Recesiunea, criza si ce dracu ne asteapta? - Serban Huidu
1093
post-template-default,single,single-post,postid-1093,single-format-standard,bridge-core-3.0.9,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-content-sidebar-responsive,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-29.7,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.13.0,vc_responsive

Recesiunea, criza si ce dracu ne asteapta?

Zilele acestea il ascultam uimit pe Tariceanu cum indruga verzi si uscate legate de revendicarile profesorilor, de campania electorala si de criza de care se tot vorbeste! Pentru prima oara am fost de acord cu el: suntem, cel putin in Romania, exact ca pe Titanic: ciocnirea s-a produs! De zguduit se zguduie tot mapamondul, primele punti sunt scufundate, iar pe la noi se canta cu lautari!

In ultimele zile am primit mai multe telefoane de la oameni care solicita angajari, decat am primit in toata viata mea! Am prieteni care au firme si care, de la 1 decembrie isi concediaza oameni, loanurile au plecat din Romania, multi dintre muncitorii aia din Europa care ne-au asigurat cresterea economica atatia ani s-au intors cu coada intre picioare! Bancile si-au marit dobanzile (o decizie de tot rahatul si extrem de non fair play) si s-au retras din majoriatea proiectelor finantate! Naspa!

Oameni buni, aici nu mai vorbim de o „criza imobiliara” pe care o percepem asa din cauza speculantilor veniti sa se imbogateasca, e o criza profunda in tot sistemul! Ea porneste de la inexistenta banilor, de la imposibilitatea sustinerii consumului, de la reducerea productiei si asa mai departe! Mai pe romaneste oamenii nu mai au bani, nu mai fac cheltuieli, scade productia, angajatorii nu mai fac profituri, dau alti oameni afara si uite asa bulgarele creste!

Sfaturi? Daca aveti bani lichizi tineti de ei cat mai mult si rugati-va ca banca europeana sa tina si ea inflatia in frau! Daca aveti credite luate si rate, incercati sa vi le inchideti…. oricat v-ar fi de greu e mai bine asa! Si inca ceva: tineti cu dintii de un loc de munca… in viitor s-ar putea sa devina mai pretios decat v-ati fi putut imagina vreodata!

Ca sa continuam analogia cu titanicul, facuta de Tariceanu, aici si acum, vedem fata urata a capitalismului: oamenii nu se nasc si nu sunt egali decat din punct de vedere declarativ! Pe Titanic 90% din victime au fost la cusetele de clasa a-3-a, pe cand bogatasii de la puntile superioare s-au salvat intr-un mod sau altul! In astfel de situatii cei puternici rezista, ceilalti nu prea! In crize nu e loc pentru idealisti ca Jack, ci mai degraba pentru fripturisti si mercantili care-si vand sufletul pentru un colac de salvare! Singura difenta dintre lumea noastra si tragedia de la inceput de veac, e ca la Titanic cineva a auzit sos-ul, in cazul crizei de azi doar Doamne-Doamne sau noi insine ne putem salva sufletele!

71 Comments
  • Mirela
    Posted at 21:56h, 12 noiembrie

    Ce mama dracului reprezinta emisiunea din seara asta? Ignorant, bloody ignorant!!!Un motiv INTEMEIAT in plus pentru A NU MAI urmari Cronica Carcotasilor. I-am spus de mult R.I.P. dar se pare ca azi ii sarbatoresc parastasul de an. Nu uitati: Cine sapa groapa altuia …

    edit by serban:
    intemeiat?
    de ce intemeiat? de ce ignorant? explica-te ca nu intelege nimeni!
    ne-au pus multi cruce da’ inca mai miscam!

  • Stefania
    Posted at 21:57h, 12 noiembrie

    mai Serban… mi-e greu sa te urmaresc in doua locuri… cert este ca in timpul pauzelor de la emisiunea voastra imi delectez ochisorii cu situl tau… Foarte tare… da mi greu bre ca nu ma pot dezlipii de nici una :)):)):)):)):)) emisiune – blog, emisiune – blog, emisiune – blog

    Apropopo foarte tare emisiunea din seara asta… Va sta bine ase negrisori :)):)):))
    OBLADA, OBLADI… SHA LA LA LA LA…

  • Cristian P
    Posted at 21:59h, 12 noiembrie

    Adevarat graiesti !
    In Romania se salveaza cine fura mai mult, romanul de rand numai pe mancare si carpe isi da banul de altceva nu mai are. Plasmele, cosurile pline la supermarket si creditele tot aia care lucreaza la stat si le permit, cei care nu sunt afectati criza.

  • rozmar564
    Posted at 22:03h, 12 noiembrie

    Pai – problema est ein noi. In loc sa ne panicam, ar trbui sa ne apucam sa muncim. Sa PRODUCEM! In loc sa ne rugam la „Doamne-Doamne” (lipseste 1 bucata Doamne, 3x femeie!) mai bine sa punem mana si sa facem noi viitorul nostru. Sa „distrugem” coruptii, miseii… Se poate – totul depinde de atitudinea noastra.

  • Cody
    Posted at 22:42h, 12 noiembrie

    O imagine stupefianta mi-a ramas intiparita in minte din scoala – era in manualul de istorie si infatisa un om care rasturna laptele pe camp in timpul crizei din ’33 in loc sa-l vanda sau sa-l dea gratis – astia sunt oamenii – prefera sa arunce laptele (e doar un exemplu printre multe altele)in loc sa hraneasca oamenii care nu au posibilitati . Criza – atat asta cat si cele din trecut sunt pur si simplu artificiale si induse intentionat – daca toti oamenii ar fi angajati in activitati productive si de intretinere nu ar fi nici un fel de criza si banii ar ajunge foarte bine . Nu ajung pentru ca aproape jumatate din populatie nu munceste sau nu e angajata intr-o activitate direct productiva sau de intretinere a infrastructurii existente . Politica, birocratia, fashion-ul, armata, showbiz-ul, afacerile de specula, de bursa, imobiliarele si o gramada de alte prostii care consuma resurse de pomana si care sunt sustinute de cei care muncesc cu adevarat – daca oamenii angajati aici ar trece in productie ar fi peste tot un surplus de orice produse si chiar s-ar ajunge la bunastare si mai mult – s-ar putea extinde infrastructura si in tarile defavorizate . Toti urla despre criza, dar nimeni nu vede solutia simpla – nu investiti in ceea ce nu asigura in mod direct sau indirect supravietuirea . Ia puneti-i pe aia de pe Wall Street care dupa ce au primit bani sa iasa din impas s-au apucat sa petreaca ca bezmeticii sa puna mana pe sapa si sa sape campul, sa are ca sa iasa graul si sa aiba ce manca . Bursa este o inventie dobitoaca pentru ca astfel de crize sa fie posibile si cei smecheri din fundal sa-i aserveasca pe ceilalti . M-am cam enervat, dar asta e – refuzam sa vedem adevarul pentru ca doare prea tare si poate e prea tarziu sa mai schimbam ceva . Atunci un whisky pana nu se duce vasul la fund baieti !
    edit by serban:
    si eu am imaginea aia cu laptele aruncat in cap!
    sa nu confundam acolo era o criza de supraproductie, aici e o problema cu banii, cu lichiditatile! cei care au bani si i-au protejat cumva daca sunt baieti destepti au foarte multe oportunitati in anii ce urmeaza….adica se pot cumpara multe lucruri la preturi rezonabile ca sa nu le spunem chilipir!

  • dracool
    Posted at 22:48h, 12 noiembrie

    pei ei si pe mama lor.. 😆

  • Pingback:Serban Huidu ofera sfaturi despre criza. …
    Posted at 22:55h, 12 noiembrie

    […] Serban Huidu ofera sfaturi despre criza. Parerea mea: criza asta ne-a luat pe nepregatite, asa cum o face de obicei zapada prin Romania. Toata lumea o asteapta, iar cand vine, toata lumea declara ca a fost luata pe nepregatite ! Post a comment — Trackback URI RSS 2.0 feed for these comments This entry (permalink) was posted on Wednesday, November 12, 2008, at 9:57 pm by Catalin Istratoiu. […]

  • elenu
    Posted at 23:00h, 12 noiembrie

    serbane,esti tare,ce sa mai…voi toti,carcotasii,sunteti cei mai tari.ai mare dreptate.si cum zicea cineva,totul se poate schimba daca in primul rand poporul isi schimba atitudinea fata de cei care conduc…nimeni nu face o demonstratie mai serioasa,asa cum se fac prin alte zone…mereu vine unul si spune:”ce rost are,domne?”…ba are,mare rost…

  • Psycho
    Posted at 23:06h, 12 noiembrie

    F tare emisiunea din seara aceasta 😉 .. si bebelusheleee …

    sunt curios unde se va ajunge cu criza asta … mi-e tare frica … deja preturile o iau in sus .. salariile pe loc .. dar vin alegerile si o sa ne dea Geoana 20 de euro .. pac pac … :))

  • Stefania
    Posted at 23:14h, 12 noiembrie

    Asa acum ca s-a terminat si emisiunea voastra… sa revenim…
    Mobilizarea este cea mai buna in aceste momente de criza financiara… insa din pacate de foarte multe ori romanii si nu numai, nu sunt obisnuiti cu asta…
    sa-ti spun asa pe scurt cum o parte din cunostintele mele fac fata crisei financiare??? nu cred e foarte interesant pentru ca singurul lucru pe care il fac este sa arunce cu banii in stanga si-n dreapta si sa te faca pe tine sa te simti prost cu replici de genu: “Vai draga dar pantofii astia ii ai de anu trecut, cumpara-ti draga altii noi nu vezi ca-s demodati?”. si atunci imi zic: “What the fuck!!!Am 22 de ani, lucrez de 3 ani, mi-am platit facultatea singura (numa eu stiu cum), platesc o chirie pt ca stau departe de ai mei, am salariul meu si nu depind de parinti, dar chiar asa de naspa sunt pentru simplu fapt ca am pantofii invechiti??” Dupa care imi pun o intrebare oare ce se v-a intampla cu astfel de oameni?? oameni care nu stiu ce inseamna sa nu-ti poti cumpara o “banala pereche de pantofi in fiecare sezon??
    Este cat se poate simplu… daca au un tatic gen juma sau un sfert de Jiji or sa traiasca pe spinarea lor, insa doar ei ca urmasii lor nu mai apuca, daca au unu mai mic dar tot Jiji il cheama or sa pasca oile :)):)):))… sau dupa o anumita perioada de timp or sa-si dea seama ca ce fac nu fac bine si ca de fapt nici nu le place… gen Mirciulica… care declara acu’ cateva ceva timp ca se gandeste sa renunte la TV….
    Asta e Romanica noastra…. din pacate…

    P.S.Sa-mi explice si mie cineva ce-a vrut sa scrie
    Mirela!!! ca nu pricep nimik… sigur aici trebuia sa lase acest comment???
    What the fuck!!!???

  • anonim
    Posted at 23:25h, 12 noiembrie

    mare dreptate ai!criza este profunda , dupa parerea mea , si se pare ca este doar inceputul. sa rambursam creditele ? este perfect , dar sa si putem. chiar daca nu suntem in criza ne baga alti.pana mai ieri romani se inghesuiau sa cumpere frigidere pe datorie , apartamente pe 100 ani rate , masini in leasing , practic oricine avea un salariu cat de cat isi permitea sa cumpere aproape orice.s-au gandit ai nostri concetateni ca daca faci credite pe 30-40 orice este posibil ? eu zic ca nu. au semnat cu ochii inchisi.sa ne apucam sa muncim ????? pai nu asta facem de ani de zile ?sa producem ? ce ?si cu ce folos? vine criza si poti sa pierzi totul intr-o zi. asta este ! scapa cei puternici si oportunisti, restul este doar o chestiune de noroc sau de doamne-doamne!

  • Critica Muzicala
    Posted at 23:28h, 12 noiembrie

    Nu mai comparati Romania cu Titanicul.
    Titanicul s-a scufundat in ocean.

    Noi ne scufundam in cacat.

    edit by serban:
    bravo! rad ca prostu’ in casa! nici io nu o puteam spune mai bine! felicitari!

  • pissi
    Posted at 23:41h, 12 noiembrie

    Nu inteleg daca cuiva nu-i place cronica (gen mirela), de ce nu se uita la alte emisiuni mai bune, cum ar fi de exemplu… mmm… stai asa ca nu-mi vine niciuna in minte… sa fie oare din cauza ca NU EXISTA prea multe emisiuni care sa se ridice la nivelul vostru?? 😀 Voi faceti prostia si micile greseli sa para comice,chiar dragute in unele cazuri, in alte locuri nu gasesti decat o prostie PENIBILO-JENANTA – vezi emisiunea lui capatos sau alte asemenea, unde tot apar te miri de pe unde tot felul de fufe (sau fufi… in cazul lui naomi :D) care ele, sarmanele, chiar se cred destpte. In fine,trecand peste asta,imi zice tata acum intr-o zi in gluma,legat de criza asta financiara,ca „o sa ajungem sa reciclam boabele de piper din mancarea deja gatita cu ele, ca sa le mai putem folosi si alta data,cum faceam pe vremuri” =)) Gluma-i gluma, dar daca stam sa ne gandim bine, chiar vor exista astfel de cazuri, poate chiar mai grave, daca nu facem ceva ca sa ne mentinem cat de cat pe linia de plutire… Deocamdata la romani li se rupe, ei vor 50% cresteri salariale acum cand intr-adevar era momentul…(NOT!) Si ca sa fim seriosi,daca nu era campania electorala, nu isi mai batea nimeni capu cu atatea ordonante si decizii, se respingea din start…
    PS. Huidule, te rog eu mult vorbeste cu cei de la prima si zi-le ca li se f**u butonul si miercurea trecuta, si astazi, cel putin la cluj in ultima parte a emisiunii ati avut transmisie nu…inteleg ca-i criza, da chiar asa?? :))
    Multa bafta in toate domeniile :*

  • Cody
    Posted at 23:45h, 12 noiembrie

    Da Serbane – era supraproductie, dar nu in toata tara si ce nu am inteles eu atunci ca si acum – e de ce sa-l versi pe camp daca nu-l poti vinde in loc pur si simplu sa-l oferi oamenilor care chiar ar fi avut nevoie – sa nu-mi zici ca toti aveau lapte din belsug pe masa si nu mai aveau ce face cu el . Daca e supraproductie – ofera surplusul celor care au nevoie si inceteaza cu negustoria stupida cand e vorba de vieti omenesti . Asta e ca intr-un roman de Istrati cand aruncau caviarul in apa in loc sa hraneasca niste amarati . Nu e omenie – e doar lacomie, meschinarie si interes pur mercantil .

  • astea
    Posted at 23:45h, 12 noiembrie

    Astazi nici bine ca nu am ajuns in tara, mi`am deschis telefonul si in secunda a doua, fara exagerari, a inceput sa sune ( in afara il tineam inchis, pentru ca roamingul este o hotie pe fata, undeva la 30 de euro msg si pe la 1 euro minutul de convorbire).
    Era banca, disperata ca in ultima saptamana nu a putut sa dea de mine sa le dau banii inapoi !! Ca daca am si alte numere de telefon sa le dau si pe alea ! ca daca am o alta adresa sa le`o dau !! ca daca mai plec vreodata in afara , sa ii sun de pe numarul pe care`l cumpar si sa le spun ca sunt eu, rau platnicul !!!!! :)))))
    Nu mi s-a mai intamplat niciodata asa , desi am avut dificultati de fiecare data in a`mi plati rata , inconstient fiind pentru ca am facut`o.
    Nu cred ca este asa de usor Serban sa lichidam ratele la banci, este o povara pe care trebuie sa o platim din cauza excesului de naivitate pe care l`am avut cand am pus botu` la reclamele lor. Daca m-am dus la banca precum molia la bec, e vina mea in mare parte..Dar ma intreb, ne poate fi si mai greu de atat ? adica situatia din romania suporta superlativ ? daca da,numai Dumnezeu stie ce voi face pe viitor.

  • mickey999
    Posted at 23:57h, 12 noiembrie

    Ei, ushurel fratilor nu va alarmati.
    Zvoneri si raspandaci sint peste tot in lume.Criza? O fi da’ nu-i cine stie ce ! Raspandacii dau buzna si alarmistii sint cu nadragii plini: „Vai de mine, vai de mine , paralutzele mele”!
    Deh , baietzashii cu tichiutze si taiati de jur imprejur isi regleaza nitzel conturile intre ei ! Ma rog, sufera vreo 2 miliarde de flacai…asta e! Se rezolva toate intr-un fel sau altul.
    Poate ca e inceputul acelei ere preconizate de mult …doua clase sociale : foarte bogati (da’ foarte putini) care-i conduc pe restul nu prea saraci (da’ extrem de multi).A se citi 1984 + carti si articole referitoare la conspiratia mondiala. Parca-parca acu’ nu mai sint defetiste, nu-i asa?
    Pana la urma cine conduce lumea? Poporul lui Satan sau poporul lui Dumnezeu?Si mai ales care o fi unul si care-i celalalt, eh ???
    Daca te-ai bunghit cum sta shpilu’ , da cu borduri in mine si spune ca-s raist! hahahahahahaha

  • Sorin
    Posted at 00:26h, 13 noiembrie

    Eu nu sunt intru’totul de acord cu tine. Si ma refer la criza economica, nu la Titanic. Dupa intalnirea de azi a premierului cu reprezentanti bancilor el a facut o declaratie prin care a sublinita ca este nevoie ca productia sa continue iar bancile sa acorde sprijin unei astfel de activitati…cu alte cuvinte lasa piata imobiliara unde procedurile de creditare au inghetat si ajuta sa ajute economia
    Dar grosso modo, da, e criza, se simte in toate domeniile mai mult sau mai putin…si noi toti, trebuie sa fim cu bagare de seama in ceea ce inteprindem in viitorul apropiat

    edit by serban:
    constructiile sunt o parte a industriei, cei care dezvolta proiecte imobiliare noi ar trebui si ei sprijiniti, ca si cei care vor sa-si cumpere case si apartamente noi! dar fara venituri, fara oameni angajati si cu salarii bune acest lucru nu e realizabil!

  • Gramaticus Abilus
    Posted at 00:55h, 13 noiembrie

    @Mirela:

    Ma amuza ca i-ai pus de mult cruce dar inca te uiti, haios. Ironia are un tais foarte fin si nu toata lumea poate percepe.

  • Gramaticus Abilus
    Posted at 01:03h, 13 noiembrie

    Criza imobilizara? Care criza imobiliara fratilor, 2008 a inregistrat un numar crescut de apartamente vandute prin CREDIT fata de aceeasi perioada a anului trecut. Ca a scazut plafonul maxim de creditare, BRAVA LA EI, era si timpul, este o masura care s-a luat peste tot in tarile CEE, ca masura impotriva speculatiilor imobiliare, si pentru protectia sociala. Daca 75% din veniturile voastre erau antamate in credite si rate la banci, din ce mai traiati? Recesiune, ce sa mai zic, sa treaca jumatate de an peste noi, si abia atunci (sub limita evolutiei negative a PIB) putem vorbi despre recesiune (definitie by the book). Cine are pesin (cash)este „king of the jungle”, asa a fost mereu, in momentul de fata investitorii manati de adevaratul spirit de afaceri investesc, si nu vorbesc din auzite. Lasati ziarele care cauta zambetul miocardic al pensionarului speriat ca nu are bani de medicamente. Investitorii care dezvoltau pe baloane de sapun au murit. Urmeaza maturizearea economica a Romaniei. Eu vreau sa stau in randul din fata.
    PS: Nu lucrez pentru stat …

  • nicdan
    Posted at 08:14h, 13 noiembrie

    Pe unii ii asteapta criza. Dar „PE ALTII”. Pe noi ne asteapta „circul”!

  • Olga
    Posted at 08:47h, 13 noiembrie

    Salut Serban, i-mi place blogul tau si trebuie sa-ti spun ca „subiectele fierbinti” pe care le comentezi merg la inima noastra.
    In privinta Cronicii sa stii ca s-a intamplat ceva la voi in emisiune, eu nu pierdeam nici o emisiune de a voastra ma uitam atat miercurea cat si duminica acum nu mai stau lipita de televizor si asta o fac si alti prieteni de ai mei, a-ti devenit monotoni din pacate. Trebuie sa schimbati scenariul sau sa gasiti voi cumva o solutie va pierdeti fanii.
    Referitor la criza, cred ca asa cum este romanul vede problema cu umorul specific doar acestei natii probabil deja au inceput sa circule bancuri cu subiectul”criza financiara” i-mi amintesc ca dupa explozia de la Cernobal la orice reuniune se spuneau bancuri pe seama ionilor pozitivi si a ionilor negativi, asa suntem noi Serban, un popor care a luat de la toti cuceritorii nostri cate ceva, nu suntem un popor cu o origine sanatoasa, din pacate. O sa trecem cu bine peste aceasta criza, pentru ca romanul este smecher si inconstient, iar cei care gandesc cat de cat sunt intr-un numar prea mic ca sa poata schimba ceva, suntem condamnati sa ne supunem mereu majoritatii sau sa ne luam lumea in cap si sa plecam in Congo(cum ni se sugera acum 4 ani) sau oriunde in alta parte.Trist zic eu.

  • Magic
    Posted at 09:28h, 13 noiembrie

    Traiasca Partidul Socialist Roman

  • Adela
    Posted at 09:34h, 13 noiembrie

    Servus Serban,esti bestial din toate punctele de vedere,i-mi plac emisiunile,blogul, necajeste-i pe toti(care merita) sa moara de ciuda te pup!

  • dienutza
    Posted at 09:39h, 13 noiembrie

    Buna Serban, aseara v-am urmarit emisiunea, am crapat de ras cand a aparut Dezbracatu’ imitandu-l pe Michael Jackson, nici Gainusidi nu arata prea rau in haine afro style !
    ;-))) Imi plac ca de fiecare data comentariile tale pertinente – pentru unii jenati si aplecati de povara adevarului si cat se poate de adevarate pentru altii, care vedem tristetea asta care ne inconjoara!! Ma intrebam acum oare nea Calin Popescu….din ce patura sociala face parte sau mai bine zis la care punte are bilet pe TITANIC? la D nu e sigur, deci se salveaza!!!??? hm cred ca intrezaresc o vesta pe el, deci „ciocu mic” nea Caline, nu ne mai plictisiti facand comparatii induiosatoare, noi pe Titanic suntem de mult timp iar astia ca m’atale s-au salvat dintotdeauna, ferice de cei slabi de ingeri care abandoneaza din proprie initiativa vasul!!!!!

  • MARIOS
    Posted at 10:23h, 13 noiembrie

    sunteti extraordinari carcotasi!
    blogul e f bun si le spui foarte bine dar ma intreb cu ce rezultate?vroiam sa trimit o poza cu mizeria electorala din Curtea de Arges.Nesimtitii au legat de copacii de pa strada principala afise cu mutrele lor.Groasnic in afara ca le vedem la fiecare 10 metri mutrele riscam sa ne lovim cu capu’pentru ca sunt atirnate cam la 1 metru de pamant!!!!!!cum pot trimite o poza sa vezi mizeria

  • stefi
    Posted at 10:49h, 13 noiembrie

    Out of topic :D, ma bucur foarte tare ca primesc notificari pe mail, atunci cand postezi ceva nou:D

  • stefi
    Posted at 10:50h, 13 noiembrie

    *ca primesc din nou. asta vroiam sa spun, de fapt 🙂

  • tonys
    Posted at 10:51h, 13 noiembrie

    ne scufundam in cacat, ne scufundam dar mai inteligent ar fi sa stim sa captam gazele care se acumuleaza si apoi a-l exportam. eeee, ce zice-ti nu-i asa ca e o afacere profitabila?

  • dana
    Posted at 10:58h, 13 noiembrie

    Am rate la banca si am si leasing la masina. Muncesc cinstit pentru banii pe care ii castig si pana de curand mi se parea absurd sa muncesc doar sa supravietuiesc la 24 de ani ai mei. Sparam cu incapatanare intr-o viata decenta, in tara mea, avand un serviciu pentru care am facut o scoala, fara sa trebuiasca sa fiu sclav in Italia, fara sa trebuiasca sa muncesc 40 de ani pentru a-mi permite o masina decenta. Acum tind sa cred ca singura chestie inteligenta pe care as fi putut sa o fac, era sa plec cat mai departe de tara asta, in care cei care chiar muncesc sunt tot mai impovarati si se zbat tot mai greu sa reziste.
    E adevarat: am pus si eu botul la reclama lor, sau poate nu aveam cu ce sa-mi platesc taxa la scoala, sau poate nu aveam de unde sa platesc 1500 de euro chiria in avans…….Ce mi se pare mai trist este ca pentru excroci cu eticheta de banca nu exista lege.

  • Pingback:Cum mă afectează pe mine criza financiară? | Amyral
    Posted at 11:01h, 13 noiembrie

    […] curând a făcut Tăriceanu o aluzie între criza financiară, economia României şi Titanic. Cred că în toată cariera lui de Prim ministru nu a avut un moment de revelaţie extremă ca şi […]

  • mariusica
    Posted at 11:08h, 13 noiembrie

    IMI PARE CA AI REVENIT . E PRIMA DATA DUPA O PERIOADA DE TIMP CAND PRIMESC O NOTIFICARE CA AI MAI SCRIS CEVA PE BLOG. UN SFAT INSA LASA DRAQUL POLITICA SI PE POLITICIENI CU DECLARATIILE CA EI DECLARA NUMA’ PROSTII CA DOAR E CAMPANIE.IN REST NE SCUFUDAM DUPA CUM A ZIS CINEVA MAI SUS IN KCAT SI NU DATORITA ROMANILOR CARE MUNCESC SI DATORITA POLITICIENILOR CARE FREACA DUDA SI ISI ADUC AMINTE DE NOI CAND LE VINE CICLUL(ADICA O DATA LA 4 ANI CA SA NU CONSUME PREA MULTA VATA)

  • Anonymous
    Posted at 11:45h, 13 noiembrie

    „Daca aveti credite luate si rate, incercati sa vi le inchideti…”
    Serban, e ca si cum ai spune: daca vedeti ca arde, dati cu apa. Dar apa, de unde sa luam apa?

  • sfx
    Posted at 11:48h, 13 noiembrie

    Criza nu ar fi trebuit sa ne afecteze …noi nu avem economie!!! Lasand gluma la o parte …trebuie sa ne limitam la consum si sa gasim placere in altceva decat in a ne cumpara lucruri scumpe LCD, DVD blue ray , BMW, Q69 etc …sa ne gasim alte teluri in viata decat materialismul ..sa avem case bani lucruri …astea trec se duc se demodeaza …noi inca nu intelegem care sunt adevaratele lucruri care conteaza in viata si carora ar trebui sa le acordam importanta…va fi necesar sa ne schimbam modul de a gandi si actiona
    ps
    Care e treaba cu Teo? De ce e suparata ca nu o suni ptr a o incuraja? NU vreau cancan …doar daca poti explica ..daca e ceva de explicat …toate astea in cazul in care e adevarat ce-a zis …ca niciodata nu poti sti ce apare in ziare ..o fi n-o fi adevarat? Intreb ptr ca nu mi se pare ca te caracterizeaza atitudinea asta …esti un tip corect ..deci zugravirea ta ca fiind unul „care le-a tras-o ” nu are suport zic eu.

    edit by serban:
    teo a fost angajata la prima dupa ce eu i-am asezat la masa si pe cei de la prima si pe ea….acelasi lucru s-a intamplat si cand a plecat de la protv! am ajutat-o pe teo atunci cand i-a fost greu, dar lucrurile astea se uita….nu am incercat niciodata sa-i fac rau unei persoane care m-a ajutat si incurajat la inceputuri! faptul ca nu a avut performanta la prima nu este din cauza mea si teo stie asta! imi pare sincer rau pentru ca uneori imaginea si greselile unor oameni se intorc impotriva lor, de multe ori nemeritat!
    teo ramane una dintre cele mai complete si inzestrate persoane care au apartut pe micul ecran, iar timpul va dovedi asta!

  • dimitri
    Posted at 12:06h, 13 noiembrie

    Şerban, ca analist economic poţi să ne spui de ce nu este fair play deciza băncilor de mări dobânzile?
    Ştii ce înseamnă dobânzi mai mari? Credite mai puţine. Ştii ce înseamnă credite mai puţine? Cheltuieli mai mici. Ştii ce înseamnă cheltuilei mai mici? Scăderea preţurilor, la maşini şi case de exenmplu.
    Oricum nu sunt economist, ziceam şi eu aşa…

    edit by serban:
    in primul rand nu vad unde e dezacordul indicat de tine…..cred ca trebuie sa mai studiezi un pic!
    era vorba de dobanda la creditul deja acordat! adica iei un credit de 10.000 de euro cu obanda x si in plina criz banca te anunta ca ti-a marit dobanda …e corect? eu nu cred!

  • Simona
    Posted at 12:23h, 13 noiembrie

    Buna initiativa, e laudabil sa vrei sa deschizi ochii. Eu cred ca in Romania multa lume nu isi da seama cit e de grav. Mai ales acum in campanie electorala cind promit si unii si altii tot felul de cai verzi pe pereti. Vin sarbatorile, pun pariu ca o sa fie un consum mare ca in fiecare an, nu sint multi care baga in seama criza economica.

  • onixshadow
    Posted at 12:35h, 13 noiembrie

    similar si diferit, la noi e mai mult cun vis urat provocat de film unde unde holurile se termina in intuneric si gardurile par de neatins, din pacate „vasu” asta numit Romania e de calitate „dorel-easca” si nu prea are colaci de salvare desi are multe tablouri si camere „3 la 10mii” pentru alde „capitanii” care inca au ramas acolo sus la bal, sperand sa unfle aia de jos baloane cu numele lor ca sa ii tina la suprafata, imediat ii vad pe toti ca se muta in hawaii si lasa vasu in propriai grapa sapata de ei, maine poimaine vezi un film facut dupa asta si p nea Basescu and friends pacolo care spun povestea asa cum au vazuto ei, a stai, asta orcum se intampla de fiecare data, ca faza cu batrana de 3lei si nenea care face poezie pentru ea inainte sa mearga intrun jacuzzi de sampanie, oamenii saraci o sa cerseasca in continoare pana se infinteaza cluburi de canibalism, oamenii normali o sa moara de foame ca au credite de platit si oamenii de sus o sa ajunga sa nu mai aiva 10 sticle de whiskey in minibar, doar 5, si atunci o sa zica „vai prin ce saracie am trecut”, ironia e ca toti fug din loc in loc pana se raspandeste saracia si cand ajung la colt de drum se intorc si vad ca au fost urmariti de o colonie de furnici si putea sa lupte uniti si sa evite un drum lung irelevant, cred ca daca companiile si restu ar cauta solutii inpreuna si nu sar gandii doar la propria afacere si statut ar putea fi echilibrat tot, chiar daca ar fii umpic scufundat tot nu ar ajunge inconjurat de algee, dar evident toti se arunca si se calca pentru a ajunge la o barca si se arunca singuri dupa care isi dau seama ca nau nici o idee despre cum sa navigheze sau sa supravietuiasca in larg, of of mai mai

  • sfx
    Posted at 12:45h, 13 noiembrie

    Multumesc de raspuns …poate il citeste si CINE TREBUIE !
    Cat despre Teo ca om de televiziune ..DA iti dau dreptate…va mai curge multa apa pe Dunare pana sa mai apara cineva asemanator.

    edit by serban:
    nu il citeste…domnul Rogozanu, responsabil cu pagina de media in cotidianu’ atat stie….sa i-o mai traga un pic lui Huidu…titlul ala nu avea ce cauta acolo!

  • dan
    Posted at 12:47h, 13 noiembrie

    vine criza… vine criza. atat stim! avem 5 minute de neconsolat, dupa care mergem si mai facem un credit!

  • DeMaio
    Posted at 14:08h, 13 noiembrie

    Nu uita să spui, Şerban, că la SOS-ul Titanicului s-a ajuns prea târziu. Ceea ce se întâmplă şi acum. Despre ceea ce se întâmplă acum se vorbeşte de ani de zile. Despre clipele astea a divagat non-stop Lester Brown, inclusiv în variantă neaoşă, prefaţată de admiratorul său declarat, Ion Iliescu. Ei bine, SOS-ul l-a lansat de mult. Problema este că de data asta, până şi intervenţiile târzii mă tem că vor fi tardive.

    edit by serban:
    eu cred ca o fost o greseala cumulata de reglementare in sistemul bancar-financiar aici „mana invizibila” nu poate si nu trebuie sa fie chiar invizibila! din nefericire exista si planuri sumbre care ne anunta ca nu ne vom reveni niciodata din criza asta si vom avea parte in viitor de o rezolvare violenta (precedentele crize s-au sfarsit toate fara exceptie intr-o baie de sange)

  • ghita
    Posted at 14:14h, 13 noiembrie

    Cind pe tot globul exista stocuri mari de produse care nu se vind(De la automobile,electronice,electrocasnice,case.etc) asistam la o CRIZA de SUPRAPRODUCTIE,celelalte denumiri utilizate-criza imobiliara,criza financiara,etc-sunt date pt a localiza zona economica cu probleme,sau pt a deruta masele populare ce nu poseda cunostinte economice elementare.Consecinta:se inchid (sau isi reduc productia) unitatile de productie,cu efectul pe verticala spre servicii.Cazul auto:Dacia opreste,VW opreste,Renault,Citroen si americanii.Din punct de vedere economic,cind isi vor relua productia?Cind stocul scade pina la o limita ,cind se poate refinanta activitatea.Fiecare firma cu vinzarile ei.De unde si campania de reduceri de preturi.

  • dimitri
    Posted at 14:32h, 13 noiembrie

    După cum ţi-am răspuns deja, greşeala a fost la mine, determinată de faptul că tu nu foloseşti diacritice (din câte ştiu Microsoft şi Mozilla au support pentru limba română, iar encodingul nu este o problemă de nerezolvat).

    Referitor la criză, băncile au făcut două chestii. Au mărit în primul rând comisioanele de administrare şi apoi dobânzile.
    După cum se ştie, nu toate băncile au mărit dobânzile, ci doar RBS (fosta ABN-AMRO), Unicredit Ţiriac, ING şi Bancpost asta la îndemnul trezorierului Unicredit Bogdan Mihoc. Măgăria a fost descoperită iar Mihoc „a demisionat”.

    De reţinut că nu toate băncile au procedat aşa. Apoi mai e şi vina românilor atraşi de mirajul dobânzilor foarte mici (dobânzi fixe) de la început. Băncile îţi băgau o dobândă fixă 2 luni după care nişte dobânzi variabile de te băgau direct la urgenţă. Ceea ce fac băncile este imoral dar nu şi ilegal.

    edit by serban:
    pai si ce eu am spus ca e ilegal? de tot rahatu’ si fraier e ala care a acceptat asta!

  • McGogoo
    Posted at 15:02h, 13 noiembrie

    asta e serban pe care il stiu eu de .. 12 ani?
    sau 13?
    bun articolul. fara certuri cu alti coelgi de breasla.
    sunt adeptul in a critica ideile si nu omul. chiar daca nu imi place comportamentul lui.
    on topic:
    sunt de acord cu planul de masuri al guvernului. stimulezi crearea de locuri de munca si investitiile nu cheltuielile.
    desi, cred ca treaba asta trebuia facuta cam cu un an in urma cand semnele crizei isi aratau coltii. uni au pomenit despre asta dar nimeni nu era sigur… piata are mecanismele ei. multi au cazt din cauza speculatiilor… dar sa nu uitam ca ei au tolerat aceste speculatii/cresteri artificale.

    salutari prietene,
    cu drag
    nelu repetentu’

  • RaInInGmaN`
    Posted at 17:03h, 13 noiembrie

    la o anumita perioada inlume se produce cate un colaps financiar.motivul?capitalismul nu este forma de conducere economica perfecta asa cum cred unii.in romania e si mai rau.agricultura noastra nu produce probabil nici jumatate din necesarul de consum.iar in alte sectoare ale industriei e intuneric total.econimia noastra se bazeaza pe firmemici si mijlocii de prestari servicii,asa ca economia noastra nu se ve sustine niciodata singura,fara banii veniti de la capsunari.si inca e bine,tinand cont ca de acum incep sa intre in sfera muncii generatiile de dupa `89,cand s’a redus drastic natalitatea,si ies la pensie generatiile `de aur` ale comunismului cand romanii faceau copii cu duiumu…si tine’te nene sa vezi cum un om care munceste(in activitatea de productie) va trebui sa tina in spate n pensionari,x parlamentari,y persoane care lucreaza in servicii.economia noastra de acum e precum o casa careia i’a fost grav afectata fundatia(agricultura) si sta sa cade,mai are nevoie doar de un impuls…care va veni mai devreme sau mai tarziu…

  • Adrian din Arad
    Posted at 17:08h, 13 noiembrie

    Cu ocazia falimentelor se vor tria toti acei speculatori, de ex. preturile la blocuri scad … scad … scad … Urmeaza sa se opreasca la valoarea reala, de unde nu vor mai lasa vanzatorii sa scada. Se vad in toate ziarele licitatii de terenuri, apartamente, masini, etc. Pot spune ca si la acelea sunt inca mari preturile (cica is 75% din val. reala … ppppfffuuuuu … is de fapt la 100%).
    Acum trebuie sa asteptam 1-2 ani pana cand isi va reveni economia. De investit se va investi in: agricultura, magazina mici (care au cheltuieli cat mai mici), online (magazinele mari si retaileri importanti vor avea un volum tot mai mare de vanzari online), iar in 4-5 ani va reveni valul de cresteri care va tine un alti 5-6 ani.
    Chiar citeam despre ciclicitatea crizelor economice si cum se poate determina momentul dinaintea unui mare crash.
    Oricum, ideea este: tineti-va cu dintii de job-urile ce le aveti acum, sau cautati unu’ “caldut”. Daca nu merge, bagati somaj, si cand ala se termina (1 an), de principiu piata va trebui sa isi revina.
    Tot ce am spus ii valabil si in Romania, mai putin revenirea pietei, datorita raiting-urilor nasoale ce le-a primit va dura inca 1-2 ani pana Romania isi va reveni. Eu propun: schimbarea completa a celor din parlament (ca doar is alegeri) si ulterior impulsionarea consumului prin reducerea de TVA si eventual mici facilitati investitorilor. Daca astea nu se fac … pe Mures, Olt, Dunare, etc. in jos o ia econmia noastra.
    Ma rog la Dumnezeu sa nu am dreptate, da’ tare cred ca voi ajunge sa vad negru in fata ochilor caci nu imi voi permite sa aprind un bec in plus, poate va trebui sa imi vand si Mac-ul (Doamne Fereste-ma !!!).
    Amu’ ii amu’ …

    Si sa nu uit: MERGETI LA VOT !!! Poate asa scapam si noi de aia care aproape 20 de ani au furat si acum ne lasa cu „curu” gol in strada, pe iarna si ei merg la vilele lor caldute si la pensiile lor de mii de Euro.

  • adam
    Posted at 17:41h, 13 noiembrie

    Dati-mi un cutit sa-mi fac harakiri

  • monica
    Posted at 18:39h, 13 noiembrie

    buna serban,

    stii cumva cand se posteaza in internet ultimele emisiunii ale Cronicii Carcotasilor? (ultima emisiune postata e cea din 22 octombrie)
    Unii s-ar bucura sa aiba posibilitatea sa le vada si pe ultimele……..
    multe salutari

  • ice4you
    Posted at 19:23h, 13 noiembrie

    Rahat si iubire … nu mai fiti ma fratilor atat de prapastiosi si va uitati in gura oricarui cretin care da cu criza dupa voi! Huidule … te stiam baiat istet … ce iti veni mai frate cu necrologul asta? Dai ma dracu pe toti, stii vorba aia … „f***m -> platim”?! Nu v-a pus nimeni fratilor sa va ingropati in datorii si sa va puneti gaj si mamele pe la banci doar ptr a arata ca aveti/puteti …

    O treaba tot e buna in criza asta … acum se alege apa de ulei si jmecherul de prost … deja s-au imputinat jipanele de pe strazi si tot mai putine sunt ca deh … nu isi mai permite cocalaru sa plateasca ratele pe la banci si nici sa bage benzina in el …

    Hai noroc si e loc si de mai rau.

  • Taylor Pearl
    Posted at 19:40h, 13 noiembrie

    Ce criza economica tati??? Pai azi am fost la capitala….. de judet, Tg. Mures, si numai masini straine, si full la semafoare.
    Chiar si intr-un orasel mic ca Tarnaveni, noaptea ies „cucuvelele”, si numai masini „bengoase”.
    Problema la noi, in tara, a fost si va fi mereu aceeasi: cei care au PREA MULTI Bani, si „se lafaie” , se scalda”, in ei, de nu mai stiu, pe ce sa-l cheltuiasca, si cei care nu au mai nimic. Adica si banii aia putini pe care ii luam, ii lungim cumva, sa platim gazul, lumina, apa, ratele, si ce mai are omul sarac de platit.
    Astia mari, si misei, nu isi platesc nici macar darile la stat, si nu fac inchisoare. Se pricep numai la spalat (bani).
    Eu am observat de mai demult, ca in tara asta exista doar 2 paturi sociale: bogati si saraci. Clasa de mijloc, nu mai exista. A disparut!!!….. pierdut in misiune………., sau ce stiu eu.
    Si imi vin in minte urmatoarele versuri: „UNDE ESTI TU TEPES DOAMNE?” …… iar continuarea o cunoasteti cu totii. 🙂

  • tudor
    Posted at 21:04h, 13 noiembrie

    si ma rog ce aveti cu Obama?
    ii si el om ce plm…cred ca dupa emisiunea asta multi nu se vor mai uita..ma rog…decat sa ma uit la voi mai bine pe AnimalPlanet…tot maimutareala
    P.S:vuei daca fac spam sau scriu tampenii cemi faci?!…stergi comentu?!?!!moama..mie frica…hai du-te si te culca ca tia trecut vremea

    edit by serban:
    n-are nimeni nimic cu obama….dimpotriva, ne e simpatic! de unde ai dedus tu asta?!

  • pissi
    Posted at 22:15h, 13 noiembrie

    tudor asta… foarte inteligent el asa 😉 ma scuzi, da chiar nu m-am putut abtine 😀

  • Zoli
    Posted at 00:16h, 14 noiembrie

    Da, efectele crizei apar peste tot. Chiar in aceasta seara am vazut [cel putin] trei magazine in centrul Clujului care urmeaza sa fie desfiintate…

    „Si inca ceva: tineti cu dintii de un loc de munca… in viitor s-ar putea sa devina mai pretios decat v-ati fi putut imagina vreodata!”

    +1

  • Lavinia
    Posted at 03:34h, 14 noiembrie

    Gata, mi-am dat seama de mai demult ca vor veni vremuri tulburate, asa e si normal sa se intample.
    Problema e ca la noi au ajuns vremurile astea tocmai incepeam sa intram in normalitate (economica), iar pe la altii deja apunea o epoca – dar pana la urma suntem obisnuiti sa fim codasi, datornici. Muncim sa platim nu sa fim platiti. Am iesit acum 20 de ani din comunism ca sa ne imbuibam cu resturile altora. In fine, la stiri politice nu ma mai uit – imi face rau la nervi cu care oricum nu stau prea bine.
    Atunci cand mi-am dat seama ca e rost de strans cureaua (cam acum 1 an) am renuntat la supermarketuri si am trecut la piata si mi-am dat seama ca in loc sa cheltuiesc 3-4 milioane pe cumparaturi pot la fel de bine sa cheltuiesc 500-600 mii (lei vechi of course).
    Am un credit – daca era dupa mine nu faceam nici un credit – dar mi-a trebuit Logan, din fericire am avut suficient cap sa fac credit cu rata fixa – am luat mai putini bani dar mi-am facut treaba si acum nu e o datorie apasatoare.
    Pe de alta parte am cunostinte care si-au cumparat apartamente in primavara cu 100.000 euro bucata, cu credit de la banca – sa aiba ce datorii sa lase mostenire si la „copilasii lor care este”. Oameni carora acum le tatane posteriorul la gandul ca nimic nu mai e sigur.
    Acum o invidiez pe sor-mea ca lucreaza la stat, nu-s la fel de multi bani ca in marile corporatii, dar macar e un loc caldut.
    In ultima instanta (asa-s eu mai pesimista) trecem pe autoconsum, punem un zarzavat pe terenul pe care nu ne mai putem construi o casa momentan si bagam si doua -trei gaini, un Gica in cotet am rezolvat problema.
    Dar stati asa ca vin sarbatorile si daca nu ai in frigider mai mult decat ai nevoie sa hranesti toate rubedeniile pe urmatorul an, daca nu iti ramane mancare de aruncat pe la 7 ianuarie, asa, odata cu bradul, parca nu e sarbatoare. Si nici nu avem atatea sarbatori, ca tocmai ce s-au mai aprobat vreo 2-3 anul asta. Cineva si-a dat seama ca la noi sarbatoare este egal cu cheltuirea unor bani pe care in primul rand nu-i avem. Daca ai un credit salariul tau nu mai e al tau. Si nu zic sa nu ne facem cu totii proprietarii, dar macar sa fim suficient de intelepti incat sa mirosim cand se lasa barca periculos de mult inspre rahat.
    Ma inclin 😉

  • Anca
    Posted at 10:28h, 14 noiembrie

    Ma surprinde sfatul tau in materie de credite…Este unul foarte bun dar irealist. Crezi ca nu vrem cu totii sa ne inchidem creditele de la banci? Dar cum crezi ca putem face acest lucru? Este imposibil sa strangi bani in conditiile in care nu are cine sa te ajute. Eu am o situatie materiala buna, si tot nu pot sa dau banii inapoi la banca. Cine te imprumuta cu cateva zeci de mii de euro pe o perioada lunga de timp? Nimeni. Asa ca trebuie sa ne vindem bancii pentru a face ceva in tara asta.

    edit by serban:
    chiar si cand mi-a ars buza rau de tot nu am facut credit la banca! un singur lesing am avut pe un an! si atunci am regretat! daca faci un calcul simplu banii la final sunt de n’spe ori mai multi! asa ca mai bine economisesti 3 ani si-ti iei ce vrei cinstit decat sa faci un credit pe 10 ani la care platesti de 3-4 ori mai mult!
    eu asa am facut, si n-am dus-o pe roz cum ar crede unii!

  • adytza
    Posted at 17:24h, 14 noiembrie

    @tudor:
    du-te mha linistit si uitate pe animal planet k animalele la animale se uita 😉 stai linistit k nu o sa iti simta nimeni lipsa ! hai ciuss si capu sus ( ps no offense pt aia kare se uita pe animal planet )

  • agentia de cadouri
    Posted at 17:53h, 14 noiembrie

    de cand cu criza asta citesc ma mult despre banci si am gasit ceva care sa ne mai scoata din depresie pentru 5 minute macar.
    se pare ca singurele banci care mai au lichiditati sunt cele de sperma.credeti ca ar putea pluti titanicul cu ajutorul ei?

    edit by serban:
    ce imaginatie ai! rad ca prostu’ in fata calculatorului! lichiditati la propriu! lool!

  • smashy
    Posted at 14:05h, 15 noiembrie

    nu au oamenii loc de munca? buna asta =))majoritatea dintre ei trag chiulu pe acolo, in loc sa traga tare si sa il faca pe patron(excludem zdrentzele de oameni pt care nu se merita sa muncesti. sa’i mareasca salaru din bun simtz asteapta sa’i cada din cer ori sunt inapti si nu isi fac treaba cum trebuie ..

  • BOGDAN
    Posted at 23:16h, 15 noiembrie

    EU NU CRED IN NICI O CRIZA.S-AR PUTEA SA FIE SI CRIZA ASTA UN FEL DE GRIPA AVIARA UN JOC DE INTERESE MAI PRECIS.DAR CRED CA TUDOR ASTA CHIAR A FACUT O CRIZA.:)

  • xblade_tm_cat
    Posted at 23:47h, 15 noiembrie

    serban said:
    constructiile sunt o parte a industriei, cei care dezvolta proiecte imobiliare noi ar trebui si ei sprijiniti, ca si cei care vor sa-si cumpere case si apartamente noi! dar fara venituri, fara oameni angajati si cu salarii bune acest lucru nu e realizabil!

    hai sa subventionam si sa incurajam indatorarea populatiei intr-o tara atat de stabila k Romania in plina criza mondiala 😀

    legea romana face imposibil sa constuiesti ceva si sa vinzi ieftin. poti edifica DOAR 25% (sau 27…sub 30) din suprafata pe care o detii, deci daca cumperi un teren de 1000mp in loc sa faci un bloc 8ap. de 100m2 pe etaj, vei face unul de 2 apartamente pe etaj 😀 (da’ cu gradina:D) in esenta costul terenului se imaprte intre mult mai putini clienti, deci pretul/ap creste

  • Pingback:top posturi 10-16 noiembrie | McGogoo’s Hell - Blogu' lu' McGogoo
    Posted at 14:03h, 16 noiembrie

    […] Serban Huidu scrie si el despre recesiune dar ne spune si ca oamenii nu se nasc si nu sunt egali   […]

  • yNNa
    Posted at 17:39h, 16 noiembrie

    Prin povestea cu Titanicul,Tariceanu isi da drumul la imaginatie sa zburde… :-”
    Prea penibil 😛

  • mike
    Posted at 21:43h, 16 noiembrie

    criza..criza..recesiune..peste tot se vb de aceleasi lucruri.poate ca daca mass-media nu s-ar implica atat de tare in chestiunea asta arzatoare nu s-ar panica nimeni atat si s-ar aranja lucrurile dupa o vreme(in loc de 10 ani..5 ani..cine stie)

  • Ani
    Posted at 11:07h, 18 noiembrie

    Pe mine cel mai mult ma distreaza replicile de genu „e… las ca trece, in cateva luni, cel mult un an o sa revina totul la normal” sau „criza asta e numai de forma” … hai sa fim seriosi, o sa fie mult mai greu decat ne imaginam noi.
    Sunt de acord cu tine cand vine vorba de economisit si, de renuntat pe cat se poate la credite, da hai sa fim seriosi, dintrun salariu de 2000-2500 de lei, cam cate luni (ani) crezi ca trebuie sa economisesti ca sa ajungi sa iti iei un amarat de apartament?!

  • mihay
    Posted at 18:20h, 18 noiembrie

    criza da la un momendat aproape totul se va bloca poate din lipsa investitiilor a nesigurantei economice a pietelor de desfacere dar trebuie sa ne adaptam situatiei si sa fim optimisti am trecut prin atitea si pe la noi de ani de zile suntem in criza asa ca m am obisnuit si adita cred ca ti ai gasit un loc pe animal planet sau in guiness fuckkkk alfabetuleee

  • mihay
    Posted at 21:06h, 18 noiembrie

    magicule ai febra tata traiasca tu tovarase lasa partidu cati cioraia matele atunci te duciai de 23 de faceai 24 cu24 si te linisteai intro coada de 24 cu 48 deti cadeau coaiele si te urmarea securitatea si la wc de erai in contratimpi te arunca intrun cotet pe la 8 si te asculta si cand tio trageai asa ca tovarase treci pe animal planet cu adita luativa de mina

  • mihay
    Posted at 21:17h, 18 noiembrie

    taricene lasane lasane vedeateasi plutind prin pipera in renaultul ala din 915 al tau care teau pozat astia acum ceva timp iesti penibil auzi titanic ziua dracu ca iesti o mrioneta ordinara teleghidata de patriciu cu care te pupi pe portofelmi e scirba

  • K
    Posted at 16:48h, 19 noiembrie

    Doamne…cata ipocrizie!

    Adica ce…daca e blog-u lui lumea n-are voie sa-l si critice? Trebuie sa intram aici neaparat ca sa-l pupam in c-r (pardon my french)? Daca nu-i spunem lui direct….cui sa spunem?!

    Cat despre emisiune….dumneata,domnule Huidu, consideri ca si-a pastrat integritatea?

    Sincer, va spun, calitatea a scazut considerabil! Emisiunea a regresat in cel mai ridicat mod posibil…Glumele sunt lipsite de inteligenta, substanta…chiar si ceea ce va caracteriza, ironia si sarcasm…

    Acum….emisiunea are un nou format, mai accesibil pentru masa mai putin….intelectuala, sa zic asa :-??

    Cronica Carcotasilor s-a transformat din subiectul nr.1 de discutie de a doua zi…intr-o gluma…f proasta!

    Ma scuzati daca ce v-am spus va jigneste…Eu sper totusi sa fi inteles mesajul meu!

    edit by serban:
    asta e problema noastra….de la un subiect sarim la altul iar daca nu va mai place emisiunea(desi ma indoiesc ca v-a placut vreodata) puneti mana si ucideti-ne cu telecomanda!

  • Marian
    Posted at 19:39h, 22 noiembrie

    Referitor la criza financiara..
    Irinel catre Monik.
    Auzi draga, sti ce mam gandit eu !? ce ,,iubitule” ??
    Eu cred ca daca ma apuc sa invat sa gatesc , am putea concedia Bucatarul. Astfel am trece mai ushor peste aceste momente de panica globala…!
    Nui rea ideea, ash putea si eu renunta la cumparaturile de la Milano si Londra si cu banii economisiti, am putea sa mai angajam un shofer ..!

  • adi
    Posted at 00:23h, 23 noiembrie

    ABIA ASTEPT SA PLEC DIN TARA ASTA!AM CEL MAI JOSNIC SENTIMENT PENTRU TARA ASTA!NIMIC NU SE INTAMPLA NUMAI SE VORBESTE!FAPTE NU VORBE!!!

  • bogdan tm
    Posted at 12:57h, 23 noiembrie

    Serbane ai parte numai de capete luminate pe pagina ta!chiar citeam si ma minunam de noi romanii in general.in loc sa progresam noi ne ducem inapoi in epoca primitiva.mai dai in……..pe astiacare nu stiu sa va aprecieze cred ca nu au atata creier cat sa poata urmari o emisiune cap,coada.mie mi se pare ca ati ramas la fel de buni de cand va stiu.salutari la toata echipa carcotasilor.

  • filomena
    Posted at 23:30h, 25 noiembrie

    lucrez in domeniul creditelor si pot sa va spun ca multi nu baga in seama criza financiara…am citit un comment mai sus „romanul se vaicareste 5 minute si da fuga sa ia alt credit” si va spun ca are dreptate. problema nu e neaparat la faptul ca iti iei credit. dobanzile ca dobanzile, institutiile financiare nu`s caritasuri. Problema intervine cand omul in loc sa`si ia frigider la 1000 ron isi ia cu 2500 ca vezi doamne e gri si nu`i alb, sau isi cumpara LCD cu 5000 lei ca re Full HD in loc sa`si ia unul care are doar HD Ready cu 1500 ron daca tot vrea LCD… aici e de fapt, problema. Iti iei credit pe 7 ani pt un frigider, platesti o rata de 35 lei pe luna k nu`i simti, cand ai putea sa il iei pe un an cu o rata de 100 de lei, e drept k strangi putin punga da` dupa un an de zile scapi, plus ca nu platesti de 3 ori valoarea frigiderului.
    PS: sa va spun si`un banc: Criza financiara a ajuns in Germania acum 2 saptamani. Deci, Romania nu poate fi afectata. Noi suntem cu 50 de ani in urma Germaniei.

    Mult respect, Serbane!

  • Ghiță Brașoveanu
    Posted at 21:16h, 26 noiembrie

    Nu este adevarat ce s-a cântat:“criogenia salveaza România!“ – ci Vampirismul salveaza România !!
    De ce? Din doua motive:Primul, pentru că acum cu criza alegerilor mai toți politikoșii(adica fanii politicii, de la Politik-politică in nemțește căci este la moda acum)sunt slabi ca niște țânțari și bâzâie dupa voturi, iar noi putem face bâză de ei, iar al doilea motiv, pentru că dacă nu îi mușcăm noi acum, la alegeri, un pic de beregată și să le sugem nițel sânge, să ne facem și noi vampiri, ne vor suge ei patru ani de acum incolo dar atenție, nu de acolo de unde ne va face nouă placere !

Post A Comment

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.