tabloidizare... cine dracu te-a inventat? - Serban Huidu
1438
post-template-default,single,single-post,postid-1438,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

tabloidizare… cine dracu te-a inventat?

In primul rand va cer scuze pentru cele 2 saptamani de pauza!  Da’ era necesar ca altfel nu mai facem nimic bine! De fapt am mai scris cate ceva da m-am autocenzurat. De ce? E o alta discutie. Sa revenim: privind imaginile pentru efectuarea celei de-a 3-a emisiuni a sezonului nu-mi revin. Am tot auzit vorbindu-se de tabloidizarea televiziunii, de ofensiva „otevizarii” dar asta e prea de tot! La tot pasul infloresc la televiziuni cu „renume” si traditie,  niste Dani Diaconesti mai mici!

Nichita e atat de la moda ca am ajuns s-o regret pe Zavoranca, Jiji e inlocuit cu Fernando cel tampit de la caransebes, niste italieni parliti se insoara pe la Euforia,  soacrele se casapesc la Canal d, inselatorii inscenate iti intorc stomacul pe dos la Prima si la Antene si peste toate canalele urla disperatele alea dornice de telespectatori fraieri, care sa va faca sa sunati toti la tepele nationale!

Cum s-a ajuns la asta? E simplu: nu sunt bani de productii adevarate de televiziune! Piata a cazut, cablistii s-au intins peste tot, facand ca o televiziune prin cablu sa ajunga nationala peste noapte! Si ati spune, ei ci ce? Pai daca acum 4 ani, cand ne uitam la audiente, la „si altii” gaseam 10-15 la suta din piata, acum gasim peste 40 la suta, ca televiziunile mici sunt multe si conteaza la numaratoarea finala, chiar daca individual nu sar de piciorul broastei la rating! Asa ca marii jucatori se vad pusi in fata unui fapt implinit: daca „Dansez pentru tine” facea la prima editie o medie de 15 rating, la ultima editie, media s-a injumatatit!

Si atunci de ce sa faci productii de televiziune in adevaratul sens al cuvantului? Cu lumini, cu camere, cu cadre, cu operatori competenti, cu producatori pasionati? Toate astea costa si audienta potentiala este mica! E mai usor sa o chemi pe Nichita sa grohaie, sa-l filmezi pe Jiji cum bodoganeste sau pe Fernando cum vomita manele in direct!

Cum ne revenim dupa jegul asta? Eu am apelat la copilarie….am revazut „Toate panzele sus” o productie din 1976, adica de varsta mea! Felicitari celor ce acum aproape 33 de ani faceau ceva in Romania! Faceau copii sa viseze, sa zambeasca si sa se gandeasca la un viitor mai bun. Mama lui de viitor in ce hal ne-a amagit!

Privind aceste imagini, ma intreb daca au fost aievea sau sunt in vis. Astazi multi dintre protagonisti s-au dus, ceilalti nu mai au mult!  Ma gandesc cu groaza ca baiatul meu, peste 30 de ani, nu va avea la ce sa apeleze cand societatea lui il va agresa asa cum face acum lumea in care traim cu mine! Trist frate!

135 Comments
  • Janis
    Posted at 07:40h, 02 martie

    Cred ca bani s-ar gasi si pentru productii bune. Problema este ca televiziunile si-au educat prost publicul si acum trebuie sa le ofere ce vor.Iar ei vor tabloide, Nichite si chestii de genul.

    De fapt, noua romanilor ne place foarte mult sa aratam cu degetul si sa judecam.Imi si imaginez publicul juisand la emisiunile alea, de le-am vazut pe la Cronica, pentru ca oamenilor le place sa vada oameni mai prosti decat ei, la televizor, le place sa barfeasca si sa rada pe seama altora.

    Asta e.Se-ntampla si la case mai mari.Nici alde Leno, Letterman ori Oprah Winfrey nu evita tabloidismul… dar , spre deosebire de noi, ei mai fac si chestii educative in emisiune. Adica… la Oprah ai toate sansele sa mai vezi documentare despre oameni deosebiti, nu prea o vezi pe Paris Hilton etalandu-si chilotii, mai are ceva de spus in Media americana. Pe cand la noi, daca cineva face ceva bun, fie este judecat, fie nu este sustinut pentru ca, deh, asta nu aduce audienta.

  • interimaru
    Posted at 07:42h, 02 martie

    Raison prietene,din pacate ne-am transformat in tara porno,orice termen la moda contine porno la sfarsit,manelele au devenit la moda din cauza televiziunii care promoveaza si vinde poporului exact ceea ce vrea el sa vada:”va prezentam lumea,asa cum este ea”(Irefutabil),si nu contest,nu sunt absurd,ipocriti si abominabil de pseudo moralisti sunt cei care afirma cu tarie ca i-ar omori pe manelisti…sunt oameni,traim printre ei si vorbim cu ei(cu sau fara stirea noastra)doar ca ar trebui sa o faca in habitatul lor special amenajat si izolat.Poporul se uita la ce ii dai…ii dai nichita?serveste,daca ii dai nichita…stanescu,serveste pentru ca nu are alternativa.Stii ce se spune,”un om este curajos,o masa de oameni e fricoasa si imprevizibila”,un om e destept dar cele cateva milioane de telespectatori…nu.Am ajuns la 22 de ani,ascultator de hip hop(paradoxal,pentru multi asta nu inseamna inteligenta ci „o nevinovata coafare a realitatii”),ma trezesc la 6 si vin seara la 8,muncesc,rutina,bani putini,oportunitati zero si ma simt inconjurat de atata mediocritate,ipocrizie,falsa pudoare,sclavagism public vandut exorbitant de mult masei publice pentru un pumn de bani,persoane analfabete,incoerente si agramate puse in diferite functii sa ne vanda utopii din varful buzelor…rusinea ne apartine pentru ca inchidem ochii cand ar trebui sa-i tinem deschisi cu scobitori ca in desenele animate,cand plecam capul in loc sa ne indreptam coloana…dar astea sunt.Gandul meu e criminal…dar sunt inofensiv.Egalitate in drepturi si dreptate in furturi!Sanatate maxima,fericire exagerata!

  • Anca Radoi-Bodnarescu
    Posted at 08:13h, 02 martie

    Draga Stefan,

    Trist cu adevarat! Cu mult mai trist e faptul ca tocmai cei care au puterea sa schimbe ceva, prefera sa ridice din umeri si sa faca responsabil publicul pentru ceea ce se intampla. Si asta cand e nevoie doar de unul/una sa faca ceva. Teoria multimii poate fi pusa in practica dar trebuie ca cineva sa vrea.

    Tocmai de aceea admir perseveranta ta in acest sens iar pe acceasi linie, cu fiecare ocazie, eu insami incerc sa ridic un semn de exlamatie in privinta valorii adevarate. Avem cu ce sa comparam si deci putem sa decidem ce merita si ce nu.

    Multe urari de bine din Manhattan NY,
    Anca

    multumesc pentru cele scrise doar ca ma cheama Serban!

  • laura
    Posted at 08:15h, 02 martie

    x

  • oana
    Posted at 09:02h, 02 martie

    Huidule taica vezi sa nu se supere astia de la Canal d(Kanal D)pe tine ca i-ai scris cum ei nu se vad desi asa ar trebui.Nu sunt decat niste noi telenovelisti si ma tot gandesc,cand o sa fac si eu un bebe,el saracutul cu ce o sa creasca?cu manele si Nikita?telenovele turcesti si grohaieli in direct?pai,in cazul asta refuz sa fac un bebe 😀

  • crazy_g
    Posted at 09:21h, 02 martie

    pai da Huidule, ca daca n-ar fi „fraieri n-ar exista si smecheri”. vina e a degeneratiei care se uita si le face audienta. daca n-ar fi bagati in seama si-ar reamenaja garsonierele si probabil s-ar apuca de altceva

  • iulik..!!!
    Posted at 09:25h, 02 martie

    Sincer iti spun.. eu astept sa vad cum este emisiunea lui Dezbracatu … nu de alta dar se comenteaza specimenele enumerate de tine:D!!! aaa.. si mai este ceva.. eu unul cand nu am ceva de vazut la TV.. ascult radio:D.. sa mai invat ceva.. ca poate intr’o zii m’o angaja si pe mine cineva:D!!! Salutari de la target!!!

  • Pop
    Posted at 09:34h, 02 martie

    mai simplu, eu nu mai ma uit la tv ca pe internet ai acces la aproape tot, fara reclame etc

  • Sirg
    Posted at 09:45h, 02 martie

    Serbane, cel mai frumos lucru din postul acesta e ca ne-ai reamintit de Toate Panzele sus, un serial minunat, care reprezinta o epoca de mari realizari in televiziune, teatru si film, intr-o vreme in care bugetele si posibilitatile tehnice erau o fractiune din ce exista azi.

    Totusi, fiind in televiziune, trebuie sa incerci sa faci ceva, nu ajunge doar sa arati cu degetul unde sunt manele si prost gust. Asta putem face si noi, telespectatorii.

    Sper ca intr-o zi sa dispara mizeriile astea despre care vorbesti la tv!

  • rosoiu
    Posted at 09:54h, 02 martie

    Al naibii de trist!

  • Anita
    Posted at 10:02h, 02 martie

    Hey Serban, daca tu vezi ca spre asta se indreapta „tembeliziunea”, ce il sfatuiesti pe baiatul tau peste 30 de ani? Sa isi incerce norocul (asa cum a facut taica-sau) sa schimbe ceva in „cloaca” emisiunilor cu ceva personalizat daca nu pe de-a intregul original? Sau sa-i lase pe toti „butt-kissing a**holes” si sa se apuce de radio? Care dintre cele doua crezi ca ar avea un mai mare impact pentru a schimba ceva?
    By the way, nu va schimbati, guys, you’re still the best!!!!
    Kisses for you and Mishu

  • jnk
    Posted at 10:27h, 02 martie

    salutare…
    cred ca pe undeva am presimtit perioada asta de „super-emisiuni”… deja am pus deoparte(vinil, benzi de magnetofon, casete audio, casete video, cd, dvd, hdd-extern) multe si nu numai straine, aproape o treime sunt romanesti, dar cred ca le-am pastrat doar pentru mine…
    tineretul azi daca nu vede violenta sau sex nu „ingurgiteaza” informatia, foarte rar mai pricepe unul si fara ingredientele astea…de ai batrini ce sa mai spui… vor dar nu mai pot…un amic mi-a spus ca sint un „cioclu” al muzicii si filmelor vechi…si pina la urma degeaba… risc sa fiu doar nu „pirat”….

  • fiore
    Posted at 10:43h, 02 martie

    asta cu „ceilalti nu mai au mult” a fost foarte urata! ce-ar zice Ion Besoiu sau jan Constantin daca-ar citi?!

  • Nicu
    Posted at 10:46h, 02 martie

    Pai cine s-o inveteze Serbanica mass-media. Senzationalul vinde cel mai bine..asa ca si cea mai de bun simt publicatie sau cel mai de bun simt post TV ..etc..se vor prostitua pentru face rating adica pentru a vinde publicitate

  • marios
    Posted at 11:16h, 02 martie

    Ti se pare curios atunci ca suntem vazuti asa de rau afara?
    Asta si meritam.Am fost recent in Austria.Ce tara minunata.Ce canale tv linistite au.O tara in care nimeni nu e stresat,toata lumea face sport,zapada pe care am intilnit-o acolo era asa de alba si de frumoasa!
    Dar a trebuit sa ma intorc in jegul asta de tara,plina de noroi si praf.Plina de fete colorate negre si burtoase.Am si eu 2 baieti si ma gindesc cu groaza ce ii asteapta.S-a ales praful de tara asta si totusi se continua sa se vorbeasca de economie la televizor,de realizari!Am perioade in care nu mai am curajul sa ies pe strada si nici chef.
    Tare mult as vrea sa vedeti orasul Curtea de Arges in ce hal este.Ca de altfel toate orasele din tara asta.Am trecut prin Clujul patronat de piticul de curte.Ce jeg de oras!Ce mizerie peste tot!Eu zic sa tragem apa si sa inchidem lumina,sa-i lasam pe nenorocitii astia de la palatul victoria si cotroceni singuri!Ce fericiti ar fi cu toata tarisoara asta goala si buna de construit mall-uri si vile pe ea in care sa locuiasca astia singuri cu blondele lor nenorocite!
    HHHHHHUUUUUUUUUOOOOOOOOO!!!!!

  • pepe
    Posted at 11:35h, 02 martie

    Eu personal, mai aflu de la Cronica ce s-a mai intamplat pe la altii ( ca aia s-a batut cu cealalalta in direct, de Fernando , etc.), si asta ca folosesc si butoanele de la telecomanda care ma ajuta sa scap de emisiunile proaste.Sa nu mai spun de butonul rosu al telecomenzii cu care ii potolesc pe toti :). Iar cand sunt satul de tv ( se intampla cam des in ultima vreme), citesc o carte si inca nu au aparut reactii adverse. Sau vad un film bun.
    Si gata! Ce mare branza….!
    Atat timp cat telecomanda este la noi avem puterea sa spunem NU! nichitelor, OTV-ului etc.
    Asta daca si noi dorim :)!

  • co22
    Posted at 11:38h, 02 martie

    ne meritam oare soarta? de fapt a cui e vina pt audientze? daca emisiunile aste de care zici ca, ar costa ceva productia, nu ar fi copiate de afara, nu ar avea target ..gen surprize surprize, si ar tine in fata ecranelor si oameni cu IQ peste medie, probabil s-ar putea face treaba..dar cum majoritatea productiilor autohtone, sunt..sa le zic ‘inspirate’..si false.. asta e.. ne merita artistii..

  • Adela
    Posted at 11:52h, 02 martie

    Poate ca nivelul de evolutie a majoritatii oamenilor nu este unul foarte elevat, dar, nici nu sunt ajutati sa-si deschida mintea si sufletul. Si dupa cate se vede nu exista nici un fel de interes in acest sens. Cu totii suntem intoxicati fizic, mental si emotional. Un om care iubeste, care este capabil de comapsiune si care mai are si discernamant, nu mai poate fi prostit. Asa ca „Desteaptate romane!”

  • sarmisegetusa
    Posted at 12:03h, 02 martie

    Salut voios de carcotas!
    In primul rand vreu sa va urez tuturor membrilor echipei o primavara frumoasa.
    Sa speram ca vantul caldut al acestei primaveri va aduce si schimbari in bine pe toate planurile, cine stie?! Speranta moare ultima, si dupa cum v-am mai spus si alta data, speranta , este ca un/o amant/a care inseala continuu, dar nu putem trai fara el/ea.
    La „SUPER-PRODUCTIILE” de care ai pomenit tu mai sus nu ma uit niciodata (ca daca dau peste ele am telecomanda la purtator). O vad pe „nichita, jiji, fernando,columbeni si columbine si soferi musculosi”, si alte gunoaie, la voi la Cronica! In rest, habar n-am de ei.
    Dar de ce sa ne miram de soferul columbinei, si BOC si-a facut soferul consilier – acela cu ursuletul de plus!
    La noi merg televizoarele dupa cum urmeaza : Barbatii casei se uita la posturi precum „descopery”(le avem pe toate) , sport, se mai uita se la desene , si bineinteles ca la filme diverse adecvate varstei(ca avem si barbati mai mici pe-acasa).
    Eu am zile cand nu deschid televizorul, sau ma uit la filme, sau alte emisiuni care ma intereseaza (una din ele este Cronica Carcotasilor) si atunci incerc sa-mi fac programul ca sa vad emisiunile care ma intereseaza (macar in reluare si tot vad).
    Acum ca incepe si sezonul meciurilor de fotbal, o sa ma uit mai des.
    In rest, lectura la greu. Clasicii nostri si contemporanii plus altii. Nu vorbesc de scriitorii/scriitoarele care se vand la taraba (la snop, la metru,) si nu vreu sa jignesc pe nimeni!!!
    Adevarul este ca generatia asta care este acum la gimnaziu, liceu, facultate, mare parte dintre acesti tineri nu citesc si parca ti-ai dori sa-i vazi citind macar o Sandra Braown, Nora Roberts, un Coelho ceva, ca din „biblioteca” cartilor de joc nu poti citi si nu poti invata sa legi o fraza si mare parte din ei sunt cei care urmaresc personajele si emisiunile amintite de tine ceva mai sus.
    Dar cand termina facultatile (acreditate sau nu) vor toti sa fie „DIRECTORI”, SEFI, numai la functii de conducere viseaza!(Vrabia malai „piseaza” – care este!).
    Spunea cineva mai sus ca ascultam hip-hop! Ascultam, asa este! La noi tota familia cu mic, cu mare asculta Parazitii!!!Pana sa se lanseze alta trupa hip-hop care sa merite ascultata (si nu cred ca va fi foarte curand) ,asa ca sa dam Parazitilor ce-i al lor de atata vreme. Inca mai au multe de spus. Ceea ce se intampla acum in in istoria contemporana, merita cantat in niste „imnuri” de-ale Parazitilor.
    Ca tot ai amintit de productia „Toate panzele sus” sa stii ca tot in acea prioada a fost si productia „Ciresarii”, ce filme seriale stiam sa facem!(fara matematiciana „simona sensual” si „mega star-urile” sexi-braileanca, alina plgaru, gina pistol , „chicken” girls si altele.
    Dimineata ma uitam in mijloacele de transport in comun ca toate ziarele sunt „asortate” de la prima pana la ultima pagina cu „vedete” mai mult sau mai putin imbracate – de fapt mai toate cu silicoanele goale si chiar „dinaintea” goala!!!
    Cum lucrez in centrul „centrului” ar trebui sa vin de la 7-7:30 ca sa prind loc de parcare, asa ca imi fac ‘niscai’ cultura prin mijloacele de transport in comun (ziare si reviste cu poze deocheata, tel mobile care au ca ton de aplel manele si in general, multe si de toate).
    Mentionez ca nici daca m-ar astepta Eric Roberts in fiecare dimineata in parcare tot nu m-as deplasa cu masina personala, ca trebuie sa ma si intorc acasa si nu vreu sa fac „un sezon” pe drum!
    Serbane, crezi ca daca unele televiziuni ar lua atitudine, unele publicatii ar riposta pentru mizeria din audio vizual si presa scrisa s-ar rezolva ceva?!
    „Asta e intrebarea”

  • Critica Muzicala
    Posted at 12:20h, 02 martie

    Mai trist e ca va fi si mai trist.

  • ionut
    Posted at 12:29h, 02 martie

    AI DREPTATE CAND SPUI DE NOILE TIPURI DE EMISIUNI CARE AU APARUT LA TV CA ,CIUPERCILE DUPA PLOAIE,DAR SERBAN ,DUPA PAREREA MEA,FAPTUL CARE AR TREBUI SA NE INGRIJOREZE MAI MULT, REPREZINTA AUDIENTELE MARI CARE „CINSTESC” ACESTE PRODUCTII!
    INTR-UN CUVAND ,ROMANASI NOSTRI ADORA ACESTE MIZERII,DE LA MIC LA MARE,DISCUTA,ANALIZEAZA,SALIVEAZA ENERVANT DE MESCHIN LA APARITIA PERSONAJELOR ACESTEA DE POVESTE(DE GROAZA)!

  • Concediaza-ti seful!
    Posted at 12:30h, 02 martie

    Serban,

    nici nu iti poti imagina cat de incantat pot sa fiu ca NU am televizor de cativa ani si ca nu am auzit de cele mai multe din `celebritatile` mentionate de tine in post

    fuck TV, read books

    imi pare rau ca nu vad nici `carcotasii`, dar prefer sa renunt la 1-2 emisiuni bune pentru a nu fi invadat de mii de nulitati

    succes 🙂

  • crazy_g
    Posted at 12:50h, 02 martie

    ca tot vorbeati de dezbracatu, am si eu o intrebare la care n-am gasit nici pana acum raspuns… dezbracatu e ungur?

  • sovy
    Posted at 13:27h, 02 martie

    Dom’ Huidu , eu ma uit la emisiunea vostra,pe Prima TV,in rest ma uit la Discovery si National Geographic ,ca in Romanica , nu ai ce vedea la tembeliziuni!Tabloidizare ? Astia-s retarzi sau ce,mai bine ar spune stereotipuri , ca suna mai bine!Respect carcotasi!

    sovy

  • Babilonul imobiliar
    Posted at 13:27h, 02 martie

    …Nu e doar faptul ca „nu sunt bani de productii” (ca lumea, banuiesc ca la asta te referi).

    Mai e vorba si de neprofesionalism, de lipsa de creier si de „tintirea” de (prea) multe ori a tlespectatorului cu intelect subliminal.

  • Deedee
    Posted at 13:35h, 02 martie

    de aia nu ma uit yo la tv,si nici nu citesc toate mizeriile de reviste si ziare.Bine ca puneti emisunea pe net ca altfel cred ca n-o urmaream deloc.Mi-e sila sa deschid televizorul 😐

  • Ancuta
    Posted at 14:05h, 02 martie

    tristul adevar, dar cred ca gustul populatiei de a vedea grohaituri la tv-u tine si de nivelul educatiei si al bunului simtz; mi se intampla de foarte multe ori cand imi doresc o seara de leneveala in fata tv-ului, sa mut de pe un canal pe altul si sa nu am ce vedea decat: barfe, grohaituri, paruieli,s.a.;faceti si voi un concurs in care concurentii sa propuna desfasuratorul emisiunilor/filmelor pe o zi-atunci o sa va convingeti cu adevarat de acest crud adevar;
    totusi voi aveti un real succes cu cronica, de ce nu aveti emisiune de 2 ori pe sapt?sau una in direct?
    PS: imi cer scuze de greselile facute la un comentariul de-al meu, ma grabeam sa va scriu…

    ….. iar mirarea mea este ca desi toata lumea stie ca alesii nostri ne-au „vandut” gogosi nu se face nimik…..mare-i gradina ta doamne , si parca pe toti i-ai adunat in guvern…..

  • Janis
    Posted at 14:53h, 02 martie

    Ce sa le faci, mai Serban mai!Cand pleaca romanul in afara, mai ales in Americi, citeste mai greu in limba romana.:) Mai ales nume proprii:)

  • acidutzu
    Posted at 15:00h, 02 martie

    Sunt de aceasi varsta cu tine si simt un desgust total, la tot ce se intampla in media noastra, paradoxal cu cat e mai multe televiziuni, cu atat mai putine programe de calitate poti sa vizionezi (noroc cu discovery), in rest nu stiu ce sa mai zic, trag sperantze k doara o sa treaca si nebunia asta;

  • Andreea
    Posted at 15:05h, 02 martie

    Mie imi plac mult actritele din filmele vechi.Mi se par mai naturale si cu trasaturi mai frumoase decat femeile de acum.

  • Ramona
    Posted at 15:51h, 02 martie

    „Nikita e atat de la moda…” pai numai antenistii, Capatos cat au „invitat-o” pe la emisiunile lor…in felul asta a ajuns, din pacate, Nikita atat de la moda. In viziunea realizatorului, un talk-show fara scandal este…un esec total,interlocutorii, se pare, ca TREBUIE sa se injure,ameninte, sa se scuipe…etc. Cand il vad pe Capatos ca se simte atat de bine ca emisiunea lui ,in nu-stiu-ce interval de ora, emisiunea lui a avut cea mai mare audinta, dupa cum zice Capatos: „iata avem audienta mai mare decat OTV-ul,a lui Diaconescu…”. Vai ce lucru maret…eu nu stiu de ce se mai mira Capatos,oricum nu e,prea mare,diferenta intre emisiune lui si emisiunea lui Diaconescu…ei,parca, sunt mici diferente,la Capatos nu scrie „senzational”:),in rest nikite,naomi,eleve porno ,sexi brailence, „barbati bine” precum Ogica, vezi si la antena …si la otv !!! Mai, cand vine,Capatos, cu acel…nu stiu cum ii zice…acea cifra 1 si o pune pe masa => audienta emisiiunii lui, nu imi vine in minte decat: Televiziunea-arta sau politica ? Mai realizatorilor, moderatorilor,sau cum va numiti,nu mai dati atat vina pe noi,publicul, ca : „publicul e de vina,el hotaraste, cere astfel de emisiuni ” . Pai daca nu am fii vazut, inca de hahaaaa, atata „Babilonia” „Din Dragoste”, Big Brother, Ciao Darwin” , „Te pui cu blondele” ,Tradati in dragoste”, „Test de fidelitate” , emisiunea de la canal d,cea cu soacre nebune, etc., publicul nu ar fii fost obisnuit, „educat” cu astfel de… emisiuni… deci voi-Televiziunea,intr-o mare masura ati format publicul. Cand datoria moderatorului nu mai e aceea de a modera,ci dimpotriva, iscusinta lui consta doar in reusita de a-i face sa se certe pe cei de fata, pe invitati, normal ca romanului ii place,doar asa a fost obisnuit… Sa nu se inteleaga gresit, nu-l urasc pe Capatos, el e un om destept, l-am dat pe el ex. pt. ca doar la el si Diaconescu ,am vazut ,in ultima perioada, tot felul de invitati.

  • Vio
    Posted at 16:19h, 02 martie

    Cind formatori de opinie din specia bloggerilor( si nu numai ) isi fac un titlu de glorie din enuntul cretinoid ,, Carti nu citesc , rasfoiesc reviste „, nu ma mai mira nimic .Se poate sa urci pe treptele afirmarii sociale si implicit publice fara sa citesti nicio carte ? Daaaaaa.
    Nu vorbestc despre noile rase umanoide involuate, ci despre unii tineri care-si dau cu parerea despre orice , numai pentru ca au acces la informatii inaintea altora .
    Ma intreb daca voi nu aveati pamfletul acesta , dar lucrati in televiziune si trebuia cumva sa supravietuiti ce ati fi facut?
    Ca asa a ajuns televiziunea sa produca negrii urlatori , madalini accesati si carpatosi plesuvi. Toti plecati de la buna cuviinta si buna credinta , si ajunsi unde ?
    plecatdeacasa.blogspot.com

  • RELU
    Posted at 16:21h, 02 martie

    Serbane,de la voi de la Prima ati dat-o afara pe Teo tocmai ca nu facea genul asta de emisiuni. Pacat ca nu o mai baga nimeni in seama, nici macar voi nu pomeniti de ea ca poate reaparea pe micul ecran

  • Confucius
    Posted at 16:47h, 02 martie

    Serbane, ai mare rezon!
    Din pacate chiar si Prima TV „presteaza” emisiuni de genul asta…

  • mariusica
    Posted at 16:53h, 02 martie

    Cred ca nu se mai productii tv bune pentru ca nici numai sunt oameni de televiziune capabili care eram pe vremea noastra Serbane(sau Stefane ca asa s-o auzi pana la N.Y. numele tau probabil din cauza satelitilor :)))))))) sau ma rog sunt dar acum numai se impart la o televiziune ci la jedemii.Si ar mai putea fi un aspect:s-ar putea ca si noi (majoritatea din noi oricum) sa ne mai fi indobitocit-persoanele de fata se exclud :d.Si inca ceva probabil asta se cere de public .Degeaba incerci sa faci cultura daca nea Ion dupa ce a venit dupa 12 ore de truda la munca nu-l intereseaza ce spune Patapievici la TVR Cultural ci da pe capatos(cu litere mici) sa vada pe nikita(litere mai mici n-am gasit) sa mai uite de frecusul de la servici si sa-si inchipuie ca ar putea ruga pe respectiva sa vina la seful lui sa-l forteze sa dea salariile restante de inspe luni

  • Aneeza, Paris
    Posted at 17:07h, 02 martie

    Foarte adevarat ce spui Sherbane in mesajul tau.
    Shi eu fac la fel ca multzi altzii: ii arat copilului meu dvd cu Veronica, Ciresharii, Toate panzele sus…pentru a-i forma un alt gust shi a’l feri pe cat posibil de invazia de cultura ieftina.
    Shi in Frantza, posturile de televiziune sunt tabloidizate insa parca mai exista totushi shi emisiuni educative pe posturi publice: gen „C’est pas sorcier” pe France Télévisions.

    Super au fost primele doua cronici din sezonul acesta.

  • 1881
    Posted at 17:12h, 02 martie

    Si ce mai radeau daunazi de Diaconescu persoane ca Radu Morar si Capatos. Acu` sunt mai rau ca el, daca se poate asa ceva. Totusi , si ipocrizia este mare…pe care`i auzi, nu se uita si detesta emisiunile gen freak show care abunda prin TV. Pe care`i auzi, spun ca le vine sa vomite cand vad „ASA CEVA LA TELEVIZOR”. Apai daca e asa, cum naiba de e cerere ?? Si apar orataniile alea non stop pe TV. De ce singurele persoane de care mai auzim prin ziare si TV sunt: Nikita, Naomy, Fernando de la Carabsebes, Sexy-Braileanca, Piticul-Porno, Eleva-Porno, Porno-Profesoara(alias porno-baba), Sexy Israela, si tot soiul de travestiti si boschetari imbracati in fuste ? Eu cred ca a lovit criza puternic in televiziune si ca scopul scuza mijloacele. Ala de pe antena 1 care face emisiuni de la ora 5, am uitat cum ii zice, era mare deontolog inainte si critica politicieni.
    Acum danseaza pe melodia „Sunt o fetita tunata”. Cam asta e.

  • Mihai
    Posted at 17:45h, 02 martie

    Gand la gand cu bucurie….
    Discutam cu consoarta daca sa ne uita la un „”torrent”” sau pe greci la un film pe SKAI (ca aici locuim).
    Numai ce apas pe „”on”” si vad: Nikita, Zavoranca, Eva Kent (apropo mi-am adus aminte de episodul bebelusa care a zburat repede de pe post si nici macar nu era profesionista:)), pe asta cand o zboara?), al nu-s catelea episod elodia sau diana malos, ori manele, show de blonde si mai stiu eu ce mama naibii de procarii televizate.
    Iar la filme…ce sa mai vb…VanDamme si Arnold reloaded de cateva mii de ori pe canalele tv.
    Ok, bani de productie nu”s, sa zicem, dar nici de niste filme mai acatarii nu sunt bani?

    Cred ca astia de la CNA saracii chiar muncesc pt banii pe care ii iau avand in vedere zloata ce curge din emisiuni. Daca ar aplica la sange regulile cred ca 75% din emisiuni ar disparea.

    Noroc cu Cronicuta si Divertisii ca-mi mai descretesc fruntea.
    Bafta !

  • ss
    Posted at 17:50h, 02 martie

    globalizarea e de vina

  • owiwankenowi.blogspot.com/
    Posted at 17:59h, 02 martie

    Bai Serbane nu fi ipocrit, nu esti in masura sa vorbesti de tabloidizare, esti in aceasi mocirla media si faci la fel, pe palierul tau, adica ne servesti rahat ambalat mai „domnesc” decat il serveste Capatos sau Madalin – Puroi in direct.
    Faptul ca tu iesi pe blog. oarecum in privat sa te dezici de lucrurile urate din televiziune, este de laudat dar si asta este „tabloidizare” pentru ca acelasi lucru il face si Bendeac, Cabral, Badea.
    Apropo de emisiunea radio care a devenit un „tabloid” al emisiunilor ptr soferii din trafic si functionari publici inca nerestructurati, care trebuie platiti sa faca audienta…”urmareste emisiunea, inscrie-te si castigi 100 200 800 de euro in fiecare ora” …chiar ca e trist.

    e un concurs ca miile de alte concursuri din lume! si in afara de 1 minut pe ora, noi ne facem bine carcotelile nu fii nasol!
    cat priveste puroiul, ai dreptate: il combatem dar il si folosim!

  • n_aboev
    Posted at 18:36h, 02 martie

    Pai Serbane, de ce sa educam poporul? Poate incepe sa gandeasca si casca ochii mai bine in jur si atunci incep problemele…Sa le dam ce cred ei ca vor (si asta o manipulare cat casa), sa ii tinem la un nivel intelectual cat mai scazut, sa nu le dam posibilitatea sa fie pusi in situatia de a gandi, de a creea ceva, chiar si mintal. Sa-i lasam asa cum sunt, pentru ca asa ii putem controla cel mai usor.

    Asta ar gandi un ‘telectual al zilelor noastre… Societatea, in general a degenerat rau in ultima perioada si o sa vedem in curand schimbari majore (ori in bine ori in mai rau). Fuga dupa bani, lacomia, indiferenta au facut din noi ceea ce vedem acum, iar, din pacate, cale de intoarcere nu mai exista… Acum toti suntem pe un „titanic” in timp de se scufunda si auzim doar muzica de pe punte. O sa fie jale mare cand o sa incepem sa luam contactul cu apa…

  • CALU LU FAT FRUMOS
    Posted at 18:56h, 02 martie

    Asa e si totu a inceput cu Vacanta mare cu poantele lor retardate de pe urma carora s-au umplut de bani. Si unde ? La PROTV ! Ca la KD nu se mai uita nimeni. Iar sloganu „asta cere publicu” e o vrajeala ieftina. Nici desenele animate nu mai sunt ce erau. Vezi tate, personaje mulate, unii care ragaie, violenta, roboti de nu stii unde-i capu si care-s okii…JALE ! Si tot haloimasu asta e si din cauza ca toti maimutoii sau maimutele au emisiuni de tv care se lauda ca au rating. Dar ratingul nu e din cauza emisiunii lor, ci depinde pe cine aduci si ce arati. Il injurau pe Diaconescu saracu si acum fac la fel ca el. Can you beat that shit ?

  • corina
    Posted at 19:09h, 02 martie

    Ce dreptate ai emisiunile au devenit de-a dreptul groaznice pline de manelisti si porno-oameni, singurele emisiuni la care ma uit cu placere sunt cele de la prima, celelalte televiziuni au ajuns sa promoveze doar grotescul si prostul gust, oare de ce isi dorea sa devina eleva aceea porno…pai cred ca din cauza asta ca se promoveaza atat de intens aceste filme, fetele isi doresc doar sa aibe bani pt operatii estetice ca sa fie cu batrani bogati, nu mai conteaza cultura generala studii, nimic doar sa fii cat mai sexy ca sa atragi batrani libidinosi cu bani.Mare pacat,ajung sa regret vremurile trecute cand din lipsa de emisiuni tv citeam o gramada de carti!Multa bafta tuturor din televiziunea prima, sunteti singura oaza de lumina in aceasta lume fara valori!!

  • robert
    Posted at 19:12h, 02 martie

    Draga Serbanele. Erai un tip simpatic. intr-o vreme. Ai avut chiar 2, maxim 3, supersezoane la cronicutza. Cgiar daca abrici „conserve”, erau OK. Din pacate in ultimii 2 ani ai luat-o razna, probabil si pe fondul de depresie generala combinata cu intrarea amicului inaripat intr-o eclipsa intelectuala tot mai aprofundata cauzata de o reducere a neuronilor galinaceici. Sunt mai rau cu el, dar si el e mai rau cu cei de care va luati si veninul nu place nimanui. In special spectatorilor mai pretentiosi pe care ii tintiti voi. Deci: acum 2 ani au fost 2 statistici aproape paralele care au aratat „starea natiunii”. Prima indica ca 62% din romani asculta manele. A doua arata ca 61% dintre romani mai degraba si-ar lua o masina la mana a II-a din germania decat un Logan national sau alta msina noua pana in 10000E. Asa ca astia sunt publicul lui bahmu, Nikita, Jiji etc. In rest…daca vei schimba ceva pe acolo pe la tine s-ar putea sa iti recuperezi din spectatori. Cred ca o emisiune total noua ar fi indicata, lipsata de dezbracati (mai inepti adesea decat Nikita) si dansatoare, care chiar sa abordeze alt registru. MAI GREU SA TE VAD LA UN TALKSHOW POLITICO-ECONOMIC DAR NU IMPOSIBIL. Un tip marfa de emisiune ar fi sa vanezi saptamanl „perlele” din declaratii si sa ii inviti pe nea caisa respectivi la dialog. Un exemplu : Teo – „suntem niste mascarici”. Daca tu (care esti un tip destept) nu faci ceva nou, atunci cine?
    PS – numai cei ce nu au de spus nimic important sau sunt lipsiti de coloana vertebrala (dinpacate probabil vreo 62% din acest popor) se ascund dupa niste adrewse de mail false.

    interesant ce spui si partial adevarat! doar ca exprimarea e un pic cam alambicat!
    talk show exclus, dar inbunatatiri exista!

  • Mos martin
    Posted at 19:24h, 02 martie

    Salut Serban,

    Dimineata spuneai ceva de un banc! Abia suisem in masina, si nu am prins tot comentariul vostru. Este vorba cumva de cel de la postul nr.212 din „Huidu infractorul periculos”? Multumesc

  • bursucul
    Posted at 19:37h, 02 martie

    Intr-un show de televiziune un prezentator anunta cu multa satisfactie ca audienta acelei emisiuni este formata din oameni cu studii superioare.
    Nikita,Becali,Oana Zavoranca etc sunt niste personaje incapabile sa inteleaga ca pe prostia si snobismul lor UNELE trusturi media-tv fac bani multi fara prea mult efort.
    Aceste televiziuni sunt din totdeauna intr-o criza de inspiratie si unica solutie este atunci sa ofere oamenilor ,cea ce si lor le place.
    (Janis a evidentiat clar niste detalii prin care se asigura in top .maxim de succes. niste formaturi de televiziune)

  • Kenny
    Posted at 19:41h, 02 martie

    Este trist ca majoritatea telespectatorilor care va urmaresc, astia care va „face” rating :)) nu inteleg mesajul pe care voi incercati sa-l transmiteti… prostimea rade in loc sa condamne unele lucruri pe care voi le criticati in emisiune.

    Este trist faptul ca se promoveaza din ce in ce mai mult incultura si non-valorile gen: Fernando de la Caransebes, Sexy Braileanca, Magda Ciumac, Giovani Becali, Jiji din Pipera etc. si adevaratele valori raman in anonimat pentru ca nu au loc de asa zisele „vedete” de carton.

    Oare cat timp trebuie sa mai treaca pana cand o gandim si noi altfel??? Cand o sa scapam oare de spiritul de turma??? Niciodata…

    Probabil ne-ar mai trebui inca o revolutie care sa curete toata mizeria din politica pentru ca de acolo pleaca totul… daca am avea legi si oameni capabili (politie) care sa se ocupe serios de punerea lor in aplicare s-ar vedea efecte pozitive.
    Romania e corupta ca un mar putred 🙁

  • Paula
    Posted at 19:44h, 02 martie

    Este, intr-adevar, grav ca baiatul tau nu va avea la ce imagini sa se uite peste 30 de ani pentru a avea un exemplu bun, dar mai grav este ca peste 2 ani va trebui sa incepi sa il pazesti de televizor. Am facut un proiect pentru liceu si am gasit un studiu („nebritanic”), conform cariua desenele nu fac decat sa instige la violenta si a fost chiar si un caz in Franta cu niste copii care si-au legat un amic de sinele de tren, pentru ca asa vazusera ei in desene.

    Lipsa banilor poate fi un motiv, dar nu o scuza, pentru ca in acelasi decor pot fi invitati oameni de valoare, care au ceva de spus si nu doar de aratat. In orice caz, cu cat se produce mai mult aceasta tabloidizare cu atat imi place mai mult sa ma uit la emisiunea voastra, pentru a ma trezi la realitate prin comentariile voastre inspirate care insotesc niste imagini demoralizatoare.

    off topic: Care este bancul cu tine despre care vorbeati astazi la radio?

  • bella
    Posted at 19:51h, 02 martie

    pai serbanica,treaba v-a sta in felul urmator:
    dupa manelizarea televiziunilor (deschizatoare de drum fiind madam’teo) m-am mai linistit cind am vazut ca au mai disparut dupa ecrane acesti cintatori,dar sa vezi urmarea. anul trecut am fost la doua petreceri (un botez si o taiere de mot)si m-am ingrozit:toata noaptea numai manele,manele.asta nu ar fi nimic dar toti invitatii(majoritatea tineri)erau isterici cind incepea o melodie noua ,stiau versurile,etc. m-am ingrozit!!!!
    concluzie:
    peste citiva ani vom avea o generatie de ciumaci,nichite ,etc.

  • Marele Han
    Posted at 19:56h, 02 martie

    Mie mi se pare ca doar amatorii de grohaituri si istericale au mai ramas cu ochii pe televiziunile romanesti. restul au migrat pe internet, pe gama discovery/history/national geographic, pe canale tv croite strict pe filme sau prin rafturile bibliotecii.

    cat despre Toate Panzele Sus, asta e o productie jos palaria! si eu ma uit la intreg serialul de cateva ori pe an, e o gura de aer proaspat de mare intr-o balta media extrem de statuta.

    PS: sa-ti aduc aminte de seria ardelenilor sau de actorul si salbaticii? 🙂

  • cristk
    Posted at 20:09h, 02 martie

    Si asta vine din lupta pt audienta intre Antena 1 si Protv !! Antena 1 a devenit un fel de ziarul Libertatea dar in format tv !!!
    Astea doua televiziuni fac cel mai mare rau rezultatul …..se va vedea peste cativa ani !!!
    Si Prima tv a avut un rol decis prin aducerea de formate gen Schimb de mame ..Tradati in dragoste etc etc..ea a inovat piata prin genul asta de reality show-uri pline de scandal

  • Andreea
    Posted at 20:18h, 02 martie

    Un viitor mai bun… Parca mi-aduc vag aminte cum era sa crezi asta.
    Un viitor in care personajele negative erau urate de toata lumea in loc sa faca audiente pe la televiziuni, in care prostia nu era la loc de cinste, in care inca mai existau valori cum sunt curajul, compasiunea, inteligenta.
    In care povestea despre cum Naomi a fost paruit/a s-ar fi terminat cu o declaratie la politie si nu cu emisiuni de interes national.
    In care 0tv ar fi dat faliment din primele 2 luni si TVR Cultural ar fi primit fonduri mai mari.

    Asa ca m-am uitat si eu la „Secretul armei secrete” a lui Alexandru Tatos.
    Mi-a placut mult, poate apuci sa-l vezi.

    vazut, placut!

  • ovidiu maciuceanu
    Posted at 21:42h, 02 martie

    draga serbane trist da adevarat.in ziua de azi tineri nu mai stiu minik altceva decat manele si incultura.i-si fac idoli persoane k ciobansul sau zavoranca si la ce vrei sa te astepti.eu unul urmaresc la tv doar meciurile din campionat dar si alea au inceput sa mah dezguste pt k sunt un milion de hoti acolo iar comentatorii sunt subiectivi.in rest i-ti urez multa bafta si forza stiinta.

  • Alex
    Posted at 21:49h, 02 martie

    Mi-e atat de scarba de tara asta si de poporul roman…bani exista Serban , problema este ca nivelul populatiei a ajuns atat de jos incat incultura si taranizarea in masa fac legea si dupa cum se vad lucrurile, o sa faca legea mult timp. De ce s-a ajuns aici? Din cauza mass mediei, asta e clar..bine, si nivelul de inteligenta a romanului si gradul de cultura (inexistent uneori) a fost de ajuns pentru a ajunge la promovarea animalitatii… Si pentru faptul ca oamenii care fac astfel de emisiuni se dau drept „demagogi” cand de fapt o fac pentru bani. Ipocrizia guverneaza Romania..mor cand Pro Tv-ul face vreo campanie si pe de alta parte invita manelisti peste manelisti si produc emisiuni (povestiri sau alte rahaturi) de o moralitate si incultura strigatoare la cer. Asta-i romanul: parsiv, incult, idiot si prost. Iar greseala cea mai mare este a noastra, a oamenilor care totusi mai au ceva in cap si carora li s-a scarbit de acesti cocalari: noi ar trebui sa facem ceva, sa nu ii mai lasam sa intoxice poporul cu porcariile astea. Ma bucur ca nu te-ai schimbat si ca esti unul dintre putinii ramasi care vor sa faca ceva…

  • nikko
    Posted at 22:08h, 02 martie

    E foarte trist ce se intampla cu televiziunile din Romania…ajung acasa si deschid televizorul…butonez 10 minute si realizez ca nu gasesc nimik interesant de vazut…cel mai des ramane pe kiss tv…stirile au devenit insuportabile…de parca am avea ceva de invatat din crimele petrecute in nu stiu ce sat uitat de lume…emisiunile reprezinta un esec total…cu toti tembelii deveniti „vedete” peste noapte care majoritatea nu sunt in stare sa spuna o fraza nu zic „inteligenta” ci macar corecta din punct de vedere gramatical…de cele mai multe ori aflu de specimene de genu’ „Fernando cel TAMPIT” de la voi, dimineata in drum spre servici…apropo… cateodata imi doresc sa fie aglomeratie si sa va ascult cat mai mult pentru ca voi chiar reusiti sa ma faceti sa incep ziua cu un zambet…cateodata chiar ma faceti sa rad iar ceilalti participanti la trafic se uita la mine nedumiriti :))no…am un pic de treaba..promit sa mai intru pe blogul tau…

  • senna
    Posted at 22:37h, 02 martie

    Avem deja O GENERATIE DE CIUMATI , avem o generatie de tigani , majoritatea tinerilor nostri se comporta precum conationalii nostri si vorbesc asisderea !
    Putini oameni au ramas decenti in comportament si in vorba , v-o spune unul care lucreaza cu publicul !Si mai este o tendinta , daca aia la televizor isi pot permite noi de ce nu ?!
    Daca televiziunile „fac vedete” pe te miri cine de pe strada sau infractori (vezi Ogica ,Nikita ,etc. ) atunci ca sa ne mai miram , tinerii nostri „au ce sa invete ” !

  • Dan
    Posted at 22:39h, 02 martie

    Deci eu cred ca am inebunit.Nu imi vine sa cred.De ce tocmai tu vb de emisiuni de 2 lei produse pe bani putini.Dak tot esti asa de suparat pe ele atnci spune-mi ei mie ce mare branza de bani se baga in emisiunea ta sau ce mare scenariu sau regie sau munk se consuma acolo.De o groaza de anu nu produci nimik decat faci misto de altii .Nu ai prezentat niciodata la TV nimik in direct de unde vrei valoare dak tu esti o nulitate in domeniu ??

    te invit sa petreci o saptamana cu noi! sa vezi cam ce facem si cum se produce emisiunea asta! dupa aia te astept cu scuzele de rigoare….facem pariu ca nu o sa accepti? de ce? pentru ca esti doar un las cu gura mare!

  • Dan
    Posted at 22:42h, 02 martie

    si ink ceva ..sa zicem k tie ti se pare ca emisiunea aia a ta e vreo mare smecherie, care e satisfactia ta cand stii k toate textele si rimele le face Gainusul ? tu nu faci decat sa te maimutaresti pacolo deci inntre tine si Fernado ala eu nu vad mare diferenta …sorry stiu k nu o sa afisezi asa ca asta e pt tine personal.
    ar fi bine sa faca toate textele gainusul….din pacate nu e asa! scriu si io de-mi sar capacele! si nu numai!

  • Mihai S.
    Posted at 22:48h, 02 martie

    Şerban, pe timpul lui Ceauşescu datorită orelor puţine tv. eram ahtiat după informaţii şi când auzeam la „Vocea Americii” că cei din zona Los Angeles pot receptiona 75 posturi tv si 150 posturi radio, mă gândeam … oaaa, cum o fi ? Ei acum m-am lămurit, in consecinţă in ultimii 2 ani am redus emisiunile româneşti vizionate la minim …au ramas ştirile şi voi cârcotaşii. La început m-am lăsat de presa citită , pe urma de filme si mai nou de emisiunile tv… am rămas cu netu’ ca sursă de informare pt. ca am de unde alege (în timp scurt). Sper să nu vă prindă şi pe voi această otv-izare…cel puţin am văzut într-un promo cu noua emisiune „Fitze cu Dezbrăcatu” nişte exemplare…te doare capul !

  • dana tudor grecu
    Posted at 22:55h, 02 martie

    mama ei de gramatica bella!

  • djeo
    Posted at 00:04h, 03 martie

    Ce probleme ai „ba” la cronica?esti bolnav,sau poate raspunzi astora ce iti scriu ( care din dorinta de a-si dezvalui intelectualitatea in cel mai adevarat mod posibil,desfasoara adevarate lupte seculare),ca sa le acorzi atentie!? Mi se pare o emisiune destul de ok care are un trecut,o „istorie”,ai facut fericit in fiecare miercuri seara sute de mii de oameni,milioane,si acum vezi ca receptorul cere ceva in plus.Acest ceva, se numeste naz,acest telespectator care nu vrea sa priveasca cronica,sa se uite la celelalte surse de umor si la mizerii,daca ei considera ca intradevar aceasta emisiune s-a imputit,au otv manele,au destule…schimbari minore poti face in cronica,dar parerea mea asta e.Tu decizi

  • manu
    Posted at 00:19h, 03 martie

    Te salut cu respect! Superba emisiunea de Miercuri,m-am ingrasat de la atata ras. Mi-ati bucurat seara.

  • glm
    Posted at 00:48h, 03 martie

    Mai Serbane, toata mocirla televizata pe care o cunosc e stransa la voi in emisiune, altfel, nu consum rahat, am prea mult respect si bun simt pt mine insumi. Trist este ca cei mai multi romani isi toarna in cap laturi si se simt bine… Consuma tot ce e de rahat la televiziuni, si imi pare rau ca emisiunea voastra devine din ce in ce mai coprofilica. In privinta copiilor mei (am 7, ti-amintesti?) sunt linistit, ei nu privesc emisiuni cu dejectii, fiindca nici parintii lor nu o fac. Cred in puterea exemplului. Felicitari ca ai avut puterea sa te autocenzurezi (stiu bine la ce faci referire). „Toate panzele sus” au fost si pt mine alaturi de „Ciresarii” seriale reper ale copilariei si productii tv pline de farmec…

  • cristi
    Posted at 01:11h, 03 martie

    E primul pas spre falimentul televiziunilor traditionale. Vezi soarta pe care au avut-o Vacanta Mare, Teo, etc. Atata timp cat nu vii cu nimic nou, nimic care sa atraga si alt public decat mahalaua, e moarte lenta dar sigura.

    Sunt promovate doar non-valori. Cu ce s-au afirmat Nikita, Naomi, Sexi Cordeleanca, Simona Sensual si alte aratari de aceeasi natura? Ne mai miram de ce vorbesc tinerii cum vorbesc in autobuze sau pe strada, ne miram de felul in care se imbraca si cum se comporta. Pai ei asta vad, asta fac.

    Schimbarea vine din fiecare. Jur ca ma uitam la televizor cand aveam ce vedea. De 5-6 luni de zile nu ma uit la tv decat sa vad cat e ceasul. Ce ma intereseaza se gaseste pe net.

    As fi curios de rezultatele unui experiment: o luna de zile nici un post de televiziune sa nu mai bage nici o emisiune de 2 lei (stiu, s-ar goli tot programul), sa nu mai fie bagati in seama Becalioti sau Senzuale. Chiar nu s-ar gasi nimic mai bun de vazut? Lumea e mare, emisiuni in genul „Carcotasii prin Europa” ar avea mare priza la public.

    E tarziu, sunt obosit si poate incoerent. Voi reveni. 🙂

  • david
    Posted at 02:02h, 03 martie

    huidule te salut in primul rand dar eu ma uit la documentare decat sa ma uit la otepizarea tv numai de bine

  • dragstar
    Posted at 02:32h, 03 martie

    Din punctul meu de vedere se poate trece la programul de dinainte de 89 cu program pana la 10pm. Procentul ca sa aiba urmari bune ar fi mai mare de 51% fata de a face rau cu acest lucru. Nu sunt comunist imi spun o parere poate tampita. TV este un bussines pentru oricine are un ban in plus si vrea reclama. Le-am taia romanilor portia de sex, prostie, barfe, politica proasta care oricum sunt regizate marea majoritate. Asta spun din aducere aminte pentru ca pentru mine singura sursa de informare este in acest moment radio-ul si internetul. Oricum din ce am citi aici e mai rau decat pare. Cum sa evoluam in aceste conditii? Eu am invatat un lucru si am grija sa ma conformez, nu poti depasi mediul in care traiesti daca nu-l schimbi cu altul mai bun. Tv ofera ceea ce se cere, asta e clar, ce are romanu nevoie. De asta le merge bine. Inca. Dar ele sunt pe o panta descendenta, se va ajunge in situatia in care se vor bata singure, ca prostii.
    Lasand la o parte ce am scris, intr-o tara in care populatia activa in munca este mai mica decat populatia pensionara pe diverse motive serioase sau nu, este normal ca cea inactiva sa aiba suficient timp sa se indobitoceasca si mai rau urmarind televiziunile de senzatie. O pondere, care este din ce in ce mai mare, a celor care mai au foarte putin timp liber dupa orele de munca ajung sa se relaxeze uitandu-se la show-rile de senzatie cu personaje deja celebre (Nikita, gigi etc.) si astfel intra intr-un vortex sau mai bine exemplificat intr-o gaura neagra. La acestia mai putem face ceva sa ii putem trezi la realitate. Sau nu, sa ne complacem in situatia in care suntem. Pentru ca ne place, nu-i asa?

  • xblade
    Posted at 02:43h, 03 martie

    Ai dreptate e trist ce se intampla.

    Dar ce nu pot sa cred e ca nu sunt bani, nu sunt bani pt ca n-are nimeni chef sa renunte la profit ca sa investeasca.

    O televiziune nu traieste decat din publicitate din cate stiu eu… productiile bune se vand (cam tot ce vedem in afara de stiri si prostii la tv. e cumparat.) daca nu ca atare se vinde formatul (vezi „scene de matrimoniu” care daca nu ma insel e cumparat de la Tele5 ES)
    Televiziunile fac reportaje pe care le vand…

    Nu e cazul sa compari si stiu ca englezii platesc abonament, dar uita-te la BBC.
    Jumate din reportajele pe care le vezi oriunde sunt facute de ei, TopGear are sute de milioane de fani in toata lumea…

    Cate seriale BUNE facute in RO cu idei romanesti sunt acum la tv?
    Cate programe BUNE facute in RO cu idei romanesti sunt acum la tv?

    Avem actori? intreb pt ca un serial centrat in jurul Zavorancai sau e un kkt inca de pe hartie…

  • Andreea
    Posted at 02:50h, 03 martie

    Otevizarea are si o parte buna pt.ca vor ajunge vedete macar pt.o zi multe persoane care nu ar fi visat vreodata,deci vor fii fericiti plus ca in felul acesta ne cunoastem mai bine unii cu altii.Poate va fii si o moda:Ai aparut la Antena,la OTV?Cum,nu!!!Esti varza!

  • cretzu
    Posted at 05:27h, 03 martie

    deja nu este emisiune unde sa nu fie:
    * manelist
    * obscenitati (cu toate ca nu mai e mult pana la * scene porno)
    * facaturi (la emisiunile ale acu infideli)
    * prostie cat cuprinde

    asa ca mai bine ma duc in padurice . . .

  • Laura
    Posted at 09:41h, 03 martie

    Din pacate Serban ai mare dreptate,mai mult decat foarte trist !!!
    Dar mai e ceva ,ceea ce vreti voi sa combateti prin intermediul cronicii nu este perceput asa de catre marea masa a inteligentei devoratoare de manele ,Nichite si alte nulitati ,de multe ori este mai mult ca o reclama.
    Uneori am impresia ,ca ,mai mult decat atat , nulitatile astea se simt excelent cand stiu ca sunt si pe la cronica …pentru ca sunt bagati in seama.Daca au ajuns cu o tampenie pe la Cronica,vor mai ajunge iar si iar pe la alte emisiuni de doi bani .
    Din pacate ,iar ,libertatea de exprimare a fost inteleasa de catre facatorii de audiente din televiziuni drept lipsa de exprimare …daca nu spune nimic ,socheaza si urla …e perfect ,telespectatorul o sa ramana cu ochii in televizor …poate din cauza socului ,poate din cauza ca vede unul mai prost ca el care …uite bai ca ajuns la televizor !!!Mare om !!!deci daca ala e asa si a ajuns la televizor …ce adica io nu pot !!! Pot si io !!! Asa ca baga mare !!!
    Ceea ce am vrut eu sa spun este ca voi ar trebui sa fiti mult ,mult mai rai cu acesti no name !!!
    Si apropo …voi ati mai vazut sa se faca vreun film pentru copii in ultima vreme !!! Ceva ca sa fie memorabil pentru copii nostri cand vor creste .
    Asa e ai perfecta dreptate cu Toate panzele sus …vom trece si noi la serialul asta.
    Am o fetita de patru ani ,care creste cu filmele Veronica ,Mama etc caci altceva …de unde ??!!!
    Doamne ,daca as fi o zi director de televiziune !!!! 🙂

  • Sorin
    Posted at 10:43h, 03 martie

    Sincer…in urma cu cativa ani te urmaream…acum…sunt plictisit de aceleasi prostii pe care ori le vad la televiziunile romanesti, ori mi le „prezentati voi” tot aia…nimic nou! zici ca ar trebui sa facem ceva! eu ce pot face daca nu sunt om de media? eu consum ce-mi prezentati voi…si cum m-am plictisit de „puroiul” asta (cum zicea cineva) aleg sa ma uit la altceva gen Discovery …singurii care pot face ceva sunteti voi …care iesiti pe sticla, va ascultam la radio…la noi e doar TELECOMANDA, iar „carcotelile” si „smecherelile” sunt mai usor de realizat decat propria CREATIE…consider ca faceti parte din acelasi PUROI TELEVIZAT.Am observat ca nu suporti decat sa critici…DE CE? ai putea sa vezi si altfel lucrurile, ar putea fi mai constructiva decat sa ne laudam cu raitingul de la tv si radio…ar trebui sa lasam sa ne laude altii…!Se atrofiaza de tot constiinta noastra?…Raspuns:Cam DA….E si asta un stil de viata! Si daca noi facem stilul, de ce ne vaitam?

  • Dr_X
    Posted at 11:06h, 03 martie

    Tabloidizare = cuvant care imi face sila, bine ca nu exista „Cuvântul „tabloidizare” nu a fost găsit. Nu există niciun cuvânt similar. „, dar nu despre asta vreau sa vorbesc, a fost doar o simpla observatie.
    Am renuntat de vreo cativa ani buni la televizor pentru simplul motiv ca nu mai aveam unde sa-l pun dar si pentru ca nu doream sa ma las prostit de emisiuni de doi bani, scandaluri si zilnicele stiri ” senzationale „.
    Cred ca sondajele astea care privesc audienta sunt bune, ne arata in permanenta gradul de cultura in Romania, asa ca vom sti oricand cum sta „tabara adversa”.
    Nota 10 pentru Toate panzele sus, insa incearca te rog sa citesti un volum din Ciresarii si sigur a doua zi vei fi mai putin afectat de jegul codian ce ne inconjoara.
    Este mult de discutat pe tema asta si cu siguranta am sa fiu si eu pe aici, insa nu cred ca se va rezolva ceva decat o multumire sufleteasca ca ne-am spus oful.
    Numai bine fratilor si sa reprezentati in continuare interesele tuturor carcotasilor din tara.

  • Robert
    Posted at 11:12h, 03 martie

    Salut Serbane,
    Baiatul tau nu trebuie sa mai fie peste 30 de ani in Romania. Eu mi-am propus sa string bani si in citiva ani sa pleca cu familia spre Austria-Germania. Sunt sigur ca ai strins ceva pina acum si poti sa pleci. Preturile sunt decente pentru ca acolo nu e Pipera.
    Eu voi fi ultimul din familia mea care s-a zbatut in rahatul (nici nu stiu sa scriu din sau de) Romania sau Tigania.
    Poate ne vedem peste 10 ani ca localnici la schi in Austria. (la Ischgl, daca n-ai fost iti recomand sa te duci)

  • adela
    Posted at 11:15h, 03 martie

    Credema ca singurele emisiuni la care ma uit sunt cronica voastra si mondenii in rest nimic ma enerveaza la culme toti incultii si prostii

  • SO
    Posted at 11:40h, 03 martie

    Va salut Domnule Serban,
    Inca un subiect incitant!
    Pornesc de la premiza ca suntem o specie animala inzestrata cu inteligenta si discernamant. Totusi, cand nu avem hrana sau apa trecem la aplicarea primei legi a supravietuiri, Legea Junglei. Asa este si in televiziunea de astazi din Romania, lupta pentru audienta obliga producatorii sa promoveze asemenea ineptii(nu este o scuza ci un efect), dupa care fiecare relizator(mai ales cei de la antene) se lauda cu audienta si mai ales cu segmentul de varsta al telespectatorilor lor.
    Sti ce nu inteleg eu !?!…..Daca pot sa analizeze varsta si numarul telespectatorilor, oare nu pot sa masoare si nivelul intelectual al acestora?….Nu de alta, dar as fi curios cand capatos(intentionat am scris cu litere mici) se lauda cu punctele de rating sa-mi spuna si din ce clasa sociala se uita la asemenea emisiune dar mai ales pregatirea intelectuala a acestor telespectatori? Sincer, incep sa-i compatimesc pe cei de la CNA deoarece fisa postului le cere sa se uite la toate prostiile debitate pe sticla din Romania.
    In concluzie, problema televiziuni este urmatoarea, Telespectatorii romani sunt „prosti, dar….. multi!!!”

  • Alca
    Posted at 11:45h, 03 martie

    Din pacate asta e tara in care traim. 🙁

  • horya
    Posted at 11:50h, 03 martie

    singura solutie este sa penetrati piata internationala cu emisiunile de real succes.Pt ca cei de afara au selectat cat de cat emisiunile bune de cele gretzoase. Ei fac show..nu kterink.

  • insane
    Posted at 11:58h, 03 martie

    Eu nu inteleg de ce, daca ai un mesaj pertinent de transmis prin ceea ce faci( muzica, emisiuni tv sau radio) si nu esti pe placul unora esti cenzurat iar daca esti un , otvist, manelist, nikita, sau alte astfel de caricaturi care apar la tv si ne spun cum l ar bate pe unul sau pe altul sau cate palate au ori cum poti sa dai din cur mai bine si sa agati un miliardar impotent, atunci nimeni nu zice nimik. Nu inteleg de ce „Parazitii” sunt cenzurati iar nikita care la fiecare aparitie ameninta pe cineva si spune ca l ar bate si iar face nu este cenzurata (asta nu se cheama instigare la violenta?!).

  • Florin
    Posted at 12:07h, 03 martie

    Salutare Serbanica! Spui bine ceea ce spui…insa tre sa ne uitam si la cauze. Oamenii inghit (sau nu – dupa posibilitati) ceea ce li se da. Tot ceea ce se poate vedea azi in mass media si nu numai, e de fapt rezultatul muncii de tembelizare a Romaniei dusa pe toate caile de cei ce au interese aici in a trage mari foloase de pe urma acestui lucru… Mai pune la socoteala si imaginea destul de sifonata a Romaniei, o imagine ce a ajuns asa deloc intamplator! Si…de unde crezi tu si ceilalti k proteveul are atata aparatura, bani si putere in mass-media? Nu de bani e vorba aici! Ar avea bani de altfel de emisiuni dar directivele si scopurile lor sunt cu totul altele… Pe de o parte pozeaza, cum spunea cineva pe aici, in post de tv care ajuta pe semenii nostri neajutorati. Pt a-i face sa creada pe alti semeni de-ai nostri k intentiile lor nu sunt deloc rele. Mai ales atunci cand promoveaza ceea ce shtim cu totii k promoveaza! Crezi k oamenii care urmaresc asa ceva, marea parte a poporului roman, nu au fost initial intoxicati pana peste cap cu asa ceva si acum asta li se pare normalitate? Ma uitam de ex. in orasul meu de bastina, Braila, unde „se spune” k e un oras incult format din cocalari, manelisti, pitzipoane si cutitari. Poate k multe orase din tara asta din pacate, dar ma axez asupra lui pt k am vazut pe viu fenomenul asta. Ani de zile aici nimeni nu a facut nimic dpdv economic, cultural…ce sa mai vorbim! Oamenii erau intoxicati, de fapt li se servea pe tava zi si noapte aceasta „imagine” a Brailei. Posturi de radio locale ce ne „desfatau” sufletul cu emisiuni obosite si mediocre unde se promova doar prostia, incultura si o anume subcultura care ridica nulitatea si mediocritatea k singura cale de existenta si „divertisment”…iar maneaua era la loc de cinste. Se promova o imagine de prostie pe fata. Ziarele, in marea lor majoritate, faceau acelasi lucru! Pt k – spuneau ei – erau pe gustul publicului :D! Un public ce era in formare in aceasta directie de fapt! Iar in concerte aici nu veneau decat asa-zisele „celebritati” din „industria” manelelor. Ei bine cu surprindere am constatat k in momentul cand Iris, una din trupele mele de suflet, a concertat in Braila, ei bine credeti-ma pe faleza Dunarii, unde a avut loc concertul, nu aveai loc sa arunci un ac! Si n-am vazut picior de cocalar, manelist sau altii asemenea :D! De fapt a fost o frenezie! Au fost zeci de mii de oameni care cantau in cor versurile melodiilor alaturi si odata cu Cristi Minculescu. Au fost zeci de mii de oameni care vroiau cu totul altceva fata de ceea ce avusesera parte pana atunci! Care erau altceva fata de ceea ce se incerca fi transformati! A fost o sarbatoare in tot orasul. Toti oamenii erau mai veseli, mai buni, mai zambitori. Se simtea bucuria in aer si in sufletele oamenilor. Toti erau fericiti. Nu doar de faptul k Iris a concertat in oras ci si de efectul pe care acest lucru l-a avut. Oamenii nu mai simteau nevoia sa fie doar rai si invidiosi, nu mai simteau k nulitati le dicteaza lor ce sa asculte si mai grav, le spuneau ce sunt si in ce lume trebuie sa traiasca! Si unde le e locul…:D Nu se mai simteau cu sufletul gri, nu se mai simteau mediocri!A fost k un dus rece ce spalase ani intregi de murdarie voit adusa in sufletele si mintile oamenilor! Ei bine aceasta minune nu s-a mai intamplat. Poate acest lucru a fost pt a testa dak oamenii au fost sa nu indeajuns de indobitociti. Sau poate a fost o pura intamplare… Dar nu s-a mai intamplat. Pt k publicul doreste „altceva” a fost explicatia „oficiala”. Care public?!! Care se doreste a fi asa? Un public cu mintea, personalitatea, vointa si sufletul balacite in noroi, mizerie si minciuna, contorsionate dupa interesele altora? De-asta spuneam…oamenii mai si inghit (doar) ceea ce li se (tot) da! Sa ne auzim de bine! Ma bucur totusi cand vad in jurul meu din ce in ce mai multi oameni care sunt constienti de toate lucrurile astea. Cand sunt constienti de faptul k a citi o carte si a nu asculta manele si a te civilizat…nu e o rusine! Va salut pe toti! Si va doresc sa fiti (din ce in ce mai) tari in ceea ce credeti! Dak sunteti siguri k e un lucru bun si pleaca din fiinta voastra… 😉

  • insane
    Posted at 12:13h, 03 martie

    @Dan: Poate u n-ai inteles care este scopul acestei emisiuni, nush care este motivul pentru ca este cat se poate de simplu de inteles, inca din titlu, incat nu este nevoie de prea multi bani. In plus este una dintre emisiunile tv din Romania care nu isi pastreaza tiparul si scopul, nu ca altele care mai intai se becalizeaza apoi se nikitizeaza ca mai spre sf sa se otvizeze. Poate u traiesti in universul tau diaconesciano-otvist dar zau asa, u te ai uitat vreodata la Cronica?!

  • Karmen
    Posted at 13:28h, 03 martie

    Dragii mei, intradevar trist! Problema este ca eu incerc sa-mi educ fetita tot cu filmle copilriei mele cum ar fi „Veronica” si alte filme de genul asta…care ne-a facut noua copilaria frumoasa, insa oricit am vrea sa evitam jiji, nikita sau stirile de la ora 5 nu reusim sau nu reusesc eu in totalitate….si-mi pare rau sa spun insa copiilor nostri le este furata inocenta si naivitatea cu aceste IDIOTENII. Tot ce pot este ca in inteligenta lor avansata (fata de a noastra la virta lor)sa-si poata forma un „sistem de antivurus” pentru ceea ce le poate marca inocenta.
    Hai ca ma intind la „vorba” si poaete va plictisesc insa am o rugaminte mare la voi: Nu incetati sa credeti in Mos Craciun!!!!!

  • Pingback:Prostirea maselor «
    Posted at 13:54h, 03 martie

    […] un post de-al lui Huidu m-am simtit mai bine. Nu sunt singura care se simte agresata de fenomenul prostirii […]

  • Ioana
    Posted at 14:18h, 03 martie

    „Privind aceste imagini, ma intreb daca au fost aievea sau realitate.”
    In dex scrie asa:”AIÉVEA adv., adj. I. Adv. 1. În realitate. ♦ Cu adevărat, într-adevăr”…
    Deci „aievea”=”realitate”…sunt sinonime…nu mai folosi cuvinte daca nu le cunosti intelesul…nu de alta dar tu ai prostul obicei de a corecta pe altii…

    corectat multumesc! stiu sensul, dar m-am grabit!

  • cristu
    Posted at 16:10h, 03 martie

    eu nu cred ca mai avem vreun viitor. dac-a ajuns madam academician Udrea sinistru’ turismului,ce pretentii sa mai avem? poate sa ajunga & Nichita presedinte la o adica… totusi,care sunt cauzele acestui dezastru in care a ajuns societatea? cred ca m-am prostit de tot,ca nu mai inteleg nimic.

  • www.vorbemari.ro
    Posted at 17:22h, 03 martie

    E trist ce se intampla la Tv. Dar eu nu-l mai deschid demult. Am redescoperit cartile din biblioteca mea…

  • cici
    Posted at 18:49h, 03 martie

    Salutare,cred ca fiecare se uita la ce ii place important e sa nu te faca sa o iei razna…eu degeaba nu ma uit ca la voi in emisiune ii vad sigur, ar trebui sa fiti voi carcotasii fericiti ca aveti material pt emisiune si implicit castiguri( audienta,publiciate etc).

  • Alex
    Posted at 18:53h, 03 martie

    Salut,
    Mai, ideea este ca fiecare dintre noi, si aici sa stii ca te includ si pe tine, am urcat ratingurile unora mult mai sus decat se merita.
    Prin faptul ca le cumparam ziarele (personal am ajuns sa citesc doar Acad. Catavencu), prin faptul ca uite, daca stii si aduci discutia de italienii faliti etc, inseamna ca a penetrat stirea pana in urechile tale…
    Este ceea ce noi toti am promovat. A fost la inceput poate refularea post-decem(b)trista, pornita de la „O stii pe aia cu….” la „Ai vazut la Pro(st)TV cum a penetrat personalul de Iasi curu’ babii?
    Si zic asta, pentru ca de exemplu, despre postul Euforia personal nu auzisem pana ce nu am vazut la Cronica ceva despre ei.
    In alta ordine de idei, iti mai zic una culeasa din metrou…. Ati ajuns sa oferiti modele tineretului modern, asta la care ne uitam si ne gandim cum sa promovam anticonceptionalele… Mai acu ceva luni am auzit discutie intre doi copii supermalizati…. „Ca daca a ajuns si la Carcotasi, trebuie ca e tare cutare si cutare…”
    Ce zici de asta? (Asta e o intrebare retorica, si nu ma astept la comentarii din partea ta.:) )

  • Mihaela
    Posted at 22:53h, 03 martie

    Eu nu ma uit decat ocazional la Carcotasii si Mondenii. In rest, urmaresc filme pe MGM si documentare.
    Nu mai ai ce sa urmaresti. Numai persoane fara valoare morala.
    Sunt doar kich-uri prin toate televiziunile romanesti. Sau poate ca ele oglindesc societatea romaneasca?

  • Dudu Vasile
    Posted at 01:01h, 04 martie

    @Pop: fara reclame? inseamna ca nu ai vazut, de ex, stirile de pe realitatea.net. la mijlocul clipului baga o reclama scruta, la nushce site de joculete…
    un clip de 5 secunde nu inseamna 10 min ca la proteveu, asta ramane adevarat:)

  • Beheader69
    Posted at 01:13h, 04 martie

    ai perfecta dreptate,insa omul mereu a cautat violenta si senzationalul,cat despre toate panzele sus..si eu ma refugiez in trecut,in ceea ce e frumos de atunci deh..bv mane tine o tot asa …faci un link ex?

  • vălul de pe ochi
    Posted at 02:14h, 04 martie

    Eu ma intreb un lucru, dar poate eu nu gandesc cum trebuie si atunci normal ca nu gasesc solutia potrivita, asa ca lamuriti-ma voi daca ajungeti la alta concluzie. Telespectatorii unor stfel de emisiuni nu au greutati in viata, nu au probleme? Mie imi ajunge cu dificultatile mele ca sa ma mai uit si sa ma stresez si cu circul unor descelerati… In concluzie, fie poporul roman o duce atat de bine incat din lipsa de probleme, le cauta la tv (ceea ce mi separe putin probabil), fie a ajuns la fundul inteligentei umane, unde inteligenta vegeteaza infestata de parazitii micului ecran de astazi. Bine ar fi sa fie prima varianta.
    Ma uit la tv si ma crucesc, am vazut astfel de comportamente in spitalele psihiatrice, dar oamenii aceia urmau un tratament, faceau o terapie iar in perioadele de remisie mergeau acasa. Erai in siguranta si linistit, nu se putea intampla nimic rau, dar cei ce apar la tv pt ca teoretic se incadreaza in randul persoanelor normale, ii privesti si ii tratezi ca atare dar te conduc intr-un cerc vicios al nebuniei si dementei. Practic, au pasit demult pe versantul maladiv, problema este ca datorita acestei mediatizari, o sa ajungem sa nu mai recunoastem aceste comportamente ca fiind deviante si in curand o criza de isterie la tv sau un delir paranoic ni se va parea la fel de normal ca un ceai sau o cafea la micul dejun.

  • thorhammer
    Posted at 12:27h, 04 martie

    …..si peste toate astea sta EL….Mircea Badea regele ratingului numarandu-si…audienta.

  • Cody
    Posted at 14:32h, 04 martie

    De ce sa ne miram de tabloidizarea televiziunilor cand tara intreaga e o imensa mahala si oamenii culti, finuti, civilizati reprezinta doar o minoritate ? Trist !? Cata calitate poate exista la cantitati mari – oare 6 miliarde de oameni pot fi de calitate sau de umplutura ? Nu e vorba de elitism sau aroganta aici – masele exista, au un nivel de cultura si civilizatie execrabil si de aceea pot fi manipulate asa de usor – istoria o dovedeste – paine si circ(plus violentele de rigoare) – e de ajuns pentru prostime – si apropo – niciodata audientele la orice televizune din lume nu vor fi facute de patura culta si civilizata a populatiei(decat in mod exceptional) .

  • sarmisegetusa
    Posted at 14:36h, 04 martie

    Serbane,

    Ce faci cu cei care faulteaza limba romana chiar aici in comentarii?! (hai ca mai stalcesti un cuvant din dactilografiere, se mai accepta) dar cand comentatorul nu stie sa scrie cu doi de „i” si scire „STI” cand se fac greseli grave de gramatica de ce nu le atragi atentia?!
    Cei care intra si comenteaza aici ar trebui sa-si asume raspunderea de a scrie corect gramatical.
    La „bella” si „adela” limba romana e „varza a la cluj” (nici macar cu carne, este cu zgarciuri)
    Este un comentator care confunda „tabloidizarea” cu concursurile telefonice de la radio – care sunt cu totul altceva.
    M-am perpelit de ras la comentariul celui care semneaza Dr_X (adica n-a inteles nimic saracu’) ; a cautat cuvantul TABOLIDIZARE???!!! Nu l-a gasit, normal. Vreu sa-l intreb daca a gasit cuvantul OTEVIZARE???!!! A vrut sa-ti dea o lectie si cand colo….Sfatul meu pentru el ar fi : Cand vrei sa faci kaka in poteca trebuie sa te uiti si sa vezi daca mai ai unde sa calci si daca nu cumva calci chiar tu primul in „proaspata valoare adurinda” si te improsti singur cu stropi de diverse dimensiuni.
    Puncteaza excelent Xblade (si altii) , adica, avem actori care sa joace in „superproductii”?! Ca daca joaca zavoranca, de-alde nicoleta luciu – marea frumusete a acestei tari (fi-mi-ar sila), daniela „necoapta” – crudu, si alte bipzdulici, tot degeaba, ca n-ai cu ce frate si n-ai cu cine!
    Insa eu sunt uimita cum de accepta marii nostri actori sa joace langa astfel de nulitati. Chiar asa de ahtiati dupa bani sa fie? Adevarul este ca daca ei , monstrii sacri ai ecranului nu ar fi acceptat sa se prostitueze in telenovelele romanesti si alte procarii intitulate „sitcom” nu s-ar fi ajuns aici, adica sa fie promovate toate gunoaiele.
    Ieri prima pagina a ziarelor a tinut-o tatuajul bipzdei dsoarei crudu. A fost prezentata ca stire de interes national, bineinteles ca si pasarica ei a fost mediatizata tot la acelasi nivel . A doua stire care a facut valva mare a fost dsoara Mantea si amantul.
    Ce ar trebui sa inteleg eu din asta? Ca nu ma intereseaza nici una nici alta.
    Am inteles ca aseara dsoara mantea si-a prezentat iubirea in direct aseara la „Mircea Radu Bre”!
    Ar trebui sa inteleg ca in curand pe micile ecrane in direct la emisiunea „neata cu razvan si prietenul mihaelei” va aparea si „zdulicea” tatuata a dsoarei crudu? Nici n-ar trebui sa ma mir prea tare. Romania si locuitorii ei nici nu au alte probleme de interes national. Industria merge, agricultura merge, economia e infloritoare, dar nu avem nici un fel de probleme in tara asta. Singurele subiecte pe care trebuie sa le dezbatem la ora actuala sunt problemele celor doua „fumigene”.

  • Andreea
    Posted at 14:49h, 04 martie

    E adevarat! Numai prostii vezi peste tot. De asta nici nu mai uit la tv, nici macar la stiri. Mi-e frica de viitorul care ne asteapta, din cauza portiei de „cultura” pe care o primesc copii din ziua de azi. O sa avem multi de-alde Fernando sau Naomi, Nichita sau Columbeanca. Toti vor faima, desi nu fac nimic bun din ea. Poate doar bani.

    Singura media la care apelez e internetul.Macar aici nu-mi sunt „varate” pe gat emisiuni cu oameni prosti, care nu au nici liceul terminat.

    Cine e responsabil de tot circul asta de la TV ? Producatorii!!! Care sunt de acord sa faca emisiuni de doi bani, doar pentru ca au ceva mai mult rating din partea oamenilor de nivel sub medie.Care sunt din ce in ce mai multi. Ce se poate face? O selectie drastica .
    Sunt prea multe de spus, si totusi nimeni nu face nimic. Trist !

  • Diana
    Posted at 15:57h, 04 martie

    Fiului tau recomanda-i National Geographic, Discovery, si uneori canalul Hallmark – pentru ca uneori Discovery, si uneori canalul Hallmark – pentru ca uneori are productii ca Merlin, Alice in Wonderland – si recomamda-i carti ca Hobitul. Intr-un fel, e mai bine ca nu prea e nimic pentru astia mici la TV Romanica- cititul stimuleaza imaginatia. Si apoi, nu uita ca astia mici sunt generatia Internet! Ei au si vor avea alte orizonturi, nu?
    Sa-i dea Dumnezeu sanatate si noroc, ca parinti extraordinari sunt convinsa ca are!
    A, si m-as bucura nespus sa fie Nichita la moda – da’ Nichita ala pe care pun pariu ca-l stim noi ala care conteaza – Nichita Stanescu!

  • vioarantai
    Posted at 16:32h, 04 martie

    Salut!
    Acum lasand la o parte mizeriile si alte chestiuni dezgustatoare imi amintesc ca erai odata foarte suparat,ca si mine de altfel pe sceleratul lui felix,motivul s-a luat de infatisarea fizica a cuiva…sncer acum nu ati fost fair-play sa o parodiati pe Nikita drept scroafa,pe bune,acum,nici numa dau in vant dupa ea,din contra schimb canalul cand o vad…parte cu Naomi…e intr-un fel tragicomic,intr-adevar…biata creatura(spun asa ca nu stiu ce e…) dupa ce ca e batuta de soarta au mai batut-o si aia…in rest astept sa vedem cum apar dvd-uri cu ciresarii,racheta alba,mihail caine de circ,fram ursul polar si alte filme pe care in copilarie(suntem fix de aceeasi varsta) noi le vedeam atat de fractionat ca ne ambitionam si citeam intr-un final cartea 😉 sa nu mai vb de adaptarile pt televiziune facute de sovietici dupa catile lui Jules Verne,carti pe care deasemenea le „devoram”.
    Alles Gutte!!

    la scrofelina Nichita e scroafa de la comportament, nu de la cum arata……

  • Ion Ion
    Posted at 16:46h, 04 martie

    mai boule! bine te-am gasit! sper sa te duci cu pluta cu emisiunea ta tampita! ati umplut netul de reclame aka „suntcarcotas” id de mess…chiar trebuie sa te suportam neinvitat?ca emisiune aia nu ne uitam,e o voma!
    cra sa uit: stim ca vei sterge mesajul, Tzarane analfabet cu fata de bivol!

    cretinoid purulent, trage apa dupa tine si da cu dezinfectant! nu vrei sa te uiti? foarte bine, da’ netul nu e lu’ mama ta (pe scurt mata) si nici al tatalui tau (pe scurt tac’tu), sa hotarasti tu ce sa fie si ce nu pe el! sa nu mai intrii pe aici ca te storc, cosh de pubertate ce esti! furunculul blogurilor!

  • Paula
    Posted at 17:45h, 04 martie

    Tabloidizarea ar fi trebuit sa existe macar in proportii mult mai mici decat in prezent si sa fie luata la misto de toata lumea, iar momentele in care predomina „tabloidizarea” sa fie rare si scurte, doar cat pentru a ne amuza din cand in cand, dar sa nu ocupe aproape toate programele de televiziune la orice ora din zi, pentru ca deja nu prea mai avem de unde alege emisiuni bune.

    Eu consider ca cele mai bune programe din televiziune sunt Mondenii si Cronica, desi culmea este ca si acestea au o oarecare legatura cu „tabloidizarea”, care ofera foarte mult material pentru voi, dar voi stiti sa il folositi corect si trageti chiar si unele semnale de alarma foarte bune pentru desteptarea poporului.

    P.S. In raspunsul pe care l-ai dat la comentariul 44 ai scris gresit „inbunatatiri” intentionat?

  • PCH
    Posted at 18:54h, 04 martie

    cit de patetic sa fii sa te plingi de nivelul execrabil al tv-ului, insa sa faci emisiune de un umor juvenil-retard cu pitzipoance minore care se exibitioneaza pe masa? si pe linga patetism, cam cit de idioti sa-i crezi pe cei care citesc incit sa ai impresia ca ii fraieresti cu scuze d-astea? adica dom’le, nu sunt bani! e din cauze care nu pot fi controlate, pur si simplu asta e – nu e nimic de facut. e de la ei, de la vreme, de la dumnezeu, de la zodii, de la gravitatia pamintului, numai de la voi nu, cei care faceti tv. adica, vezi tu, daca erau bani, se faceau niste emisiuni de oscar, dar cum nu sunt, bagam manele.
    mizerabil.

    ooooo tuuu cat de sus esti si cat de jos suntem noi muritorii!
    domnu’, de la mizerie umana la niste fete care danseaza la televizor, e o diferenta ca de la cer la pamant! nu le face pitipoance ca incepi sa semeni cu un meltean adolescent cu pretentii de ascet! in rest ramane cu m astabilit: nu sunt bani si televiziunile aleg calea cea mai usoara….respectiv productii de tot rahatul cu personaje de doi lei!
    da’ macar aia sunt autentici! tu esti „cautat”, infatuat, te dai rotund dar nu le nimeresti! spre documentare o sa te invit sa facem bugetul unei emisiuni de televiziune…sa vezi cam la ce sume se ajunge, si hotarasti singur daca am sau nu dreptate! din pacate, in general nu oamenii de televiziune fac bugete, ci contabilii!

  • Andreea
    Posted at 18:58h, 04 martie

    Pt.Valul de pe ochi
    Oamenii o duc rau si vor sa vada la TV ca altii o duc mai rau ca ei,ca exista si mai prosti…cred ca-i face sa se simta bine.Daca ar aparea numai persoane inteligente,frumoase si bogate frustrarea ar fi maxima si sinuciderile ar creste.

  • fabiana
    Posted at 19:17h, 04 martie

    auzi draga Serbanel, emisiunile din noul sezon sunt o reusita, tare m-am ras, blogul tau merge fain, mi se pare interesant, dar daca tot stai aici de vorba cu noi ar trebui poate sa ne explici de ce ai sters acel mesaj despre morar, pe care oricum toata lumea l-a vazut si eventual, l-a primit pe mail, ca mine. in orice caz, e oribila poza cu animalu de morar, iar comentariul tau era bine scris. iar daca unii te felicita ca stii sa te cenzurezi, eu tot nu pricep cine te cenzureaza. si atunci de ce faci misto de badea „dragutu de el” ca asculta de „sefu” lui? e si el cenzurat.
    eu stiu bine ca lucrurile sunt mai complicate decat atat, de aceea cred ca o clarificare ar fi bine venita, macar din respect pt cei care te citesc pe mail si te sustin…

    doar eu ma cenzurez….daca vreau! in cazul respectiv am avut un motiv intemeiat: as fi ranit (cred ca am si facut-o) niste persoane nevinovate! si nu-mi sta in fire!

  • utu
    Posted at 20:37h, 04 martie

    nu stiu ce pretentii ai cand traiesti intr-o tara plina de manele,cand ziarele se intrec in „tate” pe prima pagina(chiar tu le numeri dimineata),e normal ca la un moment dat sa te cobori pt. a vinde.sunt emisiuni care au inceput bine dar din disperare se intrec in penibil(de ex. acces direct)care cred ca otv e un bun exemplu de urmat
    apropo,lab1 tv(scuze) se difuzeaza tot timpul filme romanesti pe care le urmaresc si eu cu placere

  • Laura M
    Posted at 21:22h, 04 martie

    Buna Serban
    Am redescoperit emisiunea voastra dupa o pauza destul de lunga…
    Vreau sa va multumesc pentru ca mi-ati reamintit de ce am plecat din tara, mai ales in acele momente in care am o unda de regret. Problema este ca pentru cei care au ales aceasta varianta (vorbesc din punctul meu de vedere), dupa un oarecare timp creierul filtreaza si retine numai ce e frumos. Pentru a ma vindeca de „frumos” citesc ceva din ziarele de acasa. Am impresia ca tara noastra e o scena de tragi-comedie…Sunt uscaturi si in alte parti, dar parca cele din Romania sunt desprinse dintr-un film de groaza.
    Toate cele bune din Finlanda
    « Un petit bonjour pour Misu ! » iar pentru Dezbracatu’ « esti mortal ! »
    Laura
    PS eu in ultima perioada am vizionat scenetele si filmele cu Amza Pelea 🙂

  • Irina
    Posted at 21:59h, 04 martie

    Huidu ai o problema? Cum poti sa razi de Mircea ca a luat amenda? Macar ai habar pentru ce a luat??? A sustinut ceva ce toti gandeam in clipa aia referitor la nemernicii care l-au asasinat pe Marian Cozma. Ti se pare putin?Ai facut sa para ca si cum a luat amenda de prost. Ti se pare de glumit? E singurul care exprima adevarul si spune lucrurilor pe nume! Spre deosebire de alti ipocriti…care se ascund intr-o emisiune cu un umor expirat!

    nu poti sa apari la televizor si sa indemni la omor!
    poti sa fii mai subtil pe bune! in rest, in fata unor jegosi sunt sigur ca s-ar caca pe el de frica! si daca ai sa te uiti la profilul original al lui Marian Cozma de pe hi5, vei vedea ca ii placea tocmai emisiunea cu umor expirat! Odihneasca-se in pace!

  • daniel
    Posted at 23:32h, 04 martie

    Eu inca mai cred intr-o lume noua, o lume mai buna

  • jocker12
    Posted at 02:38h, 05 martie

    nici o televiziune americana nu este tabloidizata…cine spune ca da e naiv….in state daca aduci un invitzi vreun imbecil la tv. eshti ras profesional…..americanii au alta educatzie, alta optica.

    hai ne lasi?! jerry springer ala unde activeaza?! si fetele alea de la indigo unde si-au facut de cap?(aranjament evident) halal educatie halal optica!

  • Gaby
    Posted at 05:16h, 05 martie

    Ahahahahahah A-ti cenzurat bebelusele aahahahahah
    Rusinica rusinica
    A-ti pierdut jumate din audienta
    Ahahahahahah

  • Mihai S
    Posted at 14:54h, 05 martie

    Şerban, te ţii tu tare dar încet încet „vedetele” OTV se mută la voi, uite ce am găsit azi într-un ziar: „Oana va face echipă cu Victor Ylla şi Mirela Zeta şi va concura împotriva echipei formată din Mihai Bendeac, Alina Plugaru şi Nicolae Guta. Cum se va descurca Oana cu zidurile de polistiren şi care echipă va câştiga competiţia, aflaţi urmărind “Vedete-n figuri”, vineri, 13 martie, de la ora 20:30, numai la Prima TV.” Ce zici de ultimii doi? Aşa-i că vă prinde şi pe voi tabloidizarea? (să nu spun otv-izarea)

  • www.vorbemari.ro
    Posted at 15:28h, 05 martie

    Sunt de acord cu Marele Han. Sustin cele spuse de el si adaug ca multi dintre oamenii spalati la creier au renuntat sa-si mai deschida televizoarele din simplu motiv ca nu mai au ce sa priveasca.

  • Mihai S
    Posted at 18:11h, 05 martie

    Şerbane, te ţii tu tare dar uite ce-am gasit azi intr-un ziar:„Oana va face echipă cu Victor Ylla şi Mirela Zeta şi va concura împotriva echipei formată din Mihai Bendeac, Alina Plugaru şi Nicolae Guta. Cum se va descurca Oana cu zidurile de polistiren şi care echipă va câştiga competiţia, aflaţi urmărind “Vedete-n figuri”, vineri, 13 martie, de la ora 20:30, numai la Prima TV.” Ce zici de ultimii doi? Se muta „vedetele” otv la voi? Vă prinde si pe voi tabloidizarea? (sa nu spun otv-izarea)…Am ore bune de cand am trimis un comentariu asemanator si nu l-ati acceptat, ce sa aştept? cenzura divina? Sper sa nu se repete.

    cine crede ca prima nu are bubele ei se inseala amarnic!
    imi place sa cred, ca in marea asta de tabloide, suntem cei mai rezonabili!

  • calina
    Posted at 19:00h, 05 martie

    Nu inteleg de ce ne tot agitam atata si tot aratam cu degetul inspre „aratarile” de la tv… oricum nu rezolvam nimic. Astia sunt oamenii, asta este tara… Si fiti siguri ca fiecare popor are uscaciunile lui!

  • ade
    Posted at 21:44h, 05 martie

    Bai, tu cand ai timp sa citesti toate comentariile?!

  • Pingback:Serban Huidu da pe blog cu Libertatea, Cancan si Antena 1 de pamant | web13
    Posted at 22:04h, 05 martie

    […] carcotasul sef de la Prima TV scrie:  “Nichita e atat de la moda ca am ajuns s-o regret pe Zavoranca, Jiji e inlocuit cu Fernando cel tampit de la caransebes, niste italieni parliti se insoara pe la […]

  • menimi
    Posted at 03:19h, 06 martie

    Alooo, commenturile criticandu-ti ortografia nu se publica??

  • mihaela
    Posted at 03:06h, 07 martie

    ma revolt cand vad ce tampenii se debiteaza pe la toate emisiunile…
    parca suntem o tara de idioti…
    ma enervez pur si simplu si refuz sa ma mai uit la tv…
    idioti care au ca „asistente” la propriile lor emisiuni deplorabile, doar blonde sau brunete ce pozeaza in tampite sau chiar sunt tampite…si ma refer la morar, razvan si dani…etc…de ce nu-si iau si eu coprezentatoare femei inteligente…
    asta e imaginea femeii in romania??/.. cu tatuaje…nnu pot spune pe unde…de-alde sexi braileanca, magda ciumac, crudu…etc…ma infurii…
    dar noi avem femei frumoase, destepte…
    ce naiba ne-am tampit???
    si cel mai tare ma doare faptul ca nu e vina realizatorilor… ci a publicului care cere prostie…
    offfff…ma sufoc in tara asta Huidule!!!!!!!

  • mirceagone
    Posted at 11:01h, 07 martie

    Mai Huidu stii ca aproximativ 51%din populatia patriei noatre dragi locuiesc la sate
    Uite sa te duciti tu sa faci un sondaj sa vezi ca cei mai multi care se uit la OTV,Kanal D,si restu care mai sunt ai raiting facut de tarani astia care stau la sate si…..nai ce face decat sa beleasca ochi la Nichita si Elodia
    Apoi nai vazut ca antenele sunt vreo 4
    Cei mai profesionesti care inca isi pastreaza numele de profesionisti sunt PRO TV si PRIMA
    Dar si astia sau cam prostit
    Asta e… ce sa face
    O vorba ccam celebra sau nu:TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPU

  • enter
    Posted at 19:36h, 07 martie

    Urmaresc emisiunea voastra, luata de pe net. Am ramas mirata cand am vazut la voi in emisiune ce balast social se promoveaza la televiziunile romanesti si parca nu-mi vine sa cred ca e adevarat si ca e posibil asa ceva.

    Pe alta parte, sunt mereu neplacut surprinsa de reclama mascata pe care o faceti emigrarii in Canada. Daca nu sunteti platiti / obligati sa faceti reclama acestui scam de tara, de ce o faceti, ca va injura lumea pe aici … ?

  • sys
    Posted at 23:46h, 07 martie

    eu, una, cred ca tot am facut ceva bun si sunt mandra de asta; fiind profesoara, i-am convins pe elevii mei sa nu mai asculte manele si sa nu se mai uite la porcarii de filme violente sau telenovele;asa ca acum, cand sunt in clasa a8-a, gasca mea asculta rock si se uita la ”curious case of B.Button ”si chiar le place si discutam impreuna; tot e ceva;zic si eu…

  • Claudiu
    Posted at 15:35h, 08 martie

    tot ce aş fi putut spune, a zis înaintea mea interimaru….

  • mishu
    Posted at 19:06h, 08 martie

    adevarul este ca aici sunt cateva sute de comentarii…….dar mare parte din restul populatziei romaniei sunt de partea cealalta……..cand o vezi pa nikita sau ma rog multe alte pseudo-vedete tzi se ridica parul pe spate si te trec toate gretzurile……:-&

  • mishu
    Posted at 19:08h, 08 martie

    si singura scapare ar fii sa nu se uite nimeni la tampeniile astea……………..dar slabe sanse[-(

  • ady
    Posted at 23:23h, 09 martie

    pot sa iti dau si eu o sugestie….la ce sa apelezi?
    eu fac la fel….uita-te la spectacolele vacanta mare pe youtube….cele vechi. cand era si Dan Sava(blondu) in viata. fa-ti timp si vezi macar o parte…vezi un umor ce rar il vedeai la tv si acest lucru crestea pofta oamenilor de a iesi din casa, de a scapa de reclamele alea imputite si sa vada un spectacol de calitate
    in legatura cu reclamele imputite stiu ca din asta traiesc televiziunile…dar mi se pare cam mult totusi

  • dora
    Posted at 14:26h, 10 martie

    ai dreptate serban…este o foarte mare porcarie la tv peste tot…si crede-ma k foarte multa lume s-a plictisit de distrusii dinastia…cand o sa scapam de ei??razi cat razi de ei…dar deja devin enervanti :))….tine-o tot asa!!!!

  • LIA
    Posted at 16:32h, 14 martie

    PE MINE MA DEZAMAGIT F.F. MULT MADALIN IONESCU. CHIAR IMI PLACEA EMISIUNEA LUI DE PE NATIONAL TV.NU M-AM GINDIT CA SE VA PROSTITUS IN HALUL ASTA. ASTA ARATA CA TOTUL E DE VINZARE.

  • andrei alexe
    Posted at 18:20h, 14 martie

    Trecutul e sumbru, prezentul de nesuportat, noroc ca nu avem viitor !

  • sarah
    Posted at 13:01h, 17 martie

    Eu cred ca toata pacaleala asta cu atatea televiziuni care mai de care mai otvizate ni se trage de la ceausescu.
    pe vremea lui nu exista decat o televiziune si aia functiona doua ore pe zi.
    cred ca toti ne visam vedete in acele momente.
    cei care apareau la tv erau un fel de zei reincarnati in oameni reali.
    uitati-va cum sunt perceputi actorii in varsta fata de cei tineri.
    de parca inventasera ei carul de filmat.
    sa fim seriosi.
    ne pierdem prea mult timp cu televiziunile. mai sunt si alte lucruri pe lumea asta decat sa-ti petreci timpul intre si cu reclame.

  • IDON
    Posted at 04:59h, 20 martie

    E` CLAR K PA’TOTI NE „PRE0KUPA” MIZERIA ASTA
    GANDINDU’NE DAKA AKUM E` ASA … PESTE KATIVA ANI Q’EO SA MAY FIEE … ROMANIA ESTE O TARA IN KOMA` YAR ASTYA PASESK KA ORBII!!! [……………]
    …. FIEKARE ISI MERITA SOARTA!!

    „LA VIDA ES JUEGO MEZKLA LAS CARTAS …
    … RIE QUIEN GANA … QUIEN PIERDE LLORA!”

  • Flori
    Posted at 21:43h, 20 martie

    Serban ai foarte mare dreptate in ceea ce spui .Sa ajuns ca tineri sa uite ce este acela un Tv, multi din cei cu varsta cuprinsa intre 16-25 de ani sa nu isi mai doresca sa aprinda un Tv. Un exemplu sunt eu , si multi alti prieteni, am 19 ani si am uitat cum se mai umbla cu o telecomanda, pt ce sa imi doresc sa ma uit la Tv, sa o vad pe Magda , pe sexy Braileanca si altele cum se dau in spectacol ieftin fara nici un inteles, toate incultele venite , scuza-ma ca spun de la coada v…si acum se dau cine nu sunt , nu se mai merita.Din televiziunile care erau bune cu putin timp in urma au ajuns mai rau ca cele aparute acum, numai exista pe piata o emisiune educationala , un film bun , toate modele acum joaca in filme si au pretentia ca noi sa le urmarim si in cel mai rau caz pentru noi , nu pentru ele sa le si admiram.Si ca sa nu o mai lungesc, NU SE MAI MERITA SA DESCHIDEM TV DECAT FOARTE RAR LA O EMISIUNE , MAXIM 2 .Oricum va doresc mult succes , tie si colegului tau ca voi inca stati bine acolo sus in preferintele oamenilor.

  • Bala Cristi
    Posted at 23:18h, 21 martie

    E grav …. nici vorba … E FOARTE GRAV …
    Mie mila de noi , de mine , de restul …. am ajuns sa ne uitam la ce … la Nikita … prefer sa ma uite pa Animal Planet , ei nu prezinta mutatii (Nikita , Fernando , Jiji , Zavoranca .. lista continua …. ) …. unde a ajuns lumea …
    Oricum , Huidule tinete de trb si nu te lasa ..

  • diana
    Posted at 11:04h, 24 martie

    va rog nu renuntati la emisiune
    atat mai avem si noi
    cel putin eu
    va pup si va iubesc

  • keneth crabb
    Posted at 00:05h, 01 aprilie

    Huidule, m-am uitat la foarte multe din emisiunile tale. E drept ca orice critic e vrednic de criticat. Oare cand ai expus popo-ul Oanei la camera de filmat nu intentionai rating rating si iar rating. Ma lasi… Esti coada de caine ca si OTV-istul. Si, ma rog, ce ti se pare o emisiune prea intelectuala: sa razi de altii. Eu nu zic ca nu sunt adevaruri, dar sunt mascate de intentii parsive pe care tu si cu Gainusa – cel putin voi – le aveti. Ar fi bine sa-ti mai dai tie lectii de decenta inainte de a o critica pe Querida sau pe altii. Tu prezinti aspecte din societatea corupta si ipocrita uneori a Romaniei, dar nu uita: faci si tu parte din ea. Daca vrei sa ma contrazici mai imbraca-le pe bebeluse si mai scoate parantezele alea expres directionate spre publicul masculin. Esti baiat istet si mi-ai lasat o impresie de baiat care are o tinuta morala mai inalta decat a foarte multor vedete TV. Fii cinstit! Daca vrei, da-mi replica la tot ce ti-am scris. Ai e-mailul meu. Sa stii ca tin la tine si astept sa vad modificari care sa denote puritate in intentii. Spor la treaba!

    P.S. K. Crabb e pseudonim

  • ioana
    Posted at 01:02h, 03 aprilie

    este total adevarat..emisiunile ofera ceea ce vrea publicul, pentru ca el alege la ce sa se uite…si slava domnului, sunt si alte programe la care nu exista „halca platinata” de nikita, analfabetul de fernando, magde ciumace pe mese si multi altii, ca din pacate lista e lunga rau :((
    cum bine a zis cineva, putem oricand sa stingem tv’ul si sa ne uitam la un „torrent”, sa citim o carte sau sa iesim la o plimbare…

    P.S. un sfat: fii un pic mai atent cand scrii…cu termeni de genu’ „inbunatatiri” nu prea mai voie sa faci misto de altii 😉

  • Vali
    Posted at 23:52h, 06 aprilie

    pana una alta voi va faceti audienta pe seama nenorocitilor care tot apar in situatii aberante si penibile la TV si nu cu emisiuni similare filmului „Toate panzele sus” 🙂 Fara sa va dati seama dragi carcotasi voi participati la acest circ si incurajati aceleasi maimutici sa apara la televiziune in continuare.Oare nu cumva va avantajeaza toata circareala asta?

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.