28 sept. Madonna sau cum e sa ai noroc cu carul!
Am facut deplasarea sambata la Atena ca sa vizualizez ultimul concert al Madonnei din Europa! Turneul asta i-a isterizat pe toti cunoscutii mei, care au vazut-o ba la Paris, ba la Viena, ba in Muntenegru. Si cum nu erau toti oameni cu bani rauri rauri m-am lasat dus de val, si, in ciuda parerii mele personale despre Madonna, m-am dus sa vad si io „minunea”! Din nefericire nu m-am inselat, concertul a avut de toate: 80.000 de oameni care s-au calcat in picioare pentru a face rost de bilete, lumini (cam meschine dupa gustul meu) led screenuri (dintre care unul defect), trupa de acompaniament bunicica (fetelor de la backing vocal Madonna ar trebui sa le ridice doua statui).
Ce a lipsit? Organizarea, care a fost cam greceasca, si cel mai trist: vocea Madonnei a lipsit de la apel. Ca nu are cine stie ce voce e un lucru cunoscut, dar sa falsezi in halul ala, cu asa o nonsalanta, in fata a 80.000 de oameni nu se face monser! In plus cred ca s-a transformat in vreo rocherita ceva, ca a insistat cu chitara pe scena ceva de speriat!
Uitandu-ma la Madonna si la cei 80.000 de oameni ce-i sorbeau trilurile pline de semitonuri si miscarea scenica de invidiat la 50 si ceva de ani, m-am gandit ca si la americani, industira asta are pe dinafara vopsit gardu’ si inauntru intra numai oameni norocosi! Imi inchipui ce frustrant este pentru un muzician adevarat, ala care si-a ratat copilaria facand vocalize sau solfegii, sa vada cum milioane de oameni adora pana la veneratie niste „staruri” contrafacute! Pentru ca asta e Madoanna oameni buni: este o eticheta, un produs, o intreprindere in care s-au bagat bani, pricepere, si talent! Din nefericire putine dintre acestea i-au apartinut ei, ci mai degraba fiecare muncitor de la aceasta intreprindere a contribuit cu ceva: compozitorii cu melodii, producatorii cu bani si organizatorii cu restul! Cu ce a contribuit Madonna? In ultima vreme cu exercitii la sala (de departe arata super la 51 de ani), cu farmecul personal si cu norocul providential!
Cele mai reusite momente au fost melodiile mai vechi, unde refrenul si melodicitatea faceau totul, si mai putin retusurile digitale marca Timbaland! Aaaa, si era sa uit, tiganii din Yugoslavia au facut toti banii!
Cata diferenta intre concertul asta si cel al lui George Michael sa spunem, unde stadionul nu s-a umplut decat pe jumatate, ca, desi canta super bine si productia a fost ok, George nu mai e la moda: Timbaland nu-i face piese unde sa se screama printre screch-uri si nici Justin nu-si fatzaie curul pe la el prin videoclip (s-ar putea sa-i fie frica, da’ asta e o alta discutie!).
Privind din nou nu pot sa nu fac o remarca rautacioasa: daca era Loredana in locul Madonnei, aveam si voce si muzichie la concert, dar asta e steaua noastra: nu alegem unde sa ne nastem si nu pentru toti trenul norocos vine exact la momentul oportun! In concluzie, raman la gusturile mele: Tom Jones il invata oricand sa cante pe Julio Iglesias, iar daca vreti muzica adevarata, feriti-va de megastarurile in care se pompeaza marketing ca la balamuc, mergeti la concerte unde cantaretii sa aduca cu ei vocea macar, ca pentru ea si pentru muzica te duci la un concert-parerea mea!
Aaa, si era sa uit: concertul Madonnei s-a terminat ca la fabrica cu un mare „game over” spoit pe led screenuri! Gata! Orarul de munca la intreprindere s-a terminat, nu conta ca j’demii de insi isi doreau un bis in ciuda prestatiei! Bis?!?! In era dj-ilor si a muzicii house?! E lame! E uncool si demodat! Un rece si clar „game over” e mai potrivit…. putea sa scrie mare „atat ati platit suckerilor”! Ca fuckeri ne-a facut chiar Madonna la un moment dat!
Roxa
Posted at 18:52h, 28 septembrie:)) Hai ma, pana si Metallica s-au istovit de 3 piese la bis (mda, ce comparatie cretina, scuzati… Metallica ruleaza !).
In rest, mare dreptate ai, desi nici un fan infocat nu va recunoaste asta vreodata.
lae
Posted at 19:07h, 28 septembrieda’, madonna e in varsta.
nu mai arata deloc bine … si sala nu i-a adus un mare atu …. lipsita de machiaj parca ar fi o mumie, iar mainile ii arata hidos rau …. adica se vad niste vene mari pe ea!
mai are cateva hituri superbe printre care „intervention” … si castiga sume fabuloase pe un minut, intr-un concert.
o schimbat ceva odat … da’ vine un timp cand ar trebuii sa te pensionezi :))
mirey
Posted at 19:23h, 28 septembrieMie mi-a placut cel mai mult faza cu George Michael si Justin,caruia intradevar ar trebui sa ii fie frica sa se apropie,caci nu se stie…poate il musca…
Fab
Posted at 20:13h, 28 septembrieVaiii … mie personal mi-ar fi fost rusine sa apar asa despuiata cu asemenea picioare si maini dezgustatoare in fata atâtor persoane. Inteleg ca ai o varsta , inteleg ca nu mai arati ca atunci cand aveai 18 de ani dar de ce tre sa ne chinuie si pe noi „pierderile” ei ?
daniel dragomir
Posted at 23:29h, 28 septembriepai si atunci care-i baiu lume, k la sala se poate duce si mama, ia care va oferiti ma sa o faceti vedeta?
Taylor
Posted at 23:39h, 28 septembrieHello!!!
Serbane!!! Cine te-a pus sa te duci la concertul Madonnei. Nu mai e la
moda efectul „turma”. Asta, omul trebuie sa il depaseasca cand termina
liceul, nu trebuie sa te iei dupa lumea „buna”, sau (nebuna) nu.
Mda, Madonna pe vremuri era CEVA, dar acum e NASPA!!! Are mare noroc cu
Timbaland, si cu ceilalti producatori si compozitori. Cum e, ca o gaina
batrana sa cante melodii, pe beat-uri asa moderne? Are noroc, ca arata
cum arata, personal, mie nu-mi place deloc, si am intrebat mai multe
persoane, barbati, femei, si au zis, ca e prea „muschiuloasa”.
Pe seama Madonnei, se face prea mult TAM-TAM. Si prea multa RECLAMA,
cum ai zis si tu Serbane, a devenit deja un „brand”.
Faza cu Modonna??? Peste tot sunt brand-uri, si le cumperi, nu pt ca
sunt foarte bune, ci pt ca e „de firma”, de „brand”. Asta nu inseamna
ca cel mai bun…
Bine ca nu m-am dus si eu la concert. :)))) Ca in loc de muzica, sa ma
uit la aerobic. Yeah right!!! De unde bani de concert. Si daca era pe
gratis nu ma duceam!!!
De Justin sa nu te iei!!!!!! Numai atata te rog…
Cu Tom Jones iti dau dreptate. Oricand poate sa dea lectii de cantat si
de interpretat.
„a insistat cu chitara pe scena ceva de speriat!” Pai tu, fan al
Madonnei, ca esti, chiar daca zici ca nu. Totusi te-ai dus la
concert…. nu stiai, ca pe vremuri, cand era „inocenta”, era vocalista
si chitarista intr-o trupa de rock???
Cauta, numai, ca poate gasesti si o melodie cantata cu trupa de rock.
Ca ne-a facut „fuckeri”…. asta e toti strainii asa ne fac, numai ca
nu multi au curajul, sau nesimtirea sa ne zica asa in fata.
sorin
Posted at 23:40h, 28 septembrieLa un concert ma deranjeaza foarte mult finalul. Am fost la foarte multe concerte in care „bis” nu exista. Imi si imaginez ca nu poate exista atata timp cat totul este pe CD iar ei fac playback sau falseaza si cand totul se discuta pe bani. 5 minute in plus poate sa insemne mii de euro.
bukakke
Posted at 23:44h, 28 septembrieEu aştept să împlinească 80 de ani, să vină în România 😀
Sebastian
Posted at 23:52h, 28 septembrieDouă puncte de vedere diferite…
Huidu vs. Manafu. 😀
o cafea tare
Posted at 00:52h, 29 septembriemadonna s-a oprit din facut muzica undeva pe la „frozen”. dupa aia, cum zicea cineva de mai sus, a facut numai aerobic. si nu m-as duce la un concert de-al ei, ca nu ma omor dupa circ 🙂
Hector Brutacu
Posted at 00:53h, 29 septembrieO baba ca toate babele… Da’ sa vedeti cum a cazut in urma cu doua saptamani si si-a rupt gazometrul :)) 😀 :
http://patriahotilor.blogspot.com/2008/09/madonna-i-rupt-gazometrul-n-timpul-unui.html
Denisa
Posted at 01:06h, 29 septembrieVai, Serbane ma si intreb cum de mai ai urechile intregi dupa ce ai ascultat ragetele babetei asteia?!!
Pe mine ma dezgusta faptul ca e „trendy-flendy” sa fii un schelet ambulat fara pic de voce si sa mai ai si tupeul sa apari in public ca o Diva si sa ceri si o „caruta” de bani doar pentru ca ai fost candva un brand.
Marele pacat e ca oamenii cu bun simt si cu voce se retrag doar pentru faptul ca au o eticheta dupa cum o are George Michael ( nu am nimic in comun cu apucaturile lui sexule si nimic impotriva) .
Eu consider ca atunci cand ai ceva de spus pe scena trebuie sa lasi deoparte prejudecatile pe care le ai la adresa unei persoane si sa nu te intereseze ce face ea in dormitorul ei si cu cine o face!!!
huidu
Posted at 09:09h, 29 septembrie@aura: daca ai fi citit cu atentie ce am scris ti-ai fi raspuns la intrebari: da! mi-au placut piesele vechi care n-au „beneficiat de tonele de efecte digitale din prezent! dar tot prost le-a cantat si pe alea!
da! am fost pe banii mei cu sperante mari, tocmai pentru a vedea o artista care la 25 de ani de cariera ar fi trebuit sa se respecte mai mult si sa nu falseze ca o obosita in fata a zeci de mii de oameni!
tot respect se numeste si atunci cand din punct de vedere tehnic concertul e impecabil-nu a fost asa led-screenul principal era bucati se vedeau pe el 5-6 fragmentari! si cred ca dupa 13 ani de radio as putea sa-mi dau cu parerea daca mi-a placut sau nu ceva, cel putin din punct de vedere muzical…fie ca-mi dai sau nu-mi dai matalutza voie!
imi pare rau de deranjul din avion, nu numai eu vorbeam ci si lumea din jur, iar emisiunea, asa obosita cum e merge mai departe! concertul mi-a lasat un gust amar tocmai ca m-am dus acolo sa vad un spectacol si-am vazut 25% din ce m-am asteptat!
Ziarele din Atena mai bine ar fi scris cum e sa stai doua ore si jumatate ca sa evacuezi stadionul, cum metroul functioneaza mai mult nu, cum taximetristii lor jecmanesc turistii mai ceva decat ai nostri etc!sanatate!
Perfu
Posted at 01:57h, 29 septembrielasa mai bine fara Maddona in Romania ca tare imi este frica sa nu de-a romanii faliment 🙂
necenzurat
Posted at 02:01h, 29 septembriealti au noroc alti nu au noroc… ea a avut cu nemiluita… de la prostituata la mega star… e ceva
YceM@n
Posted at 02:31h, 29 septembrieMdap…Unii au noroc..Si inca prea mult…In fine…Madonna e naspa..Si a fost naspa!
Ariciul Indignat
Posted at 02:34h, 29 septembrieGeorge Michael face muzică, iar Madonna face circ. Ce preferă omul? Desigur, Madonna. Că Madonna nu mai poate, trece pe locul 2. Primează cum arată Madonna, cum se pipăie, cum se tăvăleşte pe jos şi aşa mai departe.
Marian Radoi
Posted at 02:58h, 29 septembrieNici macar DVD-urile nu si le mai editeaza cum trebuie, oricum se vinde…
http://www.ipartner.ro
Adrian
Posted at 03:13h, 29 septembrieTare Huidu, tare! Si eu as fi vrut sa merg sa o vad pe Madonna, dar din ce povestesti vad ca nu am pierdut mare lucru. Ma intreb ce succes ar fi avut in Romania? Si daca ar reusi sa adune 80.000 de oameni???
Adrians
Posted at 03:47h, 29 septembrieca nu mai are acum voce este altceva, au inceput sa se cunoasca anii … plus ca vocea nu-i mai corespunde cu nou val de muzica insa nu trebuie sa uitam ca Madonna se tine foarte bine pt varsta ei in comparatie cu alte „vedete”
http://adriansilvan.wordpress.com/2008/08/14/michael-jackson-vs-madonna/
aura
Posted at 03:48h, 29 septembrieSimate Hidu,am fost cu tine in avion si la plecare si la venire…deci calatoria la athena a avut acelasi scop…in avion la intoarcere ne-ai deranjat cu vocea ta (unii vroiau poate sa doarma…) iar parerile tale absolut personale…chiar crezi ca ne intereseaza sau CONTEAZA??? ACUM PE BUNE STAU EU SI TE INTREB: AI FOST PE BANII TAI SI AI FAMILIEI TALE LA ATHENA PT CONCERT? De ce oare ati cheltuit atatia bani daca stii tu destept cum esti ca MADONNA NU ARE VOCE DELOC ???? pe bune,care e spilul aici? Sau sa inteleg ca te-a trimis Prima sau Antena sau la ce tv mai lucrezi tu ca habar n-am ??? Ti-au placut un pic piesele vechi? Ai habar de noul album ????? Parca lucrezi si la radio dar trebuie te rog sa-mi raspunzi: DE CAND ESTI TU DLE HUIDU CRITIC MUZICAL? Imi pare ca nu ai mai avut bani sau nu ai bunul simt sa fi cumparat ziarele de a doua zi din Athena…fa rost de ele si afla pareri avizate ale unora care cu asta se ocupa.Fara a fi fan Madonna,Dle Huidu! Nu trebuie sa fii fan Madonna ca sa recunosti un asa artist complet si complex al zilelor noastre,care se reinventeaza mereu si mereu pt a-ti da tzie si nevestei tale un adevarat SHOW ! Concluzie: m-ai deranjat aseara in avion,vorbesti tare si-ti dai cu parerea pe care nu ti-o cere nimeni…de ce trebuie sa suportam si pana cand aceste VEDETE DE CARTON ALE ROMANIEI ???? Sanatate nene si apuca-te si tu de altceva,ca oricum de emisiunea voastra obosita ne-am saturat…
Rainy
Posted at 04:38h, 29 septembrieAm prieteni care au fost la concertul ei de la Viena si s-au intors cu acelasi gust amar ca si tine. Probabil ca ea incearca sa-si demonstreze ca la varsta ei inca mai poate sustine un turneu, alta explicatie nu gasesc. Iar faptul ca exista artisti mult mai talentati decat ea, dar mai putin mediatizati, nu mai e un secret pentru nimeni.
lae
Posted at 04:54h, 29 septembrie@sorin
cinci minute cu madonna nu inseamna numai cateva mii …. cateva mii ia pe cateva secunde ….
din contractul pe care l-a facut pt turneul asta ii ies ceva peste 110 (o suta zece) mii de euro pe minut …. ceea ce dupa parerea multora este totusi putin.
oricum, are un repertoriu fain ca altfel nu s-ar fi prezentat lumea la concertul ei. ca nu mai are energia de alta data …. e doar un semn cum ca ne vine un timp tuturor.
is curios daca o tine ca cher care acum are 62, dar inca mai canta.
stefi
Posted at 05:28h, 29 septembriemda, de exceptie concertul lui George Michael, dreptate ai si cu Loredana…de Madonna nu zic nimic 🙂
Ioana
Posted at 05:32h, 29 septembrieIn mare parte, ai dreptate cand spui ca starurile in care se pompeaza bani cu caru’ nu produc muzica de calitate. Dar exista si exceptii de la regula… de exemplu Iron Maiden, pe care inca-i mai tine sa faca concerte si sa scoata albume. 🙂
mazemania
Posted at 06:21h, 29 septembrieca multi artisti din ziua de azi, Madonna da bine dupa inregistrari. Live se vede cine e artist si cine artist TV (compilat digital).
ZeroNews
Posted at 07:00h, 29 septembrieMadonna e doar o imagine, un pariu castigat!
O Marie
Posted at 07:36h, 29 septembrieSerbane sa nu-ti para rau ca ai platit biletul,cred ca ai ascultat si cateva piese bune.Ca este o persoana mai in varsta se stie,dar nu asta conteaza,cei mai tineri cred ca ei o sa ramana asa,copii viata merge inainte…
florin
Posted at 07:45h, 29 septembriela madonna nu mai poti spune ca este noroc. norocul se ducea el in 25 de ani de cariera. apoi, motivul pentru care e iubita madonna nu mai tine de vocea ei. si lucru asa se stie prea bine.
papuci
Posted at 07:49h, 29 septembriehuidulica pe cand un blog a lui gainel? imi placeti foarte mult – mai adaog ca iubi meu seamana „perfect” leit cu gainusha. hai te pupik
krakilla
Posted at 08:05h, 29 septembrieBa, eu niciodata nu am inteles faza cu Madonna… Este probabil cea mai mare curva care a existat in industria muzicala (Romania nu se pune). Si-a supt calea spre succes! Mor cand aud cate o obosita ca visul ei este sa ajunga ca Madonna, fara sa aiba habar cine este si ce-a facut pentru a ajunge acolo. Oricum, majoritatea deja sunt ca Madonna, ca la noi cele mai apreciate lucruri sunt prostitutia si prostia!
Taylor: esti bine? sigur? vezi ca ai sarit niste randuri… a, da si de Justin nu are cum sa se ia cineva… ar fi discriminare… e bine de stiut ca sunt si barbati care il venereaza! glumesc, de fapt e rau. Justin… homalau… ma rog.
lae
Posted at 09:07h, 29 septembrie@Adrians – n-as face comparatia aia dintre madonna si michael jackson …. la urma urmei si el se tine foarte bine …. are propriul „theme park”
…. atrage publicul dorit!
aly
Posted at 09:24h, 29 septembriethe best 4 ever!!!
Adrians
Posted at 09:33h, 29 septembrie@aura – acesta este un blog, adica un loc unde omul isi expune propriile pareri … deci nu vad de unde atata aciditate in comentariul tau si nici nu-mi dau seama dc critici in termeni atat de duri.
Omul a dat niste bani ca sa mearga la concert si dupa ce a tras o linie la final a ajuns la concluzia ca nu s-a meritat.
besty bou
Posted at 09:45h, 29 septembrieBai analfabetilor ce sunteti,voi habar nu aveti ce inseamna un artist adevarat,cu o cariera de peste 25 de ani,cu multe recorduri dobaorate,cu milioane de fani in toata lumea…………ce tot aveti ma cu madonna??!!!Tu bai Serban habar n-ai cum se scrie numele celei mai de succes artiste din istoria muzicii!Se scrie ”Madonna”,nu ”madona”=))…….nush cum aveti tupeul asat pe voi sa o criticati!Pe bune,cand vedeti k e o artista deosebita,in adevaratul sens al cuvantului,care a stiut se se mentina in top de mai bn de 25 de ani,un sex simbol,o femeie superba,frumoasa,etc……………bai sa mor eu dac as mai comenta!O apreciez mult pt felul cum arata,bravo ei k se mantine tanara,are un corp super,arata mai bn de-o mie d ori dekt alea care au jumate din varsta ei…..despre concertele ei …..ce pot spune,sunt fantastice,cu adevarat spectaculoase…………asa k,serbane zi merci k ai vazut-o pe MADONNA live,altii numai viseaza la asta………….Si restu acre ati mai comentat,nu mai muriti atata de ciuda k idolii vostri nu au sucesul ei(bn,e clar k nimeni nu se comapara cu MADONNA!)sau k madge arata de 100000 de ori mai bn dekat colegele ei mai tinere, k e mai frumoasa(so,she’sthe most beautiful woamn in the world)dekat alte parsute:)Iar k voce……….imi place la nebunie vocea ei,chiar dak nu e cea mai buna,dar e deosebita!……..Deci tot respectul pt Madonna:x:x:XNu vedeti cata lume se inghesuie la concertele ei??!!Sau k e cea mai bogata artista din istorie??? Mai ganditi-va si apoi sa comentati! pt ”Hector Brutacu”…….cum adik bai ipocritule”o bab k toate babele”?????=))thoamnee sa mor yo ce minte au unii………..u crek esti kzut incap si confuzi femeile frumoase cu babele,altfel nu pot sa-mi explic cum ai putut spune asa cv=))=))=))am murit de ras citind comentariile la toti prostii care nu au habar nici cum ii cheama=))Si ink cv pt tn Serbane…..thoamne………..madonna are 50 de ani,nu 51=))…………….THE BEST SINGEL IN ALL TIMES!!!I LOVE MADONNA!…………….Oricum ramane fara indoila cea mai tare,cu milioane de fani in intreaga lume……….nu va mai kkti p voi atata:))
Taylor
Posted at 10:44h, 29 septembrieAuoleu!!!! A scris tata pe blog??? Cred ca a intrat si el, si a laudat-o me Madonna. 🙂 Deci tata, pe vremuri, cred ca era cel mai infocat fan al ei, dar acum, melodiile astea noi, beat-urile, pe care incearca sa mai cante, „sa mai reziste”, nu-s facute pt vocea ei. A da, piesele vechi sunt bune. Cand aud tic tac tic tac tic tac…. ma ENERVEZ!!!
Frate vezi, ca eu am scris corect numele, artistei tale preferate.
krakilla: Sunt bine, scriam de la servici si acolo merge NASPA de tot netul, si cand am postat, am vazut ca arata urat, dar….. asta e.
I final, stiti ce se spune: gusturile nu se discuta. Fiecare cu ale lui.
Dee
Posted at 10:50h, 29 septembrie@aura: daca ti se pare obosita emisiunea, n-ai decat sa folosesti telecomanda. Pe un blog oricine isi poate spune punctul de vedere, nu se crede nimeni critic muzical. Ai si argumente cu care sa-i combati parerea? Sau doar razbunarea prostului = atac la persoana?
@besty bou: frumos nick ti-ai ales, te caracterizeaza 😉 ce-ai vrut sa zici de fapt? ca ti se cam croseteaza ideile si te repeti.
Serbane, lasa-i pe spalateii pe creier sa se desfasoare, macar ne amuza.
Madonna a fost „fabricata” de eMTiVi, e exponenta de vaza a generatiei lor/noastre. Intre timp vedeta a obosit, a obosit si tembeliziunea respectiva, ce pretentii sa mai ai? Nu ma mira ca a apelat la Moga al lor pentru o „revigorare”.
lae
Posted at 11:05h, 29 septembrie@besty bou – nu stiu man, ce sa zic ….. intr-o oarecare masura pot sa spun ca si stephen hawkings e mai bun decat madonna. a vandut mai multe carti legate de cosmos si gauri negre decat Madonna despre sex ….. si stephen hawking o ataca(deci, fizica e mai interesanta). asta doar daca ai senzatia ca toata lumea o ataca pe Madonna. Singura treaba e sa nu devi precum chris crocker cu britney :)))
oricum ai si tu dreptate …. da’ majoritatea de aici nu cred ca-i contesta meritele trecute. acum ii batrana si oricat machiaj ai pune pe ea, in capul multora tot exista o bariera. parerea mea e: ar trebuii sa fie multe animatoare si animatori in jurul sau.
oricum …. are melodii faine da’ incetu cu incetu nu le mai poate interpreta …. nu stiu daca voi l-ati vazut pe ‘boy george’, recent. un om prins in trecut, penibil.
bukakke
Posted at 11:49h, 29 septembriebesty bou = fan înrăit. N’aşa?
@aura: Da’ du-te bre şi citeşte altceva. Cine te reţine? O opinie mai avizată dacă asta cauţi. Aici găseşti doar opinia proprie şi personală a lui musiu Huidu.
Lau
Posted at 12:03h, 29 septembrieok. nici nu stiu ce sa comentez sau daca sa comentez. se stie foarte bine ca madonna nu are voce si stie si ea asta. concertele ei insa, merita vazute. sunt ceva extraordinar si chiar nu stiu ce artista ar
putea-o bate. intr-adevar, kylie a reusit sa ofere un turneu si un show extraordinar, ce ea nu cred ca o sa mai pupe in viitorul apropiat, dar tot nu se poate compara cu un concert madonna. cum spuneau niste
francezi la promo tour-ul madonna care s-a suprapus cu primul concert kylie din turneu: ,,kylie is sweet, bud madonna is madonna”.
nu esti fan madonna, nu te duci la ea doar de curiozitate, ca sa ai apoi ce comenta. au existat si comentarii legate de faptul ca e o porcarie turneul asta comparat cu confessions… din punctul meu de vedere nu se pot compara. confessions a fost altceva, a fost superb, grandios, ea a aratat mai lady ca niciodata, tot ce vrei, dar a reprezentat o etapa din viata ei iar sticky&sweet e complet altceva, la fel ca si albumul hard candy.
jos palaria pentru femeia asta ca a reusit sa arate asa de bine la varsta asta, cu operatii, creme, whatever, arata incredibil de bine si inca se mai mentine pentru multi ani. femeia asta e de admirat prin felul cum se reinventeaza si a fortei ei de a se mentine in topuri (ma
rog, cu ajutorul a foarte multor oameni importanti din industrie) si a ajuns asa de departe, ca reuseste de fiecare data sa umple stadioane cu fani, desi pretul biletelor pentru acest turneu au fost extrem de piperate. e cea mai tare artista din lume si gata. unii o iubesc, altii o urasc. are o imagine extrem de bine promovata, ce va prinde inca multa vreme si valul madonna nu va disparea asa de usor.
singurul lucru ce nu l-am inteles, a fost de ce la incheiere nu si-a permis sa arunce niste confetti/baloane. in rest, ce are ca a incheiat cu game over? se leaga cu multe dintre proiectii si cu tema concertului si bis.. nu am auzit vreodata sa faca bis. showul ei are un setlist si de ala se tine, si oricum tine 2ore, ceea ce mi se pare f ok. si sa nu uitam ca nu e vorba de akcent, voltaj, andreea nu stiu care, etc care
ar tine-o tot in bisuri…
ma rog, asta e parerea mea si ma bucur f mult ca am reusit sa merg la concertele ei si abia astept urmatorul turneu si sper sa nu calce in romania, pentru ca nu are ce cauta aici. asta e adevarul. jumate din lume va veni numai pentru a se lauda ca au fost la concert madonna si sa comenteze a doua zi ca nu a cantat live si ca portiunile live au fost mizerabile. iar ziarele si televiziunea o vor tine numai cu asemenea critici o luna de zile. pentru ce sa vina atunci? mai bine sa mearga unde e adorata si face bani, si nu unde e criticata si nu-si poate vinde biletele decat prin sponsorship….
ah, pana nu uit, ai dreptate de faptul ca sunt multi talentati care abia isi castiga painea – ca sa zicem asa, dar aceeia nu sunt o marca si nu se incadreaza in aceasta industrie.. si de genul muzical sa nu mai vorbim. si uite huidu cum e si in cazul tau. esti un produs, ai o emisiune stupida, care inca mai tine si exista actori talentati care abia strang oameni la spectacolele lor. emisiunile ce impanzesc televiziunile, precum si modul in care se promoveaza si sustine teatrul in romania, forteaza pe multi actori talentati sa se prostitueze din punct de vedere profesional – reclame penibible, telenovele, etc. si emisiunea voastra a fost buna la inceput, a prins, pacat ca nu ati stiut cand sa va opriti, ca deja e expirata si sper sa nu ajunga ceva gen „the young and the restless”. incercati sa va reinventati, ca madonna se pare ca stie sa se mentina pe piata cu succes…
trebuie sa recunosti ca madonna este un produs de invidiat si extrem de bine pus la punct, ca pana si tu ai preferat sa dai atatia bani sa o vezi, in loc sa iti cumperi un bilet la tina turner…
see you @ the next tour.
Clau
Posted at 12:45h, 29 septembrie@huidu – Salut Serban! Ca tot veni vorba despre dive si vedete contrafacute, astea exista si la noi dar la un alt nivel, dar pe langa ele mai sunt fete necunoscute probabil pentru publicul larg, si care se chinuie prin alte mijloace sa se lanseze si sa se faca cunoscute in intreaga lume si asta bazandu-se doar pe propriul lor talent si pe fanii din intreaga lume fara alte compromisuri…De ex Angelica Vasilcov…E oarecum ciudat cum oamenii din intreaga lume au auzit de ea si are peste 14,000 subscribers si fani pe youtube care o urmaresc zi de zi si Romania nici macar nu stie de ea…La noi sunt promovate la fel ca si afara vedetele marionete, mult mai mult decat adevaratele talente si valori…uite de exemplu fata asta ieri a postat pe youtube – i Will Always Love you (cover dupa Whitney Houston) si azi e pe locul 25 in categoria muzica cu aproape 5000 viewuri si 200 commenturi de la oameni din intreaga lume… take a look http://www.youtube.com/user/AngelicaV1
iuliux
Posted at 13:44h, 29 septembrieacum…. parta cu „fackerii” v-o cam meritati daca v-ati dus acolo… s-o fi inspirat si cu asta de unde s-a inspirat si cu folosirea chitarii (daca a intrat chitara in muzica disco-house nu m-as mira nici sa se adreseze „make some noise, motherfuckers!”)
… 80.000 de oameni… in Romania nu o sa se stranga niciodata atata puhoi de lume la un concert. Metallica a strans vreo 24.000 … putin peste sfert. Poate AC/DC-ul la anul, dar nu vad unde ar baga atata popor.
alexandra
Posted at 14:01h, 29 septembriee f tare madonna
Asterix
Posted at 14:09h, 29 septembrie@boule
S-a meritat sa citesc pana aici ca sa dau de tine.
Huidule, zi maine de Guta ca sa mai scrie asta, ca-mi place. Mi-a antrenat neuronul rau de tot pana am ajuns la capat.
Stefy
Posted at 14:43h, 29 septembrie@besty bou
prima data invata sa scrii corect romaneste si dupa vorbim, ok?? Pe cine faci tu analfabet????Uita-te la tine si dupa mai vedem. (Daca nu ai inteles, mai pe romaneste, scuteste-ne de scrisul de messenger, ok???? scrie asa in particular, pe mess, etc., dar nu pe un blog public)
@aura
fiecare cu parerea lui, daca nu-ti convine parerea lui Serban, cine te obliga sa citesti si sa comentezi pe blogul lui????? te opreste cineva sa dai un simplu X si sa iesi de pe pagina???
jar
Posted at 14:52h, 29 septembrieMda, gusturi amare, prea mult aerobic, falseuri… da’ s-au bulucit opj’ de mii s-o vada. Pun pariu ca la 60 de ani se vor ingramadi si mai multi sa-i cumpere biletele.
baby_blue88
Posted at 16:50h, 29 septembrieDa,intr-adevar, e foarte trist cand te gandesti ca nimeni nu mai apreciaza muzica adevarata(si aici nu ma refer doar la muzica rock,desi e cea mai super si vibranta muzica posibila 😀 ).Vremurile cand formatii si cantareti de calitate existau(nu doar la voce ci si la faptul ca isi compuneau singuri melodiile) din pacate au trecut dar atata timp cat mai sunt oameni care apreciaza muzica de calitate avem speranta.Cat despre Madonna,she should give up.E batrana si sincer a devenit patetica.Long Live The Clash!!!
Janis
Posted at 00:27h, 30 septembrieDomnu’ Huidu,
Pana una alta, nu numai Madonna este o dezamagire ci si dumitale.
Habar n-ai ce-i aia ortografie, scrii ca un pusti de 14 ani, in oracolul colegelor de banca si lista poate continua.
Alt om de televiziune care dezamageste teribil cand vine vorba de scris. Esca dezamageste… dar macar scrie CORECT GRAMATICAL SI ORTOGRAFIC, scrie CURAT, PRICEPI CEVA, ARE FRAZE CARE SE MAI TERMINA DIN CAND IN CAND.
Asteptam un blog de calitate. Nu te-neca precum tiganul la mal. Pana si Udrea scrie mai curat!
Anca
Posted at 02:31h, 30 septembrieSunt de aceeasi parere!
crissu
Posted at 02:44h, 30 septembrie@bestybou: nu dai dovada de prea multa inteligenta..da, MadoNNa este o artista din punct de vedere al spectacolului oferit, dar poti sa fii sigur ca nu le regizeaza singura! cat despre voce, ii lipseste cu desavarsire..eu mi-am stricat foarte mult parerea despre ea de cand a inceput colaborarea cu Timbaland. Mai bine se retragea in glorie. Si Serban are dreptate, pentru cei 80000 de fani putea sa aiba bunul simt sa cante cel putin decent..si just for the record, mai sunt artisti care dupa 20+ ani de cariera au voce (uita-te la Bryan Adams – gasesti pe youtube o gramada de videoclipuri cu concerte live si in plus ai fi avut ocazia sa il asculti si in Bucuresti, are o voce absolut impecabila).
@huidu: I totally agree 🙂
octavia
Posted at 03:42h, 30 septembriemadona e un artist „tru” de asta se imbulzeste lumea.na,la pomul laudat sa nu te duci cu sacu’.
huidu
Posted at 05:07h, 30 septembrie@Janis: blogul asta nu e blogul academiei! nu am avut niciodata pretentia ca sunt Zoe Dumitrescu Busulenga, dar daca atatia oameni au inteles ce am scris, in ciuda absentei virgulelor, cred ca sunt pe calea cea buna! si inca ceva: ma enerveaza oamenii care scriu in propozitii mici! sunt limitati: si ca imaginatie si ca exprimare!
alynutza
Posted at 07:34h, 30 septembriema…………….chiar am citit la unii din voi,care desi sunteti fani, spuneti ”madonna NU are voce”…………sa mor dak va intelg!CUM ADIK MA,NU ARE,CUM NU ARE?????????ARE O VOCE SUUPER MIJTO,CHIAR IMI PLACE,DESI NU SUNT UN MARE FAN AL EI…………….EXPLICATI-MI SI MIE CUM ADIK NU ARE VOCE:))
crimson
Posted at 08:07h, 30 septembriehmmm…madonna…n-as fi zis despre tine, serbane, acum 10 ani, ca intr-o zi o sa mergi la atena s-o vezi pe madonna…are u getting rusty, or something?hahaha…apreciez intreprinderea madona, insa cand vine vorba de muzica prefer chestiile mai dospite neuronal cu care m-am deprins mai din frageda pruncie si la care, trebuie sa recunosc, ca ai avut o contributie (aveai o emisiune acum vreo 10 ani, candva noaptea, pe care o ascultam si care mi-a deschis urechile spre real music)…eu iti sugerez sa iti deschizi si tu urechile putin spre ce se mai intampla prin romanica muzica, in afara de maneaua-rock propovaduita pestilential de voltaj si lalaiala optzecista prestata de toate ‘trupele mari’ de la noi (nu intru pe alta felie decat cea rock, pentru ca restul e patetic si rizibil in acelasi timp) sunt o gramada de trupe de copii taletati care canta prin cluburi, dar pe care media nu prea ii baga in seama ca n-au fata de ‘uzina’…pe langa mersul la atena, mai treci din cand in cand prin laptarie sau prin green hours, sau prin fabrica s-ai sa fii surprins ce se canta prin Romania…nume ca: the amsterdams, the mood,, the pixels, israel lights, mauser, mushroom story iti spun ceva? kumm, urma, byron? they deserve some credit…altfel n-o sa ne videcam de manelita niciodata
Marilia
Posted at 14:16h, 30 septembrieNo offence, Serbane, dar nu ai dreptate… Tom Jones e un mare cantaret, dar cand vine vorba de romantism, un tango sau un vals, Julio este incontestabil… Ca aschia a sarit DEPARTE de trunchi (ma refer la fiu-sau Enrique) perfect de acord, dar Julio Iglesias ramane cel mai bine vandut si cel mai cunoscut cantaret hispanic… Bravo tie ca te-ai dus sa o vezi pe Madonna! Nu vad nimic rau sau rusinos in asta… ce sa ii faci, Serbane, asta e… din nefericire, nu se nasc foarte multe Judy Garland-uri sau Ella Fitzgerald-uri in lumea asta… si chiar daca se nasc, majoritatea sunt condamnate sa dispara in anonimat…
Janis
Posted at 18:50h, 30 septembrieSerban,
Ca om de televiziune, te respect foarte mult!Tocmai de asta, sunt convinsa ca ai inteles punctul meu de vedere. Nici vorba de academii si Busulengi.
Esti un om destept, capabil, doct. Cunoscandu-te de la tv, dar si de prin viata reala, stiu ca poti mai mult, in materie de scris. Stii ce putem sa credem noi, cititorii ? Ca scrii „la misto”, neglijent si ca nu-ti pasa ce forma au gandurile tale si cui le transmiti.
Nu cred ca-i asa. Stiu ca esti un om dedicat muncii tale. Mai stiu ca parerile celor din jur nu conteaza, decat daca tu insuti ajungi la un consens cu ele. Reciteste ce ai scris pe blog si intreaba-te daca tie ti-ar placea sa citesti sub forma asta, niste chestii scrise de un DOCT.
Ia spune-mi, ce parere ai?
Janis
Posted at 18:52h, 30 septembrieIar treaba cu limitatul :)), asta-i spusa pentru ca tu, oltean atroce, tre’ sa ai ultimul cuvant, nu ?:))
Janis
Posted at 19:12h, 30 septembrieAh, scuze ca postez de atatea ori… dar mai e o problema… de ce raspunzi oamenilor ca aura ,cu „a” mic?
Am senzatia ca e Vadim Tudor sub acoperire… dar macar ala stie sa se exprime nitel. Oh, nu, am gasit asemanarea. E Becali, sigur!
Fitele astea cu… deranjatul in avion, atitudinea asta superioara fata de oamenii care si-au indeplinit macar o parte din ce si-au propus in viata, dovedeste clar cat sunt romanii de frustrati. La pretentiile doamnei care-si scrie numele cu litera mica, eu zic ca trebuia sa-si ia avionul personal spre concertul Madonnei.
Draga Serban, in Romania nu prea ai voie sa ai pareri. In Romania, daca mie nu-mi place ceva sau cineva, tu trebuie sa fii in asentimentul meu. Daca nu, imi iau jucariile si plec.
Of Doamne! Boala grea, nationalitatea romana!
Zuppy
Posted at 13:15h, 01 octombrieIn legatura cu Madonna, mi se pare de-a dreptul odioasa. Cei prea mult strica. Are destul de multi ani in spate si ar trebui sa se mai abtina. Intr-adevar a fost cineva in „tineretile ei” dar acum ar trebui sa constientizeze ca fosilele raman fosile, chiar daca valoreaza sute de mii de euro.
In legatura cu Aura si cu altii care te critica cu atata patima, Serbane, sa stii un lucru (si criticii ar trebui sa retina, de altfel): Criticii nu ii pot rani pe autori decat cu permisiunea acestora. 🙂
Cu stima,
Zuppy
misu marinescu
Posted at 13:45h, 01 octombrieserbanica. Pacat ca te-ai dus la Atena. Ca astia-s mai balcanici ca noi!Si d-aia ti-au organizat iesirea din stadion in 2 ore. Eu am fost la Dusseldorf si nu mi-a venit sa cred. In 10 minute s-a golit tot stadionul. Deh, organizare nemteasca. Si culmea, in alte 30 de minute s-a golit si peronul de tramvai de alea 55 de mii de persoane iesite. Sa fi vazut cum stateau tramvaiele la coada pe 2 km sa ne incarce. Si taxiurile pe 3km Si cum nu mergea nimeni pe carosabil! Ci toti pe bordura1 ca sa se poata deplasa autobuzele si taxiurile. Io inca sunt siderat! Cit despre Madonna, daca ar fi sa o judec comparativ cu ce ma asteptam, adica cu ce stiu ca facea in concerte acum 5-10 ani sunt putin dezamagit. Da hai sa vedem partea plina a paharului. Citi artisti pop pot face show-ul pe care il face Madonna. De la efecte pina la echipa de dansatori si coregrafie. Zi-mi doi si ma duc miine la ei concert. Oriunde! Bafta! Si hai cu concertul ala U2 odata!!!!!!!!
Zuzu
Posted at 13:47h, 01 octombrieSalutare!
Sunt deacord ca americanii mai au si uscaturi in industria muzicala, dar per ansamblu au potentialul cel mai mare de a canta live, cel putin fata de ce se intampla pe la noi. Un exemplu ar fi Josh Groban, pe alocuri copiat recent de Marcel Pavel fara a avea bunul simt de a spune si sursa de unde a preluat melodii de genul „Per Te” sau „You Raise Me Up” (poate de teama de a nu avea etalon de comparatie). Asa ca daca va intereseaza intrati pe linkuri si… enjoy: http://www.youtube.com/watch?v=0OOhd6R2EiY
http://www.youtube.com/watch?v=nKDkXOOHG34
Ascult de cativa ani Josh Groban si pot sa spun ca il admir, e un om cu adevarta talentat si responsabil fata de talentul sau si suficent de respectuos fata de public cat sa nu faca niciodata playback. Are o voce incredibila si cu toate astea, in ciuda succesului sau, e un tip perfect normal cu picioarele pe pamant, nu ia nimic ca si cum i s-ar cuveni si pe deasupra este foarte implicat cu sinceritate in campanii umanitare (a fost numit de catre Neloson Mandela ambasador al fundatiei sale). Mi-as dori sa fie promovate mai mult si in Romania adevaratele valori din Occident…poate am prea multe pretentii. Inca mai visez la 25 de ani la bun gust, bun simt, respect, la lucrul bine facut, si alte chestii la fel de nesemnificative…presimt ca am sa ma trezesc cat de curand.
Pa pa! Bloguieste-te cu spor!
Deea
Posted at 14:24h, 01 octombrieToti spuneti ca Madonna are voce , desi nu ati ascultato niciunul intrun concert live…Serban a fost acolo…si cred ca stie mai bine…si nu cred ca merita sa va certati aici…nu cred ca pentru asta intrati nu?
Flo
Posted at 06:25h, 02 octombrieSI ATI MAI DAT SI BANII!!! =)))))))))))))))))
marius
Posted at 08:20h, 02 octombriecam nasoala vocea(ce se poate auzi din clipurile astea), si mai mult decat atat:PENIBILA in chilotii aia a ei care si-i tot arata de vreo 2 ani. o fi aratand ea bine la 51 de ani dar nu chiar de chiloti ca Cher.
gatsby
Posted at 13:44h, 03 octombrieCher are 62 de ani, canta tot in chiloti si acum dar sparge boxele cu vocea, in Las Vegas. Si canta cu casa inchisa seara de seara la Cesar’s palace..
lae
Posted at 12:04h, 04 octombrie@besty bou – superba ….
toti avem ipostaze aiurea …. da’ totusi … http://www.realitatea.net/media/image/200810/w480/image_122295032620412500_1.jpg
Ally
Posted at 17:10h, 05 octombrieDragii mei, sint fana Madonna de 16 ani, anul acesta am vazut-o la Frankfurt si dati-mi voie sa va spun ca a fost peste asteptari! E o nebunie sa auzi/vezi zeci de mii de oameni care iti canta cantecele. In rest, nu ma intereseaza daca va place sau nu, cum stiu ca nici pe voi nu va intereseaza parerea mea, dar nu uitati un lucru… nu ramanem vesnic tineri si sunt sigura ca ne vom dori cu totii sa aratam ca ea peste… hmmm…22 de ani? Ah, de gustibus…
zori de zeama
Posted at 07:07h, 08 octombrienu-s fan madonna da la naiba cu frustrarile gen marcel pavel „numa aia cu voce au permis in muzica”. la tipa asta se serveste meniul complet: dans, teatralitate, mesaj (ma rog..innecat in tonele de beat-uri trendy a la pharel si timbaland) si mai la urma vocea. daca vrei voce mergi la opera..daca vrei show mergi la madonna la concert 🙂
nu vocea, ci felul in care prezinta produsul finit, amprenta personala, conteaza cel mai mult. prefer de o mie de ori tipe ca pj harvey unei celine dion care desi are gatlej, face muzica de fundal la mancat friptura intr-un restaurant scortos, cu melodiile-i conformiste.. nu ca madonna ar fi altfel, dar ma refer la voce.
nu cred ca madonna e o afacere.. pe langa flerul si inteligenta care au tinut-o atata timp, vrand-nevrand, in atentia tuturor, are stofa de „star”. n-au investit aia orbeste intr-o persoana care nu avea datele potrivite sa poata face ceva.. plus ca a tine atatia ani in spate succesul pe care il are confirma faptul ca nu a fost doar noroc. n-a luat-o nimeni de manuta cand ea nu mai avea ce sa ofere. muncitorii puteau oricand s-o lase balta, ca alternative sunt..
gazutza
Posted at 15:44h, 09 octombriece naspa. nu ma asteptam la asta. imi place mult de tot de ea dar…..pacat. ramane sa incerc sa nu tin cont de ce ne-a dezvaluit si sa imi placa de ea asa stilizata cum o vedem noi de aici:)
XLMA
Posted at 16:37h, 09 octombrieEu am fost in Budva.Mi-a placut concertul dar vocea ei nu mai e asa cum era acum 20 de ani.
Hector Brutacu
Posted at 22:58h, 11 octombrie@besty bou,
1. Noi nu vorbeşte româneshtele tău shi ne este greu să mănâncă limba expusă de tine aiciea LONG LIVE FLORIN SALAM CU AROMA DE PARIZER !
2. Chiar dacă ai fi fost coerent nu mi-aş fi permis să îţi răspund aşa cum mi-aş fi dorit. Nu este blogul meu şi nu îmi permit să te iau la controale anale şi invitaţii/trimiteri la studii anatomice orale pe blogul altuia… Nu se cade.
„”” Gardul… ,pentru un prost, nu este niciodată destul de inalt. „””
Carmen
Posted at 00:05h, 16 octombrieMie, personal, nu agreez „marii” artisti ca Madonna si multi altii. Nu pun suflet in ceea ce canta, o fac doar pentru profit. E destul de crud faprul ca multe vedete merg prin unele tari din Africa, cu oameni foarte saraci si „vezi doamne” arata intregii lumi cat de buni sunt ei si cat de mult iubesc negrii si alte rase. Am ajuns la un punct al societatii foarte grotesc. Eu una nu pot sa ma uit la televizor din cauza acestor oamenii care imi inspira un dispret total. As avea atat de multe de scris deoarece sunt multe de discutat pe subiectul asta, dupa cum bine stiti. Deci Madonna mai bine te lasi de asa zisa meserie si le oferi locul celor care au talent si care pun suflet in ceea ce fac
Adina
Posted at 14:44h, 19 octombrieVa salut domnule Huidu.
Avand in vedere ca nu suntem prieteni, nu imi permit sa va spun „Serbane, Serbanica sau Huidule”. Astazi am facut intamplator descoperirea blogului dumneavoastra, si desi m-am trezit de pe la ora 10, pana la ora 14 nu am reusit sa citesc decat pana aici.
Si ca sa imi expun si eu o parere aici, am sa intreb, desigur, retoric – de ce va consumati energia scriind despre Madonna? Dupa umila mea parere Madonna ca persoana nu exista, fiind decat un brand asemeni Mc’Donld’s. Pentru ca nici Ronald Mc’Donald nu e chiar real, nu? Madonna e un produs destinat publicului larg, pentru a fi consumat. Si nu voi vorbi despre calitatile ei vocale ca nu ma pricep la muzica, ma rezum la a spune doar ca nu imi place cum canta. Nici nu voi vorbi despre cum a facut ea cariera ca nu am stat la fundul sau la gura ei , deci nu sunt complet informata. Si aici imi pot da tot cu presupusul, si sa cred ca multi oameni inteligenti au investit in ea. Inteligenti ii consider, pentru ca si-au dat seama ca oamenii sunt precum pasarile din ograda…le arunci un pumn de boabe, se inghesuie sa pape.
Tratand problema invocata de unele persoane care au mai scris pe aici, pe la comentarii, nu imi vine in minte decat o intrebare…De ce conteaza/va intereseaza pe banii cui si cu ce scop a fost efectuata vizita la Atena de catre domnul Huidu? Si de ce oamenii au impresia ca daca sunteti o persoana publica, un om de presa, trebuie sa respectati alte norme morale si sociale decat restul cetatenilor? Cu alte cuvinte…cati dintre noi au batut obrazul oamenilor de rand din mijloacele de transport (in comun, in particular) asupra faptului ca ne polueaza fonic? Sau…daca doamna afost atat de deranjata de nivelul decibelilor emanat de dumneavoastra, de ce nu s-a ridicat sa va roage sa vorbiti mai incet?
In orice caz, mie imi place varianta cu blogul. Pentru ca daca vreau sa ma uit la telvizor trebuie sa ma „bat” cu trei membri din familie pentru ea, si nu sunt razboinica din fire. La radio va prind rareori cand reusesc sa ma trezesc la timp. Si pentru ca sunt o tanara de doar 22 de ani, va rog sa iertati folosirea nepotrivita a punctuatiei, greselile de ortografie, sau alte nereguli in exprimarea scrisa.
Mentionez ca nu am terminat Facultatea de Jurnalism, si nici nu am fost prea atenta la orele de „Limba si Literatura Romana” unde mi-au fost predate aceste reguli. Va urez in continuare spor in toate activitatile media pe care le intreprindeti, si ma declar o admiratoare a muncii dumneavoastra.
Sidonia Popa
Posted at 12:38h, 29 octombrie:)))) Am o problema cu aceasta Madonna!!!
Nu mi-a placut niciodata, dar n-am incetat sa ma-ntreb cum a putut deveni ditamai STAR-ul!!!
Probabil a avut multi bani…
Habar n-are sa cante! N-are nici o treaba… insa oamenii o adora (unii) iar asta e o tragedie! :((
kady
Posted at 13:18h, 10 noiembrieAm fost la concert la Madonna in Londra la Wembley Park.. 65 lire biletul undeva mai departe de mijlocul salii.. la 90mii de oameni, sonorizarea ff proasta pt in spate erau mai mult reverberatii si fashait ca la o caseta uzata.. deci nu s-a auzit mare lucru.. a intarziat.. pe bilet scria cum ca incepe la ora 17:30 dar mandra a venit la ora 21.. nu a fost nimik in deschidere.. a venit un DJ la jumatatea timpului dat asteptarii care dupa 4,5 piese si-a adunat echipamentul si a plecat lasandu-ne asa in zumzetul multimii.. la momentul cu pricina ce sa mai.. pe scena putea fi oricine pt ca Madonna nu am putut vedea-o nici pe ecran de la distanta care eram, ca sa nu mai spun ca a cantat piese dupa noul album de care habar nu avea nimeni si lumea tacea si asculta.. si ar mai fi problema cu piesa 4min unde tic-tac, tic-tac apare in fiecare piesa.. destul de ciudat.. a cantat slab iar zdranganitul la chitata era de forma pt ca se vedea chitaristul in umbra cum se chiunuia sa atzatze publicul.. a fost mai mult dans decat muzica si singura chestie de show a fost mashina intrata pe scena si jocul de lumini.. atat.. au venit si la mijlocul show-lui au cantat niste sarbi pe scena la care britanicii s-au cam plictisit, desi pt mine a fost singura parte buna din program.. la final GAME OVER imediat dupa o piesa.. ne-a lasat nedumeriti pt ca toti se asteptau la inca ceva.. parca prea a fost scurt programul.. s-au aprins luminile si am plecat asa cum se sta la coada.. mare dezamagire cand ma gandesc ca a tb sa trag sfori ca sa nu lucrez si sa plec de la 3 ca la 5 sa fiu la concert ce a inceput cu 4 ore mai tarziu, plus problemele cu transportul datorate marelui eveniment..
mihai
Posted at 16:28h, 01 decembrieCUM DRACU VA LUATI UNUL DUPA ALTUL…DACA HUIDU E INVIDIOS SI NU CUNOASTE UN ADEVARAT ARTIST SAU DEFAPT NU VREA SA-L RECUNOASCA….ADEVARUL E CA DE LA NOI DIN ROMANIA NU POTI VEDEA CALUMEA VALORILE INTERNATIONALE…DOAMNE DAR MA UIT LA PAPAGALII CARE SE IAU DUPA TINE SERBANE….E PROBLEMA TA DE CE NU RECUNOSTI CA MADONNA NU ARE VOCE CU TOATE CARE UNA DINTRE CELE MAI BUNE VOCI, AM VAZUT=O IN LIVE8, LIVE EARTH, CONFESION, REINVENTION TOUR, DROWNEED, NU M-AR PUTEA NIMENI CONVINGE CA NU ARE VOCE ODATA CE AM VAZUT-O LIVE
SI ERA LIVE
DICA PE BUNE
, DAR MA DERANJAZA CA UNII NU SUNT CAPABILI SA ANALIZEZE ARTISTUL EI INSISI…SUNT ATAT DE BOI INCAT TE COPIAZA PE TINE CARE NU TE INTELEG….DE LA A NU FI FAN LA A NU RECUNOASTE CA E UN ARTIST COMPLET SI CU VOCE SI TOT NU VAD LEGATURA….OAMENI BUNI HUIDU SI-A FACUT O PARERE CARE E A LUI SI ORICUM NU VALOREAZA NIMIC PAREREA LUI DAR VOI INCERCATI S-O CUNOSTETI PE MADONNA VIZIONANDU-I CONCERTELE, NU VORBITI FARA SA STITI AFONILOR SI LIPSITILOR DE CULTURA MUZICALA…LA PASCUT CU OILE DACA PERSONALITATE NU AVETI…MADONNA E ORICUM THE BEST SI ASTA O STIU CRITICII MUZICALI NU HUIDU …O PAPARUDA
Miranda Veracruz Delahoya Cardinal
Posted at 13:32h, 01 februarieLa Madonna nu a fost doar norocul!Are putin creier si stie ce sa faca sa iasa in evidenta incat sa fie unica dar nu are pic de credinta in D-zeu(lipsa credintei=nefericire)!Dupa ce a ajuns sa o stie Papa cum sa nu devina faimoasa si sa castige bani!Face playback de multi ani si parca si pe Elton John l-a deranjat asta.
Daca te-ai fi dus la Beyonce,la Cluj,ai fi vazut o adevarata diva.
deyuuuuuuuu
Posted at 18:52h, 14 martiept cei care habar nu aveti ce vorbiti,intrati pe youtube si uitatti-va la clipuri din turneuri clipuri in care canta live fratilor,nu e usor sa canti live mai ales cand si dansezi cum face ea! carei problema voastra cu fizicul ei?ce pretentii aveti mah handicaptilor?vreti sa arata k la 20 de ani?pai sunteti cretini fara margini pt 50 de ani arata kiar bine si se misca extraordinar!pipitzele noastre pot sa faca asta?si tu huidule cum iti permiti sa o compari pe loredana cu madonna?loredana e praf pe langa madonna si vocea e naspa si fizicul nu mai vorbesc e oribila!eu zic sa iti vezi de treaba ta ca nu esti nici pe departe critic muzical si mai ales de showuri!citeste dracului ce spun cei kre au fost la showurile ei!madonna este unde este datorita fanilor,dk nu ar fii avut fani ar fii fost de mult uitata!are si talent si minte,a avut un scop si a reusit sa si-l atinga ceea ce putine au facut asta!nu mai vorbiti ceea ce nu stiti si uitati-va pe youtube la toate concertele ei si veti vedea ce antitalent si antivoce e dk o poti numi asa!criticii pulii mele
altauprieten
Posted at 16:47h, 27 martieToate ok p-acasa ? Ca pp ca asat e cauza de nu gustat atmosfera de la concertul AC/DC de la vecinii de pe Dunare in sus. Gasit trip-reports pe bloguri de fete, vezi la ‘cornelia-florea’, si nu aici !
MORPHINE
Posted at 20:18h, 05 maiMadonna ramane Madonna,cu timbaland fara timbaland nu conteaza ca nu timbalandu o face p Madonna,si femeia si-a castigat p drept cuvant titlul de QUEEN OF POP la fel cum Michael Jackson este THE KING OF POP,asa ca las-o serbanele mai moale cu remarcile taioase ca sunt oameni cu ani si zeci d ani d cariera in spate nu pokemoni taiati cu briciul k tokio bordel sau leidi kaka!!!
In rest bafta cu cronica,si mai bine va luati de kitchuri ca alde bahmutanca sau jiji nu de GENII care au influentat in bine generatii intregi,oameni care lasa ceva de valoare in urma lor!!!
P.S.:Mai incet cu mistourile la MJ…acum vad ca v-ati reprofilat l-ati lasat p Michael si o luarati p Madonna…ganditi-va c spuneti ca rating-ul il puteti face si cu ceva bun nu numai cu ironizarea celor care NU MERITA!!!
Ciao&KEEP THE FAITH!!!
spatii industriale
Posted at 18:48h, 16 iuliebla bla bla despre dfectele Madonnei, ba profesionale, ba fizice, dar parca vad ca si la moartea ei se va intampla ca la moartea lui Michael Jackson, muzica ei din minut in minut in fiecare colt de lume, pareri de rau si plansete… nu degeaba a ajuns unde a ajuns, e si ea asemeni lui Michael, Tina Turner, Mariah Carey si lista poate continua un mare talent si vor ramane legende punct
anetoiu
Posted at 16:53h, 27 augustmai multi oameni se lauda ca nu au fost decat cei ce au fost, asta este cel mai trist lucru
Fane
Posted at 20:01h, 07 septembrieTare mie frica de faptul ca si Michael Jackson ar fi avut aceeasi soarta ca a Madonnei daca inceapea seria de concerte la Londra.Il blestemau toti pe toate partile. Intr-un fel mai bine ca s-a dus asa repede ca sa nu aflam de fapt cat de rasuflat era si asta in realitate.
Alice
Posted at 10:28h, 10 septembrieBuna!
M-am gandit sa scriu si eu cateva pareri personale despre acest faimos concert al Madonnei in Romania. Sincer, nu am fost si nici nu regret ca s-a intamplat asa, si asta nu datorita faptului ca m-am lasat influentata de parerile negative, ci pur si simplu pentru ca eu am considerat ca nu merita banii, cel putin ai mei. Dupa parerea mea, „the so called <>” nu se ridica nici macar la degetul mic de la picior atunci cand vine vorba de Michael Jackson.
E adevarat cand zici ca oamenii nu s-au inghesuit sa mearga la concertele unor artisti cu renume de genul George Michael doar pentru ca nu sunt bine promovati. Brandurile vand, iar Madonna este unul dintre ele. Spiritul de turma ne face sa ne inghesuim la toate lucrurile comerciale. As putea zice „Jos palaria pentru stafful care a reusit sa o aduca la acest stadiu!”, dar trebuie sa ne aducem aminte ca in orice business se cere si ETICA, ceea ce nu se mai practica de ceva timp.
Visad
Posted at 13:15h, 15 septembrie@Adina: Adina, fata mamii, se pare ca ceva nu functioneaza bine in creierasul ala micut al tau. Ca sa consumi juma’ de topic cerandu-ti scuze pt. greselile de ortografie, e o chestie cum rar am intalnit! La ce mama dracului ai mai scris daca nu stii cum se scrie? Dar ca sa spui ca esti doar o biata copila de 22 (DOUAZECISIDOI!!!!!!!!!!) de ani si de aceea nu stii sa scrii corect, asta deja e mai mult decat obraznicie, e tampenie crasa. Ca sa imi linistesc sistemul nervos, te informez ca sunt suficiente 8 clase ca sa inveti cum se scrie corect. Poate ar fi cazul sa te duci dracului sa le faci din nou ca m-ai enervat cu tampenia ta.
mihai
Posted at 17:06h, 13 octombrieNu mai revin pe site-ul asta pentru ca nu gasesc nimic educativ si interesant.Un lucru care ma deranjeaza este faptul ca numesti o femeie de 51 de ani care arata spectaculos la varsta ei , “baba”.Prin acest gest demonstrezi cat poti sa fi de incult si retardat , in Europa de Vest si America femeile se aranjeaza si sunt numite batrane dupa 65 de ani ,la 51 sunt inca tinere ,nu ca cele din Romania.
Vorbind despre concert , multi se plang ca sonorizarea a fost foarte proasta.Nici vorba , s-a auzit perfect.Organizare proasta?Traim in Romania eu deja m-am obisnuit cu asta dar vad ca voi inca va mai mirati de asta.Cat despre show , a fost spectaculos , majoritatea celor prezenti nu si-au avut rostul ,au fost mai multi curiosi sau au venit sa bea o bere si sa se imbete ca porcii.Momentul cel mai “spectaculos” a fost atunci cand un grup de animale scapate de la zoo inceput s-o huiduiasca pe Madonna.Nu am inteles de ce , dar ati demonstrat ca sunteti mai penibili decat oricine , presa internationala deja a prezentat subiectul acesta , imaginati-va ce parere minunata isi vor face strainii despre the land of choice.Multumim dragilor , dar nu uitati faptul ca poporul roman se integreaza in minoritatea numita rromi , manele si comportamentul tiganesc este intalnit zilnic oriunde in Romania,traim in Romania nu mai zic nimic , ciao
cezar
Posted at 23:46h, 10 iulieserbanica,esti un mare dobitoc,mai ales cand vine vorba de muzica! faci afirmatii care te depasesc complet! tom jones canta super dar ca sa spui ca il invata oricand pe julio iglesias sa cante ..arati cat de distrus esti!
e un lucru pur subiectiv!