro La Antena 3 SA actionar majoritar e Fundatia Dan Voiculescu
    3.www.mfinante.ro Fundatia respectiva are un deficit pe 2008 de 208.000 lei, in consecinta la bugetul de stat nu s-a platit nici un impozit.
    Ciutacu a mintit si a fost foarte usor sa demostrez asta…Concluzia este ca de fapt, prezenta respectivelor javre produce o paguba actionarului, ceea ce e o noutate pentru ca stiam ca produce paguba doar oamenilor inteligenti care dau din intamplare pe emisiunea aia atunci cand uita sa-si cumpere laxative de la farmacie….

  • Mickey
    Posted at 14:24h, 20 noiembrie

    @aradean: Te-ai exprimat excelent, sunt 100% de acord cu tine. Inclin sa cred deja ca TV-ul este pt prosti. Stirile sunt trunchiate, in functie de postul de televiziune,din aceeasi stire intelegi ca basescu a facut o super treaba sau ca a dat cu bata in balta.
    Nimeni nu spune lucrurilor pe nume, fiecare inclina in functie de banii din spate. Noi nu avem in tara asta posturi de stiri, in RO nu exista cuvantul impartialitate, nu au invatat jurnalistii nostrii la scoala despre cuvantul „obiectivitate”, toti dau din gura, ca un caine care e pus sa latre.
    Ei au creierele spalate si incearca sa spele si creierele populatiei…
    Pacat de noi, sunt convins ca putem mai mult dar suntem prea ahtiati dupa bani ca sa mai gandim limpede

  • ovidiu
    Posted at 13:21h, 21 noiembrie

    Esti o mare dezamagire pt. mine draga Serban. Sa spui ca antenele sunt o reminiscenta a ciumei rosii comuniste (tinand cont ca ai lucrat si tu acolo candva) e o mare magarie. Dar cine stie, asa cum injurai candva RDS-ul iar acum le faci reclama, poate pe viitor vei fi un ultras antenist ca vorba aia banii n-au culoare. Ca sunt de la Burci sau de la Voiculescu e totuna.

    am lucrat, o luna….atat am rezistat! si acum injur RDS-ul si ceilalti cablisti, pentru ca sunt una dintre cauzele scaderii dramatice a standardelor emisiunilor de la televiziunile generaliste.
    Pe de alta parte colaborarea cu ei a fost una excelenta, iar produsele pe care le ofera sunt si altele in afara de cablu!

  • Sergiu
    Posted at 18:15h, 21 noiembrie

    Auzi bre Huidule,

    Te-am mirosit io unde bati matale din emisiunile pe care le faci in ultimul timp prin referirea aproape exclusiv la „Antene” . Bine iti face Mircea Badea cand te toaca marunt in emisiunea lui.

    Mai bine ocupati-va sa va „upgradati” emisunea voastra „Carcotasii ” ca ati inceput sa deveniti plictisitori de la un timp cu formatul asta acelasi de 10 ani !

    merge formatu si la 23 de ani zilnic! se intampla in italia! pupa-l in popou pe mircea ca bine faci! in ceea ce-l priveste pe basescu daca insinuezi ca-i sunt suporter te inseli amrnic, citeste acest blog si o sa-mi dai dreptate!

  • maria
    Posted at 19:15h, 21 noiembrie

    @vasiauvi: sunt multi care nu o sa-l mai voteze pe Base, dar sunt si multi care nu au mai votat de cativa ani incoace SI vor merge acum sa-l voteze pe Base :D…clovnii si smecherasii pusi pe caterinca, gen Crinulet sa mearga la circ nu la Tv sau mai rau la Cotroceni…cat despre Geoana, asta e o cauza pierduta, R.I.P Mr. G.

  • D'arq
    Posted at 21:58h, 22 noiembrie

    Campania asta electorala a dovedit inca o data de ce media romaneasca este atat de buna la rashpilit cururi. In afara de emisiunea voastra nu ma uit la TV pt ca n-am ce sa vad. Care opinie publica ? Care adevar ? Stii care e adevarul Serbane ? Ca suntem o natiune de oi si chit ca mereu ne lamentam cat de incredibil de prost ne merge, unul n-ar face ceva sa schimbe asta. Suntem niste pomanagii (vezi babele cum se bat pe 2 sarmale prin moldova) si niste maimute. Sincer, si de data asta romania a ales ce merita ! O M*** mare si baloasa. Mi-e scarba de ceea ce se intampla, si sper ca 2013 sa vina cat mai iute, sa se regionalizeze Romania. De ce ? Pt ca idiotii care voteaza viitorul romaniei sunt mereu aceiasi. Pulimea !

    nu orice pulime…ci aia influentata! in rest combati bine coane!

  • blonndy
    Posted at 22:13h, 25 noiembrie

    Buna.. apropo de vot… tatal unui coleg de al meu..a votat fara BULETIN :))…in ilfov..iar tot in comune..daca il votai pe base…primeai cate 50 RON..
    PENIBIL!!!
    Super emisiunea…Cea cu Stampu*la de azi a fost tare rau, am ras cu lacrimi

  • vladchucky
    Posted at 11:04h, 26 noiembrie

    salut serbane, eu zic ca voi presa mediatizati mult prea mult hotiile pe care le fac parlamentari, eu totusi zic ca au facut si lucruri bune. Eu zic ca suntem satui de 10 ani de PSD, nu este de ajuns ca ne-au vadut tot ce mai vor sa vanda? Sunt tare curios de ce vor sa-l dea jos de la putere pe Base?, nu isi mai pot face iei jocurile murdare si hotiile pe care vor sa le faca, bagai la bulau base….si inca ceva imi este scarba de aceasta zisa aliantza PNL si PSD anti basescu dar ma rog o aliantza PNL, PSD, si PD-L cu tara nu vor sa faca, ne-am saturat numai de certuri si injurile pe care si le adreseaza uni altora…Vrem sa fim cu adevarat liber pentru asta au luptat eroi din 1989….ptr libertatea noastra…

  • Nu are importanta
    Posted at 18:56h, 27 noiembrie

    Vad pe aici niste comentarii ale unor persoane care sincer nu cred ca au vreun habar de politica sau democratie ,pentru ca NU au de unde sa stie.Doar provenim toti din aceasi istorie ,fie ea comunista sau otomana.Imi plac romanii care le stiu pe toate ,imi plac pentru ca ma amuza dar de cele mai multe ori ,sincer sa fiu ,ma scot din sarite si imi vine sa le sparg putin capatzana.Romani care nu pot trai fara dictatura si fara a se pune biciul pe ei ca sa produca ceva ,dau din gura ca niste mari filosofi si ca niste adevarati capitalisti cu o traditie democratica si cu o traditie de civilizatie nationala pentru un singur motiv : sa isi aleaga stapanul care pune biciul pe ei!romanul asa intelege institutia prezidentiala si politica.Nu intelege ca presedintele este de fapt sclavul poporului si nu invers.Nu intelege ca politicienii nu au putere asupra lor ,noi ,poporul le o conferim.Dar romanul nu are de unde sa stie aceste lucruri.E proaspat iesit din ghena ,scuze comunism si alte regimuri totalitare si unele care au si mirosit urat (da ma refer la turci).Asa ca mai usor cu brainstorming-ul asta al vostru ca mai sunt oameni (din fericire) care se simt scarbiti de ideile si paranoia voastra.Si nu nu putem sa nu ne uitam sau sa ascultam pentru ca ai dracu sunteti peste tot.Probabil o sa aud comentarii stupide gen „si tu esti roman deci si la tine se aplica spusele tale”.Pentru aceste persoane am un mare respect deoarece isi pastreaza mintea tanara si nealterata.Timeout!

  • ZuMi
    Posted at 01:13h, 28 noiembrie

    serbane, nimic nu se va schimba vreodata aici
    articolele lui Bebitu m-au facut sa iau hotararea DEFINITIVA de a emigra din mizeria asta, dar promit sa te urmaresc cu placere din Noua Zeelanda.
    totul este o roata, un carusel incarcat cu fiare ce-si asteapta randul la furat si se prefac ca se cearta intre ei. In timpul asta tara e subjugata FENOMENULUI MONA. cauta pe net ce e asta :))

    http://www.glsa.ro/coltul_lui_bebitu/54660-caruselul.html

  • ZuMi
    Posted at 01:17h, 28 noiembrie

    fenomenul MONA a cucerit Romania
    http://www.glsa.ro/coltul_lui_bebitu/45504-fenomenul_mona.html

    ramana fericiti cu ea. Eu PLEC!!!

  • Sorin
    Posted at 11:48h, 28 noiembrie

    Perfect de acord cu logica.

    Insa, daca ei stiu efectul, intentia reala nu e asta…si atunci am stat cu barna in ochi multi ani :))
    Cati dintre borfasii astia, cu trusturi de doi lei, purtatori ilegali de boase, unele ascunse dupa sorturile… mamelor:)), ai vazut condamnati(doar cu gura…) de sistemul judiciar baselu si de armada lui de anti-corupti ?:))
    None :))
    Exista manipulari si pentru prosti si pentru destepti:)

    Uite: contradictii!
    Din pacate, format de emisiuni coerent si perfect integrate cu necesarul de audio-vizual al receptorului sunt putine. Aici e loc mare de facut bani, din unele studii piata mai creste cu un miliard de euro in urmatorii 2-3 ani. Si nu vor mai conta atat de mult ratingurile facute de frustratei cu telecomanda in mana, ci mesajul integrat. Daca apar doi – trei jucatori straini mari, astia vor fi varza.
    E doar nevoie de un simbol de presa buna si stabila si cota de penibil le va creste antenelor si realului, simtitor.
    Valoarea oamenilor din TV e subreda, ca peste tot. Traim o continua tiganiada dar, poate asta place oamenilor.

    Insa, ia in considerare ca noi inca nu stim sa socializam ca popor, mentalul populatiei e de fabrica nu de network, de aceea si suferim.
    Si oamenii… inca mai au nevoie de un smecher care fura si ajuta saracii, tentatia negativului e mai puternica intr-un stat al ierarhiilor penibile.
    Si atunci… si Baselu si asia doi bruneti din presa sunt iubiti tacit, toti se cearta – toti castiga.
    Si daca Base pierde, cum cred eu..va castiga cel mai mult:)) opozitia pentru el e manusa perfecta, in anul de rahat care vine oricine e la fraie va pierde repede teren.
    Pe mine, cel mai mult – nu ma intriga – cam de o saptamana si ceva… Tudor Chirila…

    Astept cetatenia europeana si ma mai duc la vot atunci cand, va candida neamtul sau francezul la mine in circumscriptie.

    Si pentru ca am multe frustrari… politice, merg ACUM la Sovata :))

    Weekend placut!

  • madalin
    Posted at 10:37h, 03 decembrie

    Serbane eu cred ca tot Basescu e bun k presedinte al Romaniei.eu tot pe Base il votez…..

  • Cristian_Madrid
    Posted at 21:18h, 10 decembrie

    Esti un pupa-n cur Basescu ! Imi este mila de tine 🙁

  • eu
    Posted at 21:47h, 16 decembrie

    sunt de aceeasi parere ca si Cristian_Madrid
    e mai bine sa l pupi pe basescu decat pe voiculescu :))
    aam inteless nu mai aveti bani si acum il pupati pe basescu n dos .
    va urez spor la ce faceti.(pupat)

  • GICU
    Posted at 14:17h, 07 septembrie

    AU VOTAT BASESCU DAR S-AU INSELAT . ACUM SA SUFERE. . BASESCU ESTE SUSTINUT DE O PARTE A COMUNITATII EUROPENE MAI PRECIS PARTEA FASCISTA .SE PARE CA EUROPENII NU SE INTELEG INTRE EI MULT TRIMBITATA INTELEGERE EUROPEANA FIIND DE FAPT O PROPAGANDA NENOROCITA.

  • Gabone
    Posted at 09:05h, 16 iulie

    Pe 29 iulie 2012 peste 7,4 milioane de oameni au votat pentru demiterea lui Băsescu din funcția de presedinte. Adică 90% dintre cei veniți la vot.

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.